فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

آخرین روزهای ماه صفر

1393/10/1 0:05
1,185 بازدید
اشتراک گذاری
  
چقدر آخر این ماه سخت و سنگین است /
 
 
تمام آسمان و زمین بی قرار و غمگین است /
 
 
بزرگتر  ز غم  مجتبی (ع)  و  داغ رضا (ع)  /
 
 
فراق فاطمه با خاتم النبیین (ص) است ....
 
 
 
" التماس دعا "
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"  التماس دعای ویژه دارم از همه دوستای عزیز و مهربونم .... "
پسندها (12)

نظرات (11)

setareh
1 دی 93 0:44
__*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااممممممممم ستاره جان عزیز و مهربونم ممنونم بابت این قلب زیبا ... ما هم دوستت داریممممممممممممممم خواهر جونم ...
setareh
1 دی 93 0:46
سلام زهرای مهربونم ... التماس دعا دارم و تسلیت میگم عزیزم ... الهی من فدای این فاطمه خوشگلم بشم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون مهربون و نازنینم محتاجیم به دعا خواهر جونم ... منم تسلیت میگم ایام عزاداری آخر ماه صفر رو دوست خوبم ... دوستت دارم و میبوسمت ستاره گلم ...
مامان جون
1 دی 93 10:17
رحلت پیامبر , محمد مصطفیٰ و شهادت امام حسن مجتبیٰ و شهادت امام رضا (ع) را به شما دوست عزیزم تسلیت میگم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون آقا محسن کوچولو منم تسلیت میگم ایام عزاداری آخر ماه صفر رو عزیزم ... ممنونم که به وبلاگ ما سر زدین دوست گلم ...
معصومه
1 دی 93 17:39
سلام زهرا جاننننننمممم خوبی ؟ چه خبر ؟ دلم براتون تنگ شده بود و جالب اینه هر وقت غذای نذری میخورم و یا حرف از قم میشه اول یاد شما میفتم . دی ماه انشالله عازم قم هستیم , من و ستیا و پدرش و احتمالا با پدر و مادرم باید بیام و نذری سلامتی ستیا جان رو به بی بی ادا کنم انشالله , ستیا به خاطر ناپرهیزی من یه کم دل درد داره .... 5 ماهه رعایت کردم اما دیشب نشد و نتونستم , کشک بادمجون با سیر خوردم , سیر اذیتش کرده ..... الانم ناراحته , ببخش نشد برات از درد دلام بگم , بازم میام .... راستی رمزمو بهت دادم ؟ دو به شککم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جان گل و مهربون و نازنینم , مامانی خوب ستیای خوشگلم خوبم , ممنونم عزیز دلم , خبر خاصی نیست دوست گلم , سلامتی ... منم دلتنگت بودم گلم , ممنون که اومدی و کامنت گذاشتی با مشغله ای که داری عزیزم , من عاااااااااااااشق غذای نذری هستم , هر چی که باشه , ممنون که به یاد من هستی همیشه دوست باوفای من ... پس میاین قم , جه خوب , انشاالله که حسااااابی بهتون خوش بگذره و زیارتتون پیشاپیش قبول , تشریف بیارین در خدمت باشیم عزیز دلم ... آخی , الهی بگردم که ستیا جونم دلش درد گرفته , انشاالله به زودی زود خوب بشه عزیز دلم ... دیگه چاره ای نیست عزیزم , باید کم کم عادتش بدی و این هم نمیشه جز اینکه گاهی کمی دل درد بگیره , فاطمه هم تا عادت کنه به بعضی غذاها , کلی اذیت شد ... هر وقت بیای پیشم و درد دل کنی من خوشحال میشم عزیز دلم ... همیشه منتظر تو هستم دوست خوب من ... نه عزیزم , رمزت رو ندارم ... اتفاقا دیروز غروبی اومدم پستت رو بخونم و دیدم که رمز داره , اما دیگه فاطمه نزاشت برات بنویسم که رمز رو بدی , از اون موقع هم تا همین الان دیگه وقت نشد بیام برات کامنت بزارم گلم ... پس رمزت رو برام بزار ... منتظرم ... دوستتون دارممممممممم و میبوسمتون ...
