فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

برگشتن پیش دوست جونی های وبلاگی خودم بعد از حدود 2 ماه

1393/2/4 1:40
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام ویژه به همه دوستای خوب و مهربون وبلاگی خودم ,

 قلببغلقلب

 

 

دلم برای همتون تنگ شده دوست جونی های گلم ,

ماچماچماچ 

 

 

و یه سلام مخصوص هم به دخمل نازنازی و گل خودم , فاطمه جونی خوشگلم , ماچبغل

که حدود 2 ماهه وبلاگش رو به روز نکردم و از خاطراتش چیزی ننوشتم , مژهماچ

علت اصلی این تاخیر , قطعی ناگهانی نت ناراحت و بعد از اون هم رفتن من به مسافرتی نسبتا طولانی به تبریز و نبود دسترسی به نت بود .تعجب

 

 

به زودی و به محض اینکه این دخملی نازنین و گل که هنوز دل دردهاش ادامه داره به من فرصتی بده  , میام و از علت غیبت این چند وقته و خاطرات این ایام براتون مینویسم . لبخند

 

 

از همه دوست جونی های خوب و مهربون و خوش قلبم که این مدت از ما بیخبر موندن و نگرانم شدن , معذرت خواهی میکنم و امیدوارم من رو ببخشن بابت این کوتاهیم  ,  ولی باور کنین اصلا دسترسی به نت نداشتم تا خبرتون کنم دوستای گلم , ماچ

و از همگیتون ممنونم که توی این مدت اومدین و برامون کامنت گذاشتین و ما رو فراموش نکردین مهربونا ,ماچ

 

 

 

و اما تا یه پست مفصل بخوام بزارم چند تا از عکسهای فاطمه جونیم که طی همین سه چهار روز اخیر و بعد از برگشتن از سفر گرفتم رو براتون میزارم دوستای نازنین و مهربونم ,  تا این تاخیر طولانی جبران بشه , البته تا حدودی چشمک

 

 

 

 

 

این عکس 106 روزگی دخملی منه توی خونه مادر جون بعد از برگشتن از مسافرت

قربونت برم که 3 ماه و نیمه شدی عزیزم{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e46}{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

 

 

 

 

دخمل سه ماه و نیمه من بعد از برگشتن از مهمونی {#emotions_dlg.e38}

فدات شم که امشب خونه مادر جون خیلی خانوم بودی و اصلا گریه نکردی نازنینم {#emotions_dlg.e38}

امشب بر خلاف شب اول و دوم , اصلا با عمه جونیا غریبی نکردی گل نازم {#emotions_dlg.e46}

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکس رو هم خونه مادرجون گرفتم , شبی که نبود و رفته بود مشهد , زیارت قبول {#emotions_dlg.e1}

106 روزه هستی و من تورو بردم دکتر و از اونجا رفتیم خونشون تا به عمه جونیا سری بزنیم ,

{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}

قربون پستونک خوردنت با اون ژستت برم من عزیزمممممممممممم{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e46}{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

 

 

 

 

( دیگه خسته شدم حسابی مامانی , چقده منو میبلی مهمونی آخه , بعدشم همش عکس میگیلی )

{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e46}{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

 

 

 

 

اینم دخملی 108 روزه منه  {#emotions_dlg.e38}

 ظهره و روی پای مامانیش خوابیده و مامانی داره یواشکی تا بیدار نشده , ناخنهاش رو میگیره تا بعدش هم ببردش حمام{#emotions_dlg.e46}

فدای خوابیدنتتتتتتتتتتتتتتتتتت{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

 

 

 

 

( مامانی فک نکنی من خواب خوابما , زیر چشمی حواسم هست دالی چی کالا میکنی مامان){#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

 

 

 

 

اینم همون روز قبل از بردن دخملی به حمامه , داشتم آمادش میکردم ببرمش حمام{#emotions_dlg.e46}

فدات بشم فاطمه جونی مننننننننننننننن{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

 

 

 

 

و این هم بعد از حمام که دخملی خواب رفته حسابیییییییییی{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e46}{#emotions_dlg.e38}

