فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

یا جواد الأئمه

1393/7/2 19:53
2,517 بازدید
اشتراک گذاری
شهادت مظلومانه باب المراد , جواد الأئمه را

 

به محضر امام هشتممون حضرت رضا علیه السلام

 
و تمامی شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم  . . . .

 

 

 

 

 

 

 

ای باب الحوائج ، یا جواد الأئمه , ای بهارِ نُهُم ، تو را شهید کردند ؛

 

در حالی که هنوز بیش از 25 گُل , در باغِ عمرت شکوفا نشده بود ...

 

 

 

 

نور نهم  ز اوصیا ،  جلوه ی جان اولیا ,

 

روح به پیکر رضا ، عطر گل خدا , جواد

 

با  لب تشنه , وای من ، جان به لبت رسیده بود

 

داشت حریم حجره ات ، غربت کربلا , جواد ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باب المراد غریب

 

 

طائر عرشم , ولى  پر بسته ‏ام
یاد دلدارم  , ولى  دل خسته‏ ام

آسمانم  بى ستاره  مانده  است
درد , من را , سوى غربت رانده است

ناله ‏ها ماندست در چاه دلم
قاتلى دارم  ,  درون منزلم

من رضا را همچو روحى بر تنم
هستى و دار و ندار او منم

ضامن آهو مرا بوسیده است
خنده ‏ام را دیده و خندیده است

بر رضا هركس دهد من را قسم
حاجتش را می‏دهد بى بیش و كم

لاله ‏اى در گلشن  مولا  منم
غصه دار صورت زهرا منم

زهر كین , كرده اثر ,  رویم  ببین
همچو مادر , دست بر پهلو , غمین

در میان حجره ‏اى در بسته ‏ام
بى قرارم ، داغدارم ،خسته‏ ام

این  طرف  یا  فاطمه  باشد  جواد
آن طرف دشمن ز حالش گشته شاد

این طرف درد و غم و آه و فغان
آن طرف هم , دخترانی كف زنان

كس نباشد بین حجره یاورم
من جوانمرگم ،  شبیه مادرم

ریشه‏ ها را , كینه‏ ها سوزانده است
جاى آن سیلى به جسمم مانده است

حال كه رو بر اجل آورده ‏ام
یاد باباى غریبم كرده ‏ام

نیست یک  درد آشنا  اندر برم
خواهرى نبود  كنار  پیكرم

تشنه لب , در شور و شینم , اى خدا
یاد جدّ خود , حسینم  , اى خدا

 

 

 

 

 

 

خداوندا به حرمت اهل بیت عصمت و طهارت , به آبروی حضرت زهرا , و مظلومیت جواد الأئمه ,

 

همگیمون رو حاجت روا و عاقبت به خیر کن ....

 

 

دوستای گلم میخواستم که امشب , پست مربوط به خاطرات فاطمه جونی و این روزهای دخترم رو بزارم , اما به دلیل شب شهادت امام عزیزمون , امام جواد علیه السلام , نور چشم امام رضا علیه السلام , انشاالله بعدا با این پست در خدمتتون خواهم بود و پست امشبم رو تقدیم میکنم به دوستداران امام نهممون , امام محمد تقی علیه السلام ...

 

 

دستمون رو بگیر آقا ..... دستامون خیلی خالیه ...

پسندها (6)

نظرات (11)

