فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

دختر کوچولوی ما در روزهای بهاری

1394/2/1 17:15
1,872 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوست جونیهای گل و نازنین و مهربونم

 

و

 

سلام دختر ناز و دوست داشتنی و شیرین خودمممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

دخترم در یکی از روزهای بهاری وقتی داشت میرفت خونه مادر جونش

 

 

 

 

دختر خوشگم این روزها به شدت خانوم تر و آرومتر شدی عزیز دلم ,

 

 

البته به جز گهگاهی که لجبازی میکنی و چیزی رو به زور میخوای و قشقرق راه میندازی بغل ...

 

 

کلا از وقتی بهار شده , خیلی صبورتر و آرومتر شدی ...

 

 

امیدوارم این روند خوب و عالی , ادامه دار باشه عزیزم ...

 

 

شبها بهتر میخوابی و کمتر از قبل برای خوردن شیر بیدار میشی و این برای من که تو رو توی

 

یه اتاق جداگانه میخوابونم خیلی خووووووبه ,

 

روزها بیشتر میخوابی و خیلی وقتها تا لنگ ظهر خوابی ,

 

که البته میخوام دیگه نزارم روزها اینقدر بخوابی , تا شبها زودتر خوابت بگیره ,

 

و تا دیروقت نخوای بیدار باشی , تا یه عادت بد پیدا نکنی دختر ناز و قشنگم ...

 

بعد از بیدار شدنت هم چون هوا دیگه خوب شده , صبحانت رو میخوری و میری توی تراس نقلی

خونمون , به گشت و گذار و بازی ...

 

اسباب بازیهات رو چیدم اونجا و کلی باهاشون مشغول میشی ...

 

البته با سبد سیب زمینی پیازهای توی تراس مشغولتری خندونک ...

 

خلاصه که خیلی خیلی کمتر طی روز شیر میخوای و چون مشغول بازی هستی  ,

 

حوصلت هم کمتر سر میره و کمتر دوست داری توی آشپزخونه سرک بکشی ,

 

و به همین خاطر , دیگه با گریه و زاری نمیخوای که بغلت کنم تا ببینی روی گاز یا توی ظرفشویی چه خبره ,

 

و نمیدونی این آرامش چقدررررررررررر برای من دلچسبه ,

 

و راحتتر و آرومتر و کم استرس تر میتونم به کارهای روزانم برسم عزیز دلم ...

 

از طرفی خودت هم کمتر اذیت میشی و خوشحالتری ...

 

و وقتی میبینیم چقدر آروم و خوب و با علاقه , مشغول بازی هستی و یا خوراکیهات رو میخوری ,

 

چقدر کیفففففففففففف میکنم ....

 

کلا  بی نظیری گل بی همتای مامان ....از همون روز اول بی همتا و تک بودی ,

 

مطمئنم که من کم طاقت و کم حوصله بودم و تو همیشه خااااااااانوم بودی و ماه ,

 

و هر کاری که کردی اذیت نبوده وهمش اقتضای سن و سالت بوده و هست نازنین دختر من ...

 

 

راستی جدیدا هر چی میخوای از ما بگیری , مخصوصا به زور خندونک , میگی "  اده  " ,

 

عاشق این " اده " گفتنتم ... بغل

 

تازگیها هم صدای قطاری که میگفتی " چی چی  "  جای خودش رو  به  " ت ت ت ت " داده ,

 

کلا فکر کنم که قطار خراب شده که هر بار به دخملی میگیم قطار چی میگه , اینو میگه ... خندونک 

 

اونقدر هم آروووم میگی عزیزکم که بابایی با خنده میگه این قطارش بی صداست ,

 

من هم به طرفداری از دخترم میگم که  از اون قطار خوباست خندونک.

 

 

 

 

 

 

بوس قربون این قد و بالات برممممممممممممممممم منننننننننننننن بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دختر نازنازی من , تو راه خونه مادر جونش , توی ماشین و در حال سیر و سیاحته بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم گل شمعدونیهای مامان , توی تراس خونمون ,

 

که دختر گلم با اینکه اونجا بازی میکنه اما دست نمیزنه , و نمیکنه گلهاشون رو تشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه جونی خوشگل مامان ,

 

این طرف تراس رو که کلی آب و جارو کردم و اسباب بازی چیدمو ول کرده ,

 

رفته اون گوشه تراس , زیر کولر , سراغ پیازها و همه پوستهاشون رو کنده ریخته کف تراس راضی ,

متفکر ...

