فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

دختر نازنینم تولد یک سالگیت مباااااااااااااااااارککککککککککک

1393/10/14 21:24
2,674 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

امسال , سالروز تولد فاطمه عزیزم , مقارن شده با اولین روایت از میلاد حضرت رسول ,

 

میلاد حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله و سلم ...

 

 

ولادت پیام آور خوبیها , پامبر مهربانمان مبااااااااااااااااااااارکککککککک .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز 14 دی ماهه 1393 ...

 

فاطمه  جونی عزیزمووووووووووووووووووون یک ساله شددددددددددد ...

 

 

 

 

 

 

تو عشق و عزیز دل همیشگی مامان و بابا هستیییییییییی دخترمممممممممممم

 

 

 

 

 

یادش به خیر که پارسال , در چنین زمانی و در روزی زمستانی به دنیا اومدی

 

 

 

 

چقدر از دیدنت هیجان زده شدیم و ذوق کردیم ...

 

 

 

 

 

در چنین روزهای سرد و زمستانی , تو کنار ما آمدی و گرمی خانه مان شدی ماه من ...

 

 

 

 

 

در این یک سال روز به روز بزرگتر شدی ... تغییر کردی و قد کشیدی نازنینم

 

 

 

 

 

 

 

و  حالا  تو ,  ماه شب 14 من هستی , و یک ساله شدی ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولدتتتتتتتت مبارککککککککک نفسممممممم , عمرم , جونمممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک ساله شدنت مبااااااااااااااااااااارکککککککککککککککک نازنین دخترمممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو دختر بی همتای منی ...  زیبا و بی نظیر ...

 

برای من و پدرت تو بهترین و عزیزترینی دخترکممممممم

 

بابایی مهربونت اونقدر بهت علاقه داره که حتی برای انتخاب نامت بسیار حساس بود ,

 

و تنها اسمی که  شایسته تو میدونست , اسم فاطمه بود ...

 

و همیشه میگه : فاطمه تنها اسمیه که میتونست من رو راضی کنه ,

 

و بابای مهربانت بهترین اسمی که به ذهنش میرسید ,

 

و سالیان سال بهش علاقه داشت رو برای تو نازنین دخترش انتخاب کرد ,

 

محمد و فاطمه ... چه انتخاب زیبایی ...

 

خوشحالم که برای تو , عزیز دلمون , پارسال در چنین روزی , نام زیبای فاطمه رو برگزیدیم ....

 

انشاء الله در دنیا , زندگیت همانند فاطمه زهرا  ( سلام الله علیها )  باشه ,

 

و در آخرت هم با آن بانوی بی همتا همنشین باشی عزیز دلمممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تو دختر زیبا و مهربانمون , بهترین , خیرترین ,

 

عاقبت به خیری و خوشبختی , از خدای مهربون خواستاریم ,

 

و تو رو به خود خدا میسپاریم تا همیشه در پنا خودش , حافظ و نگهبان و حامی تو باشد ,

 

که بهترین پناهگاه و مهربانترین مهربانان برای تو , فقط خود اوست ...

 

 

 

عاشقانه دوستت دارییییییییییممممم فاطمه جانمممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن قاب عکسهای بیشتری

از فاطمه جونی ما ,

 

 

لطفا بفرمایید

ادامه مطلب ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تک تک عکسهایت برایمان عزیز است و پر از خاطره های دور و نزدیک عروسکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقش زیبای تو حک شده بر لوح دلم تا همیشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه زود بزرگ میشوی و تغییر میکنی و قد میکشی دخترکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همیشه در قلب منی عزیز دلممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در یک روز سرد زمستانی نوشیدن یه چای گرم میچسبه ,

 

اونم با طعم و نفش فاطمه جونی و به مناسبت تولدششششششش

 

بفرمایید چاااااااااااااااای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو زیباترین هدیه خداوند برای ما هستی فرشته کوچولوی مامان و بابا

 

تولدت مبااااااااااااااااااااااارکککککککک هدیه زیبای خدا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40 روزگی                                            3 روزگی

 

 

1 سالگی                                                   1 ماهگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


زیباترین طرحی برای من تو دخترمممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل همیشه بهارممممممممممم تولدت مباااااااااااااارکککککککککک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقدرررررررررر خوشحالم برای داشتنت مهربانممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جیگری هستی تو نازدونه منننننننننننننن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو شیرینترین دختر دنیا برای منی .....

