فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

فرا رسیدن عید فطر , و رفتن ما به مسافرت

1393/5/5 23:50
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرام استشمام عطر خوشبوی عید فطر , از پنجره ملکوتی رمضان , گوارای وجود پاکتانآرام

 

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت ....

 

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم ....

 

شکلک های یاهو  اللهم عجل لولیک الفرج  شکلک های یاهو

 

 

 

کم کم   غروب  ماه  خدا   دیده  می شود

صد حیف ازین بساط  که برچیده می شود

در این بهار رحمت  و  غفران  و  مغفرت

خوشبخت آنکسیست که بخشیده می شود

 

 

محبتعید سعید فطر بر همه مسلمانان جهان , به خصوص دوستان عزیزم , مبارکککککمحبت

 

 

 

بوس دوستای گل و مهربونم , نماز و روزه هاتون , طاعات و عباداتتون , قبول درگاه حق انشاالله بوس

 

 

تعطیلات عید فطر رو من و بابایی و دخمل بلا داریم میریم تبریززززززززز

 

متنظر خوشحالم چون دلم خیلی برای مامانم و خواهرم و زنداداشم و...تنگگگگگ شده متنظر

و 3 ماهه که ندیدمشووووووووووووون  تعجب....بغل

 

بوس این دومین مسافرت فاطمه جونی ماستتتتتتتتتتتبوس

 

محبت آرزوی عید و تعطیلات خوب و قشنگ و آرزوی بهترینها رو برای تک تکتون دارمممم محبت

 

شکلک های یاهو  مارو از دعای خیرتون فراموش نکنین .....شکلک های یاهو 

 

 

 

 

فاطمه جونی ما , امسال ماه رمضون , علاقه خاصی به آهنگهایی که دم افطار از تلویزیون پخش میشه پیدا کردهزیبا, آهنگ اکثر تیتراژها رو دوست داره محبت و تا پخش میشه , بی سر و صدا , خیره میشه به تلویزیون و چشم از تلویزیون برنمیداره ....

اما بین همه اونها , آهنگ شهر بارون , از آقای محمد علیزاده رو , که هر روز نزدیک افطار , از شبکه تماشا پخش میشه رو خیلی خیلی دوست داره زیبا , توی فاصله پخش این آهنگ زیبا و دوست داشتنی , تا دخملی شش دانگ حواسش به تلویزیونه متنظر , منم بدو بدو بساط سفره افطار رو آماده میکنم ....خندونکزبان

 

متنظر اینم متن این آهنگ زیبا که البته بگم خودم هم خیلیییی دوستش دارم و حال و هوای خاصی برام داره متنظر

 

 

منم مثل تو مات این قصه ام , توام مثل من امشبو دعوتی
درست تو همین ساعت و ثانیه , سزاوار زیباترین  رحمتی


تو این حس و حال عجیب و غریب  , دوتا بال میخوای که رو شونته
تو  از هر مسیری  بری  میرسی  ,  تو از هر دری  بگذری  خونته


از این سفره ها معجزه دور نیست  , ببین دست دنیا تو دست منه
دعا می کنم  تا  اجابت  بشه  ,  دعا  می کنم  چون  دلم  روشنه


من از عشق بارون به دریا زدم  , به بارون و به آسمون دعوتیم
چه مهمونی با شکوهی شده , تو این لحظه هایی که هم صحبتیم


 

 

بوس اینم عکس دخملی ما که به قول این آهنگ , مات این قصه شده ....بوس

 

 

بغل فدای این نگاه با دقت و توجهت بشمممممممم من بغل

 

 

متنظر برای دیدن بقیه عکسهای فاطمه جونی لطفاااااااا بروید ادامه مطلب متنظر

 

 

فدات بشم عزیز دلم که اینقدر این آهنگ شهر بارون رو دوست داری و برات جالبه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت در هر حالتی که باشی و تلویزیون اون چیزی که مورد علاقته نشون بده , برمیگردی سمتشمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلآخخخخخخخ که میخوام بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت با این نگاهاتبغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت عشق مامانشه این دختررررررررررررررررررررررر محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکره زیبا , این بالشا که توی همه عکسها پیداست خندونک میچینیم دور دخملی که وقتی میشینه و یه دفعه خودشو پرت میکنه زمین خندونک سرش آسیب نبینه زیبا

 

 

 

 بابایی مهربون داره قرآن میخونه ,

بغلتو هم خودت دمر شدی و داری گوش میدی فدات بشممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با دقت تموم  داری به قرآن خوندن بابایی توجه میکنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلالبته گاهی هم حوصلت سر میره و به تلویزیون چشم میدوزی خوشگلممممممبغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چشمک و اینجا هم سه تا کار رو با هم انجام میدی چشمک

بغلنگاه به تلویزیون , خوردن انگشتات و گوش دادن به قرآن بغل

فدات بشممممممممممم عسلللللللللللللللللللل

 

