فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

8 ماهگیتتتتتتتت مبااااااااااارک دخترم

1393/6/18 18:57
2,403 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه :

ولادت امام هشتم , امام رئوف , شمس الشموس , علی بن موسی الرضا علیه اسلام رو به همه مسلمانان و به خصوص دوستان خوبم و دختر نازنینم تبریک میگم ...جشنجشنجشن

 

 


 

دلامون همه آباد , رسیده شب میلاد

 

بازم خیلی شلوغه , پای پنجره فولاد

 

چی میشه آقا منو ,  کفتر گنبد کنی

 

راهیه مشهد کنی 

 

کاش منم مثال آهو , توی صحرا بودم

 

صید تو مولا بودم

 

علی موسی الرضا ، علی موسی الرضا , یا علی موسی الرضا 


 *************

چی میشه یه شب منم , پاک و خدایی بشم

امام رضایی بشم

مارو قابل بدونو , به کلبمون سر بزن

به خونمون در بزن

علی موسی الرضا ، علی موسی الرضا , یا علی موسی الرضا

 

 

لینک مداحی بسیار زیبای شعر بالا توسط سید مهدی میرداماد : متنظر

http://downloads.mahdimirdamad.ir/downloads/milad/1387/emam_reza/Milad_Emam_Reza_1387_b.mp

 

 

شکلک های یاهو دستمون رو بگیر آقا , دستامون خیلی خالیه ... شکلک های یاهو

 

" انشاالله که همگیمون با کرم امام رئوفمون , حاجت روا و عاقبت به خیر بشیم "

شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

و امممماااااااااااااااااااااا : متنظر

 

 

 عسل دختر مامان 8 ماااااااااااااااااهه شد ...  

نازنین دخترم هشت ماهگیت و ورودت به ماه نهم زندگیت مباااااارککک نفسم

 

 برای من خیلی شیرین بود که :

جشن  " 8 ماهگیت مصادف با میلاد امام هشتم بود "جشن

 

 

قربون این قد و بالات برم مامان محبت  قربون دست و پاهای کوچولوت برم نازنین من محبت

 

 

 

 

عزیز دلم , جمعه 14 شهریور ماه 1393 , 8 ماهه شدی و وارد ماه نهم زندگیت شدی گلم ,

یک ماه دیگه از زندگی زیبات هم گذشت محبت , یک ماه بزرگتر شدی ,  یک ماه خاااااانومتر شدی فدای تو بشه مامان ... فدای همه ناز و اداهات بشم ... خداروشکر خیلیییییی آرومتر شدی شکلک های یاهو , گرچه در عوض شیطونتر و بازیگوش تر داری میشه نازدونه من چشمک , ( خوب مامانی جونم ناسلامتی دالم بزرگ میشم و همه چی یاد میگیلم دیگه بغل) ... خداروشکر خیلی وقته دیگه غریبی نمیکنی و وقتی کسی خونمون میاد یا جایی میریم نمیترسی و گریه نمیکنی گل مامان و بغل خیلی ها هم بی اینکه گریه کنی میری عزیزمممممم شکلک های یاهو .... با رفتن به سفر تبریز که به مناسبت عید فطر رفتیم غریبی کردنت خیلیییی زیاد برطرف شد بغل...... دیگه خیلی خیلی راحت تر از قبل میخوابی و در کل خیلیییییییییییییی خوبی تو عسللللللللللل حانوووووووووووم مامان بوس .... خدارو به خاطر داشتن دختر ناز و صبوری مثل تو شکررررررررر میکنم ... شکلک های یاهو

 

 

همونطور که ماه هشتم زندگیت پر بود از پیشرفتها و اتفاقات مهم متنظر , که مهمترینشون هم رویش اولین دندونت و سینه خیز رفتنت در نیمه هشتمین ماه زندگیت ( یعنی هفت ماه و نیمه گیت ) بودجشن , هفته آخر هشت ماهگیت هم اتفاقات زیادی رخ داد که دوست دارم برات بنویسم تا توی خاطرمون ثبت بشه گل مامان ....محبتمحبتمحبت

 

 

پنجشنبه هفته گذشته یعنی 6 شهریورکه مصادف با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر بود زیبا, بابایی مهربونت شب ولادت بی بی , 20 هزار تومن پول به عنوان هدیه روز دختر به تو دخملی عسل و نازش هدیه داد , و من هم یه شلوار برات خریدم که توی عکس بالایی بهت پوشوندم  و خیلییییییییییی هم بهت میاد روز ولادت هم غروب سه تایی با هم رفتیم حرم زیبا , برای عرض ادب و و ارادت و تبریک خدمت بی بی , که درست وقت نماز رسیدیم و ماشاالله و البته خدارو شکر اونقدرررررررررر حرم شلوغ بود که اصلا همراه تو دختر کوچولوی مامان که نمیشد بریم و از نزدیک زیارت کنیم بدبو , توی حیاط اصلی و روبروی ضریح ایستادیم و سلامی دادیم و تبریکی عرض کردیم به خانوم زیبا , حالا اون وسط توی شلوغی و به خاطر بسته شدن دربهای حرم برای نماز , بابایی رو هم گم کردیم بدبو و مامانی شما هم که از بس آنلاین و به روزه خندونک , یه گوشی نداره که زنگ بزنه به بابایی و بفهمه کجاست خندونک , خلاصه با کلی تلاش و از کسی گوشی گرفتن و زنگ زدن خجالت,  بابایی رو جلوی درب هفت پیدا کردیم محبت , دیگه اونقدر شلوغ شده بود که برای ورود از درب حرم همه توی صف واستاده بودن تعجب , ( ماشاالله به این غیرت و همت مردم که توی این گرما , اینطوری میان واسه زیارت بی بی حضرت معصومه و عرض ارادت به ایشونبغل ) , این وسط تو هم که روی شونه من خواب رفتی و من موندم که توی این شلوغی چطوری یه دفعه خوابت برد توی بغلم خندونک , خلاصه کلی از اینکه نتونستیم بریم و از نزدیک حضرت معصومه رو زیارت کنیم حالمون گرفته شد و ناراحت شدیم قهر , گرچه من معتقدم که بی بی خودش به احوال و دلمون آگاهه و میدونه که با چه ذوق و شوقی و برای زیارتشون رفته بودیم و حتما که دست خالی مارو برنمیگردونه زیبا, ولی در کل ضد حال خوردیم غمناک , ماشین رو هم که خیلی دورتر از حرم پارک کرده بودیم و تا دوباره بهش برسیم یه عالمه خسته شدیم خسته و بعد هم برگشتیممممم خونه زیبا , " بی بی جان , حضرت معصومه , خودت آگاهی که چقدررررررر دوستت داریمممممم خانوم  " ...محبتمحبتمحبت

