فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

ما از سفر تبریز و عروسی برگشتیممممممممممممم

1394/6/4 16:15
3,576 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اول از هر حرف و مطلبی : niniweblog.com

 

 

 

میلاد عالم آل محمد ، هشتمین حجت سرمد ، نگین درخشان وطن ، امام رئوف , شمس الشموس ,

 

السلطان ابا الحسن  ،  " حضرت رضا علیه السلام "  مباااااااااااااااااارکککککککککک باد ...

 

 

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 بر روی رضـا , شمـس امامت صلـوات

 

بر شافع  ما  ,  روز قیامـت  ,  صـلوات

 

در شـام  ولادتـش  ,  که  شادنـد  همـه

 

بفرست  بر این روح کرامت  ,  صلوات 

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حریمت قبله ی جانم    /     بود حب تو ایمانم

 

تو را هر لحظه می خوانم  /   رضا جانم ، رضا جانم

 

منم مست ولای تو     /    گدایم من گدای تو

 

نهادم سر به پای تو     /     رضا جانم ، رضا جانم

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلک های یاهو  ...  چقدر دلم حرم میخواهد آقا  ...  شکلک های یاهو

 

 

 

 

 

 

شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو  ... التماس دعا ...  شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

 

niniweblog.com و آرزومند برآورده شدن حاجات قلبی همه شماااااااااااا خوبان هستممممممممم ... niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  سلام جیگگگگگگگگر مامان و بابا , فاطمه عسسسسسسلی ناااااااااازممممم

 

 

 

 

 

 

 

بوس و سلام دوست جون جونیای نازنین و باوفا و مهربون خودممممممممم بوس

 

بغلمحبتبغل

 

 

 

 

niniweblog.com "  ما  از سفررررررررررررررر برگشتیییییییییییییییممممممممم  " niniweblog.com

 

 

ممنون عزیزای من که این مدت با وجود سفر بودن ما  زیبا,

 

با لایکاتون و کامنتهای پر از مهر و محبببببببتتون باعث دلگرمی ما بودییییییییییین ,

 

 

بوسمحبت  تک تکتون رو دوست دارم و برای من عزیز هستین مهربونااااااااااااا  محبتبوس

 

 

 

 

 

ما دیروز از تبریز برگشتیم niniweblog.com, اما چون حدودا یک ماهی رو خونه نبودم خندونک خجالت و حالا کلللللللی کار داشتم niniweblog.com,  نتونستم بیام و پست جدیدی بزارم niniweblog.com, امروز هم اومدم تا اول از همه , تشکری از دوستای خوب و نازنینم داشته باشم بابت همه خوبیهاتون , و اینکه ببخشید به خاطر غیبتمون کامنتهای پست قبل دیر پاسخ داده و تایید شد niniweblog.com , و هم خبر اومدنمون رو بهتون بدم niniweblog.com و یکی دو تا عکس niniweblog.com از فاطمه گلی مامان  niniweblog.com  بزارم توی وبلاگگگگگگگگگ دخملی .... niniweblog.com

 

 

 

انشاالله در اولین فرصت زیبا  , هم یه پست مفصل تر میزارم   niniweblog.com و هم به تک تکتون سر میزنم دوست جونیای خوب من ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلک های متحرک مخصوص کریسمس,شکلک های متحرک سال نو میلادی,شکلک متحرک جشن سال نو میلادی,شکلک بابانوئل,شکلک های کریسمس,شکلک های شادی  فاطمه گلی مامان , روز عروسی خاله جونش در تبریییییییییییییز شکلک های متحرک مخصوص کریسمس,شکلک های متحرک سال نو میلادی,شکلک متحرک جشن سال نو میلادی,شکلک بابانوئل,شکلک های کریسمس,شکلک های شادی

 

جیگگگگگگگگری هستی واسه خودت عششششششقم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه جونی ما رفته دیدن خونه خاله جونننننننن عروووووووووسش

 

niniweblog.com قربون این ژست و قیافت برمممممممم من خوش عکس مامان niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com فدات بشم عزیز دلم که کلللللللللی بهت خوش گذشت این چند وقت niniweblog.com

 

niniweblog.com انشاالله عروسی خودت , عروسک خوششششششششگل بی همتای من niniweblog.com

 

بوسبغلبغلبوس

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com بعدا نوششششششششت : niniweblog.com

 

 

 

 

بغل عرفان  جوووووووووووووووووونممممممممممممممممممم بغل

 

جیگگگگگگگگگگگگگگگگگر عمممممممممممممه

 

 

صبح امروز , پنج شنبه , 5 شهریور ماه 1394  زیبا ,

 

 

 

.... به دنیا اووووووووووووووووووووووومددددددددددددددددددددددددددددددد ...

