فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

روز عرفه , روز مناجات و نیایش

1392/7/23 14:30
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روز عرفه

 

 

روز نیایش و روز بارش چشم های خاکیان ,

 

 

 بر شما آسمانیان

 

 

مبارک باد .

 

 


و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان . . .

 

 

 

 

 

 


روز عرفه

 

روزی   است   که

 

خدا درهای مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روی بندگان خود  می گشاید . . .

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

روز عرفه

 

روزی به زیبایی شب قدر است و دریایی به وسعت بخشش الهی  ,

 

اگر دل به این دریا زدی ما را هم یاد کن . . .

 

 

 

 

 

روز عرفه


  نهمین روز از ماه ذی الحجه است که اعمال مخصوص خودش را دارد .


حاجیان در این روز در سرزمینی نزدیک شهر مکّه به نام «عرفات»


دور هم جمع می شوند و خدا را عبادت می کنند.

 

 

روز عرفه


روز دعا و نماز و راز و نیاز با خداست .



روز بخشیده شدن گناهان است

 

 

 

 

 

روز عرفه از اعیاد عظیم است , اگر چه به اسم عید نامیده نشده ,  روزی است كه حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده تر و در خشمناک ترین اوقات خواهد بود ،  و روایت شده كه حضرت امام زین العابدین علیه السلام در روز عرفه , صدای سائلی را كه از مردم كمك می خواست را  شنید ،  و به  او فرمود :

 

وای بر تو ,  آیا از غیر خدا  در این روز سوال می كنی  و حال آن كه امید می رود  در این روز برای

بچه های در شكم  كه  فضل خدا  شامل آنها شود  و سعید گردند ...

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

دوستای خوبم عید قربان رو پیشاپیش به همتون تبریک میگم.

 

امیدوارم عید خوبی رو در پیش رو داشته باشین و از  روز عرفه  که  روز  راز  و  نیاز   با  خداست

 

بهترین استفاده رو کرده باشین

 

و ما هم جزو کسانی بوده باشیم که در حقمون دعای خیر کردین.

 

 

 


عید قربان

 

که پس از وقوف  در عرفات  و  مشعر  و  منا  ,  فرا مى رسد


عید رهایى از تعلقات است  ,  رهایى از هر آنچه غیرخدایى است ,


در این روز ،  اسماعیل وجود را ،  یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کردیم ,


قربانى کنیم تا سبکبال شویم.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

دختر قشنگم , عزیز دلم ,  امروز روز عرفه است. الان که دارم این پست رو مینویسم بابایی رفته  مسجد حضرت زینب برای دعای عرفه , من چون خیلی نمیتونم بشینم و سنگین شدم و تو کوچولوی مامان به قفسه سینم فشار میاری نتونستم برم و توی خونه مراسم رو دنبال میکنم .  قلبقلبقلب

 

میدونم که بابایی حتما برای من و تو هم دعاهای خیلی خیلی خوب میکنه , مخصوصا برای تو دخمل دوشت داشتنیش حتما دعای مخصوص میکنه که همیشه توی زندگیت موفق و سعادتمند  باشی و همونطوری باشی که خدا دوست داره عزیزکم.ماچماچماچ

 

تو هم برای ما دعا کن , برای من و بابایی , به خصوص برای بابایی خوب و مهربونت خیلی دعا کن. امروز روزیه که حتی بچه های توی شکم هم از فضیلت اون بی نصیب نیستن کوچولوی مامان. برای همه دوستای گلمون هم خیلی دعا کن که خدا بهتریناها رو نصیبشون کنه عزیزم.قلبقلبقلب

 

دوستت دارم کوچولوی من  و آرزو میکنم که روز عرفه سال دیگه , صحیح و سالم  کنار من و بابایی باشی و سه تایی  با هم بریم دعای عرفه.ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

خاله الهام
23 مهر 92 17:42
عید قربان به حقیقـت ز خداوند کریم ,
آفتابی به شب ظلمت انسان آمد ,
جمله دلها چو کویریست پر از فصل عطش ,
بر کویـر دل ما ، نعمت باران آمد .

عيد قربان مبارك


سلام خاله الهام مهربون
عزیزم عید شما هم مبارک باشه.
مامان بردیا شیطون
23 مهر 92 17:45
ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم ,
به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را ,

کسی کو روز قربان، غیر خودرا می کند قربان ,

نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را .


عید قربان مبارک



سلام مامانی مهربون بردیا کوچولو
عید شما هم مبارک باشه عزیزم.
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 19:21
انشاالله عزیزم که هر 3 در کنار هم خوشبخت و سالم باشید. التماس دعا.
عیدتان هم مبارک.


