فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت ... عید سعید فطر مبارک

1394/4/26 23:2
2,269 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com 

 
 
 
 
 
 
 
بغل سلااااااااااام به همه دوستای گل و مهربون و نازنین خودممممممم بغل
 
 
بوس و سلااااااااااام  فاطمه جونی ناز و بانمک و خوشگل و دوست داشتنی مامان و بابا بوس
 
 
 
 
 
 
 
عید سعید فطر رو اول از همه به همسر مهربون و خوش قلب خودممممممم محبت ,
 
و همینطور دختر شیرین و عسسسسسسسسل و قشنگممممممممم ,
 
و بعد هم خدمت دوستای خوب و باوفا و عزیزمممم تبرییییییییککککک میگم بوسبوسبوس
 
 
 
 
 
از خدای مهربونمون برای تک تکتون , بهترین ها و خیرترین ها رو خواستارممممممم ....
 
شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو
 
 
 
 
 
 
 
 
زیبا "  استشمام عطر خوش عید فطر , از پنجره ملکوتی رمضان , گوارای وجودتان باد  " زیبا
 

جشنجشنجشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خداحافظ  ماه پروردگار ارحم الراحمین


خداحافظ  ماه لحظه های افطار و سحر


خداحافظ  ماه  نعمت و رحمت و برکت


خداحافظ   ماه   شبهای   نورانی   قدر

 

 

خداحافظ  ای ماه غفران و رحمت                        خداحافظ  ای ماه عشق و عبادت

شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

 

 

 

 صدای پای عید می آید niniweblog.com

 

و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان  ,  و رفتن ماه رمضان  ,  بلا تکلیف است ....

 

 

از آمدن آن یک ,  دل شاد باشد  ,  و یا  از رفتن این یک  , محزون  ؟؟؟ ....

 

 

 

 

خدایااااا ,  خروج از ماه مبارک را برای ما , مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده .... شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عید فطر , پاکترین و عیدترین عیدهاست niniweblog.com,

 

چرا که پاداش یک ماه عبادت , و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان , است زیبا.....

 

 

 

 

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را , بدون آن عزیزترین غایب , از نظر بگذرانیم ....

 

... اللهم عجل لولیک الفرج ...

 

شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عید فطر , عید پایان یافتن رمضان نیست ..... niniweblog.com

 

عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است زیبا .... چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود متنظر ... رمضان کوره ای است که هستی انسان را میسوزاند و آدمی نو , با جانی تازه از آن سر بر می آورد ... niniweblog.com

 

فطر , شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست ....  نه

 

بر آمدن روز نو ، روزی نو , و انسانی نو است ... niniweblog.com

 

 

بناست که رمضان ,  با سحرها و افطارهایش  ,  با شبهای قدر و مناجاتهایش  ,  از ما آدمی دیگر بسازد niniweblog.com...

 

اگر در عید فطر ,  درنیابیم که از نو متولد شده ایم  ؛  اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم  ؛

 

عید فطر ، عید ما نیست !!!! 

 

 

 

 

خداحافظ  ای  ماه  نزدیکی  آرزوهـا


خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی


خداحافظ  ای دوریت سخت و جانکاه


خــداحـــافـــظ  ای بــهـتریـن  ماه الله

 

شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عید فطر , روز پاداش گرفتن , و رویت رحمت الهی , بعد از ماه رمضان است ... (مقام معظم رهبری)

 

niniweblog.com محبتمحبتمحبت  niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خداوندا , تو را شاکریم , که یک ماه میهمانت بودیم شکلک های یاهو,

 

و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن گفته و درد دلمان را با تو بگوییم زیبا,

 

و اکنون  ,  روز " اول شوال " را بر ما عید گرداندی niniweblog.com....

 

niniweblog.com  عید بر عاشقان مبارکباد  niniweblog.com

 

 

 

 

 

جشن حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر همه مسلمانان جهان مبارک باد جشن

 

 

 

 

 

 

امشب شب عید فطره ... , من و بابایی مهربونت و تو دختر عزیز دردونمون , در کنارهم , بساط آخرین افطاری امسال رو هم چیدیم و درکنار هم , سر سفره افطار نشستیم ... niniweblog.com

 

 

ماه رمضان امسال , با وجود شیطنت های تو نازنین دخترمون niniweblog.com , لحظات افطار برای ما رنگ و بوی دیگری داشت زیبا , این روزها خیلی کنجکاو شدی عزیز دلمممممممممم و دوست داری از همه چی سر دربیاری ... بغلبوسبغل

 

مزه های جدید و هر چیز تازه ای که میبینی برای تو جذابه متنظر , و دوست داری به هر نحوی امتحانش کنی niniweblog.com .... حالا فکر کن سر سفره افطار , ما باید چطوری با این شیطنت های تو وروجک کوچولو , کنار میومدیم متفکر , و بی درد سر ,  سفره میچیدیم .... niniweblog.com

 

 

 

