فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

عید غدیر و یه خبر غیر منتظره

1392/8/2 19:04
3,529 بازدید
اشتراک گذاری

   عيد  کمال  دين  ,   سالروز  اتمام  نعمت  و   هنگامه  اعلان   وصايت  و  ولايت

 

امير المومنين ,  حضرت علی  عليه السلام

 

بر شيعيان  و  پيروان  ولايت  خجسته  باد . 

 

 

 

 

خجسته باد  پیوند «نبوت» و «امامت»  در نقطه اوجى به نام غدیر خم ,  که غدیر ,  گره محکمى

است  براى  رشته  دیانت .

 


غدیر خم  ،  عید  تکمیل  رسالت  مبارک  باد ! 

 

 

علي  در  عرش  بالا   بي نظير   است 
علي  بر  عالم  و  آدم  امير است 
به  عشق  نام  مولايم  نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است ؟

 

 

 

 

هان اي مردمان !  علي   را برتر بدانيد ، که او برترين انسان از زن و مرد بعد از من است.....هرکه

 

با او بستيزد و بر ولايتش گردن ننهد نفرين و خشم من بر او باد. (خطبه ي غديريه)

 

 

 

علی ، برگزیده محمد نیست ، بلكه منتخب خداست  و  پیامبر فقط  ابلاغگر  پیام الهی نسبت به امامت

اوست

 

 

 



عجب تمثیلی است  این  که  علی مولود کعبه است...

 

 

یعنی  اینکه  باطن قبله  را  در امام پیدا کن  !  ( شهید آوینی )

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

سلام دخمل کوچولوی خوشگل مامان


ماچماچماچ

 

 

امیدوارم که حال تو , عزیز دلم , خوب خوب  باشه خانوم کوچولو .

 

 

عزیز دلم امروز عید غدیره , این عید بزرگ رو بهت تبریک میگم نازنینم.

 

بغلبغلبغل

 

آرزو میکنم از دوستداران و پیروان واقعی  حضرت علی علیه السلام  باشی دخترکم , که امام اول ما شیعیان حضرت علی هستن و امروز  هم سالروز انتخابشون به امامت هست.

 

 

عزیز دلم این روزا خیلی حال خوبی ندارم و خیلی درد زیادی رو توی کمر و دلم حس میکنم , احساس خستگی خیلی زیای دارم و سرم مدام گیج میره و درد میکنه .  دکتر گفته باید استراحتم رو بیشتر کنم , راه رفتن زیاد , نشستن زیاد , پیاده روی زیاد و این چیزها اصلا برام خوب نیست لبخند. ولی نگران نباشیا ,  زود زود  خوب  میشم عزیز دلم لبخند .


من و بابایی به مناسبت عید قربان و عید غدیر میخواستیم یه گهواره خوشگل مژه برات بخریم و من منتظر بودم تا شب عید غدیر این کارو برات انجام بدم نازنازی مامان بغل.

 

 

ولی چه کنم که این روزا حالم خوب نیست و بابایی هم که همیشه به فکر من و تو هست و خیلی مهربونه گفته که خریدن گهواره دیر نمیشه و باید فعلا استراحت کنی  و هر وقت خوب شدی میریم برای خرید افسوس  و به خاطر همین نرفتیم برای خرید گهواره ,  ولی قول میدم به زودی این کار رو برات انجام بدم خوشگلم. ماچماچماچ

 

البته عزیزم تو یه تخت خیلی خوشگل داری توی اتاقت لبخند , ولی برای چند ماه اول , برای  کنار تخت خودمون یه گهواره کوچیک و ناز میخوام برات بخرم که چند ماه اول رو پیش خودمون توی گهوارت باشی عزیزکم . بغلماچبغل


 

 

ولی بعد از چند ماه باید بری توی  اتاق خودت , توی تخت خودت بخوابیا ,  وروجک من . قلبقلبقلب

بغلماچبغل

 

دعا کن زودتر حالم بهتر بشه و بریم برای خرید عیدی دخمل کوچولومون .لبخند

 

 

 

عزیز دلم از خدا میخوام که هیچ مشکلی برات به وجود نیومده باشه و حال بد من روی تو دخملی نازنازیم تاثیری نذاشته باشه خوشگلم , این بزرگترین آرزوی منه عزیزم که تو سالم و سلامت باشی و اینکه همه دردا رو فقط  من متحمل بشم و به تو هیچ آسیبی نرسه گلم لبخند.

 

 

 

راستیییییییییییییییییییی عزیزم , امروز مامان جون و خاله جون یه خبر غیر منتظره به من دادن و اینم عیدی اونها بود از طرف خودشون برای ما .لبخند


مامان جون و خاله جون امشب حرکت میکنن که دوباره بیان پیش ما . تعجبتعجب


دارن میان تا قبل از رسیدن ماه محرم و صفر ,  اتاق تو دخمل کوچولومون رو بچینن و توی یه سری کارها به من کمک کنن و هم اینکه از من پرستاری کنن تا بهتر بشم به زودی قلبماچقلب.

 

 

خیلی غافلگیر شدم , آخه اصلا انتظار نداشتم به این زودی دوباره بیان پیشمون  , چون تازه رفته بودن و مامان جون با پادردی که داره خیلی سخته این رفت و آمدها براش , به خصوص که راه هم خیلی دوره .

 

 

گرچه خیلی دوست دارم که بیان و پیشمون باشن و توی مدت هر چند کوتاهی که اینجا باشن هم من از تنهایی در میام و هم اینکه از من مراقب بیشتری میکنن , ولی با این حال خیلی اصرار کردم که چون سختشونه نیان و نزدیک زایمانم بیان پیشمون ,  ولی مامان جون مهربون , نگران بود و گفت که نه باید بیاییم و کمکت کنیم ماچ , اون موقع هم جای خودش .ماچ


به هر حال مامان جون و خاله جون مارو خیلی دوست دارن و همیشه لطف و محبتشون شامل حال ما شده و سختی این راه دور رو به خاطر ما همیشه تحمل کردن و خم به ابرو نیاوردن . دوستتون دارم مامان و خواهر مهربونممممممممممممماچماچماچ

 

 

تو دخمل کوچولومون رو هم که خیلی خیلی دوست دارن نازنازی من و اصلا به خاطر شما دارن میان عزیزکم .ماچ

 

 

خوشگلم میخواستم یه شعر خوشگل برات بزارم توی وبلاگت ولی گلم خیلی خسته ام و قفسه سینم درد میکنه , نباید خیلی بشینم , فقط اومدم یه سری بزنم و عید غدیر رو به تو و دوستای خوبمون تبریک بگم و برم کوچولوی من . بغلماچبغل

 

 

راستییییییییییییی ,  سه شنبه رفتم دکتر و دوباره صدای قلب کوچولوت رو که تند و تند , تاپ تاپ , میکرد رو شنیدم  . وای که قربون قلب کوچولو و مهربونت برم من. قلبقلبقلب

 

 

قول بده که سالم و سلامت باشی عزیز دل مامان و بابا.

ماچقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

معصومه
2 آبان 92 21:40
سلام عزیزم . خوبی ؟ فاطمه گلی خوبه ؟
الهی همیشه شاد باشی و سالم و دخمل نازتم همینطور . راستی خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی که گفتی مامانت و خواهرت میان پیشت بازم , از تنهایی درمیایی , خداروشکر عزیزم ,از ته دل دارم میگم شکر.
زیبای من برام دعا کن این بار که مامان و بابام میان پیشم منم براشون خبر خوبه نوه دارشدن داشته باشم , الهی که خیر ببینی از این دوران بارداری و شادی ببینی از دوران مادر شدنت


سلام خاله معصومه جون مهربون
چقدر خوشحالم دوباره اینجا میبینمت.
خوبیم عزیزم هر دومون , فقط من کمی درد دارم چند روزه.
تو به ما لطف داری دوست مهربونم , ممنون از محبتت.
انشاالله که خدا یه نی نی خوشگل و سالم و صالح به زودی بهت عنایت کنه عزیزم تا هم دل خودت و همسرت و هم دل پدر و مادر مهربونت شاد و خوشحال بشه خانومی. به امید اون روز عزیز.
مامان آوا
2 آبان 92 23:33
سلام مامان گل . دختر گلمون چطوره ؟
عید شما هم مبارک .
بووووووووووووس برای فاطمه جون


سلام مامانی عزیز و مهربون آوا کوچولو
گل دخملمون هم خوبه عزیزم . ممنون از اینکه جویای احوالمونی.
عید شما هم مبارک باشه دوست خوب من.
بوووووووووووس برای آوا جون و مامان گلش .
مامان آوا
2 آبان 92 23:36
ببخشید نتونستم سر بزنم , آوا مریض شده , همش تب داره همسری مسافرت رفته , خیلی دست تنهام .
دعا کنید دخملم زود خوب بشه .



سلام مامانی گل و مهربون آوا کوچولو
اشکالی نداره عزیزم , میدونم مشغله داری.
خدا نکنه که دختر گلمون مریض باشه , حتما به خاطر دندوناشه تب کردنش , عزیزم نگران نباش . انشاالله که خیلی زود خوب خوب میشه . بچه داری , اونم دست تنها , میدونم که خیلی سخته ولی خدا هوای نینی ها رو داره خانومی.
امیدوارم همسرت هر چه زودتر سالم و سلامت از سفر برگرده و تب آوا جون هم قطع بشه هر چه زودتر عزیزم.
مامان زیبا
3 آبان 92 0:51
سلام عزیزم , عید شما هم مبارک .
خدا خیر بده به مامان و خواهرت , من که کل خانوادم درگیر 2 قلوها هستن و منو فراموش کردن , منم اومدم خونم این ماه آخر راحتر باشم .
آدم این ماه بدتر حساس میشه .
عزیزم انشاالله چیدی , عکسشو بزار ببینیم و امیدوارم گهواره خوشگلتم بخری و با دل خوش استفاده کنی .


سلام مامان زیبای گل و مهربون
عید شما هم مبارک باشه خانومی.
واقعا مامان و خواهرم خیلی برام زحمت میکشن , دستشون درد نکنه.
عزیزم نگران نباش , به موقع برای تو هم سنگ تموم میزارن خونوادت , واقعا رسیدن به دوقلوها سخت و وقت گیره ولی مطمئن باش موقع زایمانت که بشه همه میان کنارت و مثل پروانه دور تو و بچت میچرخن .

میدونم عزیزم ماههای آخر بارداری حساسیت و سختیهای خاص خودش رو داره . آدم دوست داره کسی کنارش باشه و نازش رو بکشه و بهش رسیدگی کنه . اینها هم جزو خاطرات میشه دوست خوبم.
انشاالله وقتی چیدیم عکسش رو میزارم عزیزم .
از دعای خیرت ممنون خانومی .
مامان لي لي
3 آبان 92 6:23
سلام مامانی گل
اين عيد رو هم به شما و هم به دخملي تبریک ميگم.
بووووووس به مادر و دختر . 😘😘😘😘
انشاالله صحيح و سلامت به دنيا مياد و بغلش ميكنی .


سلام مامانی خوب و مهربون آوا جون
منم عید غدیر رو به تو و دخمل نازت تبریک میگم.
بوسسسسسسسسسسسسسسسس برای تو دوست خوبم و دختر نازنازیت.
از دعای خیرت بینهایت ممنون دوست مهربونم.
مامان لي لي
3 آبان 92 6:30
مامانی استراحت كن تا بهتر بشی ، انشاالله گهواره دخمل گلی رو هم به زودی خوب ميشي و ميخري , مهم نيتته كه خير بوده خواهر ، يه پيشنهاد , يه تخت هايی هست كه تا ميشه و ساک ميشه و هم ميتوني با خودت ببري بيرون یا مهموني يا..............
بچه تا هفت ماهگي و قد 72 قشنگ توش ميخوابه . سفيد رنگ هم فقط داره , تازه رو تخت خودتم وصل ميشه .
خيلي جالب و شيك و كاربرديه .من پارسال ٩٢ تومن خريدم از تهران نرسيده به بيمارستان دي سمت چپ يه سيسموني فروشي بزرگه , پله ميخوره ميره پايين .
خيابون بهارم داره ,مشخصه , تخت همراهه كه جمع ميشه , قشنگ مثل كيف ميشه .