مانیا
1 دی 93 23:13
سلام دوست دارم تو را برای خودت ، چه کسی گفته ضامنم باشی ؟ آهویی خسته ام که میخواهم ، یک قرار شکار بگذارم ! منم به شما و دختر نازتون و خانواده تسلیت میگم ؛ التماس دعای مخصوص . راستش برای پست قبلی هم کلی براتون نظر نوشته بودم اما نمیدونم چرا ثبت نشده!! خیلی خیلی خوشحال شدم ک اینقدر فاطمه جون بزرگ شده و ماشاالله دیگه حسابی میتونه شیطونی کنه !! بعدم مشخصه ک کاملا اهل مطالعه است ک از الان جلوی کتابخونه با خودش قرار میذاره!! خدا حفظش کنه براتون إنشاالله و از همه مهم تر عاقبت بخیر بشه ... راستش میخواستم یه تشکر ویژه از خودتون بکنم , آخه خیلی حس خوبی بهم میده ک اینجا میام و میخونم مطالبتون رو !! شاید همیشه یه چیزایی باعث میشه آدم فراموش کنه زحمتایی ک مادر خودش برا بزرگ کردنش کشیده , اما خب با وجود وبلاگ شما وقتی میام برمیگردم به دورانی ک خودم اندازه فاطمه جون بودم ! با اینکه مادرم کارمند بود و شاغل , هیچ‌وقت هیچ‌وقت ما کمبود نداشتیم ! اصلا یادم نمیاد یه روز مثلا ما بدون صبحانه مونده باشیم ! بعدم حالا باز با وجود یه بچه ای مث من ک مامان میگه از همون دورانی ک تو رو حامله بودم مشخص بود چقدر شیطونی!! خلاصه ، خیلی خیلی ممنونم برای وقت گذاشتنتون و نوشته هاتون ، آدم کلی حس خوبو تجربه میکنه برای دو پست قبلم خیلی متأثر شدم , اما خوب بودم نایب الزیارتون إنشاالله همیشه به شادی باشه براتون و خوبی , از طرف من و خانوده ببوسید دختر گلتون رو
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مانیای گل و عزیز دوست داشتنی م کامنت قبلیت رو دیدم و ثبت شده بود مانیای نازنینم ... ببخش که جواب کامنتت دیر شده بود عزیز دلم ... باور کن فرصت نکرده بودم تا جواب بدم کامنت پست قبلیت رو عزیزم ... همیشه شرمنده محبت دوستانم میشم و پاسخ کامنتهاشون با تاخیر میشه و من هم دوست ندارم کامنتها رو بیپاسخ تایید کنم , واسه همین کمی دیر تایید میشن دوست خوب و مهربونم .... بازم شرمنده ام ... خیلی ممنونم بابت محبت همیشگیت نسبه به من و فاطمه جونی و همینطور ممنون بابت دعاهای خیرت دوست مهربونم ... خیلی خیلی خوشحالم که نوشته های من باعث میشه این همه حس خوب رو تجربه کنی ... مطمئنن که مادری خوب و فهمیده و مدیر و مدبر داشته و داری که همچین دختر نازنینی رو تربیت کرده و به قول خودت براتون هیچی کم نزاشته با این همه مشغله ای که داشته ... خدا خیرش بده و همیشه سالم و سلامت باشن انشاالله ... سلام من رو بهشون برسون و حساااااااااااااااااابی قدر این مادر مهربون و زحمتکشت رو بدون ... خدا مادر مهربون و نازنینت رو برات حفظ کنه عزیزم ... پس شما هم حسااااااااااااااااابی شیطون بودیااااااااااا مانیا جونم .... انشاالله که فاطمه جونی هم اهل مطالعه و علم باشن , من که خیلی دوست دارم اینطوری باشه عزیز دلم ... و ممنونم بابت اینکه نایب الزیاره ما بودی .... التماس دعای مخصوص دارم مانیای مهربون و عزیزم ... ممنون بابت لطف و این همه محبتت عزیز دلمممممممم .... میبوسمت و دوستت دارمممممم دوست خوب من ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
2 دی 93 0:23
شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد ... شب شهادت مولای مهرپرور ماست کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست شب شهادت هشتم امام معصوم است که آستانه او قبله گاه باور ماست . . .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جونم ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید و ممنون از کامنتت دوست عزیزم ... من هم شهادت امام رضا علیه السلام رو به شما تسلیت عرض میکنم دوست خوبم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم عزیزم ...
setareh
2 دی 93 1:52
زهرا جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگرانت شدم , آخه یه دفعه بی خبر رفتی , دیدم جواب نمیدی , گفتم شاید یا فاطمه از خواب بیدار شده و لج گرفته یا خودت پا دردت زیاد شده و یا کاری پیش اومده که بی خبر رفتی , دیگه خدا حافظی کردم ... به هر حال ببخش عزیزم که مزاحمت میشم ... خیلی مواظب خودت باش . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنین و دوست داشتنی من واقعا ببخش من رو عزیز دلممممممممم که نگرانت کردم ... عزیز دلم من خوبم , واقعا معذرت میخوام , مشکلی پیش اومد که اومدم وبلاگت و برات کامنت گذاشتم خواهر جونم ... تو باید من رو ببخشی عزیز دلم .... خودت که میدونی چقدر دوستت دارم و همیشه مراحمی تو عزیز دلممممممم ... اتفاقا کلی حرف داشتم که میخواستم برات بگم , انشاالله توی یه فرصت دیگه عزیزممممممم .... خیلییییییییییییی دوستت دارم و میبوسمتتتتتتتتتتت نازنینم ...
مامان امیررضا
2 دی 93 11:45
چقدر آخر این ماه سخت و سنگین است / تمام آسمان و زمین بی قرار و غمگین است / بزرگتر ز غم مجتبی (ع) و داغ رضا(ع) / فراق فاطمه با خاتم النبیین (ص) است . التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو منم تسلیت میگم خدمت شما این ایام رو دوست نازنینم ... محتاجیم به دعا دوست خوب من ...
setareh
2 دی 93 19:51
عزیز دلم خصوصی داری ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون نازنین و مهربونم گلم کامنت خصوصیت رو دیدم ... برای گذاشتن کامنت , در اولین فرصتی که پیدا کنم میام پیشت عزیز دلم ... دوستت دارم و میبوسمت خواهر جونم ...
مامان امیررضا
2 دی 93 23:11
در ربيع الاول ، اين ماه خجسته ، نسيم سحری جان مايه عشق را به گستره خاكيان می فرستد . جوانه های تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلی ديگر كرده و همگی قدوم نوزادی را كه سبب آفرينش است تبريک می گويند كه يا محمّد ! به جمع خاكيان دوستدارت خوش آمدی ! حلول ماه ربیع الاول ، ماه جشن و سرور اهل بيت(ع) مبارک باد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین امیررضا کوچولو ممنون از کامنت زیبات دوست نازنینم ... منم حلول ماه پر خیر و برکت ربیع الاول رو بهتون تبریک میگم عزیزم ...
پدر و مادر
9 دی 93 7:43
الان كه دارم وبلاگتون رو می بينم , پنج روز مونده به تولد فاطمه جون , پيشاپيش ، تولدش رو تبريک ميگم . خدا حفظش كنه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون یمنا جون خوشگلم ممنونم دوست نازنینم بابت حضورت در وبلاگمون ... باز هم منتظرتون هستم اینجا عزیزم ... و دوباره ممنونم بابت تبریک و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما دوست گلم ... میبوسمت ...