پسندها (10)

نظرات (39)

بابا و مامان
6 مرداد 93 1:52
الهی من فدای اون لپای خوشگلت عزیز دلم عیدتون مبارک مامان عزیز , و طاعات و عباداتتون مورد قبول حق .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون عید شما هم مبارک , طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... ممنون از لطفت دوست خوب من .
مامان یاسمین
6 مرداد 93 4:03
عید بر شما هم مبارک. انشاالله که خوش بگذره عزیزم , الهی الهی اینو ببین چه دقتی داره عزززززززززززییییییییزززززززم ببوسش جگری رو فاطمه رو میبینم به خدا میگم ها به خدا مثه یاسمین خودم برام عزیزه , مراقبش باش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی نازنین و دوست داشتنی یاسمین جونم ممنونم گلم , عیدتون مبارک دوست خوب من . انشاالله عید به شما هم خوش بگذره عزیزم . عزیز دلم ممنونم از این همه محبتت به فاطمه جونی , خدا دختر گل و نازت رو برات در پناه خودش جفظ کنه دوست مهربونم . میبوسمت . شما هم یاسمین جون رو ببوس و مراقبش باش .
گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
6 مرداد 93 11:08
سلام خوبین ؟ میشه راهنماییم کنید چه جوری عکس های دخمل خوشگلتون رو می گذارید ؟ ممنون می شم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی عزیز و مهربون پسر کوچولوها ممنونم , خوبیم . دوست خوبم وبلاگ شما بلاگفاست و با نی نی وبلاگ فرق داره آپلود عکسهاش , برای وبلاگ بلاگفا , از اینجا http://www.axgig.com میتونین عکسهاتون رو آپلود کنید و آدرس داده شده رو در پست مورد نظرتون , در قسمت گذاشتن عکس قرار بدید و عکسها در وبلاگتون قرار بگیرند ... ( اما نی نی وبلاگ خودش عکسها رو آپلود میکنه در همون قسمت قرار دادن عکس , و دیگه نمیخواد از سایتهای آپلود رایگان استفاده کرد ) امیدوارم تونسته باشم راهنمایی کنم دوست عزیزم .
زهره
6 مرداد 93 13:59
خدای من چقدر ژست توجه ش خوردنیه , چقدر با آرامش به باباش نگاه میکنه , ماشاالله.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون ملودی جون ممنونم عزیز دلم از محبتت نسبت به فاطمه جونی , عیدتون مبارک .... خدا دختر گل و نازت رو برات حفظ کنه دوست گلم .
مامان الهام
6 مرداد 93 14:28
عید فطر ، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سلنا جونم عید شما هم مبارک عزیزم . ممنون از حضورت دوست خوبم .
مامانی
6 مرداد 93 21:36
سلام و عیدتون هزاران بار مبارک , فدای دخمل ناز و مامان مهربونش , فردا رفتین نماز , التماس دعای مخصوص دوستتون دارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون عزیز و دوست داشتنی من عید شما هم مبارک عزیز دلم ... همیشه محتاج دعای دل پاکت هستیم . ممنونم گلم , من هم میبوسمت و دوستت دارم .
مامان امیررضا
6 مرداد 93 23:44
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر در کیمیای وجودتان , مبارک باد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو ممنونم از تبریکت عزیز دلممممم .
مامان مانلی
7 مرداد 93 14:43
ای جووووووووووووووووونم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی عزیز و مهربون مانلی جون ممنونم از محبتت عزیز دلم .
گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
7 مرداد 93 20:29
سلام مرسی از راهنماییت ، خیلی خیلی ممنونم دوست خوبم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گلناز جون عزیزم خواهش میکنم گلم , کاری نکردم دوست خوب من .
کلاس پرهیاهو
7 مرداد 93 22:30
ای جونم چه دختر ملوسی , ماشاالله به خوشگلی هاش , انشاالله زیر سایه ی مهربون بابا و مامانش بزرگ بشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خانم معلم مهربون و دوست داشتنی ممنونم که پیش ما اومدین و کامنت گذاشتین . باز هم منتظر حضورتون هستم عزیزم . خیلی ممنون بابت دعای خیر و محبتتون نسبت به فاطمه جونی . شما از امروز جزء لینک دوستان ما هستین .
مامان فتانه
8 مرداد 93 11:31
