فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

داریم میریم سفرررررر

1393/7/13 1:09
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم من و فاطمه جونی و همسر عزیزم  امروز داریم میریم تبریز ,

 

آخه عقد خواهر نازنینمه ...

 

برای خوشبختیش دعا کنین ...

 

عید غدیر انشاالله عقد خواهند کرد ...

 

نمیدونم چند روز تبریز باشم ولی فکر کنم 20 روزی بشه ... نگرانمون نشین دوستای خوبم ....

 

اما همیشه به یادتون هستم و فراموشتون نمیکنم ...

 

بهترینها رو براتون میخوام از خدای مهربون ...

 

اگه وقت کنم کامنتهای پست قبلی رو پاسخ داده و تایید میکنم قبل از رفتنمون ....

 

و اگر وقت نکردم , باید ببخشید تاخیر در تایید کامنتها رو و مثل همیشه درکم کنید مهربونا ...

 

دوستتون دارم و التماس دعا ....

 

 

 

عید قربان و عید غدیر بر همگیتون مباااااااااااااارکککککککککککککک

پسندها (6)

نظرات (19)

mahtab
13 مهر 93 5:07
سلام مبارکه خيلی . به سلامتی بريد و برگرديد انشاالله .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهتاب جان گل و مهربونم , مامانی نازنین علیرضا کوچولو ممنونم بابت تبریکت و دعای خیرت دوست خوب من ... میبوسمت ...
setareh
13 مهر 93 18:40
الهی فدات شم عزیزم , خوش بگذره بهتون ... در پناه خدا باشید .... عید قربان و غدیر بر شما هم مبارک گلم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنینم ممنونم عزیز دلم , قربون محبتت ... باز هم ممنون بابت تبریکت دوست مهربونم ....
مامان بردیا شیطون
13 مهر 93 23:15
مبارک باشه انشاالله بهتون خوش بگذره . عیدتونم مبارک .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون ممنونم عزیز دلم از محبتت ... و باز هم ممنون بابت تبریکت دوست خوبم .
مامان فتانه
13 مهر 93 23:27
عزیزم انشاالله خوش بگذره و خوشبخت شن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آیلین جون خوشگلم ممنونم عزیز دلم از محبت و لطفت .... میبوسمتون ...
فریبا
14 مهر 93 10:19
سلام گلم ، مبارک باشه . خوش بگذره . سفر به سلامت و خوشی ، مواظب فاطمه جونی باش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و مهربون و نازنینم ممنونم عزیز دلم از این همه محبتت ... میبوسمت دوست خوب من ...
غزل
14 مهر 93 13:18
خوش بگذره ... مبارکه ایششششششششششششششالا ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااام مامان غزل جون شیطون بلا ممنوووووووووونم عزیز دلم ... سلامت باشی دوست گل من ...
مامان مهرناز
14 مهر 93 15:58
مبارکه عزیزم انشاالله خوشبخت بشن . انشاالله حسابی بتون خوش بگذره .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جونم ممنونم از این همه محبت و دعای خیر .... میبوسمت دوست خوب من ...
مامان
15 مهر 93 10:40
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام واااااااااااااااااااایی مبارکه خانومی , الهی خوشبخت بشن و عاقبت بخیر و زودی هم عروسیشونو بگیرن و همون شب اولی هم اینجوری شن , خخخخخ خیلیییییییییییییی مبارکه . خوش بگذره عزیزززززززززززم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااام مامان فریبای امیر حسین عزیزم ممنونم بابت تبریکت و دعای خیرت عزیز دلمممممممم , بابت دعای شب اول کلییییییییییییی خندیدم , باز هم ممنونم بابت محبتت دوست مهربونم ...
غزل
16 مهر 93 9:48
کی میای ؟؟؟؟ آهااااااااااااای .... بیا بگو چه خبر بود ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام مامان غزل جون گل گلاااااااااااااب ما اومدیییییییییییییییییم .... خبرا که پیش شماستتتتتتتتتتت کلک خانووووووووووووم اونجا هم خبر عقد بود و شادی , خداروشکر ... عید غدیر عقد کردن و خیلی مراسم خوبی بود و خوش گذشت حسابی و جای شما خالی بود بسیاااااااااااااااااااااااار میبوسمت دوست عزیز و گلم ...