 

پسندها (2)

نظرات (35)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 2:37
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنون دوست گلم که به ما سر میزنی عزیزم. بازم منتظرت هستم .
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:14
سلامممممممم خوش اومدی دلم براتون لک زده بودددددددد.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی عزیز و دوست داشتنی آوای خوشگلم ممنونم دوست عزیزم . منم دلم خیلی براتون تنگ شده بود خواهری .
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:14
ای جونم عروسكم , دلم برای ديدن صورتت لک زده بود.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربونم منم دلتنگتون بودم . ممنونم خاله جون .
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:16
عاشق عكس 106 روزگيش شدم خواهری ... ای جونم , زهرا فاطمه هم لای چشماش بازه وقتی خوابه ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوا جونم فدات بشم خواهر جونم. نظر لطفته عزیز دلم . گاهی اینطوری میخوابه , به خصوص وقتی تازه داره خوابش میبره تا یک ربع معمولا اینطوریه عزیزم.
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:17
عزيز دل خاله ساعت حموم.... زهرا تورو قرآن براش اسپند دود كن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنون خاله جون خوبم . چشم گلم , تو خیلی لطف داری به ما خواهر خوبم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 16:48
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون محمد پارسا و یاسمن جونم خوشحالم که بازم اینجا میبینمت. بازم پیش ما بیایین.
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 16:52
سلام وااای نمی دونی چقدر از دیدن دخملمون خوشحال شدم. کلی قربون صدقه اش رفتم کجا بودین بابا ؟ دلمون حسابی واستون تنگ شده بود بی معرفت فداش بشم چقدر ملوس و خوردنی شده فاطمه بلای ما هزار تا بوس از طرف من و فاطمه تقدیم به فاطمه کوچولوی خودم دوستـــــــــون دارم هوارتا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه کوچولوی خوشگلم عزیزم ممنون که اومدی پیشمون. حق داری بگی بی معرفتم ولی واقعاامکان سرزدن بهتون رو نداشتم عزیزم. تبریز رفته بودم عزیز دلم. ممنون از محبت و لطفت نسبت به فاطمه جونی من . منم دلم برای شما خیلی تنگ شده بود. هزار تا بوس برای فاطمه جونی و مامانی گلشششششششش.
مامان كياراد
4 اردیبهشت 93 17:29
سلام مامانی , خوشحاليم كه برگشتيد....فاطمه جون نازنين را ببوس...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیاراد کوچولو ممنون عزیزم . خیلی لطف داری به ما دوست خوبم. چشم عزیز دلم .
مامان ستاره
4 اردیبهشت 93 21:30
الهی من فداش بشم , چقدر بزرگ شده ماشاالله ... چقدر خوشمل تر شده جیگر طلای من ... حتما اسپند دودش کن عزیزم ... دلم براش یه ذره شده بود ... قربونش برم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله ستاره جون مهربونم ممنونم عزیزم از ابراز لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی. چشمات قشنگه عزیزم. دل ما هم برات تنگ شده بود عزیز دلم .
مامان آدرینا
5 اردیبهشت 93 13:46
سلام عزیزم دلمون خیلی تنگ شده بود , خیلی خوشحال شدم دوباره تو نت میبینمت . انشااالله سفر خوش گذشته باشه , دخمل گلت چه ناز شده , حسابی بزرگ شده , خوش به حالت که دخمل نازت پستونک میخوره , من که خیلی دوست داشتم آدرینا هم میخورد , ولی نخورد
