فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

روز ولادت حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) و روز دختررررررررر

1392/6/16 14:40
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

روز ولادت خانوم فاطمه معصومه , کریمه اهل بیت , عمه سادات


و روز دختر

 

بر همه مسلمانان و  به خصوص دختر خانومای گل  مبارک.

 

تشویق هوراهوراهورا   تشویق

 

 

 

دخمل خانومای  ناز و دوست داشتتنی  روزتون مبارکککککککککککککککک

 

تشویقتشویق تشویق

هوراهوراهورا

 

 

 

سلام دخمل ناز و قشنگ مامانی و بابایی ماچبغلماچ

 

روز دختر مبارک باشه عزیز دلم . تشویق ماچماچ  چقدر دلم پر پر میزنه برای دیدن روی ماهت . چقدر دوست دارم ببینم چه شکلی هستی , چه جوری هستی نازنینم . فقط میدونم ناز و دوست داشتنی هستی  و عزیز دل مایی فدات بشم . ماچبغلماچ

 

 

از صمیم قلبم از خدا میخوام سال بعد صحیح و سالم روز ولادت خانوم فاطمه معصومه سلام الله علیها کنار من و بابایی باشی و سه تایی بریم حرمشون برای زیارت و تبریک روز تولدشون.

 

 

راستی تو دیشب اولین عیدیت رو از بابایی گرفتی بغل , به مناسبت شب تولد بی بی و روز دختر , بابایی بهت عیدی داد بغلماچ , البته چون من فعلا نماینده تام الاختیار تو هستم  نیشخند , به نیابت از شما گرفتم نیشخند و قول میدم برای خود شما خرجش کنم عزیزززززززززززززززززم . مژهخجالت

 

 

 روز دختر مبارک باشه دخملی منننننن ماچماچ . روز دخملا مبارک باشهههه پیرن پری من.بغل 

 

 

بغلمیبوسمتتتتتتتتتت با عشق بغل

ماچماچ

 

 

دختر خوشگلم , چند تا شعر  به مناسبت ولادت حضرت معصومه  و روز دختر مینویسم توی وبلاگت

 

امیدوارم دوست داشته باشی نازنینم

 

 

 

دخت موسى  و اخت الرضا  خوش  آمد

خوش آمد، خوش آمد، خوش آمد، خوش آمد

حضرت معصومه به دنیا  خوش آمد (2)

 

تشویقتشویق

 

آنکه  قبرش  به قم  سنگر عصمت است

بهر   ایرانیان     باعث   رحمت    است

ما همه ریزه خوار ،  او ولى نعمت است

 

مظهر   عصمت   کبریا   خوش   آمد

خوش آمد، خوش آمد، خوش آمد، خوش آمد

حضرت معصومه به دنیا خوش آمد (2)

 

تشویقتشویق

 

 

 

 

خاك قم   گشته  مقدس   از  جلال فاطمه
نور باران گشته این شهر ازجمال فاطمه
گر چه  شهر قم  شده  گنجینه علم و ادب
قطره اى  باشد   ز  دریاى  كمال  فاطمه

 

 

تشویقتشویقتشویق 

 

هوراهوراهورا

 

 

ای   روح  محبت   که  به  قم  قائمه ای
یادآور    زهد    و   عفت       فاطمه ای
معصومه ای   و   خواهر   محبوب رضا
او   عالم   اهلبیت     و     تو عالمه ای

 

بغلتشویقتشویقبغل

 

 

 

 

 

شهر قم  یک گل  به نام حضرت معصومه دارد
این شرف را شهر قم با حضرت معصومه دارد

شهر ما سرمست گشته از شمیم  عطر  کویش
یک  جهان  عطر مصفا, حضرت معصومه دارد

هر که شد مهمان به قم,از فیض اولبریز گشته
این  کرامتها  به  دلها  حضرت معصومه  دارد

من چه گویم از محبت ، از وفا ، از عشق بانو
یک  بغل فیض معلا  ، حضرت معصومه  دارد

 

 تشویقتشویق

ماچماچماچماچ

 

 

 

 

من از  تو  گلبنی بهتر ندیدم  /   ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم  /   گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

 

 

 

ماچماچماچ

 

دختران   فرشتگانی هستند   از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

بغلماچبغل

 

 

 

 

ماچماچماچماچ

 

