فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

برکت دومین حضور دخترم در ماه پر از نور رمضان

1394/4/11 18:34
3,134 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوسبغل  دخملی ناز و خوشگل و دوست داشتنی 17 ماهه مامان ... بغلبوس

 

محبت  قربون صورت مثل ماهت برم من نازنینمممممممممممم  محبت

 

 

 

 

سلام به دخمل بلای قشنگم و همه دوستاااااااای گل و مهربون و دوست داشتنی خودممممم

 

بغل محبتمحبتمحبت بغل

 

 

البته با تاخیری چند روزه خجالت , فرا رسیدن ماه رحمت و مغفرت , ماه دوست داشتنی رمضان رو ,

 

به همگیتون تبریک میگم ... زیبا

 

 

شکلک های یاهو طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق انشاالله ... شکلک های یاهو

 
 
 

انشاالله که توفیق داشته باشیم , شکلک های یاهو

و بهترین استفاده رو از این روزها و لحظات معنوی داشته باشیم ... شکلک های یاهو

 

 


و اما نیمه رمضان شد  ,  و  ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام , کریم اهل بیت ...

 

جشنجشنجشن

 

niniweblog.com میلاد نور، در نیمه ی ماه نور، بر عاشقان نور مبارکباد niniweblog.com

 

 

 

"  من گدای کَرَم گل پسر فاطمه ام ...  "

 

 

 

 

میلاد کریم سبزپوش آل فاطمه ،

 

تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر , مبارک باد.

 

 

 

 

"  تو نظر کن که غریبانه صدا میزنمت  "

 

 

بگو

 

عهد شکنی های من

 

کَرَمَت را از من برنمی دارد ...

 

میدارد ... ! ؟ ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دخملی زیبا و جیگر مامانی  بوس ,

 

niniweblog.com که دیشب که شب میلاد بوده , داره آماده میشه بره مولودی خونه همسایمون niniweblog.com

 

 

 

 

 

میدونم که مدتیه دیر به دیر آپ کردم خجالت و صدای خیلی از دوستای گل و عزیز و باوفای من دراومده که چرا نمیای و خبری از خودت و دخمل بلا به ما نمیدی متنظر , دیگه باید همگی ببخشید من رو خجالت ,  ما هم دلتنگ شما دوستای نازنینم هستیم بغل , من که واقعا حسااااااااابی دلم برای همتون تنگ شده محبت , البته که از حالتون بی خبر نبوده و نیستم و هر وقت فرصتی دست میداده و میده بهتون سر میزنم تا جویای احوالتون باشم زیبا , اما خوب واقعا وقتم کم بود این مدت برای آپ کردن وبلاگ زیبا , به خصوص ماه زیبای رمضان و با وجود یه وروجک خانوم شیطون و بلایی مثل فاطمه جونی نازم محبت و جلسات قرآن و افطار و سحر و مابقی قضایا , واقعا فرصتی نداشتم برای بیشتر سر زدن به شما دوست جونیهای نازنین و باوفای خودم و پست جدید گذاشتن ... محبتمحبتمحبت

 

 

 

niniweblog.comاما همیشه به یاد تک تکتون بوده هستم و اگه لایق باشم دعاگوی همگی شما خوبان ... niniweblog.com

 

 

 

یه تشکککککککککککر ویژه هم از همه دوستای گل و مهربونم دارم بوسبوسبوس که توی جشنواره نی نی و طبیعت , لطف کردن و اومدن و عکس فاطمه جونی عزیزم رو دیدن و بهش رای دادن محبت ... واقعا خیلی خیلی ممنونم بابت رای شما و زحمتتون و بابت لطف و محبتی که هیشه و همیشه به من و دخترممممممم دارین بغل.... خیلی خوشحالم کردین و باز هم خیلی خیلی از همگیتون ممنوووووونم ... بوسمحبتبوس

 

 

فاطمه جونی دوست داشتنی ما , با 53 رای مردمی , رتبه 85 رو توی این جشنواره کسب کرددددد تشویق , البته بیشترین نیت من از شرکت دادن دختر گلم توی این جشنواره متنظر , به خاطر اهمیت و ارزشی هست که طبیعت و زیبایی و سرزندگی محیط اطرافمون برای من داره  ...زیبا

 

 

 

 

 

 

و اما از این روزهای دخمل بلای خوشگل و بانمک و جییییییییگگگگگگر خودم براتون بگم که متنظر :

 

 

در حال حاضر دخترک نازنینم در حال سپری کردن آخرین روزهای 17 ماهگی خودشه niniweblog.com و حساااااااااابی هم بازیگوش و شیطون و بانمک شده niniweblog.com و یه ناز و اداهایی داره که حساااااااابی از من و باباییش دلبری میکنه niniweblog.com...

 

برکت حضورش توی زندگیمون هم که دیگه جای خود داره آرام , و بابت این نعمت و رحمتی که خدای مهربونمون به من و همسر عزیز و مهربونم , ارزانی داشته همیشه شگرگذار شکلک های یاهو و خیلی خیلی خوشحالییییمممممم ... niniweblog.com

 

 

 

 

فاطمه عزیزتر از جانم , دوست دارم که بدانی , تو و بابایی گل و مهربون و خوش قلبت بزرگترین و بهترین و ارزشمندترین هدیه هایی هستین از طرف خدای خوب و مهربونم برای من niniweblog.com ,

و با وجود و حضور شما دو نفر که نفس من و عشق همیشگی من هستین , هییییییییییچ کمبودی رو توی زندگی خودم حس نمیکنم و از این بابت , خدا رو شاکرم ... زیبا

 

 

 

و احساس میکنم که خیلی خیلی خوشبختم niniweblog.comو خدا خیلی خیلی دوستم داشته که شما رو به من هدیه داده عزیزای من شکلک های یاهو , امیدوارم که قدر شناس این نعمت خدا بتونم باشممممم زیبا و نهایت سعیم رو برای خوب مادری کردن و همسری خوب بودن انجام بدم ... niniweblog.com

 

 

 

و میخواهم بدانی که تو , فرشته ای زیبا و آسمونی توی خونه ما هستی niniweblog.com, و گرمابخش و شادی بخش خونه و زندگی ما هستی نازنین دختر مامان و بابا .... niniweblog.com

 

 

 