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آدرینا جونم ما هم دلمون حسابی برای شما تنگ شده بود دوست گلم. ممنونم , بد نبود . چشمات نازه عزیز دلم . من دوست نداشتم پستونک بخوره فاطمه کوچولوم , چون برای گرفتن از پستونک هم کلی باید اذیت بشه, هم خودش و هم من , ولی برای کولیکش مجبور شدم بهش بدم عزیزم , چون وقتی بهش نمیدم , مک زیادی به سینم میزنه و شیر زیادی میخوره و دل دردهاش تشدید میشه عز, ممنون اومدی و به ما سر زدی گلم. آدرینا خوشگلم رو ببوس.
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 13:50
جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم مثل فرشته ها خوابیده....... قربونت برم چه نازی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون عزیزم ممنون که به ما سر زدی . چشمات نازه دوست مهربونم .
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 13:51
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد, وقتی دستی را به یاری می گیری, بدان که دست دیگرت در دست خداست
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین بردیا کوچولوی شیطون ممنون از کامنت بسیار زیبات عزیز دلم .
مامان آوایی
5 اردیبهشت 93 15:58
الهی من فدات بشم الهی قربون اون لبهای خوشکلت بشم نازگل من زندگی من عروسک من وای نمیدونی تا همسری سیستم رو به من داد , چقرد زود پریدم بیام فاطمه خوشگلم رو ببینم که نظرم رو بزارم, عروسکم هزار ماشالله خوشگلم , زهرا بخدا نمیدونی چقدر دوسش دارم. روح من. الهی قربون اون چشمات بشم.انگاری خودتو دیدم زهرا جونم. گل ناز من اینقدر خوشگل بود و من نمیدیدمش ؟؟ خیلی دوستتون دارم عزیزم. چقدر دلم براتون تنگ شده بود. تفریح خوش بگذره.والله اونجا خوب میتونین برین تفریح.اینجا که از گرما داریم آب میشیم. هزار هزار بار ببوس فاطمه ی نازنینم رو, فداش بشم الهی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوایی قشنگم عزیز دلم فدات بشم , ممنون از این همه لطف و محبتی که به من و فاطمه جونی داری گلم. از بس قلبت زیبا و مهربونه همه رو خوب میبینی گلم. چشمات خوشگله نازنینم. من و فاطمه جونی هم خیلی دوستتون داریم دوست نازنین و خوش قلب من . تفریح هم چه عرض کنم , مشکلی پیش اومد و نرفتیم متاسفانه , البته نگران نشو , چیز خاصی نبود , میبوسمت گل مهربونم. ممنون بابت کامنت بسیار پر محبتت. آوا جون خوشگلم رو ببوس.
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 16:37
سلام عزیزم خوبی؟ نوشته بودی خصوصی , چک کردم توی خصوصی ها, چیزی ندیدم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام عزیز دلم , مامانی خوب و مهربون آوای خوشگلم عزیزم کمی دیر ارسال شد کامنت خصوصی . دوباره چک کن دوست مهربونم. اگه دریافتش نکردی بهم اطلاع بده مژده جونم.
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 18:11
خصوصی داری عزیزم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون عزیزم, مامانی گل و مهربون آوایی خوشگلم عزیز دلم از کامنت خصوصیت ممنونم . ممنونم بابت همه حرفهات گلم. از اعتمادی که به من داشتی هم ممنونم . دوستت دارمممممممممم زیاد خواهر جون بسیار مهربونم . کاش با هم توی یه شهر زندگی میکردیم عزیزم, خیلی خوب میشد, آرزوم بود لایق همچین سعادتی میشدم. ممنون بابت وقتی که برای من اختصاص دادی و این همه برای من نوشتی.
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:31