لبخند خدا روزت مبارکککککککککککککککککککککککک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 17:13
من از تو گلبنی بهتر ندیدم /
ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم /
گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

فاطمه جان،عزیزم روزت مبارک


سلام مامانی مهربون حنانه زهرا

من هم روز دختر رو به حنانه زهرای خوشگل تبریک میگم.
مامان هدیه
16 شهریور 92 18:05
سلام عزیزم اول از همه شرمنده ام به خاطر تاخیری که داشتم و دیر بهتون سر زدم

دوما ممنونم که به وبلاگ دخترم سر زدین

منم با افتخار لینکتون میکنم

روز دختر و به فاطمه گلی تبریک میگم ایشالا خواسته تون سال بعد برآورده شه

این مامانا مگه دلشون میاد پول دخملاشونو واسه خودشون خرج کنن منم هرچی واسه هدیه جمع شه کنار میذارم برا خودش


سلام مامانی مهربون هدیه جون
منم روز دختر رو به هدیه جون تبریک میگم خانومی. ممنون از ابراز لطفت . واقعا همینطوره وقتی مادر میشی همه چی رو برای کوچولوت میخوای . بازم به ما سر بزنی خانومی
سارینای خاله
16 شهریور 92 21:04
سلام عزیزم روز دخترو به دخملتون تبریک میگم


سلام خاله جون مهربون سارینا

ممنونم . روز سارینای عزیزمون هم مبارک باشه
بهار مامانه برسام
16 شهریور 92 22:05
_________$$____________$$
______$$$__$_$$____$$_$__$$$
_____$__$__$$__$__$__$$__$__
_____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$
____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$
___$__$________$__$________$__$
___$__$_________$$_________$__$
____$$__________$$__________$$$
___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$
___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$
____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$
_____$__$____$$$$$$$$____$__$
_____$__$_____$$$$$$_____$__$
______$$$$_____$$$$_____$$$$
_______$__$_____$$_____$__$
_______$__$$$________$$$__$
________$$$__$______$__$$$
__________$__$$$__$$$__$
____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$
___$_____$__$__$$__$__$_____$
___$______$__$$__$$__$______$
___$_______$__$__$__$_______$
___$________$_$$$$_$________$
____$________$____$________$
___$_________$____$_________$
_$$_$________$____$________$_$$
$__$_________$$$$$$_________$__$
$__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$
$___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$
_$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$
__$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$
___$______$___$__$___$______$
___$_____$____$__$____$_____$
____$___$_____$__$_____$___$
_____$$$______$$$$______$$


ممنونم مامان بهار مهربون . دستتون درد نکنه
بهار مامانه برسام
16 شهریور 92 22:08
روز دختر رو به دخمل نانازی تون از طرف من و برسام تبریک بگید
مامان مهربون شرمنده به خدا یه مدتیه یه کم سرم شلوغه
انشاالله نی نی جونتون که به سلامتی تشریف بیاره پیشتون کامل متوجه منظورم میشید
ولی در کل شرمندتونم که با تاخیر اومدم پیشتون
از لطف و محبت و مهربونیتون بی نهایت ممنون و سپاسگذارم


سلام مامان بهاره و برسام عزیزم
خیلی ممنون از تبریکتون خانومی. میفهمم حق دارین که مشغله داشته باشین . من همیشه از دیدن دوستانم اینجا خوشحال میشم. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید .
بهار مامانه برسام
16 شهریور 92 22:10
...
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶
____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶
____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶
___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶
___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶
_______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶
________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶
_________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶
_______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶
______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶
_____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶
______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶
________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶
______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶
__________________________¶§¶¶
_________________________¶¶§¶
_________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶
________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶
_____________¶¶_____¶¶¶¶§¶
______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶
_____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶
____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶
____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
___________________¶¶§¶
___________________¶¶¶¶
_______________ ___¶§¶¶

میلاد حضرت معصومه و روز دختر مبارک


ممنون مامانی مهربون برسام جون
چه گل خوشگلی . میلاد حضرت معصومه بر شما هم مبارک
نازنین
16 شهریور 92 22:31
مرسی که اومدینو تبرک گفتین.
روز گل دختر ناز شماهم مبارک باشه.
انشاا.. وقتی به دنیا اومد در کنار شما شاد و سلامت و تندرست باشه.
ایناهم برای گل دختر نازتون