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

جشن بعلهههههههههههه , بنده دیگه به طور محسووووووس عممممممممه شدم جشن

 

 

ای گل پسر بلا , هر چی عمه تبریز موند و منتظرت شد , نیووووووومدی کههههههه

 

ای کلک خندونک ,

 

تا برگشتم قم , خبر اومد که عرفان خوششششششششششگلم به دنیا اومد niniweblog.com

 

 

شکلک های متحرک مخصوص کریسمس,شکلک های متحرک سال نو میلادی,شکلک متحرک جشن سال نو میلادی,شکلک بابانوئل,شکلک های کریسمس,شکلک های شادیشکلک های متحرک مخصوص کریسمس,شکلک های متحرک سال نو میلادی,شکلک متحرک جشن سال نو میلادی,شکلک بابانوئل,شکلک های کریسمس,شکلک های شادیشکلک های متحرک مخصوص کریسمس,شکلک های متحرک سال نو میلادی,شکلک متحرک جشن سال نو میلادی,شکلک بابانوئل,شکلک های کریسمس,شکلک های شادیشکلک های متحرک مخصوص کریسمس,شکلک های متحرک سال نو میلادی,شکلک متحرک جشن سال نو میلادی,شکلک بابانوئل,شکلک های کریسمس,شکلک های شادی

 

 

 

 

وقتی ببینمت اونقدر بوس بوسیت میکنم و میچلونمت تا عوضش دربیااااااااااددددددد niniweblog.com

 

 niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

 

niniweblog.com فداتتتتتتتتتتت شمممممممم عزیز دلم , مهم اینه که سلامتی شکلات عممممهههههه niniweblog.com

 

 

بوس خیییییییییییییییلی خوشحالم از به دنیا اومدنت و سلامت بودنت فندقمممممممم بوس

 

بغلمحبتمحبتمحبتبغل

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس جیگگگگگگگگگگگگر عمممممممه است که امروز به دنیا اومده

 

niniweblog.com قربون قد و بالات , فدای خوشگلیاتتتتتتتت عزیییییییییییزمممممممم niniweblog.com

 

 

جشن ... عرفان کوچولوی قشنننننننگمممممم خوش اومدی به دنیا ... جشن

 

 

 

 

 

 

نظرات (43)