سلام مامان لی لی خوب و مهربون آوا جون
چشم دوست مهربونم . چند روزه که دارم استراحت میکنم. ببخش اگه نمیتونم زود به زود بهت سر بزنم.
این تختی که میگی مارکش چیه ؟ اسم خاصی نداره ؟

منم قصد دارم یه گهواره تاشو و جمع و جور و مسافرتی بگیرم , میخوام مارک میلاد بگیرم چون قیمتش هم مناسبه و حدود 100 تومنه ولی نمیدونم کیفیتش چطوره و چقدر به درد میخوره .
از راهنماییت بینهایت ممنونم عزیزم.
اگه اسم و مارک گهواره ای که گفتی رو میدونی حتما برام کامنت بذار عزیزم.
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
3 آبان 92 12:45
سلام عزیزم . خوبید ؟ چقدر زیبا همه چیز رو توصیف کردید.
انشاالله زود زود خوب بشید و سالم وسرحال برید خرید واسه نی نی جان .
عزیزم چه خوب که مامان اینا میخوان بیان پیشتون . آدم این جور مواقع واقعا نیاز داره و احساس خوبی بهش دست میده.
امیدوارم همیشه شاد باشید.
راستی عیدتون مبارک , پیش ماهم بیاین , عیدی داریم واستون.


سلام مامانی خوب و مهربون ثمین سادات گل
خوبیم عزیزم , خدارو شکر .
از دعای خیرت ممنونم خانومی.
خوشحالم که به وبلاگ ما اومدین و کامنت گذاشتین.
شما جزو لینک دوستان ما شدید . خوشحالم با یه سادات کوچولوی ناز و مامانی خوبش آشنا شدم.
آره واقعا توی این ماههای آخر خیلی نیاز دارم که کسی کنارم باشه.
حتما پیشتون میام عزیزم , میام که عیدیم رو از سادات کوچولو بگیرم . عیدتون مبارککککککککککککک .
مامان فاطمه
3 آبان 92 16:29
مامانی عیدتون مبارک . مواظب فاطمه گلی ما باشی ها. آپم مامانی


سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جون
عید شما هم مبارک عزیزم . چشم مواظب هستم حتما خانومی .
حتما در اولین فرصت میام و بهتون سر میزنم .
مامان الینا جونی
3 آبان 92 18:38
سلامممم عزیزم . به امید روزهای خوبی که فاطمه جونو بغل میگیری .

مبارکش باشه خوشگلکم گهواره . انشاالله به زودی حالتون خوب بشه و برید واسه انتخاب و خرید .



سلام مامانی خوب و گل الینا جون
از دعای خیرت ممنونم عزیزم.
انشاالله که هیمنطور باشه خانومی.

ممنون که پیش ما اومدی . بازم منتظرت هستم .
مامان آوا
3 آبان 92 21:00
الهییییییییییییییی
کاش هرچه زودتر نازگلم به دنیا بیاد تا مامانی دیگه اینقدر درد نکشه .
توی کامنتها دیدم که انگاری دوباره مامانی و خواهر مهربونت دارن میان , خیلی خوشحال شدم عزیزم.
چه خبر خوب من ؟
انشاالله به سلامتی و تندرستی بیان پیشت و تو هم از تنهایی در بیای .
گل مهربون بیشتر از قبل باید استراحت کنی .
مزاحمت نمیشم بیشتر از این , قربون دوست جونیم بشم.
مواظب خودت ودخملیمون باش عزیزم.
دوستت دارم .
آوایی و مامان


سلام مامانی گل و دوست داشتنی آوا جونم
آره عزیزم مامان و خواهرم چند روزی اومدم پیشم دوباره.
ممنون که جویای حال منی گلم.
خبر خاصی نیست جز اینکه دارم بیشتر استراحت میکنم . ببخش زود به زود نمیتونم بهت سر بزنم خانومی.
آوا جونم رو ببوس دوست خوب و باوفای من .
چشم سعی میکنم مراقب باشم.
منم شمارو دوست دارم .


مامان آوا
3 آبان 92 21:02
الهی قربون صدای قلب مهربونت بشم ,
در پناه خدای بزرگ باشی نازنینم


سلام مامانی مهربون آوا جونم
خدا نکنه خاله جون مهربون .
ممنون خاله جون خوبم .
نازنین
3 آبان 92 21:32
عیدتوووووووووون مبارک...





سلااااااااااام نازنین جون مهربون
ممنون به ما سر زدی عزیزم.
مامان آدرینا
4 آبان 92 0:43
سلام مامان مهربون .
عید شما و دختر کوچولوت مبارک .
خیلی ممنونم که بهمون سر زدی چند باری و هم برامون یادگاری گذاشتی.
ببخش عزیزم که نتونستم زود جواب محبتاتو بدم . وقتم با درس و رسیدگی به آدرینا حسابی پره و کمتر وقت میکنم به وبلاگم سری بزنم .
عزیزم باید حسابی مراقب خودت باشی . انشاالله این چند ماه هم به سلامت طی کنی و بارتو صحیح و سالم به زمین بزاری .
من و آدرینا براتون هزارتا بوس میفرستیم.
.......
این هم بوس هزارم




سلام مامانی خوب و گل آدرینا جون
ممنون عزیزم که به ما سر میزنی با این همه مشغله ای که داری.
بچه داری در کنار درس خوندن خیلی سخت و وقت گیره عزیزم. من درکت میکنم.

چشم , سعی میکنم مراقب خودم و فاطمه جونی باشم.
از دعای خیرت ممنونم دوست خوبم.
منم میبوسم تو و آدرینای خوشگلمون رو.

معصومه
4 آبان 92 9:13
اگه ممکنه پاکش کن . خصوصی نشد .


سلام معصومه جون مهربون
عزیزم پاکش کردم کامنت خصوصیت رو . نگران نباش عزیزم.
سولماز
4 آبان 92 15:02
سلام عزیزم
خوبی ؟
خدارو شکر که مامان و خواهری میان پیشت خدا حفظشون کنه برات
انشاالله که نی نی صحیح و سلامت سر وقتش بدنیا بیاد .
کلی استراحت کن و مراقب خودت و دخملی جون باش .
پیشاپیش مبارک باشه گهواره خانم کوچولومون .



سلام سولماز جون مهربونم
خوبم عزیزم , خیلی ممنون .
چشم عزیزم , سعی میکنم مراقب خودم و نینی باشم.
از دعای خیرت بینهایت ممنون عزیزم.
مامان لي لي
4 آبان 92 16:32
سلام مامانی , بهتری ؟؟
اینی كه بهت گفتم آمريكاييه .
معركه است خواهر , شيك و تكه .
حتما ميرم فردا تو انباري از روی كارتنش مارک و اسمش رو برات كامنت ميزارم.
خيلی شيكه , من هرجا آوارو ميبردم اونو هم با خودم ميبردم , همه كفشون به اصطلاح ميبريد .
هم جمع ميشه و دسته داره و ميتوني با خودت هرجايی ببری تا فاطمه گلی قشنگ توش استراحت كنه و هی بغل به بغلش نكني گوشت تن بچه درد بگيره ، هم سبك و كوچيک و جمع و جوره و بالاشم يه چراغ خواب كوچيكم داره , بعدم خواهر گلم مخصوصه بين تخت مامان و باباهاست .
قشنگ زيرش يه كفي داره كه وصل ميشه بين تخت و نی نی نازتو تا شش ماهگی ميتونی پيش خودت بخوابونی .