سلام نازنین خانوم عزیزم

روز شما هم مبارک باشه خانومی
انشاالله همینطور باشه که میگی. ممنونم عزیزم
mahtab
16 شهریور 92 22:55
فاطمه خانوم، دختر ناز، روزت مبارک
ایشالا به برکت نام زیبات دختر خوب و صالحی باشی برای بابا مامان خوبت


سلام مامان مهتاب مهربون
ممنون به ما سر زدی. انشاالله که همینطور باشه که میگید. منم ولادت حضرت معصومه رو بهتون تبریک میگم
مامان حلما
16 شهریور 92 23:25
روز دختر بر فاطمه کوچولوی پاک و عزیز مبارک باشه .
ایشاالله صحیح و سالم بیای پیش مامانت.


سلام مامانی مهربون حلما جون

روز دختر بر دخملی شما هم مبارک باشه . بازم بیایین پیش ما مامانی و حلما
مامان زهره
16 شهریور 92 23:51
سلام عزیزم
روز دختر و به شما و فاطمه جونی تبریک میگم وبعد از اینکه به ما سر میزنید واقعا ممنونم شرمنده دیر پیشتون میام .


سلام مامان زهره مهربون
ممنون منم ولادت حضرت معصومه رو به شما تبریک میگم خانومی . بازم به ما سر بزنید دوست دارم زود به زود بیای پیشمون و ببینمتون
پریسا
17 شهریور 92 0:53
سلام مامان منتظر
روز تولد خانم حضرت معصومه و روز دختر برشما و فاطمه دوست داشتنی مبارک
چه اسم زیبایی انتخاب کردین .
مبارکه.



سلام مامانی مهربون نورا جون

منم روز دخملی عزیزتون و ولادت حضرت معصومه رو بهتون تبریک میگم.
از ابراز لطفت ممنون . بازم منتظرتون هستم
هدی مامان طناز
17 شهریور 92 10:01
سلام فاطمه خانومی گل.....
روزت مبارک....
مامانی رو اذیت نکنی هااااااااااااا
ممنون خانومی که به وب ما سر زدید....خوشحالمون کردید....


سلام مامانی مهربون طناز جون
ممنون که اومدین پیش ما . روز دخملی شما هم مبارک باشه . بازم منتظرتون هستیم
یاسمن مامان ترمه
17 شهریور 92 12:26
دختر داشتن بهترین هدیه خداست
روز دخملت مبارک عزیزم


سلام مامانی مهربون ترمه جون
خوشحالم بازم اومدین پیشمون. روز دخملی شما هم مبارک باشه.
مامان کیاراد
17 شهریور 92 16:47
سلام مامانی مهربون....چطورید ؟ خوبید؟ روز دخملتون هم با تاخیر مبارک عزیزم....


سلام مامانی خوب کیاراد جون

ممنون عزیزم. خوبیم خداروشکر. ولادت حضرت معصومه بر شما هم مبارک . خوشحالم بازم اینجا میبینمتون
خاله الهام
17 شهریور 92 17:12
سلام عزيزم مرسي كه بهمون سر زديد ممنون كه با دقت وبمون رو خونديد
كاملا حق با شماست ني ني ما واقعا از ديوار راست بالا ميره
روز دختر به شما مامان مهربون كه دختر ديروز باشيد و دخملي ملوستون كه هنوز قدم رنجه نكردند
خيلي خيلي مبارك


سلام خاله الهام مهربون

خدا نینی شیطون بلاتونو واستون نگهداره. منم روز دخملی رو به شما و به آرتمیس عزیزم تبریک میگم .
خاله الهام
17 شهریور 92 17:13
ماماني مهربون شما با افتخار لينك شديد


سلام خاله الهام . ممنون ما رو لینک کردین . من هم وبلاک شما رو لینک کردم خاله مهربون آرتمیس . بازم به ما سر بزنین
معصومه
17 شهریور 92 21:32
سلام فاطمه جان. روزت مبارک. من از وبلاگ حنانه زهرا شمارو پیدا کردم . دل پاکی دارید عزیزم میشه برای من دعا کنید؟


سلام معصومه جان عزیزم
خیلی ممنون به وبلاگ ما اومدی . خیلی خییلی خوشحال شدم . بازم منتظرت هستم.
چشم اگر لیاقت داشته باشم حتما برای شما هم دعا میکنم . امیدوارم خدا هر اونچه که آرزو داری و خواستارش هستیرو بهت عطا کنه .