آجی
5 شهریور 94 0:06
سلام به به خوش اومدید , دلم براتون تنگ شده بود مامان دخمل بلا عروسی به سلامتی و دل خوش انشاالله , خوشبخت باشن ... لباس دخمل بلا خیلی نازه , چه تیپی زده زنده باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام آجی جوووووووون مهربون نازنین زینب جونم ممنونم عزیز دلم , منم دلم براتون تنگ شده بود ... سلامت باشی گلم ... ممنون از دعای خیرت قربون محبتت عزیزم ... بووووووووووووس برای نازنین زینب تو راهی و آجججججججی مهربونش ...
اورانوس
5 شهریور 94 3:41
سلام مرسی از حضورتون . خوشحالم کردید 😉
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام اورانوس عزیزززززز و گلم منم ممنونم از حضورت در وبلاگ ما دوست خوبم ... باز هم منتظرت هستم , خوشحالم میکنی عزیزم ...
مامان راحیل و بابا مهدی
5 شهریور 94 12:58
عزیز خوشگلم انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی و بری عروسی نازم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محیا جوووووونم ممنوووووووونم خاله جون مهربونم از دعای خیرتون ... بوسسسسسسس برای محیای نازنینم و مامای خوبششششش ...
خاله مژی
5 شهریور 94 14:14
قدم آقا عرفان مبارک باشه عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون گل و مهربون سامیار جون و عسل جووووونم سلامت باشی عزیز دلم ... ممنونم بابت تبریکت گلم ... میبوسمتون ...
سها خانوم
5 شهریور 94 17:51
گوگل مگولی لینک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام سها خانوم گل گلاب و عزیزم ممنون که وبلاگ دخملی ما رو لینک کردی گلم ... شما هم از امروز جزء لینک دوستان ما هستی عزیزم ...
مامان لیلی
5 شهریور 94 19:31
سلام زهرا جون ... خوشحالم که بهت حسابی خوش گذشته .... آی که چقدر خوبه کنار خانواده بودن , ای جانم مبارکه عمه شدنت ... انشااالله قدمش خیر باشه و سلامت باشه عرفان کوچولوتون , یه تبریک هم بابت عروسی خواهرت ... انشاالله که خوشبخت بشن ... وااااااای خدای من عروس کوچولو رو نگاه ... انشاالله عروسی فاطمه جون ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااام لیلی جون گل و نازنینم , مامانی مهربون آنیتای خوشششگلم عزیز دلم از دیدن کامنت پر از مهر و محبتت خیلی خیلی خوشحال شدم ... ممنونمممم عزیزم بابت تبریکاتت و دعای خیرت ... انشاالله عروسی آنیتای عزیزم ... راستی لیلی جونم , من چندین بار برای گذاشتن کامنت و یا لایک کردن پستهاتون اومدم پیشتون , ولی به دلیل رمز دار بودن پستهاتون موفق نشدم دوست گلم , اگه دوست داشتی و مایل بودی و پستهاتون خصوصی نبودن , رمز برام بزار دوست خوب من ... بوسسسسسسسس برای آنیتای گلم و مامانی مهربونششششش ...
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 شهریور 94 20:52
زندگی را میگویم اگر بخواهی از آن لذت ببری همه چیزش لذت بردنی است اگر بخواهی از آن رنج ببری همه چیزش رنج بردنی است کلید لذت و رنج دست توست قصد داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد اما امروز فهمیدم که اتفاق خواهد افتاد این ما هستیم که نباید با او بیفتیم ... ....................
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام پگاه جان گل و عزیزم ممنونممممممم عزیز دلم از کامنت بسیاااااااار زیبات ... خوشحالم کردی دوست خوبم با حضورت در وبلاگ ما ... باز هم منتظرت هستم عزیزم ...
مامان طاهره و بابا احمد
5 شهریور 94 21:52
سلام وبتون زیباست , حتما به وبلاگ دخمل ما هم سر بزنید
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه زهرای عزیزم ممنونم عزیز دلم از محبتت , نظر لطفته دوست خوبم ... حتما در اولین فرصت میام پیشتون دوست گلم ... بوسسسسسسس برای فاطمه زهرای قشنگم و مامانی خوبشششش ...
عمه سپیده
5 شهریور 94 23:56
عزیزممم , چه دخمل نازی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام سپیده جون گل و مهربونم ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما و حضورت در وبلاگمون ... خوشحالم کردی دوست گلم ... باز هم پیش ما بیا عزیزم ...
مامان زهره
6 شهریور 94 0:28
