فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

ما برگشتیم با یه عالمه تاخیر و یه دنیا حرف و خاطره

1395/1/23 19:34
2,100 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بغل  ماه شب چاهارده مامان و بابا , در دو سال و یک ماهگی  بغل

 

 

 

 

 

 

 

بغلبغلبغلبغل

 

سلام به همه دوست جونیهای گل , باوفا , مهربون و دوست داشتنی خودمممممممم

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

 

 

 

سلااااااااااامممممم دخمل بلای خوشگل و شیرین مامان و بابا

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

در شبی زیبا و به یاد ماندنی niniweblog.com  , 

 

یعنی چاهاردهم دی ماه سال  1394 زیبا ,

 

niniweblog.com دختر خوشگل و یکی و یه دونه مامان و بابا , دو ساله شد niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس شب تولد دو سالگیت , داری برای خودت بادکنک باد میکنی عروسک خوشگل ما بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل اینجا دو سال و دو ماهه هستی نازنین دختر من بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وااااااااااااااااای که چقدر دلم برای تک تک شماها تنگ شده بود زیبا , اصلا یه وضعیا  خجالت

 

 

 

 

دلم برای وبلاگ فاطمه جونی قشنگم محبت , که نزدیک سه ساله دیگه بهش خو گرفتم زیبا ,  و شده  دفترچه خاطرات مجازی فاطمه جون جونی ما niniweblog.com , یه ریزه شده بود محبت , و من توسط اینجا چه دوستای بی نظیر و خوبی پیدا کردم niniweblog.com, با یه عالمه خاطرات زیبا که برامون رقم خورد بغل و یه عالمه چیزای خوب که یاد گرفتم از تک تکتون niniweblog.com ... خیلی واقعا دلم تنگ شده بودی برای تک تک شما محبت , برای اینجا , و برای نوشتن , نوشتن و نوشتن .... زیبا

 

 

 

 

 

 

از دوستای خوب و نازنین وبلاگی زیبا , از بقیه دوستای گلم محبت , از همه کسایی که در مدت غیبتمون , اومدن و از وبلاگمون بازدید کردن بغل , بهمون سر زدن و ما و خونه مجازیمون رو از یاد نبردن niniweblog.com , از همتون که این مدت از طرق مختلف ,  جویای حالمون و با ما در ارتباط بودین niniweblog.com , واقعا ممنونم بغل ,  خییییییییلی دوستتون دارم دوستای باوفای من  بغل ...

 

 

 

 

تاخیر ما که تقریبا از تولد دو سالگی فاطمه شروع شد , ماجرا زیاد داشت زیبا ...

 

 

 

از سرماخوردگی متفکر و دراومدن دندون هجدهم دختر نازنازی ما زیبا و همزمان با اون حساسیت شدید فاطمه جونی گلم متنظر , اون هم درست فردای روز تولدش بدبو ,  تا ویروسی شدن لپ تاپ و عوض کردن ویندوز و وصل نشدنش به وایفا شاکی , تا سفر زود هنگام من و فاطمه جونی گلم به تبریز زیبا , سه هفته زودتر از سال نو خندونک , بگییییییییییر زیبا , و بعد هم به دلیل یک سری دغدغه های مشترک من و بعضی دوستانم , مبنی بر یک سری چشم و هم چشمی ها و کپی های وبلاگی متفکر که بعضی دوستان خوب و مهربونم رو این قضیه داشت اذیت میکرد قوی و توی اینستا حل و فصل شد محبت  , همه و همه دلیل بر این شد که مدتی رو نتونم بیام اینجا زیبا و دور باشم از فضای وبلاگ دوست داشتنی دختر نازنینم و دوستان خیلی خیلی گل و بی نظیرم بغل ...

 

 

 

 

 

اما امروز , تقریبا لپ تاپم تا حدود زیادی راه افتاد niniweblog.com ,

 

و من با اشتیاق فراوان اومدم پیشتووون niniweblog.com ...

