فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

اینکه زن باشی ........ اما .......

1392/6/15 18:04
1,773 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت نزدیک شدن به  روز دختر  و  میلاد با سعادت کریمه اهل بیت

 

 

( حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  )

 

 

 

تقدیم به دختر گل و نازنینم  ,  فاطمه جون خودم  ,  و همه دختر خانومای گل

 

 

 

سلام دخمل قشنگ و دوست داشتنی من .ماچبغل


 

کم کم داریم نزدیک میشیم به یه مناسبت خوب و مهم و اون تولد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختره . این روز بر همه دختر خانومای خوبببببببب و مهربونننننننن و دوست داشتنی پیشاپیش  مبارکککککککک.ماچماچماچ

 

 

این روز بر تو هم مبارک باشه دخملی من بغلماچبغل . عزیز دلم اونقدر دوست داشتم الان بغلم بودی و با هم میرفتیم حرم حضرت معصومه , انشاالله بیای عزیز دلم با هم بریم حرم , بغل فدات بشه مامانی .ماچ


 

میخوام بهت بگم خوشگلم , عزیز دلم  بغل, دختر بودن , دخمل بودن , دخمل بابا بودن دخملی مامان بودن , خوشگل بودن ,  خیلی خوب و عالیه , ولی از همه مهمتر  دختر خوب بودنه مگه نه ؟ ماچماچ

 

 

دختر خوب میدونی یعنی چی عزیز دل مامان ؟  لبخند  یعنی اونی باشی که خدا دوست داره و اونی باشی که مورد رضایت خدا ,  پیغمبر خدا  و  مورد رضایت بانوی دو عالم که سرور زنان بهشته یعنی ( حضرت فاطمه زهرا )   باشی  ,

اینجوری که باشی دختر بودن یه افتخارههههههههههههههههههههه و خدا هم خیلی دوست داره و از تو راضیه . اینطوری مامانی و بابایی هم حتما ازت راضین عسل مامان و باباماچبغلبغلماچماچبغل

 

 

 

 

 

متن زیر رو وقتی خوندم خیلی خوشم اومد ,  تقدیم میکنم به دخمل نازنازی خودم و همه دوستای گلم که به این وبلاگ میان :

 

 

اینکه زن باشی و از آبشار زیبای موهایت لذت ببری  اما   آن را بپوشانی و پنهان کنی طوری که حتی تاری از آن معلوم نباشد ,

 

 

اینکه زن باشی و اندام مناسبی داشته باشی  اما   آن را بپوشانی و پنهان کنی ,

 

 

اینکه زن باشی و بتوانی زیبا و با عشوه حرف بزنی  اما  نزنی  و صدایت را نازک نکنی ,

 

 

اینکه زن باشی و بتوانی همکار نامحرمت را بخندانی طوری که لحظات شادی را با هم داشته باشید  اما نخندانی و از قید ان شادی هم بگذری و سنگین برخورد کنی ,

 

 

اینکه زن باشی و در بازار عرضه و تقاضا ی ادا و عشوه و هوی و هوس , بتوانی عرضه کننده باشی   اما  نباشی هر چند که قابلیتش را داشته باشی ,

 

 

اینکه ارزش جامعه ات وارونه شده باشد و برای ارزشهای تو و در پوشش بودن های تو ارزشی قائل نباشند ,

 

 

اینکه جوری حرف بزنی , قدم برداری و پوشش داشته باشی که همکارت , استادت , همکلاسی دانشگاهت , تحریک نشود و راحت و آسوده کارش را بکند و تمرکزش به هم نریزد ,

 

 

اینکه با همه این تناقض ها دست به گریبان باشی و حتی پایت گران هم تمام شود :

 

 

 

 

همه اینها  ارزش یک لحظه نگاه رضایت بخش بانو را دارد

 

 

 

که دست دعا بلند کند و بگوید :

 

 

 

خدایا

 

 


دختران امت پدرم  ,  همه زیباییها را داشتند و معیوب و مفلوج و کچل و زشت نبودند ,

 

 

 

 

ولی برای رضای تو  زیباییهایشان را از نامحرم پنهان کردند ,

 

 


پس تو محبت خودت را در دلهایشان صد چندان کن ,

 

 


طوری که هیچ چشم و ابرویی ,

 

 


ناز و کرشمه ای ,

 

 


پول و مکنتی ,

 

 


نتواند جایگزین آن شود .

 

 

 

 

 (  برگرفته از وبلاگ دوست خوبم فرشته )

 http://niniekhodam.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نازنین
14 شهریور 92 21:30
عالی بووووووووووووود...



سلام نازنین خانوم گل
خوشحالم دوباره اینجا میبینمت خانومی . روز دختر رو پیشاپیش به تو و خواهر کوچولوت نیکو جون تبریک میگم .
مامان حسنا
15 شهریور 92 18:30
خیلی قشنگ بود...
فاطمه جونم جوجه قشنگم روزت مبارک...