 

 

جمعه شب هم کلی مهمون داشتیم و از بعد از ظهر منتظرشون بودیم متنظر .... مادرجون , عمه جون طاهره , عمه جون نرگس , عمه جون فاطمه همراه همسرش , زن عمو مهین و خوانوادشون , عمه جون مریم و خوانوادشون , همگی اومدن خونه ما و شام رو هم پیشمون موندن زیبا ... تو خیلیییییییییییی دختر خوب و خانومی بودی مثل همیشه  ... اجازه دادی تا مامان با خیال راحت کاراش رو انجام بده و شام درست کنه بوس , بعد از اومدن مهمونای عزیزمون هم خیلی آروم و صبور بودی و اصلا غریبی یا اذیت نکردی گل من ....  بیشتر اوقات بغل بابایی یا مادرجون بودی و من فقط گاهی شیرت میدادم و یا پمپرزت رو عوض میکردم نازدونه من بغل ,  با اینکه دندونات اذیتت میکرد و آخرای مهمونی هم دیگه حسااااااااابی خوابت گرفته بود ولی حسابی مهمون نوازی کردی و بد عنقی و بداخلاقی نکردی خوشگلمممممممممم محبت ..... خیلییییییییییی مااااااااااااااااهی تو گل من بغل.

 

 

شنبه 8 شهریور ماه هم , ماشینمون رو به دلایلی که صلاح نیست بگم و نمیگم خندونک فروختیم  متفکر " یه جوری گفتم که فکر کنم همه فهمیدن دلایلش رو "  خندونک .... انشاالله بعدا که اوضاع رو به راه شد یه بهترش رو میخریم زیبا, البته دوستان فکر نکنن ماشینمون لامبورگینی یا سانتافه ای چیزی بودا چشمک, یه پراید نقلی بود خندونک , ولی من خیلیییییییییییی دوسش میداشتم محبت ... پر بود از خاطره برام متنظر .... توی 4 سالی که داشتیم خیلی باهاش سفر رفتیم زیبا , فاطمه جونیمو از بیمارستان با همین ماشین آوردیم خونه بوس , کلی با دخملی خوشگلم باهاش اینور و اونور و مسافرت رفتیم بغل.... با بابایی چه سفرهای خاطره انگیزی باهاش رفتیم محبت .... یه دلیلی هم که من خیلی دوست داشتم این ماشین رو , این بود که یادگاری مهدی , پسر کوچولوی ناز از دست رفتم بود , عید فطر اون سالی که برای مهدی کوچولوم باردار بودم , بابایی مهربون برامون خرید این ماشین رو که راحت باشیم , چقدر ذوق کردیم وقتی خریدیمش زیبا , چقدر با مهدی عزیزم خاطره دارم باهاش متنظر , مهدی کوچولوم رو با همین ماشین از تهران آوردیمش قم و به خاک سپردیمش , چقدر روزها زود میگذره , انگار همین دیروز بود متنظر .... ولی باید فروخته میشد دیگه هیس .... بابایی قول داده این بار برام پژو پارس یا زانتیا بخره  .... ولی من پژو 206 آلبالویی و سمند سفید رنگ رو بیشتر دوست دارمممممم  خندونک ... خیلی سلیقم باحاله در این زمینه نه ؟؟؟ خندونک

 

 

از مهدی نازنینم گفتم و یاد یه خبر ناراحت کننده ای افتادم که اواسط این هفته شنیدم غمناک ... یکی از همسایه های خوبمون باردار بودن و اوایل شهریور ماه زایمان داشتن , اما متاسفانه پسر کوچولوشون بعد از زایمان سزارینشون دچار مشکل تنفسی میشه و چند ساعت بعد از به دنیا اومدنش هم از دنیا میره تعجب, فرشته آسمونی کوچولوشون دوباره به آسمون برگشت , پیش فرشته ها و خدای مهربونمون ...... واقعا شوک بزرگی برای خوانوادش بود غمگین , غیر قابل انتظار برای هممون و به خصوص پدر و مادرش غمگین , خیلی ناراحت و متاسف شدم از شنیدنش غمناک ... اما واقعا به این فکر کنیم که اگه خدا نخواد هیچ برگی از درخت نمیفته و ممات و حیات هر موجودی توی دنیا دست اوست .... و واقعا ما از یک ثانیه بعد خودمون هم خبر نداریم که چی برامون مقدر شده , ولی مطمئنم که خدا برامون خیرترین و بهترین رو میخواد و خیلی نسبت به ما مهربونه ....آرام

 

خدایا مادرای زیادی منتظر بارادار شدن و بچه دار شدن هستن , با کرم و فضل و بخشش خودت زیاد چشم اتظارشون نزار و فرزندانی سالم و صالح بهشون عطا کن و نعمت زیبا و خوب مادر بودن رو بهشون ببخش   شکلک های یاهو , گرچه من معتقدم حتی اگر زنی توی این دنیا به معنای باردار شدن و زایمان , مادر نشه یا نباشه , نه تنها نشونه نالایق بودنش برای مادری نبوده نه و یا به معنای نداشتن و درک نکردن حس مادری نیست نه بلکه این هم امتحان و لطف خداست زیبا که ما قادر به درکش نیستیم و مطمئنن خداوند امتیازاتی به خاطر صبر و رنجش بهش خواهد داد که برای ما قابل تصور نیست زیبا ,  و حتی شاید مادر بودن رو جای دیگه و به عناوین دیگه تجربه کنهمحبت ....

خدایا مادران باردار زیادی به امید به دنیا اومدن کوچولوی نازشون دارن روزها رو سپری میکنن زیبا , کمکشون کن تا فرشته هاشون سالم و سلامت به دنیا بیان  شکلک های یاهو و با دل خوش توی آغوش گرم پدر و مادرهاشون قرار بگیرن .... الهی آمین .شکلک های یاهو

 

 

هر کار میکنم  پستهام کوتاه بشه نمیشه خندونکخجالت , خوب چی کار کنم قهر , یه عالمه حرف تو دلمه خندونکخجالت , بمونه توی دلم خوبه ؟ قهر دلتون میاااااااااااد ؟خندونک  زود به زودم وقت نمیکنممممم آپ کنم  دیگه چشمک , ای بااااااابااااااااا خندونک , تحملم کنییییییییییییین دیگه همینجوری پر چونه , دووووووووووستای مهربون .....