عزیزم فداش بشم , چه ناز داره نگاه میکنه , سفر به سلامت خانمی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آیلین جونم ممنونم عزیز دلم از محبتت نسبت به فاطمه جونی . سلامت باشی دوست گلم .
مامان یاسمین
8 مرداد 93 13:16
عیدت مبارک عزیزم , آپیم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی نازنین و گل یاسمین جونم عید شما هم مبارک عزیزم . در اولین فرصت میام پیشت دوست خوبم .
کتایون
9 مرداد 93 1:31
سلام خوبی مامانی فاطمه ؟ من کلیه کامنت های پر از مهر و محبتت رو همین الان خوندم , خب وبلاگ من مشترکه بین منو علی , و اینکه سر اوضاع پیش اومده , من ترجیح میدم ی مدتی نباشم در فضای سایبری . ولی امشب کام ها رو خوندم , گلم ممنونم ک بهم سر زدی و جویای حالی , عیدو بهت تبریک میگم , و خوشحالم ک رفتی مسافرت , انشاالله با روحیه وافر برگردی و بهت کلی خوش بگذره , چهره ی فاطمه ی ناز و دوست داشتنی رو هم موقع پخش آهنگ ها دیدم . انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشه و زیر سایه شما و همسر گرامتون گام های بلند و هدفدار برداره. ب امید آنروز , ممنونم باز هم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان عزیز و دوست داشتنی و گلم ما خوبیم دوست جونی مهربونم. ممنونم عزیز دلم که به یاد ما هستی و بهمون سر میزنی . خوشحالم که کامنتهام رو خوندی و اومدی پیشم , دلم برات تنگ میشه دوست خوب من . امیدوارم که مشکل پیش اومده هر چه زودتر حل بشه و باز هم امیدوارم به زودی زود دوباره شاهد حضور زیبات و شاهد دست نوشته هات باشیم عزیز دلم . عید شما هم مبارک گلم ... خیلی ممنونم دوست مهربونم بابت محبتت و دعای خیرت نسبت به فاطمه جونی . میبوسمت دوست خوب من .
مامانی آواخانوم
9 مرداد 93 19:29
خصوصی عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون خوب و عزیزم , مامانی مهربون آوا جونم عزیز دلم ممنونم از کامنت خصوصیت ... راستی میدونی نی نی تو راهیمون با فاطمه جونی ما , هم ماهی میشه , درست با یک سال فاصله , فربونششششششششش برمممممممممممممممم. دوستت دارمممممم و میبوسمت .
بهار مامانه برسام
10 مرداد 93 3:37
سلام دوست جونی ؛ خوبی عزیزم ؟ عیدتون هم مبارک , تو رو خدا برسام رو از دعای خیرتون بی بهره نزارید , هزار ماشاالله دخملی هر روز از روز قبل خوردنی تر میشه ؛ خدا حفظش کنه ؛ چشمم کف پاش , (چشمم اصلا شور نیستا به خدا , ولی میگن بچه از روی دوست داشتن هم چشم میخوره , پس تو رو خدا براش اسپند دود کن) گلم در مورد شربت سندروس هم من هنوز موفق نشدم با نماینده ی علمی سندروس ارتباط یرقرار کنم , دکتر برسامی هم رفته سفر و بعد از تعطیلات انشاالله میاد , من خودمم همیشه برای برسام سندروس رو که میگیرم جعبه ی اونو لازم ندارم و دور میندازم , اینه که نداشتم تا از روش دوزها رو ببینم و خیلی هم مونده بود شربت پسملی تموم شه , چون تازه براش گرفته بودم , ولی امشب رفتم و یکی گرفتم , چون دیدم خیلی زشت شد بازم جوابم با تاخیر شد... گلم منکه با توجه به مقادیر نوشته شده , به نظرم اومد میتونی از سندروس استفاده کنی چون اونقدری دوزها با هم متفاوت نیستن... ولی باز اگه جواب از یک منبع علمی معتبرتر میخوای , صبر کن تا از مشاور علمی سندروس بپرسم , خودت چی از دکتر دخملی نازمون پرسیدی ؟ ولی من به نظرم با توجه به ظاهر دخملی که معلومه شما شیرت ضعیف نیست (چون اکثر بچه هایی که از شیر مادر تغذیه میکنن ضعیف و لاغرن) , به نظرم بدن فاطمه جونی خدا رو شکر با کمبود مواجه نیست که لازم باشه با دوزهای بالا بدنش رو اذیت کنیم , پس فکر میکنم که با توجه به اینکه دخملی چند روز دیگه به سلامتی 7ماهه میشه نباید مشکلی داشته باشه مصرف سندروس ... وای برسام بیدار شده , هی مامان مامان میکنه , اصلا نمیفهمم چی دارم تایپ میکنم , دوباره میام پیشت , ولی گلم اگه میخوای صد در صد مطمئن باشی و بعد شربت رو شروع کنی , بزار من نماینده ی علمی سندروس رو پیدا کنم و ازشون مشاوره بگیرم , بعد بهت اطلاع میدم ظرف همین یکی دو روز.... شرمنده , برسام دیگه به گریه افتاد...................