 

 

 

سال نو محبت , سال 1395 رو زیبا , گرچه با تاخیر , به همگیتون تبریک میگم بغل

 

 

سالی سرشار ار خوبی , سلامتی , خبرای خوش , آرامش , سعادت و زیبایی با کلی پیشرفت توی زندگیتون , برای تک تک شما آرزومندم niniweblog.com....

 

 

 

 

فاطمه جونی خوشگل بلای ما دیگه برای خودش خاااااانوم شده niniweblog.com , بزرگ شده niniweblog.com , همه دندوناش تقریبا دیگه دراومده زیبا و الان بیست تا دندون خوشگل داره بغل  , البته بیستمیش هنوز کامل بیرون نزده niniweblog.com ,  کلی شیرین زبونی یادگرفته  niniweblog.com , با یه عالمه ناز و اداهای جدید که براتون سر فرصت تعریف میکنم niniweblog.com ... خلاصه که کللللللللللللللی دلبری  میکنه برای همه niniweblog.com , مامان جون و عمه جونیاش که خیلی دوسش دارن محبت و حسسسسابی هواشو دارن زیبا و کللللللللی تحویلش میگیرن خانوم خوشگل ما رو  niniweblog.com , البته ناگفته نمونه که این احساس , متقابله  niniweblog.com و فاطمه جونی نازنازی ما هم قلب مهربون و با احساسی داره  niniweblog.com و همه رو خیلی دوست داره خداروشکرمحبت و همین خصلتش هم اون رو دوست داشتنی تر میکنه پیش بقیه  niniweblog.com , قربون قلب مهربون و پاکت بره مامانی  بوسبغلبوس ...  توی تبریز که همه عاشقش شده بودن محبت , بس که مؤدب بود و خانوم تشویق ...

خداروشکر یک ماهی که تبریز بودیم رو خیلی بهش خوش گذشت niniweblog.com و کلی تجربه جدید کسب کرد توی این سفر نسبتا طولانیش niniweblog.com ...

 

 

 

خیلی نمیخوام بعد از مدتها برگشتن , با پر حرفیهام اذیتتون کنم مثل همیشه خجالت , سعی میکنم پستهای مختصرتر اما زود به زودتر چشمک , در رابطه با اتفاقات و خاطرات این چند وقته بزارم  زیبا , که خیلی وقتتون رو نگیرم دوستای گل و نازنینم محبت ...

 

 

 

فعلا چند تا از به روزترین عکسهای فاطمه جونی زیبا , که مربوط به این چند وقت اخیره رو متنظر , براتون توی این پست میزارم زیبا , که ببینین دختر خوشگلی مامان چقدر بزرگتر و خانوم تر شده niniweblog.com ....

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل این هم فرشته کوچولوی مامان در دو سال و سه ماهگی بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه جونی مهربون و بی همتای مامان سر سفره هفت سین , تبریز و خونه مامانیش

محبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  niniweblog.com عروسک کوچولوی زیبا و خوشگل بلای مامان   niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com خانوم خوشگله ی خوش تیپ و با کلاس مامانی niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلبوس  قربون دختر دوست داشتنی و نازم برم  بوسبغل

 

niniweblog.comکه با دو ساله شدنش کلی چیزای جدید و خوب یادگرفته دخمل طلای باهوشم niniweblog.com

 

 

نظرات (31)

