فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

شب قدر و شهادت مولی الموحدین ، سرور متقین، حضرت علی (علیه السلام)

1394/4/16 17:47
2,086 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
ایام شهادت مولی الموحدین ، سرور متقین ، امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام)  ,
 
اسوه تقوا و جوانمردی ٬ مرد عدل و عدالت ٬ یاور مظلومان و پا برهنگان و مستضعفان ,
 
بر شیعیان آن حضرت , تسلیت باد ...
 
باشد که از رهروان واقعی آن حضرت باشیم ....
 
 
 
 
 
 
به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر /  یقینن ابن ملجم وقت ضربت , یا علی , گفت  . . .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یعنی میشه , یه بار دیگه , چشمم بیفته به حرم با صفا و نورانی شما مولای من  ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به شهر کوفه در محراب طاعت

 

علی  شد  کشته  در حال  عبادت

 

ز   پـور  ملجم    مردود   کافر

 

به خون شد غوطه ور ساقی کوثر

 

........................................................

 

اَللهُمّ الْعَن قتَلة اَمیرالمؤمنین
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خدایا !  تقدیر ما را در شب قدر بگونه ای رقم بزن ,

 


که در دنیا و آخرت ، بالاترین افتخار ما  " شیعه بودن ما " باشد  ، " شیعه واقعی حضرت امیر "  ,

 

همین و بس ...

 

آپلود عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایا , سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرج مولایمان , اولین دعای شبهای قدرمان است ...

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خدایا به حقیقت شب قدر قسمت می دهیم :


عاقبت به خیری , عافیت و سلامتی جسم و جان و دین و اخلاق و دنیا و آخرت را ,

 

نصیب همه ما بگردان ,

 

آمین ...

 

 
 
 
نیمه شب است و من هستم و تنهااااا صدای تپش قلبم ,

قلبی که , یادش از تو سرشار است و امیدش همه لطف …
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یا رب اگر نگذری از جرم و گناهم چه کنم ؟


ندهی   گر  به  در  خویش پناهم  چه کنم ؟


گر  برانی   و  نخوانی   و  کنی   نومیدم ,


به که روی آورم و حاجت ز که خواهم ؛ چه کنم ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب قدر است , محتاج دعایم ...

ز عمق دل , دعایی کن برایم ...

 

 

"  التماس دعا دوستای مهربون و نازنینم  "

 

.
 

 
 
 
 
 
امشب , رحمت دوست جاریست ، مانند رود ، نه ! مانند باران ، اگر دلتان لرزید ، بغضتان ترکید ،
 
کسی اینجا محتاج دعاست ....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دوستای عزیز و گل و مهربونم ,
 
همسر بی نظیر و دوست داشتنی و خوش قلب من ,
 
دختر نازنین و گل و بی همتای من ,
 
 
 
تقدیری سراسر خیر ، برکت ، خرسندی ، سلامتی ، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت

توشه شب قدرتان باد  . . .
 
 
 
 
التمااااااااااااااااااااااااااس دعااااااااااااااااااااااااااااا از همگی شما خوبان

نظرات (14)