البته توی زندگی همیشه مصلحت خودت و حکمت خدا رو که به مصلحت تو هست در نظر بگیر و به خدا اعتماد کن.
همه ما آدما سختیهای خاص خودمون رو توی زندگی داریم که شاید هرگز در چشم دیگران دیده نشه .
امیدوارم به آرزوت برسی خانومی. از صمیم دلم برات دعا میکنم .
مامان پرنیان
17 شهریور 92 21:45
سلام عزیزم
ممنون از اینکه به ما سر میزنید
من هم روز دختر رو به فرشته ی کوچولوی شما تبریک میگم
باز هم پیشمون بیاین خوشحال میشیم.


سلام مامانی مهربون پرنیان کوچولو

روز دختر بر دخملی شما هم مبارک باشه خانومی.

چشم حتما بازم بهتون سر میزنم . شما هم به ما بیشتر سر بزنید خوشحالم میکنید.
مامان سويل و اراز
17 شهریور 92 23:14
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
سلام دوست عزيزم روز دخترو به ماماني ناز و گل دخملش تبريك ميگم



سلام مامانی آراز و سویل جون عزیز
منم روز دختر رو به دخملی شما تبریک میگم خانومی.
خوشحالم اینجا میبینمتون . بازم منتظرتون هستم
بهار مامانه برسام
17 شهریور 92 23:36
سلام مامانی منتظر
حقا که منتظر به شیرین ترین انتظار جهانی
خوش به حالت
راستش من دوران بارداریم خیلی خوب نبود و شرایط روحی مناسبی نداشتم و خیلی سختی کشیدم البته بیشتر از من طفلی گل پسرم اذیت شد و دورش بگردم حتی یک بار هم منو اذیت نکرد و من تا روزی که بردنم بیمارستان و برسام به دنیا اومد یک بار هم درد نداشتم و یا اذیت نشدم پسرم خیلی هوای مامان بدش رو داشت
از خدا میخوام دخمل ناز شما هوای مامان خوبش رو داشته باشه
انشاالله خیلی زود به سلامتی دنیا میاد و با دستای کوچولوش دستاتون رو میگیره و کل لذت دنیا رو یک جا بهتون هدیه میده
با آرزوی بهترین ها برای شما مامانی گل


سلام بهار جون مامانی مهربون برسام کوچولو

درسته انتظار اومدن نینی خیلی شیرینه ولی گاهی اوقات طاقتم تموم میشه دوست دارم زود ببینمش .

از اینکه شندیم دوران بارداری خوبی نداشتی خیلی ناراحت شدم ولی عوضش خدا در قبال همه این سختی ها یه شیرینی خوشمزه آخرش بهت داده و اونم نینی سالم و سلامت بوده . بازم خدارو صد هزار بار شکر

به هر حال هر دوره از زندگی سختیهایی داره ولی خدا خودش کمک میکنه . منم از بارداری اولم اصلا خاطره خوبی ندارم به خصوص آخرش حالا میام پیشت و تو وبلاگت برات مفصل تعریف میکنم.

فاطمه جونی من هم خیلی دخمل ناز و صبوریه و مامانیش رو تا اینجا اذیت نکرده , امیدوارم بعد از به دنیا اومدنش هم همینقدر صبور باشه . فقط ویارم خیلی شدید بود چند ماه اول و تازه بهتر شدم کمی .


ممنون از لطفت خانومی و اینکه بازم سر به ما زدی عزیزم . بازم منتظرت هستم دوست خوبم
خاله پارمیدا
18 شهریور 92 0:07
روز دختر نانازی شما هم مبارککککککککککککککککککککککککککک
ببخشید من همش دیر میرسم


سلام خاله پارمیدای مهربون ما

روز همه دخملای ناز و دخملی ناز شما هم مبارککککککک

اشکالی نداره خانومی . همینکه لطف میکنی میای و به ما سر میزنی خیلی خوشحال کننده است برامون عزیزم
مامان گلی
18 شهریور 92 0:19
سلام مامانی مهربون