سلام گلم مبیینم حسابی خوش گذشته , امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشید , قدم نو رسیده مبارک , امیدوارم روزهاتون همیشه سرشار از شادی باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آریای عزیزم خیلی ممنووووووونم از لطف و محبتت و دعای خیر و تبریکت عزیز دلم , خوشحالم که میای پیش ما دوست خوبم ... میبوسمت ...
مامان ندا
6 شهریور 94 13:56
سلام دوست جونم ... خوبی ؟ تبریز خوش گذشت ؟ حتما خوش گذشته , مگه میشه عروسی خواهرت باشه و خوش نگذره ... انشاالله که خوشبخت بشن ... عمه شدنت مبااااارک ... انشاالله خوش قدم باشه ... فاطمه جونیم رو کلللللی ببوس که بادیدن عکسای نازش دلم میخواد بچلونمش ... بوووووووووووس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااام مامان ندای گل و مهربون صاینای خوشگلم ما خوبیم , ممنونم عزیز دلم ... جای شما حسااااااابی خالی بود دوست خوب من .... ممنون عزیزم بابت دعای خیر و تبریکت قربون لطف و محبتت دوست گلم , بوسسسسسسسسس برای صاینای عزیزم و مامانی خوبششششش ....
ستاره
6 شهریور 94 15:05
به به سلااااااااااااااااام زهرا جونم , ببخش یکم دیر کردم , نشد زودتر بیام شرمنده ... خوبی ؟ مهمونی دو ماهتون خوش گذشت ؟؟؟ شوخی میکنم , انشاالله همیشه به شادی و گردش ... میلاد امام رضا علیه السلام بر شما هم مبارک عزیزم ... الهی من فدای این دخملی بشم ... انشاالله خاله جونیش خوشبخت و سعادتمند بشه عزیزم ... فاطمه جون عروس بشه انشاالله ... چقدر این لباسا بهش میاد عمه شدنتون هم مباااااارک , منم امروز خاله شدم برا بار دوم ... امروز خواهرم رفت بیمارستان ... چقدر این آقا عرفان بامزه هست عزیزم ... خدا حفظش کنه ... وای پریروز بچه دوستم , همسایه پایین ما , به دنیا اومد , امروزم خواهرم , الانم که عکس این عرفان خوشگله رو دیدم , دوست دارم زودتر نی نی خودمو ببینم به قول آقام میگه تو شش ماهه دنیا اومدی اینقدر بی طاقتی , میگه فکر کنم تو هفت ماهت بشه میگی بسه بچه من رو دنیا بیارین ببینم انشاالله همیشه شادی باشه و خوشی و سلامتی ... الهی آمین
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااامممممم مامان ستاره جون گل و مهربون شلیل کوچولوی خاله اختیار داری گلم , قربون محبتت , تو همیشه به ما لطف داری خواهر جونم ... مهمونی دو ماهه ؟ بابا تا دیروز که میگفتی یه ماه عزیز دلم , حالا شد دو ماه ؟؟؟ , ای بد جنسسسسسسس , اصلا این دفعه برم 2 ماه رو میمونم حتما ممنونم عزیز دلم بابت تبریکاتت و دعاهای خیر و زیبات دوست خوب من , خاله شدنت برای بار دوم هم مبااااااااااارکککککککک خاله ستاره جون مهربون ... ای مامانی عجوووووووووووووول , من که میگم عجولی , تو بگو نه , من هم برات همیشه بهترینها رو آرزو دارم خواهر جونم ... دوستت دارمممممممممم و میبوسمت ...
مامان لیلی
6 شهریور 94 18:46
الهی , باورکن همش یادم میرفت بهت رمز بدم گلم ..... ببخشید عزیز دلم , برو خصوصی بهت بدم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لیلی گل و نازنین آنیتای خوشگلم خواهش میکنم دوست خوب من ... , اختیار داری عزیزم ... ممنونم بابت رمز و اعتمادت عزیز دلم ... دوستتون دارمممممم و میبوسمت ...
مامان لیلی
6 شهریور 94 18:47
ای جانم , چه آقا عرفان نازی ... .ماشاالله , خدا حفظش کنه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنوووووووونم از مهر و محبت همیشگیت لیلی جون عزیزم ... بوسسسسسسسس برای آنیتای نازم و مامانی مهربونششششش ...
مامان هانیه
6 شهریور 94 23:55
سلام دوست جونم عمه شدنت مبارک ، ماشاالله خیلی نازه , خدا حفظش کنه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهدیا جون عزیزم ممنووووووونم دوست خوبم بابت لطف و محبت و تبریکت و دعای خیرت ... خوشحالم که به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی عزیزم ... باز هم پیش ما بیا دوست من ...
هدیه
7 شهریور 94 12:27
سلام مامان خانمی رسیدن به خیر و انشالله سفر خوبی براتون بوده و عروسی هم بهتون خوش گذشته باشه و درضمن عمه شدنتون هم بهتون تبریک می گم و برای کوچولوی ناز برادرتون عاقبت به خیری و از خداوند مهربان خواستارم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام هدیه جان گل و نازنین و مهربونم ممنووووووووووووونمممممم عزیز دلم بابت تبریکت و آرزوهای خیر و قشنگت دوست خوب من ... خوشحالم که میای پیش ما عزیز دلم , باز هم منتظر حضورت و کامنتهای پر مهرت هستم گلم ... میبوسمت دوست خوبم ...