 

تولدت مبااااااااااااااااارککککککککککککککک شیرینترین دختر دنیاااااااااااااا

 

 

 

 

 

 

 

 

HAPPY BIRTHDAY TO YOU

 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (53)

زهره
15 دی 93 1:52
تولد فاطمه جون مبارک باشه , انشاالله همیشه خندون و تنش سالم و در کنار هم شاد باشید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون ملودی جونم ممنونم عزیز دلمممممممممممممم بابت تبریکت و دعای خیر و زیبات ... خیلی مهربونی دوست خوب من ... دوستتون دارممممممممم و میبوسمتون ....
مامانی و بابایی دخمل طلا
15 دی 93 10:26
مبارک باشه عزیزم تولدت مبارک , انشاالله همیشه تنت سالم باشه و زیر سایه آقا امام زمان (عج ) بزرگ شی . روی ماهتو می بوسم خاله
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین حلما جون خوشگلم ممنوووووووووووونمممممممممممممم خاله جون مهربونم بابت تبریکت و دعای خیر و زیبات ... دوست خوبم خیلی خیلی مهربوووووووونی , ممنونم بابت همه محبتهات عزیز دلممممممممم .... میبوسمتون و دوستتون دارمممممممم ....
مامانی و بابایی دخمل طلا
15 دی 93 10:43
http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hou4985.jpg
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه هدیه زیباییییییییییییییییییییییی .... ممنون بابت این هدیه و متن زیباششششششششش ... خیلی قشنگ بود دوست مهربوووووووووونممممممممممم ... خیلی خوشحالم کردی عزیز دلم ... واقعا ممنووووووووووووووووون نازنینم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ....
مامانی و بابایی دخمل طلا
15 دی 93 10:45
http://www.kelishe.com/wp-content/uploads/2013/06/photo-Greeting-Birth-2.gif
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیز دلمممممممممممممممممم , ممنوووووووووونممممممم بابت این هدیه زیباتتتتتتتتتتتتت ..... خیلیییییییییییییییییی مهربونی دوست گلمممممممممم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
مامان فتانه
15 دی 93 14:05
تولدتتتتت مبااااااارک عزیزم ... انشالله تولد ۱۲۰ سالگیت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جون خوشگلم ممنووووووووووووووووونم عزیز دلم بابت تبریکت و دعای زیبات .... میبوسمتون و دوستتون دارمممممممممم دوست خوب من ...
مامان فتانه
15 دی 93 14:06
عکسات هم عالیههههه ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنووووووووووووووووونمممممممممم خاله جون مهربووووووووووونممممممم ... میبوسمتون و دوستتون دارمممممممممم یه عالمه ...
شاپرک
15 دی 93 15:45
سلام . نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده . کدش ۹۶ . لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم . با هر خط فقط یه رای ثبت میشه . لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده . کد نود و شیش . ۹۶ فقط بفرستید کافیه ، مرسی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نیکان کوچولو آرزوی موفقت براتون دارم دوست خوبم ....
مامان ندا
15 دی 93 16:53
تولدت مبارررررک فاطمه ی خوشگل خاله انشاالله همیشه سلامت باشی و سایه پدر و مادر مهربونت بالای سرت ... حقا که اسمت زیباست و برازنده ات عزیززززززززم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاممممممممم مامانی گل و مهربون صاینا جونمممممممم ممنونممممممممم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و لطف و محبتت نسبت به فاطمه کوچولوی ما ... و باز هم ممنون بابت دعای خیر و زیبات دوست خوب من ... خیلی با محبتی عزیز دلم .... ممنون از این همه لطف و محبتت ... دوستتون دارمممممممم و میبوسمتون ...
مامان راحله
15 دی 93 17:13
تولدت مبارککککککککککککک عزیزکممممممممممم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بهار جونم ممنوووووووووونمممممم دوست خوب من بابا ابریک تولد فاطمه جونی ... و باز هم ممنون که به وبلاگ ما اومدین عزیزم ... باز هم منتظرت هستم دوست گلم .... میبوسمتون ...
معصومه
15 دی 93 19:36
تولدت مبارک ، انشالله زیر سایه پدر و مادر قد بکشی ، زبون بازکنی ، مدرسه بری ، دانشگاه بری ، عروس بشی ، و مادر بشی ، و به تمومه بهترین ها برسی ،،،، تولدت هیچ وقت یادم نمیره ،،،، تو به دنیا اومدی و دخترم به وجود ،،،،، آمدن هر دوتون مبارک ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله معصومه جون گل و نازنین , مامانی مهربون ستیا گلی ممنونمممممممممممم عزیز دلمممممممممممم بابت تبریکت و این همه دعاااااااااای قشنگ و زیبا .... من هم اون روزها رو هرگز یادم نمیره ... آمدن هر دوشون مباااااااااااااااارکککککککککککککک .... دوستتون دارمممممممممم و میبوسمتون ...
بابا و مامان نرگس
16 دی 93 14:37