و من هر روز ,  با نگاه کردن به قد و بالای زیبایت زیبا , با دیدن قلب صاف و پاک و مهربان و بی کینه ات محبت , با دیدن زلالی و پاکی و صداقت چشمانت که همیشه از شوق برق میزنند niniweblog.com , به شدت هیجان زده میشوم زیبا , و با تو ,  یک بار دیگر قدم به قدم و دوباره گام به گام , بزرگ و بزرگتر میشوم و یاد میگیرم صاف و ساده و بی ریا و بی کینه زندگی کردن را niniweblog.com, یاد میگیرم صبور بودن را زیبا , و با زندگی در کنار تو و پدر بی نظیرت میبینم و درک میکنم هر آنچه که زیباست دخترم ... niniweblog.comمحبتمحبتمحبت

 

 

بغل عاشقتییییییییممممممممممم بینهایت , تا همیشه ... بغل

 

 

 

 

به برکت حضور دخترم در ماه رمضان امسال niniweblog.com, یک هفته مونده به فرا رسیدن این ماه پر از خیر و برکت , ختم صلوات و دعای توسلی رو بعد از ظهر روز سه شنبه , توی خونمون و با حضور همسایه های خوب و عزیزمون برگزار کردیم شکلک های یاهو ,

 

از اونجا که ماه رمضون پارسال و توی آخرین روز ختم قرآن , قرائت سوره توحید به من رسید و رسم همسایه هامون اینه که , هر کسی این سوره بهش بیفته , باید آش بپزه زیبا و به کسایی که توی ختم قرآن بودن آشششش بده niniweblog.com, من هم از این فرصت استفاده کردم آرام و همون روز ختم صلوات , یه آش رشته به همراه مقداری دلمه برگ مو درست کردم زیبا و بعد از اتمام مراسم , همسایه های گل و مهربونمون نوش جان کردن niniweblog.com ... جای همه شما دوستای نازنینم واقعا خالی بود محبت ... خیلی هم اون روز شلوغ شده بود مراسم زیبا , اما خداروشکر همه چی خیلی خوب انجام شد شکلک های یاهو و دختر گل و بی همتای مامان هم که مثل همیشه خانوم بود و بی نظیر تشویق و واقعا نهایت همکاری رو , هم قبل از مراسم و هم بعد از مراسم با مامانیش انجام داد تشویق و خیلی گل بود مثل همیشههههههه ... niniweblog.com

 

بغلبوسبغلبوس

 

 

 

 

 

 

و باز هم به برکت حضور دخترم در ماه رمضان امسال niniweblog.com, همچون سال گذشته زیبا , قسمت شد و یک بار دیگه سه روز از ماه رمضان رو توی خونمون ختم قرآن داشتیم شکلک های یاهو و خداروشکر توی این ختم دسته جمعی که هر سه روز , خونه یکی از همسایه های گل و روزه دارمون برگزار میشه زیبا , ما هم تونستیم سهمی هر چند کوچیک داشته باشیم ... شکلک های یاهو

 

دختر گل و ماه مامان هم که همیشه از بودن توی جمع , خیلی خوشحال میشه زیبا , از این بابت که هر روز , تعداد زیادی از همسایه های مهربونمون به خونمون رفت و آمد میکردن زیبا , بینهایت خوشحال بود آرام , و البته باز هم نازنین دخترم نهایت همکاری رو با ما داشت محبت و اصلا اذیت و مزاحمتی در حین خوندن قرآن برای من و بقیه نداشت تشویق و خیلیییییییی ماه و خانوووووووووم بود عزیز دلمممم تشویقبغلتشویق ...

 

 

تو قشنگترین و دلنشین ترین دختر دنیا برای منی فاطمه قشنگممممممم niniweblog.com

 

فرشته بی همتای منی دخترکممممم .... niniweblog.com

 

 

بغلبوسبوسبغل

 

 

 

 

برای دیدن بقیه عکسهای فاطمه جونی گلم و خوندن خاطراتش متنظر ,

 

زیبا لطفا بفرمایید ادامه مطلب  زیبا

 

 

 

 

بهترین , بی نظیرترین و شیرین ترین دختر روی زمین برای مامانی و بابایی هستی قربونت برم من

 

بغل niniweblog.com  بغل

 

 

niniweblog.com  زیباترینننننننننننننننن برگ دفتر زندگی ماااااااااااااااااااا ...  niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماه شب 14 مامانی و بابایی هستی تو عزیز دلمممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی یه دونه و عزیز دردونه مامان و بابایی گل دخترمممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت بوس خوش عکس و نااااااااااااازی مثل همیشههههههههههه  بوس محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  شکلک قلب 3261  همیشه در قلب ما جا داری دخترکممممممممم    شکلک قلب 3261 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دخمل بلای بانمک و شیطونک مامانی   ,

 

که دیشب بعد از برگشتن از مولودی زیبا ,

شیطنتش گل کرده  چشمک و نمیزاره لباساش رو عوض کنم و رفته نشسته گوشه تخت ما متنظر

 

 

این لباست رو که مامان جون و عمه جون طاهره برات خریدن محبت , خیلییییییی بهت میاد بوس

 

بغل  باهاش یه جیگری میشی که نگووووووو  بغل

از بس که خوشگل و خوش لباسی ماشاالله و هر چی بپوشی بهت میاد فرشته کوچولوی من

بوسniniweblog.com بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این روزها وقتی به فاطمه جونی قشنگم میگیم خودتو لوس کن زیبا ,

 

این شکلی خودش رو  حسااااااااااابی برامون لوس میکنههههههه نازنازی ما niniweblog.com

 

 

یعنی میخوامممممممممم بخورمت با این ناز و اداهات  خوشمزه

 

بغلبوسبغل

 

چقدر بامزه و تو دل برو هستی آخه niniweblog.com

 

محبت  هر کسی که میبینه تو رو خوشش میاد ازت  محبت

 

بیخودی نیست که مامانی از تبریز اینقدر زنگ میزنه و بیقراری میکنه واسه دیدنت گل همیشه بهارم ...

بوسبوسبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما از تفریحات روزانه تو نازنین دخترم   ,

 

علاوه بر بازی کردن با دوست کوچولوهات مثل محمد مهدی و هستی niniweblog.com ,

 

و یا بازی با فاطمه جون و نرگس جون niniweblog.com ,

 

اینه که هر روز غروب , بعد از اینکه هوا نسبتا خنک شد زیبا ,

یک ساعتی رو با بابایی مهربون و گلت میری بیرون گردشششش niniweblog.com,

 

 

هر روز یه تیپی میزنی , و سریع میری جوراباتو میپوشی niniweblog.com ,

 

و یه بوس محکمممم از من میکنی که من عاااااااششششق این بوسه هاتم  بغل,

و هر بار , با هر بوسه ای که محکم بر گونه ام میزنی niniweblog.com,

من رو به اوج آسمونها میبری و بیشتر ار پیش عاشقت میشم نازنینممم niniweblog.com

 

 

و بعد هم باهام تند تند بای بای میکنی و با یه ذوق و شوق زیادی میری  به قول خودت  " ددر "

ای من به فدای قد و بالات دختر ماه روی من 

 

 

 

و بعد از یه گردش و بازی حسااااااااابی , گاهی اوقات با کلللللی خرییییییددددد برمیگردی خونهniniweblog.com

 

تا میرسی خونه هم , همون دم در ,  اول از همه جوراباتو در میاری زیبا

این مهمترین نشونه برگشتنت به خونه است بغل ...

قربان بره مامانتتتتتتتتتتتت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوراکیهایی که فعلا از همه بیشتر دوست داری , بستنییییییی و چیپس ساده چی توز هستش niniweblog.com,

 

هر روز میری در یخچال رو نشون میدی , و من هم موظفم بستنی بیارم خدمت خانوم خانوما niniweblog.com,

 

البته چیپس رو خیلی زیاد نمیخوری قوی , و بیشتر دوست داری برات بیارم تا باهاش بازی کنی زیبا و البته در حین بازی گاهی هم میخوری بغل ...

 

 

 

بین غذاها هم که , جوجه , کوکو سبزی , کتلت , ماکارونی و لوبیا پلو رو از همه بیشتر دوست داری niniweblog.com ...

گاهی که خیلی خوش غذا باشی , قورمه سبزی و مرغ و قیمه رو هم خوب میخوری ... niniweblog.com

 

 

 

الان که یه 20 روزیه به خاطر جوونه زدن دندونهای نیشت زیبا , لب به هیچ غذایی نزدی بدبو , و فقط گاهی به زور سوپ میخوری زیبا ... 

 

آخه در حال حاضرررر 15 تا دندون داری niniweblog.com  و توی 17 ماهگیت , دندون نیش سمت راستت از بالا که چهاردهمین دندونت بود متنظر و نیش سمت چپت از پایین که پانزدهمین دندونت بود متنظر, بیرون زد جشن و من از دیدنش مثل همیشه یه عالمه ذوق زده شدمممم niniweblog.com...

 

 

البته خیلی برای این دندونت اذیت شدی niniweblog.com , و یک هفته ای بیرون روی گرفتی niniweblog.com , خداروشکررررر خیلی زود خوب شدی محبت , اما هنوز هم غذا خوردنت خوب نشده متفکر , فکر کنم شانزدهمین دندونت که دندون نیش پایینت هست در حال جوونه زدنه niniweblog.com...

 

 

کلا جوانه زدن 4 تا دندون نیش جلوییت خیلی طول کشیییید niniweblog.com , و از قبل از تبریز رفتنمون تاول شد , و تا حالا به طول انجامید پروسه دراومدنشون niniweblog.com ...

 

 

 

فدای مرواریدهای سفید و زیبات بشم من گل ناز مامان  بوسبغلبوس ...

 

 

 

 

 

و دیگه اینکه ماست و دوغ رو خیلییییییییی به شدددددت دوست داری niniweblog.com , سر سفره باشه این دو تا , دیگه بیچاره ایم خندونک , دیگه تا آخر , هیچی نمیخوری جز دوغ و ماست بدبو ... گوجه و خیار سالاد شیرازی هم همینطور زیبا... اینا سر سفره باشن فقط با همینا مشغولی و غذا خوردن تعطیییییییییلللللللللل متفکر ... محبتبوسمحبت

 

 

 

و امممممممماااااااا از همه مهمتررررر , عاشق سیب زمنی سرخ کرده هستی مثل قبلللللللل niniweblog.com

 

 

یه خاطره دردناک هم رقم خورد سر همین موضوع عزیز دل مامان niniweblog.com:

 

من داشتم سیب زمینی سرخ میکردم واسه تو عزیز دلم متنظر و علیرغم اینکه کلی تلاش کردم نبینی زیبا , دیدی که دارم چی کار میکنم وروجک من  زبان ,

 

از اونجایی که اگه بو ببری دارم برات سیب زمینی سرخ میکنم , دیگه طاقتتتتتتت نمیاری و صبر نداری niniweblog.com,

 

بابایی هم دل مهربونش به خاطر بیقراری کردنت niniweblog.com , طاقت نیاورد و بغلت کرد و تورو گذاشت روی کابینت بغل گاز متنظر ,

 

من به بابایی گلت گفتم که یه وقت روغن میپاشه و بچم خدایی نکرده میسوزه و یا دستش رو میزنه به ماهیتابه بدبو ,

 

اما بابایی اطمینان داد که حواسش به دخمل بلای خودشششش هسسسسست متنظر  ...

 

تو خیلی بامزه , مدام سیب زمینیها رو نشون میدادی زیبا و کلی ذوق داشتی زودتر آماده شن و خوشحال بودی niniweblog.com,

 

بابایی هم خواست از این صحنه و حال تو عکس یادگاری بگیره متنظر که یه دفعه انگشتت رو دراز کردی سمت ماهیتابه بدبو  و من سریع دیدم و دستت رو گرفتم  شاکی , اما یه کوچولو انگشتت خورد به ماهیتابه داغ سیب زمینیها بدبو و یه کوچولو انگشتت سوخت و دردت اومد niniweblog.com...

