فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

بخشی از سیسمونی های فاطمه جونی

1392/7/16 20:30
4,617 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممم دخملی خوشگلمممممممممممممممممم

ماچماچماچ

 

 

من اومدمممممممممممممممممم با یه عالمه خبر و عکسسسسسسسسس جدید

 

 

خوشمل و خوشمزه من

بغلبغلبغل

 

 

عزیز دلم یه چند روزی بود که خیلی کم  اینجا میومدم , فقط گاهی میومدم و کامنتای دوستای خوبمون که زحمت میکشیدن و جویای احوالمون بودن رو جواب میدادم لبخند و به یکی دو نفرشون هم سری میزدم لبخند و میرفتم .

 

 

میدونییییییییییییی که چرا ؟ چشمکچشمک

 

آخه از سه شنبه هفته پیش مهمون داشتیم و مامان جون و خاله جون اومده بودن پیشمون.

هوراهوراهورا


سه شنبه , صبح خیلی زود  , مامان جون و خاله جون با کلی خوراکیهای خوشمزه و یه عالمه کادو برای فاطمه جونی رسیدن خونه ما. بغلماچماچبغل

 

 

آخه مامان جون و خاله جون خیلیییییییییییییییییییی دوستت دارننننننننننننننننننن فاطمه جونییییییییییییییی . ماچماچماچ


مامان جون و خاله جون اومده بودن که برای ناناسی ما ,  یعنی  , شما خانوم کوچولو ,  برن خرید و هم اینکه به مامانی کمک کنن.


البته دیشب مامان جون و خاله جون رفتن خونشون گریه , چون دیگه نمیتونستن بیشتر از این بمونن  و کلی کار داشتن , ولی این چند روزی که  اینجا بودن خیلی زحمت کشیدن لبخند. توی کارای خونه کلی به من کمک کردن و کلی هم وقت گذاشتن و رفتن بازار برای خرید لباس و وسایل , برای تو نازنازی . لبخند


با اینکه مامان جون این چند روزی که اینجا بودن مریض شد ناراحت ولی با این حال کلی هم برات خرید کرد خوشگلممممممممممم . لبخند

 

خاله جون فقط از  بعضی از وسایلایی که برات خریدیم عکس گرفته قلب , آخه وقت نشد از همه چی عکس بگیره , ولی نگران نباش لبخند  , من و بابایی از بقیه وسایلات عکس میگیرم و برات یادگاری نگه میداریم.لبخند

 

 

البته امروز عکسایی که خاله جون برات گرفتن رو میزارم توی وبلاگت تشویق چون خیلی دوسشون دارم . خودم هم سعی میکنم از وسایلای دیگه تا جایی که بتونم عکس بگیرم و توی پستای بعدی برات بزارم تا وقتی که بتونم سیسمونیت رو تو یه فرصت مناسب بچینم. ماچ

 

 

آخه فعلا وقت نکردیم سیسمونیت رو بچینیم عزیزم , ولی دیگه تا ماه آینده , انشاالله اتاقت رو برات مرتب میکنم و کم و کسریهای اتاق و وسایلت که البته چیز زیادی هم نیست رو میگیرم و اگر خدا بخواد سیسمونیت رو میچینم  هورا و اون موقع کلی عکس مفصل از سیسمونیت میگیرم و توی وبلاگت میزارم ماچ ولی چون به دوستای خوبمون قول دادم که زود عکس سیسمونیت رو بزارم  بغل ,  همین عکسهایی هم که خاله جون از بعضی وسایلات انداخته رو میزارم که بدقوللللللللللللللل نشم.قلب

 

 

دوست داشتم عکس تخت و کمدت رو هم میزاشتم ولی فعلا ازشون عکس  نگرفتم نیشخند , عجب مامانی تنبلی نیشخند ,  به زودی از اونا هم عکس میگیرم و برات میزارم. مژه مژه


خاله جون قول داده برای چیدن سیسمونیت بیاد و کمک کنه ماچ. حالا ببینیم خدا چی میخواد. ماچ

 

 

مامان جون مهربون , خاله جون مهربون , بابایی مهربونم از همتون ممنوننننننننننننننننننن.

بغلماچماچماچبغل

 


خیال باطل اینممممممممممممممم عکسای لباسا و وسایلای خوشجل موشجل شما خیال باطل

 

 

 

 

این لباسای پنج تیکه رو , شب اولی که مامان جون و خاله جون اومده بودن رفتیم و برات خریدیم

خوشگل مامان و بابا

 ماچماچماچ

این  لباسات ,  صورتی راه راه هستن  ,  با گلای خوشگل کوچولو و یه خرگوش کوچولو که بهت چشمک میزنه .  خیلی خوشگل و نرم هستن , وقتی دیدمشون خیلی خوشم اومد , انگار بوی تورو میداد.


بغلبغلبغل

 

 

 

قربون لباسای خوشملتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ماچماچماچ

 

 

 

این لباسای چند تیکه رو هم یه شب دیگه با مامان جون اینا رفتیم بیرون و من خیلی پسندیدم و

مامان جون هم زحمت خریییییییییییییییییییییییدش رو کشید.

 

 

 

چه خوردنی بشی با این لباسا

ماچخوشمزهخوشمزهماچ

 

به امید خدا توی بیمارستان احتمالا همین لباساتو تنت کنم که صورتی و خوشملن جیگر

 

 

 

این لباسای سه تیکه رو هم همون شب اولی که با هم برای خرید رفته بودیم , مامان جون و خاله جون برات خرییییییییییییییییییییدن . البته اینا سایزشون یک هست و یه کوچولو از اون صورتیا بزرگترن. فکر کنم اگه خدا بخواد عید تنت کنی.

بغلماچبغل

 

 

روی این لباسات عکس یه گربه ملوس و جغد و قورباغه و چند تا گله.

خیلی شیکو پیکی شما دخمل بلا.ماچماچماچ

 

 

 

 

دوست جونای خوبممممممممممم بقیه عکسا رو از ادامه مطلب همین پست دنبال کنید.

 

فرشته بفرمایییییییییییییییییییییییییییید فرشته

 

اینم یه بلوز شلوار دخملونه خوشگله که مامان جون و خاله جون برات خریده بودن و با خودشون آورده بودن . ماچماچماچ

 

انشاالله به سلامتی , وقتی که عید بشه و من و تو و بابایی خواستیم بریم خونه مامان جون برات میپوشونوممممممممممم.بغلبغل

 

 

چه جیگری بشی آخه توبغلبغلبغل 

 

 

 

اینم یه کلاه نوزادی خوشگل برای دخملی خوبم که وقتی به دنیا اومد با لباس صورتیاش بزارم سرش که یه وقت سردش نشهههههههههههههه.

بغلبغل

این کلاه و جوراب رو با خاله جون دوتایی رفتیم و خریدیم.


کلی نگاه کردیم تا بین اون همه کلاه و پاپوش اینارو انتخاب کردم.نیشخند

 


سلیقم چطوره مامانی ؟

چشمکچشمک

بابایی که با دیدنشون کلی ذوق میکرد و هر چی میخریدیمو باز میکرد و نگاه میکرد و قربون صدقت میرفت. قلبقلبقلب

 

 

 

این لباسای کرم قهوه ای رو قبلا خودم واست خریده بودم که خاله جون ازشون عکس گرفته .

روشون به زبان فرانسوی نوشته من یه نینی کوچولو هستم.