 

 

 

دومین دندون فاطمه جونی ما هم در آخرین هفته ماه هشتم زندگیش زیبا, خودش رو نشون داد و لثه دخملی گلم برای بار دوم شکافته شد ,

 

دختر خوشگلم وقتایی که میخندی , دو تا دندونای خوشگلت که کمی از لثت بالا اومده , یه کوچولو دیده میشه بوس, ولی اصلا نمیزاری خودمون دهنت رو باز کنیم و ببینیمشون و یا عکسی ازشون بگیریم ماه من ....محبتبغلمحبت

 

 

 

 از آخرین هفته هشت ماهگیت , چند روزیه که گاهی روی پای من و یا گاهی توی بغل بابایی مهربون و بدون شیر خوردن و مک زدن میخوابی تعجب,  و این برای من که تا به حال بدون شیر خوردن هرگز نمیخوابیدی بسیار خوشحال کننده بود .... خدا کنه که ادامه داشته باشه این حالت و برای خوابت فقط وابسته به شیر خوردن نباشی شکلک های یاهو, چند شبی رو بعد از شیر خوردن و سیر شدنت , روی پام تکونت دادم و تو هم خوابیدی بغل و خیلی بهم چسبییییییییییید آرام ... یه شب هم توی کالسکت وقتی با بابایی رفته بودین گردش  , خوابت برده بود  و جند باری هم بابایی بغلت کرد و راه برد شمارو , و تو هم به خواب ناز رفتی نازنینممممممممم و منم اینجوری شدم فرشته.... چقدرررررررررررررر عااااااااااااااالی .

 

 

این روزا حساااااااااااابی سینه خیز میری و خودت رو به همه جاهای خونه میرسونی چشمک , عاشق رادیات خونه و سرامیکایی خندونک , گرفتن سیم تلویزیون یا هر سیمی که دم دستت باشه رو هم دوست داری نه , و هینطور دوست داری زبونتو بزنی به پایه های میزای توی سالن بدبو , خیلییییییییییی بلایی تو دختررررررررررر ,  یه کار جالبم میکنی و اونم اینکه خودتو روی پاهات و دستات بلند میکنی بغل , انگار که داری ورزش شکم انجام میدی خندونک ,  کلی به حرکاتت ذوق میکنیم و میخندیم با بابایی  و میخواییم بخوریمتتتتتتتتتتتت .

 

 

یههههههههههههههه خبرررررررررررررررر خووووووووووووووووووبممممممممممممم دارمممممممممممممممممممم که میخوام  آخررررررررررررررررررر از همه بگم  و اونم اینکه بالاخره گوشهات رو سوووووووووووورااااااااااااااااااخ کردمممممممممممممممم , اونم درست روز تولد امام رضا علیه السلام , تولد امام هشتمون جشن , و درست در 8 ماهگیت و اولین روزهای ورودت به ماه نهم زندگیت قشنگممممممممم ... صبح روز یکشنبه  16 شهریور ماه همراه بابایی رفتیم درمانگاه و گوشهای خوشگلت سوراخ شد , قربونت برم که دردت اومد و توی بغل من کلی دست و پا زدی و گریه کردی غمگین , خیلی دوستت دارممممممم دختر نازنینم م  , البته خداروشکر خیلی اذیت نشدی و گوشهات راحت سوراخ شد  شکلک های یاهو و بعد از چند دقیقه هم همه چیز یادت رفت و آروم شدی گل مامان  .... اما اینکه تنها کنارت بودم و اونجا هم به تنهایی شاهد درد کشیدنت بودم و سعی میکردم آرومت کنم , کمی آزارم داد  ... خدایا شکرت به خاطر داده و نداده ات شکلک های یاهو , شکر به خاطر همه چیززززززز  شکلک های یاهو ... به قول آهنگ وبلاگمون : خدایا دوستت دارممممممم محبت شکلک های یاهومحبت

 

 

و امممممما امروووووووز یعنی در 8 ماه و 3 روزگیت دارم برات آش دندونی آزمایشی خندونک درستتتتتتت میکنم .... اگه گفتی چرا آزمایشی ؟  چشمک , خوب آخه تا حالا آش دندونی درست نکردم من مااااااااااااادررررررر خندونک,

آخه اگه خدا بخواد و البته قول نمیدما خندونک , شاید یه جشن دندونی بخوام برات بگیرم هفته دیگهجشن , واسه همین امروز برای آزمایش یه کم درست کردم ببینم چطوری میشه نازنینم  زیبا... دیگه چه کنم دیگه , من مامانی دست تنهایی هستم و برای همه چی خودمم و خودم متنظر ... دعا میکنم آشش خوب و خوشگل و خوشمزه بشه  شکلک های یاهو و همه دوست داشته باشن و منم عکسش رو توی یه پست دیگه برات بزاااااااااااااارممممممممم نازدووووووووووووووونه من ...بغل

 

 

 

خیلییییییییییییییی دوستت دارممممممممم و عاشقتممممممممم 

 

 

 

متنظر برای دیدن عکسهای فاطمه جووونی بفرمایید ادامه مطلب لطفااااااااامتنظر

 

 

 

 

 

دخملی دوست داشتنی من در درمانگاه و توی بغل باباییش ,

و منتظر نوبتش برای سوراخ شدن گوشاش  متنظر ,

قربونت برم که نمیدونی الان میخواییم گوشت رو سوراخ کنیم و دردت میاد نازنازی من

بوسبوسبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس گوش خوشگلت قبل از سوراخ شدن , عسلللللللللللل من بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل گوش نانازت بعد از سوراخ شدن , خوشگلمممممممی بغل

محبت با یه جفت گوشواره صورتی رنگ که خودم رنگشو پسندیدم محبت

نمیزاری که یه عکس درست حسابی بگیرم از گوشت جیییییگررررر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون نگاهت برم که همه حواست به بابایی مهربونتهبغل

و مامانی بی مامانی خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت روز دختر و بعد از برگشتن از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها محبت

متنظر توی ماشین بابایی هستیم متنظر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز دختر و ما منتظر , توی ماشینیم و بابایی هم رفته شامممممم بخره برامون خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخخخخخخخخ قربون خنده هاتتتتتتتت برمممممممم عشق من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این اولین زخم دخملی منه غمگین

با ناخون منم زخم شد قهر

ببخش مامانی , به خدا به خاطر تو همیشه ناخونهام رو کوتاه میکنم زیبا

 چهارشنبه هفته گذشته ,

نمیدونم یه دفعه گوشه ناخونم چطوری خورد به سرت که اینطوری زخم شد غمگین,

کلی اعصابم خورد شد به خاطرش بدبو,

بغل انشاالله هیچ وقتتتتتتت زخمی نشی جیگرممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخملی و باباییش بادقت تمام در حال تماشای تلویزیون

این شیشه شیر مورد علاقته و مدتیه شما باهاش سرگرمی گلم چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دختر من که سینه خیز رفته زیر میز تا پایه میز رو بخوره خندونک

محبت از دست تو دخترررررررررررر محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس نازدونه من که همین لحظه از خواب بیدار شده بود بوس