توجه توجه لطفا به سایت زیر بروید و به خلیج فارس بودن ایران رای بدهید , زود زود. http://www.persianorarabiangulf.com/index.php ابتدا گزینهpersiangulf را انتخاب سپس روی گزینه vote کلیک کنید, همت خود را نشان دهید , نگذارید این رسوایی را به جان بخریم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوایی گلم ممنون دوست نازنین و گلم بابت کامنتت . عزیز دلم به این سایت رفتم و رای خودم رو ثبت کردم ولی میخوام بگم که خلیج فارس همیشه خلیج فارس هست و باقی خواهد ماند حتی اگر خیلی ها با رای گیریهای کذایی خودشون سعی کنن نام این خلیج همیش فارس رو به نام خودشون ثبت کنن چون خودشون هم به اونچه میگن باور ندارن . هر چیزی که اصالت داره در اصالت خودش باقی خواهد ماند , و اصالت خلیج فارس چیزی نیست که متعلق به دیروز و امروز باشه و قرنهاست که این خلیج , خلیج فارس نامیده میشه , پس زنده باد ایران و خلیج همیشه فارسش .
ماما ن مهراوه
6 اردیبهشت 93 0:51
سلام عزیزم... خوبی زهرا جون؟ نمیدونم چرا هر چی پیام میدم ثبت نمیشه برات . فدای چشای معصوم فاطمه جونمم برم. هزارماشاالله چقدر ناز شده لپ گلی ما خدا حفظش کنه عسل خاله رو
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهراوه جون خوشگلم ممنونم عزیزم , خوبم . عزیزم نمیدونم مشکل چی بوده ولی این کامنتت که خداروشکر ارسال شده دوست خوبم . چشمات نازه عزیز دلم . بابت ابراز لطف و محبتت ممنونم . بازم منتظرت هستم دوست مهربونم.
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 1:42
سلام خواهر خوب و مهربونم , خوبی ؟؟؟ دخمل نازت خوبه ؟؟؟ خيلی خيلی دوسسسسستون دارم .... حسابی ببوسش.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای عزیزم خوبم خواهر جون . فاطمه جونی هم خوبه . دیروز خیلی بی تابی میکرد ولی از دیشب خیلی بهتر شده عزیزم. منم خیلییییییییییییییییی دوسسسسسسسستون دارم , هم تورو و هم دخملی نازنازیت رو.
مامان بهاره
6 اردیبهشت 93 11:38
وای فرشته خوشگل و زیبا , الهی دورت بگردم , چقدر نازنین و بانمکتر شدی عزیزم. دلم برات یه ذره شده بود , فدات بشه خاله بهاره , خیلی خوردنی شدیا , دلم آب شد بخدا از دور , ای کاش از نزدیک می دیدمت و یه بوس آبدار از دستهات می کردم , خیلی شیرین شدی , همیشه به سفر و گردش انشاالله , یه بوس آبدار از فاطمه کوچولوی نازنینم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله بهاره جون مهربونم , مامانی گل و نازنین امیر محمد کوچولو ممنون بهاره جون عزیزم ار ابراز لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزیز دلم . بوسسسسسسسسسسسسسس برای خاله بهاره و امیر محمد کوچولو .
شیرین
6 اردیبهشت 93 13:09
سلام عزیزم , خوبی ؟ رسیدن به خیر , دختر گلت هم حسابی ناز و بزرگ شده خدا حفظش کنه.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام شیرین جون خوب و عزیزم چقدر از دیدنت خوشحال شدم . عزیزم آدرس وبلاگت عوض شده یا نکنه حذفش کردی دوست خوبم ؟ خیلی سعی کردم بیام وبلاگت این چند روزه که اومدم , ولی باز نشد و پیام داد که وبلاگی با این آدرس وجود نداره , حتما بیا و بهم خبر بده و آدرست رو برام بزار گل خوبم . بازم منتظرت هستم اینجا شیرین جون مهربونم .
مامان آوا
6 اردیبهشت 93 14:08
سلام مامان مهربون فاطمه جونم خوبی عزیزم ؟ دختر گلمون چطوره ؟ خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی , ماشاالله چه بزرگ شده این دخملی , براش اسپند دود کن . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای فاطمه جون و مامان گلش ,
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوای خوشگلم خوبم دوست خوبم. فاطمه جونی هم خوبه , ممنونم عزیزم . منم از اینکه اینجا میبینمت خوشحالم دوست مهربونم. از ابراز محبتت ممنونم . بووووووووووووووووووووووووس برای آوای خوشگلم و مامانی نازنینش .