مژهمژهمژه


 

 

 

اینم یه ست نوزده تیکه است که همه چی داره ,  کلاه و روسری و دستکش و پیشبند و دو تا شلوار و بلوز و بقیه چیزا ,  که قبلا مامان جون و خاله جون برات خریده بودن.

دیگه بازش نکردیم و همینطوری ازش عکس گرفتیم.

 

 

قربون خودت و لباسات که یکی از یکی خوشگلترن

ماچماچماچ

 

 

 

اینم کفشت که جغجغه ایه ,  به همراه  پاپوش و جورابات

لبخندلبخندلبخند

 

 

این جوراب سفیده که عکس آلبالو داره رو مامان جون این دفعه که اومده بودن برات خریده بود

 

 

این جوراب سفیده که ساده است رو چند سال پیش وقتی داشتم میرفتم کربلا مامان جون بهم داد و من بردمش کربلا و نجف . اونجا حسابی متبرکش کردم واست. انشاالله به دنیا که بیای اول اینارو پات میکنم که متبرکه.ماچماچ

 

 

جورابای دیگه رو هم که قبلا مامان جون و خاله جون واست خریده بودن

و خاله جون همه رو چیده و ازش عکس گرفته نیشخندنیشخند

 

 

اینم یه دست لباس هفت تیکه دیگه است که البته سایزش یکه و بزرگتر از بقیه است.

بغلبغل

 

 

 

 

 

 

اینم یه شلوار کتان زرشکی رنگه که خیلییییییییییی خوشگله.

 

 

یه شب که همگی به اتفاق هم بیرون رفته بودیم , با مامان جون و خاله جون دیدیم و پسندیدیم و من برات خریدم . حالا بماند که کمی تا قسمتی گرون بود ولی من خیلی دوست داشتم و خریدم. بابایی هم خیلی پسندیدش و با دیدنش کلی ذوق کرد .

بغلبغلبغل

 

 

البته کمی عکسش تار و کدر شده , تو یه فرصت دیگه یه عکس خوشگلتر ازش میگیرم و میزارم.

قلبقلبقلب

 

 

 

 

 

اینم یه شورت کتانه که یه خرس کوچولو هم بهش آویزونه.

 

اینو من و بابایی چند وقت پیش دوتایی رفته بودیم بیرون  که من گفتم بخریم و بابایی هم زحمتش رو کشیددددددددددددد.

ماچماچ دستتو میبوسمممممممممممم بابایی. ماچماچ

 

بغلبغل قربونتتتتتتتتتتتتتتت برم با این لباسای فنقلیت بغلبغل

 

قربون پاهای کوشومولوت که قراره بره توی این قلبقلب

 

 

اینم  عکسای شلوارلی  بند دارته  که عکس یه فیل روشه  مژهمژه

 

 

 

 

 

 

 

وایییییییییییییییییییییی پیرنوشو .

بغلبغلبغل

 

اینم یه پیراهن کوچولو هستش که با مامان جون اینا خریدیم توی همین چند روز . البته یه شورتم داره که زیرشه و خاله جون درنیاورده موقع عکس گرفتن . رنگشم  بنفش کم رنگه .

ماچماچماچ

 

 

پیرنت منو کشته نیشخندنیشخند

 

 

 

 

ببین مامان جون چی خریده و برات آورده این همه راهو ماچماچ . یه عروسک کوچولوی خوشگل

با یه شیشه شیر کوچولو که توش پر از کش مو هستش.ماچماچماچ

 

 

اینی که جلوی عروسک و شیشه شیره ,  یه تل صورتیه با عکس کیتی که قبلا باهات راجع بهش صحبت کرده بودم. البته یه عکس دیگه که واضحتر و قشنگتر باشه بعدا ازش میگیرم.


چند وقت پیش یه شب من و بابایی رفتیم بیرون تا دیدمش برات خریدم تا بعدها بزنم به سرت.

قربون اون سرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ماچماچماچ

 

 

 

 

توی این عروسک بزرگه هم پر از اسباب بازی و جغجغه است تا باهاشون بازی کنی .

مژهمژهمژه

 

 

توی این عکس , گوشه کمدت و میز تختت که عروسکت روی اونه پیداست دخملی من.

ولی فعلا عکسی ازش نگرفتم , انشاالله تو یه فرصت دیگه نازنازی من.ماچماچ

 

 

 

 

اینم عکس دوتا سرهم که اولی زمستونی تره و مامان جون برات خریده که وقتی به امید خدا از بیمارستان میخواییم بیاریمت خونه , بپوشی که سردت نشهههههههههه.

بغلماچبغل

 

 

 

مژه چه ماهی بشی با این لباسا  مژه

 

 

 

 

 

روی این لباسای پاییزت عکس تراکتورای کوچولو و گاو هستش . روشون صدای گاو رو هم نوشته moo

 

خاله جون میگه روی لباسات عکس همه جور حیوونی دیگه هستنیشخند

از کفشدوزک و جغد گرفته  تا  گاو  و  چیزای دیگه نیشخند

 

 

 

 

اینم یه دست لباس دیگه که مامان جون زحمتش رو کشیدهماچماچ

 

 

 

 

 

روی این لباسات عکس قطاره که نوشته شده  hoo hoo chi chi

قلبقلبقلب

 

 

 

 

 

 

اینم کلاه زمستونیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

لبخندلبخندلبخند

البته امسال برات بزرگههههههههههههههچشمکچشمک

 

 

 

 

 

 

اینم لباس پاییزته که سال بعد تنت میشه الهی دورت بگردم

ماچماچماچ

 

 

 

 

 

اینم یه دست لباس دیگه برای دخملی خوشگلموننننننننن

بغلبغلبغل

 

 

 

 

 

 

این لباسا هم لباسای بافتته که خیلی خوشگلن و مامان جون و خاله جون زحمتش رو کشیدن

ماچماچماچ 

 

 

 

 

 

 

اینم یه لباس پاییزه دیگه است که البته سایز بزرگه و فکر کنم دو سال دیگه بتونی بپوشی

نازنازی من ماچماچماچ

 

 

 

 

 

 

اینم عکس یه کاپشن خوشگله نارنجی رنگه که من و بابایی برات خریده بودیم.

قربونت برم ماچبغلماچ

دستکشا هم کار مامان جون و خاله جون هستن

قلبقلبقلب

 

 

 

خیال باطلانشاالله از بقیه وسایلای فاطمه جونی تو یه فرصت مناسب دیگه عکس میگیرمخیال باطل


هنوز کلی اسباب بازی و عروسک و لباسای دیگه و تخت و کمد و مابقی چیزا مونده دخملییییییییییی

بغلماچماچبغل

 

 

همینجا از مادر عزیز و مهربونم که همیشه زحمتهای من به گردنش هست تشکر میکنم و دستش رو میبوسم ماچماچماچ و همینطور از خواهر گل و عزیزم ممنونم که همیشه به من کمک میکنه.

 

 

 

خیلی ممنون که همیشه این راه دور رو به خاطر ما میایین و اینقدر به ما محبت میکنین.