مامان باران
7 شهریور 94 13:20
سلام مامانی و فاطمه جونی همیشه به عروسی , خوشحال میشم به دخمل منم سر بزنید.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون باران جونم ممنونم از کامنتت و حضورت در وبلاگ ما دوست خوبم ... باز هم منتظرت هستم گلم , خوشحالم میکنی , در اولین فرصت میام پیشتون عزیزم ...
مــــــامـــــانی
7 شهریور 94 16:47
با سلام دوست عزیز وبلاگ زیبايی دارید , اگر دوست داشتید از عکس های تولد من هم دیدن کنید , تولدم رو با تم زنبور عسل گرفتم و خیلی خوش گذشت , منتظر آمدنتون هستم , مهدیا خانم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهدیا جونم عزیز دلم اول از همه تولد دختر نازت رو بهت تبریک میگم ... انشاالله تولد 120 سالگیش زیر سایه پدر و مادر مهربونش ... ممنون از لطفتون نسبت به وبلاگ ما ... چشم عزیزم , در اولین فرصت برای دیدن عکسهای زیبای تولدت میام پیشتون مهدیای گلم ...
مامان آنیسا
7 شهریور 94 17:28
به دنیا اومدن عرفان کوچولو مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آنیسا جونم ممنونم عزیز دلم بابت محبت و تبریکت ...
مامان فاطمه حانیه
7 شهریور 94 19:53
ماشالله به این عروسک , انشاالله عروسییش , و جشن و خانم دکتریش ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جون و حانیه جونم ممنونممممم از لطف و محبت و دعاهای خیرت دوست خوب من ... خوشحالم اومدی پیش ما , بازم منتظرت هستم عزیزم ...
مامان فتانه
8 شهریور 94 2:11
عزییییزم ... دلمون براتون تنگ شده بووود ... چه دخملی , ناز شده عکساش ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آیلین جون خوشششگلم ممنونم عزیز دلم از لطف و توجه همیشگیت ... ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزیزمممممم ... بووووووووووووووووسسسسسسسس برای آیلین جونم و مامانی مهربونششششش ...
مسئول سایت نی نی عکس
8 شهریور 94 15:23
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا انشاالله برنده این هفته ما ایشون باشه , در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید ... اطلاعات بیشتر در لینک زیر : http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید . ممنون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خدمت شما مسؤول محترم سایت نی نی عکس ممنونم از حضورتون و کامنتتون در وبلاگ ما ... در اولین فرصت به سایتتون مراجعه خواهم کرد ...
خاله ی مهربون
9 شهریور 94 1:59
like
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون ممنونم از لایکتون عزیزم ...
مامان نفیسه
9 شهریور 94 9:46
عزیز خوشگلم انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی و بری عروسی نازم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین حلما جونم ممنونم دوست خوب من از دعای خیرتون و محبتتون ... خوشحالم که اومدین پیش ما , باز هم منتظرتون هستم عزیزم ... بوسسسسسس برای حلمای نازم و مامانی مهربونشششششش ...
مامان زهرا
10 شهریور 94 0:09
سلام مامان عزیز ممنون از اینکه از وبلاگ دخترم دیدن کردی , انشاالله همیشه به سفر و تفریح باشین گلم . عزیز دردونه رو ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سلاله جونم منم ممنونم از کامنتتون و حضورتون در وبلاگ ما دوست خوبم ... سلامت باشین عزیز دلم ... بوسسسسسسسسس برای سلاله جون عزیزم و مامانی خوبشششششش ...
♥ مامان معصومه ♥
10 شهریور 94 15:42
سلام گلم خوب هستین ؟ فاطمه جیگر من خوبه ؟ مبارکه عزیزم عروسی خواهرت , انشالله خوشبخت بشن و همچنین عمه شدنتون رو بهتون تبریک میگم ... منم دو روزی میشه از تبریز برگشتم و دلتنگ خوانوادمم و همچنین مهیلا ... بچه ها وقتی بزرگ میشن درکشون میره بالا , از وقتی اومدیم همش دپرسه به هرحال , فاطمه ی گل منو بوووس آبدار کنین
