فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

تولد بابا محمد مبارک

1392/6/1 20:08
2,698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل و نازنینم , سلام دخملی مامان

 

امروز تولد بابا محمده . قلب

میدونم که میدونی  , چون خیلی راجع بهش با هم حرف زدیم . عزیز دلم ممنون که دیروز همکاری کردی و اجازه دادی تا من کیک تولد بابایی رو بپزم و کمترین حالت تهوع و دل درد رو داشته باشم . بابایی کلی خوشحال شد و از هر دومون تشکر کرد.


میدونی بابایی یه جایزه هم بهت داده نازنینم , چون به یادش بودیمو تولد گرفتیم دو تایی براش . قلب


بابایی مقداری پول گذاشت کنار تا بریم خرید و  برای تو کلی خرید کنیم و هر چی دوست داشتیم واسه تو دخمل نازمون بخریم که وقتی به دنیا میای ازشون استفاده کنی . دستت درد نکنه بابا محمد گل و مهربون .قلبماچماچ


راستی دیشب قرار بود یه جشن سه نفره بگیریم که در جریانش بودی و قرار بود به مناسبت شب تولد بابایی , بابایی رو کلی ذوق زده کنیم . ولی یه دفعه جشنمون تبدیل شد به یه جشن 7 نفره لبخند . آخه عمه مریم اینا هم اومدن خونه ما . لبخند اونا هم تولد بابایی رو یادشون بود . کلی خوش گذشت . غذایی که سفارش دادیمو بیشترش کردیم , عمه جون اینام غذا خریده بودن , خلاصه بدون برنامه ریزی قبلی یه جشن خوشگل و کوچیک گرفتیم در کنار همدیگه و بابایی کلی خوشحال شد. لبخندمژه بابایی خیلی ازت تشکر کردا دخمل خوشگلم , کلی هم باهات حرف زد . بغلماچ


دختر خوشگل و مهربونم بابایی خیلی دوستت داره . خیلی  واسه ما زحمت کشیده و میکشه . همیشه به فکر من و تو بوده و هست . قدر محبتاش رو بدون و همیشه بهش احترام بذار. اینو هیچوقت یادت نره که همیشه به بابایی احترام بذاری و براش دخمل خوبی باشی , به حرفش گوش بدی و همیشه و همیشه باهاش مهربون باشی . قولللللللللللللللللل؟ بغلماچقلب

 

خوب عزیز دلم  میخوام توی وبلاگت یه تبریک از طرف خودم بزارم واسه بابایی تا با خوندنش خوشحال بشه.


سلام محمد عزیزتر از جانم

 

 

امروز سالروز تولدته .

 

 

در تمام این 6 سالی که کنار هم بودیم روزهای زیبای زیادی را کنار هم گذراندیم .

در همه لحظات , کنار هم بودیم و با خوشیها کنار هم خندیدیم و با ناخوشیها کنار هم صبورانه زندگی کردیم و حتی گاهی اشک ریختیم . اما این را میدانم و با تمام وجود درک کردم که همیشه  صبورانه و مهربانانه در کنارم بودی , اعتراف میکنم که :

 

 

همیشه عاشقترین  , تو بودی


همیشه صبور ترین , تو بودی


همیشه مهربانترین , تو بودی


همیشه  عاقلترین  ,  تو بودی

 

همیشه با انصافترین , تو بودی


همیشه   بهترین  تو بودی ................. تو بودی و بس

 

لازم نیست که همه بدانند ما چقدر عاشق هم هستیم همینقدر که خود میدانیم و با عشق زندگی میکنیم کافیست .

 

برای همه عشقی که نثار زندگیمان کردی , برای همه فداکارییها و مهربانیهایت ممنون . امیدوارم بتوانم قدرشناس محبتهایت باشمممممم.

 

از خدا میخوام به حق فرزند معصومی که منتظرش هستیم طول عمر با عزت به تو عطا کرده و سایه ات همیشه بر سر من و زندگی و فرزندانمون باشه و به هر آنچه آرزو داری برسی. انشالله.


عزیز دلم تولدت مبارککککککککککک

 

خیلی دوستت دارم و عاشقت هستم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ریحانه
1 شهریور 92 21:15
سلام
داداشم سالمه!!!

نظر بذار


سلام ریحانه خانوم . تبریک میگم از اینکه داداشیت سالمه . امیدوارم سالم به دنیا بیاد و صاحب یه داداشی خوشگل بشی.
خیلی خوبه که اینقدر داداشیت رو دوست داری . بازم به وبلاگ ما سر بزن
ریحانه
1 شهریور 92 21:35
سلام

عزیز دلم چرا با اجازه من خوشحالم میشم

انشاا... خدا به شما یک دختر مهربان

باایمان سالم میده


ممنون از دعات عزیزم . خدا دعای شما بچه ها رو زودتر اجابت میکنه چون دلتون پاکتره . خدا داداشیتو برات حفظ کنه عزیزم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
2 شهریور 92 11:11
تولد بابایی مبارک باشه انشاءا.. امیدوارم 1000 سال سایشون بالای سر شما و دخملی باشه


خیلییییییییی ممنون.
خوشحالم که به وبلاگ ما سر زدید و نظر گذاشتید . از دعاتون هم بینهایت ممنون . بازم منتظرتون هستم عزیزم
مامان ثریا
2 شهریور 92 13:59
سلام عزیزم خوبی؟ به به مبارکه تولد بابایی نینی انشالا همیشه سایه اش صحیح و سالم بالای سر شما باشه ...