اورانوس
24 فروردین 95 23:44
سلام ، تبریک بابت سال نو و بزرگ شدن گل دختر ناز ... چقدر خوب شد اومدین دوباره , جاتون خالی بود ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام اورانوس عزیز و مهربانم ممنونم عزیز دلم بابت این همه لطف و توجه ... قربون محبتت عزیز دلم ... منم دلم تنگ شده بود براتون , خییییییلی ...
maloosak
26 فروردین 95 18:28
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون از حضورتون در وبلاگ ما عزیزم
معراج
27 فروردین 95 19:39
سلام وبلاگ قشنگی دارین , از نظرتون ممنون ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون معراج جون ممنونم از حضورت در وبلاگ ما دوست گلم ... باز هم منتظرتون هستم عزیزم ...
.•♥خواهری بلور♥•.
28 فروردین 95 0:53
سلام عزیز دلکم ممنون از حضور زیباتون دوباره در نی نی وبلاگ , دلتنگتون بودیم من و بلور
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااام دوست مهربوووونمممم و بلور عزیزمممم قربون لطف و محبتت عزیز دلم ... منم دلتنگتون بودن عزیزمممم ... باز هم منتظرتون هستم توی وبلاگمون دوست خوبم ...
دنياى زيباى سيد طاها
28 فروردین 95 10:43
سلام مامان خوب خدا دختر نازتون رو براتون حفظ كنه , و ان شاء الله زير سايه پدر و مادرش بزرگ بشه , حس خوبى پيدا كردم اومدم اينجا ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سید طاهای عزیزم ممنونم دوست خوبم از حضورت و کامنت پرمهرت در وبلاگ ما , خیلی خوشحالم بابت حس خوبی که از وبلاگ ما گرفتی عزیز دلم ... باز هم بیا پیشمون حتما , منتظرت هستم دوست عزیزم ...
غزل , باباییش
28 فروردین 95 13:07
سلام عزیزم ببخشید که رمز رو نداری , خصوصی میزارم واست
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جووونی عزیزممم و دخمل کوچولوی خوشگلش چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیز دلم ... ممنون بابت رمز و کامنتت دوست گلم
.•♥خواهری بلور♥•.
29 فروردین 95 0:21
سلام دوست محترم در نی نی وبلاگ به تازگی اشخاصی با عناوین جعلی و داستان های جعلی و عکس هاو مطالب سرقت شده از اینستا، فیس بوک،وبلاگ ،تلگرام و .... سعی در مشغول کردن و سر کار گذاشتن دیگر افراد و شاید اهداف خطرناک دیگر در فضای مجازی و فضای پاک نی نی وبلاگ دارند... از شما خواهشمند است بیشتر به وبلاگ اشخاص و آی پی آنها و محتویات وب آن توجه فرمایید , تا هرچه سریع تر دست این متقلبان آشکار گردد و مانع از فعالیت آنان گردیم ... لطفا این مطلب را در وبلاگ خود قرار دهید یا نشر دهید تا آگاهی عمومی افزایش یابد ... مطلب ذکر شده فقط برای افزایش اطلاع شماست و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد . نمونه زیر مشابه بودن دو وب تقلبی و یکسان بودن آی پی آنهاست . با تشکر http://s7.picofile.com/file/8247502168/Screenshot_۲۰۱۶_۰۴_۱۶_۲۳_۵۶_۰۴_1_.png
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنون دوست خوب من از اطلاع رسانیت ...
【p】【a】【r】【y】【a】
29 فروردین 95 1:23
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خواهر جونی های گل و دوست داشتنی حتما میام پیشتون و ممنون بابت رمز گلم ...
کتایون
30 فروردین 95 16:05