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جون خوشگلم ما خوبیم عزیز دلم , فاطمه جونی هم خوبه گلم , ممنونم جویای حالمون هستی دوست خوب من ... درکت میکنم عزیزم , چند روز اول که برمیگردی کمی سخت میگذره برای آدم ... مخصوصا وقتی که سفرهامون هم طولانی میشه , وقتی میاییم خونه تا بخواییم دوباره به دوری عادت کنیم , و از طرفی هم خستگی سفر و کارهای عقب افتاده خونه , کمی زمان میبره همه چی به حالت عادی برگرده دیگه گلم ... بچه ها هم که جای خود دارن .... به شلوغی و قربون صدقه رفتن اطرافیان , بازی و گردش هر روزه عادت میکنن و وقتی میان خونه و تنها میشن , اوایلش تا دوباره عادت کنن , بهشون کمی سخت میگذره ... البته دختر من خیلی زود خودش رو با شرایط جدیدش وفق میده و همه چی رو زود میپذیره , چه بره اونجا و چه بیاد اینجا , و این برای من همیشه جالب بوده ... من هم میبوسمتون دوست خوب و مهربونم ...
مامان مهشید
11 شهریور 94 14:43
سلام خدایی دختر گلمون لایک داره , برامون دعا کنید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون صالح کوچولو و رقیه جونم ممنوووووونممممم عزیزم بابت لطف و محبتت ... محتاجیم به دعا دوست گلم ... باز هم پیشمون بیا , خوشحالم میکنی عزیزم ...
مامان گیسو جون
11 شهریور 94 21:17
سلام عزیز دلم خوبی ؟ همیشه به گردش و تفریح , الهی همیشه خوش باشید , ای جونم دختر نازم هزار ماشاالله , از طرف من ببوسش ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین گیسو جون قشنگ و گندم جون عزیزم عزیز دلم قدم نو رسیده مباااااااارکککککککککک ... چقدر خوشحالم که بعد از زایمانت , دوباره اومدی پیشمون و کامنتهای پر محبتت رو میبینم عزیزممممم ... ممنونم بابت لطف و توجهت نسبت به ما دوست خوب من ... دوستتون دارممممممممم و میبوسمتون ...
مامان گل نسا
13 شهریور 94 17:53
همه اتفاقهای خوب مبارک باشه مامان جونی . مرسی که به ما هم سر زدین ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااامممممم مامانی مهربون و نازنین گل نسا جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت و محبتت ... من هم خوشحالم از حضورت و کامنت پر مهرت در وبلاگ ما گلم ... باز هم بیا پیشمون .... منتظرت هستم دوست خوب من ...
مامان شایلین
14 شهریور 94 16:55
ای جونم چه دختر نازی , انشالله عروسی خودش . خدا براتون نگه داره . ممنون از اینکه به وب دخترم سر زدید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون شایلین جونم ممنووووووونم عزیز دلم از دعای خیرت و لطف و محبتت نسبت به ما ... منم خوشحالم از حضورت و کامنتت در وبلاگ ما عزیزم ... باز هم بیا پیش ما دوست خوبم .... منتظرت هستم ...
مامان مهرناز
15 شهریور 94 6:43
سلام عزیزم رسیدن بخیر , قربونت برم با این عکسای نازت , قدم نو رسیده مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جونم سلامت باشی عزیز دلم , قربون محبتت دوست خوبم ... ممنوووووونم بابت لطفت و تبریکت عزیزم , بووووووووووووووس برای مهرناز جونم و مامانی خوبششششش ...
ستاره
15 شهریور 94 12:15
سلام عزیز دلم .. خواهر مهربونم ... فاطمه جونم خوبه ؟؟؟ خودت خوبی عزیزم ؟؟؟ الحمدالله امروز خیلی بهترم از لحاظ کمر درد و کوچولوی منم خوبه , دیشبم یه خودی نشون داد البته خیلی خفیف ببخش نمی خواستم نگرانت کنم عزیزم ... عهههه مسمومیت بارداری تب داره ؟؟؟ خوب شد گفتی , من اصلا نمی دونستم عزیزم , حتما اینو با پزشکم در میان میزارم از راهنماییت هات ممنونم عزیز دلم ... منم می بوسمت گل من ... راستی مسمومیت بارداری به خاطر چی به وجود میاد ؟؟؟ الان میرم سرچ کنم ببینم , خیلی خوشحالم که دوستی چون تو دارم , اینقدر حواسش به همه چی هست و راهنماییم میکنی عزیزم ... مممنونم فاطمه جون گلم رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان ستاره جون گل و مهربون فندق خاله ما خوبیم خداروشکر خواهر جونم , فاطمه جونی هم خوبه عزیز دلم ... خداروشکر که بهتر هستی ستاره جونم , فدای جیگر طلا بشم که خودی نشون میده واسه مامانش ... عزیزم ببخش من رو , نمیخواستم نگرانت کنم با حرفهام خواهر جون , نه عزیز دلم , مسمومیت بارداری اصلا تب نداره , بعد هم احتمالش توی این هفته هایی که تو هستی خیلی کم و ضعیفه گلم , من گفتم تبت رو جدی بگیری و یه دکتر بری بد نیست اگه باز هم تبت تکرار بشه , که یه وقت خدایی نکرده عفونتی نباشه و یا مسمومیت بارداری نباشه عزیزم ... ببخش اگه به اشتباه باعث نگرانی بی جهتت شده باشم