بغلبغلبغل

 

 

 

همینطور از همسر خوب و مهربونم ممنونم که همیشه و در همه حال کمک حال من بوده و هرگز من رو تنها نگذاشته و در همه شرایط کنارم بوده و هست و من رو یاری کرده.قلبقلبقلب


 

مامان جون و خاله جون و بابایی مهربونم دوستتون دارمممممممممممم و خیلی ازتون ممنونم

قلبقلبقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (59)

مامان مهراوه
16 مهر 92 21:55
وای مامان دخملی... چقدر این لباسا خوکشلن
انشاالله به سلامتی تن دخملی کنین


سلام مامانی عزیز مهراوه جون
از لطفت ممنونم عزیزم.
چشماتون خوشگلن.
انشاالله که همینطور باشه عزیزم.
خوشحالم بهمون سر زدین. بازم منتظرتون هستم.
مامان زیبا
17 مهر 92 0:49
عزیزم مبارکه . انشالله بیاد اینا رو بپوشه, خودشو واست ناز کنه , با تنی سالم , الهی خاله فداش


سلام خاله جون مهربونم
خیلی ممنون که اومدین پیش ما.
انشاالله که همه بچه های توی راهی سالم به دنیا بیان و از وسایلای خوشگلشون استفاده کنن.

مامان كياراد
17 مهر 92 6:26
سلام عزيزم ...خوبي ؟ مباركه ....چه لباسهاي خوشگلي ...اميدوارم به خوبي و خوشي بپوشه و لذت ببريد...
ميبيني چه هيجاني داره خريد سيسموني.............


سلام مامانی مهربون کیاراد کوچولو
خیلی ممنون عزیزم, خوبم.
چشماتون خوشگله عزیزم. انشالله که همه نینی های تو راهی لباساشون رو به خوبی و خوشی استفاده کنن و مامان و باباهاشون لذت ببرن.
واقعا هیجان انگیزهههههههههه و یکی از کارهای مورد علاقه منه.
مامان آوا
17 مهر 92 8:27
سلام عزیزم. من اووووووووووووووووووووومدم.
وای که چقدر دلتنگتون شدم. نمیدونین چقدر بیتابی اینجا اومدن رو داشتم.
خوبین خانومی؟
فاطمه جونم چطوره؟خوبه؟
مهمونای عزیزمون رفتن بسلامتی , خداپشت وپناهشون باشه.
عزیزم خودشو لباساش , اینقدر این لباسا نازن ,
الهی به شادی بپوشی ماه من ,
الهی بسلامتی بیای و به تن نازنینت بکنی گل من ,
خانوم گل خیلی زحمت کشیدی با این حالت اومدی وبه من خیلی سرزدی ولی منو خیلی خوشحال کردی , ممنون دوست با وفای من




سلااااااااااااااااام مامانی مهربون آوا جون . خوش اومدیییییییییییییی.
دلم حسابی تنگ شده بود.
جات خیلی خالی بود.
من و فاطمه جونی هم خوبیم عزیزم.
چشمات خوشگله خانومی. ممنون خاله جون مهربون.
باید به دوست خوبم میومدم و سر میزدم . خواهش میکنم خانومی.
مامان ثریا
17 مهر 92 9:34
سلام عزززززززیزم ... دوست خوبم خیلی ممنون که بهمون سر میزنی ...
ببخش من دیر به دیر میام , خیلی سرم شلوغه و در واقع ذهنم مشغوله ... این آخریا همه چیز قاطی پاطی شده , اوضاعمون خیلی بهم ریخته, برامون دعا کن مرسی ...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه لباسای نازی , به خدا خیلی خوشکلن , دست مامان جونش درد نکنه ... و البته شما و خاله اش هم با سلیقه بودید بسیاز زیاد .....
امیدوارم نی نی دنیا اومد به سلامتی براش استفاده کنی ...


سلام مامانی خوب و مهربون بنیتا جون
ممنون با همه مشغلت اومدی پیش ما.
میدونم که این ماههای آخر واقعا آدم درگیر و گرفتاره.
درکت میکنم عزیزم.
انشاالله که همه چی زود زود رو به راه بشه و خیال تو هم راحت بشه عزیزم.
چشمات ناز و خوشکلن خاله جون مهربون.
انشاالله که همه نینی های تو راهی لباساشون رو به سلامتی و دل خوش در کنار بابایی ها و مامانی هاشون استفاده کنن.
مهسا مامان نورا
17 مهر 92 10:37
مبارک باشه گلم. خیلی قشنگ بودن .
دست همگی درد نکنه که اینقدر به فکر نازخانوم ما هستید.
گل کاشتید بابا از الان.
مرسی که به ما سر زدید.



سلام مامانی خوب نورا جون
ممنون از لطفت خانومی.
خوشحالم که شما هم دوست داشتید لباسایی رو که خریدیم .
بازم پیش ما بیایید.
مامان آوا
17 مهر 92 10:54
انشالله بلا دوره عزیزم
خدانکنه عضله پات گرفته باشه,انشاالله که بلا دوره. استراحت کن عزیزم.
مگه میشه واست دعا نکنم عزیزم.
من که اونقدر به فکرتم که حتی توی خوابم شمارو میبینم خانوم گلم.
مواظب خودت باش .
زیاد سعی کن که تحرک نداشته باشی تا انشالله هم پادردت خوب بشه وهم فاطمه جونم اذیت نشه.
به امید دیدار میبوسمت



سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم
نگران نباش عزیزم. چیز مهمی نیست.
ممنون که به فکر من هستی عزیزم. نظر لطفته خانومی.
سعی میکنم بیشتر استراحت کنم و مراقب باشم , چشم.
مامان آوا
17 مهر 92 11:09
سلام مامانی جون . مبارک باشه .
انشاالله به سلامتی
دختر گلمون خوبه ؟



سلام مامانی خوب آوا جون
ممنون بازم اومدی پیش ما عزیزم.
خیلی ممنون خاله جون مهربون.
فاطمه جونی هم انشاالله خوبه با دعای شما دوستای گلم.
ارام
17 مهر 92 13:12
سلام
انشاالله نی نی گلت به سلامتی به دنیا بیاد و از همه وسایلاش استفاده کنه .



سلام آرام جان عزیزم
ممنونم خانومی.
انشاالله همه نینی های تو راهی سالم و سلامت به دنیا بیان و از وسایلاشون استفاده کنن.
مامان امیررضا
17 مهر 92 13:23
واااااااااااااااااااااااای چه لباسهایی؟؟؟
چقده خوشجل بودن......
مبارک باشه فاطمه کوچولوی نیومده...
ایشالله صحیح و سالم به دنیا بیای گلم.



سلامممممممم مامانی خوب امیر رضا کوچولو
ممنون خاله جون که به ما لطف داری.
چشماتون خوشگلن. خوشحالم شما هم خوشتون اومده.
انشاالله با دعای شما دوستای گلم همینطور باشه.
بازم پیش ما بیایین
مامان امیررضا
17 مهر 92 13:24
نی نی نیومده....
عششششق مامان و بابا
روز کودک مبارک.......
ایشالله کودکی سراسر شادی داشته باشی.......
ناقابله عزیزم











سلام خاله جون مهربونم
ممنون که به یاد من بودی.
منم روز کودک رو به امیر رضا کوچولو هم تبریک میگم خاله جون.
ممنوووووووووووووووووووووووون.
اینا هم تقدیم شماااااااااااا.










