فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

روز تولدم و مسافرت من و دخملی به شهر زیبایم تبریز

1394/2/8 18:49
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای گل و نازنین و مهربونممممممم

 

و

 

 سلام دختر نازنین و باهوش و زیبای من

 

 

 

امروز 8 اردیبهشت 1394 هست ... امروز روز تولد منه دختر ماه و عزیزم ....

 

این دومین سالیه که روز تولدم رو در کنارت بودم ...

 

خوشحالم که تورو دارم و تو در کنارم هستی عسل من ...

 

تو بهترین و بی نظیرترین دختر دنیا برای مامانی هستی گل خوش بو و همیشه بهار من  ...

 

به نظر من فصل بهار یکی از بهترین فصلهای ساله ...

 

این فصل اونقدر زیباست که برای اومدنش همه جشن میگیرن ...

 

و اما اردیبهشت برای من ملکه ماههای ساله ... واقعا این ماه , زیبا و دوست داشتنیه ...

 

هوا عالی و دلپذیز ... دشت و دمن سرسبز و زیبا و دوست داشتنی ...

 

از اینکه روز تولدم توی این فصل و این ماهه خیلی خیلی خوشحالم ....

 

تولدم رو  , اول از همه , خودم به خودم تبریک میگم خندونک چقدر خودشیفته خنده

 

بعد هم اینکه : آخر این هفته یعنی پنج شنبه داریم میریم تبریز ...

 

به مناسبت تولدم و مسافرتمون , کلی برای خودم خرید رفتم و خرت و پرت خریدم خندونک

 

من و نازنین دخترم قراره مدتی رو تبریز بمونیم ...زیبا

 

خوشحالم که دارم بعد از 7 ماه میرم تبریز , و مادر نازنین و خواهر گل و خوانوادم رو میبینممممم ...

 

خیلی دلم برای شهر زیبا و دوست داشتنی خودم تبریز تنگ شده ...

 

کاش داداش خوب و زنداداش گلم هم اونجا بودن و میدیمشون ...

 

دلم حساااااااابی واسشون تنگ شده ...

 

راااااااااااااااااااااااااستی من یه خبررررررر دیگه هم دارمممممممممم براتونا ... متنظر

 

جشنجشن من عمه شدمااااااااااااااااااااااااااااا ... جشنجشن

 

بوس اونم از نوع پسرووووووووووووووووووونششششششششش بوس

 

البته هنوز فینگیلیمون چند ماهه که توی دل مامانشه و ما فعلا منتظر اومدنشیم ...

 

عمه قربون قدو بالات بره فندق کوچولوی ما ...

 

نمیدونی از اومدنت چقدرررررررر خوشحال شدیم همگی ...

 

انشاالله سالم و سلامت بیای بغل مامانی و بابایی مهربونت ...

 

عمه شدن و عمه بودن واقعا حس فوق العاده ایه ...

 

خیلی دوست داشتنیه عمه یه کوچولوی ناز و دوست داشتنی باشی ...

 

اونوقت یکی صدات بزنه عمه و دوستت داشته باشه و تو هم دوستش داشته باشی ...

 

من تا به حال تجربه نکرده بودممممممم زیبا

 

الان خیلی خوشحالم که عمه شدم , یه حس خوبیه , انشاالله همتون عمه بشین ...بغل

 

 

خدایا به همه مامانهای منتظر , به زودی زود , یه نی نی خوشگل و ناز و سالم عطا کن ,

 

به کرم و فضل خودت ...

 

..... الهی آمیییییییییییین ....

 