بابا و مامان
7 اردیبهشت 93 1:42
خصوصی گلم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنونم بابت کامنت خصوصیت دوست خوبم.
لـــي لـــي
7 اردیبهشت 93 2:48
سلام خواهر جونم , خوبی ؟؟؟ من و آوايي هم خوبيم ... امروز بعد از شركت رفتم معصومه رو ديدم و باهم رفتيم اندكی خريد واسه سيسمونيش كرد و اومديم ..... خولاصصصصصصه .... تو خوبی خواهر جونم ؟؟؟ فاطمه ی عزيزم خوبه ؟؟؟ خيلی خيلی دوسسسستون دارم هاا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای خوشگلم خوبم عزیز دلم . فاطمه جونی هم خوبه عزیزممم . خوش به حالتوووووووووووووون دوتایی رفتین خرید واسه نینی خوشگلمون , پس بگو معصومه چرا پیداش نیست , دیگه با وجود یه دوست نازنین مثل لی لی جون, حق داره یادی از ما نکنه این دخترررررررررررررر خوشحالم حال هر دوتون خوبه , خوشحالم از خوشحالیتون دوستای گلمممممممممم خیلیییییییییییییییی دوسسسسسسسستووووووووووون دارممممممممم.
لـــي لـــي
7 اردیبهشت 93 4:55
درسایه ی درختی که یک نفر جا دارد تو بمان ..... من به زیر آفتاب ماندن در كنارت راضیم....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوا جونم از کامنت بسیار زیبات ممنونم دوست خوب من .
مامان ستاره
7 اردیبهشت 93 14:44
سلام به روی ماهت ... الحمدالله .. واقعا شرمنده ام می کنی گلم با این همه مشغله زحمت می کشی و میای حالمو می پرسی گلم .... منم دلم برات تنگ شده گلم .... چشم عززیزم , تو هم مراقب خودتون باش عزیزم ... خدا نکنه ... انشاالله همیشه سلامت باشی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون خوب و مهربونم ممنونم گلم بابت کامنت با محبتت . انشاالله که پات هم به زودی خوب خوب بشه عزیز دلم . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی دوست جونی مهربونم .
معصومه
7 اردیبهشت 93 14:50
عزیزم قربون اون لپای نانازت بشمممممممممممممممممممممممممممم , شکر خدا که سالمی و سرحال و اتفاقی براتون نیفتاده و تمومه فکرام غلط بود , هرچند دلشوره داشتم براتون , اما خوب الان شاکرم خدارو به خاطر شما و باقی دوستام که شاد و سرحالن . فدات بشم خوشگلممممممممم , داری یواش یواش عروس میشی و عروسکم که هستی قربونت برم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوبم , مامانی گل و مهربون کنجد کوچولوی تو راهی عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به ما و به خصوص فاطمه جونی ممنونم. گلم من رو ببخش که باعث دلشوره و نگرانیت شدم با این وضعیت حساسی که داری , خدا من رو ببخشه عزیزم . منم خداروشکر میکنم که تو و نینی نازنینت سالم و سلامتین. دوستت دارم دوست مهربووووووووووووونم.
h.e
7 اردیبهشت 93 15:44
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مانلی جون ممنونم که به ما سر میزنی دوست خوبم. بازم پیشمون بیاعزیزم.
مامان کیان
7 اردیبهشت 93 16:41
سلام عزیزم , خوبین؟ دلمون براتون تنگ شده بود، خیییییلی زیاد. هزار ماشاالله فاطمه جونی چه خانمی شده واسه خودش. باوب جدید کیان اومدم. رمزشم توی خصوصی برات میزارم گلم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولو عزیزم منم دلم براتون تنگ شده بود. وب جدیدتون رو به پیوندها اضافه کردم دوست خوبم. ممنون بابت رمز عزیز دلم .
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اردیبهشت 93 19:19
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جون ممنون به ما سر میزنی دوست جونی خوبم .
مامان
7 اردیبهشت 93 23:24