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام بهار سادات عزیز و دوست داشتنی من , مامانی مهربون برسام کوچولو خوبیم عزیزممممممممممممم . عید شما هم مبارککککک ..... همیشه محتاج دعای شما هستیم فدات بشم .... عزیز دلممممممممم باز هم با محبتهات و لطفت من رو شرمنده کردی .... فدای چشمای قشنگت بشم , چشمات حتما که شور نیست عزیز دلمممممم , ممنونم گلم که به خاطر ما این همه خودت رو توی زحمت میندازی , واااااااااااااااای گلم چرا رفتی دوباره خریدی , باور کن راضی نبودم به این کار , دیر نشده و نمیشد گل من , عزیزم من هم تصمیمم بر این شد که از ماه بعد ( یعنی پایان 8 ماهگی ) , انشاالله سندروس رو شروع کنم , حالا تا اون موفع با یه پزشک دیگه هم مشورت میکنم , چونکه خداروشکر و به قول شما , فاطمه جونی رشدش تا به اینجا خوب بوده و مشکلی نداشته , و از طرفی هم آهن آیروویت رو دیگه خیلی بد میخوره و همه رو از دهنش میده بیرون , ممنونمممممممممم عزیزمممممممممم بابت این همه زحمت گلم , تورو خدا به برسام جون برس و به خاطر وقت گذاشتن برای ما نزار گریه کنه , فداشششششش بشممممممم , خیلی دوستت دارمممممممم دوست مهربونممممممممممممم. میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتت .
خاله شیدا و روشا
10 مرداد 93 18:01
سلاممممممممممممممممممم عیدتون مبارک , خیلی خیلی براتون خوشحالم که رفتید مسافرت و دیدن مامان و خواهریتون ؛ انشاالله که خیلی خیلی خیلی بهتون خوش بگذره , قربون فاطمه خوشگل ملوسم برم من که با دقت قرآن گوش میده , نمیدونم چرا حس کردم فاطمه جون تغییر کرده و بزرگتر تر شده , ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جون عید شما هم مبارک .... ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به ما , خوب حتما بزرگتر که شده گلم , بچه ها روز به روز در حال تغییرن , ممنون از این همه توجه و دقتت عزیزم , فدات بشمممممم عزیز دلم , دوستت دارممممممم و میبوسمت .
مامان سویل و آراز
10 مرداد 93 19:26
سلام عیدتون مبارک , اخخخخخخخه فدات شم , چه متمرکز تلویزیون شده , عکسا با مزه بودن , مرسی , به جای من ببوسش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و گل آراز و سویل جونم عید شما هم میارک ... ممنونم عزیزممممم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ... چشم حتما , بوسسسسسسس برای سویل و آراز و مامانی گلشوووووووووون ,
√بهار مامانه برسام
11 مرداد 93 3:22
سلام کامنت دیشبم رو گرفتی؟ ثبت شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خدا نکنه که ثبت نشده باشه که به قول برسام گِگِ (گریه) میکنم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام بهار سادات دوست داشتنی و گلم , مامانی مهربون برسام کوچولو آره عزیز دلم , اومده کامنتت دوست نازنینم , گِگِ نکنیااااااااا , ببخش که دیر اومدم پیشت و دیر خبر دادم و پاسخ گذاشتم برات , میدونی که سفر بودم عزیز دلم , دوستتووووووووووووووون دارم و میبوسمتتتتت .
گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
11 مرداد 93 11:18
دوست عزیزم لینکتون کردم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گلناز جون , مامانی مهربون پسر کوچولوها ممنون از لینکت دوست گلم ... شما هم از امروز جزء لینک دوستان ما هستی عزیزم .
مامان حلما
13 مرداد 93 13:21
سلام نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق باشه , الهی من فدای این دخمل با نمک بشم با این ژستای نازش , اگه الآن ایجا بودی یه گاز محکم میگرفتم اون لپ خوشملت رو , البته با اجازه مامانی مهربونت . همیشه به سفر و شادی , خوش بگذره .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خواهر جون گل و مهربونم , مامانی خوب و نازنین حلما جونم ممنونم عزیز دلمممم , خیلی ممنونم گلم بابت این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , اجازه ما هم دست شماست خانومی , دوستت دارم و میبوسمت خواهر جونم .
بهار مامانه برسام
13 مرداد 93 20:21