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تولدت مباررررررررررررررک , انشاالله صدساله شی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی , و باز هم ممنون که به وبلاگ ما اومدی دوست خوبم ... منتظرت هستم دوباره عزیزم ....
مامان رویا
16 دی 93 14:55
تولدت مبارک فاطمه جون ... اميدوارم كه 120ساله بشی و كنار پدر و مادر مهربونت به همه آرزوهای قشنگتون برسيد ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام رویا جون عزیز و گلم , مامانی مهربون کیاراد کوچولوی عزیزم ممنونم بابت تبریکت عزیز دلم ... و باز هم ممنون بابت دعای قشنگ و خیرت دوست نازنینم , من هم برای شما بهترینها رو از خدای مهربون خواستارم ... دوستت دارم و میبوسمت دوست خوب من ...
مامان فاطمه
16 دی 93 16:43
سلام به دوست جونی خودم و فاطمه کوشولوی نازنازی... تولدت مبارک عشق خاله عزیزم انشاالله 120 ساله بشی و عمر با عزت داشته باشی گلکم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جون جونی قشنگم ممنونم عزیز دلممممم بابت این تبریک و این همه محبت .... خیلی مهربونی دوست گل من .... و باز هم ممنون بابت دعای خیر و زیبات عزیز دلم ... دوستتووووووووون دارممممممم و میبوسمت ...
افسانه مامان فاطمه
16 دی 93 17:19
واااااااااااااااااااای تولدت مبارک خاااااااااااله جونی , انشاالله عروسیت گلم , انشاالله فاطمه هامون فاطمه وار باشن ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان افسانه گل و مهربون فاطمه جون خوشگلم ممنونمممممممم عزیز دلم بابت تبریکت و دعای خیرت ... کم پیدا بودیا دوست جونی این چند وقته , انشاالله که همینطور باشن فاطمه های نازمون ... دوستتون دارممممممممممم و میبوسمت ...
setareh
17 دی 93 0:12
سلام زهرای مهربونم خواهر دوست داشتنی ام .. تولد فاطمه جونی مبارک , انشاالله عروس بشه و همیشه در دنیا و آخرت خوشبخت و شاد و سعادتمند باشه و همیشه تنی سالم و روحی بلند داشته باشه ... عزیز دلم تولد مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنین و مهربووووووووونممممممم ممنوووووووووووونممممممممم عزیز دلممممممممم بابت تبریکت و این همه دعای زیبا و قشنگت , منم برات بهترینها رو آرزو داااااااااااااااااارممممممممممممم عزیزممممممممممم ... خیلی با محبت و مهربووووووووووونی خواهر جونم ... دوستت دارم و میبوسمت ....
غزل , باباییش
17 دی 93 9:58
سلام عزیزم ... آره درست گفته بودی ... فریبا گلی خانوم زایمان کردن ... خداروشکر هم خودش هم نفس گلی خوبن ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جون گل و نازنینم , مامانی مهربون فندق کوچولوی تو راهی خداروشکرررررررررررر عزیزمممممممم , , انشاالله خبر زایمان و فارغ شدن سالم و سلامت خودت و به دنیا اومدن دخملیییییییتتتتتتتت , تولد نفس جونم مباااااااااااااااااااارککککککککککککککککک ... خداروشکر که هر دو خوب و سلامتن ... ممنونم خبر دادی دوست مهربونممممممم ... منم این خبر رو توی وبلاگ معصومه جون , مامانی مهربون ستیا جونم خوندمممم ... دوستت دارم و میبوسمت ....
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 10:43
الهی من چه می بينم ز احمد ،
 چه زيبا منظری دارد محمد (ص) ،
 مبارک بر علی و دخت احمد ،
 طلوع صادق (ع) و جشن محمد (ص) .
 میلاد 2 نور مبارک
 , التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جونم ممنونم دوست نازنینم بابت این کامنت زیبات , من هم میلاد این دو نور بزرگ رو به تو دوست گلم تبریک میگم عزیزم ... محتاجیم به دعا عزیز دلم ... دوستت دارم و میبوسمت ...
گلناز (مادرانه های مامان به توان دو)
17 دی 93 12:04
چه عکس های قشنگی .........لذت بردم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گلناز جون عزیزم , مامانی مهربون گل پسرا ممنون از محبت و لطفت عزیزم , خوشحالم که از دیدن عکسها لذت بردی دوست خوب من ... میبوسمت دوست گلم ...
مامان سویل و آراز
17 دی 93 15:45
سلام سلام فاطمه جونم تولد یک سالگیت مبارک عزیزم هزار تا بوس از چشما و لپای خوشگلت گلم , همیشه خندون باشی مامانی خصوصی که چند وقت پیش نوشتمو خوندی ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون و نازنین آراز و سویل جونم ممنوووووووووووونمممممممممممممم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و این همه لطف و محبت همیشگیت نسبت به من و فاطمه جونیمون دوست خوب من , بله دوست گلم , کامنت خصوصیت رو دریافت کردم و اتفاقا در پاسخ یکی از کامنتهای پر از لطفت , به اون کامنت هم اشاره کرده بودم مهربونم ... باز هم ممنونم بابت اون کامنت خصوصیت و بابت همه محبتهات ... خیلی به من کمک کردی و آرامش دهنده بود برای من حرفهای زیبات ... , همه حرفهات پر از درک متقابل بود دوست نازنینم ... , ممنوووووووونممممممممممممممم .... دوستتون دارممممممممم و میبوسمت دوست خوب من ...