خوشمزه بخورمتتتتتتتتتت من نازنینمممممممم خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلقربون این نگاه و دقت و تعجبت مااااااااااااه مامان بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت دخملی خوشگل مامان که خم شده تا وسایلاشو برداره محبت

قربونت برم ورزشکاااااااااااااار من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس و این هم یه حرکت ورزشی دیگه از جیگری مامان بوس

انگار داره ورزش شکم انجام میده نازدونه خانوم خندونک

وقتی سینه خیز میری , گاهی هم وسط راه , اینطوری میکنی و بعد دوباره به راهت ادامه میدی

محبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلدخمل عروسک من که سینه خیز داره دنبال باباییش میگرده بغل

خندونک غافل از اینه بابایی رفته تو اتاق خواب بخواااااااااااابه خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت و این رخششششش زیبا و پر خاطره ما که فروخته شد محبت

خندونک همون لامبورگینی معروفمون خندونک

 

 

پسندها (11)

نظرات (41)

آبجیــــــــــ حنانــــه
18 شهریور 93 19:18
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جووونم 8 ماهگیت مبااااااارررررک میلاد با سعادت امام هشتم بر شما هم مبارک واااای من تو ماشین این مولودی رو گوش دادم و کلی دنبالش گشتم , تمام مدتی که داشت دانلود میشد دعا دعا میکردم همون بشه که بووووود خیلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرررررررسی فاطمه جوونی رو یه دونه موووچ محکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بکنید از طرف من . دوووستتون دارررم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و نازنین و مهربونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکاتت , مثل همیشه با محبتی گل من , خداروشکر که همونی بوده که میخواستی عزیزم , چشششششششششششم , منم میبوسمت حنانه جونی نازنینم ... دوستت دارممممممممم ....
مامان فتانه
18 شهریور 93 20:08
عزیزم 8 ماهگیت مبارک .... خیلی ناراحت شدم بابت مهدی عزیز .... و همسایتون که 9ماه با عشق بچشو بزرگ کرد و آخرش ثمرش .... انشالله ماشین بهتری زود زود بخرین.... سوراخ کردن گوشت هم مبارکه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکاتت ... واقعا سخته برای هر مادری , برای آرامش همسایمون دعا کنید , خیلی داره اذیت میشه , ممنونم دوست عزیزم , و باز هم ممنون بابت دعای خوبت , انشاالله , میبوسمت دوست مهربوووووووونم .....
mahtab
18 شهریور 93 23:50
8 ماهه شدنت مبارک باشه عزیز دل خاله و همینطور گوشواره دار شدنت بلا دوره ... نبینم زخمی شدی ماشاالله دیگه داره به چهار دست و پارفتن نزدیک میشه , ببوسش از طرف من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااممممم مهتاب جون عزیزم , مامانی گل و نازنین علیرضا کوچولو ممنونم بابت تبریکاتت دوست خوب من , مامانیم زخمیم کرده , ممنونم خاله جونی , آره دیگه ,حساااااااااااابی بازیگوووووووووووش شده , چششششششششم , منم میبوسمت دوست گلم ....
مامان مهرناز
19 شهریور 93 16:17
8ماهگیت مبارک خوشگل خانم , چه همه پیشرفت ماشاالله , مبارک باشه گوشواره هات عزیزم , عکسات خیلی ناز بودن , مخصوصا اون عکسی که شکمتو بالا گرفتی خیلی باحال بود
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جونم ممنونم بابت تبریکاتت دوست نازنینم , خوشحالم که عکسهای فاطمه جونی رو دوست داشتی دوست خوبم , اون عکس رو خودمم خیلی دوست دارممممم , دخملیمون ورزشکاره دیگه ماشاالله , میبوسمت عزیزم و ممنونم که اومدی پیشمون گلم ....
غزل , باباییش
19 شهریور 93 16:53
سلام عزیزم ... من اون قضیه رو نمیدونستم ناراحت شدم .....اما ... حالا یه دخمل ناز داری که خیلی نازداره و من عاشقشم ... انشاالله یه ماشین باحال بخری , منم عاشق 206 آلبالویی ام ... اما به دلایلی که ... نمیشه بخرم , الان دقیقا دلیلم معلوم شد نه ؟؟؟؟ عکسهای دخملمون نازه .... نازتر میشه این نازدار خانوم ما روز به روز .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جون جونی گل و نازنین و عزیزم فدات بشم گلم , مثل همیشه مهربونی عزیز دلم , ممنون عزیزم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , و باز هم ممنون بابت دعای خیرت , نه , اصلا معلوم نبود , حالا نگفتی چرا نمیخری پس ؟ فدات بشم دوست جونی گلم , میبوسمت ....
مامان فاطمه
19 شهریور 93 16:57
سلام به فاطمه خوشگل خودم و مامانی مهربون و نازنینش به به عجب عکسایی , آدم سر حال میاد 8 ماهگی ناناز خانووم مبارک قربون اون گوشای کوچولوت , گوشواره دار شدنت مبارک خاله جووونم قربون اون عکست که تازه از خواب پا شدی جیگگگگگگر دوستتون داریم هوارتا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جونی خوشگلم ممنون از لطف و محبتت نسبت به ما و به خصوصی فاطمه جونی ما , خوشحالم که عکسهارو دوست داشتی عزیز دلم , و باز هم ممنون بابت تبریکاتت دوست مهربونم , ما هم دوستتووووووووووووون دارییییییییییییییم . میبوسمت ....
آبجیــــــــــ حنانــــه
19 شهریور 93 18:32
آخ جوووووووون بالاخره کامنتم اول شد مامانی اشکال نداره , ایشالا یه مازراتی میخررین پیشاپیش ماشین نو مبااارک وااای خدا نصیب نکنه آدم بدون گوشی گم بشه آخی درکتون میکنم کاملا قراره فاطمه جونم یه آیفون 5 برای روز تولدتون بخرره به من قول داده مامانی مهربووون شما خیلی با محبت کامنت هارو جواب میدین , یه آرامش خاصی داره وقتی نوشتنتون این جوری باشه , معلومه صحبت کردنتون چقدر آرامش بخشه شما برای ما خیلی دوووست داااشتنی هستین دوووووستوووون دااااارررررم و مییبووووسمتووون....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااام حنانه جون گل و دوست داشتنی و مهربونم عزیز دلم خوشحاااااااااالم که اولین کامنت برای تو بوده , باعث افتخارمه دختر گلم , ممنون از دعاااااااااای خوب و خیرت گل من , , و ممنونم از تبریکت پیشاپیش به خاطر مازراتی وای , واقعا ؟ آیفون 5 ؟ , از باباش اجازه گرفته قول داده این دخترررررررر ؟ , فدای محبت و مهربونیت عزیز دلم , عزیزم تو خیلی لطف و محبت داری نسبت به من , اینطوریام نیست گلم , تو خودت گلی و همه رو خوب میبینی , تو هم برای ما دوست داشتنی هستی حنانه جونی مهربونم ... دوستت دارم و میبوسمت دختر گلم ....