 

تو هم نازنازی خانوم خودمییییی آخه بغل, کللللللی گریه کردی niniweblog.com فدای چشمای زیبا و اشکای نازت بشم من بغل الهی دورت بگردم و نباشم طوریت بشه گل من محبت قربون اون انگشتای ناز و زیبا و کوچولو موچولوت برم من مامان ... محبتمحبتمحبت

 

 

 

امممممماااااا بعدش کلللللی سیب زمینی سرخ کرده خوردی و حال کردیاااااااا کلکککککک niniweblog.com

 

 

 

آخه من به فدای این نشستنت بشمممممممم که دستت به زانوته جیگرتو بخورم من

 

 

 

 

 

 

 

 

این درست لحظه ای هست که بابایی مشغول عکس گرفتن از تو شده niniweblog.com , و حواسش هم از تو پرت شده و داری دستت رو میاری سمت ماهیتابه نه ,

 

فدای این نگاه کنجکاوانه و زیبات بشممممم من آخهههههههه  niniweblog.com ...

 

چقدر خواستنی هستی آخه تو خوشگلممممم niniweblog.com ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما گردش نمیه شعبانمون که خیلی بهت خوششششش گذشتniniweblog.com...

 

 

از این موضوع یک ماهی گذشته متنظر , اما به خاطر اینکه به تو و صد البته به من و بابایی خیلی خیلی خوش گذشت niniweblog.com , دوست دارم که خاطرش رو به اختصار , به عنوان یادگاری توی وبلاگت بنویسم niniweblog.com ...

 

 

 

 

شب نیمه شعبان , بابایی با برنامه ریزی که از قبل انجام داده بود niniweblog.com , حسابی من و دخمل بلای گلمون رو سورپرایز کرد niniweblog.com , و برای شام رفتیم به رستورانی تقریبا سنتی و زیبا که به تازگی نزدیک خونمون افتتاح شده بود niniweblog.com... انصافا جای تمیز و خوبی بود زیبا , و غذاش نسبتا قیمت مناسبی هم داشت و کیفیتش هم خوب بود niniweblog.com ...

 

انشاالله که تا آخر , این نظافت و کیفیت , رعایت بشه , که خیلی عالی و مهمه niniweblog.com ...

 

 

 

خلاصه که فاطمه جونی ما خیلی ذوق زده شده بود از فضای رستوران niniweblog.com و همه چی براش خیلی جالب و جذاب بود niniweblog.com , و چون فضا بزرگ و باز بود , حسابی گشتی زد و کلی کنجکاوی کرد niniweblog.com  , یه خانوم و آقای جوان هم که روی تختی نزدیک ما نشسته بودن زیبا ,  از دخمل بلای ما حسااااابی خوششون اومد محبت , و کللللی ازش عکس گرفتن niniweblog.com....

 

 

 

 

اینم چند تا عکس از محیط رستورانی که شب نیمه شعبان , سه تایی رفتیم niniweblog.com  و کلللللللی بهمون چسبید و خوش گذشت niniweblog.com ...

 

البته یه قسمت هم مخصوص وسایل بازی برای بچه ها بود niniweblog.com که چون دیر وقت بود و میخواستیم بریم چراغونی رو هم ببینیم niniweblog.com, خیلی اون قسمت نرفتیم و فقط یه سری زدیم  متنظر  ...

 

 

 

حواس دختر نازدونه و بازیگوش من که به همه جا هستتتتت جز به عکسسسسس  niniweblog.com...

 

 

 

 

 

 

 

این فضای قسمت ورودی رستوران بود و برای تو خیلی جالب بود نازنین دخترم  niniweblog.com...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم ابتکار جالبیه niniweblog.com, که معمولا رستورانهای جدید برای ایجاد فضایی دلنشین و سنتی niniweblog.com , ازش استفاده میکنن niniweblog.com...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از خوردن یه شام دلچسب niniweblog.com که جای شما دوستای خوب و گلم خیلی خالی بود بغل ,

رفتیم برای دیدن چراغونی شب نیمه شعبان niniweblog.com ...

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم آتیش بازی و نور افشانی اون شب که خیلی قشنگ بووووددددد  niniweblog.com...

 

 

 

 

تو که عاشق این نورای روشن شده توی آسمون شده بودی عزیز دلمممممم niniweblog.com ,

و مدام با ذوق و شوق و با انگشت اشاره خوشملت نشونشون میدادی niniweblog.com ....

 

 

 

 

 

 

شب نیمه شعبان , مدام ماه رو توی آسمون پیدا میکردی زیبا ,  و با اون انگشت کوچولوی خوششششگلت به بابایی نشون میدادی بغل...

 

کلا یکی از سرگرمیهای این روزهات متنظر , وقتی شبها میریم بیرون زیبا , پیدا کردن ماه توی آسمونه بوس و با یه ذوق و شوقی هم بهمون نشونش میدی که نگووو  niniweblog.com ...

 

اونقدر سرت رو میچرخونی رو به آسمون تا که ماه رو پیدا کنی زیبا , حتی توی ماشین و در حال حرکت niniweblog.com... و جالبتر اینکه اگه ماه زیر ابر هم پنهون شده باشه niniweblog.com , تو میفهمی و پیداش میکنی دخملی باهووووووش مامان niniweblog.com...

 

 

 

ماه شب 14 خودمی آخهههههههه  niniweblog.com ...

 

خوشحااااااااالم که شب نیمه شعبان , بهت خوش گذشت عزیزکممممم niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این روزها یاد گرفتی و زیر چشمی به من یا بابایی نگاه میکنی و کللللللللللی هم خودت میخندی و خوشت میاد از این کارت جیگرم   ...

 

اینجا داری زیر چشمی به بابایی نگاه میکنی و میخندی niniweblog.com ,

 

اما نمیزاری از جلو ازت عکس بگیرم بلااااااااااااااا محبتمحبتمحبت ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق بازی کردن و خندیدن و کیففففففف کردنتمممم عزیزمممممم بوس بغلبوس

 

 

 

 

 

 

 

کلمات جدیدی که توی 17 ماهگی  بلدی بگی , اینها هستن متنظر  :

 

 

 

به حموم میگی " اموم " و خیلی آب بازی و حمام کردن رو دوست داری  niniweblog.com ...

 

به هستی میگی " استی " و البته گاهی هم " اتی " میگی niniweblog.com ...

 

 

به نرگس میگی " ننا "  niniweblog.com ...

 

نی نی , به به , ددر , جوجو , رو همونطور صحیح تلفظ میکنی عشششششقمممممممم niniweblog.com ...