شرمنده اینقدر دیر بودم.بنا به دلایل مشغله زیاد

وای چه وب زیبایی درست کردین.ماشالاه پر از رنگهای شاد.فاطمه جون ببین چه مامان خوش سلیقه ای داری.به به خانوم خانوما عیدی دخملی رو گرفتی که

یادت باشه قول دادی برای دخمل طلا خرجش کنیالطفا فراموش نکنی(من حامی دخمل جونم)

روز دخترم مبارک.ایشالاه در پناه حضرت معصومه سالم بدنیا بیاد.از دوستی با شما خیلی خوشحال شدم.بازم میام پیشتون


سلام مامانی مهربون تارا و طاها جون خوشگل

ممنون از ابراز لطفت و اینکه به ما سر زدی خیلی خوشحالم کردی خانومی. چشم حتما برای خودش خرج میکنم . قول دادم دیگه

روز دخملی شما هم مبارک باشه عزیزم

انشاالله همه نینیا در پناه حق و زیر سایه ائمه سعادتمند باشن و نینی های تو راه همگی سالم و سلامت بیان تو آغوش مامانیا و باباییاشون.

منم از آشناییت خیلی خوشحالم . حتما این کارو بکن و بازم پیش ما بیا . منتظرم
مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 3:33
اپم عزیزم


سلام مامانی حنانه زهرای خوشگل

چشم حتما بتون سر میزنم
مامان محمد جان
18 شهریور 92 10:28
روز دخمل بر نی نی شما هم مبارک
سالم سرزنده باشین


خیلی ممنون مامان جون محمد جان

شما هم سالم و سر زنده باشین انشاالله . بازم به ما سر بزنین
مامان آدرینا
18 شهریور 92 12:19
عزیزم روز قشنگ دختر به دختر قشنگت تبریک میگم


سلام مامان جون آدرینای ناز خوشگل

منم روز دختر رو به دخملی شما تبریک میگم . ممنونم به ما سر زدین خانومی
بهار مامانه برسام
18 شهریور 92 14:45
الهی من فدات شم
عزیزم شما هم خیلی سختی کشیدی......
گلم قبلا هم یه وب داشتی و در مورد فرشته ی آسمونیت مینوشتی؟؟؟؟
من یادمه یه بار اتفاقی تو یه وبی رفتم و دیدم یه مامانی درد و دل کرده بود و از سفر دوباره ی نی نیش به بهشت نوشته بود ...اون موقع من تقریبا تازه برسام رو داشتم آنقدر ناراحت شدم که در جا گریه امونم نداد و نتونستم حتی یک کلمه هم برای اون مامانی مهربون بنویسم و تا یک هفته حالم بد بود و همش از خدا برای اون مامانی طلب صبر میکردم و از جدم میخواستم کمکش کنه.....
نمیدونم شما بودی یا نه؟
ولی الانم واقعا ناراحت شدم.
عزیزم از یه طرف خیلی سخت بوده از یه طرف به گفته ی خودتون خدا فرشته ای رو که بهتون هدیه داده بوده انقدر دوست داشته که نخواسته اذیت بشه و دوباره برده پیش خودش و یه جای خوبه الان اون نانازی و فرشته ی زندگی شماست و حافظ آجی کوچولوش میشه .غصه نخور .

خدا رو قسم میدم به حرمت جدم سید الشهدا،خدا رو قسم میدم به بانوی دو عالم جده ی سادات ، خدا رو قسم میدم به عمه سادات , شکیبای کربلا , خانم زینب , که زایمان خوبی داشته باشی و نی نی گلت به سلامتی دنیا بیاد و سالیان سال زیر سایه ی پر مهر شما و همسرتون مراحل رشد و ترقی رو سپری کنه و به حق جدم باطن پنج تن خوشبخت و عاقبت به خیر بشه.

تو رو خدا غصه ی گذشته رو نخور, بدون که الان دخملت یه حافظ بهشتی داره و دادشیش حسابی مواظبشه پس جون من خودت رو ناراحت نکن مامان مهربون.

انشاالله فاطمه خانم رو صاحب اسمش نگهدار باشه.

