فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

خانم فاطمه تشریف فرما شدن

1392/10/15 16:08
2,164 بازدید
اشتراک گذاری

 

الحمد لله رب العالمین

سلام

من بابایی فاطمه خانمی هستم

به سفارش همسرم و برای اینکه شما دوستان منتظر هستین این پست کوتاه رو می ذارم

بالاخره انتظار به سر اومد و خانم فاطمه قدم رنجه کردن و قدم رو چشم ما گذاشتن و به دنیا اومدن.تشویق

دیروز 14 دیماه 1392 ساعت 10:50 صبح با وزن 3 کیلو و 20 گرم در بیمارستان ولیعصر

خدا رو شکر حال مادر و نینی خانم خوبه خوبه

وقتی حال مامانی بهتر شد کاملتر می نویسن

این هم یه عکس از لحظات اول تولد خانم فاطمه عزیزمون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (100)

معصومه
15 دی 92 16:16
خاله اگه بدونی چقدر منتظرت بودم خوش اومدی خوشگلم هزار الله اکبر ماشالله ماشالله دوستت دارم خاله جون الهی قربونت برم فدات بشم ناناسم کاش اونجا بودم یه دل سیر نازت میکردم امروز و دیروز هی رفتم و اومدم تا ببینمت قربون شکلت زهرا جون مبارکه مبارکه مبارکه
فرشته
15 دی 92 16:29
سلااااااااااااااااااام، مبــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــه تبریک میگم نمیدونی چقدر خوشحالم
سعید
15 دی 92 16:43
چه بچه قشنگی خیلی خوشگله
الناز مامان مهیار
15 دی 92 16:45
قدم نو رسیده مبارک خدا رو شکر که هردو سالمن
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 17:05
الاهی قدم نو رسیده مبارک
مامان حنانه زهرا
15 دی 92 18:34
قدمش مبارک باشه ایشالله عزیزدلم خیلی خیلی خوشحال شدم گلماین هم از طرف من به فاطمه ی نازنینم
الهام مامان محیا
15 دی 92 19:18
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدش انگار که فرشته ای از ازل رسید تولد فرشته کوچکتان مبارک
مامان الینا جونی
15 دی 92 19:19
واییییییییییییییییییییییییی خدای من سلام عسلممممممممممم سلام فاطمه جونه ناززززززززززززززز خوش اومدی گلمممممم زمینی شدنت مبارک فرشته کوچولویه ناززززززززززز مبارکتون باشه مامان و بابای مهربون فاطمه جون انشاا... که سایه تون همیشه بالای سر گل دختر باشه و سلامت در کنار هم روزهای خوبی رو تجربه کنید
الهام مامان محیا
15 دی 92 19:20
وااااای عزیزم چه قدر هم نازه ماشالله ااااالهی هنوز چشاش رو کامل باز نکرده ...بوووووس خدا رو شکر که حالتون خوبه ... دست بابایی بایت این پست هم درد نکنه که ذوق زده مون کرد
مامان آوا
15 دی 92 20:38
هزار سلام وصلوات الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شکر خدایا شکرت خدایا هزار مرتبه شکرت خدارو برای سلامتی عزیزانم شکر خوش اومدی فاطمه جونم قدم رنجه فرمودی انشالله قدمت واسه پدر ومادرت خیر باشه زهرا نمیدونی چقد خوشحالم نمیدونییییییییییییییییییییی بازم تبریک میگم الهی
مامان آوا
15 دی 92 20:56
خسته نباشی زهرا جونم الهی که خوش وخرم باشی فدات شم نی نی گلی خوبه؟خوشحالی الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوشحالم عزیزم
مامان آوا
15 دی 92 20:58
خیلی عاشقتونم عزیزم خیلی خوشحالم زهرا جونم از خوشحالیت خوشحالم انشالله همیشه شاد باشی خوشحال باشی واین منو کفایت میکنه