زن عمو مهین
17 دی 93 16:33
سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززززززم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککک , انشاالله که همیشه صحیح و سالم باشی و زیر سایه پدر و مادرت زندگی بسیار خوبی داشته باشیییییی , و در تمامی مراحل زندگییت خداوند یار و یاورت باشد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااممممممممم زن عمو مهین گل و مهربونممممممممم و عاطفه جون نازنینمممممممممم ممنووووووووووووووووونممممممممممممممم زن عمو جون و دختر عموی مهربوووووووووووون و گلممممممممم بابت تبریک تولد و بابت هدیه ای که برای تولد من زحمت کشیده بودین و آورده بودین , و باز هم ممنوووووووووووووووووووونممممممممم بابت این همه دعای قشنگ و زیباتون مهربوناااااااااااا , منم برای تک تکتون بهترینها رو از خدای مهربونمون خواستارممممممممممم ... دوستتووووووووووون دارم و میبوسمتون ...
♥ مامان مهیلا♥
18 دی 93 0:37
وای وای مبارکه , البته با تاخیر , انشالله 100ساله شی خانمم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جونم ممنونم دوست خوبم بابت تبریک و دعای خیرت , میبوسمت دوست مهربونم ....
معصومه
18 دی 93 14:05
سلام عزیز نفس دنیا اومده , هر دوشون سالمن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جان گل و نازنینم , مامانی مهربون ستیا جونم ممنونم عزیز دلم که خبر دادی ... خدارو هزاران بار شکر که هر دو سالم و سلامتن ... تولد نفس جونمممممممم مبااااااااارکککککککککک . ممنونم دوست خوبم که به یاد ما هستی ... میبوسمت ...
یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:18
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم , با آرزوی شادی ، سلامت و ثروت برای شما دوست گرامی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون ...
مامان و بابا
19 دی 93 15:00
سلام مامانی ناز و مهربون خوبی ؟ نینیت بسیاااار نینی ناز و خوشگلیه , خدا برات نگهش داره و همیشه سالم و سلامت باشه عزیزم . منم مامان دو تا نینی ناز و خوشگلم . به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون دو قلوهای نازنینم ممنونم عزیز دلم که به وبلاگ ما اومدی و برامون کامنت گذاشتی عزیزم .... و ممنونم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما , خدا دوقلوهای نازت رو برات حفظ کنه دوست خوبم ... باز هم منتظرت هستم عزیزم ... انشاالله در اولین فرصت میام پیشت دوست خوب من ...
mahtab
19 دی 93 15:51
سلام عزیزم با چند روز تاخیر تولد دختر نازتون رو تبریک عرض میکنم , انشاالله همیشه شاد و سلامت باشه زیر سایه ی شما و پدرش و ائمه ی اطهار , عکسها بسیار عالی بودن , مخصوصا نوشته های بالاسرشون که خیلی تناسب داشتن و زیباییشون رو چند برابر کرده بودن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهتاب جون گلم , مامانی مهربون علیرضا کوچولو ممنونم بابت تبریک تولد فاطمه جونی ما عزیز دلم , , دیر نشده که عزیزممممممم , برای ما که از اول تا آخر دی ماه توللللللللد فاطمه جونیه ممنون از محبتت و دعای خیرت دوست خوب من , خوشحالم که عکسها رو دوست داشتین و مورد پسندتون واقع شده , عکسها و نوشته هاش هدیه ای بودن از صمیم قلبم برای فرشته کوچولوی زندیگمون فاطمه ... دوستت دارم و میبوسمت دوست گلم ...
setareh
20 دی 93 1:13
سلام زهرای عزیزم .. خواهر مهربونم .. حالت خوبه ؟؟؟؟؟ فاطمه جونم خوبه ؟؟؟ انشاالله که هر دوتون صحیح و سلامت و شاد و خندونید دلم برات تنگ شده ... راستی بهتر شدی ؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنین و مهربونم خوبم خواهر جونم , فاطمه جونی هم خوبه خداروشکر , فقط خودم کمی گلو درد دارم و سرفه اذیتم میکنه , ولی خداروشکر خیلی بهترم امروز ... چون زیاد استراحت نداشتم واسه همین دیر خوب شدم و حسابی سرماخوردگی اذیتم کرد و همش هم نگران بودم که مبادا فاطمه از من واگیر کنه ... , البته خدارو هزار بار شکر که فاطمه خوبه و واگیر نکرده تا به الان ... ولی خودم حسابی سرم و آمپول نوش جان کردمااااااااااا امیدوارم خودت هم خوب باشی و احوالت رو به راه باشه خواهر جون گلم ... خیلیییییییییییییی مهربون و با محبتی عزیزم ... منم دلم برات تنگگگگگگگگگگگ شده ... دوستت دارممممممممم و میبوسمت ...
خاله شيدا و روشا
20 دی 93 10:50
سلاممممممممممممم با كلی تاخير تولدت مبارک عزيزكممممممممممممممم , انشاالله 120 ساله شی جيگر ملوس ناناز عسل خوشگلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااامممممممممممم خاله جون مهربون شیدا و روشا جون بابا چقدررررررررررررررر کم پیدایی تو دخترررررررررررررر ممنونم بابت تبریک تولد فاطمه جونی , و ممنون بابت دعای خیرت عزیز دلم ... زود به زود بهمون سر بزن , دلمون برات تنگ میشه ... میبوسمت دوست خوبم ...
