فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

فاطمه جونی خوشگلم در جشنواره نی نی و طبیعت

1394/3/9 12:42
2,332 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

سلام دوستای گل و مهربون و دوست داشتنی و نازنینمممممممممممم

 

این عکس فاطمه جونی گل ما در پارک الغدیر تبریز , توی سفر اخیرمونه ...

 

با این عکس , دخمل بلای ما توی جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده ...

 

اگه دوست داشتین و لطف کردین , میتونید کد عکسش که 180 هستش رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید و به فاطمه جونی ما رای بدید تا تعداد آراء دریافتیش بیشتر بشه ... البته که شماها همیشه به من و دخترم لطف داشتید و دارید و از همگیتون ممنونم بابت همه محبتاتون دوستای با وفای من ...

 

 

فصل بهاره و همه جای طبیعت , زیبا و سرزنده است ...

 

بچه ها هم که از بودن توی طبیعت و بازی کردن سیر نمیشن و حساااااابی بهشون خوش میگذره ...

 

انشاالله که بتونیم از طبیعت زیبامون در کنار خانواده و بچه هامون به درستی استفاده کنیم ....

 

بچه های گل و نازنینم یادمون باشه که وقتی میریم برای گردش و تفریح توی طبیعت و پارک , به تمیزی و زیبایی محیط اطرافمون اهمیت بدیم و یادمون نره که هرگز آشغال نریزیم روی زمین , و طبیعت رو همونطور که تمیز و بکر تحویل گرفتیم , همونطور تمیز و زیبا هم ازش نگهداری و استفاده کنییییییییییییییییممممممممممممممممممم ....

 

همگیتون رو دوست دارم بچه های گل و شاد و زیبای ایران زمین ...

 

 

 

 

فاطمه جونی خوشگلم خیلییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم فرشته کوچولوی ناز مامان ...

 

مهم این بود که عکس خوشگلتو که داری از بازی کردن و بودن توی دامان طبیعت لذت میبری رو توی جشنواره نی نی و طبیعت شرکت بدم , چه برنده بشی و چه نشی , تو برای من بهترین بوده و هستی و خواهی بود و من عاشق خودت و خنده هاتم و از شاد بودن و بازی کردنت همیشه کیفففففففففففففففف میکنم گل همیشه بهار من ,  برات آرزوی موفقیت توی همه مراحل زندگیت رو دارمممممممممم عزیز دلمممممممممممممممم ....

 

نظرات (34)