خانومی ... اون هم بر حسب تجربه یکی از دوستانم بهت گفتم که در این رابطه با دکترت مشورت کنی , چون دوستم تبهای ناگهانی داشت چندین بار , جدی نگرفت , وقتی رفته بود دکتر , تشخیص مسمومیت بارداری داده بودن ... خلاصه ببخش دیگه , ما دوستت داریم ستاره جونم , نمیخواستم نگرانی بیاد تو دلت به خدا عزیز دلم ... حالا یکی نیست بهم بگه , راهنمایی بلد نیستی بکنی , مجبوری مردم رو بندازی توی نگرانی آخه ... عزیز دلم همه این علایم از عوارض بارداریته و از خستگی بوده حتما , بیشتر استراحت کن و نگران هیچی هم نباش فدات شم ... مطمئنم که همه چی خوبه خوبه , و جای نگرانی هم نیست دوست خوب من ... مراقب خودت باشششش عزیزم ... دوستت دارممممممممم و میبوسمت ...
نیکـتـ♥ــا
15 شهریور 94 21:21
ســ♥ـلـام خاله جـونمـــ من آپم , خوشحال میشم بهم سر بزنید .... منتظرتـــــــون هستـمــ♥♥♥
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام نیکتا جون گل و نازنینم چشم عزیز دلم , در اولین فرصت میام پیشت دوست گلم ...
ستاره
16 شهریور 94 14:08
سلام زهرا جون عزیز و مهربونم , خواهر خوب و دوست داشتنی خودم ... خدا نکنه عزیزم ... انشاالله همیشه سلامت باشی عشق من خواهر دوست داشتنی من ... نه عزیز دلم , این چه حرفیه , باور کن من اصلا نگران نشدم , خیلی هم خوشحال شدم که خواهر خوبی دارم که من رو راهنمایی میکنه , و خوب احتمالات رو در نظر گرفتی و برای سلامتی خودم گفتی که پیگیری کنم . من باید تشکر هم بکنم که من رو متوجه این کردی که از هر چیزی سر سری نگذرم و حتما با پزشکم در میان بزارم , چون خوب اگه تو نمیگفتی من هم اصلا تو فکرش نبودم که به پزشکم بگم و میگفتم یه افت فشار هست دیگه , چیز خاصی نیست , ولی حالا گفتت رو به پزشکم میگم , تصمیم با خودشه که چه تشخیصی بده ... اتفاقا رفتم تو نت سرچ کردم علایم مسمویت بارداری رو دیدم , نوشته از هفته 20 این اتفاق ممکنه بیفته ولی علایمش خیلی شبیه به علایم من بود , البته همه علایماش نه , بعضی هاش ... تصمیم گرفتم وقتی رفتم پیش دکترم باهاش در میون بزارم و بگم چه حالت هایی دارم ... تو رو خدا دیگه این حرف رو نزن , خوب تو راهنمایی کردی و مشورت دادی , من هم استفاده کردم , ولی مطمئن باش به خدا نگران نشدم عزیزم ... از راهنمایی همه شما دوستای خوبم استفاده کردم ... خدا نکنه گل من ... انشاالله همیشه سلامت باشی ... دیگه هم ناراحت نباشی ها وگرنه من از ناراحتی تو ناراحت میشم ... فاطمه جون گلم رو ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنینم , مامانی مهربون فندق کوچولوی خودم عزیز دلم خوشحالم که باعث نگرانیت نشده بودم قربونت برم ... من از اینکه یه وقت به خاطر حرفهام , بی جهت نگران شده باشی خودم رو سرزنش میکردم , وگرنه برای چی باید ناراحت شده باشم خواهر جونم .... کار خوبی میکنی , حالتهایی که بهت دست میده رو با دکترت در میون بزار , اینطوری خیلی بهتره و خیالت هم راحتتره عزیزمممممم ... من همیشه دوستت دارممممممممم و آرزوی بهترینها رو برات دارم دوست خوب من ... فکر هیچی رو نکن و مطمئن باش همه چی رو به راهه گلم ... میبوسمتتتتتتتت خواهری ...
ستاره
16 شهریور 94 14:14
دوستت دارم و می بوسمت عزیزم ... فاطمه جونی من رو هم ببوس ... مواظب خودتون باشین دیگه هم فکر و خیال نکن و از اون حرفها نزن مطئن باش نگران نشدم و فقط حواسم بیشتر جمع شد تا در این دوران علایم رو جدی بگیرم و سرسری ازشون رد نشم و همه رو با پزشکم در میون بزارم ... از بابت همه مهربونی هات از صمیم دلم ممنونم قربونت برم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
من هم دوستت دارمممممممم و میبوسمت عزیز دلم ... منم ممنونم از لطف و محبت همیشگیت به ما خواهر جونم ... تو هم مراقب خودت و نینیمون باااااااااااااااش ... بوسسسسسسس برای ستاره جون مهههههربونم و کوچولوی تو راهیششششش ....
مامان گیسو جون
16 شهریور 94 14:23
خصوصی داری عشقم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین گیسو جون ناز و گندم جون خوشگلم ممنونم بابت کامنت خصوصیت عزیز دلممممممم .... قربون خودت و محبتت دوست خوب من ... بوسسسسسسس برای گندمی و گیسو جون و مامانی خوووووووووبشون ...
ستاره
16 شهریور 94 19:16