سلام مامانی مهربون حسنا جون
خیلی ممنون خاله جون.حسنا جونم روز تو هم مبارکککککککککک
ریحانه
15 شهریور 92 21:18
فاطمه جونم روزت مبارک خوشگلم
راستی خاله جونم میشه بلینکمتون؟؟؟


سلام ریحانه جون گل .
روزت مبارککککککککککک عزیزم. روز دختر رو بهت تبریک میگم . بله حتما میتونی ما رو لینک کنی . من خوشحال میشم.
مامان آدرینا
15 شهریور 92 21:45
مرسی عزیزم من این روز قشنگ و زیبا رو به مسافر کوچولوت تبریک میگم من و آدرینا که خیلی منتظریم تا زود روی ماهشو ببینیم
آره سرو حسابی شلوغه بازم ممنونم که بهمون سر زدی


سلام مامانی خوب آدرینا جون
ممنونم از لطفتون . منم روز دختر رو به آدرینای خوشگلمون تبریک میگم . انشاالله همیشه سلامت و زیر سایه مامانی و بابایی باشه.
شیرین
15 شهریور 92 21:53
سلام عزیزم خییییییییییییییییللللللللللللللللللییی خوشحالم که به منم سر زدی و تجربیاتو بهم گفتی سعی میکنم همه کارایی که گفتی رو رعایت کنم حرفات خیلی زیاد امیدوارم کرد ممنون دوست خوبم در ضمن خیلی واسه دخمل نازت زیبا مینویسی


سلام شیرین جان عزیزم
خوشحالم که بازم اینجا میبینمت . امیدوارم حرفام تونسته باشه تا حدودی راهنماییت کنه گرچه خودت همه چیز رو بهتر از من میدونی عزیز م. خدا همیشه پشت و پناهته , شک نکن. از اظهار لطفت ممنون , من اینجا فقط سعی میکنم حرفای دلمو برای دختر کوچولوم بنویسم امیدوارم که اونم دوست داشته باشه
خاله مریم
15 شهریور 92 23:11
سلام عزیزم عیدت مبارک
روز دختر به فاطمه کوچولو هم مبارک


سلام خاله مریم جوووووون
خیلی ممنون که بازم اومدین پیشمون . از دیدنتون خوشحالم . عید شما هم مبارک باشه . ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما هم مبارکککککککک
مامان سما
16 شهریور 92 9:10
سلام دوست عزیزم
مطلب زیبایی رو نوشته بودی امیدوارم دختر نازنینت فرزند صالحی برای شما باشه.
برات بهترینا رو از خدای بزرگ می خوام.
مواظب خودت و گل زیبات باش


سلام مامانی مهربون
انشاالله همینطور باشه که میگین .
منم بهترینها رو برای شما آرزو دارم عزیزم.
خیلی ممنون به وبلاگ ما سر زدی و نظر گذاشتی . بازم منتظرتون هستم. خوشحال میشم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 شهریور 92 10:40
سلام مامان خانوم - چطورید؟وای چه اسم قشنگی فاطمه مطمئنم که خیلی بهش میاد - مامان خانوم خیلی خیلی کار داریها وقتی نی نی به دنیا بیاد اصلا وقت سرخاریدن نداری - چقدر عکس باید بگیری - چقدر آتلیه باید بری - چقدر باید جشن بگیری - الان کلی استراحت بکن - فردا میریم عکس میگریم انشاءا.. خیلی زود عکسها رو براتون میذارم یک بوس آبدار


سلام مامان بهاره جون امیر محمد
از ابراز لطفت خیلی خیلی ممنون خانومی . درست میگی انشاالله بعد از به دنیا اومدن نینی خیلی سرم شلوغ میشه . منتظر دیدن عکسهای خوشگل امیر محمد گلمون هستیم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 شهریور 92 10:43
روز دختر مبارک باشه فاطمه خانوم گل گلی بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم عزیزم - متن مامانی هم خیلی قشنگ بود


سلام مامانی خوب امیر محمد گل
ممنونم عزیزم .خوشحالم بازم اینجا میبینمتون . روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما هم مبارک باشه
مامان اوا
16 شهریور 92 13:51
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد لبخند خدا روزت مبارک روز دختر مبارک


سلام مامانی آوا جون
روز دختر بر آوا جون عزیزمون هم مبارک باشه . انشاالله همیشه سلامت و خوب باشه این دخملی ناز
مامانٍ زهرا
16 شهریور 92 14:00
متن زیبایی بود، انشاالله خدا کمک کنه بتونیم دخترهامون رو زهرایی تربیت کنیم.
روز دختر گلت مبارک باشه


سلام مامانی خوب زهرا جون
خیلی ممنون به وبلاگمون اومدین . روز دختر بر دخملی گل شما هم مبارک باشه . انشاالله همیشه زیر سایه بابایی و مامانی زندگی خوبی داشته باشه.
مامان اوا
20 شهریور 92 10:28
سلام مامانی . حال دختر گلمون چطوره؟


سلام مامانی مهربون آواجون
خوشحالم میبینمت خانومی. انشاالله که خوبه عزیزم.
قراره به زودی برم سونوی سه بعدی . برای سلامتی بچم دعا کنید.
مامان آوا
20 شهریور 92 20:39
سلام مامان فاطمه گلی امیدوارم حال شما ونی نی گلمون خوب باشه منم واسه سلامتی فاطمه جون دعا میکنم خبری ازتون نبود نگران شدم


سلام مامانی خوب آوا جون
ممنون دوباره اومدی پیشم. خیلی خوشحال شدم خانومی.
ممنونم . با دعای شما انشاالله . از دعای خیرت ممنونم عزیزم.
چند روزیه پست جدیدی نذاشتم ولی به وبلاگ شما اومدم و سر زدم و یادگاری هم براتون نوشتم عزیزم.
بازم منتظرت هستم خانومی . با اومدنت اینجاخوشحالم میکنی.
ریحانه
25 شهریور 92 12:25
فاطمه جونم عاشقتم
راستی چرا دیگه به وبلاگم نمیای


سلام ریحانه جون مهربون
خوبی عزیزم؟
خواهر و داداشیت خوبن؟

منم شما رو دوست دارم ریحانه جون مهربون .

میام عزیزم بازم پیشتون . چند روزه گرفتارم . دنبال سونوگرافی و آزمایشات شش ماهگی بودم و سرم کمی شلوغ بود.