عزیزم ممنون از محبت و دلداری و ابراز همدردی که با من کردی.
فدای محبتت
از خدا میخوام به وسعت دل پاکت بهت خیر و برکت بده


سلام مامانی مهربون برسام جون
ممنون بازم اومدی پیشم.
از همدلی و ابراز محبت و لطفت ممنون.
نه عزیزم اون وبلاگ که میگی وبلاگ من نبوده ولی مال هر کسی بوده دعا میکنم خدا کمکش کنه و دوباره یه نینی ناز و خوشگل بهش عطا کنه.

همه ما سختیهایی توی زندگی داریم که اگه بدونیم , فکر نمیکنیم فقط خودمون مشکل داریم . مگه نه؟

خدا همه کوچولوهای مریض رو هم به حق خانوم فاطمه زهرا سلام الله علیها شفا بده و همه نینی های تو راهی رو سالم و سلامت به دست خونواده هاشون بسپره.

آره عزیزم خودم هم فکر میکنم داداشی فاطمه کوچولو از اینکه اون صاحب یه خواهر شده خیلی خوشحاله و حسابی مواظبشه و برای سلامتیش و سعادتش دعا میکنه.

محتاج دعای شما هستیم . حتما برای من و فاطمه جونی و باباییش دعا کن .
بازم پیش ما بیا
مامان آوا
18 شهریور 92 20:50
سلام مامان گلی خوبی امیدوارم که این دوران بارداریت به خوشی سپری بشه ودختر گلت رو هرچه زودتر بغل کنی وبوسش کنی و هیچ چیز لذت بخش تر از بغل کردن بچه و بوییدنش نیست عزیزم . توی این راه باید بردبار باشی و خیلی باید مواظب روح و روان خودت باشی تا بتونی از پسش بر بیای . موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفق باشی مامان کوچولو


سلام مامانی خوب آوا جون عزیزم
ممنون از دعای خیرت خانومی.
انشاالله که به خوبی سپری بشه به امید خدا.
درسته باید خیلی صبور باشم و به خدا توکل کنم . ممنون از لطفت عزیزم.
بازم به وبلاگم بیا خیلی خوشحال میشم.
معصومه
18 شهریور 92 21:48
باعث افتخارمه با تو ارتباط داشتن عزیزم مرسی که وقت گذاشتی برای من اونهمه نوشتی واقعا حرفهات بهم آرامش داد خودت میدونی عزیزم درد داشتن سخته و از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست
دوستت دارم. ایشالله به حق فاطمه (س) دخترت نازت سلامت بیاد بغلت


سلام معصومه جان عزیز
منم باعث افتخارمه خانومی. خوشحالم که تونستم کمی آرومت کنم. همه اون حرفا حرف دلم بود. آرزو دارم خدا هر چه زودتر یه نینی سالم و خوشگل بهت عطا کنه تا دلت شاد شه.
ممنونم عزیزم از دعای خیرت . بازم به دیدنمون بیا خوشحال میشم

بهار مامانه برسام
18 شهریور 92 23:58
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**
دوست خوبم
انقدر خوبی که نمیدونم چه طوری ازت تشکر کنم
فقط امیدوارم خدای مهربون به حرمت جدم برات آینده ای خوب و شاد رو در کنار نی نی نازتون و همسرتون رقم بزنه و شیرینی تولد ناز گلتون هم برای ما یک لبخند رو لب شما و گاهی یادی از ما به دلتون.
خدا فاطمه خانم گل رو حافظ و نگهدار باشه و انشاالله به سلامتی دنیا که اومد و به سنی رسید که میشد براش تعریف کنید خاطرات این روزا و اینکه چقدر نیومده برای ما عزیز هست رو حتما براش تعریف کنید و از طرف من به خانم خوشمل سلام برسونید و بگید مواظب خودش باشه و یادش باشه که ما خیلی خیلی دوستش داریم



سلام بهار جان مهربون , دوست خوبم
از اینکه میای پیشم و یادگای میزاری خیلی خوشحال میشم.
از دعای خیرت خیلی خیلی ممنونم عزیزم. خوبی از خودته خانومی
مطمئنم فاطمه جونی هم شما رو دوست خواهد داشت و ممنون دعاهاتون حتما خواهد بود .
چشم حتما پیغامتون رو اگر خدا بخواد به فاطمه جونیم میرسونم.
برسام کوچولو رو ببوس و بازم به دیدنم بیا.
مامان مهرناز
19 شهریور 92 0:52
سلام عزیزم
روز دختر روبه گل دخترت تبریک میگم
ان شالله که قدمش پر از خیروخوشی باشه و سالم بیاد تو بغلت