سلام دوست خوبم 7ماهگی دخملی مبارک , گلم کم پیدایی...نگرانتون شدم , البته از صمیم قلب آرزو میکنم که هر جا هستید خوش باشید , گلم نمیدونم کامنت هایی که قبلا دادم ثبت شده یا نه ؛ در مورد سندروس بود , انشاالله به سلامتی آنلاین که شدی بهم خبر بده . روی ماه دخملی رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام بهار سادات مهربون و گلم , مامانی نازنین برسام کوچولو ممنووووووووونم عزیزممممممم بابت تبریکت , عزیز دلم سفر بودم , فدات بشم , ببخش که نگران شدی , عزیزم همه کامنتهات رو دریافت کردم , خیلیییییییییییی ممنونممممممم دوست خوب من , اومدم پیشت و بهت خبر هم دادم گلم , ببخش بابت تاخیرم بهار جونم , میبوسمتون ....
مامان بردیا اریایی
14 مرداد 93 15:23
سلام مرسی که به ما سر زدین , فاطمه جونی رو ببوسین از لپای تپلش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و گل بردیا کوچولو خواهش میکنم گلم , چشممممم عزیزم , اینم بوسسسسسس برای شما دوست خوب من .
مامان هدیه
14 مرداد 93 16:25
سلام عزیزم خوبین؟ فدای اون جهره خوشگل خانوم بشم من , تعطیلات خوش گذشت ؟ من نظرتون رو دیر دیدم , اگه زود میدیدم مشتاق زیارت بودم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون هدیه جونم خوبیم عزیز دلم , ممنونم از محبتت نسبت به ما دوست خوب من , جای شما خالی , خیلی خوب بود خداروشکر .... فدات بشم عزیزم , لطف داری گلم .... میبوسمتون .
♥ مامان مهیلا ♥
14 مرداد 93 21:51
vaaaaaaaaaaaay khoshamady be shahre khodetun
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهیلا جون ممنووووووووووووووووووونممممممممم دوست گلم ...
کتایون
15 مرداد 93 1:13
سلام عزیزم قربونت , ممنونم , شکر خدا خوبم , شما خوبی؟ تا برگشت من ب این فضا زمان زیادی نیازه گلم , معلوم نیست , اما این دلیل نمیشه ک به دوستان خوب و همراهان همیشه همراهم سر نزنم , ممنونم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و دوست داشتنی و عزیزم خدارو شکر که خوبی گلم , ما هم خوبیم عزیزم , امیدوارم که خیلی طولانی نشه غیبتت گلم , چون اصلا دوست ندارم که ضربه روحی ببینی با این نبودنات عزیزم , ممنوووووووووووون که به ما سر میزنی عزیز دلم , خیلی خوشحالم میکنی دوست خوب من, میبوسمت دوست مهربونم .
غزل , باباییش
15 مرداد 93 9:37
سلام عزیزم ... خوش بگذره ... فاطمه گلی عیدت مبارک خوشگل خانوم ... کلی به انگشت شصتش خندیدم گوشه تصویر ... خدایی آخه این فنقل انگشته ؟؟؟؟ خاله قربون پاهای کوچیکت بره ... دست کوچولو ... پا کوچولو .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جون گل و دوست داشتنی و مهربونمممممم ممنونم فدات بشم , خیلی محبت داری عزیز دلم , عید شما هم مبارک خاله جونم ...... اینم انگوشته دیگه خاله جوووووووووون , فقط کوکولو هستش , ممنونم عزیز دلمممممم از محبتت نسبت به فاطمه جونی , آرزو میکنم که انشاالله به زودی زود شاهد اومدن یه دخمل کوکولوی نازنازی باشیم که غزل خانومی مامانیشه , یه دست کوچولو ... پا کوچولو .... میبوسمتتتتتتت دوست نازنینم ....
مامان فاطمه
17 مرداد 93 13:46
سلام به زهرا جووونم و فاطمه دوست داشتنی خودم که حسابی دلم براش تنگ شده بود ! فکر می کنم هنوز توی سفر باشین , الهی بهتون خوش بگذره دوست جووونی من , ای قربون این خانوووم کوچولوی تپل مپل برم من با این ژستا و نگاهاش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین و مهربون فاطمه جونی گلم منم دلم براتون تنگ شده عزیز دلممممممم , از سفر برگشتیم خواهر جون , یه دو سه روزی میشه عزیزم , خدارو شکر خیلی خوش گذشت و خوب بود گلم , فقط کم بووووووووووووودددددد , ممنونم عزیز دلم از محبتت مثل همیشه نسبت به فاطمه جونی , دوستتون دارم و میبوسمتتتتتت ....
مامانی آواخانوم
17 مرداد 93 15:47