زن دایی آرزو
19 شهریور 93 19:25
سلام به خواهر گلم و فاطمه جیگرم قربون ورزشکارم بشم من , کلی خندیدیم دندوناتو بخورم من 8 ماهگیت هم مبارک باشه عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام زندایی جوووووووووون مهربون و نازنین فاطمه جونی فدات بشممممممممم عزیز دلم , مثل همیشه با محبتی و مهربون گلم , این کارای دخمل بلا خنده هم داره واقعا خواهر جونم , من و باباییش که ذوق زده میشیم حساااااابی با این شیرین کاریهای دخملی , ممنون بابت تبریکت نازنینم , دوستت دارممممممممم و میبوسمت آرزو جون گلم ...
کلاس پرهیاهو
19 شهریور 93 22:44
سلام اولا هشت ماهگیش مبارک , دندون طلاهاش مبارک , آش دندونی دلمان خواست , چه کنیم؟؟؟؟؟؟ لطفا مواظب دختر خوشگله چشم محشری ما باش تا زخمی نشه , ای خداااااااااا ژستاش چه باحاله برا بلند شدن , نازی عزیزممممممممممممممممممممم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خانوم معلم عزیز و دوست داشتنی خودمون ممنون بابت تبریکاتت عزیزم , قربونت برم که دلت خواسته , جاتون خالی خیلی هم خوشمزه شد و همه تعریف کردن با اینکه آزمایشی و برای اولین بار درست کردم , خانوم معلم آدرس بده براتون آش دندونی بفرستم , جدددددددددددددددی میگما خانومی ... منتظرمممممممممممم ممنون عزیز دلم بابت محبتت نسبت به فاطمه جونی , دوستت دارمممممممم و میبوسمت ...
بابا و مامان
20 شهریور 93 7:21
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و گل محمد پارسا و یاسمن جون ممنون که اومدین پیش ما ...
مامان الینا جونی
20 شهریور 93 8:20
سلاممممم عزیزم , سلام فاطمه جون خوشگلم , لپی خاله ماشاالله خیلی بزرگ و ناز شدی , شرمنده من مدتی نتونستم بیام , وقتی دیدمت کلی ذوق کردم , خیلی دوست داشتنی هستی عسل خانومممممممممممم , ماشاالله . 8 ماهگیت مبارکککک عسلم , مروارید نازت مبارک خوشگلم . مبارکت باشه گوشواره ای شدنت , کلی خانوم شدی عزیزممممممممممممممممم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین الینا جونی خوشگلممممم ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , و باز هم ممنون بابت تبریکاتت گلم , خوشحال شدم که اومدی پیشمون , بازم منتظرت هستم دوست خوب من .... میبوسمت دوست مهربوووووووووونم ...
کلاس پرهیاهو
20 شهریور 93 11:49
نوش جونتون مامان جونی دخمل خوشگلهههههههههههههه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
فدات بشم خانوم معلم مهربون , من تعارف نمیکنم , آدرس بدی براتون میفرستم عزیز دلم ... میبوسمت ....
♥ مامان مهیلا ♥
20 شهریور 93 16:45
8ماهگیت مبارک خاله , ماشاالله چه دخملی شده , عکسا هم فوق العاده بودن , ازطرف من فاطمه رو ببوسین .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جون ممنون بابت محبتت و تبریکت دوست خوب من , خوشحالم عکسهارو دوست داشتی گلم . چشممممممم , حتما , منم میبوسمتون ...
فریبا
20 شهریور 93 18:02
8 ماهگیت مبارک خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه , انشاالله 80 ساله و بیشتر باشیییییییییییییییییییییی , دوستت دارم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااامممممم مامان فریبای گل و دوست داشتنی نفسسسسس جون ممنووووووووووون بابت تبریکت دوست خوب من , خوشحالم اومدی پیشموووووووووووووون , , چه عجببببببب از این طرفا , دوستتون دارم و میبوسمت دوست گلم ....
مامان
22 شهریور 93 17:41
سلام سلام صد تاسلام به مامان زهرا و دخمل عسلیش 8ماهگیت مبارک خوشگل خانوم . انشاالله عروسیت خاله جون گوشواره های نانازتم خیلی مبارک باشه عکسای نازتم که مثل همیشه ناز و تو دل برو ای جووووووووووووووووونم شلوار نوتم مبارک همیشه شاد باشین و موفق . دوستتون دارم خیلی زیاد . ببخشید اگه دیر بهتون سر میزنم . یکم درگیر این فسقلیمونم . برامون دعا کنین
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااامممممم مامان فریبای گل و دوست داشتنی فسقلی تو راهیمون ممنون بابت تبریکات و دعای خیرت گلم , همیشه با محبتی عزیز دلم , خیلی به ما لطف داری دوست مهربونم , منم دوستتون دارمممممممم , خواهش میکنم گلم , نگران نباش , مهم فسقلی خوشگلتونه , انشاالله سالم و سلامت بیاد توی بغلت گل من , محتاجیم به دعا دوست خوب و گلم , میبوسمت ....
مانیا
22 شهریور 93 20:51
سلام راستش خیلی وقته ک دارم وبلاگتون رو میخونم , اما خب نظر نمیذاشتم! به هرحال گفتم این دفعه بگم که من و همه اعضای خانواده , دختر و فاطمه خانوم شما رو میشناسیم و بزرگ شدنش رو دنبال میکنیم!! از بس زیبا و خوشگله این دختر گل و ناناز , همه اعضای خانواده ما ک حسابی دوسش دارن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مانیا جان عزیز و مهربونم وااااااااای چه کامنت سورپرایز کننده و خوشحال کننده ای ... ممنون که این بار لطف کردی و وقت گذاشتی و برام کامنت گذاشتی , محبت کردی عزیزم , دوست داشتم زودتر خودت رو معرفی میکردی و با هم آشنا میشدیم , اما تا همینجا هم , واقعا از لطف و محبت خودت و خوانوادت بسیاااااااار ممنونم , باز هم ممنون از محبت و توجهتون نسبت به فاطمه جونی ما , میبوسمت دوست خوب و نازنینم ....