مامان سویل و آراز
17 مهر 93 18:28
سلام خانومی پس به سلامتی میرین سفر , اونم شهر ما , پس بهتون خوش آمد میگم عزیزم . انشاالله خواهرتون هم خوشبخت بشن . . . . این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آراز و سویل جونم ممنونم عزیز دلم بابت خوش آمد گوییت و دعای خیرت مهربون .... و باز هم ممنون بابت تبریک روز کودک و اینکه به یادمون بودی عزیزمممممممم ... میبوسمت دوست خوب من ...
بابا و مامان
18 مهر 93 10:29
سلام عزیزم مبارک باشه , انشاالله به سلامتی و آرزوی خوشبختی براشون دارم . منتظر اومدنتون هستیم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و گل محمد پارسا و یاسمن جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و محبت و دعای خیرت ... و باز هم ممنون که به فکر و به یادمون هستی .... میبوسمتون ...
کلاس پرهیاهو
18 مهر 93 21:08
انشاالله مبارک باشه و خوشبخت بشن . انشاالله عروسی دخمل خوشگله ی خودت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خانوم معلم گل و مهربون ما ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و دعای خیرت ... خیلی به ما محبت داری خانوم معلم عزیزم ....
عالمه
21 مهر 93 14:40
سلام عزیزم خوبی ؟ دخملیه خوشگلت خوبه ؟ عقد خواهر عزیزتم مبارک ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام عالمه جون عزیز و مهربونم ممنونم گلم , ما خوبیم , خداروشکر ... ممنونم بابت تبریکت دوست خوب من ...
مامان الهام
24 مهر 93 15:55
عزیزم انشاالله بهتون خوش بگذره و به سلامت برگردین , تبریک میگم , انشاالله خوشبخت بشن . عروسک خاله رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین و مهربون سلنای خوشگلم ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و لطف و محبت و دعای خیرت .... فدات بشم , منم میبوسمتون ...
setareh
25 مهر 93 18:50
عزیزم رمز وبم رو عوض کردم , تو خصوصی برات میزارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنین و عزیزم ممنونم بابت رمز و محبتت دوست گل من .... میبوسمت ....
گلناز ( مادرانه های مامان به توان دو)
27 مهر 93 9:48
عزیزم مبارک باشه ...................... تا باشه همیشه از این برنامه ها .... خوش گذشت ؟؟ الان که دیگه برگشتی حتما ............
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گلناز جون عزیزم , مامانی مهربون گل پسرها ممنونم دوست خوبم بابت تبریکت و محبتت ... بله عزیزم , برگشتیم , جای شما خیلی خالی بود ... ممنون که به یادمون هستی ...
مامان نازنین زهرا
27 مهر 93 13:01
سلام من هم آرزوی خوشبختی دارم برای آبجی گلتون ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرا جون ممنونم عزیز دلم از محبتت و مهربونیت ... میبوسمت دوست خوبم ...
آرنیکا
28 مهر 93 10:33
سلام خدمت بابایی و مامانی عزیز من یه وبلاگی با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم ... که با مبلغ پایینی اینکار رو انجام میدم .... خوشحال میشم بهم سر بزنید و نمونه کار ها رو ببینید ... با تشکر ... آرنیکا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام آرنیکا جان ممنون از حضورت در وبلاگ ما ... انشاالله ...
مامان کیان جون
29 مهر 93 2:09
سلام عزیزم انشاالله همیشه به شادی و عروسی باشین . دلللللللللللللللمون براتون یه ذره شده. امیدوارم بهتون خوش بگذره . ببوسین دخمل بلای خوشگلمون رو حسابی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولوی عزیزم ممنونم عزیز دلم از این همه محبت و مهربونیت ... من هم دلم براتون تنگ شده بود عزیزم ... منم میبوسمت دوست گل من ...