سلام مامانی مهربون نورا جان
از دعای خیرت بینهایت ممنونم عزیزم.
عید شما هم مبارک باشه خانومی .
معصومه
23 مهر 92 20:42
انشاالله خیلی زوده زود سه نفر بشید و باهم برید مراسم دعای عرفه .
عزیزم عیدتون مبارک


سلام معصومه جون عزیزم
از دعای خیریت بینهایت ممنونم عزیزم.
منم آرزوی بهترینها رو برات دارم خانومی.
عید شما هم مبارک باشه عزیزم.
مامان امیررضا
23 مهر 92 23:39
در روز عرفه ، دست های خود را به سوی آن بی نیاز بالا می بریم و پیوسته دعا می کنیم:
خدایا ! غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان.
التماس دعا.



سلام مامانی خوب امیر رضا کوچولو
انشاالله که به جایی برسیم که هرگز گناه نکنیم و بشیم همون اشرف مخلوقاتی که باید باشیم.
محتاجیم به دعا عزیزم.
عید شما مبارک
مامانی درسا
24 مهر 92 2:36
عیدت مبارک دوست خوبم ..... انشاالله سال بعد همراه با دخملی میرید دعای عرفه ...... انشاالله تمام دعاهای قشنگتون برآورده بشه .....


سلام مامانی مهربون و گل درسا جون
عید شما هم مبارک باشه دوست خوب من
از دعای خیرت بینهایت ممنونم , انشاالله.
مامان آوا
24 مهر 92 17:10
سلام مامان گلی
خوبی عزیزم؟
عید شما هم مبارک .
دخمل گلمون چطوره ؟خوبه ؟ خودت بهتری ؟
راستش امروز سالگرد قمری ازدواج ماهم بود ولی هیچ برنامه خاصی هم در این روز نداشتیم . امروز کلی آشپزخونه تکونی کردم و مثل شما مصدوم هم شدم , اینم از کدبانوگری ما
آوا رو هم بردم آرایشگاه موهاشو کمی کوتاه کردم . کلی خستم کرد , میبینی اصلا به قیافش نمیاد که اذیت بکنه...................
خوب معلوم بود دیگه اون شال مشکیه من بودم



سلام مامانی خوب آوا جون
من خوبم خانومی. دخملی هم انشاالله که خوبه. حسابی تکون میخوره این روزا , به خصوص شبها وقت خواب خیلی شیطون میشه.
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم. انشاالله همیشه روزهای خوب و خوشی رو کنار همسرت و دخملت بگذرونی خانومی.
خسته نباشی عزیزم. خدا نکنه مصدوم شده باشی.
این دخمل مظلوم ما آخه چی کار به مامانش داره که همش میگی اذیت میکنه , ما که ندیدیم
پس حدسم درست بوده خانومی در مورد اینکه کدوم شمایین. 99 درصد فکر میکردم شال مشکیه باشی خانومی.
فرشته
24 مهر 92 21:12
سلام عزیزم . عیدت مبارک


سلام فرشته جون مهربون
عید شما هم مبارک خانومی
مامان نیکا
24 مهر 92 21:15
سلام مامان مهربون عیدتون مبارک ، انشاالله که دخمل نازتون به سلامتی به دنیا میاد.
خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید
راستی افتخار میدین با هم تبادل لینک کنیم؟


سلام مامانی مهربون نیکا جون
عید شما هم مبارک باشه عزیزم.
از دعای خیرت بینهایت ممنونم خانومی.
چشم . حتما میام و به وبلاگتون سر میزنم عزیزم.
شما جزو لینک دوستان ما هستید عزیزم.
مامان آدرینا
24 مهر 92 22:07
سلام عزیزم . عید شما هم مبارک . انشاالله سال دیگه و سالهای دیگه با دختر کوچولوی نازنازیت این عید قشنگو جشن بگیری .
ممنونم که چند باری بهمون سر زدی . ببخشید سرم حسابی شلوغه . برای همین دیر به دیر به وب سر میزنم .



سلام مامانی خوب و مهربون آدرینا جون
عید شما هم مبارک باشه عزیزم .
انشاالله با دعای شما خانومی.
میدونم که گرفتاری عزیزم . اشکالی نداره . با بچه سخته به همه کارا رسیدن .
هر وقت تونستی و وقت کردی بیا عزیزم.