گرچه تو واقعا باهوش و عاقلی عزیزکممممم  ,  و خیلی هم باعث آزار و اذیتمون نشدی گل ناز مامان niniweblog.com,  و هر بار از آشپزخونه صدات میزدم و میگفتم  " فاطمه به چیزی دست نزنی دخترم " نه , تو هم انصافا تا جایی که در توانت بود گوش میدادی فدات بشم من  , و فقط گاه گاهی شیطنتت گل میکرد  niniweblog.com و میدیدم بامیه ها رو برداشتی و چیدی روی خرماها خندونک , و یا گردوها رو ریختی زمین و داری دوباره میزاری سر جاش متفکربس که منظمی عین مامانیت خندونک  ,  و از این قبیل کارهای بامزه انجام میدای جییییییییییگگگگگگگگگرم ... niniweblog.com

 

 

 

و امممممما گاهی اوقات هم میخواستی کاهو بخوری به زور متفکر , و من هم میترسیدم خفه بشی خدایی نکرده بدبو , آخه اصلا نمیتونی درست قورتش بدی کاهو رو شاکی ,  و یا سالاد شیرازی که میدیدی کلافمون میکردی بدبو , و بس که خیار و گوجه میخوردی , سالاد رو کلا جمع میکردیم میبردیم آشپزخونه که نه ما بخوریم و نه تو متنظر , اینطوری خیال هممون به کل راحت میشد خندونک ....

 

 

اما واقعا وجود زیبای تو در کنار ما , " یه نعمت بزرگه " دختر پاک و معصوم مامان niniweblog.com, و من بابت داشتنت خدارو هزاران بار شاکرم ... شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

 

خدایا به داده و نداده ات شکررررررررررر ... شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو  ,

 

شکر به خاطر نعمت سلامتی که به ما ارزانی داشتی شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو , اگر روزی هزاران بار ,  فقط برای همین نعمت سلامتی شکرت را بگوییم  ,  باز هم  کم است  و کم است  و کم است ... niniweblog.com

 

 

 

امشب , هم به مناسبت عید فطر niniweblog.com , و هم به مناسبت 18 ماهه شدنت توی 14 تیر ماه niniweblog.comیه  کیک شکلاتی درست کردم niniweblog.com, کلللللی هم با شکلات تخته ای و شکلات سنگی تزئینش کردم niniweblog.com, اما نتونستم عکسی ازش بگیرم  و توی وبلاگت به یادگار بزارم niniweblog.com , آخه گوشی بابایی چند روزه که خراب شده شاکی و داده برای تعمیر niniweblog.com, واسه همین نشد عکسی از این کیک بزارمniniweblog.com, قسمت نبود دیگه زیبا , اشکالی نداره بغل , مهم اینه که بهمون خوش گذشتتتتتتتتتتتت در کنار همدیگهههههههههههه niniweblog.com...

 

 

 

 

امروز بابایی خوب و مهربونت , از من خواست که کیک درست کنم و منم اطاعت امر کردم و کیک پختم niniweblog.com, بابایی که خیلی خوشش اومد زیبا و گفت که خیلی خوب شده niniweblog.com ,  تو هم دوست داشتی و خوردی بوس , البته شکلات سنگی هایی که برای تزئین روش ریخته بودم رو بیشتر دوست داشتی و میخوردی niniweblog.com فدای این ذائقه تو بشم من که عاشق کاکائووووو و شکلاااااااااااتی ... niniweblog.com

 

 

ژله هم به همراه کاستر درست کردم و متاسفانه از اون هم نشد عکسی بگیرم niniweblog.com, افطار هم قرمه سبزی پختم که امروز که آخرین افطاری امسال بود زیبا , بابایی یکی از غذاهای مورد علاقش رو خورده باشه متنظر ... انصافا خیلی خوب شده بود و بابایی خیلی دوست داشت خداروشکر niniweblog.com ... 

جای همه دوستای گلم خاااااااااااااااااااااااااالی ....بغلبوسبغل

 

 

 

 

 

 

خلاصه که شب عید خیلی خوبی بود و کللللللی کنار هم خوش گذروندیم دختر زیبا و دوست داشتنی من

عید فطر niniweblog.com فطر niniweblog.com فطر niniweblog.com

 

 

 

 

 

خیلییییییییی دوستت داریمممممممممم و عاشقتیممممممممممم عسسسسسسسلممممممم ....

 

بغلمحبتمحبتبغل

 

 

 

 

 

خدایا شکرت و ممنوووووووووووووووووووووووونم به خاطر همه چیز ...

 

شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

 

 

 

 

 

دوستای نازنینممممممممممممممم باز هم عیدتون مباااااااااااااااااااااارککککککککککککک

 

جشنجشنجشنجشنجشن

 

نظرات (33)