مامان فاطمه
22 شهریور 93 23:30
سلام همشهری هشت ماهگی دختر نازت مبارک , ما را هم دعا كنید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام به روی ماهت همشهری , مامانی گل و مهربون فاطمه جون ممنون بابت تبریکت دوست خوب من , محتاجیم به دعا عزیزم ...
زهره
23 شهریور 93 15:23
هشت ماهگی فاطمه جون و میلاد امام رضا و گوشواره های خووشگل دخترمون مبارک باشه , انشاالله گوشواره های عروسیش عزیزم خیلی بابت پسرتون مهدی ناراحت شدم , خدارو شکر که حالا یک فرشته ناز و دوست داشتنی دارین . سعی کن بیشتر فاطمه جونو عادت بدی که بدون شیر بخوابه و مثل ملودی نشه که بشدت وابسته شده و هرچقدر هم که خسته باشه بدون شیر خوردن نمی خوابه , روزهاتون خوش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین ملودی جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکات و محبتت نسبت به فاطمه جونی , دوست نداشتم ناراحتتون کنم گلم , امتحانات سخت خدا همیشه هست دیگه دوست خوبم , خدا دختر نازت رو برات سالم و سلامت حفظ کنه عزیزم .. من سعیم رو میکنم ولی اصلا موفق نمیشم , چند روزی خیلی خوب شده بود و روی پا میخوابید ولی باز هم برگشت به روال سابق و از دیروز هر کاری کردم روی پا و بدون شیر خورن نخوابید که نخوابید ... تا ببینیم خدا چی میخواد , توکل بر خدا میبوسمت دوست مهربونم ....
مامان یاسمین
24 شهریور 93 12:49
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون یاسمین جون ممنون از اینکه اومدی پیش ما عزیز دلم ...
مامان آوا
24 شهریور 93 13:15
8 ماهگیت مبارکککککککککککککککک باشه عزیز دلم , الهی قربونت بشم من عروسک خاله , هزارتا بوس برای فاطمه جونم , بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس بووووووووووووس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آوای خوشگلم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت و محبتت نسبت به فاطمه جونی , اینم بوسسسسسسسسسس برای آوا جونم و مامانی گلششششش ,
کتایون
25 شهریور 93 17:34
سلام مامان خوب فاطمه عزیز خواهش میکنم خانمی , خب شما نی نی کوشولو ناز داری و نمیزاره ک راحت مثل همه ی مخاطبینم وقتی تند تند اپ میکنم همه پست ها رو بخونید , قربونت برم خیلی بهم سخت گذشت , انشاالله , منم شما رو دوست دارم , کارم همینه فقط ک صبوری کنم و توکل ب خدای خوبم . + امشب میام واسه دیدن عکس های نازنین فاطمه ی خشگل خودم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و مهربون و عزیزم ممنونم که درکم میکنی نازنینم , ولی سعی میکنم در هر حال بیشتر به تو دوست گلم سر بزنم , انشاالله که سختی ها به بهترین شکل ممکن تموم بشه عزیزم , هر وقت تشریف بیاری قدمت به روی چشم , و باعث افتخارمونه و لطف میکنی دوست خوب من ... ممنون بابت محبتت نسبت به فاطمه جونی , مراقب خودت باش و میبوسمت ...
کتایون
26 شهریور 93 23:56
سلام مامانی نازنین فاطمه ی عزیزم کمی بهتره , اما دیگه تصمیم گرفتم جدی تر این درد رو دنبال کنم و برم پی طبیب! ریشه ی خیلی از دردها بله عزیزم عصبیه ، و منم ک خودم کوهی از عصب و استرس هایی هستم ک نشات گرفته از کسی هم نیس جز همون یه نفری ک به خاطرش میجنگم. اره باید اب بدنی شم در واقع ! اما عزیزم ، یه خورده از توان من هم خارجه این همه سختی . و واقعا هم صبوری میکنم و تحمل . ممنونم مامان خوب . از بودنت مرسی عزیز .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و نازنینم تصمیم خوبی گرفتی دوست خوبم , حتما جدی تر دنبال کن عزیزم , میدونم که روزهای سختی داری و دیگه واقعا برات قابل تحمل نیست , انشاالله به زودی زود مزد صبرت رو بگیری و این روزهای سخت تموم بشه دوست گلم... خواهش میکنم عزیزم ... میبوسمت دوست خوب من ...
کتایون
26 شهریور 93 23:59
ای جاااااااااانم عکساشو ببین! اون عکسش چقدر نازه که از خواب بیدار شده با چشای گرد و نازش , بووووووس ... آخی سرشم ک زخم شده ، مراقب باش ک دیگه نی نی نازت زخمی نشه , از بس شیطونه این ناز دختر ما . الهی سلامت باشه و عمر با عزت در کنار شما و همسرت داشته باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و نازنین و مهربونم فدات بشم عزیز دلم , ممنونم از محبتت نسبت به فاطمه جونی , منم اون عکسش رو خیلی دوست دارم عزیزم , دخملی ما بازیگوووووووووووشه حسابی , , انشاالله بتونم بیشتر مراقبش باشم این دخملی رو , ممنون از دعای خیرت دوست مهربونم , میبوسمت ....
مامان بردیا شیطون
27 شهریور 93 19:37
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم فدات بشم که تو چقدر نازی ..... 8 ماهگیت مبارک عسلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطونم ممنونممممممممم دوست خوب من بابت لطف و محبت و تبریکت , خوشحالم میای پیشمون دوست مهربونم , میبوسمت ....
مامان بردیا شیطون
27 شهریور 93 19:38
گفته می شد , هر که با ما نیست , با ما دشمن است , گفتم آری این سخن , فرموده اهریمن است , اهل معنا , اهل دل , با دشمنان هم دوستند , ای شما با خلق دشمن ؟ قلبهاتان از آهن است ؟ فریدون مشیری
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم مامانی گل و نازنین بردیا کوچولوی شیطونم .... کامنتت بسیار زیبا بود دوست مهربونم ....
بابا و مامان
28 شهریور 93 4:00
عزیز دلم هشت ماهگیت مبارک , فدای اون نگاه متعجبت عزیز دلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جونم ممنونم دوست نازنینم بابت تبریکت و محبتت , خوشحالم که میای پیش ما دوست خوب من .... میبوسمت ...
بابا و مامان
28 شهریور 93 4:02
مرواریدتم مبارک عزیز دلم , دختر ناز ورزشکارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنووووووووون خاله جون بابت تبریکت , میبوسمتون ....