مامی حلما جون
25 مهر 92 0:13
سلام عزیزم
عید شما هم مبارک . فاطمه جونی چطوره ؟ الهی که صحیح و سالم باشه مامانی .
ممنونم که پیش ما میایید . شرمنده ام من دیر میام ,
بازم بیاییدا , متتظرم عزیزم.



سلام مامانی خوب و مهربون حلما جون
ممنون که به ما سر میزنی مامانی مهربون .
خواهش میکنم عزیزم , میدونم که با وجود حلما سخته بخوای زود به زود بیای اینجا عزیزم.
شما هم وقت داشتی پیش ما بازم بیا.
چشم بازم میام در اولین فرصت عزیزم.


مامان ریحان
25 مهر 92 1:34
سلام
عیدتون مبارک
مرسی که به ما سر زدید.
انشاالله هر چه زودتر نی نی نازتو تو بغل بگیری.




سلام مامانی مهربون ریحانه جون
عید شما هم مبارک عزیزم.
خواهش میکنم , منم ممنونم اومدین پیش ما خانومی.
انشاالله با دعای شما دوستای خوبم همینطور باشه.
معصومه
25 مهر 92 9:18
نیستی گلم کم پیدایی؟
دختر نازم چطوره؟
همگی خوبید ؟ انشاالله این تاخیر خیر باشه و همگی خوب باشید .آمین
راستی من چند روزی نیستم , مهمون دارم , گفتم خبرت کنم که ناراحت نباشی از نبودنم چون برام خیلی مهمی , تو و همه دوستام


سلام معصومه جون مهربونم
منم گاهی مهمون میاد برام و روزهای تعطیل هم کلا نمیتونم خیلی بیام اینجا عزیزم. خبر خاصی نیست خانومی. همگی خوبیم خداروشکر دوست خوب و مهربونم.
خوشحالم که این چند روزه مهمونای عزیزی داری خانومی.
خوش بگذره به همگیتون. ممنون که برات اهمیت داریم عزیزم .

سما مامان آترین
25 مهر 92 9:48
سلام فاطمه عزیزم و مامان مهربونش
عیدتون مبارک . می دونی هیچ وقت مثل امسال به قداست کاری که حضرت ابراهیم کرد پی نبردم . چون امسال دلبندی دارم که یه تار موشو با دنیا عوض نمی کنم .
فاطمه عزیزم آرزوی من برای تو اینه که به سلامتی به دنیا بیای و زیر سایه پدر و مادری بزرگ بشی که دنیا با تو براشون زیبا ترین معانی رو می گیره.
همیشه شاد باشی عزیزم


سلام مامانی گل و مهربون آترین کوچولو
عید شما هم مبارک باشه عزیزم.
درسته تا در شرایط مشابه قرار نگیریم درک درستی از یه قضیه برامون ایجاد نمیشه . خدا دخملی خوشگلت رو برات حفظ کنه همیشه عزیزم.
از آرزوی خوبت ممنونم دوست مهربونم.
شما هم شاد باشین همیشه در کنار هم .
بهار مامانه برسام
25 مهر 92 14:43
سلام گلم . عیدتون مبارک .
عید فاطمه گلی هم مبارک .
براتون از صمیم قلب بهترین ها رو آرزومندم


سلام مامانی خوب و مهربون برسام کوچولو
عید شما و برسام کوچولو هم مبارک باشه عزیزم.
منم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم عزیزم.
با اومدنت همیشه خوشحالم میکنی خانومی.
مامان زیبا
26 مهر 92 1:32
انشاالله گل دخترت صحیح و سالم سال بعد درکنارت خواهد بود و کنار اون این دعای با فضیلت رو خواهی خواند , البته در صحرای عرفات


سلام مامانی گل و مهربون
از دعای خیرت بینهایت ممنوووووووووووووون.
انشاالله که قسمت بشه و روزی این دعا رو در صحرای عرفات بخونیم همگی.
بازم پیش ما بیا عزیزم . منتظرتم
مامان الینا جونی
26 مهر 92 9:17
خدا یارو نگهدارتون باشه عزیزم.