سلام مامان لی لی مهربون آوا جون
خوبم عزیزم , کمی بهترم , فقط فشارم بالاست و این روزا 13 یا 14 بوده , برام دعا کن که فشارم مشکلی برام ایجاد نکنه و فاطمه جونیم هم صحیح و سالم باشه.
از راهنماییت ممنون عزیزم.
حتما این گهواره ای که تعریفش رو میکنی خیلی زیباست , نمیدونم اصلا اینجا همچین چیزی هست یا نه , امیدوارم که بتونم پیدا کنم این چیزی رو که میگی خانومی.
بازم ممنون دوست خوبم از راهنمایی صمیمانت.
عزیزم به خاطر من خودت رو اذیت نکن که بخوای بری انباری و خودت رو توی زحمت بندازی , ممکنه که اینجا اصلا از اون مارک نداشته باشن چون من اکثر سیسمونی فروشیها رو رفتم و همچین چیزی ندیدم ولی اینبار که برم حتما میپرسم و مگیم که آمریکاییه و تاشو و قابل حمله .
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای تو دوست مهربون و و دختر دوست داشتنیت .

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 آبان 92 1:34
سلام مامانی عزیز
خواهش میکنم , وبتون اونقدر زیبا بود که لذت بردم از خوندنش .
چشم نازنین , امیدوارم خداوند یه نی نی سالم و سلامت بهتون هدیه بده گلم .
مراقب خودت باش .
باعث افتخاره , حتما میرسم خدمتتون .



سلام مامانی مهربون ثمین سادات گل
چشماتون قشنگه , خوشحالم که مورد علاقتون واقع شده وبلاگ فاطمه جونی ما خانومی .
از دعای خیرت بینهایت ممنون .
چشم , سعی میکنم مراقب خودم و دخملیم باشم.
بوسسسسسسسسسسسسسس برای ثمین سادات گل و مامانی گلش
مامان آوا
5 آبان 92 10:22
سلام مامانی , خوبی ؟
چقدر دلم واست تنگ شده عزیزم .
مهمونای عزیزمون اومدن و حتما که مشغول شدی , خداروشکر .
سلام منو به مادر و خواهر مهربون برسون .
خوش بگذره عزیزم .
مواظب نازگل مامانی هم باش .
بوس .



سلام دوست با وفا و گل من
منم خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم.
آره , مامان و خواهرم اومدن و مشغول مرتب کردن اتاق فاطمه جونی هستیم.
چند روزه فشارم بالاست , برام خیلی دعا کن عزیزم.
سلامت باشی خانومی , مامان اینا هم سلام میرسونن.
چشم عزیزم , مواظبش هستم.
مامانی درسا
5 آبان 92 11:00
عیدت مبارک دوستم ...... انشاالله عیدای بعدی رو کنار دخمل کوچولو به خوبی سپری کنی ..... چشمت روشن , بهترین خبری بود که میتونستی اینروزا بگیری .



سلام مامانی گل درسا جون خوشگلمون
عید شما هم مبارک باشه عزیزم .
از دعای خیرت بینهایت ممنون خانومی.
واقعا بهترین خبر بود , چشم و دل شما هم روشن.
مامان كياراد
5 آبان 92 11:07
سلام عزيزم ...خوبي ؟ خيلي مراقب خودتون باشيد...
چه خوب كه مامانی و خاله دارن ميان پيشتون ,
حسابی خوش بگذرونيد....


سلام مامانی خوب و مهربون کیاراد کوچولو
خوبم خانومی , ممنون .
چشم عزیزم , سعی میکنم بیشتر مراقب باشم .
واقعا خیلی خوبه عزیزم , سعی میکنم بهترین استفاده رو بکنم .
معصومه
5 آبان 92 14:35
مهمون داری و خوش گذرونی""""""""""""""""""""""""وای وای وای
الهی همیشه شاد باشی گلم


سلام معصومه جون مهربونم
آره حسابی خوش میگذره با مامان اینا ,
ممنونم عزیزم , تو هم همینطور دوست با وفای من .
mahtab
5 آبان 92 15:53
اعیاد گذشته مبارک .
بلا دوره .
انشاالله زود زود خوب شی عزیزم .


سلام مامانی خوب علیرضا کوچولو
منم اعیاد گذاشته رو بهت تبریک میگم خانومی .
ممنون از دعای خیرت دوست خوبم .
مامان امیررضا
5 آبان 92 18:37
عید فاطمه جونی و مامان گلش مبارک ....
انشاالله این چند وقت هم به خیر و خوشی بگذره.... فاطمه جونی صحیح و سالم به دنیا بیاد .....
دست مامانی و خاله جونی درد نکنه که میان و از مامان فاطمه جون مواظبت میکنن تا مامانیش کمتر خسته بشه..... عزیزم منتظر عکسای اتاق دخمل طلا هستیم .....
این برای فاطمه گل و مامان عزیزش .


سلام مامانی خوب و گل امیر رضا کوچولو
عید شما هم مبارک باشه دوست خوبم .
از دعای خیرت بینهایت ممنونم خانومی.
واقعا دستشون درد نکنه مامان و خواهرم که خیلی برام زحمت میکشن .
انشاالله به زودی عکسای اتاق فاطمه جونی رو میزارم.
اینم بوسسسسسس برای شما و کوچولوی نازتون

مامان لي لي
6 آبان 92 4:43
سلام گلم ، ببخشيد ميپرسم كجا زندگی ميكني ؟
چون نوشته بودی نميدونم اينجايي كه هستم باشه يا نه ,
انشاالله كه فشارت هيچ مشكلي براي شما و فاطمه جونيم ایجاد نميكنه و عزيز دلت صحيح و سالم به دنيا مياد , باز خوبه مامان و خواهر عزيزت پيشتن .
منم حسابي در گير مهمون و سركار و .... بودم خواهر ، بگی تخت همراه صددرصد ميتونن كمكت كنن , جعبه كوچيكی داره به اندازه يه جعبه شيريني ٣كيلويي ، جعبش سفيده و عكس يه مادر و نوزاد روشه .الهی فدات شم چه زحمتي , حتما در اولين فرصت برات كامنت ميزارم .