♥ مامان مهیلا ♥
29 شهریور 93 15:12
♥ . . . تــو کـه بــاشـی جـهــان زیـبـاســت . . . ♥ ♥ . . . نـگاهــم کــن تـا مـیـتــونـی . . . ♥ ♥ . . . کـه ایــن آرامــشـه مـحـضـه . . . ♥ ♥ . . . هـمـیــن حــالا هـمـیــن لـحـظــه . . . ♥ ♥ . . . کـه بـه یـک عـمـــر مـی ارزه . . . ♥ ♥ . . . تـمــومــه شـــاعـرا خـسـتــن . . . ♥ ♥ . . . قـلــم هــا چـشـمـاشــون بـستــَن . . . ♥ ♥ . . . تــو مــیـدونی کـه مــن خسـتـم . . . ♥ ♥ . . . چـشـای خـستـه مــو بسـتـم . . . ♥ ♥ . . . ولـی آروم نـمی گـیــرم . . . ♥ ♥ . . . نـبـاشی زود مـی مــیـرم! . . . ♥ ♥ . . . چـقــدر پـایـیــزی و ســـردم . . . ♥ ♥ . . . مـی بــارم مــثـل ِ ابــری کـه . . . ♥ ♥ . . . نـمــیـتـونـه نـباره چـــون . . . ♥ ♥ . . . مــیـدونــه مــن پــر از دردم . . . ♥ ♥ . . . تـمــومـه لـحظـه هــام خــوابـه . . . ♥ ♥ . . . تــو تـعـبــیـره یــه رویــایـی . . . ♥ ♥ . . . تـویـی کـه نــقـش می بـنـدی . . . ♥ ♥ . . . تــو لـحـظـه هـای بی خــوابـی . . . ♥ ♥ . . . جـهــانـم بــی تــو گــم مـیـشــه . . . ♥ ♥ . . . نـمــیـدونـم کـجــا مـیـــرم . . . ♥ ♥ . . . نــمیـدونـم کـه کـی هـسـتـم . . . ♥ ♥ . . . فـقـط بـا عــشــق درگــیـرم . . . ♥
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جون ممنونم بابت کامنت زیبات دوست مهربونم ....
کتایون
29 شهریور 93 23:22
سلام مامان مهربون فاطمه جونی عزیزم ممنونم بابت کامنتت , من بعدا اومده بودم عکسای نی نی فاطمه رو دیدم ، کام هم گذاشتم , پ کو ؟؟؟؟؟ عکساشم دیده بودم , تائید نکردین یا ثبت نشد اصلا !؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و نازنینم عزیز دلم کامنتات رو دیدم و خوندم و از محبتت خیلیییییییییی ممنونم گلم , ببخشید از تاخیر پیش اومده برای تایید کامنتات عزیزم , این روزها اصلا وقت نداشتم و گرفتار بودم , بدون پاسخ هم دوست نداشتم کامنتها رو تایید کنم عزیز دلم , برای همین دیر شد نازنینم , باز هم ممنون بابت این همه محبت و معذرت برای این همه تاخیر دوست گلم , میبوسمت و دوستت دارم دوست جونی خوب من ...
کتایون
29 شهریور 93 23:54
نه عزیزم این چ حرفیه , شما واقعا خیلی کار میکنید ک با وجود همچین دختر ناز و شیطون میاین ب ما سر میزنین , واقعا این لطف شماس , ب این خاطر پرسیدم ک موقعی ک داشتم کام میزاشتم درست یادمه شک داشتم ارسال شده باشه یا نه , الان ک دیدم تائید نشد فکر کردم اصلا ثبت نشده بود , مرسی ک بهم خبر دادی مامان مهربون . فدات شم . بووووووس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون گل و دوست داشتنی و مهربونم خواهش میکنم عزیز دلم , من اومدن به وبلاگت و سر زدن به دوست خوبی مثل تو رو دوست دارم عزیزم , , دیگه من یه مامانی گرفتااااااارمممم خداروشکر که کامنتهات ثبت شدن گلم , ممنون بابت این همه محبت , باز هم ببخش تاخیر پیش اومده در تایید کامنتهات رو , میبوست دوست خوب من ...
آبجیــــــــــ حنانــــه
31 شهریور 93 11:09
سلااام مامانی گل و مهربوون فاطمه جووونیــ منو میشناسید ؟؟؟ انقدر ک پیش ما نیومدید فک کنم دیگه مارو فرامووش کردید من که از فردا دارم میرم مدررسه دیگه دیگه وقت نمیکنم زیاد بهتون سر بزنم ... ولی شما بیاین پیش ماا من میام نظرات رو تایید میکنم و میرم امسااال دیگه درساامون دارره خیلیــــــ سنگیـــن میییشه یه وقت ماروو از یاد نبریداااااااااااااااااا شما ک همیشه تو قلب ما هستید و فراموش نشدنی هسسستین خیلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دووووووستتتووووون داااااارررررررررررم و میبوووووووووووسمتوووووووووووووون ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربون و نازنینم عزیز دلممممممممممم مگه میشه دختر با محبتی مثل تورو فراموش هم کرد آخه , نمیدونی دست تنها , مادر یه وروجک بازیگوش بودن , چه مسؤولیت سنگین و بزرگیه عزیزم , باور کن که به یاد تو و تک تک دوستانم هستم , ولی وقت نمیکنم خیلی بهتون سر بزنم و کامنت بزارم گلم , گاهی حتی میام پستهات رو میخونم ولی نمیتونم کامنت بزارم و میرم , تو که دختری هستی گل و مهربون , چطور فراموشت کنم , باور کن پاسخ کامنتهام هم دیر میشه بعضی اوقات و شرمنده دوستانم میشم فدات بشم , وقت آزادم کم شده دیگه دختر نازنینم , اما دوستت دارمممممممم و به یادتم گل من , تو دوست خوب منی و فراموشت نمیکنم خانوم گل با محبت , به سلامتی دیگه میرین مدرسه , خداروشکر عزیزم , انشاالله سال تحصیلی موفق و پر باری رو داشته باشی دوست گلم , حتما که درس و مشقت واجبتره دخترم , من هم هر وقت بتونم میام انشاالله بهت سر میزنم , بیشتر به فکر مدرسه و تحصیلت باش , برات بهترینها رو آرزو دارمممممممم ... دوستت دارممممممممممم و میبوسمت عزیز دلم ...
افسانه مامان فاطمه
31 شهریور 93 12:33
الهی قولبون این نازدونه بشم , ماشاالله روز به روز جیگر تر و ماه تر میشه , فدای نگاه نافذش , فاطمه ها همشون یه جورایی خاصن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جون خوشگل و شیطونم چه عجب دوست جونی خوب من یادی از ما کردهههههههه , البته میدونم که با داشتن فاطمه جون , وقتت پره و فرصت نداری , کااااااااااملا درکت میکنممممممم , ممنونم عزیز دلم از محبتت نسبت به فاطمه جونی ما , درسته گلم , خاص هستن و البته یه جوراااااااااااایی بلااااااااااااااااااااا میبوسمت دوست مهربونم ....
پگاه مامان آرتین
1 مهر 93 13:36