سلاااااااااااااااااااااااااام چطوری مامانِ فاطمه طلا وای تو اگر بدونی من چقققققققققدر منتظر کامنتت بودم , ک بدونم حتی عنوان وبت چیه ک سرچ کنم توو نت و پیدات کنم , اما خبری ازت نشد , وای وای باور کن نمیدونی چقدر خوشحالم , فاطمه ی زیبا و عزیز من چطوره؟ ماشالله چقدر بزرگ شده ماشالله ممنونم از حضورت , باید ب طور مفصصصصصصل وبلاگت رو بخونم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااامممممم به روی ماهت کتایون جان عزیز و گلم منم به همین اندازه دلتنگت بودم و منتظر کامنتت گلم ... خییییییلی خوشحالم بازم اومدی پیشمووووون مدت چند ماهه ای که بلاگفا مشکل پیدا کرده بود , خیلی سعی میکردم به وبلاگت بیام و خبری ازت بگیرم , اما به هر طریقی نمیشد , بعد هم که خودم مدتی نبودم , اما همیشه به یادت بودم دوست گلم ... ممنونم بابت کامنت پر از مهرت , مثل همیشه به من و دخترم محبت داری عزیزم ... همیشه منتظر حضور گرمت هستم کتایون گلم ... برات بهترینهارو آرزو دارم عزیزم ,,,
محجوب بانو
31 فروردین 95 10:11
سلام عزیزم ماشالله دخملی خیلی نازززز شده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااامممم محجوب بانوی گل و نازنینم ممنونم دوست خوبم از محبت همیشگیت نسبت به من و دخترم ... بوووووووووسسسسسس برای محجوب بانو و دخمل خوشملی گلششششششش
محجوب بانو
31 فروردین 95 10:17
من نظر گذاشته بودممممممثل اینکه ثبت نشده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
عزیز دلمممممم ثبت شده , من خوندمش دوست مهربونم , اتفاقا از اولین کامنتهایی بود که بعد از گذاشتن پستمون به دستم رسید و کلللللی خوشحالم کرد ,,, فقط خصوصی اومده بود برام عزیز دلم , نگران نباش , درستش میکنم , من فکر کردم خودت از قصد , خصوصی فرستادی دوست باوفای من ...
محجوب بانو
31 فروردین 95 23:18
سلام مهربونم به به چه عجب ماه از پشت ابر در اومددددددد , به خدا خواهر دیشب داشتم با خودم میگفتم این مامانی دخمل بلا چرا نمیاد , نکنه خدایی نکرده طوری شده , که خدا رو شکر با دست پر اومدیییی ,,, عیدت مبارک خواهر جونم , انشاالله سالی پر برکت داشته باشید , فاطمه جونی چه نانازی شده ها ,,,
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااامممممممم محجوب بانوی عزیزمممم , دوست باوفای خودمممممم عزیز دلم این همون کامنتیه که گویا به اشتباه , خصوصی اومده بود برام ,,, قربون محبتت عزیز دلم , خودت ماهی فدات شم ... منم خیلی دلتنگ همگیتون بودم , ولی خوب موقعیت جور نمیشد زودتر بیام بهتون سر بزنم ,,, سال نوی شما هم مبارککککک , بهترینها رو براتون آرزو دارم عزیز دلم ,,, دخمل خوشگل و نازنازیت رو ببووووووس دوست خوب من ...
مامان مهرناز
1 اردیبهشت 95 0:03
سلام عزیزم , سال نومبارک ... ماشالله هزار ماشالله , چقدر فاطمه جون بزرگ شده قربونش برم , واقعا خواستنیه , خدا حفظش کنه ... عکسا همه خوشگل بودن , ببوسین گل دخترو
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااممممم مامانی گل و مهربون مهرناز جونم سال نوی شما هم مبارکککک دوست مهربونم قربون محبتت عزیز دلم ... همیشه به من و دخترم لطف داشتی و داری دوست گلم ... بووووووسسسسس برای مهرناز جونم و مامانی گلش ...
ツ دختــر بابا ツ
1 اردیبهشت 95 12:57
سلام عزیزم ، ماشاالله دخترتون خیلی نازه , انشاالله همیشه سالم و سلامت باشه ممنون که پیش ما اومدین
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم منم خیلی از شما ممنونم بابت حضورت و کامنتت در وبلاگ ما عزیز دلم ,,, ممنونم عزیزم بابت لطف و محبتت نسبت به دخمل کوچولوی ما , باز هم منتظرت هستم دوست من ,,,
محجوب بانو
4 اردیبهشت 95 1:20
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام محجوب بانوی گل و مهربونم ممنونم عزیز دلم
هدیه
9 اردیبهشت 95 16:18