سلام مامان لی لی مهربون و خوش قلب آوا کوچولو
عزیزم ما ساکن قم هستیم .
ممنون از دعای خیرت دوست خوبم.
از اینکه زحمت میکشی و به فکر ما هستی بینهایت ممنونم .
از کامنتای پر محبتت ممنون دوست مهربونم .
مامان آوا
6 آبان 92 14:19
سلام دوست با وفا و نازنین من .
منم خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم.
خیلی خیلی عزیزم .
مامانی وخواهری خوبن الحمدلله .
چه خبرا ؟ اتاق فاطمه جونی رو درستش کردین ؟
نباید اصلا به خودت هیچ فشاری بیاری عزیزم .
اصلا نگران نباش , فقط نمک رو از غذات حذف کن و کاهو زیاد بخور , واسه کاهش فشار خون خوبه عزیزم .
من که فشارم 17-16 بود و خدا خودش به دادم رسید . الهی سزنده وسلامت باشی .


سلام دوست خوب و گلم , مامانی آوا جونم
منم خیلی خیلی دلم تنگ شده برات خانومی .
خبر خاصی نیست عزیزم.
آره عزیزم , تقریبا مرتب کردیم و چیدیم .
ممنون از راهنماییت دوست مهربونم , منم خیلی رعایت میکنم و نمک و برنج و ماکارونی خیلی کم میخورم.
خدا خودش همیشه به فکر ما هست عزیزم .


مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 آبان 92 14:32
سلام مامان خانوم - خوبی بهتری ؟ اصلا نگران نباش , منم یه بار فشارم 13 بود , دکتر گفت فقط باید کنترل باشه که بالا نره ولی خودش زودی اومد پایین , برای استرس بود , همون یه بار بود که زود خوب شد .
سعی کن آرامش داشته باشد عزیزم -
به سلامتی مهمونها هم دورتون هستن به ما سر نمی زنید انشاالله همیشه با سلامتی و خوشی دورهم باشید - گهواره و کریر و اینطور چیزها رو زیاد گرون و سنگین نخرید , بنظر من اگه کسی داره قرض بگیرید , ما اشتباه کردیم برای امیرمحمد همه چی سیسمونی خریدیم ولی کلی چیزها را استفاده نکردیم و همه را خارجی خریدیم , ای کاش پولشو براش نگه میداشتیم یا براش سکه می خریدیم.
الان انباری ما شده پر از وسایل امیرمحمد که زیاد استفاده نشده

خیلی مواظب خودتون باشید .


سلام مامانی گل و مهربون امیر محمد کوچولو
ممنون خانومی . خوبم , بهترم .
منم فشارم بالا پایین میشه ولی خیلی زیاد این اتفاق میفته و گاهی 14 روی 9.5 هم بوده , منم فکر میکنم از استرس هست عزیزم. دارم سعی میکنم آروم باشم و استراحت کنم و نمک هم کمتر بخورم.
عزیزم من همیشه به یادتون هستم و بهتون سر میزنم , فقط این چند وقته هم مهمون داشتم و هم حالم رو به راه نبوده دوست خوبم .
از راهنماییت ممنونم عزیزم.
حرفت رو قبول دارم ولی آخه نمیشه از کسی قرض گرفت ولی اینکه خیلی نباید گرون خرید من هم قبول دارم.
غصه گذشته رو نخور دوست مهربونم , اونم لطف و صفای خودش رو داشته که اگه سکه میخریدین شاید نداشت , برای نینی بعدی استفاده میکنی انشاالله .

شما هم مراقب خودتون باشین .
معصومه
6 آبان 92 17:42
سلام فاطمه جونی خاله , خوبی ؟ چه خبرا خاله ؟
فرشته خاله رو ندیدی ؟ نگفته بهت کی میاد ؟
اگه دیدیش بگو مامان معصومه پارسال با شش ماهه امام حسین عهد کرد که امسال بغلش باشی یا توی دلش باشی , بیاد توی جمع شیرخوارگان , داره میشه ها .
پارسال با پاکت شیر اومد برای نوزادا و قول داد حاجت روا شد امسال دو برابر کنه ها.
خاله جون به خدا بگو ناامیدم نکنه , دلت پاکه , میبوسمت .



سلام خاله معصومه جون مهربون
من و مامانی همیشه برای شما و فرشته کوچولوتون دعا میکنیم.
انشاالله که به زودی میاد خاله جون , نگران نباش.
نذرتون قبول خاله جون . حتما جواب میگیرین انشاالله .
ما هم براتون دعا میکنیم .
از لطف خدا ناامید نباشین هرگز .
بوسسسسسسسسسسس برای خاله مهربون .
مامان آترین
7 آبان 92 10:45
سلام دوست خوبم.
وقتی خوندم که حالت خوب نیست نگرانت شدم.
برات آرزو می کنم که حالت زود زود خوب بشه . نگران فاطمه جونی هم نباش ، خدا خودش خوب مواظب فرشته های کوچولوشه.
راستی چشمت روشن . امیدوارم روزهای خوبی رو در کنار هم داشته باشید و حسابی بهتون خوش بگذره و حال شما هم بهتر بشه .
مراقب خودت و فاطمه جونی ما باش .
بوووووووووس


سلام مامانی مهربون آترین جون
ممنون عزیزم . خوبم نگران نباش , کمی فشارم بالاست.
درسته , خدا خودش هوای فرشته کوچولوها رو داره عزیزم.
چشم و دل شما روشن دوست مهربونم , ممنونم از دعای خیرت .
شما هم مراقب خودتون باشین .
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای شما و آترین کوچولو .
مامان آوا
7 آبان 92 13:58
سلام نازنین من , خوبی عزیزم ؟
سلامتی؟
فاطمه گلم چطوره؟
خودت چطوری ؟ بهتری ؟ فشارت داره کنترل میشه ؟
الهی هرچه زودتر دیگه بیام نت ببینم بگی که فاطمه نمیزاره که اصلا بیام و جواب کامنتهاتون رو بدم .