سلام مامانی مهربون الینا جونی
خیلی ممنون از دعای خیرت خانومی.
ممنون که به ما سر میزنی.
بازم منتظرتون هستم.
مامان آوا
26 مهر 92 14:05
سلام گل نازم , خوبی؟
کجایی؟
خوبی خانمی؟
فاطمه جونم چطوره؟
خودت بهتری ؟ دیگه احساس درد نداری؟



سلام مامانی گل و دوست داشتنی آوا جون
خوبم خانومی , خدارو شکر.
فاطمه جون هم انشاالله که خوبه با دعای شما.
بهترم و فعلا درد ندارم عزیزم . ممنون که جویای احوال منی دوست با وفای من.
بهار مامانه برسام
27 مهر 92 6:02
سلام گلم
شرمنده دیر اومدم...گلم عید شما و فاطمه جون و همسر محترمتون مبارک .
عزیز دلم ممنون از لطف و محبتت .
قربونت بشم , مرسی که اونقدر به ما لطف داری .
واقعا که این هدیه های بهشتی , این نی نی کوچولوها جز نعمت نمیشه بهشون گفت .
انشاالله که هدیه ی شما هم به سلامتی دنیا می یاد و میشه نعمت زندگیتون .
انشاالله فاطمه جونی به سلامتی دنیا میاد و یه کم بعد ما میایم و شیرین زبونی های دخمل نازمون رو میخونیم و کلی کیف میکنیم.
قربون محبتت عزیز دل.
مراقب خودت و فاطمه عسلی باش مهربونم


سلام مامانی گل و خوش قلب برسام کوچولو
عزیزم خوشحالم که بازم اینجا میبینمت.
عید شما هم مبارکککککککککککککک باشه.
انشاالله با دعای شما دوستای خوب و مهربونم همینطور باشه عزیزم.
از اینکه اینقدر به من و فاطمه جونی محبت و لطف داری ممنونم دوست خوب و خوش قلب من .
خدا پسر کوچولوی خوش زبون و خوبت رو برات حفظ کنه عزیزم.
شما هم مراقب خودتون باشین مهربون.
مامان آوا
27 مهر 92 9:40
سلام مامانی عزیز
خوشحالم که حال شما و فاطمه جونم خوبه و چه چیزی مهمتر از این واسه من که شما خوبین ؟
امیدوارم که این ماههای آخر به خوشی وسلامتی سپری بشن.
به امید دیدار و روزای خوب وخوش .
خیللللی دوستت دارم دوست مهربونم


سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم
ممنون عزیزم . تو همیشه نسبت به ما لطف و محبت داری خانومی.
انشاالله با دعای شما دوستای خوبم همینطور باشه عزیزم.
منم شما رو دوست دارم دوست با وفا و مهربونمممممممممم.

معصومه
27 مهر 92 11:29
سلام مهربون . قاچاقی اومدم بهت سر بزنم و فاطمه جونی رو بپرسم , خوبید که ؟
حتما خداجوونم هواتونو داره , دوستتون دارم . میبوسمتون



سلام معصومه جون خوب و مهربونم
ممنون که قاچاقی به ما سر زدی خانوم گل.
خوبیم عزیزم . نگران نباش , فاطمه جونی هم خوبه خانومی.
حتما همینطوره دوست خوب و با وفای من.
ما هم تورو دوست داریم .

مامان آوا
27 مهر 92 20:39
دوست گل و مهربونم سلام
خوبی ؟
ظهر حیف شد , چقدر دلم میخواست بمونم و دوباره گپ بزنیم. ولی خوب .....
چه خبرا ؟ خوبی که الحمدالله ؟
واسه مامان ماهان دعا کن , یه عمل در پیش داره , یهو نگرانش شدم.


سلام مامانی خوب و مهربون آوا جونم
خوبم ممنون.خبر خاصی نیست .
اشکالی نداره عزیزم , انشاالله توی فرصتهای بعدی خانومی.
چشم عزیزم ,
انشاالله که جای نگرانی نیست , انشاالله که مامانی خوب و مهربون ماهان کوچولو خیلی زود خوب بشه و خدا شفای عاجل بهش عنایت کنه تا در کنار پسر گل و خونواده خوبش زندگی آروم و خوبی رو ادامه بده.


مامان بردیا شیطون
27 مهر 92 20:55
انشاالله سال دیگه با نی نی نازت این عید رو میگذرونین


سلام مامانی خوب بردیا کوچولوی شیطون
انشاالله که همینطوره عزیزم. ممنون که پیش ما میای , همیشه از دیدنت خوشحال میشم خانومی.
مامانی درسا
28 مهر 92 2:24
عزیزم عید رو به شما و دخمل نی نی نازم تبریک میگم .....

انشاالله همیشه تو جمع سه نفرتون خوش و سلامت باشین ......