 

 

به آب میگی " آپ "  بغل ,

و صبح که از خواب بیداری میشی اول میری جلوی یخچال و میگی " آپ " ,

 

و همینطور وقتی از بیرون میای , و لپهای سفید و خوشگلت از بس که گرمایی هستی , طبق معمول گل انداخته ,  " آپ " میخوایniniweblog.com ,

 

 

 

وقتی هم صدای زنگ در یا زنگ گوشی تلفن میاد , بلند میگی " اییه , اییه " و منظورت همون کیه هستش بوس ...

 

جدیدا هم که مدام میگی " جیه "  و یا  " چیه "  محبتمحبتمحبت

 

 

 

صدای اس ام اس یا هر صدای نا آشنایی رو هم که بشنوی زیبا

با یه صدای نازکی و به صورت سوالی میگی : " چی , چی " niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

عزیز دلم  ,  دختر گلم  ,  شیرینم  ,  بهتریییییییینممممم  ,

 

همیشه یادت باشه که چقدرررررر من و بابایی عاشقتیییییممممممم niniweblog.com 

 

و به وجودت افتخار میکنیم عزیز دلممممممم niniweblog.com ...

 

تو گل همیشه بهار زندگی ما هستی و جای تو در بهترین جای قلب ماست  ...

 

 

همه تلاشمون رو میکنیم تا , سعادت , خوشبختی , شادی و همه زیباییها  زیبا ,

سهم زندگی زیبای تو باشه نازنین دخترم niniweblog.com...

 

 

و برای سلامتی و عاقبت به خیری تو , همیشه دعا خواهیم کردددددد ماه زیبای مامان و بابا شکلک های یاهو ...

 

 

تو لایق بهترینهایی niniweblog.com, چون بی نظیر و بی همتایی فرشته پاک و آسمونی مامان و بابا محبت ...

 

 

 

همیشه باهات هستیم و مراقبت خواهیم بود ... خیالت راحتتتتتتتتت ... بغل

 

 

تا آخر دنیا باهاتم مامان .... خیالت راحتتتتتتتتت ...

 

بوسبغلبوس

 

پسندها (22)

نظرات (26)

