فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

اولین روز پدر بابایی در کنار دخملی

1393/2/23 1:35
2,042 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

محبت همسر عزیز و مهربانم محبت ,

 

محبت بابایی گل و خوش قلب و مهربون  فاطمه جونی  محبت,

 

" روز مرد و روز پدر مبارکککککککککککک "

بوسمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتبوس

 

 

 

 

"  شب تولد حضرت علی علیه  السلام  "

 

"  و دخمل بلا توی بغل بابایی مهربونش که یکی از بهترین باباهای دنیاست  "

 

بوسمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتبوس

 

 

 

 

تبریک روز پدر از طرف فاطمه جونی به بابایی خوب و مهربونش  :

محبتبوسبوسبوسمحبت

 

 

بوس" بابایی گل و مهربون و خوش قلب من , خیلی خیلی دوستت دارم ,"بوس

بوس " تا همیشه دوستت دارمممممممم " بوس

 

 

محبت" تو بهترین و مهربونترین بابایی دنیا برای من هستیییییییییییی "محبت

 

 

بوس" خیلی برای من زحمت کشیده و میکشی ,"بوس

بوس" دستهای مهربونت رو میبوسم و تا همیشه ازت ممنونم  "بوس

 

 

محبت" همیشه قدردان محبت هایتتتتتتتتت و فداکاریهایتتتتتتتت هستم  "محبت

 

 

محبت" امیدوارم دخملی خوبی برات باشم و تو از من راضی باشی "محبت

 

 

بوس" دعا میکنم که همیشه سایت بالای سر من و مامانی باشه " بوس

بوس" چون با وجود نفسهای توست که خونمون گرمه "بوس

 

 

محبت" با حضور گرم توست که دنیا برای من و مامانی قشنگ و زیباست "محبت

 

 

بوس" امسال اولین ساله که روز پدر کنارتون هستم , خیلیییییییی خوشحالم شما بابایی من هستین "بوس

 

 

محبت مامانی همیشه بهم میگه خیلی باید بهتون احترام بزارم و قدرتون رو بدونم " محبت

محبت " چون شما خیلی خوبیییییییییین " محبت

 

 

بغلبوس" بابایی عزیزمممممممممممممم دوستت دارممممممممممممممممممممممم "بوسبغل

 

 

محبت" روز مرددددددددددددد و روز پدررررررررررررررر مبارکککککککککککککککککککک "محبت

 

 

 

 

 

محبت مهربان ترین بابای دنیا محبت

بوس صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل تقدیمت می كنیم بوس

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 همسر عزیز و مهربانم

ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام , مولای عاشقان ، امیر مؤمنان ،

روز مرد و روز پدر رو که امسال همراه با اولین حضور فاطمه جونی کوچولومون در کنارمونه ,

و هم برای تو و هم  برای من , عطر و بوی خاص و بهتری داره ,

محبت  صمیمانه بهت تبریک میگم عزیز دلم  محبت

 

 

 

 

 

 

همسفر زندگیم 

 

وجود نازنین تو بهانه زیستن من است  ,  زندگی و زیستن را در كنار تو دریافتم  , 

 

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی  , 

 

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم , بیش از آنچه تصور كنی ,

 

محبت روزت مبارک عزیزم  محبت

 

 

 

 

 

 

همسر خوبم

 

به ذهنم سپرده ام كه غیر از تو به كسی فكر نكند ،

 

به چشمانم یاد داده ام كه جز تو نبیند ,

 

و در روز مرد هدیه ام برای تو قلبی است كه تا ابد برای تو می تپد ,

 

محبت مرد زندگی من روزت مبارک محبت

 

 

 

 

 

 

همسر عزیزم  ,

 

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را ،

 

نمی دانم که حس کردی سکوتم را ,

 

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم ,

 

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم ,

 

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود .محبتمحبتمحبت

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

بچه که بودم  .....

آری بچه که بودم  ؛

پدر سمبل و صاحب عجیب و غریب ترین ذائقه دنیا بود !!!!! ,

وقتی به خوش مزه ترین خوراکی های تهیه شده علاقه ای نشان نمی داد !!!!! ,

اما نه امروز که به علتش پی برده ام ؛

آری امروز پدر برایم سمبل ایثار و مهربانیست ؛

پدری که حتی اجازه نداد تا به دلیل آنهمه بی میلی هایش پی ببرم .