سلام مامانی مهربون درسا جون
منم عید قربان رو و پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم خانومی.
انشاالله که همینطور باشه خانومی و همینطور شما و خونواده خوبتون هم همیشه خوب و خوش و سلامت باشین.
مامان گلی
28 مهر 92 7:32
عزیزم با تاخییر عیدت مبارک .
من همیشه به یادت هستم . انشاالله در کنار همسرت خوشبخت باشی و با ورورد دخمل طلا خوشبختیتون دو صد چندان بشه.
مراقب خودت باش


سلام مامان گلی مهربون طاها و تارا جون
ممنون عزیزم که به یاد من هستی خانومی.
منم به یاد شما و دو فرشته کوچولوت هستم عزیزم.
از دعای خیرت ممنونم دوست مهربونم , انشاالله با دعای شما همینطور باشه عزیزم.
شما هم مراقب خودتون باشین.
مامان آوا
28 مهر 92 14:07
سلام دوست جونی
خوبی گلم ؟
چه خبرا ؟ اوضاع و احوالت چطوره ؟ دخملی گل و نازم چطوره ؟
دلم حسابی واست تنگ شده


سلام دوست خوب و مهربون من
خوبم عزیزم.
خبر خاصی نیست خانومی.
اوضاع و احوال خداروشکر که خوبه . دخملی هم خوبه انشاالله .
منم دلم واست تنگ شده عزیزم.

mahtab
28 مهر 92 17:09
زهراجان سلام
خوبی خانومی؟ نینی خوبه انشاالله ؟
شرمنده که کامنتت سهوا پاک شد !
عزیزم قبلا هم گفتم سرم به خاطر بچه دار ی و مراقبت از یه پسر بازیگوش شلوغه , اما سعی میکنم هر پست جدیدی که دوستان میذارن رو بخونم و یک کامنت بذارم.
از کامنت قبلیت هم اصلا ناراحت نشده بودم عزیزم.
نکنه شما بیشتر از یک کامنت برای هر پست از من انتظار داری ؟
دعاهای روز عرفتون هم مستجاب و حاجاتتون روا


سلام مامانی خوب و مهربون علیرضا کوچولو
خوبیم عزیزم . خیلی ممنونم.
اشکالی نداره که پاک شده , فدای سرت عزیزم.
میدونم سرت شلوغه خانومی , بچه داری واقعا کار سخت و مهمیه. من درکت میکنم.
خوشحالم که از کامنتم ناراحت نشده بودی عزیزم.
با اینکه میدونم سرتون شلوغه ولی من دوست دارم زود به زود شمارو ببینم اما عزیزم هر وقت تونستی و وقت داشتی بیا . من همیشه از دیدنت خوشحال میشم.
ممنون با مشغله ای که داشتی اومدی و بهمون سر زدی و کامنت گذاشتی خانومی.
فرشته
28 مهر 92 17:33
توعزیزمیییییییییییییییییییییی


سلام خاله فرشته مهربون
تو هم عزیز مایییییییییییییی
آبجی حنانه
28 مهر 92 22:19
سلاااام مامانی , حالتون خوبه ؟
فاطمه جونم خوفه ؟؟
چه خبرا ؟
یه کوچولو تونستم بیام نت , گفتم اول بیام پیش شما.



سلام آبجی حنانه گل گلاب
خوبیم عزیزم.
فاطمه جونی هم خوبه مهربون .
خبر خاصی که نیست عزیزم. فعلا در انتظار اومدن فاطمه جونی هستیم .
ممنونم که اینقدر ما برات مهم بودیم که اول اومدی و به ما سر زدی.
خیلی خیلی ممنون دختر گل و دوست داشتنی ما.
معصومه
29 مهر 92 11:38
عزیزم سلام . خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناناسم خوبه ؟ شیطون بلا اذیتت که نمیکنه ؟ الهی قربونش برم با اون دل کوچولوش که مثل نور پاک و مثل آب زلاله . اذیتش که نمیکنی . انشاالله که اوضاعتون خوبه , رسیدن داداشتم به خیر و خوشی .
مهمون های منم هستن . امروز براشون میخوام فسنجون درست کنم . رفتن نتیجه اسکن کلیه بابامو بگیرن و برن برای لیزر کردن سنگ کلیه . انشاالله که خیر پیش بیاد , هم برای من و خانوادم و هم برای تموم دوستانم و خونواده هاشون .
تموم اون سوغاتیا فدای یه تپش قلب فاطمه جونی و یه ثانیه رفاقتم با دوستام مخصوصا تو گلم , قابل نداره , کاش نزدیک بودیم پیشکش میکردم براتون.
راستی مراقب خودت باش . الانم که وقت کردم بیام کلی هنر کردم , غذا رو گذاشتم و خونه رو تمیز کردم , هنوز جاروبرقی نکشیدم , میترسم مهمونام بیان , باید بلند شم و به کارام برسم . شرمنده ام نشد از تموم اوضاع این چند روز بنویسم . قربونت برم. دوستت دارم