ستاره
12 تیر 94 18:31
خصوصی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان ستاره گل و مهربون کنجد کوچولوی خاله ممنوووووووون عزیز دلمممممم بابت کامنت خصوصیت ...
mahtab
13 تیر 94 10:18
سلام نماز روزه هاتون قبول , ایام به کام , قربون این دخمل خوشگل و مهربون التماس دعا ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااامممممم مهتاب جون عزیز و مهربونم , مامانی گل علیرضا کوچولو نماز روزه های شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... ممنون بابت لطف و محبتت دوست خوب من ... محتاجیم به دعا عزیز دلم ... دوستتون دارممممم و میبوسمت ...
مامان مهرناز
14 تیر 94 0:01
سلام خوبی نانازی خانم ؟ , قربون اون ناز و اداهات گلم , قبول باشه , التماس دعای مخصوص
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااامممم مامانی گل و مهربون مهرناز جون خوشگلم ممنونم عزیزم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... از شما هم قبول باشه طاعات و عباداتتون ... محتاجیم به دعا دوست خوب من ...
مامان گیسو جون
14 تیر 94 9:22
سلام عزیزم دوست گلم نماز و روزتون قبول باشه , ای جانم هزار ماشاالله , چقدر بزرگ و نازتر شده , چشمم کف پاش ... می دونی که این روزها بد جور محتاج دعا هستم , منو فراموش نکنی ... ببوس عروسک خوشگلت رو ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین و مهربون گیسو جون و گندمی تو راهی طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق انشاالله عزیزممم ... ممنونممممم عزیز دلم بابت لطف و محبتت به فاطمه جونی ما ... محتاجیم به دعا دوست خوب من ,حتما اگه لایق باشم دعاگوی شما هستم عزیزم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ... مراقب خودتون باشین ...
همراه رایانه
14 تیر 94 11:05
مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل همراه رایانه , شماره تماس : 9099070345 لطفا آدرس سایت ما را در پیوندهایتان قرار دهید تا دیگران نیز از این خدمات بهره مند شوند .. آدرس سایت : http://www.poshtyban.ir
ستاره
14 تیر 94 14:43
سلاااااااااااااااااااااااام زهرا جونم ... امروز با دیدن کامنت های پر مهرت کلی ذوق زده شدم ... ممنون عزیز دلم ... خیلی دوستت دارم ... منتها چون حالم خوش نیست مجبورم فقط سریع جواب بدم و برم ... چون نگاه کردن به مانیتور بیشتر حالم رو بد میکنه ... تهوع هم که نگو , از هر چی برنج و چیزای شیرین و سبزی و ماست و ... حالم بهم میخوره .. البته بدیش اینه همون چیزی که برای بدنم نیازه بدم میاد ... چون ماست و سبزی برای بدنم نیازه , ولی نمی تونم بخورم , نگاه میکنم حالم بد میشه ... الان 6 روزه به برنج لب نزدم , نگاه میکنم حالم بهم میخوره ... منی که شدیدا برنج خور بودم و به قول دوستم لیلی , صبح هم بهم برنج میدادن میخوردم .. به خاطر همین احساس میکنم بدنم ضعف داره , به جاش ماکارونی درست کردم که خدا رو شکر دیدم خوب تونستم بخورم ... حالا به جای برنج ماکارونی میخورم , البته دو روز در میان مابقی هم نون .. همسرم سیرابی گرفت , گفت معده رو تقویت میکنه , ولی من بدم میاد به زور یه قاشق خوردم البته با کلی آبلیمو و نمک , آخرشم دیدم تو گلوم طعم گوسفند میده با پشمش خلاصه اینکه کلی درگیرم با این شکم خخخخخخخخخ , چی میشد توی دوران بارداری اصلا ویار نبود ممنون عزیز دلم که مرتب میای و بهم سر میزنی ... منم حتما تا چند روز دیگه که حالم بهتر شه میام پیشت عزیزم و متن های قشنگت و عکسهای گل فاطمه جون رو سر فرصت میبینم و کیف میکنم ... التماس دعا عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااام ستاره جون گل و نازنینم , مامانی مهربون فندق کوچولوی تو راهیمون فدات بشم خواهر جونم , حتما که خیلی ویار اذیتت میکنه , من راضی نیستم با این حال بدت بیای و واسه من کامنت بزاری عزیزم , گرچه تو همیشه و همیشه به من و فاطمه جونی لطف و محبت داری و با کامنتهای مفصلت کلللللییییی خجالتم میدی , عزیز دلم انشاالله که به زودی زود خوب میشی و حالت بهتر میشه , منم بد ویار بودم و خیلی اذیت میشم سر بارداریهام , میفهمم چه حالی داری گلم , بازم خداروشکر اوضاع و احوال تو به بدی من نیست , من که افتضاح اندر افتضاح بودمممممم , من هیچییییییییی هیچییییییییی دوست نداشتم و از همه چی حالم به هم میخورد , حتی از آب , از تشنگی میمردم و از آب بدم میومد و حالم به هم میخورد آب بخورم , من که عشق چایی هستم , تا 9 ماه لب به چایی نزدم هیچ غذایی رو دوست نداشتم و مدام هم گلاب به روت داشتم استفراغ میکردم و بالا میاوردم , یه همچین مامانی استثنایی و بد ویاری هستم بنده , تا 6 ماه گرفتار این ویار سخت بودم , بعد هم خوب خوب نشدم ولی بهتر شدم , پوست خودم و همسرم کنده شد خلاصه با این ویاراااااااااا , عزیز دلم انشاالله که خیلیییییی زوووووووود خوب خوب میشی , نگران نباش , زود میگذره این روزها ... البته که این لحظات , با اینکه سخته , ولی خیلی شیرینه وقتی میدونی که ثمرششششش یه گل خوشگل و خوشبو خواهد بوووووووووووود , اممماااا تو حقته بد ویار باشی , پوست خودت و ما رو کندی از بس غصه خوردی و عجله داشتی واسه این فندقی , قربونت برم , شوخی کردم , انشاالله زودتر بهتر میشی و تا چشم به هم بزنی میشه وقت زایمانت و میرسه اون لحظه رویایی که باید نی نی گلی رو ببینیییییییی و بغلش کنی , خیلی مراقب خودت باش و خیلی به خودت سخت نگیر , هر چی که دوست داری و بدت نمیاد رو بخور ... آب پرتقال خوبه , اگه دوست داشتی و میتونی بخوری حتما بخور ... سوپ درست کن ... سوپ هم مقویه ... خلاصه هر چی دوست نداری رو از جلوی چشمت دور کن فعلا , تا کمتر تهوع داشته باشی و اذیت نشی ... انشاالله به خیر و خوبی و خوشی و با دل خوش کوچولوی نازتتتتتتت رو بغل بگیری عزیز دلمممممممم ... باز هم ممنون بابت کامنت پر محبتت عزیزممممم ... دوستت دارممممممممم و میبوسمتتتتتتتتت ...
مامان الهام
14 تیر 94 17:59
سلام گلم انشاالله ماهی پر از خیر و برکت داشته باشین , فدای فاطمه جون خوشگل و دوست داشتنی بشم , خیلییی دوستون دارم مامانی و دخملی مهربون , فاطمه ی عزیرمو ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااامممممم مامانی گل و مهربون سلنای خوشگلمممم ممنونم عزیز دلم بابت دعای خیر و لطف و محبت همیشگیت نسبت به فاطمه جونی , من هم دوستتون دارمممم و میبوسمتون دوست خوب و نازنین من ...
مامان سمیه
14 تیر 94 19:01