سلام زهرای عزیز و مهربونم خوبم عزیزم ، الحمدالله ، امروزم تنم یهو داغ شد , خودم احساس میکنم تب میگیره تنم یهو ، کم و بیش بعله , البته بیشتر موقعی که در حال استراحتم احساس میکنم و موقعی که نشستم یا کار میکنم متوجه نمیشم حرکتشو ... چشم جیگر , منم ناراحت نیستم حالا ... منم دوستت دارم و میبوسمت ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان ستاره جون گل و نازنین جیگر خاله خداروشکر که خوبی گلم .... انشاالله هر چی زودتر , این حالتهات هم برطرف میشه عزیز دلم ... نگران نباش عزیزم , همه اینها توی بارداری طبیعیه و پیش میاد گلم , فقط رفتی دکتر باهاش درمیون بزار , انشاالله که چیز مهمی نباشه ستاره جونم ... فدای جیگر طلا و حرکتهای خوشجل موشجلش ... خداروشکر که ناراحت نیستی خواهر جونم ... بوسسسسسس برای ستاره جونم و کوچولوی نازنازیش ...
هدیه
19 شهریور 94 12:24
سلام مامان خانمی گل خوبی نازنینم ؟ اومدم حال شما و نازگلتون رو بپرسم . امیدوارم که حالتون خوب باشه , کوچولوتون خیلی نازن , خدا حفظش کنه براتون , و تن شما و همسرگرامیتون هم سالم باشه و سایتون روی سر کوچولوی نازتون باشه منتظر آپ وبتون هستیمااااااااااااااااااااااا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااممممممم هدیه جان گل و نازنینم خیلی خوشحالم بابت حضورت در وبلاگ فاطمه جونی ما و کامنت پر مهرت دوست خوب و عزیز من ... و خیلی خیلی هم ممنونممممممم بابت دعای خیرت و لطف و محبتت نسبت به ما و اینکه جویای حالمون هستی هدیه جون مهربونم ... ما خوبیم خداروشکر عزیزم ... به زودی زود وبلاگمون رو آپ خواهم کرد عزیز دلم , ممنونم که بهمون سر میزنی و مطالب وبلاگمون رو دنبال میکنی دوست خوب من ... چند روزی هست که دارم پست جدید رو آماده میکنم اما وقت نمیکنم کاملش کنم گلممممم .... حتما به زودی با پست جدید و عکسهای جدید در خدمت دوستای گل و باوفایی همچون شما هستم عزیزمممممم ... دوستت دارممممممم و میبوسمتتتتتتتت ...
مامان فرهام
19 شهریور 94 16:00
سلام گلم ماشاالله چه دخملی !! خيلی نازه به خدا , يه وقت چشش نزنن اين نفسو , وااای من كه به شدت عاشقش شدم !! حسابی ماچش كن و البته بچلونش از طرف من !!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلامممممم مامانی گل و نازنین فرهام جون خوشگل و جیگرمممممم ممنونممممممم عزیز دلم از حضورت در وبلاگ دخمل بلای ما و کامنت پر از مهرتتتتتتت دوست خوب من ... قربون لطف و محبتت برمممممم دوست عزیزممممم ... بوسسسسسسسسسس برای فرهام جون قشنگم و مامانی مهربونششششش ...
مامان نیکا
20 شهریور 94 22:53
سلام دوست عزیزم ببخشید چند وقته بهتون سر نزدم , ماشاالله فاطمه جون خیلی ناز شده , مبارک باشه عمه شدی , خیلی نازه , خدا حفظش کنه , اگه خدا بخواد منم چند ماه دیگه عمه میشم ... خوشحال میشم به ما هم سر بزنید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نیکا جون عزیزم چقدر خوشحالم که دوباره اینجا میبینمت دوست خوب من .... ممنونمممممم بابت لطف و محبت و تبریکت عزیز دلممممممم ... منم پیشاپیش عمه شدنت رو بهت تبریک میگم گلم ... انشاالله با دل خوش و سلامتی به دنیا بیاد عزیزممممم ... حتما در اولین فرصت میام پیشتون دوست خوبم ... بوسسسسسسس برای نیکا جون گلم و مامانی خوبششششششش ...
بابا و مامان
21 شهریور 94 11:17
سلام فدای این دختری خوش عکس و ناز و خوشتیپم بشم من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و نازنین محمد پارسای گل و یاسمن جونم قربون لطف و محبتت دوست خوب من ... ممنونم از حضور همیشگیت و کامنتای پر مهرت عزیز دلم .... دوستتون دارمممممممم و میبوسمتون ...
بابا و مامان
21 شهریور 94 11:17
همیشه خوش باشید و سلامت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
باز هم ممنووووووونمممممم دوست مهربون و باوفای من ... من هم آرزوی بهترینها رو براتون دارم عزیزمممممممم ... میبوسمت ...
مهرانا
21 شهریور 94 12:30
خیلی دخملتون نانازه ماشاالله
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهرانا جون گل و نازنینم ممنونم دختر گلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... باز هم بیا پیشمون ... خوشحالم میکنی عزیزم ... میبوسمت ...