مامان آوا
15 دی 92 20:59
مامان آدرینا
15 دی 92 21:23
الهی قربون روی هاهت خوش اومدی عزیزم تولدت مبارک
مهسا مامان نورا
15 دی 92 22:05
مبارکه مبارکه مبارکه خوش اومدی ناز خاله خوش اومدی ای جان خوشحالم که حالتون خوبه خوشحالم با تمام وجود و از ته دل الهی شکر خدا بر سر ما منت گذاشتی این ناز دختر به جمع ما فرستادی
مهسا مامان نورا
15 دی 92 22:06
ماشااله ماشااله اسپند یادتون نره واسش .عقیقه کنید دختر نازمون رو
مامان سینا
15 دی 92 22:54
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک می گویم قدم های کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد خیلی خیلی خوشحال شدم دست بابایی درد نکنه که ما رو باخبر کرد میبوسمت فاطمه جوووووووووووووووووووووونم
مامان محمدحسین
15 دی 92 23:13
مبارک باشه... خیلی معصوم و دوست داشتنیه..
سولماز
15 دی 92 23:21
ای جانم فدات بشم من عزیزم تبریک میگم عزیزم منتظرتم زود بیا
مامانی درسا
15 دی 92 23:22
الهی بگردم انشاالله تنت سالم باشه و یه دنیا مهربونی و صمیمت و وفا و صفا و سلامتی برای مامان و بابا به ارمغان بیاری ..... خیر مقدم گلم مامانی مبارک باشه
مامان لي لي
15 دی 92 23:31
خدارو صد هزار مرتبه شكر كه هردو سلامتين
مامان لي لي
15 دی 92 23:34
زهرا مرسي كه به همسري گفتي خيلي دوستت دارم خداروشكر اشك امونم نميده خيلي دلنگرانتون بودم از مژده هم سراغ گرفتم خبر نداشت خيلي خوشحالم خيلي
مامان لي لي
15 دی 92 23:41
قربون دست و پاي خوشگلت بشم من قربون صورت ماهت بشم من
مامان لي لي
15 دی 92 23:43
زهرا جونم خداروشكر كه هردوسالمين
مامان لي لي
15 دی 92 23:43
خيليييييييييييي خيلييييييييبييييي خوشحالم از ديدن روي ماهش سير نميشم
مامان لي لي
15 دی 92 23:46
ميدونم الان خيلي ذوق داري و خوشحالي خدا نگهش داره برات خدا حفظش كنه
مامان شيدا و روشا
16 دی 92 1:02
واي عزيزم قدم نورسيده مبارك ان شاالله با سايه پدر و مادر بزرگ بشه .....باز هم بهتون تبريك ميگم
مامان فاطمه
16 دی 92 1:51
الهی قربون روی ماهش برم...چقدر ناز و خوشگله...وای نمی دونی چقدر ذوق زده شدم..مبارکه زهراجونم.ایشالله عروسش کنی دست بابایی فاطمه خانوم هم درد نکنه که این پست رو گذاشتن و ما رو از نگرانی بیرون آوردن. فدات شم خانوم فاطمه با اون نگاه معصومت.خوش اومدی به این دنیا کوشولوی من خیلی دوست داشتم می اومدم بیمارستان و از نزدیک می دیدمتون.آخه خونه ما نزدیک ولیعصره.کاش می شد خودت خوبی خواهری؟منتظریم از خودت بهمون خبر بدی.
مامان لي لي
16 دی 92 4:17
زهرا جونم طاقت نميارم بازم اومدم دختر و ببينم و برم خداروشكر خداروشكر كه سالمين از چشم بد دور باشين انشالله ..... خيالم راحت شد حسابي استراحت كن..... دوستتون دارم
mahtab
16 دی 92 7:41
ماشاالله به این خانوم ناز و مامانی قومش مبارک باشه ایشالا امیدوارم حال مامان خانوم هم هرچه زودتر خوب بشه و با یک پست مفصل تشریف فرما بشن
مامان نیایش
16 دی 92 9:07
سلام تبریک میگم .ان شاالله به سلامتی بزرگ بشه و عروسش کنید.مادر شدن و پدر شدن رو بهتون تبریک میگم.مراقب فرشته کوچولو باشین.