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان فتانه
8 اردیبهشت 94 23:41
تولدت مبارک خانمیییی ... چه خوب که داری میری پیش خانوادت ... حتما خیلیییی خوشحالی ... عمه شدنتون رو هم تبریک میگم ... به سلامتی به دنیا بیاد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جون خوشگلم ممنونم دوست خوب من بابت تبریکاتت ... آره واقعا خوشحالم که دارم میرم پیششون , آخه دلم حسابی تنگ شده واسشون , ممنونم بابت دعای خیرت دوست خوب من ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
mahtab
9 اردیبهشت 94 8:05
تولدت مبارک دوست عزیزم انشاالله سالهای سال در کنار همسر و دخترت به خوبی و شادی و سلامتی زندگی کنی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهتاب جون عزیزم , مامانی مهربون علیرضا کوچولوی گلم ممنونم بابت تبریک و دعای خیر و زیبات دوست خوب من ... دوستت دارم و میبوسمت عزیزم ...
مامان رویا
9 اردیبهشت 94 12:27
سلام دوست مهربون من ... تولدتون رو تبريک ميگم و اميدوارم ساليان سال در كنار هم اين روز رو جشن بگيريد و در كنار عزيزانتون به همه آرزوهای قشنگتون برسيد .... , راستی عمه شدنتون را هم تبريك ميگم ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام رویا جون عزیزم , مامانی گل و نازنین کیاراد کوچولوی خوشگلم ممنونم بابت تبریکات و لطف و محبتت دوست خوب و گل من ... و باز هم ممنون بابت دعای خیر و قشنگت عزیزم ... من هم برات بهترینها رو آرزو دارم عزیز دلم ... دوستت دارم و میبوسمت ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
9 اردیبهشت 94 16:09
دوست عزیزم سلام تولدت مبارکککککککککککککککککککککک ... انشاالله سفر به سلامت , خوش بگذره بهتون , دوست خوبم یه سوال فوری دارم : برای یکی از دوستام که به تازگی صاحب دوقلو شده کمک میخوام , برای نفخ بچه ها چیکار کنم , قطره کولیکزم اثر نداره ... اگه تونستی بهم سریع خبر بده گلم , نی نی ها 20 روزشونه , حلما خداروشکر زیاد دل درد نداشت , گفتم شاید شما اطلاعات بیشتری داشته باشی , مرسی . فاطمه جونو ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جونم ممنون بابت تبریکت و لطف و محبتت دوست خوب من ... عزیزم راجع به سوالی که داشتی باید بگم که فاطمه جونی ما خیلی دل دردهای شدیدی داشت و درد زیادی رو هم تا 5 ماهگی تحمل کرد ... دکترهای زیادی رفتم اما یا دارویی نمیدادن و میگفتن باید دورش طی بشه و یا داروهاشون خیلی تاثیری نداشت ... کولیکز رو من هم دادم اثری نداشت ... کریپ میکچر رو هم امتحان کردم , باز هم خیلی تاثیری ندیدم , ولی میتونین شما هم امتحان کنین , شاید برای اونها اثر کرد , چون بچه ها و میزان دردشون با هم فرق داره ... قطره دایمتیکون یه دوره ای خیلی برای فاطمه خوب بود , بعد از خوردنش بلافاصله دسشتشویی میرفت و دلش آرومتر میشد , برای بعضی بچه ها هم شنیدم که دردشون رو خیلی تسکین داده , اما حتما با دکتر مشورت کنین و بعد استفاده کنین , چون نینی هایی که گفتین 20 روزشونه , ممکنه این قطره استفادش زود باشه براشون ... اما از تجربیات خودم برات بگم که آب جوش نبات البته بدون عرق نعنا , روزی چند بار به خصوص وقتی که موقع خوابه , بهشون بدین خیلی خوبه ... قطره " آد " رو مرتب بهشون بدین ... 12 قطره صبح و 13 قطره شب , من به فاطمه میدادم و هر بار بعد از خوردنش خیلی آرومتر میشد ... و بعضی وقتها که البته دردش خیلی شدید بود و هیچی آرومش نمیکرد از صدای سشوار استفاده میکردم , سشوار رو روشن میکردم و در کمال ناباوری آروم میشد دخترم ... تا چند ماه با صدای سشوار میخوابوندمش اصلا ... ماشین سواری هم بچه ها رو آروم میکنه وقتی خیلی بیتابی میکنن ... امیدوارم دل دردهای این کوچولوها خیلی خیلی زود خوب بشه چون واقعا دوره سختیه ... میبوسمتون ...
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 94 7:49
خاله جون تولدت مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام آنیسا جون گلم و مامانی مهربونشششششش ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و محبتت ...
مامان نیکا
20 اردیبهشت 94 12:49
سلام دوست خوبم , تولدت مبارک عمه شدنتم مبارک باشه , دعا کن منم عمه شم گل دخترتم ببوس به وبلاگ دخترم سر بزن دوست عزیز ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین نیکا جونم ممنونم بابت تبریکات و محبتت عزیز دلم ... انشاالله به زووووووووودی زود عمه بشی عزیزممممم ... چشم دوست خوبم , در اولین فرصت میام پیشتون دوست خوب من ...
مامان سارا
21 اردیبهشت 94 17:45
سلام مامانی خوبی ؟ عزیزم من برای مامانهای نی نی وبلاگی یه گروه درست کردم توی واتس آپ , اینجور همه با هم آشنا میشیم و از تجربیات همدیگه استفاده میکنیم . گفتم که شما هم شمارتون رو خصوصی بزارین تا ادتون کنم گروه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام سارا جون گلم ممنونم از حضورت در وبلاگ ما و لطف و محبتت دوست عزیزم ...
عاطفه
1 خرداد 94 13:35
سلام عزیزممممممممممممممممممممممممممممم , تولدتوننننننننننننننننننننننننن مباررررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککک . انشاالله هزار ساللللللللللللللللللللللللله شید و به همه آرزوووووووووووووووهای خوبتون برسییییییییییییییید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااممممممممممممم عاطفه جووووووووون گلم ممنوووووووووووونم بابت تبریک صمیمانه و لطف و محبتت عزیز دلم ... و باز هم ممنون بابت همه دعاها و آرزوهای قشنگ و زیبات عزیزمممممم ... من هم برات بهترینها رو از خدای خوبمون آرزو دارم ...
بابا و مامان
14 خرداد 94 3:40
تولدت مبارک عزیزم انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی به همراه خانواده گلت عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست نازنین و گلم , مامانی مهربون محمد پارسا و یاسمن جون عزیزم خیلی خیلی ممنونم بابت دعای خیر و تبریکت عزیز دلم ... خیلی مهربونی دوست جونی خوبم ... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
بابا و مامان
14 خرداد 94 3:41
عزیزم عمه شدنت هم مبارک , انشااللله کوچولوی ناز سالم سلامت بیاد پیشتون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم دوست جونی عزیز و گل و مهربونم انشاالله با دعاهای شما خوبان عزیز دلم ... میبوسمتون ...
مامان الینا
8 شهریور 94 18:06
سلام عزیزم خوشحالم که باهاتون آشنا شدم , انشاالله همیشه با دختر نازتون سالم و سلامت و خوشبخت باشید , من و شما دو خوصیت مشترک داریم , اولیش اینه که منم اهل مشگین شهرم و ترک زبانم , و دومیش اینه که منم متولد ماه اردیبهشتم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون الینا جونم منم خیلی خوشحالم از آشناییتون و اینکه به وبلاگ ما اومدی عزیز دلم ... ممنونم دوست خوبم از دعای خیرت ... پس شما هم آذری هستییییییییییییین , و البتتتتتتتتتتتتته متولد ماه اردیبهششششششششت , چه عالی عزیزم , باز هم حتما بیا پیش ما , خوشحالم میکنی گلم ... بوووووووووووووووس برای الینا جونم و مامانی خوبشششششش ....