سلام عزیزم خوب هستین ؟ و حال نازگلتون چطوره ؟ امیدوارم که حالتون خوب باشه و ایام به کامتون و مرسی که اومدین پیشیمون و به کلبه درویشی منم سرزدید ، سال نو شما هم مبارکککککککککککککک و امیدوارم که سال خوبی توام از خیر و برکت برای شما و خانواده محترمتون باشه و تولد دخمل نازتون هم مبارک باشه و ان شاالله سالیان سال خوش و خرم باشید و تندرست
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااامممممم هدیه جون گل و نازنین و مهربونم ما هم خوبیم خداروشکر عزیزم ... خوشحالم که باز هم اینجا میبینمت دوست خوب من ... خیلی ممنون از لطف و دعای خیرت , همیشه نسبت به من و دخترم محبت داری عزیز دلم ... منم توی این سال جدید بهترینها رو برات آرزو دارم دوست گلم ... میبوسمت و باز هم منتظرت هستم عزیزم ...
سیماخاتون
14 اردیبهشت 95 22:31
سلام , من چند روزه به وبتون سر میزنم ولی اصلا آپ نشده / عکس های دخملی رو بذارید دیگه , دلمون براش تنگ شده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااممممم دوست گل و مهربونمممم ببخشید عزیزم , یه مدت درگیر بودم و آپ نکردم وبلاگمون رو ... به زودی میام پیش شما دوست جونا ...
مامان الهام
16 اردیبهشت 95 19:27
سلام عزیزم خوشگلم دلم برات یه ذره شده بود , خیلی خوشحال شدم که عکسای زیباتو دیدم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سلنای خوشششگلم ما هم دلمون تنگ شده براتون ممنونم بهمون سر میزنین ...
مامان فدیا
18 اردیبهشت 95 11:45
به به دختر مهربون زیبا ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست گل و عزیزم ممنونم از اینکه به وبلاگ ما اومدین ...
مامان رویا
18 اردیبهشت 95 23:36
سلام دوست مهربون من ... ممنون از اینکه به ما سر زدید ... ما هم مثل شما چند وقتی هست که ننوشتیم ... ولی به زودی ما هم مینویسیم ... دخمل بلای ما را ببوسید که اینقدر مؤدب و نازه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیاراد عزیزم ممنونم از اینکه به وبلاگ ما سر میزنین همیشه ... منتظر به روز شدن وبلاگ زیبای پسر خوشگلتون هستیم عزیزم همیشه از خوندن خاطراتش لذت میبرم ... ما هم بعد از مدتها آپ شدیم با پست جدید
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 95 14:31
ماشاالله هزار ماشاالله چه دختر ناز و خوش تیپی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست گل و عزیزم ممنونم از محبتتون و نگاهتون به وبلاگ ما و فاطمه جونی ما باز هم منتظرتون هستیم ...
افسانه مامان فاطمه
24 اردیبهشت 95 15:37
سلام مامان فاطمه جونی ماشاااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللله این دختر ناز جه خانووووووووووووومی شده منم دلم براتون تنگ شده بود ولی باور کن خیلی کم میام اینجا ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااامممم دوست گل و مهربونممممم عزیزمممممم دل ما هم تنگ میشه برای شما و دختر نازنینت همیشه از دیدنتون و از کامنتاتون خوشحال میشم عزیز دلم میبوسمتون
بابا و مامان
9 خرداد 95 20:18
سلام عزیزم ببخشید خیلی دیر امدم مادر پاشو عمل کرده , فعلا درگیر اون هستم , نمی تونم بیام , فدای این دختر ناز و عزیزم بشم من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاممممممم دوست گل و نازنینم خدا بد نده عزیز دلم , انشاالله که خیره همیشه از دیدنتون توی وبلاگمون خوشحال میشم ممنونم از محبت و توجه همیشگیتون میبوسمتون ...
ستاره
21 خرداد 95 20:10