ستاره
27 تیر 94 10:46
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام بر زهرای عزیزم ... عید شما هم مبارک ... به به کد بانو چه کارا که نکرده , نوش جونتون باشه عزیزم ... حیف شد که گوشی نبود تا عکس بندازیا حسابی سنگ تموم گذاشتی , ایوووووووول ... ایووول به این فاطمه جونی خودم که اینقدر کمکت میکنه , خرما رو برات روی زولبیا مدل میده گردو رو برات میریزه تو ظرف , مامانی به جنبه های مثبت کارش نگاه کن , همون که میگن نیمه پر لیوان رو ببین ... خرابکاریشو نبین , فقط قسمت کمکش رو داشته باش ... الهی من فداش شم که اینقدر سالاد خوره ... خوب بزار بخوره بچم چرا بهش نمیدی آخه ... کاهو رو بده بخوره مامانی بدددددد ... دخترم رو اذیت نکن ها قربونت برم زهرای عزیزم ... مواظب خودت و فاطمه جونی باش ... انشاالله همیشه در کنار همسر و فرزندت , خوشبخت و شاد باشید ... و در زندگی سعادتمند و پیروز ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااامممممم ستاره جون جونی مهربون خودمممممم , مامانی گل و نازنین لوبیا قرمز خوشگلممممممم ممنوووووووووونممممممم عزیز دلم بابت لطف و محبت همیشگیت و کامنتهای مثل همیشه پر مهرت دوست نازنینم ... عزیز دلمممممممممم عیدت مباااااااااااااارککککککککک .... آره واقعا حیف شد که نتونستم عکسی بزارم , حتما قسمت نبوده و صلاح نبوده دیگه عزیزم ... فاطمه جونی که خداییششششش علاوه بر این بامزه کاریها و البته گاهی خرابکاریها , دخملی خیلی خوبیه , و کلللللللللللیییییییی به مامانیش کمک میکنه توی کارای خونه , آوردن وسایل سفره اونم با چه علاقه ای , جمع کردن سفره با اشتیاااااااااااق زیااااااااد , جارو دستی کشیدن گاهی به زووووووور , ریختن لباس توی لباسشویی حتی لباسهای تمیز , همه و همه از کمکهای جیگررررررررررررررر خانومه خاله جونششششششش ... ستاره جونممممممم کلا ما چاره ای نداریم عزیییییییزممممم جز دیدن جنبه های مثبت خرابکاریهاااااااااااا چه خووووووووبه که فاطمه گلی ما یه مدافع سرسخت دارههههههههههه به اسم خاله ستاره بابا کاهو میخوره خفه میشهههههههههه خووووووووووووو گوجه خیار هم که میبینه , دیگه مشغول خوردن اونا میشه و غذا نمیخوره که نمیخوره خووووووووووووووووو خاله جونی چشممممممممممممممم خاله ستاره مهربوووووووووون , هوای دخملی رو دارممممممممممممممممم عزیزممممممممم تو هم مراقب خودت و فندقی باش خواهر جونمممممم ... ممنونم بابت دعای خیر و قشنگت نازنینم ... دوستت دارمممممممم و میبوسمتتتتتتتتتتت ...
مامان آسیه
27 تیر 94 14:01
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶…… ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶………. ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…….. ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶….. ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´ ´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶… ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حسنا و یسنا جونی تو راهی ممنون از حضورت در وبلاگ ما دوست خوبم ... عیدتوووووووون مباااااااااارککککککککککک ...
مامی جون
28 تیر 94 15:31
سلام عزیزم خداوند دختر نازنینتونو براتون حفظ کنه , عید سعید فطر را بهتون تبریک میگم , امیدوارم در کنار همسر و دختر نازتون زندگیتون سرشار از شادی باشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نگار جونممممم خوشحالم دوست عزیزم که به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی ... و ممنونمممممم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما و دعای خیر و قشنگت دوست خوب من ... باز هم منتظرت هستم عزیزم ... عیدتون مباااااااااااارککککککککککک ...
ستاره
28 تیر 94 17:00
سلام زهرای عزیزم ... خوبی فدات شم ... ؟ میگم چرا با کاهو زبونم لال خفه بشه آخه خدا نکنه , خب بهش بگو , فاطمه جون خوب دندون بزن , له کن , بعد بخور , درسته قورت نده ببین چقدر قانع و خوب توضیح دادم خخخخخ , الان حرف من رو براش بخونی خوب متوجه میشه دیگه جای بحثی نذاشتم خخخخخ ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان ستاره جوووووووون گل خودم و فندقی تو راهیش خوبم عزیزم , فدات شم , ممنون جویای حالمی خواهر جونم ... عزیز دلم کلا دیگه جای بحث و جوابی نذاشتی اصلا همین الان که براش خوندم قانع شد , این منم که از دست تو اینطوری شدمممممممم ستاااااااااااااره دوستت دارمممممم و میبوسمت دوست خوب و نازنینمممممم ...
پریا
28 تیر 94 21:06