مامان رویا
10 خرداد 94 12:22
موفق باشی فاطمه جونی ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیاراد خوشگلم ممنووووووووووونممممممممم خاله جون مهربون ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
11 خرداد 94 15:11
انشاالله به امید موفقیت فاطمه جووووووونی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااامممممممم مامانی گل و دوست داشتنی حلمای نازم ممنونم دوست مهربونم بابت محبت و آرزوی خوبت ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
11 خرداد 94 15:12
سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت , صبر و قرارم ...... جز ظهورت ای گل زهرا ..... به خدا حاجتی ندارم , کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت ؟ الهم عجل لولیک الفرج ... دوست گلم پیشاپیش عیدتون مبارکککککککککک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما طلای خوشگلم ممنون از کامنت بسیار زیبات دوست خوب من ... الهم عجل لولیک الفرج ... من هم عید بزرگ نیمه شعبان رو بهت تبریک میگم عزیز دلم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
بابا و مامان
11 خرداد 94 20:33
سلام عزیز دلم , منم بهت رای دادم , قربونت بشم نازی خانم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون یاسمن جونم و محمد پارسای شیطون بلا خیلی خیلی ازت ممنوووووووونمممممممم دوست مهربونم بابت لطف و محبتت .... دوستتون دارمممممممم و میبوسمتون ...
مامانی آواخانوم
15 خرداد 94 0:04
سلام عزیز دلم خوبی زهرا جونم ... ؟؟؟ فاطمه گلم چطوره ؟ دلم حسابی براتون تنگ شده ... چشم حتما به عزیز دلم رای میدم ... انشاالله برنده بشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااممممممممممممممم مژده جون گل و نازنین و مهربونم , مامانی خوب آوا و طاهای عزیزم کجااااااااااااااااااایییییییییییییییییی تو عزیز دلممممممممم ؟؟؟ نمیگی یه دوستی داری اینجا که دلش برات تنگ میشه ؟؟؟ زود به زود بیا پیشمون عزیزم , باور کن الان کامنتت رو دیدم اصلا باورم نشد تویی , سورپرایز شدم حسااااااااااااااااابیییییییییییی خیلی خوشحالم بعد از مدتها اومدی اینجا پیشمون , فکر کردم ما رو از یاد بردیا خانوم خانوما فاطمه هم خوبه خداروشکر گلم , خیلی خیلی ممنوووووووووووونممممممممم عزیز دلم بابت رای به فاطمه جونی , همیشه به ما لطف و محبت داری مهربون ... دلم برات یه ریزه شده , بازم منتظرت هستماااااااااااا , طاها کوچولوی خوشگلم و آوای نازم رو ببوسسسسسسسسس ... دوستتون دارممممممممممم زیااااااااادددددددددددد ....
مامان الهام
15 خرداد 94 13:04
سلام گلم دلم براتون تنگ شده بود ... رای دادم , انشاالله فاطمه ی خوشگلم برنده میشه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام الهام جون گل و مهربون و نازنینم , مامانی خوب سلنای نازم عزیز دلم منم دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده بود ... واقعا ممنونممممممممممممممم دوست مهربونم بابت رای به فاطمه جونی ما , همیشه به من و فاطمه جونی لطف و محبت داری عزیزم .... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
مامان بردیا شیطون
16 خرداد 94 11:52
ممنون , شما هم همینطور .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون با آرزوی موفقیت برای بردیا کوچولوی خوشگلم در جشنواره نی نی و طبیعت ...
مامان آوا
16 خرداد 94 15:42