سلاااااااااااام معصومه جون خوب و مهربونم
ناناسی هم خوبه . نه خداروشکر اذیت نمیکنه عزیزم.
مگه من جرات دارم اذیت کنم این دخمل بلا رو آخه .
اوضاع و احوال ما خدارو شکر خوبه . داداشیم که دیروز اومد و امروز هم رفت و خیلی پیشمون نموند.
انشاالله که خدا سلامتی کامل به پدر و مادرت عطا کنه عزیزم . نگران نباش . همه چیز درست میشه خانومی.
ممنونم خانومی , همه سوغاتیا نوش جونتتتتتتتتتتتت.
ممنون که با این همه کاری که داشتی , اومدی و به ما سر زدی و کلی برام نوشتی . به کارات برس عزیزم , مهمونات واجبترن الان خانومی . خوش بگذره.
دوستت دارم دوست خوب و مهربونم
مامان آوا
29 مهر 92 13:32
سلام خانوم گل . خوبی عزیزم ؟
الهی که خوب باشی و سالم و تندرست .
فاطمه جونم چطوره ؟ خوبه ؟ خودت هم که دیگه اینروزا حسابی اذیتی !
ولی خوب دیگه انشاالله دو ماه ونیم دیگه اگه اشتباه نکنم راحت میشی و فاطمه گلم رو در آغوش مهربونت میگیری .
به امید اونروز .
الهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


سلام مامانی خوب و مهربون آوا جون
خوبم عزیزم . ممنونم خانومی از دعای خیرت .
فاطمه جونی هم خوبه . منم دیگه سنگین شدم و دردای مخصوص خودم رو دارم, کمر درد و پا درد و دل درد گاهی اوقات , ولی دیگه چاره ای جز صبر نیست.
آره دیگه 2 ماه و نیم مونده تا اومدن فاطمه جونی انشاالله.
ممنونم که جویای احوالمی دوست خوب و مهربونم.



سولماز
29 مهر 92 21:40
عید شما و دخملی مبارک
انشاالله سال دیگه 3 نفری این روز رو جشن بگیرید



سلام سولماز جون مهربون
عید شما هم مبارک باشه عزیزم.
انشاالله با دعای شما دوستای گل و مهربونم همینطور باشه عزیزم.
مامان آوا
30 مهر 92 14:27
سلام خانوم گلم
خوبی عزیزم ؟
همراه همیشگی من خوبی ؟
ماهم خوبیم , شکر . الحمدلله خبر خاصی نیست . داریم زندگی رو روال عادی میگذرونیم با کمی پستی بلندی ناهموارتر!!!
نازگلم چطوره ؟ خوبه ؟ تعداد لگداشون بیشتر میشه , میگم راستی تا حالا توجه کردی که چقدر بامزه سکسکه میکنن ؟
من که عاشق سکسکه های آوایی بودم , کلی آب میخوردم که یه وقت اذیت نشه .
خودت هم که دیگه داری سنگین وسنگین تر میشی .
عزیزم از کمتر اومدنت به نت متوجه میشم که زیاد نموتونی بیای پای سیسیتم بشینی .
فردا روز هم که فاطمه جونی بیاد که قربونش بشم نمیزاره که حتی سرت رو بخارونی چه برسه بیای نت .

به امید دیدار دوست نازنینم,
همراه خوب وصبورم


سلام مامانی خوب و دوست داشتنی آوا جونم
خوبم عزیزم . خداروشکر .
الحمدلله که شما هم خوبید و همه چی رو به راهه . زندگی که همیشه پستی و بلندیهای خودش رو داره دوست خوبم.
فاطمه جونی هم خوبه و گاهی حسابی لگد بارونم میکنه و گاهی هم ساکته دخملی من.
واقعا حرکات کوچولوها وقتی تو دل ماماناشون هستن خیلی جالب و شیرینه و یکی از یکی بامزه تره.
البته من نمیتونم سکسکش رو از لگد زدنش تشخیص بدم ولی همه حرکاتش رو دوست دارم.
آره عزیزم , دیگه سنگین شدم و حسابی کمردرد دارم و دیگه خیلی نشستن و ایستادن برام سخت شده.
بعد از اومدن فاطمه جونی هم که دیگه واقعا وقتم کم میشه , درسته.
ممنون که جویای احوالمی همیشه , دوست با وفای من.
مامان محمد جان
1 آبان 92 12:44
سلام بانو
تقریبا دو ماهی است که وبلاگ محمدم رو حذف کردم و خیلی جالبه که یه مامان دیگه با همین نام برای گل پسرش وبلاگ ساخته
بهتون سر میزنم