سلام متشکرم که سر زدین . عید شما هم مبارک باشه . خیلی دختر نازی دارین , خدا نگهش داره براتون . خداحافظ ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آرین و آریا جونم منم خوشحالممممممم که به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی دوست خوبم ... و ممنونم عزیزم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... عیدتون مباااااااارکککککککک و باز هم منتظرت هستم دوست خوب من ...
nikta
28 تیر 94 22:46
ســـــــــلام خاله جونم عید فطر شمــــــا هم مبارک , ببخشید دیر گفتم امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید مرسی که به منم سر زدید
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام نیکتا جون گل و نازنینم عید تو هم مباااااارکککککککککککک باشه خاله جون ... ممنون که اومدی پیش ما نیکتا جونم و باز هم ممنون بابت دعای خیرت گلم , خوشحالم کردی با کامنتت عزیزم و باز هم منتظرت هستم دوست خوب من ...
ریحانه خانی
29 تیر 94 12:06
سلام عزیزم خداوند دختر نازنینتونو براتون حفظ کنه , عید سعید فطر را بهتون تبریک میگم , امیدوارم در کنار همسر و دختر نازتون زندگیتون سرشار از شادی باشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ریحانه جون گل و نازنینممممممم ممنونم عزیز دلم بابت دعای خیرت و کامنتت و لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... من هم عید رو بهت تبریک میگم عزیزم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم دوست خوب من ... خوشحالم میکنی ...
♥آیدا♥
29 تیر 94 13:48
سلام من آپم , خوشحال میشم بهم سر بزنی ... عیدتون مبارک ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام آیدا جون گل و نازنینم عزیز دلم ممنونم که به وبلاگ ما اومدی ... عید شما هم مبااااااااااارککککککک ... در اولین فرصت میام پیشت عزیزمممم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم ... خوشحالم میکنی ...
مامان گل پسر
29 تیر 94 15:35
انشاالله همیشه زندگی خوب و خوشی داشته باشید و سایه پدر و مادر فاطمه جون همیشه بالا سرش باشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااام مامانی گل و مهربون گل پسرمون عرفان ممنووووووونممممممم دوست خوب من که به وبلاگ ما اومدی و باز هم ممنون بابت دعای خیر و قشنگت عزیز دلم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم دوست خوبم ... خوشحالم میکنی ...
مامان دو تا فرشته ناز
29 تیر 94 18:30
سلام عیدتون مبارک ... وبلاگتون عالیه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااممممم مامانی گل و نازنین فاطمه جون و حنانه جونم عید شما هم مبااااااااارکککککککک دوست گلم ... ممنون از محبتت نسبت به وبلاگ ما عزیزممممم ... خوشحالم که اومدی پیشمون و کامنت گذاشتی ... باز هم منتظر حضورت هستممممم دوست خوب من ...
مامان امیررضا
29 تیر 94 18:53
عید بر شما و فاطمه جون مبارک ...... ان شا الله نماز روزه هاتون قبول درگاه حق تعالی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااامممم مامانی گل و مهربون امیررضا جونم ممنوووووونممممم عزیز دلم بابت تبریکتتتتت .... عید شما هم مبااااااااارککککککک .... طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق انشاالله ...
ستاره
29 تیر 94 22:19
سلااااااااااا م زهرا جونم خوبی ؟ دخمل گلت خوبه ؟ از استرس نمی دونم چی کار کنم , اونطوری استرس نه ها , چون از همون اول نی نیمو سپردم دست خدا , و گفتم خودت دادی , خودتم مواظبش باش ... منظورم اینه که دل تو دلم نیست تا فردا بشه ... فک کنم امشب هم همش خواب ضربان قلب ببینم دعا کن عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااامممممممم ستاره جونی خودم , مامانی گل و مهربون حبه انگووووووورمممممم ما خوبیم عزیز دلم , فاطمه گلی هم خوبه خداروشکر عزیزممممم , خواهر جونم همین که همه چیز رو سپردی دست خدا , خودش بهتریییییییین کاره گلم ... , اصلا استرس نداشته باش عزیز دلم , استرس برای حبه انگورمون خوب نیستااااااااااااا خوااااااااهرررررررررر , میفهمم که چه حالی داری عزیزم , حتما که دلت بی قراره برای شنیدن صدای قلب کوکولوش , امشب رو حساااااااابی استراحت کن ستاره جونم , مطمئن باش همه چی خوبه خوبه و فردا صدای قلب نازنینش رو خواهی شنید ... با همن رویا بخواب گلممممممممم تا خوابهای خوب خوب ببینی دوست مهربون و نازنینممممممممم ... دوستتون دارمممممممم و میبوسمتون ...
مامان مینا و باباسعید
30 تیر 94 1:23