خرید برای نینی خیلی مزه میده زود چیزای خوشملی که خریدی رو بزار ما هم ببینم .. من نصفه نیمه یه چیزایی خریدم ... اما هنوز کامل نشده ... عزیزم من لینکت میکنم بوس بوس

سلام.مممنون که به وبلاگ ما اومدی و نظر گذاشتی. انشاالله همینطور باشه. آره خرید برای نینی واقعا لذت داره من که خیلی دوست دارم . همش دلم میخواد برم بازار لباس بچه هارو یا ببینم یا بخرم. انشالله اگه بتونم کامل کنم وسایلاشو چشم عکس هم میزارم ازش.

ارام
2 شهریور 92 14:45
خدا همه بچه ها رو برای پدر مادراشون حفظ کنه



سلام آرام جان . ممنون به وبلاگ ما اومدی و نظر گذاشتی . انشالله که همینطور باشه که میگی.
راستی روی آدرس وبی که گذاشتی هر چی کلیک کردم باز نشد اگر بازم اومدی روی تایپ آدرس وبت دقت کن تا منم به وبلاگ شما سر بزنم
مامانی درسا
2 شهریور 92 21:42
سلام عزیزم ببخش دیر به دیدنتون اومدم این روزا خیلی خیلی گرفتارم از اینکه به دیدنمون اومدی و نظر گذاشتی و لینکمون کردم بینهایت خوشحالم ...... و بیشتر از اون آشنایی با شما مامان مهربون ...... تولد بابایی مبارک باشه انشاالله همیشه شاد و سلامت کنار هم باشین ....... دوباره پیشتون میام عزیزم منم شما رو لینک کردم دوست من .....


سلام مامان مهربون درسا . ممنون از اینکه ما رو لینک کردی و ممنون که به وبلاگ ما سر زدی و نظر گذاشتی . بازم منتظر حضورت هستم
بابايي محمد
3 شهریور 92 10:43

سلام عزيز دلم، گل هميشه بهارم، همسر مهربونم

ممنون از اين همه لطف. اميدوارم قابل باشم و بتونم جبران كنم. مراقب خودت و نيني نازمون باش تا بزودي باهم نيني رو ببريم پارك و اينطوري تابش بديم.



سلام عزیزممممممم
مممنوووووووووون . چشم حتما مراقب هستم . انشاالله اون روز برسه و با نینی خوشگلمون بریم پارک . چقدر خوش بگذره سه تایی .
مامانٍ زهرا
3 شهریور 92 13:08
سلام عزیزم
ممنون که بهمون سر زدی
ایشالا دختر نازت به سلامتی بدنیا بیاد
لینکتون کردم


سلام مامان مهربون زهرا کوچولو
خیلی ممنون که اینجا اومدی و نظر گذاشتی
بازم منتظر حضورتون هستم
مامان زیبا
3 شهریور 92 23:53
عزیزم سلام مبارکه ،امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوش و خرم باشید ، منم لینکت کردم مرسی از نظر خوشگلت دوستم



سلام مامان زیبای مهربون
ممنون عزیزم . از دعای خیرت بینهایت ممنون .
از لینکت ممنون خانومی. بازم پیش ما بیا حتما . خوشحال میشم.
مامان کیاراد
4 شهریور 92 6:55
سلام عزیزم.... اولا ممنون از اینکه به ما سر زدید و خوشحالیم که شما در جمع دوستان ما باشید....
دوما تولد بابایی نی نی آینده مبارک....... سوما امیدوارم یه نی نی خوشگل و سالم به دنیا بیارید....
چهارم حسابی مواظب خودتون و نی نی کوچولو باشید....
پنجمن بازم پیش ما بیایید خوشحال میشیم......


سلام مامان مهربون کیاراد
از تبریک و دعاتون ممنون عزیزم
بازم منتظرتون هستم پیش ما بیایید
مامان ثریا
4 شهریور 92 9:37
سلام عزیزم مرسی که اومدی پیش من و دخملم ...
وای چقدر سخت ... خواهر منم یه بار نینی ده روزشو از دست داد ... میدونم خیلی سخته ... انشالا خدا گل دخملتو برات حفظ میکنه و به سلامتی دنیا میاد ...


سلام عزیزم
از دعایی که برام کردی ممنون. امیدوارم خدا نینی شما رو هم براتون حفظ کنه . بازم منتظرت هستم
مامان حسنا
4 شهریور 92 10:57
مبارکه
چه متن قشنگی نوشتی...
و اینکه خوشحال میشم باهم دوست بشیم


سلام مامان مهربون حسنا
ممنون از اظهار لطفت . منم خوشحال میشم با شما دوست بشم
بازم منتظرتون هستم
مامان حسنا
4 شهریور 92 14:07
عزیزم منم شما رو لینک کردم منم منتظر شما هستم که بیای پیشمون


از اینکه لینکمون کردی ممنون . حتما بهتون سر میزنم دوباره