سلام دوست گل و مهربونم .
خوبم عزیزم .
فاطمه جونی هم خوبه انشاالله .
فشارم گاهی خوبه و گاهی بالا میره ناگهانی .
فعلا دارم استراحت میکنم دوست مهربونم.
بیصبرانه منتظر اون روزی هستم که میگی عزیزم که فاطمه جونی صحیح و سالم به دنیا بیاد و من و باباییش دیگه وقتمون پر بشه .
از محبتات همیشه ممنوم خانوم گل.
مامان لي لي
7 آبان 92 16:56
مرسي مهربونم كه اومدی .
بهتری انشاالله ؟؟؟
چه جالب خاله منم قم ميشينه ، زن دايي و پسر خاله و .... مامانمم همين طور .
عزيز دلم اگر دوست داری من برات بگيرم بفرستم بيا دم اتوبوس ها تحويل بگير يا با خالم يه جا قرار بزاری بهت بده .
به جون آوا جدي ميگم , من اصلا اهل تعارف نيستم , زماني كاري رو انجام ميدم كه از ته دل بخوام , مثل الان عزيزم.
اون رو من پارسال دقيق ٩٢ خريدم.



سلام مامان لی لی مهربون و خوش قلب آوا جونم
بهترم , خدارو شکر دوست خوبم.
ممنونم عزیزم , راضی به زحمت شما و خونواده نیستم گلم اونم با این همه مشغله کاری که داری خانومی .
خدا دختر خوشگلت رو برات حفظ کنه عزیزم , میدونم که اهل تعارف نیستی و از ته دل میگی .
من اینجا خیلی دنبال گهواره گشتم , البته تخت داره فاطمه جونی و من گهواره رو برای چند ماه اول و یا برای مسافرتی که انشاالله عید بخواییم بریم خونه مادرم میخواستم که هم سفری باشه و هم خانگی .
بین گهواره هایی که اینجا دیدم میلاد از همه مقرون به صرفه تر و بهتر بود و هم خانگی و هم تاشو و سفری هم هست و وقتی جمعش میکنی یه کیف مستطیل و بلند میشه که میشه داخل ماشین هم گذاشت.
البته اون چیزی که شما گفتی مطمئنن بهتر و سفریتره و اینکه تجربه کردی و ازش هم راضی هستی خیلی مهمه , ولی دیگه راضی به زحمت شما نبودیم عزیزم , با بابایی فاطمه جونی تصمیم گرفتیم همون میلاد رو بخریم و به خاطر چند ماه اینقدر خودمون رو اذیت نکنیم , قیمت اینم حدود 100 تومنه , ممنون از راهنمایی صمیمانه و دوستانت دوست خوش قلب من .
مامان لي لي
7 آبان 92 16:58
پس روروئك نشون داد هم نظريم خواهر ،
انشاالله فاطمه جوونيم صحيح و سالم به دنيا مياد . 😘😘😘



سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جونم

آره دیگه , همینطوره عزیزم , ممنون از دعای خیرت دوست گلم.
رزیتا مادر آرمیتا
7 آبان 92 20:06
زهرا جونم سلام . عزیزم ببخشید از اینکه دیر به دیر میام بهت سر میزنم . زیاد پای لپ تاپ نمیشینم و خیلی خسته ام و مدام خوابم میاد ، یه جورایی بی حوصله شدم .

عزیز دلم تو رو خدا مواظب خودت و فاطمه کوچولو باش . سعی کن استراحت کنی .
چشمتون روشن که مامان اینها دوباره اومدند پیشتون . انشاالله که همگی با هم خوش و سلامت باشید .



سلام رزیتا جون مهربون , مامانی خوب آرمیتا جون
ممنون عزیزم که با این حالت اومدی پیش ما و کامنت گذاشتی دوست گلم.
میفهمم وضعیتت رو عزیزم , الان باید بیشتر استراحت کنی , همه این حالتها نوعی ویاره گلم, خیلی خوب نیست پای لپ تاپ هم بشینی , خیلی مراقب خودت باش دوست خوبم. انشاالله به زودی خوب میشی عزیزم .
منم فشارم مدتیه بالاست و سرگیجه دارم و کمتر پای کامپیوتر میشینم.
چشم خانومی , سعی میکنم بیشتر مراقب باشم .
معصومه
7 آبان 92 22:22
کجایی خواهر ؟ بیا یه خبری از خودت و بچمون بهمون بده عزیزم.



سلام خاله معصومه جون مهربون
عزیزم منم بیشتر در حال استراحت هستم , سرگیجه دارم و تپش قلب , ولی مراقب فاطمه جونی هستم , نگران نباش .
اتاقش رو مامان و خواهرم چیدن , انشاالله به زودی ازش عکس میزارم.
توام مراقب خودت باشششششششش دوست خوبم.

پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 11:41
عزیزم بهترینها رو برای شما و دخترت آرزو دارم .
انشاالله به زودی درآغوشش بگیری مامان مهربون .
به ماهم سربزن .
http://artinjan90.niniweblog.com



سلام مامانی گل و مهربون آرتین کوچولو
از دعاهای خیر و آرزوهای خوبت بینهایت ممنونم دوست خوبم .
چشم در اولین فرصت بهت سر میزنم عزیزم.
پگاه
8 آبان 92 13:27
خصوصی رو چک کن عزیزم .



سلام مامانی خوب و گل آرتین کوچولو
چشم دوست خوب من , چک کردم , بابت رمز ممنون .


معصومه
8 آبان 92 19:05

آخ جون,عکس های اتاق فاطمه جوووووووونی من
حال میده ببینم و نقشه بکشم چطوری فاطمه جون شیطنت کنه توش


سلام خاله معصومه جون مهربون
دست شما درد نکنه خاله جون , نقشه از شما و عمل کردن به نقشه از فاطمه جونی
معصومه
8 آبان 92 19:08
عزیزم حتما مراقب خودت باش , نگرانتم.
ببین سعی کن به غذاهای روزانت و میوه هات آبلیموی تازه اضافه کنی و سعی کن لیمو سنگی باشه که زیادی ترش هم نباشه , سیر حتما بخور و گریب فروت هم بخور , حتما حتما حتما .
توی کنترل فشار بهت صدرصد کمک میکنه عزیزم , البته فکر نکنم برای جنین هم ضرری داشته باشن ,
خدایا فاطمه جونی و مامان زهرا رو به تو میسپرم.


سلام خاله معصومه جون مهربون
نگران نباش عزیزم , بهترم خداروشکر.
چند روز دیگه هم دوباره سری به دکترم میزنم .
چشم حتما حتما رعایت میکنم نکاتی رو که گوشزد کردی دوست مهربون و خوبم.
التماس دعا داریم از تو دوست مهربون و عزیزم.
مامان هدیه
8 آبان 92 19:45
عزیزم برای تبریک عید درسته یه کم دیر شده ولی بازم تبریک میگم .
اون کمر دردی که میگی رو خیلی خوب میفهمم , همش آرزوم تو دوران بارداری این بود که بعد از زایمان کمرمو زمین بذارم بخوابم .
عزیزم این نیز بگذرد و نی نی سالم و سرحال میاد بغلت , خدا فرج خیر بده .