مامان آوا
20 دی 93 13:28
سلام عزیزم تولدت مبارککککککککککککک , انشاالله 120 ساله بشی فاطمه جونم , بوووووووووووووووووووس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااامممممم مامانی گل و مهربون آوا جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و دعای خیرت گلم , بابا کجایی شمااااااااااااا دوست مهربونمممممم , دلم واست تنگ شده بود , زود به زود بیا پیشمون دوست گلم ... , منتظرت هستمااااااااا ... دوستت دارمممممممم و میبوسمت عزیزممممممم ....
مامان آوا
20 دی 93 13:30
888888888888888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 ______888888 888888888888888888 888888888888888888 ______8888888888 ____888888888888888 __888888822222228888 _88888822222222288888 888888222222222228888822228888 888882222222222222288222222222888 8888822222222222222222222222222288 _8888822222222222222222222222222_88 __88888222222222222222222222222__888 ___888822222222222222222222222___888 ____8888222222222222222222222____888 _____8888222222222222222222_____888 ______8882222222222222222_____8888 _______888822222222222______888888 ________8888882222______88888888 _________888888_____888888888 __________88888888888888 ___________888888888 ____________8888888 _____________88888 ______________888 _______________8 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 888888______888888 _888888____888888 ___888888888888
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونمممممممممم دوست مهربونم بابت این کامنت زیبا و پر از محبتت ....
مامان و بابای علی
20 دی 93 13:31
سلام عزیزم من از وبت خوشم اومد لینکت کردم , راستی دخملتون خییییییلی نازه ماشالله یه سوال , عکساشو تو آتلیه گرفتید؟؟؟ میشه بیایید وبم جواب بدید ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون علی کوچولو ممنونم بابت لینکت دوست خوب من , و باز هم ممنونم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما , نه دوست عزیزم , عکسها آتلیه ای نیستن , عکسهایی که خودم از دخترم گرفته بودم رو توسط برنامه ای , خودم به این شکل طراحی کردم ... حتما در اولین فرصت میام وبلاگتون و بیشتر توضیح میدم عزیز دلم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگ ما هستم دوست مهربونم ...
مامان و بابای علی
20 دی 93 13:34
راستی عزیزم پیشنهاد میکنم یه بالا بر برای وبت بذاری , مطالبت زیاده ماشاالله ، بزنی دریافت کد بالا بر برای وبلاگ میاره ، کد رو توی تنظیمات بذار , البته جسارت کردما دوست جونی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم بابت پیشنهاد و راهنماییت عزیز دلم ... چشم دوست خوبم , انشاالله به زودی و در اولین فرصتی که داشته باشم برای این کار , انجامش میدم ... خیلی هم ممنون که نظرت رو گفتی دوست گلم ...
مامان آوا
20 دی 93 13:34
تو اين روز طلايي تو اومدي بدنيا / وجود پاكت اومد تو جمع خلوت ما , تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز / از آسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا ... بازم تولدت مبارک , الهی که همیشه شاد باشید و خوشبخت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
باز هم ممنووووووووووونمممممممممممم عزیز دلممممممم بابت این همه محبت و تبریکاتت ... و همینطور ممنون بابت دعای خیرت ... من هم براتون بهترینها رو از خدای مهربون خواستارمممممممم .... میبوسمت و دوستت دارم دوست خوب من ...
مامان الهام
20 دی 93 16:40
عروسک خوشگلم تولدت مبارک , انشاالله زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت بزرگ بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی , دوست دارم فاطمه جونمممممممممممممم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سلنای خوشگلم ممنونم عزیز دلمممممم بابت تبریک تولد فاطمه جونی ما , و باز هم ممنووووووووووون بابت همه دعاهای خیر و قشنگت دوست مهربونم , ما هم دوستتون داریمممممم و میبوسمتتتتتتتت دوست خوب من ...
setareh
21 دی 93 0:10