سلام به دوست گلم و دخمل نازنینش الهیییییییییییییی قربونش برم , ماشاالله , هزار الله اکبر , خیلی ناز و خوشگله , چشم بد ازش دور باشه , خدایی دختر بسیار زیبایی میشه , ببین کی بهت گفتم , ببوسش . خصوصی هم داری بانو.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام به مامانی گل و نازنین گیسو جونم ممنونم عزیزم بابت ابراز لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . بابت رمز هم ممنونم دوست خوب من . فدات بشم . بازم منتظرت هستم عزیز دلم .
افسانه(مامان فاطمه)
8 اردیبهشت 93 0:26
سلااااام واااااای چقدر خوشحال شدم دوباره اومدی , فکر کردم دیگه اینجارو فراموش کردی, دلمون پر پر شد واسه دخمل بلا , چقدررررررر ناز شده ماشالله , خدا حفظش کنه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام افسانه جون عزیزم , مامانی گل و نازنین فاطمه جون منم خوشحالم که میبینمتون دوباره . من که دوستای گلم رو فراموش نمیکنم عزیز دلم . فدات بشم , خدا نکنه پر پر بشه دلت عزیزم. ممنونم مهربونم بابت ابراز محبتت به فاطمه جونی .
خاله شيدا و روشا
8 اردیبهشت 93 8:56
سلام مامانی وای قربون فاطمه جون برم , چقدر تغيير كردههههههه؛ فداش شم الهی , خدا رو شكر كه اومديد , واقعا نگرانتون شده بودم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جون ممنونم عزیزم بابت ابراز لطفت نسبت به فاطمه کوچولوی من . ممنونم به فکر ما بودی عزیز دلم . ببخش نگرانتون کردم. بازم منتظرت هستم اینجا دوست خوبم .
مامان مهرناز
8 اردیبهشت 93 15:42
ای جووووووووووووووووووووونم , ماشالله چه ماه شدی , دلم حسابی واست تنگ شده بود, مامانش از طرف من حساااااااااااااابی ببوسش ,
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جون ممنونم گلم از ابراز لطفت نسبت به فاطمه جونی . دل من هم براتون تنگ شده بود دوست نازنینم. بازم منتظرت هستم عزیزم . چشممممممممممممممممم,
مامانی آواخانوم
8 اردیبهشت 93 17:17
سلام به روی ماه زهرای نازنینم و دخملی خوشگلش خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ اوضاع واحوالات چطوره؟ خوبه؟ فاطمه گلی چطوره؟ بیقراریهاش بهتر شده؟ فداش بشم, روی ماهش رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون عزیزم , مامانی گل و نازنین آوا جونم خوبیم عزیز دلم . ممنونم گلم . سلامتی , خبر خاصی که نیست . فاطمه همچنان دل درد داره عزیزم , سینم رو مثل سابق نمیخوره و گاهی اصلا نمیگیره , نمیدونم دلیلش دل دردهاشه یا چیز دیگه ایه , یه مک میزنه و ول میکنه و شروع به گریه میکنه , دوباره همینطور , خیلی عصبی میشم وقتی نمیدونم دلیلیش چیه و چرا این کارارو میکنه , لااقل قبلا گریه میکرد شیر میخورد و گریش بند میومد , الان نه , فقط وقتی دیگه خیلی گرسنه باشه یا تازه بیدار شده باشه از خواب سینم رو میخوره , وقتی خوابش بیاد یا وقتی نق میزنه و گریه میکنه سینم رو نمیگیره , اذیت میشم و نمیدونم چی کار کنم گلم. تو هم آوای خوشگلم رو ببوس . خیلی دوستووووووووووووون دارمممممممممم هردوتون رو .
شیرین
9 اردیبهشت 93 17:31
سلام عزیزم هنوز نیومده و منتظرم و امیدوار , یادت نره منو دعا کن اگه صلاحه بشه ,
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام شیرین جون عزیز و مهربونم فدات بشم عزیزم , منم برات دعا میکنم هر چی صلاحه و خیره همون بشه , دلت رو بسپر به خدا عزیز دلم , نباید وبلاگت رو حذفش میکردی گلم, ناراحت شدم عزیزم , حالا یکی دیگه درست کن , دوست دارم وبلاگ داشه باشی و بیام پیشت دوست گلم . خیلیییییییییی دوستت دارم. منتظرتم بازم بیای پیشم نازنینم .