سلام عزیزم حالتون خوبه , وای که چقدر دلم برات تنگ شده بود ... من و زهرا جونم هم خوبیم خاله ... من دیگه از 4 ماهم که تموم شد , استراحت مطلق شدم , رفتم بیمارستان چند بار بستری شدم , بعدشم خونه مامانم موندم تا 9 ماه که زایمان کردم ... بعدشم که دیگه بچه داری ... الانم فقط خواستم سریع از حالتون جویا بشم عزیزم ... دیگه نتونستم متن رو بخونم , چون این وروجک تو بغلم بود , اجازه نمیداد , دلم برای فاطمه جونی یه ذره شده بود , ماشاالله خانم شده ... راستی نماز و روزه هاتون قبول ... بیا خصوصی کار دارم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاممممممممممم ستاااااااااااارهههههههههههه جونممممممممممممم نمیدونم از دیدن کامنتت خوشحال باشممممم یا عصبااااااااانی نمیدوووووونی من چقددددددددددر نگران حالتون شدم وقتی یهووووووووو غیبت زددددددددددد تو نگفتی ما هر روز از حال هم باخبر بودیم , یهو میزاری میری من چقددددر نگران میشم ولی به خاطر اون وروجک کوچولوی خااااااااااااااله , زهرا جونممممممم , که خیلی منتظر و ذوق زده اومدنش بودمممممممم , دیگه از دستت عصبانی نیستمممم و خییییییییلی خوشحالمممممم سلامت هستیننننننن ببوس اون جیگر کوچولوی خاله رو از طرف من خیلی دلم براتون تنگ شدههههههه , بیااااااااااا بازم این طرفاااااااااااااا ستارههههههههههه جونمممممممم ... خصوصی رو هم دیدم گلمممممممم
mamy
22 خرداد 95 16:11
دخمل بلا چه بزرگ شدی , به منم سر بزن ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم به ما سر زدین گلم باز هم منتظرتون هستم عزیزم
zohre
11 تیر 95 12:08
سلام خیلی وقت بود به اینجا سر نزدم , و فاطمه خانومو الان میبینم که چقدر خانوم و ناز شده ماشاالله , خدا حفظتون کنه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااامممم دوست گل و عزیزم خوشحالم بعد از مدتها دوباره اینجا میبینمتون , همیشه از حضورتون در وبلاگمون خوشحال میشم دوست من باز هم منتظرتون هستیم ...
محجوب بانو
25 تیر 95 0:50
کجایی خواهر جوووووووون دلم براتون تنگ شدهههههههههه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاممممممممم محجوب بانوی عزیز و مهربونم همینجا هستممممممم خواهر جونم به زودی میام با پست جدید
مینا
27 تیر 95 14:25
سلام چقدر خوشگل به منم سربزنید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم از حضورتون در وبلاگ ما ... حتما در اولین فرصت میام پیشتون ...
مامان رویا
30 تیر 95 22:58
فاطمه جان , مامان مهربونش کجایید ؟؟؟ خیلی وقته نیستید ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااممممم مامانی گل و مهربون کیاراد خوشششگلم ممنونم که همیشه به ما سر میزنین و جویای حالمون هستین دوست خوب من ... به زودی میاییم پیشتون عزیز دلمممممم ...
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 11:57
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه ی تو بوی رضا می دهد میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها , بردوستداران حضرتش , و روز دختر مبارک باد ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست خوب و عزیزم ممنونم از حضورتون و کامنت زیباتون در وبلاگ ما باز هم منتظر حضورتون در وبلاگمون هستم عزیزم ...
محجوب بانو
14 مرداد 95 17:32
امیدوارم مثل حنا با مسؤولیت مثل کزت صبور مثل ممول مهربون مثل جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی ... روزت مبارک دخمل خوشگللللل ... کجااایی خواهر چرااااا نیستی , چقدر کم پیدا شدی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاممممم محجوب بانوی گل و مهربون ممنووونمممممم که همیشه به یادمون هستی عزیزم به زودی میام پیشتون دوست گلممممممم ...