مامان سما
16 دی 92 11:01
وای خدا چه فرشته کوچولوی نازی. باور می کنی با دیدنش اشک توی چشمام جمع شد. مگه می شه آدم پاک ترین آفریده خداوند رو ببینه و اشک شوق نریزه. از صمیم دل برای هر دوتون آرزوی سلامتی می کنم. دختر نازنینمونم از طرف من بوس. لحظه به لحظه ی زندگی به کامتون باشه.
مامان سما
16 دی 92 11:02
مهسا مامان نورا
16 دی 92 11:15
ای جونم الهی قربونش برم خوش اومد خوش اومد نور چشمی نی نی وبلاگمونبووووووووووووووووووس برای فاطمه بانو ومامان گلش
مامان بردیا(a)
16 دی 92 11:16
قدم نورسیده مبارک زهرا جونفاطمه جونم خوش اومدیچقده شما نانازییییییییییییییی
مامان بردیا(a)
16 دی 92 11:17
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهسا مامان نورا
16 دی 92 11:17
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss تقدیمی از طرف نورا و مامانش
مامان بردیا(a)
16 دی 92 11:19
ممنون پدر فاطمه جونکه این خبر خوشحال کننده رو بهمون دادید حالا شدید مبارکککککککککککککککککککککهههههههههههههههههههههه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 دی 92 11:56
وای الهی مبارک باشه تولدت عزیزم جیغ و دست و هورا الهی خاله بهاره دورت بگرده بالاخره چشم ما به روی ماه شما روشن شد خدا را شکر الحمدا.. که نی نی و مامانش سالم هستن چقدر بانمک و خوشگل و گوگولیه خیلی هزار الله اکبر خواستنیه دلم آب شد یه بوس آبدار از نی نی تازه چه مزه ای میده
عمه طاهره
17 دی 92 13:32
سلام عزیزم خوش اومدی عمه جووووووونجیجر چقدر ماهی فاطمه جونی امروز سه شنبه 17 آذرماهه دیشب روی ماهتو دیدم دلم برات تنگ شده
خاله شیدا و روشا
17 دی 92 15:55
الهی جان مبارک باشه
مامان لي لي
17 دی 92 17:48
عزيزم نفسم دلم برات تنگ شده بود وب قطع بود الاهي فدات شم فاطمه جونم
مامان لي لي
17 دی 92 17:48
زهرا جونم انشالله كه خوب باشين هردوتون
مامان گیسو جون
17 دی 92 18:05
ای جونمممممممم عزیز خاله خوش اومدی عزیزم چشم و دل مامان و بابا روشن ای جونم چه فرشته خوشگلی ماشاا... بابایی مهربون دستتون درد نکنه
مامان نفس
17 دی 92 19:47
وااااااااااای الهی قربونه فاطمه جونم برم من ایشالا قدمش پر از خیر و برکت باشه عزیزم ایشالا زیره سایه امام زمان بزرگ بشه
ریحانه
17 دی 92 20:45
سلام ماشالله چه دختر نازی.خدا حفظش کنه.انشالله قدمش خیر و مبارک باشه براتون.
مامان لي لي
17 دی 92 21:50
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان امیررضا
17 دی 92 21:55
الهههههههههههههههههههههههههههههههههی خدا رو شکر.......هم نی نی کوچولومون سالمه هم مامانش....خودم تهنا تهنا فداش شم.......چه ناز این دخملی ما......... خدا برا مامان و باباش حفظش کنه......ایشالله صالح بزرگ میشه.......ایشالله عروس خانومش کنی مامان فاطمه جونی.....عزیزم ما منتظرتونیم......زودتر بیا.......عکسای جیگملی رو بذار.......
مامان امیررضا
17 دی 92 21:57
مامان آوا
17 دی 92 22:10