مامان بهاره مامان امیرمحمد
17 مهر 92 14:30
دست , جیغ و هورا




چقدر خوشگله این لباسا , عزیز خاله فداش بشم . این لباسارو بپوشه که من دلم آب میشه از دور .
مبارک باشه.
انشاالله به سلامتی استفاده کنه . من که دختر ندارم از این لباسا بخرم , شما هم که به ما پز می دید , لباس چین چین میخرید , عکسشو کمرنگ بذارید , چون من دیگه طاقت ندارم . باید اون لباسارو با صاحبش بخورم .
خیلی خیلی مبارک باشه و یک بوس آبدار از دخمل خوشگل









سلااااااااااااااام مامانی گل و مهربون امیرمحمد کوچولو
ممنونم خاله جون مهربون
مامانی مهربون , خدا نکنه که ما بخواییم پز بدیم عزیزم , انشاالله یه دخملی خوشگلم خدا بهتون بده عزیزم که لباسای چین چینی بخرین براش.
خوشحالم که شما هم از لباسا خوشتون اومده.واقعا خوشحالم کردی خانومی.
بازم پیش ما بیا




معصومه
17 مهر 92 15:31
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ذوق مرگ شدم بالاخره لباسای عشقمو دیدم, خدایا شکررررررررررررت
چقدر قشنگن این لباسا , الهی به حق پنج تن آخرین ماههای تو خونه بیکار بودنشون رو سپری کنن و به حق بی بی فاطمه زهرا صاحبشون سالم و صالح بیاد و تنشون کنه و کهنه شن از بس فاطمه جون کثیفشون کنه و مامانی بشوردشون آمیییییییییییییین .

الهی مبارک باشه , الهی به خوشی و مبارکی .
الهی سالمه سالم باشی فاطمه جونی و بیای توی این دنیای قشنگی که مامان و بابا برات ساختن و دنیای پدر و مادرت رو زیباتر از این کنی .

خدایا حسرت سالم دیدن و درد زایمان کشیدن و بغل کردن و شیر دادن و آش دندونی پختن و کیک تولد خریدن و مهد بردن و مدرسه بردن و دانشگاهی شدن فاطمه جونو و عروس شدن و پیر شدن فاطمه جونی رو به دل دوسته خوبه من نذار و طعم همه این خوشی ها رو به مامان فاطمه عزیزم بچشون.
دوستتون دارم . از شادیتون شادم


سلامممممممممممممممممممممممم خاله معصومه مهربونم
عزیزم خوشحالم که از لباسا خوشت اومده و دوستشون داشتی. نظرت برام خیلی مهم بود که ببینم سلیقم رو میپسندی یا نه؟
آرزو میکنم که هر چه زودتررررررررررررر نینی شما خاله مهربونم هم بیاد و ما از خبر اومدنش ذوق کنیییییییییییییییییم.
از دعاهای خیری که در حقمون کردی ممنونم عزیزم.
ما هم دوستت داریم و از شادی شما شادیم.



رزیتا مادر آرمیتا
17 مهر 92 16:27
دوست خوبم سلام
عزیزم جای مامان و خاله سبز باشه .
واااااااااااااااااای چه لباسهای خوشگلی . انشاالله فاطمه گلی ناز همه رو به خوشی تنش کنه . خوش به حالتون . ما که هنوز هیچی واسه نی نی نخریدیم .
نمی دونیم دخترونه بخریم یا پسرونه .
عزیز دلم مواظب خودت و نی نی کوچولوی ما باش . دوستت دارم .


سلام مامانی مهربون آرمیتا جون و کوچولوی تو راهی
خوشحالم که از لباسها خوشتون اومده عزیزم.
ممنونم خانومی.
انشاالله که نینی شما هم سالم و سلامت باشه. دیر نمیشه برای خرید , مامانی مهربون, دیگه کم کم جنسیتش رو میفهمی و خرید رو شروع میکنی. نگران نباش.
مراقب خودت و نینی باش.
بازم پیش ما بیا.
ما هم شما رو دوست داریم.

رزیتا مادر آرمیتا
17 مهر 92 16:32
نی نی کوچولوی ناز روزت مبارک .
زهرا جونم دوستت دارم و از خدای بزرگ و مهربون میخوام که این بار رو به سلامتی و خوشی به زمین بذاری تا این لباسهای ناز و جیگرو تنش کنی .
میبوسمت .


سلام خاله رزیتای مهربونم
روز آرمیتا کوچولو و نینی ناز شما هم مبارک.
رزیتا جون منم شما رو دوست دارم و آرزوی بهترینها رو برات دارم.
انشاالله نینی تو راهی شما هم صحیح و سالم و با دلخوشی بیاد توی بغلتون.
مامان آوا
17 مهر 92 19:32
سلام خانومی . خوبی عزیزم.
من آپم


سلام عزیزم.
منم هستم مامانی آوا جون ولی اتصال انجام نمیشه هر چی شروع رو میزنم.
سولماز
17 مهر 92 20:16
سلام عزیزم
مبارک باشه انشاالله به سلامتی ازشون استفاده کنه فاطمه خانم گل
خیلی خوشگلن
خرید کردن برای نی نی واقعا لذت بخشه
خصوصی داری


سلام سولماز جون مهربونم
ممنون که پیش ما اومدی و بهمون سر زدی گلم.
از رمزت هم ممنونم خانومی.
برات بهترینهارو آرزو میکنم مهربونم.

ریحانه
17 مهر 92 20:32
واااااااااای چه قدر دوستش دارم عشیشم



سلام ریحانه جون گل گلاب مهربون
ما هم شمارو دوست داریم خانومی.
انشاالله داداشی شما هم سالم و سلامت دنیا بیاد خانومی.
بازم پیش ما بیا.
معصومه
17 مهر 92 21:03
سلام عزیزم
اصلا فکر نکن ممکنه کسی ناراحت بشه و یا قلبی بشکنه چون اونایی هم که نی نی ندارن از دیدن لباسای یه فرشته کوچولو ذوق میکنن و کسی هم ناراحت بشه یا آه بکشه مطمئن باش برای این نیست چرا تو نی نی داری و اون نداره بلکه برای اینه که دوست داره به آرزوش برسه وگرنه این کار حق مسلمه شماست و هزاران نفر هستند که بچه دار نمیشن و میلیاردها هستن که بچه دار میشن , مگه میشه فدای عده ای قلیل بشن .
تو نباید ناراحت باشی , تو درست ترین کار را انجام دادی و باید برای دخترت خاطراتش رو ثبت کنی , نمیشه که بشینی و دست روی دست بذاری.
عزیزم قربونت برم ناراحت نباش . ما همه عاشق فاطمه جونی هستیم و هیچوقت قطره اشکی رو برای بودن اون نمیریزیم . ما بخاطر بودن اون شاکر خداییم.
اما خودم ,
از امروز صبح لک بینی دارم و نمیدونم چیکار کنم و از چیه , کمردرد هم دارم و دل درد هم دارم
و هنوز 7 روز از تزریق آمپولم کذشته و 28 وقت پریودمه


سلام معصومه جون مهربونم
ممنون از راهنماییت و خوش قلب بودنت عزیزم.
امیدوارم که به آرزوت برسی عزیزم.
آروز میکنم که هرگز کسی رو آزار نداده باشم و آزار ندم با وبلاگم.
امیدوارم زودتر لک بینیت برطرف بشه. نگران نباش , ممکنه موقت باشه و تاثیر آمپول باشه. به خدا توکل کن.
مامان بردیا شیطون
17 مهر 92 21:11
قربونش برم چه نازه
انشاالله به سلامتی تنش کنی .
با این اسم قشنگ حتما هم قشنگ میشه




سلام مامانی خوب بردیا کوچولو
ممنونم عزیزم, لطف داری.
انشاالله با دعای شما دوستای خوبم همینطور باشه خانومی.
بازم پیش ما بیا عزیزم. خوشحال میشم با هم دوست باشیم.
نازنین
17 مهر 92 22:34
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای...
چقدر خوشگلن.
انشاا.. به سلامتی بپوشتشون.