محبت پدرم ؛ روزت مبارک .............محبت

 

 

 

"  درد دلی با پدر از دست داده ام  " :

 

پدر خوبم , خیلی زود تو را از دست دادم , بی آنکه منتظرش باشم  و یا حتی لحظه ای فکر نبودنت را بکنم , چه زود از کنارم رفتی , آنقدر زود که نتوانستم بگویم دوستت دارم و حتی نتوانستم بگویم که میدانم چقدر برای من زحمت کشیده و میکشی و بابت آن همه رنج و زحمت ممنونم .............

 

و حالا من ماندم و جای خالی تو و حسرت نبودنت و نداشتن دستهای مهربانت و نبود تکیه گاهی به نام پدر که برای هر دختری بزرگترین سرمایه اوست ..............

 

دوست دارم بدانی که دوستت داشتم و دارم و دستان مهربان و زحمتکشت را میبوسم , حتی اگر که نباشی .............

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

بغل هدیه فاطمه جونی برای بابایی مهربونش در روز پدرررررررررررررررررر بغل

 

بوس " بابایی خوبم روزت مبارککککککککککککک " بوس

 

 

 

 

 

 

بغل  قربون دست کوچولوت برمممممم که داری به بابایی کادو میدی  بغل

 

 

 

 

 

 

 

محبت " بفلمایید بابایی عزیزم , ببخشید ناقابله " محبت

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 "  ولادت حضرت علی علیه السلام , برهمه دوستانم و همه مسلمانان جهان مبارک  "

 

جشنجشنجشن

 

 

پسندها (16)

نظرات (29)