سلام گل نازم سلام خوشکل خاله سلام خوب من سلام نازنینم الهی من بگردم روح من قشنگم گل نازم فاطمه جوووووووووونم وسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام به زهرای عزیزم خوبی؟خوشی؟عملت چطور بود عزیزم بهت گفتم تنبلی نکنیهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا زود بیا وخبر بده فدات شم الهی آخی عزیزم خوب شیر میخوره؟ رودم الهی چی رز بری چی گل بپشکی دعای مخصوص بختیاری ها برای فاطمه وزهرای عزیزم
مامان سید
17 دی 92 23:14
سلام. مبارکهههههههههه. ایشالا قدمش خیر باشه... سه نفره شدنتون رو خیلی خیلی تبریک می‌گم.
مامان ستاره
17 دی 92 23:36
ای جانم چقدر نازه ... من معمولا از بچه های نوزاد خوشم نمیاد ولی این خیلی به دلم نشست زهرا جان ... انشاالله خدا حفظش کنه و خوشبخت و سعادتمند بشه در دنیا و آخرت ... الهی من فداش بشم ..... امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی عزیزم ....
مامان ستاره
17 دی 92 23:37
مبارکه مبارکه مبارکه
مامان كياراد
18 دی 92 0:08
به اين دنيا خوش اومدي فاطمه جون....
رزیتا مادر آرمیتا
18 دی 92 0:10
ماشالا ، هزار الله اکبر به این دختر ناز و شیرین . ایشالا خدا واستون نگهش داره . خدارو صد هزار مرتبه شکر واسه مامانی و نی نی که هر دو سالم و سلامتند .
نازنین
18 دی 92 0:27
واااااااااااااای...الهی قربونش برم من که انقدر نازه. تبریک میگم بهتون،انشاا.. قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون. انشاا.. خدا حفظش کنه براتون. مرسی که مارو از نگرانی در آوردین،بخدا خیلی دعاتون کردم.
سولماز
18 دی 92 0:44
قربونش برم من
مامان مهرناز
18 دی 92 0:48
قدم نورسیده مبارکان شالله که قدمش پراز خیروبرکت باشه ماشالله چقدر نازوخواستنیه
مامان آوا
18 دی 92 2:08
خیلی دوستتون دارم عزیزم
مامان پارسا و پرهام
18 دی 92 2:48
فرشته آسمانی زمینی شدنت مبارک الهی قدمش پر خیر و برکت باشه و زیر سایه پدر و مادر صحیح و سلامت بزرگ بشه تبریک میگم
الی مامان محیا
18 دی 92 9:33
سلام زهرا جونم خوبی فدات شم؟ میتونی بلند شی؟ بهتر شدی؟ هنوزم تو استراحتی؟ نخود من خوبه؟؟؟ چه خبرا؟ پاشو بیا تنبل خانوم...بسه دیگه کم خودتو لوس کن!!!!
مامان مهراوه
18 دی 92 10:26
خوش اومدی عزیز دلمفاطمه خوشگلمچقد شما معصومی نازگلخیلی منتظرت بودیمان شاالله زیر سایه پدر و مادرت همیشه شاد و خوشبخت روزگار بگذرونی....قدرشونو بدونی و باعث افتخارشون باشی و من مطمینم همین جور هم هستی فرشته کوچولو
مامان راضی
18 دی 92 11:25
خدایا شکرت . تو بهترینی. تبریک میگم ورود فاطمه خانوم گل را انشاله که همیشه در زیر سایه ی بابا و مامان مهلبونش زندگی خوبی داشته باشه
خاله پارمیدا
18 دی 92 13:05
الهیییییییییییییییییییییییییییی چقد ناناریههههههههههههههههههه دوق کردم دیدمش اوخی اوخی
الهام مامان سلنا
18 دی 92 13:40
قدم نورسیده مبارک چه نازه خدا حفظش کنه ای جونم نی نی کوچولو خیلی خوشگله
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 دی 92 13:52
یه سر تشریف بیاورید وب ما نظرتون مهمه ممنون
مامان فاطمه
18 دی 92 14:16
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه مبارکه ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه چه دختر نازی ما بی صبرانه منتظر خبرا و عکسای بعدی هستیم