سلام مامانی مهربون خوبی عزیزم ؟ دختر گلت خوبه ؟ عزیزم ببخشید تو این مدت بهتون سر نزدم , عزیزم رای دادم , انشاالله که برنده میشه بووووووووووووووس برای فاطمه جونم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوا جون عزیزم ممنونم عزیز دلم , ما خوبیم دوست خوب من ... حسابی دلم براتون تنگ شده بود ... واقعا خیلییییییییی خیلیییییییییییی ازت ممنونم بابت رای به فاطمه جونی ما , خیلی محبت داری نسبت به ما دوست نازنین و گلم ... آوای نازم رو ببووووووووووووووووسسسسسسسسسس ...
مهسا مامی رها
16 خرداد 94 16:32
سلااام ... امیدوارم موفق باشی ... دخمل بانمک و نازی دارین ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و گل رها جون خوشگلم خیلی ممنونم عزیز دلم ... خیلی لطف کردی به وبلاگ ما سر زدی عزیزم ... باز هم منتظرت هستم دوست من ...
nikta
16 خرداد 94 20:36
موفق باشید و امیدوارم برنده شید . حتما بهتون رای میدم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نیکتا جونم خیلی خیلی ممنونمممممممممم عزیزم بابت رای به فاطمه جونی ما و دعای خیرت گلم ... واقعا لطف و محبت دارین نسبت به ما ... با آرزوی بهترینها برای شما دوست خوبم ... باز هم منتظر حضورت توی وبلاگمون هستممممممم .... خوشحالم میکنی عزیز دلم ... میبوسمتون ...
kosar
16 خرداد 94 20:50
. Aunt Jvnm . chh Nazi salute your website !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کوثر جان عزیز ممنونم از حضورت در وبلاگ ما ... فارسی تایپ میکردی بهتر بودا عزیز دلم ... در اولین فرصت میام وبلاگت دوست من ...
مامی
17 خرداد 94 1:54
سلام گل خاله ... منم باکمال میل به شمارای دادم , به امید موفقیتت عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سوین جون خوشگلم ممنونم خاله جونی مهربوووووون بابت رای به فاطمه جونی ما و دعای خیرت گلم ... خیلی لطف و محبت دارین نسبت به ما دوست خوب من ... واقعا ازت ممنوووووونم عزیز دلم ... باز هم منتظرت هستم توی وبلاگمون عزیزمممممممم ... خوشحالم میکنی گلم ... دوستتون دارممممممم و میبوسمتون ...
پرهام و پارمیس
17 خرداد 94 17:50
سلام فاطمه جون عزیزم تو هم خیلی ناز و خواستنی هستی . مرسی که به ما سر زدی عزیزم . انشاالله موفق باشی دوست جون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین پرهام و پارمیس جون خوشگلم ممنونم از لطف و محبت و دعای خیرت عزیز دلمممممممم .... باز هم منتظر حضورت توی وبلاگمون هستم دوست خوب من ... خوشحالم میکنی گلم ... دوستتون دارم دوست مهربونم ...
منیژه
17 خرداد 94 18:42
سلام عزیزم خیلی ممنونم از تعریفت , ما به شما رای دادیم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون ضحی جون عزیزم خیلی خیلی ممنووووووونم دوست مهربونم بابت لطف و محبتت و رای به فاطمه جونی ما ... باز هم به ما سر بزن عزیز دلم ... خوشحالم میکنی گلم ... ضحی جونی رو ببوسسسسس عزیزم ...
مامان فاطمه
17 خرداد 94 19:31
خوشحال شدم از آشناییتون با کمال میل به این گل دختر رای میدم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهدیار جون عزیزم منم خوشحالم از آشناییتون عزیز دلم ... واقعا ممنووووووونم دوست گلم از لطف و محبتت و رای به فاطمه جونی ما ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم ... خوشحالم میکنی دوست خوبم ...
مامان نیکی
18 خرداد 94 12:32
سلام عزيزم وبلاگ قشنگی داری , من بهت رای دادم , اميدوارم برنده شی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نیکی جون خوشگلم واقعا ممنونم دوست عزیزم بابت لطف و محبتت نسبت به ما و رای به فاطمه جونی ما و دعای خیرت دوست عزیز دلم ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم دوست خوب من ... خوشحالم میکنی عزیزم ...