سلام عزیز دل خاله سلام زهرا جونم خوبین ؟ فاطمه جونی چطوره ؟ اذیتهاش کمتر نشده ؟ به لطف خدا و دعاهای شما منم کمی بهترم . سردردهام هم کمی بهتر شده , شما چطورین ؟ چه خبرا ؟ دلم خیلی تنگه , برای همه , از خونه زیاد نمیزنم بیرون , همین هم دلتنگی هامو بیشتر میکنه خواهر جون , پای نت هم زیاد نمیشینم , دکترم توصیه کرده زیاد با کامپیوتر کار نکنم , خلاصه اینکه حوصله ام حسابی سر رفته ... فاطمه نازنینم رو ببوس و روز و رزوگار بر وفق مرادتون عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون گل و دوست داشتنی و عزیزممممممم ما خوبیم عزیز دلم , فاطمه جونی هم خوبه گل من , خداروشکر که بهتر شده سردردهات عزیزمممممممم , خیلی دلنگران خودت و نینی کوکولومون بودم عزیز دلم , خدارو هزار بار شکر که بهتری , عزیز دلم هوا خیلی گرمه , بهتره که بیرون هم کمتر بری تا یه وقت گرما زده نشی و سردردهات هم بیشتر نشه عزیزممممممم , خیلی مراقب خودتون باششششششششش , منم دلتنگت میشم خواهر جونم , به خودت خیلی فشار نیار عزیز دلم , این روزها هم میگذره به زودی فدات بشم , سعی کن بیشتر با خونوادت وقت بگذرونی و شاد باشی تا این روزها سپری بشن عزیزم , از خودت هر وقت تونستی بهم خبر بده فدات بشم , ما هم خبر خاصی نیست گلم , دو سه روزی میشه از تبریز برگشتیم , یه هفته ای اونجا بودم , خداروشکر فاطمه هم خیلی آرومتر شده و کمتر اذیتم میکنه گل من , آوای خوشگلم رو ببووووووووووووس , نینی خوشگل تو راهمیون رو هم ببوووووووووووووووووووس , دوستتون دارم و میبوسمتون ....
مامان בرسا
18 مرداد 93 18:44
وای وای اینجا چی میبینم , فاطمه گلی , نور چشمی نی نی وبلاگ , چقده بزرگ و خانوم شدی عزیزم .... مامانی میبینی بچه ها چقده زود بزرگ میشن .... الهی من فدات .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون درسای خوشگلم ممنونم خاله جون مهربونم از این همه لطف و محبتت , آره عزیزم , واقعا زود بزرگ میشن و همه چی میشه خاطره , ممنونم اومدی پیشمون عزیز دلم ... دوستت دارممممممم و میبوسمت ...
کتایون
18 مرداد 93 23:48
سلام مامان خوب ممنونم از این همه لطف , انشالله ک قدردون باشیم , شما همیشه ب من و نوشته های من لطف داری نمونه مادر , قربان این همه خوبی , دوستتون دارم , مرسی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و مهربون و نازنینم عزیز دلم ممنونم بابت محبتت نسبت به من دوست گلم, من که قطعا مادر نمونه نیستم , لطف داری تو عزیزم , خوشحالم که برگشتی و شاهد پستهای زیبا و قلم دوست داشتنیت خواهیم بود گلم , امیدوارم همیشه پاینده باشی و خوشبخت ... به زودی میام پیشت برای خوندن پستهای جدیدت و گذاشتن کامنت ... فقط دعا کن که دخملی ناز و بازیگوش من , فرصت بیشتری بهم بده در طی روز دوست خوب من .... میبوسمت کتایون جون گلم ...
بهار مامانه برسام
19 مرداد 93 2:30
سلام خواهری عزیزم گلم تو رو خدا منو شرمنده نکن , مگه من چه کار خاصی براتون انجام دادم یا میدم ؟؟!!!!!!!! من از خدامه که بتونم به سوالات شما عزیز دلم جواب بدم , گل نازم اولا خوشحالم که بالاخره معلوم شد به پرنسس کوچولوی ناز نازی کی باید سندروس بدی و خداییش هر وقت میام وبتون و روی ماه عزیز دلتون که عزیز دل منم هست میبینم دلم غش میره و بلافاصله شروع میکنم به ماشاالله ماشاالله گفتن و میرم براش اسپند دود میکنم , نمیدونم چه حس عجیبیه که وقتی فاطمه جونی رو میبینم انگار برسامم رو دوباره دارم در این سن میبینم , خدا حفظش کنه نازگل زیبا رو و زیبا خوی شما رو , زیبا رو که هست و صد در صد زیبا خو هم هست وقتی مامان گلی مثل شما داره ... نازنینم به دوست گلتون بفرمایید که بهتره الان روزی 4ml به فرزند عزیزشون بدن میل کنه و یک ساعت هم قبل غذا باشه و میتونن از قاشق مدرج داخل بسته ی سندروس استفاده کنن و در ضمن میتونن روزی دو بار یعنی دو تا 2ml به فرزند دلبندشون بدن شربت رو میل کنه , فقط مهمه که توجه داشته باشن که یک ساعت تا 1ساعت و نیم ساعت قبل غذا به فرزندشون شربت رو بدن و اگه تمایل داشتن روزی دو بار بدن , میتونن یک وعده قبل از ناهار و یک وعده قبل از شام بدن به دلبندشون , در ضمن از بابت دندان های نازگلشون هم خیالشون راحت , سندروس کوچکترین آسیبی به دندان ها وارد نمیکنه ؛ خدا خیرشون بده که یک محصولی تولید کردن که جز منفعت و سود چیزی نداره . یه نکته ی دیگه اینکه این شربت طعمش شکلاتی و خوشمزست و معمولا همه ی نی نی جونیا دوسش دارن , ولی برسام من چون زیاد با شکلات میونه نداره , اوایل موقع خوردن یه کمی خودش رو لوس میکرد و من بعد از شربت بهش کمی آب میدادم که هم باعث میشد شربت کاملا از دهنش شسته بشه و هم به جذب بهتر و سریعتر شربت کمک میکنه , به دوست عزیزتون هم بفرمایید برای جذب بهتر و سریعتر شربت بعد از اینکه فرزندشون شربت رو میل کرد , بهش کمی آب بدن , البته اگر هم بعدش آب ندن اصلا مشکلی نداره چون یهو میبینین بچه اون طعم شکلاتی رو دوست داره و دلش نمیخواد مزه ی دهنش زود از بین بره , مثلا پسر یکی از دوستای من عاشق شکلاته و هر وقت مامانش بهش سندروس میده اصلا محاله آب بخوره , ولی برسام من یه کم فیسگیلیه لوس لوسیه ولی در کل از بابت اینکه سندروس دندان ها رو خراب و لکه دار و سیاه نمیکنه , کاملا خیالتون راحت , دوست گلم انشاالله خودت به نازگلمون این شربت رو میدی و متوجه میشی من چرا اینقدر تعریفش رو میکنم , چون واقعا بهترین که نه عالی ترینه و به نظر من هر مصرف کننده ای برای دفاع از حقوق خودش باید از یک برند و تولید کننده ی خوب حمایت کنه تا اون تولید کننده هم به کاری که میکنه دلگرم بشه و بتونه سالیان سال به کارش ادامه بده؛ دیدی خیلی از محصولات هستن که اولش که تولید میشن خوب هستن و کم کم کیفیتشون از بین میره ؟؟ خدایی من الان از 8ماهگی دارم به برسام این شربت بینظیر رو میدم و کوچکترین تغییری درش ندیدم , واقعا این برندی که به جای پر کردن جیب خودش , به فکر سلامت مصرف کنندشه و با کمترین قیمت , عالی ترین محصول رو در اختیار مردم قرار میده شایسته ی تقدیر و قدردانیه... ببخش گلم زیاد حرف زدم... عزیز دلم بازم اگه سوالی بود من در خدمتم و از صمیم قلب خوشحال میشم وقتی بتونم ذره ای مفید باشم , روی ماه گل دختر نازت رو ببوس و ازت یه خواهشی هم دارم برسام منو دعا کن...هم شما و هم همسرتون... اینطور که من متوجه شدم شما مومن واقعی هستید , هم شما و هم همسرتون واقعا مومن هستید و جزو بندگان خوب خدایید , برخلاف خیلی ها که عباداتشون هم چیزی جز تظاهر نیست , من نمیدونم چه حسی و چطوری , ولی این حس توی گوشم نجوا میکنه که شما و همسرتون بندگان خوب خدایید و مومن واقعی هستید , پس التماستون میکنم پسر من رو دعا کنید ...دعا کنید برای خوشبختیش و سعادتش...به خدا که جای دوری نمیره ؛ دعای مومن در حق برادر و خواهر دینی خودش مثل پژواک صوت می مونه که هر قدر بلندتر فریاد کنی انعکاس بلندتری دریافت میکنی...........................
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام بهار سادات گل و مهربون و دوست داشتنی خودم , مامانی نازنین برسام کوچولوی فیسگیلی عزیز دلمممممممممممم واقعا نمیدونم از این همه محبتت و لطفت در حق ما باید چطوری تشکر کنم , تو واقعا مهربون و نازنینی و روح بزرگی داری , خدا پسر خوشگلت رو بهت ببخشه و همیشه در پناه خودش حفظ کنه و سعادتمند و عاقبت به خیر باشه , و سایه مامانی گل و مهربونش رو هم بالای سرش نگه داره عزیزم .... فدات بشم خواهر جونم , توضیحاتت عالی و کامل بود گلم .... توضیحاتت رو به دوستم گفتم عزیز دلم , اونم با همون قاشق داخل شربت که 5ml هست بهش میده شربت رو , البته با دکتر پسرش هم مشورت کرده بود و تایید کرده بود این مقدار رو , واقعا نسبت به اندازه شیشه شربت سندروس , قیمتش خیلی مناسبه , ویتاینهای زیادی هم داره و طعم و بوی خوبی , دوست من هم توی همین مدت کم راضیه ازش و استفاده میکنه , آب هم میده بعد از استفاده , چون پسر کوچولوی اون هم مثل برسام عسلی کمی نازنازیه ... گلم واقعا ممنونم از توضیحاتت و وقت باارزشت که به من و سوالاتم اختصاص دادی ... بهار سادات خوبم ممنونم که این همه به فاطمه جونی محبت داری و لطف میکنی و براش اسپند دود میکنی , خیلی مهربونی و این نشونه قلب بزرگته , من هم واقعا از صمیم دلم , هم تو و هم برسام کوچولوی دوست داشتنیمون رو دوست دارم عزیز دلم ... عزیزم قطعا که ما مومن واقعی نیستیم و تو بهمون لطف داری گل من , اما حتما برای تو و پسر کوچولوی نازنینت اگر لایق باشیم دعا میکنیم عزیز دلم , خدا خودش نگهدارش باشه و خوشبخت و سعادتمند باشه توی زندگیش انشاالله ... دوست نازنین من تو هم برای ما و فاطمه جونی ما دعا کن ..... تو از ساداتی و عابرودار و دعای تو گیراست حتما دوست خوب من .... دوستت دارمممممممممممم و میبوسمت بهار سادات مهربون....