مامان زیبا
18 دی 92 15:17
سلام عزیزم منم بعد 41 روز خونه ی مامان بودن اومدم خونم شرمنده دیر جوابتو دادم ممنون انشالله فاطمه خانومت همیشه خنده رو لبهاش باشه وغم نبینه انشالله عروس بشه
مامان فاطمه
18 دی 92 16:23
زهراجونم هنوز نیومدی خونه؟یه خبر از خودت بده نگرانتیمدخمل بلا خوبه؟
مامان فافا
18 دی 92 17:11
قدم فاطمه خانم مبارک
مامان ماهان
18 دی 92 22:44
سلام ايييييييييييييييييي جونم خاله فدات بشه ماشالله چه ناززززززززززززززززززززززززززيتبريك تبريك مامان گل
دخملي تنها دليل زنده بودنم ... (لي لي)
19 دی 92 5:12
سلام زهرا جونم خوبي؟؟؟ فاطمه جونم خوبه؟؟؟ بيا ديگه دلم برات تنگ شده..... روي ماهتون و ميبوسم...... انشالله سه تايي كنار هم با ارامش و عشق روز افزون زندگي زيباتون رو زيباتر بسازين
دخملي تنها دليل زنده بودنم ... (لي لي)
19 دی 92 5:14
خيلي دوستتون دارم..... دخملي خيلي نازه چشم بد ازش دور باشه انشالله.......... انشالله قدمش براتون خير و مباركه خواهر گلم.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم ... (لي لي)
19 دی 92 5:15
بي صبرانه منتظر برگشتنت هستممممممم....... زودي بيا با عكس هاي جديد دخمل بلاااااااا يكي كمهههههههههههههههههههه
مامان آوا
19 دی 92 9:18
5روزگی مبارک عزیزم زهراجونم نازنیم خوبی؟ بابا پاشو بیا ببینمت حالم خوب بشه عزیز دلم دوست گلیم بیا که فکر کنم خبرایی باشه
مامان آوا
19 دی 92 9:21
دوستتتتتتتتتتتتتت دارم الهی چقدماشالله نازه شبیه کیه؟؟؟؟؟؟ زود بیا عکسهای جدید بزار روی ماهشو دوباره ببینیم
معصومه
19 دی 92 9:31
ما منتظر خودت هم هستیما زهرا جوووووووووووووون نگی نی نی اومد فراموشت کردیما ما دوستت داریما خانوم گل جیگر طلای منو ببوس باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
آبجی حنانه
19 دی 92 11:48
وااااای آخ جوووون به دنیا اومد این عشق یوهو چه قدر خوشگله این جیگر نمیدونی چقدر منتظرت بودیم خوووشووومدی فاطمه خانم
یاسمن مامان ترمه
19 دی 92 19:24
عزیزم ایشالا به سلامتی گل قشنگم خوش اومدی به دنیا
مامان آوا
19 دی 92 21:51
سلام عزیزم خوبی؟فاطمه جونی چطوره؟ بیا دیگه دلمون برات تنگ شده عزیزم
آزاده
20 دی 92 0:41
سلام سلام سلام خانم کوچولو بدو بیا که خوب اومدی میای با هم دوست بشیم (تبسم) سلام مامانی فاطمه جونی خیلی مبارکه قدم نو دسیده مبارک باشه فرشته کوچولو خوش اومدی تبسم من هم از تنهایی در میاد خیلی خوشحالمون کردی زود بیا و از احوالات خودتو کوچولو بهم بگو
پریسا
20 دی 92 0:43
مامان مهربان چشمتون روشن . قدمش مبارک باشه
مامان سویل و اراز
20 دی 92 1:29
سلام مامانی و بابایی چشمتون روشن عزیزم وااااااااااااای چه نی نی نازی خدا حفظش کنه ایشالا که مامان خانوم هم تا حالا کاملا خوب شده باشه اینترنتمون قطعه امروز با نت خونه مامانم اینا مستقیم اومدم وب شما تا عکس فاطمه خانومو ببینم ایشالا که قدمش مبارک و پر خیر و برکت باشه از راه دور بوسه بارونتون میکنم بهترین ارزوها رو برای شما خانوده دل مهربون دارم نمیدونی چقدر خوشحالم مامانی مواظبش باش بازم بهتون سر میزنم