نگار
19 خرداد 94 11:00
سلام ماشاالله به دختر نازت , برات رای دادم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام نگار جان عزیزم , مامانی مهربون هلیا جون خوشگلم ممنونم دوست عزیزم بابت لطف و محبتت و رای به فاطمه جونی ما ... باز هم منتظر حضورت در وبلاگمون هستم دوست خوب من ... خوشحالم میکنی عزیزم ...
مامان سمیه
19 خرداد 94 13:32
سلام مامان فاطمه جونی ... خوبی ؟ مامان فاطمه زهرا هستم از تهران . منم در جشنواره نی نی و طبیعت بهت رای دادم .... وبلاگت عالیه .... دخملیو ببوس از طرف من میتونیم همدیگر را لینک کنیم ؟ امروز لینکت کردم ... خوشحال میشم شما هم بهم سر بزنید و لینکم کنید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه زهرا جون از آشناییت خیلی خوشحالم دوست مهربونم ... خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت و رای به فاطمه جونی ما ... ممنون از لینکت دوست خوب من ... شما هم از امروز جزء لینک دوستان ما هستی گلم ... میبوسمتون ...
رویــــا
20 خرداد 94 16:52
سلام فاطمه عزیزم خوشگل خاله چه اسم نازی داری , چقدر هم بهت میاد عروسکم ... انشاالله که توی جشنواره امتیاز بیاری گلم , به دنیای فرشته های من هم سر بزن و خوشحالمون کن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون ثمین و حدیث عزیزم ممنونمممممممم خاله جون مهربون بابت لطف و محبتت ... و باز هم ممنون بابت دعای خیرتون ... حتما در اولین فرصت بهتون سر میزنم دوست خوب من ...
پریسا
20 خرداد 94 17:44
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه , ان شا الله به ما هم سر بزنید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جونم ممنونم عزیزم بابت دعای خیرت ... انشاالله در اولین فرصت بهتون سر میزنم دوست من ...
مامان راحله
21 خرداد 94 18:07
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بهار جونم تولد بهار جون عزیزم رو تبریک میگم ... انشاالله تولد 120 سالگیش در کنار بابایی و مامانی خوبش ... در اولین فرصت میام پیشتون دوست من ...
مامان سمیه
23 خرداد 94 15:20
سلام زهرا خانووم حال خودت و خانوادت خوبه ؟ دخملیت چه میکنه ؟ وروجک من 1 شیطونی شده که نگو , بعضی روزها هم دعواش میکنم و بعدشم کلی ناراحت میشم..... ممنون که لینکم کردی من وبلاگم رو تازه 2ماهه درست کردم , اما زیاد بازدید کننده ندارم , بهم بگو چه کنم که وبلاگ پربازدیدی داشته باشم ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام سمیه جان عزیز , مامانی مهربون فاطمه زهرا جونم اول از همه بابت تاخیر در پاسخ کامنتت معذرت میخواهم , باور کن این روزها , به خصوص بعد از شروع ماه رمضون , خیلی سرم شلوغ شده ... فاطمه جونی هم که حساااااااااااابی شیطون شده و همه وقت من رو پر میکنه طی روز عزیزم .... تازه دخمل بلای ما که تا وقتی بیدار باشه اصلا نمیشه با لپ تاپ کار کرد , چون سر میرسه و خاموش میکنه اونو , از بس بلاست این فاطمه جونی ما ... , وقتی هم که خوابه هزار تا کار عقب افتاده دارم و غیره و غیره ... به خصوص الان که ماه رمضونه و بعد از ظهرها هم جلسه قرآن داریم و حتی وقت آپ کردن وبلاگمون رو هم ندارم ... خلاصه باید ببخشید بابت تاخیر پیش اومده برای جواب دادن به کامنتت ... ما هم خوبیم , خداروشکر , دخملی ما هم وروجکی شده واسه خودش حسااااااابی .... نازاحت نباش دوست گلم , این دعواها و ناراحتیها پیش میاد بالاخره بین هر مادر و فرزندی, مهم بعدشه که نزاری تاثیر بدی روی هیچ کدومتون بزاره و همیشه رابطه خوبتون