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ راستش تولد دخترمه , اگه شد بیاید , و براش یادگاری بنویسید , خوشحال میشم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرای گلم چشممممممم عزیز دلم , در اولین فرصت میام پیشتون دوست خوبم ... نازنین زهرای خوشگلم تولدت مبااااااااااااااااارکککککککککک ... انشاالله که همیشه سالم و سلامت , در کنار بابایی و مامانی مهربونت , خوش و خرم زندگی کنی و تا همیشه موفق باشی عزیز دلممممم .... دوستت دارمممممم و میبوسمت ... باز هم تولدت مبااااااااااارککککککککککککک ...
مامان گل پسر
30 تیر 94 8:50
وبلاگ عالی دارين ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون عرفان جون ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به وبلاگ ما .... باز هم منتظرت هستم دوست خوبم ... خوشحالم میکنی ...
مامان فاطمه
30 تیر 94 10:54
عید شما هم مبارک عزیزم ... هر روزتون عید باشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون النای نازم ممنوم دوست خوبم بابت تبریک صمیمانت .... عید بر شما هم مبااااااااااارکککککککککککک عزیزممممم ...
مامان زهره
30 تیر 94 15:06
سلام نماز و روزه هاتون قبول ... خدا دختر نازتون رو حفظ کنه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آریای عزیزم ممنونم دوست خوب من بابت دعای خیرت و لطف و محبتت عزیزم ... نماز و روزه های شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... خوشحالم که اومدین پیش ما ... باز هم منتظرتون هستممممم ...
مامان گیسو جون
30 تیر 94 16:05
سلام زهرای گلم خوبی ؟ فاطمه جونم خوبه ؟ عید شما هم مبارک , نماز و روزه هاتون هم قبول ... به به می بینم که همش چیزهای خوشمزه درست کردید آخرین روز , نوش جونتون , الهی همیشه کامتون شیرین باشه دوست خوبم ... ای قربون اون شکلات خوردنش , نوش جونش ... بوسسسسسسسسس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گیسو جون خوشگل و گندم جونم ممنونم عزیز دلم که جویای حالمونی , خوبیم خداروشکر عزیز دلممممم ... عید بر شما هم مبارک و طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق انشاالله .. روز آخر ماه مبارک بود دیگه , جای شما خیییییییییلی خالی بود دوست مهربون و خوب من ... و باز هم ممنووووووون عزیزممممم بابت لطف و محبت همیشگیت نسبت به من و فاطمه جونی ... بووووووووووسسسسسسسس برای گیسو جون و گندم جون و مامانی خوبشششششششششون ...
♥نـیکـتـا♥
30 تیر 94 20:01
سلام خاله جون , رمزشو برداشتم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام نیکتا جون عزیز و گلم ممنون که خبر دادی خانومی ...
مــــن
30 تیر 94 20:07
سلام دوست گلم من آپم با مطلب : تویه دروار اگه میشه به وبم بیاین و نظر بزارین که جبران میکنم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام عاطفه جان عزیزم در اولین فرصت میام پیشت دوست خوب من ... موفق باشی گلم ...
محجوب بانو
31 تیر 94 22:16
سلام عزیز دلم امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه خانومی میخوام ازتون خواهش کنم که اگر امکان داره , میشه از لوگوی ما حمایت کنید , با این کارتون خیلی خوشحالمون میکنید , ممنونیم ... منتظر جوابتون هستیم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست خوب و عزیزم ممنون که میای به وبلاگمون و به ما سر میزنی عزیزم ... در اولین فرصت میام پیشتون دوست گلم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم دوست خوب من ...
خاله ی مهربون
31 تیر 94 23:44
ممنونم , بر شما هم مبارک ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیز و خوبم سلامت باشی عزیزم ... ممنونم از حضورت در وبلاگ ما ...
مامان آنیسا
1 مرداد 94 14:15
نماز روزه هاتون قبول باشه عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آنیسا جونمممم ممنونم عزیز دلم , از شما هم قبول باشه انشاالله دوست خوب من ... و ممنون از اینکه اومدین پیش ما ... خوشحالمون کردین ... باز هم منتظرتون هستم دوست عزیزم ...
مامان الی...
1 مرداد 94 17:53
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه , دوم مرداد تولد گل پسرمون علی آقاست , میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی , میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه , ممنونم از لطف و مهربونی هات ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااممممم مامانی گل و نازنین علی جون ممنونم دوست خوب من بابت کامنتت و اینکه اومدی پیش ما ... تولد پسر گلتتتتتتتتتتتت رو تبریک میگم عزیز دلمممممممم .... , انشاالله تولد 120 سالگیش رو در کنار همدیگه جشن بگیرید عزیزم ... حتما در اولین فرصت میام و پیام تبریک میزارم برای علی کوچولوی گلمون ... علی جوووووووووونمممممممممم تولدت مبااااااااااااااااااااارککککککککککک ....