سلام گلم نماز روزه قبول .... من هستم , اما چون عکس نمی تونم بذارم پست جدید ننوشتم همیشه هم به دخملی نازت سر میزنم... 23 ام تیر تولدمه , می خوام هدیه تولد خودم , برای خودم گوشی با دوربین خوب بخرم .... که بتونم عکسای قشنگی از فاطمه زهرام بذارم .... راستی امشب شب قدره ... ما را هم دعا کنید ... , 2 نفر از نزدیکانم محتاج دعای شدید هستند .... فراموشش نکن ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه زهرا جونم طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... تولدت رو هم پیشاپیش بهت تبریییییییییککککککک میگم دوست خوبم ... انشاالله که یه گوشی عالی بخری و کلللللللی عکس خوشگل بزاری برامون عزیزمممم ... ممنون دوست گلم از لطف و محبتت و اینکه همیشه به ما سر میزنی عزیز دلم ... همیشه منتظرتم و از دیدنت خوشحال میشم دوست خوبم ... من هم التماس دعا دارم از شما عزیزم , اگه لایق باشم حتما دعاگوتون خواهم بود ...
مامان فتانه
15 تیر 94 1:08
عزییییزم نماز روزه هاتووووون قبووول ... چه دخمل گل و خانومی که اذیت نمیکنه ... عکساش هم مثل همیشه زیبا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی نازنین و مهربون آیلین جون خوشگلممممم ممنونم عزیزم , نماز و روزه های شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... و باز هم خیلی ممنون گلم بابت لطف محبتت نسبت به فاطمه جونی ما , دوستتون دارمممم و میبوسمتون ...
جهان بانو (کتایون)
15 تیر 94 1:56
سلام مامان مهربون فاطمه ی گلمون خوبی ؟ وای عزیزم خیلی خوشحالم کردی با کامنتت , ممنونم ک به منو سرای من اینقدر لطف داری ک بعد از این همه مدت ک برگشتم اونم بی خبر ، باز شما بودید ک ب من سر زدید , و من واقعا شرمنده ی الطاف شمام , اون آدرسی ک براتون گذاشتم درست بوده , منتهی نمیدونم چرا برای شما باز نمیشده , ی مدتی اونجا نوشتمم , اما برگشتم ب خونه ی اصلیم , همین آدرسی ک برات الان کام گذاشتم و بهم سر زدی . قربونت برم , این نبودن منو ببخش , وای فاطمه ی عزیز ما چقدر ناز شده , ناز بودها نازتر شده , بازم لپشو از جانب من ببوس , انشالله زیر سایه شما و آقای همسر , عمر با عزتی داشته باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااممممممممم کتایون جان گل و دوست داشتنی خودم باور کن از دیدن کامنتت خیلی خیلی خوشحال شدم ... بعد از این همه مدت بی خبری و نگرانی از حالت , وقتی دیدم به وبلاگت برگشتی و از همه مهمتر وقتی کامنتت رو دیدم , خیلی هیجان زده شدم و خداروشکر کردم که حالت خوبه دوست عزیزم ... بارها به اون آدرسی که داده بودی رفتم , اما نمیدونم چرا باز نشددددد ... ممنونم کتایون جان گلم بابت لطف و محبتت که همیشه به ما داشتی و داری و بابت دعای خیر و قشنگت عزیزم ... باز هم بیا پیشمون ... خیلی خیلی خوشحالم میکنی عزیز دلم ...
رویــــا
15 تیر 94 2:35
امشب چه بگویم , حرفم حرف ساده ايست ؛ امشب مرا ياد کن درهر "الغوث" که ميگويى , شايدبه حق "يارب" گفتنت "خلصنا"يت براى من هم مستجاب شود ... التماس دعا ... عزیزم آپم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام رویا جان عزیز و گلم خیلی ممنونم بابت کامنت زیبات دوست خوب من ... عزیز دلم محتاج دعاییم در این شبهای نورانی و خاص ... انشاالله در اولین فرصت میام پیشت دوست گلم ...
ستاره
15 تیر 94 16:16
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام بر زهرا جون گل و گلاب ماشاالله به این فاطمه جونی که اینقدر بزرگ شده , خانوممم شده ... بله دیگه تیپ میزنه , میره مولودی , چقدرم این لباس بهش میاد جیگر ... جلسات قرآن و ختم هم قبول باشه عزیزم ... برای من هم دعا کن ... 54 رای , چون من الان دیدم انشاالله خدا همسرت و دخمل گلت رو برات حفظ کنه عزیزم ... خوب دخمل ما از این لباس خیلی خوشش اومده بوده و نمیخواست درش بیاره , چی کارش داری مامانی , بزار حالشو ببره ... دست مامان جون و عمه اش درد نکنه ... چقدر باحال ناز میکنه ماشاالله به این دخمل ددری دخمل نباید هر روز بره بیرون میدزدنش ناز منو ... آخ گفتی بستنی , من قبلا روزی سه تا کیم هم میخوردم , عاشق کیم بودم , ولی الان حالم از هر چی بستنی بد میشه نوش جونت عزیز دلم ... به به دندونای جدیدت هم مبارکککککککککککککککک ... ماست و دوغ خیلی خوبه که میخوره , نوش جونش , کلسیم بدنش خوب میشه حسابی... آخ آخ دست دخملی سوخت فدای انگشت کوچولوت بشم من ... به به رستوران و سوپرایز و دخملی و گردش انشاالله همیشه خوش باشید عزیز دلم ... وای چقدر جالب , ماه رو از پشت ابر هم پیدا میکنه قربون اون زیر چشمی نگاه کردنت بشم خاله ... چقدر باحال حرف میزنه وروجک من ... حرف زدن بچه ها خیلی شیرینه کلی لذت میبرم ... ببخش پر حرفی کردم مواظب خودت و فاطمه جونی باش
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااممممم مامان ستاره مهربون کنجد کوچولوی خاله عزیز دلممممممممم واقعا ممنونم بابت این همه لطف و محبتت در حق من و فاطمه جونی که با این حال بدت میای و بهمون سر میزنی و کامنتای پر از مهر , برامون میزاری خواهر جون نازنین و خوب من ... و باز هم ممنوووووون بابت دعای زیبا و خیرت , و همینطور بابت رای پنجاه و چهارمی که به فاطمه جونی ما دادی ... اونقدر دقیق و ریز , این پست وبلاگمون رو خوندی و برامون کامنت گذاشتی که کلللللیییی خوشحال شدم از اینکه برات خسته کننده نبوده و این همه هم با محبت و لطف , پست طولانی ما رو خوندی خواهر جونمممم ... انشاالله که به زودی زود ویارت خوب بشههههههه و کلللللی بستنی کیم بخوووووووووری دوبارهههههههه .... دوستت دارمممممممم و میبوسمت دوست خوب من ...
ستاره
15 تیر 94 20:40
سلااااااااااااااااام زهرا جون مهربونم ... این چه حرفیه , من که کاری نمی کنم , دشمنت خجالت بکشه ... دیگه نگو اینطوری ناراحت میشم ... وایییییییییییییییییی تو چقدر بد ویار بودییییییییییییییییییییییی چی کشیدی تا نه ماه رو قربونت برم ... واقعا خیلی سخته ... وای یعنی به آب هم ویار داشتی پس عجب صبری داشتی تو عزیزززززم , حالا من گلاب به روت , همش استفراغ میزنم ولی چیزی بالا نمیارم , البته اوایل بالا میاوردم ولی الان نه , فقط الکی بالا میارم ... بللللللللللللهههههههههههههه حقم بود ... قربون لطف و مهربونیت عزیزممممممممممممممم ... مواظب خودت و فاطمه جونم باش ... موقع دعا منو یادت نره عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و مهربون و دوست داشتنی خودممممممم ببخش جواب کامنتت دیر شد عزیز دلم , جواب کامنت بعضی دوستانم دیر شد و واقعا فرصت نکردم که زودتر پاسخ بدم خواهر جونم , بازم معذرت بلهههههههههه عزیزم , بد ویار بودم در حد جام جهااااااااااانی انشاالله زودتر حالت بهتر میشه عزیزمممممم ... تو هم مراقب خودت و فندقی باشششششش ... من هم التماس دعا دارم دوست خوب من ... دوستت دارمممممممم و میبوسمت ...