رو حفظ کنی عزیز دلم ... باید سعی کنیم خوددارتر باشیم دیگه ما مامانها , ولی خوب بعضی وقتها خستگی از کار و درگیریهای روزمره و شیطنتهای بی وقفه بچه ها , واقعا طاقت فرسات و کنترلمون رو از دست میدیم ... اما البته باید یه جوری رفتار کنیم که بچه ها بدونن که ما خیلی دوسشون داریم و برامون عزیزن , ولی اگه کار بدی انجام بدن ازشون ناراحت میشیم و گاهی هم ممکنه دعواشون بکنیم دیگه ... عزیزم سوالی که کردی راجع به بازدید وبلاگ , باید بگم که راستش من خیلی سررشته ای ندارم راجع به زیاد کردن بازدید وبلاگ , ولی خوب فکر میکنم که آپ کردن زود به زود وبلاگتون و سر زدن به وبلاگهای دوستان و کامنت گذاشتن و لایک کردن اونها و لینک کردن وبلاگهای دوستان دیگه , از راههای افزایش بازدید وبلاگتون باشه ... ولی باید بگم که من کلا کار خاصی برای افزایش بازدید وبلاگمون انجام ندادم و بیشتر از همه با دوستانم تبادل لینک و کامنت انجام میدم عزیز دلم و البته هم قبلنها وقتم بیشتر بود و خیلی زود به زودتر آپ میکردم وبلاگمون رو ... ببخش اگه نتونستم راهنمایی زیادی بکنم عزیز دلم ... ممنونم دوست خوبم که به یاد ما هستی و بهمون سر میزنی عزیزم ... باز هم منتظرت هستم دوست خوب من ...
مامان آنیسا
28 خرداد 94 7:28
بوس واسه فاطمه جون عزیزم با عکس خوشگلش
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آنیسای خوشگلم ممنونم دوست خوبم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما ... و باز هم ممنون که به وبلاگ ما اومدی عزیزم ... باز هم منتظر حضورت هستم دوست خوب من ...
مامان سمیه
6 تیر 94 1:44
سلام مامانی دخمل بلا فاطمه خانوومی .... خوبید ؟؟؟ چقدر دیر وبلاگتان را آپدیت میکنی .... آخه من دلم براتون تنگ میشه ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه زهرای عزیزم ما خوبیم خداروشکر دوست گلم , واقعا راست میگی , دیر به دیر آپ میکنم مدتیه وبلاگ رو , ولی واقعا وقت زیادی ندارم با وجود دخمل بلا و ماه زیبا و نورانی رمضان ... اما انشاالله به زودی یه پست مفصل میزارم دوست خوب من ... منم دلم براتون تنگ میشه دوست مهربونمممممم ... فاطمه زهرای گلم رو ببوسسسس ...
لي لي
6 تیر 94 2:32
سلام خواهری خوبی ؟ نماز و روزه هات قبول باشه ... گل نازت خوبه ؟ ببوسش مفصل ... دلم براتون خيلی تنگ شده خواهر خيلی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام المیرای عزیزمممممم , مامان لی لی مهربون آوا جونی نازم وای عزیزم , چقدر از دیدن دوبارت اینجا خوشحال شدم ... یاد روزهای گذشته توی نی نی وبلاگ افتادم و دلم برات بیشترررررررر تنگ شد ... نماز روزه های شما هم قبول درگاه حق عزیز دلم ... فاطمه جونی هم خوبه خواهر جون , یه وروجک بامزه ای شده که نگوووو ... تو هم آوای گلم رو ببوسسسسس خواهری خیلی دوستت دارم و همیشه توی قلبمی و دعات میکنم اگه لایق باشم دوست خوب و مهربونمممم ...
لي لي
6 تیر 94 2:33
خواهر جونم خصوصی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم بابت کامنتهای خصوصیت و اینکه من رو محرم خودت میدونی خواهر جونمممم ... برات بهترینها رو از خدای مهربونمون میخوام عزیزمممممم ... دوستت دارم و میبوسمت المیرای عزیزم ...
لي لي
6 تیر 94 2:39
دوتا خصوصی آجی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
باز هم ممنون بابت اعتمادت خواهری ... هر چی آرزوی خوبه مال تو عزیز دلم ...
لي لي
6 تیر 94 2:47
خيلی دوستت دارم خواهر خيلی , هميشه تو قلبمی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