سلامممممممممممممممممممممم نازنین جون مهربونم
خوشحالم از لباسای فاطمه جونی خوشت اومده عزیزم.
خیلی ممنون خانومی. انشاالله همینطور باشه.
زود به زود به ما سر بزن خانومی.
معصومه
18 مهر 92 9:23
عزیزم ورود به هفت ماهگیت پر از خیرو برکت و سلامتی و شادی باشه


سلام خاله معصومه جون مهربونم
ممنونم عزیزم. انشاالله. از دعاهای خیرت همیشه ممنونم.
خاله مریم
18 مهر 92 9:35
سلام عزیزم. خیلی لباسای فاطمه جون خوشگل بودند مبارکش باشه. انشالله به سلامتی دنیا بیاد


سلام خاله مریم مهربون
خوشحالم از لباسای فاطمه جونی خوشت اومده عزیزم.
انشاالله همه نینی های تو راهی سالم و سلامت به دنیا بیان .
بازم پیش ما بیا , خوشحالم میکنی.
مامان آوا
18 مهر 92 13:01
سلام مامانی گلی
خوبی عزیزم؟
امروز حالت چطوره؟ بهتری. وضعیت فاطمه جونم چطوره؟


سلام مامانی مهربون آوا جونم
خوبم خانومی . از اینکه جویای احوالمی بینهایت ممنون.
امروز بهترم خدارو شکر.
فاطمه جونی هم خوبه انشاالله.
ببخش که کمتر پیشت اومدم این دو روزه خانومی , مهمون دارم و سرم شلوغه دوباره.
مامان بردیا شیطون
18 مهر 92 16:20
مرسی.....
با افتخار لینک شدید


سلام مامانی خوب بردیا کوچولو
شما هم جزو لینک دوستان ما شدید عزیزم.
بهار مامانه برسام
18 مهر 92 22:53
گلم چقدر خوشملن
مبارک باشه , انشاالله دخملی به سلامتی بپوشه و کلی ازتون دلبری کنه .
به سلامتی و دل خوش.
خیلی نازن.
منم دلم میخواست عکس سیسمونی برسام رو بزارم ولی مثل خودت فکر کردم شاید کسی ببینه و دلش بخواد و باعث ناراحتی کسی بشم, واسه همین هیچی از سیسمونی برسام و عکساش رو توی وبش نزاشتم و برای خودمون عکس گرفتم , ولی توی وب که ممکنه هر خانمی ببینه نزاشتم که خدایی نکرده باعث ناراحتی کسی نشم.
ولی شما که گذاشتی دیگه باید بزاری , چون ما دلمون میخواد باقی سیسمونی دخمل نازمون رو ببینیم
انشاالله که تک تک این لباسای خوشگل رو به سلامتی و به دلخوشی و شادی بپوشونی به نازگلمون


سلام مامانی مهربون و خوش قلب برسام جون
خوشحالم که از لباسای فاطمه جونی خوشت اومده گلم.
عزیزم باور کن که من هم اصلا قصد آزار کسی رو نداشتم و فقط به عنوان یادگاری و اتفاقا به خاطر درخواست خیلی از دوستای خوبم این کار رو کردم.
اتفاقا بابایی فاطمه جونی هم از اینکه ممکنه این کار باعث آزار کسی بشه , خیلی راضی نیست , ولی باور کن اینکه خودم دوست داشتم این عکسا به یادگار توی وبلاگش باشه به کنار , ولی بیشتر به خاطر دل دوستانم این کارو کردم.

حالا هم اگه شما و دوستای گل دیگم راهنماییم کنین و نظر بدین که آیا این پست رو از وبلاگ حذف کنم یا نه , و بدونم صلاح در حذفشه این کار رو میکنم با کمال میل.
عزیزم بازم به ما سر بزن.
خوشحال میشم از دیدنت.

امیدوارم که همه نینی های تو راهی سالم و سلامت به دنیا بیان و از وسایلاشون استفاده کنن و آرزو میکنم همه دوستانی که منتظرن تا نینیدار بشن و فرشته کوچولوشون زمینی بشه و بیاد , هر چه زودتر خدا فرزندی پاک و سالم و صالح بهشون عنایت کنه.
فرشته
19 مهر 92 0:56
سلام . چقدر این لباس ها نازن
مبارک فاطمه کوچولووووووووووو
برای منم دعا , من خیلیییییییییییی


سلام خاله فرشته جون مهربونم
خوشحالم که از لباسا خوشت اومده عزیزم.
ممنونم خانومی.
حتما برات دعا میکنم. آرزوی بهترینارو دارم برات عزیزم.
نگران نباش , همه چیز درست میشه انشاالله.
abji hannaneh
19 مهر 92 10:49
SaLaM . vaaay che jiji haye ghashangi
Che mamane ba saligheyi
Zood be donya bia bepusheshun vorujak


سلام آبجی حنانه گل گلاب و مهربون
چه عجب خانومی.
حتما که وقتت کمه و خیلی نمیتونی بهمون سر بزنی . اشکالی نداره, هر وقت تونستی و وقت داشتی بیا عزیزم.
من همیشه از دیدنت خوشحال میشم.
خوشحالم از لباسای دخملیم خوشت اومده گلم.
مامان آوا
19 مهر 92 11:51
سلام گل نازم
خوبی؟
بهتر شدی؟دلمون خیلی تنگیده شده.
دخمل بلا وضعیتش چطوره؟



سلام مامانی خوب آوا جونم
ممنون خانومی , بهترم.
تا همین امشب مهمون داشتم عزیزم. یکی دو ساعتی میشه که رفتن. به خاطر همین دیگه وقت نکردم بیام پیشت خانومی.
خودم بهترم و فقط کمی احساس خستگی میکنم.
فاطمه جونی هم انشاالله که خوبه.
منم دلم برات تنگ شده.
مامان حنانه زهرا
19 مهر 92 18:27
وای عزیزدلم مبارک باشه .به سلامتی انشاالله .
میدونم که کلیم ذوق کردی قربونت برم.
ببخش دیر میام , انشاالله دخملی که اومد و میخواست دندون دربیاره حال منو میفهمی عزیزم . واقعا وقت ندارم, همه دوستام شاکی شدن . با این حال تا فرصت پیدا کنم میام پیشت گلم.
خیلی ماهی عزیزم



سلام مامانی مهربون و خوب حنانه زهرا جون خوشگلمون
اشکالی نداره عزیزم. دوست دارم که زود به زود بیای و ببینمت ولی درکت میکنم و میدونم که واقعا وقتت کمه و باید به دخمل کوچولوت برسی.اولویت اول با حنانه زهراست گلم.امیدوارم این خوشگل خانوم خیلی اذیت نشه برای دندوناش .
هر وقت تونستی و وقت کردی بیا خانومی. همیشه از دیدنت خوشحال میشم.
عاطفه
19 مهر 92 21:15
عزیزم لباسات بسیار زیبا بود , به مامانیت تبریک میگم , امیدوارم با خوبی و خوشی تمامی لباستو بپوشی و مامانو باباتم لذت ببرن , ما هم بادیدن لباسات کلی ذوق کردیم.