زن دایی آرزو
23 اردیبهشت 93 18:28
سلام فندقم , قربون اون چشات بشم , دستای کوچولوتو بخورم انشاالله عیدای زیادی رو کنار مامان و بابای مهربونت جشن بگیری
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام زندایی آرزو جوووووووووووووون مهربونمممممممممم ممنونم عزیزم که مدام به ما سر میزنی و کامنت میزاری و جویای حالمون هستی , مثل همییییییییییییشه با محبتی عزیز دلم . عیدت مبارکککککککککککککککککک گل من انشاالله , ممنون از دعای زیبات خاله زندایی جون خوب و مهربونممممممممممم, میبوسمت خواهر جونم ,
مامان ستاره
23 اردیبهشت 93 18:39
روز تولد حضرت علی علیه السلام رو خدمت شما خانواده محترم تبریک عرض می کنم عزیزم .... انشاالله همیشه صحیح و سلامت و شاد و خوشبخت و سعادتمند باشید زهرای گلم ... از اینکه اومدی به وبلاگم واقعا شرمنده میکنی گلم , خیلی ممنونم ... گچ پامو باز کردم , الحمدالله خوبم , باید تا سه هفته هم غوزک بند ببندم و دو زانو و چهار زانو نشینم و نمازم رو رو صندلی بخونم تا به پام فشار نیاد ... دخملی گلت خوبه ؟ وای وقتی میبینمش دلم آب میشه براش , خیلی ملوسه عروسک من ... خدا حفظش کنه عزیزم , خوشبخت عالم بشه الهی ....... دوستت دارم زهرای گلم , فاطمه جونی رو ببوس از قول من ... راستی برو خصوصی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون خوب و مهربونم ممنونم عزیزم که به ما سر میزنی , همیشه خوشحالم میکنی گلم منم این عید بزرگ رو بهت تبریک میگم دوست نازنینم , خداروشکر که پات بهتره , امیدوارم به زودی کاملا مشکلش حل بشه عزیز دلم , ممنون از دعاهای بسیار زیبات در حق ما و محبتت نسبت به فاطمه جونی گل من , انشاالله خدا به زودی یه نینی خوشگل و ناز و سالم و صالح بهتون هدیه بده عزیز دلم, خیلییییییییییی دوستت دارم و میبوسمت دوست خوب من . از کامنت خصوصیت هم ممنونم عزیزم .
مامانی
24 اردیبهشت 93 13:37
سلام عزیزم ممنون از اینکه این همه به بنده لطف داری , بنده هم با افتخار شما رو لینک کردم , امیدوارم خدای مهربون این دختر بانمک رو بهتون ببخشه و کنار مامان و باباش زندگی خوبی داشته باشه انشاالله .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون خوب و عزیزم ممنونم که ما رو لینک کردی دوست مهربونم . ممنونم عزیز دلم از دعای بسیار زیبات , انشاالله خدا اولادی سالم و صالح بهت هدیه بده دوست نازنینم .
الهام مامان سلنا
24 اردیبهشت 93 16:36
سلام خانومی قربون اون دستای کوچولوی فاطمه ی عزیزم بشم , ای جونم خیلی نازی خاله , خدا حفظت کنه , در ضمن روز پدر فاطمه جونم تبریک میگم , انشاالله سایه اش تا ابد بالای سرتون باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سلنای خوشگلم ممنونم بابت تبریک و دعای خیرت دوست مهربونم . از محبتت هم نسبت به فاطمه جونی ممنونم عزیز دلم . خوشحالم به ما سر میزنی عزیزم .
مامان فاطمه
24 اردیبهشت 93 17:04
الهی فدات شم فاطمه کوشولوی من , چقدر جیگر افتادی تو عکسات شیطون بلا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جونم خدا نکنه خاله جون مهربونم , ممنونم از محبتت نسبت به فاطمه جونی ما عزیز دلم . خوشحالم میای پیشمون دوست خوب من .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 18:54
وای زهرا , ديشب سه تا كامنت برات گذاشتم , همشم زد ثبت شد , بعد از تائيد نمايش داده ميشه , نيامدن عايا؟؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوای خوشگلم نه عزیز دلم نیومده , من چیزی دریافت نکردم گلم فدای سرت خواهر جونم . دلم برات تنگ شده بود , خوشحالم بازم اینجا میبینمت عزیزم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 18:59
خواهر جون , آوا رو دوبار تا الان بردم از پاش عكس انداختم , شنبه هم بايد مرخصي بگيرم و ده تا يك صبح باز ببرمش.... ما ميگذرونيم .... شما خوبين ؟؟؟؟ فاطمه ی عزيزم چه طوره ؟؟؟ الهی من فدای اون صورت ماهش بشم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوای خوشگلم امیدوارم هر چه زودتر آوا جونم بهتر بشه عزیز دلم , میدونم شرایطت سخته , قربونت برم که این همه صبوری و فداکار عزیزم . ما هم خوبیم . فاطمه جونی هم خوبه , فقط برای خوابیدنش خیلی اذیت میکنه , سخت میخوابه , الان از ساعت 4 بعد از ظهر داره گریه میکنه برای یه ریزه خواب اما نمیخوابه هر کاریش میکنم , همین الان خوابش برد توی بغلم , اونم بعد از کلی شیر خوردن و نق زدن , دارم یه دستی تایپ میکنم الان قربونت برم خواهر جونم , خیلیییییییییییییی دوستتون دارم و میبوسمتوننننننننننننن.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 19:00
نوشته بودم برات خواهر .... آره متاسفانه بابای گل مژده ی عزيز فوت كرده .... وای زهرا , وقتی باهاش حرف زدم داغون شدم ... اصلا حال خوبی نداشت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
آره خواهر جونم , داغ خیلی بزرگ و سختیه عزیزم , منم وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم براش و غصه خوردم , خدا بهشون صبر بده عزیز دلم , خوب الان روزهای بدی رو داره میگذرونه , خدا رحمتشون کنه پدرشون رو .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 19:01