به ما هم سر بزن خوشحال میشیم


سلام مامانی خوب مهرناز جون
منم روز دختر رو به دخملی شما تبریک میگم
ممنون به دیدن ما اومدین و یادگاری گذاشتین
خیل ممنون عزیزم . انشاالله
چشم حتما به دیدنتون میام.
فاطمه مامان الینا جونی
19 شهریور 92 9:55
سلام به مامان جونه منتظر و نی نی فاطمه جون خوبید
مامان جونی انشاا... به زودی زود نازگلتو بغلت ببینیم میدونم بی صبرانه منتظرید که بیاد بغلتون انشاا... سالم و سرحال بزودی میبینیش قوربونش بشم چقدرعاشق نوزادای کوچولو هستم نازش کن کوچولی دوست داشتنی رو


سلام مامانی مهربون الینا جون عزیزم
خیلی ممنون به ما سر زدید و یادگاری گذاشتید.
انشالله دعای شما مستجاب بشه و همینطور باشه خانومی.

منم نوزاد رو خیلی دوست دارم مخصوصا دست و پای کوچولوشون رو.
بازم به ما سر بزنید که خوشحال میشم
مامان آوا
19 شهریور 92 10:30
مامان گل فاطمه جون من با اجازه تون لینکتون کردم


سلام مامانی خوب آوا جون

خیلی ممنون از لینکتون . لطف کردی. وبلاگ شما و آوا جون هم جزو لینک دوستان ما هست مامانی.
مامان مهرناز
19 شهریور 92 14:15
مرسی بابت نظر زیبات
شما هم با افتخار لینک شدین


سلام مامانی مهربون مهرناز کوچولو
خواهش میکنم خانومی .
شما هم جزو لینک دوستان ما هستی عزیزم
معصومه
19 شهریور 92 19:04
عزیزم تو خیلی ماهی , قربونت برم من . ایشالله ایشالله عروسی دخمل نازت بیام دعوت کنی براش برقصم
عزیزم یه سر به وبلاگ پسر جاریم بزن و آخرین پست ها رو بخون ببین چه خبره
bardiyayenaze91.niniweblog.com


سلام معصومه جان مهربون
خیلی ممنون . تو لطف داری خانومی . انشاالله عروسیییییش .
وبلاگ بردیا کوچولو رو دیدم عزیزم . میام پیشت و باهات راجع بهش صحبت میکنم
tina
19 شهریور 92 21:42
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززم از الان خیلییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم ووووووووووووووووو به مامانووووووووووو باباتتتتتتتتتتتتتتتت تببببببببببببببببببریک میگمممممممممممممممممممم


سلام خاله تینای مهربون
منم از همین الان خیلی شمارو دوست دارم خاله جون مهربون . ممنون تینا جان بابت تبریکت . آدرس وبلاگت رو نداده بودی بیام بهت سر بزنم , اگر بازم پیشم اومدی آدرس سایت یا وبلاگت یادت نره که برام بزاری تا بیام پیشت.

ای دختر عموی ناقلا . حالا دیگه با اسم مستعار میای وبلاگم که نشناسمت.
ولی دیدی من شناختمت
ممنون اومدی اینجا و یادگاری گذاشتی دختر عمو جوننننننننننن. منم خیلی شما رو دوستتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممم
مامان حسنا
20 شهریور 92 0:50
عزیزم با تاخیر , روز دختر به فاطمه جونم مبارک , ببخشید که دیر اومدم


سلام مامانی مهربون حسنا کوچولو
ممنون بابت تبریکت عزیزم. روز دخملی شما هم مبارککککککک. اشکالی نداره دیر اومدی ما قبول داریممممممم. بازم پیش ما بیا حتما
مامان فاطمه
20 شهریور 92 17:51
سلام به فاطمه خانومی و مامان مهربونش.ممنونم از لطفت مامان آیندهمن شما رو لینک کردم


سلام مامانی خوب و مهربون فاطمه زهرا
ممنون که به ما سر زدی و یادگاری گذاشتی. خوشحالم کردی عزیزم.
شما هم جزو لینک دوستان ما هستید عزیزم.
بازم به ما سر بزن خوشحالم میکنی.