ستاره
15 تیر 94 20:41
خدا نکنه عزیز دلم ... انشاالله همیشه سلامت باشی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
قربون لطف و محبت همیشگیت خواهر جونم ... دوستت دارمممممم دوست مهربونم ...
AsA
15 تیر 94 21:46
slm age ba tabadol link movafeqi mno ba esm webm blink cm bzar blinkm fdt
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و عزیز محمد سالار گلم ممنونم بابت کامنتت دوست من ... انشاالله در اولین فرصت میام پیشت عزیزم ...
گل آرا مامان طاها&تارا
16 تیر 94 10:45
سلام مامانی مهربون دوست خوبم عباداتتون قبول باشه انشاالله . من که از دیدن عکسهای فاطمه جونی کلی ذوق زده شدم . الهی چقدر ناز نشسته داره سرخ شدن سیب زمینی رو نگاه میکنه . گودووووووووووووو چه لباس نازی خریدن عمه جونی . خیلی بهش میاد . ماه شده عزیزم . اسپند یادت نره عزیزم .... دندون جدید مبارک . ماشاالله دیگه بزرگ شده عسلی ما اون خنده هاش دل منو میبره تا شما که مادرشی . دوست دارم حسابی بغلش کنم توی شبهای قدر برای مادرم دعا کن , مریضه , خیلی خیلی ناراحتم . ببخشید مزاحمت شدم . جیگرم رو ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااممممممم گل آرای خوب و مهربون خودم , مامانی نازنین طاها و تارا جونممممم چقدر خوشحالم از دیدنت دوست اردیبهشتی خودمممممم .... دلم برات یه ریزه شده بود عزیز دلم ... ببخش جواب کامنتت کمی دیر شد عزیزم , واقعا فرصتم کمه برای نت اومدن و فاطمه جونی شیطون بلای ما خیلی اجازه کار کردن با لپ تاپ رو بهم نمیده دوست مهربونم ... عزیز دلم همیشه نسبت به من و دخترم لطف و محبت داشتی و داری , , باز هم ممنووووونمممممممم بابت کامنت پرمهرت و این همه محبتت نسبت به من و فاطمه جونی , عزیز دلم ناراحت شدم بابت بیماری مادرت , انشاالله که به حق این شبهای عزیز قدر , به زززززززودی زوووووود بهبودی کامل پیدا میکنن ... نگران نباش عزیزممم ... توکل به خدا ... من هم التماس دعا دارم دوست خوب و مهربونم توی این شبهای خاص و نورانی قدر ... بوووووووووووووسسسسسسسسس برای طاهای خوش تیپ خاله و تارا جون خوشگلللللللل خودم ...
هستی مامی
16 تیر 94 11:32
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون زهرا جونم ممنونم از حضورتون در وبلاگ ما دوست خوب من ... باز هم منتظرتون هستم ... خوشحالم میکنی عزیزم ...
مامان نیکو
16 تیر 94 12:48
چه دخملی نازی ماشاالله
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آرنیکا جونم خیلی ممنونم از حضورت در وبلاگ ما دوست خوبم و باز هم ممنون بابت محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... باز هم منتظرت هستم عزیزم ... خوشحالم میکنی گلم ...
آبجی فاطمه
16 تیر 94 23:17
سلام فاطمه جون چه خوشمله ماشاالله , بهترین به منم سر بزن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فاطمه جان گل و عزیزم ممنونم عزیز دلم بابت محبتت نسبت به من و فاطمه جونی .... انشاالله در اولین فرصت میام پیشت گلم ... باز هم پیش ما بیا فاطمه جان , خوشحالم میکنی عزیزم ...
مامان پانیسا
17 تیر 94 13:42
سلام مامان مهربون ممنون از هواداری مطلب من , با افتخار وبلاگتو لینک کردم , منم خوشحال میشم تو لیست دوستات باشم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین پانیسا جون من هم ممنونم بابت کامنتت و اینکه ما رو لینک کردی دوست خوبم ... شما از امرو جزء لینک دوستان ما هستی عزیزمممممم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم گلم ...
بابا و مامان
19 تیر 94 13:22
سلام عزیزم قربون قد و بالات بشم نازنینم , فدای اون خنده های شیرینت بشم عزیزم , انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جونم خیلی ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبت همیشگیت نسبت به فاطمه جونی ما ... و باز هم ممنون بابت دعای خیرو قشنگت دوست نازنینم ... دوستتون دارم و میبوسمت دوست جونی گلم ...
مامان ندا
20 تیر 94 1:48
عزززززیزم ... ماشاالله به فاطمه جوووونم که اینقد نازه و حسااااابی دلبری میکنه ... صاینا هم مثل فاطمه جون سیب زمینی سرخ کرده خییییلی دوست داره ... نوش جوووونتون ... دوست دارم فاطمه ی عززززیزم ... بووووووووووووس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان ندای گل و مهربون صاینا جون خوشگلم ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... فدای صاینا جونم بشم که سیب زمینی سرخ کرده دوست داره ... نوووووووووش جونت خاله جون ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
20 تیر 94 17:03
سلام دوستم طاعات قبول , خدا فاطمه جونی رو برای شما حفظ کنه , کی باشه این وروجک ها بزرگ بشن و خودشون وبلاگشونو بنویسن و از روزه داریشون بگن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون علی جون طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... خیلی ممنون عزیزم بابت دعای خیرتون و از اینکه پیشمون اومدی دوست خوبم ... هیجانشون وقتی میخوان این مطالب رو بخونن و یا خودشون خاطراتشون رو بنویسن دیدنیه واقعا , به امید اون روز
مامان امیررضا
22 تیر 94 0:22
سلام واااااااااااااااااااااااااای چقدر بزرگ شده این خانوم بلا ....... خدا حفظش کنه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیر رضای عزیزم ممنونممممم عزیز دلم از محبتت و دعای خیرت نسبت به فاطمه جونی ما ... خوشحالم که بازم اومدی پیش ما دوست گلم .... دوستت دارم و میبوسمت دوست خوب من ...
مامانی
22 تیر 94 9:31
سلام آجی گلم ... نماز روزه هاتون قبول , تورو خدا برای فاطمه سادات و علی منم دعا کن ... یادتون نره , دخمل خوشگل و نجیبمم ببوس حتمااااااااااااا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیز و مهربونم , مامانی گل سید علی و فاطمه سادات گلم طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق انشاالله ... اگه لایق باشم چشم , حتما دعا میکنم برای کوچولوهای خوشگلت , من هم التماس دعا دارم عزیزم .... ممنون به وبلاگ ما سر زدی و کامنت گذاشتی عزیز دلم ... باز هم منتظرت هستم , خوشحالم میکنی دوست خوب من ... بوووووووووووووووس برای علی کوچولو و فاطمه سادات خوشگلم ...
خاله فاطی
23 تیر 94 5:34
سلام ... چه نازه این بچه کوچولو ... عزیز به منم سر بزن !
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله فاطی عزیز خیلی ممنون عزیزم از اینکه به وبلاگ ما اومدی .. انشاالله در اولین فرصت میام پیشت گلم ....