انشاالله که هرچی زودتر خوب بشی عزیز دلم ... آخی می دونم آمپول و سرم خیلی بده ... ولی خب خدا رو شکر که بهتری .. خواهری جونم خودت خیلی مهربون و با محبتی گلم , شرمنده ام نکن منم خیلی دوستت دارم و فاطمه جونمم ببوس , بعد بهش بگو به جای من اونم تو رو ببوسه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااامممممم ستاره جون گل و نازنین و مهربونم ممنونم عزیز دلم که جویای حالمی , وقتی میگم توی مهربونی تکی , نگو نه , خدارو شکر خیلی بهترم عزیز دلم , فقط نمیدونم این چهار تا آمپول پنسیلین که زدم و سرم و مابقی آمپول و قرصا کجا رفتن و چی کار دارن میکنن که هنوزم ته گلوم درد میکنه , البته بنده شکمو تشریف دارم و از خوردن تخمه و سرخ کردنی و بستنی دریغ نکردم توی این چند روزه بعد از سرماخوردگی , حالا توقعم دارم خوب شم زود چشششششممممم خواهر جون , مااااااااااااااااااااا هم دوستت داریییییییییییییم و میبوسیمت ستاره جووووووووووووون مهربووووووون ...
غزل , باباییش
23 دی 93 9:48
تولدت مبارک ... خوشگل خاله ... یعنی خدا یه عروسکی مثل تو رو به منم میده ؟؟؟ انشاالله که همیشه سالم و سرحال باشی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جون گل و نازنینم , مامانی مهربوووووون نی نی گلیمون ممنونم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و دعای قشنگت دوست خوب من , خدا حتما بهترین و زیباترین رو بهت هدیه میده غزل جونی من , انشاالله که نی نی گلی خوشگل و نازتون , سالم و سلامت میاد توی آغوشتون و ما هم عکسهای قشنگششششش رو میبینیم و کلی ذوق میکنیممممممممم ... دوستت دارم و میبوسمت ... هم خودت رو و هم نی نی گلی تو راهیت رو .
مامان امیررضا
23 دی 93 12:01
سلام , تولد دخمل طلامون مبارک , زیر سایه پدر و مادر , سالیان سال زندگی شادی داشته باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی عزیز و مهربون امیررضا کوچولوی گلم ممنونم عزیز دلم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و دعای خیر و قشنگت دوست نازنینم ... دوستت دارم و میبوسمت دوست خوب و مهربوووووووووونم ...
مامان امیررضا
23 دی 93 12:03
چه عکسای خوشگلی , خدا حفظش کنه , نازی شده فاطمه جونی , مامانی براش اسپند دود کن تا چشم بد ازش دور بشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
باز هم ممنونمممممممم مامانی مهربون امیر رضا کوچولو بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما , چشمممممم عزیزم , حتما این کار رو میکنم , نظر لطفته مهربون ... میبوسمت دوست خوب من ...
زن دایی آرزو
24 دی 93 15:30
سلام به خواهر گلم و فاطمه فندقم . انشاالله که حالتون خوب باشه . فاطمه عزیزم تولدت مبارک ببخشید که یه کم دیر بهتون سر زدم . خیلی دوستون دارم . میبوسمتون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااممممممممممم زندایی آرزو جووووووووووووون گل و مهربونممممممممم و البته کم پیدااااااااااااااااااا ممنونم عزیز دلمممممممم بابت تبریکت و لطف و محبت همیشگیییییییت آرزوی مهربون و عزیزمممممم , خواهش میکنم گلم , امیدوارم شماااااااااااااااا هم خوب و خوش و سلامت باشید عزیزم , ماااااااااااااا که همیشه دوستت دارییییییییییممممممممم و همیشه هر وقت بیای پیشمون از دیدنت خوشحال و ذوق زده میشیمممممممممم , اتفاقا دیدم خبری ازت نیست میخواستم باهات تماس بگیرم , ولی باورکن که این مدت سرم خیلی شلوغ بود و این دخمل بلا حسااااااااابی بازیگوش شده و وقت آزادم خیلی کم شده گلم , و البته مدتیه کمی هم مریض بودم خواهر جونم .... منم خیلیییییییییییییییییی دوستتووووووووووون دارممممممممم و میبوسمتون ...
بابا و مامان
26 دی 93 17:25
سلام عزیز دلم قربونت بشم , ببخشید یه کم دیر شد تبریک تولدتت و با تاخییر تبریک می گم , عزیز دلم خیلی دوستت دارم , وقتی مامان جون خبر داد که اومدی و هستی خدا می دونه سر پا شوق و ذوق بودم که مامان مهربونت به آرزوی دلش رسیده , منتظر اومدنت بودم , وقتی دیدم خدا چه دختر ماهی به مامان داده , فرشته خوشگل و دوست داشتنی , خدا را هزار بار شکر کردم , آرزو می کنم که فرشته کوچولو همیشه سالم و سلامت باشی و وجود نازنینت از هر چی ناراحتیه به دور باشه . عزیز دلم تولدت مبارک مبارک مبارک و هزاران هزار بار مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جونم ممنوووووووووووونم خاله جون مهربوووووووووونم بابت این همه لطف و محبت و مهربووووووووونیت ما هم شما رو خیلی دوست دارییییییییییییم .... باز هم ممنون دوست نازنینم بابت تبریک تولد فاطمه جوووووووووونی ما و دعاهای خیر و زیبات عزیز دلم , دوستتون دارمممممم و میبوسمتون ...
setareh
29 دی 93 20:43
سلام زهرای عزیزم .. فاطمه جونم خوبه ؟؟ چه خبرا ؟؟؟ خوبین ؟؟؟؟ دلم براتون تنگ شده عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و مهربون و نازنینم ما خوبیم عزیز دلم , خداروشکر ... فاطمه هم خوبه عزیزم خبر خاصی نیست خواهر جون , سلامتی ... منم دلم براتتتتتتتتتت یه ریزه شده دوست خوب من ... دوستت دارم و میبوسمت ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
4 بهمن 93 14:44
