فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

روز اول محرم و ما از سفر برگشتیم

1393/8/4 20:25
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل و نازنین و مهربونم

 

امروز اول محرم هست و ما از سفر 21 روزه خودمون برگشتیم ...

 

امروز خیلی وقتی برای نوشتن ندارم , فقط خواستم بیام پیشتون و بهتون خبر بدم که ما اومدیم

 

ممنون که اینقدر با وفا هستین

 

و ما رو از یاد نبردین و برامون مهربانانه کامنت گذاشتین توی این مدت نبودنمون ...

 

 

 

 

 

فرا رسیدن ماه محرم , ماه عزای حسینی رو هم خدمت همه دوستای گلم تسلیت میگم

 

عزاداریهاتون قبول

 

و التماس دعا در لحظه های دلتنگی و اشک باریدن بر مظلومیت اهل بیت پیامبر

 

 

 

 

 

 

 

راستی دوستای گلم وقتی اومدم , به وبلاگهاتون سر زدم

 

ولی وقت برای کامنت گذاشتن نداشتم

 

انشاالله بعدا باز هم میام پیشتون

 

وبلاگ یکی از  دوستان عزیزم , من رو سورپزایز کرد بسیاااااااااااااااااااار

 

و خیلی خیلییییییییی خوشحال شدم

 

" غزل جونم مامان شدنت مبارک "

 

خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر

 

 

 

 

 

محیا جونم دختر دار شدن شما هم مبارک

 

خوشحالم خدا فرزندی سالم و دختری دوست داشتنی بهت هدیه داد ...

 

 

 

 

 

 

 

 

باز هم فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان رو به همتون تسلیت میگم

 

و التماس دعا دارم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (10)

مامی فاطمه
4 آبان 93 21:17
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه , عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی و برنده ی تبلت , پلاک طلای مادر , کارت هدیه و پکیج بشی , یا با گذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری , اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری . من اونجا به اسم مامی فاطمه جون عضوم . خوشحال میشم شما مادر عزیز هم به جمع ما بپیوندی . دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا . امتحانش که ضرر نداره . هزینه هم نداره . تازه با گذاشتن چند تا پست و عکس امتیازتو بالا ببری به سه نفر اول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن , با اجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم . امیدوارم این ماه برنده شما باشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست خوب و عزیزم ممنونم از معرفی این سایت .... انشاالله در اولین فرصت سری میزنم ....
مامان فتانه
4 آبان 93 21:45
همیشه به سفر و شادی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آیلین جونم ممنونم عزیز دلم که جویای حالمونی ... میبوسمتون ...
فریبا
5 آبان 93 9:41
سلام خانم گل ، امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه . منم فرا رسیدن این ماه عزا رو بهت تسلیت میگم . التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنین و مهربونم جای شما خالی , سفر خوبی بود ... خیلی ممنونم عزیز دلم .... محتاجیم به دعا دوست خوب و گل من ...
مامان مهرناز
5 آبان 93 22:35
رسیدن بخیر عزیزم دلمون حسابی واستون تنگ شده بود , حسابی دخملییییییییییی رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهرناز جونم ممنونم عزیزم , ما هم دلمون واسه شما حسااااااااااابی تنگ شده بود دوست خوبم.
فریبا
6 آبان 93 16:21
سلام گلم خوبی ؟؟ دختر خوشگلت چطوره ؟ رسیدن به خیر , خوشحالم از برگشتت ... جات خیلی خالی بود ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون عزیزم , مامانی گل و مهربون نفس جون تو راهیمون ما خوبیم , خداروشکر , فاطمه بلا هم خوبه عزیزم ... ممنون که جویای حالمونی عزیز دلم ... ممنون عزیز دلمممممممممم بابت این همه محبتت , منم خوشحالم بابت داشتن دوست نازنینی چون تو گلم... میبوسمت ...
مامان
7 آبان 93 22:08
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامان زهرا و دخمل لپ گلیش بابا کجایین ؟ نمیگین ما دلمون واستون یه نمه میشه خوبین خوشین ؟؟؟؟؟؟؟؟ عروسی آبجی خوش گذشت ؟؟ ان شاء الله خوشبخت باشن . دلم حسابی براتون تنگ شده بود خداروشکر به سلامت برگشتین . عروس گلمو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام مامان فریبای امیر حسین جون تو راهیمون فدات بشم , ما هم دلمون براتون تنگ شده بود حسااااااااابی ما خوبیم , خداروشکر .... به خوشی شما , جای شما خالی بود ... ممنون از این همه محبت و دعای خیرت عزیز دلم , چشممممممممم مادرشوهر , هوای دوماد جونمو داشته باشیا منم میبوسمتون عزیزممممممممممم
میس کافه
8 آبان 93 10:40
سلام مامان مهربون اول از همه ممنون از نظر لطفی که بهم داشتی , خدا انشالله به حق صاحب این شب ها برای شما و دختر شیرین عسلتون بهترین ها رو قرار بده , برای من مایه ی افتخاره عزیزم , ممنون که قبلش بهم خبر دادی روی ماه دخترت رو ببوس دوست من .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام میس کافه عزیز و مهربونم چقدر خوشحالم که اینجا میبینمت عزیز دلم .... خواهش میکنم , قلمت واقعا بی نظیره گلم , ممنون از دعای خیر و بی نهایت خوبت دوست خوب من , و باز هم خیلی خیلی ممنون بابت اجازه ای که برای استفاده از مطلب وبلاگت بهم دادی عزیز دلم ... میبوسمت دوست گل و مهربونم .... منم برات بهترینها و خیرترینها رو از خدای مهربونمون خواستارم ....
کلاس پرهیاهو
8 آبان 93 20:31
سلام عزیزم رسیدن بخیر . پس چرا عکس خوشگله نیست !! ایام عزاداری هم تسلیت . التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خانوم معلم عزیز و مهربونمون ممنونم دوست خوبم ... عکس هم انشاالله به زودی میزارم از خانوم خانوما , البته عکسهای تبریز , متاسفانه چون من گوشی درست و حسابی و دوربین همراهم نبود چند تایی بیشتر نبودن که اونها هم همگی جا موندن تبریز ولی عکس جدید از فاطمه جونی , به خصوص محرمیش رو , انشاالله به زودی میزارم عزیزم , من هم تسلیت میگم و التماس دعا دارم از شما عزیز دلم ...
بابا و مامان
10 آبان 93 15:34
عزیزم ایام عزاداری امام حسین را تسلیت می گم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنونم دوست خوب من ... منم تسلیت میگم و التماس دعا دارم ....
مامان بردیا شیطون
10 آبان 93 21:49
به به بالاخره برگشتین , خوش اومدین , دخمل نازت خوبه ؟ ببوسش . این ماه رو هم بهت تسلیت میگم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطونم بله , برگشتیم عزیز دلم ... دخملی هم خوبه , خداروشکر ... ممنون از محبتت , منم میبوسمت دوست گل من ... من هم تسلیت میگم این ایام رو دوست خوبم ...