ارلا
20 دی 92 11:45
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه قدم نورسیده مبارک
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 14:23
زهرا جونم خوبي؟؟ فاطمه بلا خوبه؟؟ امروز هفت روز از زميني شدنش ميگذره.... حسابي دلتنگتممممممممم زودي بيا ديگه
الی مامان محیا
20 دی 92 18:25
با دیدن عکس فاطمه جون دارم فکر میکنم واقعا عجب قدرتی دارد خدا!!!!!!!!! یه نطفه ی کوچولو اینجوری تبدیل به یه فرشته میشه اونم تو یه جای تنگ و تاریک ..توی وجود یه انسان دیگه.... قدرت خدا رو از همین عکسهای یک روزه ی بچه ها میشه فهمید
مامان آوا
21 دی 92 1:34
عزززززززززززززززززززززززززززززیز دلم کی میخای بیای فدات شم دلتنگتیم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فاطمه جونی چطوره؟الانم که دیگه 7روزه شده بسلامتی همین موقع هاست که نفخهاش شروع بشه وگریه های پی در پی ای داشته باشه خواستم بگم که نگران نباشی فدات شم گل نازم
مامان آوا
21 دی 92 1:36
الان ما 8روزه که روی ماهت رو ندیدیم عزیزم گلم
ღمامان على اكبرღ
21 دی 92 1:59
ای جانم قدم مبارک باشه ان شاالله زیر سایه امام زمان و مامان و باباش بزرگ بشه خدا حفظش کنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:49
سلام زهرا جونم خوبي؟؟؟ دلم برات خيلي تنگ شده..... اميدوارم كه هم تو هم فاطمه بلا خوب و خوش و سلامت باشين..... خانومي تا كي ميخواي استراحت كني؟؟؟؟؟ من حسابي دلم واسه ديدن روي ماه فاطمه بلا داره پر ميكشه زودتر بيا با عكس هاي جديدش خواهر يكيييييييييييييي خيلللللللللييييييييييييييييي كمه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:50
خواهرم خصوووووووووصي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:54
مامان و خواهري هنوز پيشتن زهرا جونم؟؟ حسابي مواظب خودتون باش و تا ميتوني استراحت كن سلامتيت از همه چي مهمتره..... دوستتون دارم ...... ميبوسمتون......
مامان امیررضا
21 دی 92 8:42
نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد. عید شما مبارک
مامان نیکا
21 دی 92 15:42
ای جوووووووووووووووووووووووونم خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان فاطمه
21 دی 92 16:59
زهراجونم خوبی؟دخملی خوبه؟هنوز سر پا نشدی یه سر بیای نت؟قربونش برم زودتر بیا هم عکسای فاطمه جونو بذار هم خبر سلامتیت رو بده.نگرانتیم
مهر
24 دی 92 1:07
سلام.تبریک میگم اولین باره به وبتون سر زدم.نازی چقدر نی نی نازی .خیلی ماشاالله خوشگله
ریحانه
5 بهمن 92 21:19
سلام منو دوستام برای فاطمه و شما اون روز که باهم صحبت می کردیم برای شما دعا کردیم به شدددددددددددددت ولی ماشاالله خیلی نازه دعا کن داداش منم مثل فاطمه خوشگل بشه
ریحانه
12 بهمن 92 18:34
سلام: بالاخره فینقیلی ما تشریف آوردند الهی قربونش برم از مدرسه که اومدم کیفمو انداختم....
مامان فاطمه
16 بهمن 92 15:51
این صدو یکمین نظر این پسته میخاستم بگم چقدر تو این عکس لپ کشونی شدی ناناز خدا برای پدر مادرت حفظت کنه الهی