سلام عاطفه جون عزیزم
مممنون که به ما سر زدی و کامنت گذاشتی خانومی.
خیلی خوشحالم کردی.
خوشحالم که از لباسای فاطمه جونی خوشتون اومده عزیزم .
بازم پیش ما بیا چون با دیدنت خوشحال میشیم.
مامان شاهزاده کوچولو
20 مهر 92 1:32
یه سلام به مامان منتظر
خوبی؟
رسیدی به بهترین قسمتش! خرررررییییییییییییییددددددددد خیلی باحاله! خیلی هم خریدات خوشگلن ,
اون زیردکمه پلنگیه رو میدی من بپوشم یه عکس باهاش بگیرم؟
منم منتظر شیطون بلاتم تا بیاد .
بازم به ما سر بزن خانمی



سلام مامانی خوب النا سادات عزیزم
ممنونم خانومی , خوبم.
واقعا همینطوره , خرید برای نینی باحال و هیجان انگیزه البته قسمت قیمتاش هیجان انگیزتره.
خوشحالم که از خریدام خوشتون اومده عزیزم.
قابل شمارو نداره خانومی , بفرمایییییییییید.
چشم میام , شما هم به ما سر بزن , خوشحال میشم با هم دوست باشیم.


مامانی درسا
20 مهر 92 2:05
عزیزم فاطمه جونی , همه چی آماده است برای اومدنت ......
انشاالله به سلامتی زمینی میشی و همه ی این لباس ها و وسایل خوشگلو تنت میکنی و استفادشون میکنی عزیزم.
دست همه درد نکنه که زحمت کشیدن



سلام مامانی خوب و مهربون درسا جون
ممنون که پیش ما اومدی و کامنت گذاشتی.
بعد از این همه مدت , دیدن شما اینجا خیلی خوشحال کننده است.
از دعای خیرت ممنون عزیزم . انشاالله همینطور باشه.
بازم منتظرتون هستم خانومی


مامان هدیه
20 مهر 92 10:39
عزیزم واقعا سلیقتون حرف نداره , همشون قشنگن و نمیشه گفت کدوم قشنگتره.
خواهر اینقده لباس صفر و یک خریدی کافیه , زیادم خریدی چون نی نی ها تو ماههای اول زود وزن میگیرن و اون همه لباسو نمیتونی بیشتر از دو سه ماه تنش کنی . از این به بعد خواستی لباس بخری از سایز 2 به بعد بخر , البته ببخشیدا جسارته , فقط یه توصیه خواهرانه بود


سلام مامانی خوب هدیه جون
خوشحالم از لباسا و وسایلای فاطمه جونی خوشتون اومده عزیزم.
حق با شماست عزیزم . از این به بعد اگر هم چیزی بخرم باید سایز بزرگتر بخرم خانومی . مامانی ندید بدیدم دیگه هر چی میبینم خوشم میاد ازش بخرم تا دخملیم که به دنیا اومد زود بهش بپوشونم ,انگار چنددست لباس قراره لحظه به دنیااومدن تنش کنه بچم
ممنون از راهنماییت . بازم پیش ما بیا عزیزم.
مامان بردیا شیطون
20 مهر 92 11:22
مرسی خاله جووووووووووووووووووووون
ممنون که بهمون سر میزنی...
از اینکه دوست خوبی مثل شما داریم خیلی خوشحالیم


سلام مامانی مهربون بردیا کوچولو
خواهش میکنم عزیزم. منم ممنونم پیش ما میای خاله جون.

ما هم از داشتن دوستی مهربون مثل شما خوشحالیم.
پگاه مامان ارتین
20 مهر 92 13:51
عزیزم آدرس وبتو تو وب بردیا شیطون دیدم و وقتی سرزدم یاد خاطرات انتظار آرتین افتادم.
انشاالله به سلامتی قدم به زمین بذاره و شما رو خندون کنه .
سیسمونیم عالی و خوش سلیقه
دوست داشتین لینکم کنید
http://artinjan90.niniweblog.com


سلام مامانی خوب و مهربون آرتین کوچولو
ممنون به ما سر زدی عزیزم.
خیلی خوشحال شدم.از دعای خیرت ممنون عزیزم.
خوشحالم از لباسای فاطمه جونی خوشتون اومده عزیزم.
شما جزو لینک دوستان ما هستید .

mahtab
20 مهر 92 15:18
سلام مامان خانومی , راستی شما رو به چه اسمی باید بخونم؟
برای خودتون اسم وبلاگی انتخاب نکردین؟
عزیزم شما این همه دوست دارین , باز هم از دست دوستانی مثل من گله مندین ؟
پس من چی باید بگم که بعد از یک سال و اندی نظرات پستهام حداکثر به 20 تا میرسه؟!

دست خونواده عزیزت درد نکنه.
حظ کردم از دیدن سیسمونی دختر نازت.
انشاالله با تن سالم ازشون استفاده کنه.
من عاشق دیدن سیسمونیم.
بازم برامون عکس بذار .



سلام مامانی خوب علیرضا کوچولو
اسم من زهراست خانومی.
هر کسی جای خودش رو داره عزیزم. به قول معروف هر گلی یه بویی داره.
من همیشه از دیدن تک تک دوستانم اینجا خوشحال میشم و از نیومدنشون دلتنگ.
خوشحالم از وسایلای فاطمه جونیم خوشت اومده خانومی.
انشاالله اگه قسمت باشه حتما بازم میزارم.
نیکا جون
20 مهر 92 15:35
سلام عزیزم .
چه لباس خوکشلی . منم میخوام!!!!
قدر این لحظه ها رو بدون!!!
یه روز دلت واسه دوران بارداریت حسابی تنگ میشه !
الان احتمالا به حرفم لبخند میزنی میگی اصلنشم , اما من تجربه دارم که میگم!!!


سلام نیکا جان عزیزم
ممنون به وبلاگ ما اومدی و سر زدی خانومی.
آدرس وبلاگت رو برام نذاشتی که بیام پیشت خانومی.
قابل شمارو نداره عزیزم.
چشم سعی میکنم قدرش رو بدونم . حق با تو هستش . من از همین الان هم دلم برای این دوران تنگ میشه وقتی که به آخرش فکر میکنم.
معصومه
20 مهر 92 16:13
سلام عزیزم .
ممنونم که نگرانمی و دوستم داری ولی متاسفانه من حالم خوب نیست و دوست ندارم دیگه با شماها ارتباط داشته باشم , نه فقط شما بلکه همه اونایی که مادر شدن و حرفاشون رو از سمت خودشون میزنن و منو درک نمیکنن و فقط چون خودشون دارن , راحت حرفشو میزنن. میخوام تنها باشم.
اما اینو بدون که من عاشق تو و حرفات و فاطمه عزیزم هستم . مراقبش باش


سلام معصومه جون مهربونم
مگه دست خودته که نخوای با من دوست باشی و ارتباط داشته باشی.
حالا میام بهت سر میزنم و برات کامنت میزارم و باهات صحبت میکنم خانومی.
انشاالله که حالت بهتر بشه عزیزم به زودی.
ما تورو دوست داریم.
معصومه
20 مهر 92 21:16
خصوصی داری عزیزم . یه توماره , فکر کنم 10 صفحه بشه



سلام معصومه جون مهربونم
ممنون که بازم اومدی پیش ما . چه بهتر که ده صفحه باشه خانومی.
خوشحال میشم بخونمش.

