فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

حلول ماه ربیع الاول مبااااااااارککککک

1393/10/3 1:07
2,017 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

جشنجشن فرا رسیدن ماه ربیع الاول مباااااااااااارککککککک جشنجشن

 

 

 

 

 

 

ماه "ربیع الاول" همانگونه كه از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد ؛

 

به جهت اینكه آثار رحمت خداوند در آن هویداست .

 

در این ماه , ذخایر بركات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است ,

 

زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است ,

 

و مى توان ادعا كرد که از اول آفرینش ‍, زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است .

 

 

 


ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم , با اندوه و اشک و ناله ، اشک ریختیم و دل تازه کردیم ,

 

و با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین بزرگ شدیم ،

 

از خزان عفلت به برکت اشک های محرم و صفر , به بهار رسیدیم ,

 

و اکنون وقت آن است که در این بهار , به یمن رویش دوباریمان سجده شکر به جای آوریم ,

 

و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرا رسیدن این ماه زیبا و عزیز رو به همه شما دوستای نازنینم و دختر خوشگلمممم تبریک میگم

 

 

 

فاطمه جونی ما هم متولد دوم ماه ربیع الاول , ماه نور و رحمت و زیباییهاست .....

 

 

 

 

جشنجشن اولین تولد قمریت , پیشاپیش مبااااااااارککککک دخترکم جشنجشن

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل فدای این صورت مثل ماه و زیبات بشم من بغل

 

بوسبوسبوس

 

پسندها (8)

نظرات (16)