ستاره
1 مرداد 94 22:14
الهی قربونت برم که اینقده مظلومی اومده بودم تو وبت , وقتی رفتم تو وب خودم دیدم برام نظر گذاشتی , گفتم وای دل به دل راه داره ... بد جور لوله کشیه هر وقت میای با کامنت هات من رو شرمنده میکنی عزیزم ... میگما از کجا معلوم , شاید نی نی من دخمل باشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون جونی خودم , مامانی مهربون و دوست داشتنی حبه انگورم خدا نکنه عزیز دلم , ما همه جوره تسلیمیم آره , لوله کشیه اساااااااااااااااسی , از بسسسسس که تو گلی ... این حرفها چیه عزیزمممم , تو دوست خوب منی خواهر جونممممممم ... اننشاالله نی نی گلیمون هر چی که هست , دختر یا پسر , سالم و سلامت باشه و با دل خوش و زیر سایه بابایی و مامانی مهربونشششششش به دنیااااااااااااااا بیاد .... هر دوش نعمت خداست و دوست داشتنیه اتفاقا اوایل بارداریت من به دلم افتاده بود دختره حبه انگورمون , گرچه پیش بینی های من خیلی بهشششششش امیدی نیست ... عزیز دلم مراقب خودت و حبه انگورمون باااااااااااااشششششش ... دوستتون دارممممممم و میبوسمت خواهر جونممممم ...
ستاره
1 مرداد 94 22:15
خصوصی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
راجع به کامنت خصوصیت میام پیشت عزیز دلمممممممم ... خدا بگم چی کارت نکنه دخترررررر , کلللللللی خندیدم با خوندن پاراگراف آخر کامنتت ...
ستاره
1 مرداد 94 22:43
امروز مامانم و آبجیام اومده بودن پیشم , بعد یکی از دوستای خیلی صمیمی مامانم , یعنی از زمانی که بچه بودن تا موقعی که ازدواج کردن و حتی الان با هم ارتباط دارن و من بهش خاله میگم , هم اومد پیشم ... بنده خدا به مناسبت اینکه من باردارم , شیرینی برام گرفت آورد ... منم تا امروز اصلا شیرینی مجازم نمیبرد و نخوردم , شاید تازه یه بار یه هفته پیش کلوچه فومن دیدم , هوس کردم و همسرم خرید , اونو فقط تونستم بخورم ... وگرنه اصلا چای شیرین ، قند و شکر و شربت و خرما و کشمش , حالمو بدجور به هم میزنه و نخوردم ... امروز که خاله ام شیرینی آورد , من یه دونه برداشتم با چای خوردم , گفتم شاید ذائقه ام قبول کنه , اما از لحظه ای که خوردم پشیمون شدم , معده ام بدجور بهم ریخته , کوفتم شد ... حالم بده , بد جور تهوع دارم ... یکی نیست به من بگه آخه مرض داشتی اونو خوردی ... حالا رفتم سالاد آبغوره ظهر رو که اضافه آوردم , برداشتم خوردم , آبغورشو سر کشیدم تا شاید حالم بهتر شه ... وقتی آبغوره میخورم حس خوبی دارم ... آدم اینقدر زاغارت بی مصرف دیده بودی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ستاره خانوم گل و دوست داشتنی خودمی توووووووو , مامانی مهربون حبه انگوری شماااااااااا , زاغارت یعنی چی دخترررررر ؟؟؟ ویار همینه دیگه , عجیب غریبه , همین عجیب بودنش هم قشنگههههه ... منی که عاشق چایی هستم رو 9 ماه از چایی بیزار کرد , یه بلایی سرم آورد که از بس نمیدونستم چی بخورم و از همه چی حالم به هم میخورد , از شدت تهوعم خیار رو میزدم توی سس و میخوردم ... عزیز دلم هر چی که فکر میکنی حالت رو خوب میکنه و تهوعت آروم میشه اون رو بخور گلم ... , فقط مراقب معدت باشششش که خیلی آبغوره میخوری , یه وقت اسیدش زیاد نشه و ماههای آخر , ترش کردن معدت اذیتت نکنه ستاره جونممممممم ... خیلی دوستت دارمممممممم و میبوسمت ستاره گلی نازنینممممممم ....
ستاره
2 مرداد 94 11:48
سلاااااااااااااااااام زهرای عزیز و مهربونم ... فاطمه جونی من خوبه ؟ خودت خوبی ؟ انشاالله که خوبین ... زاغارت هم معنای همون بی مصرف و داغون هست مگه تو سالاد رو سس نمیزنی ؟؟ خیار رو با سس هم میخورن دیگه , خوشمزه میشه بدجور ... من خودم اون موقع عاشق سالاد خیار گوجه با سس بودم ... اما الان اصلا سس و مواد آماده رو نمیخورم چون میگم ضرر داره ... حتی بیسکوییت و بستنی آماده هم ازین کارخونه ای ها نمیخورم , میگم مواد نگهدارنده داره مضر هست ... خواهرم که الان 8 ماهه بارداره , میگه وای چقدر تو رعایت میکنی ... چیپس و پفک که اصلا نمیخورم ... البته در حالت عادیش هم کم پیش میومد بخورم , ولی تقریبا الان یه 4 ماهی میشه چیپس و پفک نخوردم , فقط اون روز خونه مادرشوهرم میرفتیم , برای بچه خواهرشوهرم خریدیم , بعد اون باز کرد اینقدر اصرار کرد که بردار , یدونه پفک خیلی کوچیک با یه دونه چیپس کوچیک برداشتم خوردم ... همون ... بیرون که میرم سمبوسه یا ساندویچ میبینم هوس میکنم اما نمیخرم چون میگم معلوم نیست تو چه روغنی درست کرده باشن تمیزز بوده یا نه ... ولی دوستم طبقه پایینی ما که حامله هست میگه من بیرون میرم هر چی ببینم میخوام و میخورم .. خصوصی داری عزیز ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااام مامان ستاره جون گل و نازنین فندقی خودمممممم ممنووووون خواهر جون خوب و باوفای من که جویای حالمون هستی ... باز دوباره گفت زاغارت , خیلی حرف خوبی به خودت زدی , حالا معنیشم میکنی واسممممم ؟؟؟ ما خوبیم , خداروشکر , فاطمه جونی هم خوبه الحمدلله , فقط داره بازم دندون درمیاره و کمی بهانه گیر شده به خاطر کلافه بودنش از خارش و درد لثه هاش , اما در کل خاااااااانومی شدههههههههه واسه خودش خاله جونششششش , من خیلی اهل خوردن سس نیستم عزیزمممممم , نه کچاپ و نه مایونز , مگه توی غذاهایی مثل اولویه و یا سالاد ماکارونی و اینجور چیزها سس بخورم , با سالاد خیار گوجه که اصلا سس نمیخورم , گاهی اگه سس فرانسوی باشه با سالاد فصل اگه هوس کنم میخورم ... , کلااااااااا سس خور نیستم خیلی , چون هم ضرر داره و هم به نظر من این سس ها طعم اصلی و اصالت غذا رو خراب میکنه برای من , مثلا پیتزا رو وقتی سس کچاپ میریزی روی اون , دیگه مزه سس رو بیشتر میفهمی تا مزه مواد تشکیل دهندش رو , و اون مزه ای که باید داشته باشه رو نمیده , یا ماکارونی همینطور ... با وجود سس , اون طعمی که تار و پود غذا رو تشکیل میده دیگه مشخص نیست و فقط سس هست که جای همه اون طعم و مزه رو داره میگیره , البته برای من اینطوره ها عزیزم ... , نظر شخصیمه الان یکی نیست بگه مستفیض شدیم خانوم دکتر امممممما خداییشم ستاره , صبح زود از خواب بیدار شی , خیار رو بزنی توی شیشه سس و بخوری , همچین عادی عادیم نیستاااااا کار خوبی میکنی عزیزم که هر چیزی رو نمیخوری ... غذاهای مونده و روغن هایی که چندین بار استفاده شدن , همینطوریش هم خوب نیست , چه برسه باردار هم باشی , پفک و چیپسم هر چی کمتر استفاده کنی بهتره ... , من خودم برای فاطمه پفک اصلا نمیخرم , گاهی اگه جایی باشه و یا کسی براش بخره , شاید اجازه بدم چند تا دونه بخوره , گرچه فاطمه جونی خیلی هم دوست داره ها پفک رو , ولی ما اصلا خریدش رو نمیکنیم ... به قول خواهرم که میگه من نمیدونم چرا هر چیزی ضرر داره اینقدرم خوشمزه است ... چیپس رو به خاطر سرگرم شدنش طی روز براش میخرم , البته فقط چیپس ساده , طعم های دیگه نمیخرم , فقط هم چیپس چی توز میخرم که نازکتر و نرمتره نسبت به بقیه , گاهی اوقات طی روز که حوصلش سر رفته باشه , یه ذره میریزم جلوش , باهاش مشغول میشه , البته بیشتر بازی میکنه باهاشون تا بخوره , میچینه توی قابلمه هاش و سبدهای سبزی من که از توی کابینت برداشته ... گاهی اوقات هم توی ماشین و یا اتوبوس , البته اگه مسیرمون طولانی باشه , برای اینکه زیاد شیر نخواد , کمی چیپس بهش میدم تا مشغول باشه , به اینا میگن ترفندهای مادروووووونه اما در کل کار خوبی میکنی که رعایت میکنی , من هم خیلی رعایت میکردم همه چیز رو توی بارداریم , حتی گوشی موبایلم رو هم به خاطر ضررش خاموش کرده بودم , البته ستاره جووووووونم , یه وقت اگه دیگه بیرون چیزی رو دیدی و خیلی هوس کردی و یا دیدی بوش بهت رفته و خیلی دلت میخواد , یکی دو بار بخوری اشکالی نداره عزیز دلم , نینیمون یه وقت دلشششششششش میخوادااااااااااااااا مامانی مهربووووون , مراقب خودت و نی نی گلیمون باااااااااااشششش ... دوستتون دارمممممم و میبوسمت خواهری ....
آجی
2 مرداد 94 16:25
خدا حفظش کنه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلامممم آجی جون گل و مهربووووووون نازنین زینب جونم ممنونممممم عزیز دلم بابت محبتت و دعای خیرت گلم ... بازم بیا پیش ما عزیزممممم , خوشحالم میکنی ...
ستاره
2 مرداد 94 18:02
سلام عزیز دلم .. ممنونم بابت پیام خصوصی ... راستی من امروز تو نت سرچ کردم , چند تا اومد ... یکیش این بود که پلک پایین چشم رو به سمت پایین بکشید , داخل سفیدی چشم , اون رگ های خونی , حرف v رو به صورت شکسته نشون میده , اگه اون حرف تو چشم راست باشه پسره , اگه چپ باشه دختره , مال من راست بود یعنی پسر البته این موضوع در مورد خواهرم و دختر خالم درست در اومد , قبل سونو نگاه کرده بودن و مال اونا چپ بود و بچه شون دختر ... یه چیز جالب تر اینکه این روش توی اونایی که حامله نیستن , یا هر دو چشم خط های صاف داره , یا هر دو چشم v هست ... ولی کسی که باردار باشه , فقط یکیش v هست... من قبل بارداری نگاه کرده بودم , اصلا خط هاش همه صاف بود , و جالب اینکه قبل اینکه بی بی چک امتحان کنم , چشم هامو نگاه کرده بودم و دیدم تغییر کرده , و یکیش V شده , باورم نشده بود , ولی وقتی بی بی زدم دیدم واقعا باردارم ... یکی اینکه نوشته