عزیزم روزها ازآن توست . هر روزت مبارک . ببوسش مامانی . خدا نگه دارش باشهههههههههههههه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام پگاه جون عزیزم , مامانی گل و مهربون آرتین کوچولوی خوشگلم ممنونم عزیز دلم که اومدی پیشمون و بهمون تبریک گفتی , زود به زود بیا پیش ما دوست جونی گلم اگه فرصت داشتی , باز هم ممنون عزیزم از محبتت نسبت به فاطمه جونی ما میبوسمت .....
آبجیــــــــــ حنانــــه
1 مهر 93 16:20
سلااااااااااااااااااام ... واااااااای مامانی انقدر شما با محبت کامنت منو جواب دادین اصلا شرمنده شدددم الهیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من فدااااااااای شما بششششمممممم مامان گگگگل من شمارووو قده ی دنیاااااا دوووستوون داااااااااارررررررررررررممممممم شما خیلی خیلی با محبتین ... اونم از قصد نگفتم ، شوووخی بوود خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بییییشتر از اون چیزی ک تصوورررر میکنید دووووووووووستوووووووووووووووووووووووووووووون داااااااااااااااااااااااااارررم چشممممممم حتمن درسامووو میخووونم ایشالا فاطمه جووونم زود زود زود بزززرگگ بشه بره مدرسه ... شما هم بیاین عکس از روز اول مدرسش بذاررین ای جوووووووونم ، ایشاااااااللللللااااااا قرربون این آبنبات کووچووولووو بشم من اوخـــه خلااااصه اینکه خیلی شرمندتوونم من منو ببخشیدددد کامنت قبلبم خیلیـــــــــــــــــــــــــــ بد بوووود خیلی خیلی خیلی ببببببببببخشیــــــــــــــــــــــــــــــد دووستوون دارررم و یه عاالمه میبووسمتوون ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و نازنین و مهربونم دشمنت شرمنده باشه دختر گلم , من هم بسیاااااااااااااااار دوستت دارم و برام عزیزی فدات بشم , انشاالله روزهای خوب و موفقی امسال توی مدرسه داشته باشی عزیز دلم و فاطمه جونی هم بعدها مثل شما بره مدرسه و موفق باشه و دختر درس خونی باشه انشاالله , باز هم من رو ببخش که نمیتونم زود به زود بهت سر بزنم عزیز دلم .... کامنت قبلیت هم خیلی خوب بود مثل همیشه عزیزم , دوستت دارم خییلیییییییییی زیاد و میبوسمت ....
♥ مامان مهیلا ♥
1 مهر 93 18:29
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جون چشم گلم , در اولین فرصت میام پیشت انشاالله ...
آبجیــــــــــ حنانــــه
2 مهر 93 19:48
قربوووووووووووووووووووووووووووووون محبتتون بشممممممممممممم من خیلیـــــــــــــــــــــ شررررمنده کررردید اومدید پیشمووون میبوووووووووووووسمتووووووووووووووووووووووووووووون ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و نازنین و مهربونم فدات بشم دوست خوب من , دشمنت شرمنده عزیز دلم , اگه فرصت داشته باشم که دوست دارم بیام پیشت دختر خوبم , میبوسمت عزیزم ...
مامان کیان
3 مهر 93 0:19
الهی فدای دخمل ناز و خوشگلم بشم من . هزار ماشاالله هر روز خوشگل تر و بامزه تر می شی . دلم خواست پیشت بودم و بوسه بارونت می کردم فاطمه ناز و زیبا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین کیان کوچولو ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , خوشحالم بازم اینجا میبینمت دوست گل من ... میبوسمت ....
مامان کیان
3 مهر 93 0:22
8 ماهگیت رو با تاخیر بهت تبریک می گم عزیزم ان شاالله 120 ساله بشی فرشته نازم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
باز هم ممنونم بابت تبریک و دعای خیرت دوست خوب من , خدا پسر گلت رو برات حفظ کنه عزیزممممم .....
مامان کیان
3 مهر 93 0:22
خصوصی عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
بابت پیام خصوصیت میام پیشت در اولین فرصت دوست گلم ...
گل آرا مامان طاها و تارا
5 مهر 93 1:05
سلام مامانی مهربون و دوست داشتنی انشاالله حالتون خوب باشه . ببخشید یه مدته واقعا دیر به دیر میام پیشتون . مدتهاست پست نزاشتم . انشاالله همین 1 و 2 روزه با دست پر میام .8 ماهگی نازنین دخترمون مبارک . 2 تا مروارید در اورده که . خوشگله خاله چه ژستای نازی میگیره . ماشالله که تو مهمونی حسابی خانومی کرده . این دلیل فروش ماشین بی شک برآوردن آرزوی مامان فاطمه جونی هست که یه 206 جایگزینش بشه , انشاالله بزودی بهترشو واستون بخره . به خوشی برین سفر ازش استفاده کنید . الهی گوشواره خریدین واسش . مبارکا باشه . من که هنوز گوشهای تارا رو سوراخ نکردم.همسرجان دوست نداره فعلن اینکار صورت بگیره . الهی چه ورزشکارم شده این ناز نازی . ماشاالله بهش . حسابی از طرفم ببوسش . دوستون دارم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گل آرا جون اردیبهشتی خودممممممممم , مامانی مهربون طاها و تارا جونم عزیز دلم ممنونم با این همه مشغله به یادم بودی و اومدی پیشم , یه دنیا برام ارزش داره همین عزیزم .... , منتظر پست جدید و عکسهای ناز طاها و تارای خوشگلم هستممممممم ... منم چند روزه ی پست نوشتم امام وقت نمیشه کاملش کنم و بزارم توی وبلاگ , بسسسسس که دخملی ما بازیگوششششش شده .... بسیاااااااااااار امیدوارم که دلیل فروشش همین باشه دوست گلم , ممنون از دعای خوبت گلم , منم چند ماه بود به همسرم میگفتم که گوشهای نازدونه خانوم رو سوراخ کنیم ولی امروز و فردا میکردن و خیلی راضی نبودن گویا , روز ولادت امام رضا دیگه شد آنچه باید میشد , خداروشکر هم خوب بود و اذیت نشد فاطمه جونی , انشاالله گوشهای تارا جونم به راحتی سوراخ بشه و گوشواره خوشگل بندازه دختر ماه من , ورزشکار و البته حسااااااااااااااااابی دخمل بلااااااااااااااااا شده این وروجک ما .... میبوسمت دوست خوب من و ممنون از حضورت ...
مامان محمد صالح
5 مهر 93 10:39
خدا کوچولوتونو حفظ کنه . موفق باشید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد صالح کوچولو ممنونم عزیز دلم , خدا پسر گل شما رو هم حفظ کنه گلم ... ممنون که اومدی پیشمون .... میبوسمت دوست خوب من ...