سلام مامانی خوب و مهربون محمد جان
چقدر خوشحالم عزیزم که بار دیگه میبینمت اینجا.
من یکی دوبار خواستم بیام وبلاگت و با تعجب دیدم میگه چنین وبلاگی اصلا موجود نیست.
بعد از چند روز هم که رفتم دیدم کلا قالب وبلاگ و شکلش عوض شده.
کامنت گذاشتم و پرسیدم که این همون وبلاگه یا نه ولی توی کامنتی که از طرف همون وبلاگ گذاشته شده بود چیزی در این مورد نوشته نشده بود خانومی.
منم گذاشتم توی لیست لینکام باشه چون به هر حال یه دوست جدید دیگه پیدا کرده بودم ولی از اینکه شما بیخبر رفته بودی ناراحت بودما خانومی.
حالا چرا وبلاگ رو حذف کردی عزیزم ؟ حتما بازم بیا اینجا و برام کامنت بزار و از خودت و محمد کوچولو خبر بده بهمون.
به امید دیدار دوست خوبم.
مامان آوا
1 آبان 92 14:17
خواهران خوب خوشه های مرواریدن
که داشتن آنها ثروت و دیدن آنها لذت است
یک دل خوش
یک لب خندان
یک تن سالم
دعای امروزم برای هرروزت .
خیلی ارادتمندت هستم
خواهر گلم,
عیدت مبارک .
زهرای نازنینم دلم خیلی واست تنگ شده


سلام مامانی خوب و خوش قلب آوا جونم
ممنونم عزیزم بابت این مطلب بسیار زیبایی که برام کامنت گذاشتی خانومی . خوشحالم من رو خواهر خودت میدونی .
عید غدیر رو به تو و آوا جونم تبریک میگم عزیزم.
منم خیلی دلم برات تنگ شده دوست و خواهر با وفا و مهربونم.

مهسا مامان نورا
1 آبان 92 15:55
عید ولایت مبارک


سلام مامانی گل و مهربون نورا جان
عید غدیر رو من هم به شما تبریک میگم عزیزم.
مامان لي لي
1 آبان 92 19:24
ماماني خيلي خوشحال شدم , بازم بيا پيشم ,
لباسهايي كه تو پست قبلي گذاشتي خيلي باحالن .
ميبوسمت . فاطمه جوني انشالله صحيح و سالم به دنيا مياد و در آرامش بغلش ميكني .


سلام مامان لی لی خوب و مهربون آوا جون
منم خیلی از آشنایی با شما خوشحال شدم عزیزم.
چشم حتما بازم میام پیشتون خانومی.
شما جزو لینک دوستان ما شدید عزیزم.
خوشحالم از لباسهای فاطمه جونی خوشت اومده دوست خوبم.
از دعای خیرت بینهایت ممنونم عزیزم.
مامان لي لي
1 آبان 92 19:26
خوشحال ميشم منم دوست خوبي مثل شما داشته باشم .
از تمام لطف و محبتت هم ممنون .
مرسي بابت كامنت دل نشينت .😘😘


سلام مامان لی لی عزیزم
منم خوشحال میشم خانومی.
خواهش میکنم , قابل شما و آوا جونی رو نداشت عزیزم.
مامان لي لي
1 آبان 92 19:30
عيد غدير هم پيشاپيش به شما و نی نی گلت و خانواده محترمت مبارك نازنينم💐💐💐


سلام مامان لی لی مهربون
منم عید غدیر رو بهت تبریک میگم عزیزم.
هم به شما و هم به دختر شیرین و نازنینت آوا جون.
مامان لي لي
2 آبان 92 0:05
منم شمارو با افتخار لينك ميكنم گلم


سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جون

ممنون از لینکت عزیزم.
بهار مامانه برسام
2 آبان 92 6:09
نام علي : عدالت -- راه علي : سعادت -- عشق علي : شهادت -- ذكر علي : عبادت -- عيد علي : مبارک