مامان سویل و آراز
3 دی 93 1:32
سلام منم این روز رو بهتون تبریک میگم . آخی ماشاالله فاطمه جون چه بزرگ شده , قربون اون دندونای خرگوشیش
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آراز و سویل جونم ممنونم عزیز دلم از تبریکت و لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , و باز هم ممنون بابت کامنت خصوصیت دوست گلم , خیلی آرامش دهنده و کمک کننده بود مهربونم , خیلی خیلی ممنونم بابت همه حرفهای زیبا و به جات دوست نازنینم ... لطف کردی گلم ... دوستتون دارم و میوسمت ....
حدیث
3 دی 93 11:41
سلام خاله جونم من حدیثم , تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم . میشه بهم رای بدین ؟ اگه تونستین به دوستاتونم میگین لطفا !؟ کافیه 65 رو به 100089891010 بفرستین , یه دنیا ممنونتم . به ما هم سر بزنین دوست شیم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حدیث جون گل و مهربونم موفق باشی عزیزم .... انشاالله گلم ....
حدیث
3 دی 93 11:41
بووووووووووووووس برا فاطمه جون نانازی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حدیث جون گل و عزیزم ممنونم دوست مهربونم ... اینم بوووووووووووووسسسسسسسسسس برای حدیث جون ....
fariba
3 دی 93 14:05
سلام خوبی خانمی ؟ فاطمه جونی خوبه ؟ ماشاالله یه ساله شد دختر گلمون ، الهی همیشه سالم و خندون باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنین و عزیزم ما خوبیم , شکر خدا , فاطمه جونی هم خوبه عزیز دلم ... سلامت باشی دوست خوب من , ممنونم بابت دعای خیرت ... شما هم همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم ...
setareh
3 دی 93 15:12
تولد ماه قمریت مبارک باشه عزیز دلم ... و همچنین ماه ربیع الاول بر شما هم مبارک باشه زهرای عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و دوست داشتنی و عزیزم ممنونم بابت دعای خیرت دوست باوفای من ... و باز هم ممنون بابت تبریکت خواهر جونم .... میبوسمت عزیز دلم ...
مامان ندا
4 دی 93 15:00
عزیزدلم ، فاطمه ی ناز و خوشگل ... تولدت مبارک ( البته تولد قمریت) مباررررررررک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین صاینا جونم ممنوووووووووووونممممممممممم عزیز دلم بابت تبریکت .... میبوسمت دوست خوب من ....
setareh
4 دی 93 23:37
سلام عزیزم مجبور شدم رمز وبمو عوض کنم , تو خصوصی برات گذاشتم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و مهربونم ممنونم گلم بابت رمز ... میبوسمت خواهر جونم ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
5 دی 93 1:03
سلام تولد فاطمه جونی مبارکککککککک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جونم ممنونم بابت تبریکت دوست نازنینم .... دوستتون دارمممممم و میبوسمت عزیزم .... باز هم منتظر حضورتون در وبلاگمون هستم دوست مهربونم ....
مامان الهام
6 دی 93 15:19
سلام عزیزم منم تبریک میگم بهتون , انشاالله ماهی پر از خیر و برکت داشته باشین . جونم فاطمه جون ماشاالله مثل عروسکه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سلنای خوشگلم ممنونم بابت تبریکت و دعای خیرت دوست خوب و مهربونم , من هم برای شما بهترینها رو آرزو دارم .... ممنونم از این همه محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... عروسک کوچولوی خوشگلت رو از طرف من ببوسسسسسسسسس ...
معصومه
7 دی 93 10:07
عزیزم عاشقتم , فاطمه جونی عسلکم , خداجون هزار ماشالله , برو خصوصی زهرای عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون گلم , مامانی مهربون ستیا جونم ممنونم بابت کامنت خصوصیت دوست خوبم ... میبوسمتون عزیزم ...
معصومه
7 دی 93 10:10
عزیزم اگه دیر شد ببخش منو ، دوستت دارم ، انشاالله ماشین داداشم اواخر دی ماه میاد , اولین سفر میخواد بیاد قم ،،، منم که النگومو نذر سلامت ستیا کرده بودم , میخوام بیارم بدم به حرم ، اونجا باهات اگه شماره داشتم تماس میگرفتم , اما عیبی نداره , قبلش برات پیام میذارم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جان گل و نازنین و مهربونم , مامانی خوب ستیای خوشگلم خواهش میکنم گلم , این حرفا چیه , منم تو و ستیا جونم رو دوست دارم دوست خوب من , انشاالله به سلامتی و دل خوش , سفر خوب و راحتی داشته باشین , نذرت هم قبول عزیز دلم ... تشریف بیارین در خدمت باشیم عزیزم , خوشحال میشم دوست خوب و گلم , حتما قبل از اومدن بهم خبر بده , زیارتت پیشاپیش قبول و التماس دعا عزیز دلم ... میبوسمت و دوستتون دارمممممممم...
مامان امیررضا
8 دی 93 21:50
سلام فاطمه خانوم یک سالگی قمریت مبارک . انشاالله به زودی جشن یک سالگی شمسی . مامانی ما منتظر عکسای دخمل بلامون هستیم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولوی خوشگل ممنونم دوست نازنینم بابت تبریکت ... انشاالله عزیز دلم ... دوستتون دارمممممممم و میبوسمتون دوست خوب من ...
مامان
9 دی 93 7:57
سلااااااااام به مامان مهربون و فاطمه لپ گلی خودم خاله قربونت . عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود . از طرف من حسابی فاطمه جونی رو بچلونش . دوستون دارم حسابی.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااامممممممممممم فریبا جون گل و نازنینم , مامانی مهربون امیرحسین کوچولو عزیز دل من کجایی تو , ای مامانی کم پیدا دلم برات یه ریزه شده بود ... دلنگرانتم شدم حساااااااابی ... خوشحالم اومدی پیشمون بعد از مدتها من هم میبوسمت و دوستت داااااااااااااارمممممممممممممم هوارتا
mahtab
13 دی 93 15:49
سلام دوست خوبم تولد یک سالگی دختر نازت رو پیشاپیش تبریک میگم . انشاالله زیر سایه ی شما و پدرش و زیر سایه ی مولامون همیشه شاد و سالم باشه و از یاران امام زمانمون باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهتاب جون گلم , مامانی مهربون علیرضا کوچولو ممنونم دوست نازنینم بابت تبریکتتتتتتت و اینکه به یادمون بودی گلم ... خیلی محبت داری عزیزم ... چه دعای زیبا و خوبی , ممنونم بابت این دعای قشنگت دوست خوب من ... دوستتون دارممممممم و میبوسمتتتت ....
مامانی و بابایی دخمل طلا
14 دی 93 9:37
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت , قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت , فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . . 14 دی , تولدت مبارک فاطمه جونی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااام مامانی گل و مهربون حلما جون قشنگممممممممم واااااااااااااااااااای چه کامنت زیبایی ... خیلی ممنونم عزیز دلم بابت این کامنت دوست داشتنی و تبریک تولد فاطمه جونی ... ممنووووووووووووون که به یادمون بودی مهربووووووووووووووووون ... دوستت دارممممم و میبوسمت دوست خوب من ....
ترنم
14 دی 93 10:19
سلام نازنین تولد یکسالگی فاطمه عزیز مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ترنم جون گل و نازنین و مهربونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی .... و باز هم ممنون که به وبلاگ ما اومدی دوست خوب من ... باز هم منتظرت هستم و میبوسمت گلم ...