سلامممممممممم سلاممممممممممممممممم دوست خوبم بابت دیر جواب دادن , معذرت می خوام , منم مثل شما یه مادر سر شلوغم که وقت کم میارم , از کامنت پرمحبتت ممنونم دوست نازنینم , خوشحالمم کردی , امیدوارم دوستیمان مستدام باشد و بتونیم همیشه باعث دلگرمی هم باشیم . راستش چند روزیه حلما سرما خورده بود و مرا هم مستفیض کرد وای خدا , میدونی که آدم وقتی حال نداره , یه بچه کوچولو هم داشته باشه چی میکشه ... به زور آمپول سرپا میشدم که بتونم به این بچه برسم . حلما هم قربونش برم 100 برابر وابسته تر و بی قرار تر شده بود , این روزا دعام این بود که خدا منو صبور تر کنه , واسه یه مادر هرچی هم صبور باشه بازم کمه..... اینا رو گفتم که بدونی درکت میکنم عزیزم و منم مثل شمامممممممممم . بازم از محبتات ممنونم دوست عزیزم . روی ماهت رو میبوسم و حتما بهتون سر میزنم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون حلما طلای گلم خدا قوت عزیز دلم ... میدونم که وقتت کمه و واقعا نگهداری از یه نازدونه انرژی زیادی هم میخواد ... انشاالله که دوستای خوبی برای هم باشیم گلم ... امیدوارم هر چه زودتر مادر و دختر , هر دو , سلامتی کاملتون رو به دست بیارین که واقعا هم بیمار بودن بچه سخته , هم مادر , و در هر دو مورد پوست هر دو طرف کنده است , خیلییییییییییییییی مراقب خودتون باشیییییییییییین تا زود زود خوب بشییییین. انشاالله که خدا به همه ما , هم صبر بده , و هم انرژی و بصیرت زیاد , تا بتونیم خوب و درست زندگی کنیم و کوچولوهامون رو اونطور که خدا میخواد تربیت کنیم ... من هم میبوسمتون و بابت کامنتهای پر از محبتت ممنونم و همیشه منتظر حضور گرمت هستممممممممممممممم ...
مامان کیان
12 بهمن 93 1:30
سلام به فاطمه جونی و مامان مهربونش دلم براتون یه ذره شده بود عزیزانم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااممممممممممم به روی ماهت مامانی مهربون کیان کوچولوی گلم کم پیدا شدی حساااااااااااااااابی دختر , دل من هم برات یه ریزه شده بود ... بیشتر پیش ما بیا دوست خوب و عزیزم و از حال و احوالت بی خبرم نزار ... دوستت دارم و میبوسمت دوست گلم ...
مامان کیان
12 بهمن 93 1:32
تولدت مبارک فرشته ناز و خوشگلم . ازصمیم قلبم دوستت دارم و بهترین ها رو برات آرزو می کنم . انشاالله تولد 120 سالگیت رو در کنار خانواده محترمت جشن بگیری عسل بانو
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنووووووووووووووووونمممممممممم مهربونم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و لطف و محبتت عزیز دلم ... و بار هم ممنون بابت دعای خیر و زیبات دوست خوب من ... دوستت دارم و میبوسمت دوست گلم ...
مامان فاطمه
12 بهمن 93 16:43
سلام زهراجون خوبی ؟ فاطمه بلا چطوره ؟ کجایین ؟ کم پیدایین ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جون خوشگلم ما خوبیم عزیز دلم ... ممنونم که جویای حالمون بودی دوست نازنینم ... نگران نباش مهربونم .... همه چی خوبه خداروشکر , دو هفته ای هست که حساااااااااااابی درگیر خونه تکونی و بشوووووووووووور و بساااااااااااااااااب بودم و با وجود یه نازدونه خانوم بلا هم که میدونی چقدر سخته کار کردن , واسه همین اصلا فرصت نداشتم به دوستای گلم سر بزنم ... , ببخشید دیگه نگرانتون کردم ... انشاالله به زودی جبران میکنم و بهتون سر میزنم دوست مهربون و نازنینم , ممنون که به فکرمون بووووووووووودی و میبوسمت عزیزممممممم ...
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
15 بهمن 93 17:33
سلــــــــــــام مامان مهربون لینک شدین , منم لینک کنین و خبرم کنید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون علی و ضحا کوچولو ممنون از اینکه وبلاگ ما رو لینک کردین دوست خوبم ... شما هم از امروز جزو لینک دوستان ما هستین عزیزم ...
setareh
16 بهمن 93 15:15
برو خصوصی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون عزیز و مهربونم ممنونممممم بابت کامنت خصوصیت گلممممممممممم ...
setareh
17 بهمن 93 18:29
زهرا جون کجایییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالتون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فاطمه جون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیدا نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شد ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااممممممم ستاره جون گل و همیشه مهربووووووووونمممممم عزیز دلم ما خوبییییییییییییییییمممممممممم ... هم من و هم فاطمه جونی خوبیم خدارو شکر ... , ببخش دل نگرانت کردم نازنینم , گریههههههههههه نکنننننننننننننننن , منم گریههههههههه میکنمااااااااااااااااااا , منم دلم برات یه ریزه شده دوست مهربونم , چند وقتی رو مشغول خونه تکوووووووووووونی بودمممممممم و همه جا رو به هم ریختمممممممم و دوباره چیدممممممممم و دو هفته است همش بشوووووووووووووور و بساااااااااااااااااااب دارممممممممممم , حالا من مامانی زرنگ هستم عایا به نظرت یا تنبل ؟؟؟ , ببخش عزیز دلم که واقعا فرصت نداشتم بیام و خبری بدم و کامنتی بزارم خواهر مهربونم , , انشاالله جبران کنم دوست خوب من ... میبوسمت و دوستت دارممممممممم خواهر جونم ....