سلام مامانی گل و مهربون هدیه جون
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است , عید شما هم مبارک .
ببخش که جواب کامنتت رو دیر گذاشتم خانومی , این چند روزه نتونستم کامنتارو جواب بدم .

درسته عزیزم , این دوران هم با همه سختی ها و شیرینیهای خودش میگذره و به یه خاطره تبدیل میشه و همه آرزوی منم اینه که فاطمه جونیم رو صحیح و سالم کنارم ببینم .

ممنون که به ما سر میزنی خانومی .
بازم منتظرت هستم .
مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 11:26
خداوندا....

به دل نگیر اگر گاهی

زبانم از شکرت باز می ایستد !!...

تقصیری ندارد...

قاصر است

کم می آورد در برابر بزرگی ات...

لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت

در دلم اما همیشه

ذکر خیرت جاریست !!.....


سلام مامانی بردیا کوچولوی شیطون

ممنون که به وبلاگ ما میای عزیزم.
خیلی شعر قشنگ و پر محتوایی بود . ممنونم دوست خوبم از این شعر زیبایی که برام کامنت گذاشتی.
خدایا ما رو به خاطر ناشکری کردنمون ببخش .
معصومه
9 آبان 92 12:20
عزیزم بیا و زود به زود از خودت و دخترت به من خبر بده که دوستدارتون هستم خداییش .
راستی تو نمیدونی که من بی قرارم که اتاق نازگل رو ببینم چرا عکساشو نمیذاری حتما باید بیقرار شم و عصبانی
ببین اگه نذاری مجبور میشم کاری که نباید رو بکنما
میدونی چه کاری ؟ هیچی دیگه دوباره صبر میکنم تا بذاری دیگه .


سلام معصومه جون عزیز و خوبم
عزیزم ما هم دوستدار تو هستیم خانومی .
ببخش جواب کامنتت رو دیر دادم عزیزم .
این چند روزه مشغول بودم و کمی کار داشتم و گاهی هم که میومدم اینجا , مشغول آپلود کردن عکسای اتاق فاطمه جونی میشدم که تا تو عصبانی نشدی بزارم توی وبلاگ .
انشاالله خیلی زود میزارمشون دیگه عزیزم . پس دیگه بیقرار و عصبانی نشووووووووووو دوست عزیزم.


مامان آوا
9 آبان 92 12:32
سلام خانوم گل مهربونم
خوبی عزیزم؟
فاطمه نازنینم چطوره ؟ خوبه ؟
خودت چطوری ؟ مهمونهای عزیزمون هم خوبن انشاالله ؟
والله واسه تولد آوا که برنامه خاصی نداریم و فقط سه تاییمون میریم بیرون و کیک تولدش رو میگیریم و یه گوشه ای میشینیم و تولد سه نفره میگیریم .
سال گذشته یه جشن تولد مفصل گرفتیم که خیلی شلوغ شده بود و خسته و کوفته شدم .
بعدشم ماشاالله خانواده ما پرجمعیت وخانواده بابایی هم همینطور ,
اگه همه رو دعوت نکنم میدونی که!.............خلاصه امسال تصمیم به سه نفره بودن گرفتیم .


سلاااااااااااااام مامانی گل و مهربون آوا جونم

عزیزم ما خوبیم , خداروشکر . فقط فشارم کمی اذیتم میکنه و دیشب هم سرفه و لرز عجیبی گرفته بودم . دوباره توی این هفته باید یه سری به دکترم بزنم ببینم چی میگه و وضعیت فاطمه جونی چطوره .
خیلی دعا کن مارو دوست مهربونم .
عزیزم ببخش که جواب کامنتت دیر شد , این چند روزه به نحوی مشغول بودم مدام .
مامان اینا سه شنیه شب رفتن و مدتی که اینجا بودن هم خیلی زحمت کشیدن .
تولد آوا جون رو پیشاپیش تبریک میگم عزیزم.
تولد سه نفره خودش یه صفای دیگه داره . انشاالله بهتون خوش میگذره حسابیییییییییییییییی .
آوا جون رو ببوس . انشاالله 120 ساله بشه و سایه مامانی و باباش همیشه روی سرش باشه .

معصومه
9 آبان 92 17:04
بیا قدرت خدارو ببین .


سلام معصومه جون خوب و مهربونم
در اولین فرصت میام عزیزم .
مامان لي لي
10 آبان 92 16:06
سلام گلم . خوبی ؟ فاطمه جونی خوبه ؟؟؟
انشاالله صحيح و سلامت بياد تو آغوشت .
مراقب خودت باش مهربونم . 😘


سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جون

خوبم گلم , ممنون . فاطمه جونی هم انشاالله که خوبه با دعای شما دوستای نازنینم.
از دعای خیرت بینهایت ممنونم عزیزم.
چشم , حتما مراقب هستم .
بازم پیش ما بیا دوست خوب و مهربونم .
فرشته
10 آبان 92 22:37
چرا كامنت نيومدههههههههههه



سلام خاله فرشته مهربون
منظورت رو نفهمیدم دوست خوبم , کامنت از طرف من یا شما عزیزم ؟
کلافه نباش , زود میام پیشت دوست مهربونم
فرشته جون من اومدم وبلاگت ولی توی این قالب جدید وبلاگت اصلا نمیشه کامنت گذاشت خانومی و قسمت نظرات همه پستهات بسته بود عزیزم . بازم سر میزنم تا بتونم کامنت بزارم دوست نازنینم.
مامان آوا
10 آبان 92 23:00
سلام گل نازم , خوبی خانومی .
چه خبرا ؟ اوضاع و احوالت چطوره ؟ اومدم نی نی گپ نبودی اونجا .
امیدوارم خوب و خوش و تندرست باشی .
در پناه خدا سالم و سلامت باشی عزیزم .


سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم
بهترم عزیزم , خدارو شکر . فقط کمی نگران فاطمه جونی هستم . میخوام برم دکتر برام سونو بنویسه کمی خیالم راحت بشه .
عزیزم چند روزه که مامان اینا رفتن و منم به نحوی مشغله داشتم , گاهی اومدم اینجا و کامنتارو خوندم ولی وقت نکردم جواب بدم , ببخش که جواب کامنتات دیر شد عزیزم.
دیشب هم اومدم و چند تایی عکس از وسایلای فاطمه جونی رو آپلود کردم برای گذاشتن توی پست جدید و رفتم و نتونستم زیاد بمونم .
عزیزم ممنون که جویای احوالمی و به من سر میزنی . همیشه خوشحالم میکنه کامنتای پر محبتت .
معصومه
11 آبان 92 14:24
چرا دیگه نمیای ؟ عزیزمممممممممممم,
دلم برات تنگ شده .