مامان آوا
21 مهر 92 10:35
دلم برات تنگ شده دوست جونم


سلام مامانی خوب آوا جونم
دل منم برای شما تنگ میشه عزیزم.
الان توی نینی گپ آنلاینی ولی پیام دادم جواب ندادی خانومی.
معصومه
21 مهر 92 14:22
کلی برام نوشته بودی هرچی فکر کردم در جوابت چی بنویسم فقط این به ذهنم رسید ,

خدایا دوست مهربان و عزیزم که اینقدر مهربونه رو در پناه خودت حفظ کن و کودک نازی که در وجودش هست رو سالم به آغوشش بیار و لیاقت دوستی با اون رو به من عطا کن و سایه همسرش رو بر سرش مستدام کن.
خدایا من از خودم شرمنده ام که با وجود من دوستانم هم غصه میخورن برای مشکلاتم , خدایا به خاطر دل بزرگ دوستام و فرشته هاشون منو به آرزوم برسون تا هدهد خوش خبر باشم براشون.
مهربووووووووووووووووون دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

















سلام معصومه جون مهربونم
بهترین دعا رو در حق من کردی عزیزم. همیشه از دعاهای خیرت ممنونم.
امیدوارم همینطور باشه که گفتی و به زودی بهمون خبرای خوش بدی تا بینهایت خوشحال بشیم . البته حالا که میبینم حالت بهتره و آرومتری این خودش بهترین خبره برام.
ما هم دوستت دارییییییییییییم معصومه مهربووووووون


مامان آوا
21 مهر 92 16:40
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶
____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶
____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶
___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶
___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶
_______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶
________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶
_________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶
_______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶
______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶
_____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶
______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶
________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶
______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶
__________________________¶§¶¶
_________________________¶¶§¶
_________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶
________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶
_____________¶¶_____¶¶¶¶§¶
______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶
_____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶
____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶
____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
___________________¶¶§¶
___________________¶¶¶¶
_______________ ___¶§¶¶




سلام مامانی خوب آوا جونم
ممنون از گلی که برام فرستادی خانومی.
همین گل زیبا تقدیم به آوا جون و شما مامانی خوب و مهربونش
مامان سما
22 مهر 92 11:08
وای که دخملمون چه لباسای قشنگی داره.
انشاالله به سلامتی به دنیا بیای دختر نازنینم و همه زیبایی ها رو با خودت به همراه بیاری.



سلام مامانی خوب و مهربون آترین کوچولو
ممنون خانومی که میای و به ما سر میزنی . خیلی خوشحالم میکنی.
از دعای خوبت ممنونم. انشاالله همینطور باشه عزیزم.

بازم پیش ما بیا عزیزم

مامان بردیا شیطون
22 مهر 92 16:00
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥
هیچ انسانی سرزمین جدیدی کشف نمی کند ، مگر اینکه :

راضی شود مدت طولانی را دور از ساحل بماند...!



سلام مامانی خوب بردیا کوچولوی شیطون
ممنون که به ما سر میزنی عزیزم.
مامان آوا
22 مهر 92 18:24
ددددددددددددددددددللللللللللللللللللللللللللللم تنگه برات


سلام مامانی مهربون آوا جون
منم دلم تنگ شده برای شمااااااااااااااااااااااااا
مامان آوا
22 مهر 92 18:56
منم دلم واسه شما تنگ شده خانومی
خیلی امروز وضعیت حال و روزم بهتره.
شکر / شما چطورین؟
خوبه که مهمون داری حداقل سرگرم مهمانداری میشی و روزها خیلی سریعتر میان ومیرن.
مخصوصا که ماههای آخر بارداری آدم به لحظه شماری میفته.
بهتر شدی عزیزم؟
من امروز زیاد نت بودم ولی خبری از شما نبود.



سلام مامانی خوب و مهربون آوا جون
منم خوبم. آره بهتر شدم.
به همون دلیلی که گفتم کمتر وقت کردم بیام خانومی.
امروز هم مهمون داشتم و خیلی کم اومدم و فقط سری زدم و رفتم.
خوشحالم حالت بهتره عزیزم , امیدوارم همیشه سرزنده و سرحال باشی عزیزم. تو یه فرصت خوب انشاالله با هم گپ میزنیم.
معصومه
22 مهر 92 20:34
عزیزم اومده بودی وبلاگم خوشحالم کردی , ممنونم ازت , قربونت برم , جیگر طلا چطوره؟ خوبه؟ منم خوبم , شکر , بد نیستم, همچنان در همون حالم و اینکه پست جدید نذاشتم که توهم زدی خواهر راستی دوستت دارم


سلام معصومه جون خوب و مهربونم
خدارو شکر که بهتری . امیدوارم حالت خیلی خیلی بهتر از این هم بشه خانومی .
جیگر طلا هم خوبه عزیزم با دعای شما انشاالله .
من هم دوستت دارم خانومی.

یاسمن مامان ترمه
23 مهر 92 0:07
عزیزم انشاالله که همشون رو به سلامتی و خوشی بپوشه و تو و همسرتم کیفشو ببرید . خیلی قشنگن , مبارکش باشه .
خیلی منتظرم که فاطمه جونی رو ببینم


سلام مامانی خوب و مهربون ترمه جون
ممنون که بازم پیش ما اومدی عزیزم.
از دعای خیرت بینهایت ممنون . انشاالله با دعای شما همینطور باشه.
بازم پیش ما بیا . منتظرم خانومی.
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 6:04
گلم , الهی فدات شم منو ببخش نازم , به خدا من اصلا منظورم به شما و اینکه چرا این پست رو گذاشتی نیست ناز گلم.
به سلامتی و دل خوش .
عزیزم اتفاقا کار خوبی کردی گذاشتی و من هم خیلی کیف کردم از دیدن این لباسای فسقلی و ناز .
عزیزم من فقط از خودم گفتم , به خدا منظوری تویه حرفم نبود .
حق داری شاید فکر کردی دارم دو پهلو حرف میزنم ولی به جدم قسم من تنها اخلاق خوب یا بدم اینه که خیلی رُک حرف میزنم و تا حالا یادم نمی یاد حرفی رو توی لفافه یا دوپهلو زده باشم.
گلم خدا اون روز رو نیاره که من به یه مامان گل مثل شما بخوام بگم چرا عکسای به این نازی رو گذاشتی عزیزم, اتفاقا من شخصا منتظر بقیه ی عکس ها هستم از سیسمونی نازگلمون.
بازم گلم میگم به خدا اصلا قصدم این نبود که بهت جسارت کنم و بگم چرا این پست رو گذاشتی , برعکس به خدا کلی هم ذوق کردم عکسا رو دیدم و دارم برای دیدن باقی سیسمونی قشنگ دخمل ناناسمون لحظه شماری میکنم و دارم واقعا انتظار اون لحظه ای رو میکشم که نازگلمون به سلامتی دنیا بیاد و این لباسای ناز رو تنش کنی و عکس های لباس های تن فرشته کوچولو رو هم به این پست اضافه کنی و بقیه ی سیسمونی دخملی رو هم بزاری .