لي لي
18 بهمن 93 17:28
سلام خواهر , تولد ناز دخترمون مبارک ... ميبوسمتون . بيا خصوصی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااامممممممممممم لی لی جون گل و مهربون و نازنینمممممم , مامانی خوب آوای خوشگلممممممم واقعا من رو با کامنتات سورپرایز و بسیااااااااااااارررررررررر خوشحالم کردی گلم .... ممنونم بابت تبریکتتتتتتتتتت عزیز دلم .... خیلی دلم واست تنگ شده بوووووووووووووووددددددد , , ممنون که به یاد من بودی المیرای عزیزم ... باز هم منتظرت هستماااااااااااااااا , بیا و از خودت حتماااااااااااااا بهم خبر بده .... دوستت دارمممممممممممم و میبوسمت خواهر جون خوبممممممممم ... آوای خوشگلموووووووووو محکمممممممممم ببوووووووووووووس از طرف من المیرا جونم ...
setareh
20 بهمن 93 2:04
مامی زرنگی هستی عزیز دلم ... واقعا خسته نباشی گلم .. این چه حرفیه عزیز دلم , همین که شما خوبین منم خوشحالم ... خیلی به خودت فشار نیار , خدایی ناکرده مریض میشی ها عزیز دلم ... آفرین زرنگ خودم ... دوستتون دارم , بوسسسسسسسسسسسسسس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و مهربونمممممممم , دوست با وفای همیشگی خودممممممم ممنون خواهر جونم که بهم گفتی زرنگگگگگگگگگگ , نه باباااااااااااااااا من همچین زرنگمممممممم نیستماااااااااااااا , یه خونه تکونی کردم بیست روز طول کشید , شبیه اسباب کشی بود تا خونه تکونی , ممنون به فکر مایی مهربوووووووووووووون ... دوستت دارمممممممممم و میبوسمتتتتتتتتتتتتتت نااااااااااااااازنینممممممم ....
غزل , باباییش
21 بهمن 93 11:03
کجایی مامان خانوم ؟ دلمون واستون تنگولیده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااامممممممممم مامان غزل جون گل و نازنینمممممممم گریه نکن دوست جووووووووووووووونی مهربونممممممممم ... جای دوری ننیستم عزیز دلم , من همین دور و برا هستمممممممممممم , به زووووووووووودی میام با یه عالمه خبر جدید و پست عقب افتاده که نمیدونم چطوری باید بنویسمشون و بزارمشووووووووووووووون ممنون به فکر مااااااااااااا بودی دوست خوبم ... منم دلم برات یه عاااااااااااااااالمه تنگ شده گلم .... مراقب خودت و نی نی گلی ما بااااااااااااااااااااااشششششششش .... دوستت دارم و میبوسمتتتتتتتتت عزیزم ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
25 بهمن 93 14:35
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فاطمه جون خوبه ؟ شما قصد نداری آپ شی ؟؟؟؟ دلمون آب شد , عکسای فاطمه جونو بزار دیگه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین حلما طلای نازممممممم خیلی ممنونم دوست گلم که جویای حالمونی .... فاطمه جون هم خوبه , خداروشکر عزیزم ... چشمممممممممم دوست خوب من , به زودی آپ میکنم وبلاگ رو عزیز دلم , به خدا خیلی درگیر بودم این چند وقته و اصلا فرصت نداشتم عزیزم ... انشاالله بتونم محبتهای دوستای گلی چون شما رو توی این مدت , جبران کنم ... دوستتون دارممممممم و میبوسمتون ...
مهدیه
30 بهمن 93 5:57
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی , انشاالله عروس بشی و مامان خبر خوبشو برامون بذاره , بوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه سادات قشنگم ممنوووووووووونم دوست خوبم بابت تبریک تولد فاطمه جونی و باز هم ممنون بابت آرزوی زیبا و قشنگت عزیز دلم ... انشاالله همه بچه ها خوشبخت و سعادتمند و عاقبت به خیر بشن عزیزم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
زهره
4 اسفند 93 18:57
خسته نباشی عزیزم با وجود این فسقلیهای بلا , خیلی کارهای خونه و به خصوص خونه تکونی مشکل میشه . خوش به حالت که تموم شده کارات , خسته نباشی . من که تازه شروع کردم و پایانش ناپیداست .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین ملودی عزیزم واقعا همینطوره که میگی دوست خوب من ... با بچه کمی سخته کار کردن ... تو هم خسته نباشی عزیز دلم .... نگران نباااااااااش , منم که شروع کردم واقعا پایانش ناپیدا بود , اما خداروشکر به خوبی تموم شد , انشاالله به سلامتی و دل خوش کارای تو هم تموم میشه و لذت میبری از یه خونه تمیییییییززززززززز و مرتب دوست خوبم .... ممنون که اومدی پیشمون ... دلم حسااااااابی براتون تنگ شده بود ... دوستت دارم و میبوسمت دوست عزیزم ...