خدا انشاالله بهشون صبر بده ......
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
انشاالله خدا به مژده گلم و خوانوادش صبر بده عزیز دلم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 19:04
روز پدر رو به همسر محترمت تبريک ميگم خواهر... انشاالله سايشون تا ابد بالای سرتون باشه .... خدا پدر عزيزت رو رحمت كنه.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم بابت تبریکت و دعای بسیار زیبات خواهر جون عزیزم. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه و به پدر خوب و مهربونت طول عمر باعزت عطا کنه عزیز دلم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 19:11
ای جونم , نفسم , من فدای اون دستات كه به بابايی كادو دادی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله المیرا جون عزیز و مهربوووووووووونممممممممم , مامانی نازنین آوا جونم خدانکنه خاله جونم . خیلی دوستتون دارمممممممممممم و میبوسمتتتتتتتتون .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 19:21
من تحت هر شرايطی عاشق شما خواهر و خواهرزاده امم ....اين نی نی وبلاگ با خوردن كامنتا ميخواد مارو دور كنه ها , ميبينی خواهر .....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ما هم تحت هر شراطی عاشق خاله المیرا جوووووووووون و دخملی گلشششششششش هستیییییییییییممممممممم. آره خواهر جونم , اما زهی خیال باطل , هرگززززززززززز نمیتونه این کار رو بکنه نینی وبلاگ .
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 23:24
مرسی خانمی که به ما سر زدین , چه دخمل نازی .... ما با افتخار شما رو لینکیدیم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین خوشگلم ممنون عزیزم که ما رو لینک کردین . شما هم از امروز جزء لینک دوستان ما هستی دوست خوب من . بازم منتظرت هستم عزیزم , خوشحالم میکنی .
معصومه
25 اردیبهشت 93 12:06
عزیزم فدای اون دستات , الهی بزرگ بشی , خانوم بشی , صاحب کلی پول و پس انداز بشی , با مامانی لباس بپوشی و بری برای بابایی کادو بخری عزیزمممممممممممم , ولی روز مادر فراموش کنی , اونوقت مامانی به بابایی حسودی کنه عزیزم شوخی کردممم , نزنیییییییییییی , دختر نازمو ببوسسسسسسسس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوب و مهربونم , مامانی گل کنجد خاله ای بدجنسسسسسسسسسسسسس , صبر کن , بزار کنجد خاله بیاااااااااااااااااااااااااددددد , بهش یه چیزاییییییییییی یاد بدم که نگوووووووووو دیگه فایده نداره , شوخی هم کرده باشی فایده نداره و من کار خودموووووووووو میکنم فدات بشم عزیزم , میبوسمت و دوستت دارم دوست نازنینمممممممم.
مامان صغر ی
25 اردیبهشت 93 22:13
در ماه رجب نور خدا می تابد / از روی علی نور خدا میتابد , در خانه حق حقیقتی گشته نهان / پرورده ی دست حق علی می آید , ولادت حضرت علی علیه السلام بر شما مبارک .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سینا کوچولو ممنونم بابت کامنت بسیار زیبات دوست گلم . ولادت مولای عاشقان , امیر مؤمنان بر شما هم مبارک عزیزم .
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:19
فدای نازی خانم با اون دستهای ناز و کوچولوش خدا نگهدار بابا جون مهربون باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنون از محبتت و دعای بسیار زیبات دوست مهربونم . خوشحالم به ما سر میزنی عزیزم .
گل آرا مامان طاها & تارا
26 اردیبهشت 93 23:41
سلام مامانی مهربون ... عیدتون مبارک . البته با تاخییر دیگه...ببخشید. البته ظاهرا پست رو تازه آپ کردین و تاریخش مال چند روز پیشه . به هرحال عیدتون مبارک. روز همسرتونم مبارک... آخی این فاطمه جونمو دوست دارم محکم بغلش کنم...چشمهای نازشو ببین... ببین چه عشقی نسبت به باباش داره ... خدا حفظش کنه ... انشاالله سالیان سال زیر سایه پدر مهربونش زنده باشه و در کنار هم همیشه جشن بگیرین و خوش باشین روح پدرتونم شاد باشه...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان گلی نازنین و مهربون طاها و تارا جونم عید شما و روز همسر شما هم مبارک دوست خوب اردیبهشتی من . ممنونم از این همه محبت و لطفتت نسبت به ما و فاطمه جونی ما عزیزم . از دعاهای خیر و بسیار زیبات هم بینهایت ممنونم عزیز دلم . دوستتون دارمممممممممممم .
معصومه
27 اردیبهشت 93 12:29
جوجه ی من چطورههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اون لپ لپی هاش هزار ماشالله , دلدرداش بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله معصومه جون خوب و مهربون ما , مامانی گل و نازنین کنجدمون فاطمه هم خدارو شکر بهتره عزیزم , دل دردهاش بهتر شده ولی هنوز هم گاهی شبها و گاهی هم صبحها هست , اما بازم خداروشکر نسبت به قبل خیلی بهتر شده عزیز دلم . ممنونم که میای پیشمون و به ما سر میزنی دوست نازنین من .
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 13:16