اصلا گلم من فکر میکنم بد نباشه توی موضوعات وبتون یه بخش مخصوص سیسمونی ایجاد کنی و تمام عکسها رو کامل توش بزاری تا هم برای خودتون خاطره ای زیبا بمونه و هم شاید یکی خواست برای نی نی جونش سیسمونی تهیه کنه و دنبال مدل و ایده بود , بتونه بیاد و عکس ها رو ببینه. من توی خیلی از وب ها دیدم اینکار رو کردن و اصلا یه بخش مجزا برای سیسمونی باز کردن . فکر کنم جالب بشه
گلم تو رو خدا منو ببخش اگه ناراحتت کردم


سلام مامانی مهربون و خوش قلب برسام کوچولو
عزیزم اصلا خودت رو ناراحت نکن. من اصلا از کامنتی که قبلا گذاشته بودی برداشت بدی نکردم عزیزم.
اتفاقا از اینکه با من راحت باشی و نظرت رو بگی یا از اینکه دلیل خودت رو برای نگذاشتن عکسهای سیسمونی کوچولوت گفتی نه تنها ناراحت نشدم و نمیشم بلکه خیلی هم استفاده میکنم از حرفا و نظراتت خانومی.
حتی لحظه ای هم فکر نکردم ممکنه حرفت دو پهلو باشه یا روی صحبتت با من باشه عزیزم. اصلا خودتو ناراحت و نگران نکن.
فقط چون حسم باهات مشترک بود و به همون دلیلی که خودت هم بهش اشاره کرده بودی , بااکراه اون پست رو گذاشته بودم, ازت راهنمایی خواستم عزیزم.
از اینکه به فکرم بودی و نگرانی ناراحت شدنم بودی ممنونم عزیزم . ولی خیالت راحت , هیچ ناراحتی در کار نبوده جز خوشحالی از داشتن دوستای خوب و گلی مثل شما.
مراقب خودت باش و زود به زود پیش من بیا که از دیدنت خوشحال میشم.
مامان آوا
23 مهر 92 11:54
کجایی مامانی , یه دفعه رفتی , نگرانت شدم


سلام مامانی مهربون آواجون خوشگله

عزیزم اینترنت قطع شده بود و خیلی طول کشید تا وصل بشه.
ببخش نگران شدی خانومی.
فرشته
23 مهر 92 13:53
سلام مهربون امروز تو هم خیلی یادم کن


سلام خاله فرشته گل و مهربون ما
ممنون بازم اومدی پیشمون خاله جون.
زود به زود بیا پیش ما عزیزم.
اگه لایق باشم چشم. التماس دعا خانومی.
مامان آدرینا
24 مهر 92 22:10
تبریک میگم . خیلی قشنگ و نازهستن .ما منتظریم هر چه زودتر این لباسا رو تن فاطمه جونی ببینیم تا قشنگیشو 1000 برابر کنه .



سلام مامانی خوب و مهربون آدرینا خوشگله
ممنونم عزیزم.
خوشحالم که پسندیدی خانومی . انشاالله با دعای شما دوستای خوبم همینطور باشه عزیزم.
بهار مامانه برسام
25 مهر 92 14:41
گل نازم سلام
سلام به روی ماه خودت و نی نی جون خوشملت که دل ما رو آب کرده و دارم واسه دیدنش لحظه شماری میکنم.
گلم الهی فدات شم که اونقدر خوبی و اونقدر دلت پاکه. خیلی ماهی عزیزم.
مطمئنم این خصوصیات خوب شما به نازگلمون هم منتقل میشه و از حالا یاد میگیره مثل مامان گلش , مهربون و با گذشت و صادق باشه.
خدا شما رو حفظ کنه عزیز دلم.
دوستتون دارم خیلی زیاد , هم شما رو , هم اون فسقلی نانازی همراهتون رو .
دورش بگردم چه ناناز دخملی میشه این دخملی انشاالله .
به فاطمه جونی سلام منو برسونید و بهش بگید مامان برسام خیلی دوستت داره و منتظر زیارت روی ماهته.
قربون شما مامان و دخمل ناز


سلام مامانی گل و مهربون برسام کوچولو
عزیزم شما خیلی به من لطف داری . من که لایق این تعریفها نیستم دوست خوب و گل من. خوبی از خود شماست عزیزم.
منم شما رو دوست دارم , هم شما و هم پسر کوچولو و شیرین زبونت رو.
از اینکه اینقدر به فاطمه جونی محبت داری خیلی خوشحالم عزیزم. حتما سلام تو دوست گل و خوش قلبم رو بهش میرسونم خانومی.
ممنون پیش ما میای عزیزم.
مامان سویل و اراز
25 مهر 92 16:01
سلام مامانی . نمیدونم که یه بار نظرمو نوشتم یا نه ولی بازم میگم لباساش عالین . مخصوصا ست کفشدوزکی و کاپشنش خیلی نازن .مبارکش باشه .انشاالله زودی بیاد و همه رو تنش کنین و لذت ببرین . خیلی دوستتون دارم .



سلام مامانی مهربون آراز و سویل جون
ممنون خانومی که اومدی و برامون کامنت گذاشتی .
خوشحالم که از لباساش خوشت اومده عزیزم.
خدا بچه های خوب و نازت رو برات حفظ کنه خانومی.
از دعای خیرت بینهایت ممنون , انشاالله .
منم شما رو دوست دارم.
مامان گلی
28 مهر 92 7:31
سلام مامانی.
خوبی عزیزم ؟ شرمنده دیر اومدم .
حسابی گرفتارم
من کلی ذوق زده شدم با دیدن این همه لباسهای خوشکل.
انشاالله تو تن فاطمه جونی زیباترم میشن.
وااااااااااای فکر شو بکن اون پاپوش خوشکلا , اون پیرهن سفیده , اون لباس تیکه ای نازا ... تو تن ناز دخملمون چی بشه.
حسابی مبارکه.دست مامان و خواهرتم درد نکنه


سلام مامان گلی خوب و مهربون دوقلوها
خوبم خانومی .
خواهش میکنم عزیزم , با داشتن دو فرشته کوچولو باید هم وقت نداشته باشی , گرچه من همیشه از دیدن کامنتای تو دوست خوبم خیلی خوشحال میشم.
خوشحالم که از لباسای فاطمه جونیم خوشت اومده عزیزم.
چشمات خوشگله.
با دعای شما دوستای مهربونم انشاالله که به خوبی و خوشی بتونم تنش کنم عزیزم.
ممنون که اومدی پیش ما دوست عزیزم.
مامان ستاره
26 آبان 92 23:24
ای جانم , چقدر نازن , دلم رفت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و مهربونم جونت سلامت گلم , انشاالله به زودی یه نینی خوشمل خدا بهت بده به سلامتی و دل خوش و ما بیاییم دیدن سیسمونیاش و قربون صدقش بریم گلم.
مامان وانیا
9 آذر 92 0:17
سلام مامانی فاطمه جون , چه وبلاگ قشنگی برای دخترمون ساختی , خدا حفظش کنه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون وانیا جون عزیزم خوشحالم که به ما سر زدی . خیلی وقت بود که ندیده بودمت خانوم گل . از ابراز لطف و محبتت هم ممنون دوست خوب من .
خاله پارمیدا
18 آذر 92 17:10
ووی ووی , خوجل موجلا , نگا لباساشو , منم دلم ازینا خواست .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون پارمیدا جون خوشحالم که از سیسمونی فاطمه جونم خوشت اومده عزیزم . قابل شما رو نداره خاله جون گل و مهربون .