 

 

 

 

 

بغل فداااااااااااااااااااااااااااااای نگاهت , با اون چشمای نارتتتتتتتتتتت بغل

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان لیلا
1 اردیبهشت 94 17:44
فاطمه جون , زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزومندم . . .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام لیلا جون عزیزم , مامانی مهربون محمد مهدی کوچولو ممنونم بابت کامنت زیبات و لطف و محبتت دوست خوب من ... باز هم پیش ما بیا , خوشحالم میکنی عزیزم ... منم بهترینها رو از خدای مهربونمون براتون خواستارم ...
فروشگاه اینترنتی لم مارکت
1 اردیبهشت 94 20:13
سلام یه خبر بی نظیر برای شمایی که دوست دارین برای کوچولوتون اسباب بازی یا وسایل ورزشی و یا لوازم التحریر بخرین . ما تو سایتمون کلی محصول برای کوچولوی خوشگلتون داریم , مثل لگو ، ماشین کنترلی ، هلیکوپتر کنترل از راه دور ، فوتبال دستی ، آیس هاکی ، فیگور حیوانات ، مداد رنگی های مختلف ، مایو ، ست آشپزی دخترونه ، ست پزشکی ، خمیر بازی ، هواپیما ، خمیر بازی و ..... . قیمت محصولاتمون هم اونقدر پایینه که حتی اگه هزینه ارسال رو هم حساب کنید بازم براتون ارزون تر از قلب بازار بزرگ تهران در میاد . همه محصولاتمون هم 7 روز ضمانت تعویض بی چون و چرا داره . یعنی اگه محصول اون چیزی نبود که فکر می کردید می تونید برامون پس بفرستین . همه محصولات هم برای دوستای تهرانی تو کمتر از 24 ساعت ارسال میشه و برای دوستای شهرستانی هم 2 الی 3 روز کاری طول میکشه تا پست بیاره دم در منزلشون . نگاه کردنش که خرجی نداره . یه سر به سایتمون بزنین. منتظرتونیم . www.lammarket.ir
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون از حضورتون در وبلاگ ما ...
مامان ندا
1 اردیبهشت 94 23:31
آفففففرررررین به فاطمه جونی که اینقدر خانومه و هوای مامانشو داره وکللللی خندیدم از صدای قطار میبوسمت فاطمه ی عسسسسلمم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون صاینای عزیزم ممنونم از لطف و محبت همیشگیت نسبت به ما دوست خوب من ... ما هم دوستتون داریم عزیز دلم و میبوسمتون ...
مامان علی
1 اردیبهشت 94 23:32
سلام وای من عاشق شمعدونی ام , آفرین به دخملی که گل ها رو نمیکنه , از طرفم محکم بوسش کنید ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون علی کوچولو منم خیلی گل شمعدونی دوست دارم , واقعا گل زیبایی هستش و کلی حس خوب به آدم میده ... خداروشکر که نمیکنه گلها رو دخملی ممنونم از محبتت دوست خوب من , چشممممممم , حتما ...
مامان مهرناز
2 اردیبهشت 94 0:05
قربون قد و بالات بشم من عزیز دلم نانازی خیلی دوستت دارم , بوووووووووووووووس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهرناز جون عزیزم ممنونم از لطف و محبتت عزیز دلم ... ما هم شما رو دوست داریم عزیزم ... اینم بوووووووووووس واسه مهرناز جون و مامانی ماهش ...
مامان مبینا
4 اردیبهشت 94 18:47
آفرین به دخملی ناااااااااااااااااااااااااااااااااز
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون مبینا جون ممنونم از محبتت و اینکه به وبلاگ ما اومدی دوست من .... باز هم منتظرت هستم عزیزم ...
مامان فتانه
4 اردیبهشت 94 23:59
عزییییییییییییییزم چه ناز شدی ... دلم برات تنگیده بود ... خانم خوشگلهههه ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جون خوشگلم ممنونم از لطف و محبتت عزیز دلم ... ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزیزم ... زود به زود بیاین پیشمون دوست خوب من ....
مامان فتانه
7 اردیبهشت 94 10:42
ای جووووونم به دختر نازز ... چه خانوم شده , آفرین خانم خانمااا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و دوست داشتنی آیلین جونم ممنوووووووووونمممممممم از لطف و محبتت به فاطمه جونی ما دوست خوب من ... دوستتون دارمممممممم و میبوسمتون ...
مریم
9 شهریور 94 15:31
سلام وبت عالیه , ممنون به من سر زدی ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مریم جان عزیز و گلم ممنونم دوست خوبم , نظر لطفته ... منم ممنونم از حضورت و کامنتت در وبلاگ ما گلم ...