سلاممممممممممممممم معصومه جون مهربونم
من اومدم گلم , نگران نباش .
همین چند دقیقه پیش اومدم و برات کامنت گذاشتم , فکر کنم هم زمان داشتیم برای همدیگه کامنت میزاشتیم خانومی .


منم دلم برای تو تنگ شده دوست نازنین من .
دوستت دارم دوست خوب من .
مامان گلی
11 آبان 92 15:37
سلام مامانی فاطمه جونممممممممممممممممم
خوبی ؟ عیدتون با تاخییر مبارکککککککککک
به به پس برای دخملی گهواره نخریدین هنوز
این دخملی قهر میکنه ها
انشاالله به زودی میخرین . دست مامان و آبجیت درد نکنه. بیچاره مامانتم پادرد داره , الهی بنده خدا . خدا حفظش کنه . انشاالله بهتر بشه . خداروشکر که یاوران همیشگیت بازم میان پیشت تا تنها نباشی و کمکت کنن
بیشتر استراحت کن تا دخملی جاش خوب باشه . مراقب خودت باش خانومی .


سلام مامان گلی مهربون دوقلوها
عید شما هم مبارک باشه عزیزم .
چند روز پیش بابایی مهربونش رفت و بالاخره براش یه گهواره خوشگل خرید تا یه وقت قهر نکرده خانوم خانوما . عکسش رو توی پست بعدی انشاالله میزارم عزیزم.
آره مامان اینا اومدن و کلی هم اینجا زحمت کشیدن برای ما , واقعا دستشون درد نکنه.
چشم دوست مهربونم , سعی میکنم بیشتر مراقب خودم و فاطمه جونی باشم. ممنون از محبتت
مامان لي لي
11 آبان 92 17:48
مامانی مهربون و با محبت
بسيار بسيار بسيار ممنون از لطف و محبت بي كرانت
انشاالله فاطمه جوونيم رو صحيح و سالم و زيبا به آغوش ميگيری.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🌺🌺
برای فاطمه جونی و مامان مهربونش .



سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جونم

منم از لطف و محبتت و از دعای خیرت بینهایت ممنونم دوست نازنینم.
برای آوا جونی و مامانی مهربونش .
yasaman
11 آبان 92 20:02
salam azizam , omidvaram zodtar khob beshi



سلام مامانی خوب و مهربون ترمه جون
ممنونم عزیزم , انشاالله . بهترم خانومی .
بیشتر به ما سر بزن مامانی مهربون .
ریحانه
11 آبان 92 21:38
انشاالله


سلام ریحانه خانوم گل گلاب
ممنون که بازم اومدی پیش ما عزیزم .
بیشتر به ما سر بزن دختر مهربون.
مهسا مامان نورا
11 آبان 92 23:55
ما آپیم .


سلام مامانی خوب و مهربون نورا جون
در اولین فرصت میام پیشتون خانومی.
مامان آوا
12 آبان 92 0:19
سلام عزیزم . خوبی ؟ سونو دادی گلم .
منو بیخبر نزار گلم .


سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم
خوبم عزیزم , بهترم خدارو شکر.
نه هنوز سونو ندادم , یعنی فعلا دکتر نرفتم , فکر کنم فردا یا پس فردا برم دکتر خانومی .
ممنون که جویای احوالمی و نگرانم میشی .
نگران نباش و برامون خیلی دعا کن عزیزم.
مامانی درسا
12 آبان 92 1:47
دوستم خوبی ؟؟؟؟؟ نی نی خوبه ؟ ..... میدونم مهمونای عزیزی داری و وقت اومدن به وب رو نداری , خواستم ازت خبری بگیرم ...... دوستتون دارم , مواظب خودتون باشین .



سلام مامانی خوب و مهربون درسا جون
خوبم دوست مهربونم . بهترم.
مهمونام چند روزی میشه که رفتن عزیزم ولی هم خودم کار داشتم و هم اینکه بیشتر استراحت کردم به خاطر فشار بالام و کمتر برای اینجا وقت گذاشتم عزیزم.
ممنون که جویای احوالمی دوست خوبم , ما خوبیم و محتاج دعای شما دوستای خوبم هستیم.
ما هم شمارو خیلی دوست داریم .
مامان بردیا شیطون
12 آبان 92 11:34
مرسی خاله جووووووووووووووووووون
ما که همیشه میایم دیدنت.....


تک تک روزهایم را می سوزانم تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات .


سلام مامانی گل و مهربون بردیای شیطون
ممنون که همیشه به یاد ما هستین مامانی .

مامان زهره
26 آبان 92 18:19
سلام عزیزم , انشاالله که شما و فاطمه جونی صحیح و سالم باشید. سیسمونی گل دخملتون مبارک باشه , خیلی عالی و کامل بود . امیدوارم به شادی استفاده کنه . چه لباسای نازی . خانومی دیگه پیشمون نمیای , دلم براتون تنگ شده , بهم سر بزنید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جون ممنون از دعای خیری که در حق ما و فاطمه جونی کردی دوست گلم. ممنونم عزیزم , خوشحالم که از سیسمونی فاطمه جونی خوشت اومده و مورد پسندت بوده دوست خوبم. عزیزم کمی سرم شلوغ بوده , درست میگی , کوتاهی کردم عزیزم , البته هفته پیش فکر کنم سر زدم و یه کامنت هم گذاشتم , چشم در اولین فرصت میام پیشتون دوست نازنینم.
مامان بردیا(عالمه)
12 آذر 92 13:14
سلام عزیزم من کامنتاتو تو وب دوستان خوندم و مشتاق شدم وبتو ببینم . انشاالله فاطمه جون صحیح و سالم به دنیا بیاد . اون موقع بالای کامنتات بنویسی مامان فاطمه جون خوشجل . البته اونقدر سرگرم میشی که یه مدت ما رو از یاد میبری .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولو عزیزم خیلی خوشحال شدم که لطف کردی و به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی . از ابراز محبتت بینهایت ممنونم گلم . خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم عزیز دلم. از دعای خیرت بینهایت ممنونم دوست خوبم , البته من هر جا که باشم به یاد دوستای گلی مثل شما هستم عزیزم.