سلام عزیزدلم , خوبین ؟ روز پدر رو به همسر محترمت تبریک میگم , ای جونم , کادو اونم با دست های تپلی و خوشگل فاطمه جونی واقعا هم لذت داره , بوسسسسسسسسس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گیسو سادات عزیزم ممنون عزیز دلم بابت محبتت نسبت به فاطمه جونی و باز هم ممنون بابت تبریکت دوست گل من . خوشحالم که باز هم اینجا میبینمت . بازم منتظرت هستم عزیزم.
مامان الینا جونی
28 اردیبهشت 93 14:37
سلام گلم , خوبید ؟ بخورم اون لپاتو عزیزکممممممم , چقدر ناز و ملووسسس شدی عسلللل , ماشاالله , هزار ماشاالله , خدا واستون حفظش کنه این دخمل ناززززززززززززز رو مامانییییییی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین الینا جونم ما خوبیم , ممنونم دوست مهربونم . خیلی خوشحال میشم که میای پیشمون عزیز دلم . خیلی به فاطمه جونی لطف و محبت داری عزیزم , بابت محبتت و دعای خیرت ممنونم دوست نازنینم . بازم منتظرت هستم عزیزم .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
28 اردیبهشت 93 16:49
وای عزیزم , فدات بشم , گل خاله چقدر بانمک شدی , چقدر شکلات و خوردنی شدی , خیلی خیلی زیبا و عسل شدیا , دلم آب شد بخدا , ای کاش پیشت بودم و حسابی یه بوس آبدار بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث بو2333333333333333333333333
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام بهاره عزیز و مهربونم , مامانی گل و نازنین امیر محمد کوچولو ممنونم خاله جون مهربوووووووووووووووون بابت این همه محبتت نسبت به فاطمه جونی , ما هم شما رو دوست دارییییییییییییییییییم خوشحالم بازم اینجا میبینمت دوست نازنینم , دوستت دارمممممممممم زیاد مهربونم . بازم بیا پیشمون عزیز دلم .
مامانی
28 اردیبهشت 93 21:34
سلام مامانی مهربون ان شاء الله فردا عازم مشهدالرضام , لایق باشم دعاگوتون خواهم بود , خیلی دوستتون دارم , از طرف من فاطمه ناناستو ببوس , اونم محکما
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنینم چقدر خوشحالم که به ما سر زدی و به یادمون هستی عزیز دلم . خوش به سعادتت , سفر خوبی داشته باشی و زیارتت قبول عزیزم . التماس دعا دارم دوست گلم , ما هم خیلی دوستت دارییییییییییییییم عزیزم . چشمممممممم , حتما دوست مهربونم .
پگاه مامان آرتین
30 اردیبهشت 93 12:03
عزیزم حضورت همیشه سبز باشه , بخند تا بابا و مامان به دنیا بخندن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آرتین کوچولو ممنونم عزیز دلم از دعای خوب و کامنت بسیار زیبات , خوشحالم که بازم اینجا میبینمت دوست نازنینم . بازم منتظرت هستم عزیزم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 15:53
سلام خواهر جونی , خوبی ؟ ناز دختر خوبه ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوا جونم خوشحالم بازم اینجا میبینمت عزیزم , دلتنگت بودم خواهر جون . ما هم خوبیم عزیز دلم , خداروشکر . میبوسمت دوست خوب من .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 16:25
سلام خواهرم , خوبی ؟ ... بيا خصوصی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی خوب و مهربون آوای خوشگلم ما خوبیم گلم , ممنونم المیرای عزیزم . عزیز دلم کامنت خصوصی ازت دریافت نکردم خواهر جونم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 17:24
خواهر اين نت پدرم و درآورده , من رو ميكشه تا يه كامنت بزارم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جونم عزیزم خودت رو اذیت نکن , میدونم که نتت مشکل داره , فدات بشم خواهر جونم . خدا کنه به خاطر همین مشکل نتت نباشه که کامنت خصوصیت نیومده , نکنه کلی خصوصی نوشتی و زحمت کشیدی و نیومده برام , خدا نکنه , امیدوارم اینطور نباشه , البته اگه هم اینطور باشه که فدای سرت خواهر جونم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 17:37
شما برام خيلی عزيزين خواهر جونم .... دوسسسسسستون دارم , مواظب خودتون باش .... امروز آوا رو ميبرم که پاش رو جا بندازن , فعلا خداحافظ خواهر .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی نازنین و دوست داشتنی آوای خوشگلم شما هم برای من عزیز هستین خواهر جونم . قربونت برم , منم دوستتون دارممممممممممم و میبوسمتون . امیدوارم پای آوا جونم هم به زودی زود , خوب خوب بشه , و همه چی خیلی زود رو به راه بشه دوست و خواهر گل من . شما هم مراقب خودتون باشین , به خدا میسپرمت عزیز دلم .
الهام مامان سلنا
9 خرداد 93 0:43
عزیزم خدا پدرتو بیامرزه , مطمئن باش که جاش تو بهشته , چون دختر مهربونی مثل تو رو تربیت کرده عزیزم , روحشون شاد باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سلنای عزیزم خیلی خیلی ممنونم دوست خوب و مهربونم , تو خیلی به من محبت و لطف داری عزیز دلم , خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه دوست گل و نازنین من .
مامان گیسو جون
14 خرداد 93 9:59
خصوصی عزیز دلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گیسو سادات عزیزم ممنونم دوست عزیزم بابت کامنت خصوصیت .