من هم خیلی دوستت دارم مامان لی لی دوست داشتنی ... همیشه به من محبت داشتی و داری خواهر جونم ... تو هم توی قلب من جا داری گلم ... میبوسمت ...
لي لي
6 تیر 94 2:50
خواهر به جون آوا خيلی گرفتارم خيلی , اما به خدا هرگز فراموشت نكردم و نميكنم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
میدونم المیرا جونم که گرفتاری ... من فقط دلم واست تنگ میشه و دوست دارم بیشتر از احوالت باخبر باشم چون نگران حالت میشم , وگرنه درکت میکنم دوست خوب و مهربونم ... من هم هرگز فراموشت نکرده و نمیکنم مهربون ... آوای خوشگلم رو ببوسسسسس ... فقط به خدا توکل کن و هر چی میخوای از خودش بخواه که بهترینها رو برای ما میخواد و مهربانترینه ... دوستتون دارمممممممم ...
مامان گیسو جون
12 تیر 94 8:59
خصوصی عزیز دلم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین گیسو جونمممم مطمئن باش دوست نازنینم که من هرگز دوستان خوب و مهربونم رو فراموش نمیکنم عزیز دلممممم ... ببخش دیر به دیر میام پیشتون گلم , واقعا وقت کم میارم دوست خوب من ... همیشه منتظر حضورت توی وبلاگمون هستم و همیشه از دیدن کامنتت خوشحال میشم عزیزممم ... ممنون بابت کامنت خصوصیت عزیز دلم ... گیسوی نازم رو ببوووووووووسسسس ...
ستاره
12 تیر 94 18:08
سلااااااااااااااااااااااااااااااام زهرا جونم .. خوبی ؟ دلم برات یه ذره شد بود ... من برگشتم با خبرای خوب , البته نمیگم تا خودت بیای توی وبم ببینی ببخش این مدت نتونستم بیام پیشت , حالا میای علتش رو متوجه میشی عزیزم ... بببخش فعلا زیاد نمی تونم بنویسم , دوباره زود میام پیشت ... فاطمه جون من رو ببوس ... التماس دعای زیاد عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااممممممممممم ستاره جون گل و نازنین و مهربونمممممممم واااااااااااای نمیدونی چقدر از دیدن کامنتت ذوق زده شدممممممممممم ... دلم برات شده بود یه ریزه ... کجا رفتی یهویی پیدات نشد دختر خوب ؟؟؟ , نمیگی این دوست من نگرانم میشه ؟؟؟ نمیگی دلتنگم میشههههههه ؟؟؟ حدس میزنممممممممم خبر خوبت چی باشه , وای اگه حدسمممممممم درست باشه چی میشهههههههههه , خدایااااااااا من به بزرگیت و فضل و رحمتت ایمان دارم , مطمئنم حدسم درسته و ستاره جونمممممممممم مامان شدهههههههه ... خدارو شکر گلم ... خیلی خیلی خوشحالم کردی , هم با اومدنت و کامنتت , هم با خبر خوبت و هم با شروع دوباره وبلاگتتتتتت ... من هم التماس دعا دارم ازت عزیز دلممممم ... دوستت دارممممم و میبوسمت خواهر جونمممم ...
آبجی فاطمه
16 تیر 94 23:19
من که بهتون رای دادم , ولی با گوشی میرفتم , نمی تونستم بهت خبر بدم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فاطمه جون گلم ممنوووونممممممممم عزیز دلم بابت رای شما به فاطمه جونی ما ... واقعا لطف و محبت داشتی نسبت به ما عزیزممممم ... باز هم به وبلاگ ما بیا , خوشحالم میکنی فاطمه جان عزیزم ...
مامان مینا
18 تیر 94 1:39
سلام عبادتتون قبول ... ممنون به ما سرزدید ... خدا فاطمه جونو براتون حفظ کنه ... بازم منتظر حضورتون در وبلاگمون هستم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون اسرا جون طاعات و عبادات شما هم قبول در گاه حق انشاالله ... من هم ممنونم بابت کامنتت و حضورت در وبلاگ ما , باز هم منتظرت هستم , خوشحالم میکنی دوست خوبم ... و باز هم ممنون بابت دعای خیرت عزیزم ...
یلدا
30 مهر 94 1:08
خدا حفظش کنه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مرسانا جونم ممنونم عزیزم از حضورت در وبلاگ ما و دعای خیرت گلم ... باز هم بیا پیشمون دوست خوبم ... خوشحالم میکنی عزیزم ...