مامان امیررضا
19 مرداد 93 17:38
سلام زهرا خانوم فاطمه جونی خوبه ؟ کجایی پس ؟ چرا عکسای دومین مسافرت دخترمون رو نمیذاری , ما دلمون براش تنگ شده...... از لوپ های گل دختری به بوس حسابی بگیر .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین و مهربون امیررضا کوچولو ما خوبیم عزیز دلم , ببخشید از اینکه مدتی نبودیم , سفر بودیم و بعد هم مشغله زندگی و ...... خلاصه که حسابی سرم شلوغ بود و وقتم کم,دوست گلم , عزیز دلم پست جدید و عکسهای فاطمه جونی رو به تازگی گذاشتم توی وبلاگ , امیدوارم دوست داشته باشین , ممنونم دوست خوب من از این همه محبتت نسبت به ما و به خصوص فاطمه جونی , میبوسمت عزیزم .
کتایون
19 مرداد 93 19:37
سلام مادر نمونه شما چرا از روزانه های فاطمه ی خوب بیشتر برامون نمینویسین؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و مهربون و دوست داشتنی خودم عزیز دلم این خانوم گلی وقتی برام نمیزاره دیگه فدات بشم , البته سفرمون هم کمی طول کشید و از وقتی هم اومدیم کمی مشغول دخملی و کمی هم مشغول کار خونه و دید و بازدید اقوام بودیم , ببخشید از تاخیر به وجود اومده عزیزم و اینکه برات کامنت نذاشتم این مدت , باور کن اصلا وقت نداشتم در طول روز ..... چشم دوست خوب من , سعی میکنم بیشتر بنویسم عزیز دلم , پست جدید رو به تازگی گذاشتم که شامل عکسهای فاطمه جونی و خاطرات سفرمونه , امیدوارم دوست داشته باشین . میبوسمت عزیزم .
مامان مریم
20 مرداد 93 0:29
هزار ماشاالله به فاطمه خانوم عکسا عالیه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آقا محمد حسین کوچولو چه عجب دوست خوب من که اومدین پیش ما,,خوشحالم کردی عزیز دلم . ممنونم عزیزم بابت لطف و محبتت نسبت به ما . باز هم منتظرتون هستیم دوست گلم .
مامان بردیا اریایی
20 مرداد 93 16:35
سلام مامانی فاطمه جونی خیلی وقته خبری ازتون نیستا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زودی بیاین و برامون از فاطمه جونی عکس بذارین .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولو عزیزم سفر بودیم و بعد هم کمی گرفتار بودم ... ببخشید کم پیدا بودنمون رو عزیز دلم .... پست جدید رو به تازگی گذاشتم گلم , ممنونم از محبتت دوست خوب من .
مامان مهراوه
28 مرداد 93 13:08
چقد ناز شدی فاطمه جونی ... دیر وقت بود ندیده بودمت , خاتون کوچولو با اون لپای گلیت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهراوه جونم ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . کم پیدایید دیگه دوست خوب من ,فدات بشم , ممنون که اومدی پیشمون , بازم منتظرت هستم دوست گلم .
ملیکــا
13 آبان 93 17:19
وآی خدا قربون این دخمـل خوشمـل بشم من ایشالا.... ایشالا 10000 سال خدا حفظش کنه براتون! خیلییییییی ماشالا ناسه من عاشقش شدم... مامانیه مهربونـش میشه به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بذاریـد؟؟!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ملیکا جون عزیز و مهربونم ممنون از محبتت ... انشاالله گلم ...
ملیکــا
13 آبان 93 17:20
بازم ماشاالله به فاطمه خانوم خوشحال میشم بیاید وبم...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنون ملیکا جان انشاالله عزیزم ...
ملیکــا
15 آبان 93 13:51
ببـخشید من هی مزاحمتــون میشم... فـاطمه جونو خیلیییییییییی دوس دارم آخه ماشاالله خیلی خواستنـیه... ببخشید افتخار میدین لینک کنمتون ؟!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ملیکا جون عزیز و مهربون ممنون عزیزم از این همه محبت و لطفت نسبت به فاطمه جونی ... خواهش میکنم .... حتما ملیکا جان ...