بود , حلقه خودتون رو نخ ببندید و جلوی شکم یا بالای نبض دست بگیرید , اگه به صورت دایره ای شروع به چرخش کرد پسره , و اگه به اطراف چرخید دختره ... من امروز امتحان کردم , هر دو تا دایره ای چرخید , ولی روی مال همسرم امتحان کردم , جالبه که اصلا نمی چرخید و سر جای خودش یه کم حالت لرزش داشت ... حتی همسرم از من گرفت و گفت بده من انجام بدم , تو خودت تکون میدی ... خودش برام انجام داد , قشنگ دایره ای چرخید , جالبه که هی تند هم میشد , ولی برای خودش امتحان کرد , هیچی نشد به هر حال اینا همه , سر گرمی و از روی کنجکاویه به قول شما عزیزم , هر دوش عزیزه و مهم اینه که سلامت باشن ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااام ستاره جون جونی خودم , مامانی دوست داشتنی فندقی خودممممم واقعا جالب بود براممممم , این عدد هفت هم عجب عدد عجیبیه , از دست تو ستاااااااااره , تندی هم رفتی امتحان کردی روی خودت , خودمونیما , شوهرتم دیوونه کردی تو دخترررررررررررررر , شوخی کردم گلم , راست میگی , همه اینها از سر کنجکاویه , انشاالله نی نی خوشگلمون , فقط سالم و سلامت باااااااااااااشه عزیزممممممم ... امممممممما با این اوصاف که تو گفتی , من یکی قانع شدم که نی نی گلیمون پسرهههههههه مراقب خودت و فندقیمون باااااااااششششششش ....
ستاره
2 مرداد 94 18:07
راستی زهرا جون , تو اون موقع سر فاطمه جون که ویارت شدید بود , ماست و دوغ و شیر هم نمی تونستی بخوری ؟؟؟ میخواستم ببینم تو چی کار کردی ؟؟؟ والا من نمی تونم اینا رو بخورم حالم بد میشه , البته ماست بعضی موقع خیلی کم میخورم , ولی همش نگرانم که الان که استخوان های بچه در حال سفت شدن و رشده , نکنه زبونم لال دچار نرمی استخوان بشه و مشکلی براش پیش بیاد , به دکترم هم که گفتم , گفت به خودت فشار نیار برای خوردن , هر وقت میلت کشید , از هر کدوم دوست داشتی یه کم بخور ... گفت اشکال نداره ... ولی من میترسم , میگم مگه میشه اشکال نداشته باشه , آخه از چند نفر شنیدم که موقع حاملگی شیر نخورده بودن و بچه هاشون دچار نرمی استخوان شدن , و بعد تولد , دکتر دست و پاهاشون رو برای مدتی تو آتل گذاشته بود ... نمی دونم چی کار کنم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
عزیز دلممممممم اصلا نگران نباش ... هیچ اتفاقی نمی افتهههههههههه خیالت راحت گلم , دارم میگم که من هیچی هیچی نمیخوردم حتی آب , چه برسه به شیر و ماست و این چیزها .... همه چیز رو بسپر به خود خدا , مطمئن باش نینی گلیمون هیچیش نمیشه و سالمه سالمه عزیییییییییییییزم , به نظر من هم خیلی به خودت فشار نیار و هر وقت میلت کشید و از هر کدوم دلت خواست بخور که یه وقت کلا زده نشی , انشاالله به زودی ویارت هم سبک میشه و میتونی بیشتر لبنیات بخوری گلم ... , بعد هم به دکترت بگو اگه صلاح دونست برات قرص کلسیم بده بخوری , اینطوری کلسیم بدن خودت هم که توسط بچه داره گرفته میشه , خیلی کم نمیشه عزیز دلمممم ... نرمی استخوان هم بیشتر توی بچه هایی دیده میشه که ازدواج فامیلی داشتن والدینشون , و بیشتر جنبه های ژنتیکی داره خوااااااااااااااااهر , اینقدرررررررر نگران نباششششش مامانی مهربون ... دوستت دارمممممممممممم و میبوسمت دوست خوب من ....
ستاره
2 مرداد 94 18:08
ببخش خیلی پر حرفی کردم , وقتت رو گرفتم عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
این حرفها چیه خواهر جونم , همیشه از دیدن کامنتات خوشحال میشم ... تو ببخش که جواب این چند تا کامنت آخرت کمی دیر شد , باور کن نرسیدم زودتر جواب بدم عزیز دلمممممممممم .... میبوسمت ستاره جون جونی گلممممم ... مراقب خودت و حبه انگوووووووورمون باششششش ....
roya
4 مرداد 94 20:14
عید شما هم مبارک ... البته با تاخیر ... خخخخ
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام رویا جان عزیز و گلم ممنونم عزیز دلممممممم بابت تبریکت ... تبریکت حتی با تاخیییییییییر هم قبوله عزیزم ... همین که به یاد مایی و به وبلاگمون لطف داری و بهمون سر میزنی و کامنت میزاری , یه دنیا خوشحاااااااالم میکنی دوست خوب من ... میبوسمت عزیزم ...
roya
5 مرداد 94 17:09
وبتون خععععععععععععععلی عاااااااااااااااااااااااااالیه ... به منم سربزنین و نظر بدین ... جبران میکنم ... بووووووووووس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام رویا جان نازنین و گلم ممنووووووووونممممممممم بابت لطفت به وبلاگ ما عزیزم ... حتما میام پیشت و بهت سر میزنم دوست خوب من ... خوششششششحالم که به ما لطف داری و میای پیشمون عزیز دلم ... همیشه منتظر دیدن کامنتهای پر از مهرت هستم ...