مامانی آواخانوم
2 مهر 93 22:35
سلام زهرای عزیزم خوبی ؟ گل ناز و مهربون من , فاطمه ی مهربونم چطوره ؟ خودت خوبی ؟ خیلی خیلی دلتنگتونم , مثل همیشه به دعاهای تو احتیاج دارم , زهرای عزیزم , دوست مهربونم , خواهر گلم , غمخوار من , هشت ماهگی فاطمه جونم رو دیر تبریک گفتم چون اصلا نت نمیام , هر موقع اومدی توی نت برام پیام بزار تا بیام باهم کمی حرف بزنیم . دلم برای حرف زدن باهات تنگ شده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون گل و نازنین و عزیزم , مامانی مهربون آوا جون و طاها جونم ما خوبیم گلم , فاطمه هم خوبه خداروشکر و حسااااااااابی بازیگوش شده , عزیزم میدونم که گرفتاری و نت نمیای , من توقعی ازت ندارم خواهر جونم , ممنونم بابت تبریکت , هر چه از دوست رسد نیکوست عزیز دلم , انشاالله , چشم , باید دخملی خواب باشه وگرنه نمیزاره با هم با خیال راحت حرف بزنیم , یه بلاااااااااااااااااایی شده این دختر گلی ماااااااااااا که نگو منم دلم برات تنگ شده عزیزم , مراقب خودت باشششششششش دوست خوب من , میبوسمت ...
مامانیش و سیدمحمد
2 مهر 93 22:41
التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سید محمد کوچولو محتاجیم به دعا دوست خوبم ... ممنونم که اومدی پیش ما عزیزم ...
مينا مامان اميرعلي
2 مهر 93 22:58
عالي بود , ممنون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیر علی کوچولو ممنونم از اینکه پیش ما اومدی دوست خوبم ....
مامان
3 مهر 93 10:34
شهادت میوه دل امام رضا (ع) رو به شما و همه دوست داران اهل بیت تسلیت عرض میکنم . التماس دعای ویژه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون خوب و مهربونم ممنونم گلم .... منم تسلیت میگم عزیزم ... محتاجیم به دعا دوست خوب من ...
کتایون
3 مهر 93 12:40
سلام مامان مهربون خوبی عزیزم ؟ فاطمه ی ناز و زیبا چطوره ؟ انشاله ک خوب باشی و تندرست , من هم شهادت امام جوان ، نور چشم امام مهربونی ها رو ب شما تسلیت میگم . سپاس از حضورت عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و مهربونم ما خوبیم دوست خوبم , فاطمه هم خوبه عزیزم , خداروشکر ... ممنونم از محبتت و دعای خوبت , ممنونم دوست خوب من از حضورت ... مراقب خودت باش عزیزم ....
مرجان شاکری
3 مهر 93 16:31
سلام . خوبين ؟ بدووووووو که آپم. فقط بدو که منتظرتم بخدا اگه نيومدی ديگه باهات قهرم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مرجان خانوم من شمارو به خاطر نمیارم البته بتونم میام ... سایت تبلیغاتی هستین دیگه انشاالله ؟؟؟!!!
گلناز ( مادرانه های مامان به توان دو)
3 مهر 93 17:21
دوست خوبم ، گلناز (مادرانه های یک مادر حساس) هستم . آدرسم رو به دلایلی عوض کردم . اگه دوست داشتی تو قسمت لینکت عوض کن ... جدید : گلناز (مادرانه های مامان به توان دو) ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گلناز جون , مامانی مهربون گل پسرا بله عزیزم ... متوجه حذف وبلاگت شدم ... میخواستم برات کامنت بزارم دیدم حذف شده وبلاگت , و اتفاقا هم متعجب شدم و هم ناراحت ... گفتم نکنه خودش حذف شده باشه ... خداروشکر که اینطور نبوده ... عزیزم با آدرس جدید لینکت کردم مجدد ...
mahtab
4 مهر 93 8:45
شهادت جواد الائمه رو به شما تسلیت می گم , البته با تاخیر ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون علیرضا کوچولو ممنونم دوست عزیزم ...
کلاس پرهیاهو
5 مهر 93 19:52
تسلیت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خانوم معلم مهربون و عزیز ممنونم ...
آبجیــــــــــ حنانــــه
6 مهر 93 21:22
تسلیت میگم واقعـــا ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربونم ممنونم دختر گلم ... منم تسلیت میگم عزیز دلم ...
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 3:04
سلام , خوبین ؟ چه جوجو نازی , ای جانم , مامان فاطیمه جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش .... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه , ممنون ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون عسل جون ما خوبیم , ممنونم از محبتت دوست خوبم .... انشاالله که از برندگان این مسابقه باشن دختر خوشگل و نازتون ... اگه بتونم چشم عزیزم ...