ستاره
16 تیر 94 20:45
سلااااااااااااااااااااااااام زهرا جون عزیزم ... چه دعاهای قشنگ و پاکی ... ممنون بابت این همه دعاهای خوب ... بابت همه دعاهات : الهییییییییییییییییییییییییییی آآآآآآآآآآآمییییییییییییییینننننننننننن ... در این شبهای عزیز محتاج به دعاهای قشنگت هستم عزیزم ... فاطمه جونم رو ببوس ... انشاالله که بهترین هایی که خدا میداند و میخواهد , در تقدیر همه نوشته بشه , چون فقط هر چه که خدا بخواهد بهترینه ... التماس دعا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنین و باوفای خودممممم ممنون از لطف و محبتت عزیز دلم ... قابل این حرفها نیستم دوست گل و خوب من ... من هم التماس دعا دارم توی این شبهای خاص و نورانی و عزیز ... و باز هم ممنون بابت دعای زیبا و خیرت ... دوستت دارممممم و میبوسمت خواهر جون عزیزم ...
مامان سمیه
17 تیر 94 4:29
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آن شب قدر که این تازه براتم دادند ........ التماس دعای فراوان ... مامان فاطمه زهرا مقرب .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه زهرای عزیزم خیلی ممنونم بابت کامنتت عزیز دلم ... محتاجیم به دعا دوست خوب من ... توی این شبهای خاص و نورانی و عزیز , من هم التماس دعا دارم ازت عزیزم ...
بابا و مامان
17 تیر 94 9:23
سلام التماس دعا عزیزم , آرزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشی و پروردگار مهربان بهترینها را براتون رقم بزنه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون عزیزم محتاجیم به دعا دوست خوب من ... ممنونمممممممم بابت دعای خیر و قشنگت دوست باوفای من ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
یه دوست
17 تیر 94 17:12
سلام دوست خوب و عزیزم ایام سوگواری و شهادت حضرت علی علیه السلام رو بهتون تسلیت میگم ... وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارین ... از این بابت بهتون تبریک میگم دوست من ... هم طراحی زیبایی داره و هم پست های پرمعنا و زیبایی , پر از احساس پاک مادرانه ... معلومه که با فکر و دقت و ظرافت و توجه زیادی مطالبتون رو مینویسین , و این خیلی عالی و مهمه ... دختر زیبا و دوست داشتنی و قشنگی هم دارین ... خدا حفظش کنه براتون و از چشم بد دور باشه انشاالله ... براتون آرزوی موفقیت دارم و التماس دعا ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست خوب من ممنون از حضورتون در وبلاگ ما و ممنون بابت این همه لطف و محبت و توجهتون ... نسبت به من و دخترم و وبلاگمون لطف و محبت دارین دوست عزیزممممم .... باز هم منتظر حضورتون در وبلاگمون هستم .... خیلی خیلی خوشحالم میکنین ...
ترنم
18 تیر 94 0:23
سلام دوست عزیز ممنون که به وبم سر زده بودین ، اگه مایل بودین بلینکمتون ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ترنم جان عزیز من هم ممنونم که به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی ... خوشحال میشم لینکم کنی عزیزم ... شما هم از امروز جزء لینک دوستان ما هستی ترم جان ...
زینب
18 تیر 94 7:46
سلام دوست عزیزم شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به همه شیعیان تسلیت میگم , و در این شبهای عزیز از خدا می خوام که ظهور آقا امام زمان (عج) را نزدیک کنه و به همه مادرا کمک کنه که بتونن فرزندانی تربیت کنن که یار امام زمان باشه ... به ما هم کمک کنه .... و آرزوهای همه را برآورده به خیر کنه انشاالله , زهرا جان ممنون که به وبلاگ پسر ما سر زدین , وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارین ... ان شاالله خدا دخترتون رو براتون حفظش کنه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیز و خوبم من هم ایام سوگواری و شهادت امیرالمؤمنین , حضرت علی علیه السلام رو تسلیت میگم دوست گلم ... من هم ممنونم عزیزم بابت کامنتت و اینکه به خانه مجازی ما اومدی و باز هم خیلی خیلی ممنون بابت دعاهای خیرت و لطف و محبتت نسبت به وبلاگ ما ... خدا پسر گل شما رو هم در پناه خودش حفط کنه عزیز دلم ... انشاالله که بتونیم فرزندانی صالح و با خدا , یار و یاور امام زمانمون تربیت کنیم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم ... خیلی خیلی خوشحالم میکنی ...
ترنم
18 تیر 94 10:10
ممنونم از لطفتون , لینک شدین ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ترنم جان عزیزم من هم ممنونم بابت لینکت دوست خوبم ...
مامان سمیه
19 تیر 94 4:56
ما دل به غم تو بسته داریم ای دوست , درد تو به جان خسته داریم ای دوست , گفتی که به دل شکسته نزدیک هستی , مانیز دل شکسته داریم ای دوست ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه زهرا جونم ممنونم عزیز دلم بابت کامنت زیبات ... التماس دعا ...
مامان گیسو جون
19 تیر 94 18:39
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گیسو جونم ممنونم از حضورت در وبلاگ ما دوست خوب و عزیزم ...
نقاشی
20 تیر 94 14:42
سلام شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید . ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات , نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید . در کمترین زمان ، نقاشی های مختلف از حیوانات ، اشیاء ، اشخاص ، شخصیت های کارتونی و ... بکشید . از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم . www.instagram.com/chibekesham
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیز خیلی ممنونم از حضورتون در وبلاگ ما ...
مامان امیررضا
22 تیر 94 0:21
سلام ان شا الله همه دعاهای خوب و هر آرزوی خوبی که دارین , در این شب ها مستجاب بشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیر رضای عزیزم ممنونم دوست مهربونم بابت آرزوی خوبت ... دلم برات تنگ شده بود عزیزم ... خوشحالم که باز هم اینجا میبینمت دوست خوب من ...
مامان گیسو جون
22 تیر 94 9:14
سلام عزیزم ممنونم از احوالپرسیت , خوبم شکر ... شما چطوری ؟ دختر نازت چطوره ؟ روی ماهش رو از طرف من ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گندم جونی و گیسو جون خوشگلم خداروشکر که خوبین عزیز دلم ... ما هم خوبیم خداروشکر ... دخملی هم خوبه عزیزم , ممنونم ... دوستتون دارییییییییممممم و میبوسمتون ...
محجوب بانو
23 تیر 94 1:04
سلام عزیزم خیلی مطالب جالبی گذاشتی ، واقعا خسته نباشی میخوام ازتون خواهش کنم که اگر امکان داره میشه از لوگوی ما حمایت کنید با این کارتون خیلی خوشحالمون میکنید ممنونیم منتظر جوابتون هستیم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام محجوب بانوی عزیزم ممنونم از اینکه به وبلاگ ما اومدی و کامنت گذاشتی عزیزم ... انشاالله در اولین فرصت میام پیشتون دوست من ... باز هم منتظر حضورتون در وبلاگ ما هستم ...
مامان زهره
30 تیر 94 11:47
سلام امیدوارم توی این شبها به تمام خواسته هاتون برسید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آریا جون ممنونم دوست خوب من بابت دعای خیرت ... من هم براتون بهترینها رو از خدای مهربونمون خواستارم عزیزم ...