سلام مامانی خوب و مهربون برسام جون
عید شما هم مبارک باشه عزیزم.
بهار مامانه برسام
2 آبان 92 6:17
گل نازم ممنون از محبتت که به ما سر زدی و تولدم رو تبریک گفتی .
البته من عکس ها رو با تاخیر گذاشتم ولی تبریک شما دوستای گلم باعث شد امسال دو بار حس خوب روز تولدم رو داشته باشم.
قربون محبتت.
الهی من فدات شم که اونقدر مهربونی و با محبتت همیشه منو شرمنده میکنی.
عزیز دلم مرسی که دلداریم دادی بابت خوابی که دیدم,
خدا از زبون و دلت بشنوه . من متاسفانه یا خوشبختانه دور از الان هر خوابی میبینم تعبیر میشه , واسه همین خیلی بد جور ترسیدم , البته میدونم خدا با من اینکار رو نمیکنه و در ضمن از همه مهمتر اینکه برسام من با دعاهای خیر شما مامانای گل بیمه شدست ولی نمیدونم چرا باز بیخود میترسم و بیقرارم .
هم صدقه دادم و هم خوابم رو به آب گفتم که مهریه خانم زهراست و میگن هر خواب بدی دیدی به آب بگو تا بشوره ببره و به خیر تعبیر بشه ،آیت الکرسی خوندم , صلوات فرستادم و قلبا یقین دارم که محاله خدایی نکرده چنین اتفاقی بیفته ولی باز عواطف و احساسات مادرانه کار میده دستم و همش بی تابم....بگذریم چون نمیخوام ناراحتت کنم.
راستی گل نارم من از خدامه بتونم یه یادگاری کوچولو به دوستای گل نی نی وبلاگیم خصوصا به شما و فاطمه جون بدم , من در خدمتم همه جوره , فقط شما بگو چه جوری .
فدات شم, در این روز عزیز از خدا بهترین ها رو برای تو عزیز دلم و نی نی نازت میخوام و از خدا میخوام نی نی گلت به سلامتی دنیا بیاد و زیر سایه مامان مهربونی مثل شما به سلامتی بزرگ بشه و خوشبخت و عاقبت به خیر بشه.
گل نازم ممنون از لطف و محبتت نسبت به منو برسام.
دوستت دارم هم شما رو , هم اون نی نی جون خوشملت رو.



سلام مامانی گل و خوش قلب برسام کوچولو
خواهش میکنم عزیزم, قابلی نداشت خانومی , بازم تولدت رو تبریک میگم عزیزم. پستت رو که خوندم متوجه شدم که با تاخیر گذاشتی عکسها رو و من هم با تاخیر بهت تبریک گفتم تا جبران بشه خانومی .
به هر حال ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است دیگه.
عزیزم نگران خوابی که دیدی نباش , همونطور که گفتی خدا خودش هوای تو و برسام کوچولو رو داره و تو هم با دادن صدقه و صلوات فرستادن و بقیه کارهایی که انجام دادی حتما رفع بلا کردی خانومی.
به دلت بد نیار و آرامش خودت رو حفظ کن . انشاالله که هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.
خانومی دعای خیری که در حق من و فاطمه جونی میکنی خودش بهترین هدیه و یادگاری و عیدی از سوی شماست که از ساداتی عزیزم.
بابت همه دعاهای خیرت بینهایت ممنونم عزیز دلم.
منم شمارو دوست دارم و از لطف و محبتت نسبت به خودمون ممنونم.
مامان نیکا
2 آبان 92 12:59
سلام عزیزم , عیدتون مبارک
نی نی خوبه ؟ خودت چطوری ؟ انشاالله که به حق این روز عزیز به سلامتی انتظارت به سر میرسه و ما هم عکس خجل مجل دختر گلت رو میبینیم
من و نیکا جون دوستون داریم


سلام مامانی مهربون نیکا جون
ممنون عزیزم , عید شما هم مبارک باشه .
من و نینی هم انشاالله خوبیم. فقط من کمی کسالت دارم چند روزه و باید بیشتر استراحت کنم.
از دعای خیرت بینهایت ممنون. محتاج دعای شما دوستای گلم هستیم.
من و فاطمه جونی هم شمارو دوست داریم عزیزم.
پگاه مامان آرتین
2 آبان 92 17:37
عزیزم خوبی؟ نی نی خوبه ؟ دلمون تنگ شده بود . امیدوارم خوش وخرم باشی




سلام مامانی گل و مهربون آرتین کوچولو
خوبیم خانومی . خیلی ممنون عزیزم . منم خیلی دلم برای شما تنگ شده بود . زود به زود بیایین پیش ما دوست مهربونم.