فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

اولین محرم فاطمه جانم ....

1393/8/17 19:23
3,333 بازدید
اشتراک گذاری

درست روزی که تبریز رسیدیم , 14 آبان ماه بود و 9 ماهه شدی ...

 

گذاشتن پست برای تبریک 9 ماهگیت در اون روز , به خاطر نبود اینترنت در دسترسمون ,

 

امکان نداشت دختر نازنین و مهربونم  ....

 

9 ماهه که شدی , چهار دست و پا رفتنت خیلی خبلی بهتر شد ,

 

و بعد از یک هفته دیگه مستقل شدی برای خودت ...

 

مثل جت همه جا میرفتی و از همه جای خونه مامان جون سر در میاوردی , به خصوص حمام بدبو

 

 

و تقریبا در نه ماه و 20 روزگی هم دندون پنجمت " یعنی نیش سمت چپت از بالا " بیرون زد ....

 

و دخترک پنج دندونی من شدی نازنینم ....

 

و من فهمیدم که دلیل بدخوابیهای چند شبت در تبریز هم همین مورد بوده ...

 

اما موقع رفت و برگشت با اینکه با اتوبوس هم رفتیم و اومدیم , بسیاااااااار ماه و خانوم بودی

 

و هیچ اذیتی نداشتی برای من و یک سره خوابیدی عزیز دلمممممممممم ....

 

بسیاااااااااااااار خوش سفر هستی از همون نوازادیت نازدونه مامان

 

...........

 

 

 

و اما محرم شد .... و بعد هم 14 آبان ماه , یعنی فردای روز عاشورای 1393 ...

 

تو 10 ماهه شدی ...

 

10 ماهت تموم شد و وارد ماه یازدهم زندگیت شدی ....

 

چطور میتونم 10 ماهگیت رو بهت تبریک بگم وقتی رباب عزادار کودک 6 ماهه خودشه ...

 

وقتی سینش پر از شیر شده , اما کودکش در آغوشش نیست ...

 

کاش دستت میشکست حرمله ...

 

با وجود دل داغدار و پر درد رباب , من چگونه میتوانم برای 10 ماهه شدن کودکم شادی کنم ...

 

وقتی رقیه 3 ساله از فراق بابای عزیزش خون گریه میکند و

 

وقتی عمه جانش زینب , اسیر دست حرامزاده هاست ...

 

  وای از دل رباب ... وای از زخمهای دل و تن رقیه ... وای از دل پر از اضطراب سکینه ...

 

امان از دل زینب ...

 

 

....................................

 

 

این روزها دخترک شیرین و دوست داشتنی من , میتواند از اسباب و اثاثیه خانه بگیرد و بایستد ...

 

گویا ایستادنش برای خودش خیلی شوق انگیز و خوشایند است ...

 

می ایستد و شروع میکند به الکی خندیدن ...

 

مامان قربون تک تک ناز و اداهات عزیزکمممممممم ....

 

حالا که فقط چند روزیست از 10 ماهه شدنت میگذرد ,

 

دندون نیش سمت راستت هم از بالا جوانه زده ...

 

دخترک شش دندونی من شدی ماه من ......

 

 

این روزها فاطمه جان ما , هر چیزی میبیند که برایش جالب است , با خنده ای شیرین و زیبا ,  چهار دست و پا , مثل جت , به سمتش میرود , یا بهتر بگویم به سمتش میدود ....

 

 

از امروز که 17 آبان ماه است و تازه 10 ماهگیش تمام شده , سعی دارد کاملا مستقل و به تنهایی و بدون گرفتن از جایی بایستد , اما هنوز هم قدرت کافی و هم جرات لازم را پیدا نکرده ,

 

 

ولی تا دلت بخواهد از دست و پای من میگیرد و بالا میرود و می ایستد ...

 

از مبل و میز و پاتریشن و مابقی چیزها هم همینطور ...

 

 

گاهی بابای مهربانش , کمکش میکند تا چند ثانیه ای روی پایش به تنهایی و بدون گرفتن از جایی بایستد ...

 

 

خرابکاریها و بازیگوشیهایش چند برابر شده ... کندن چرم مبل هایم و روکش پلاستیکی زیر انداز ضربه گیرش که در حال حاضر در آشپزخانه انداختیم تا اگر خدایی نکرده زمین خورد , سرش ضربه نبیند , از برنامه های روتین خانوم خانوماست , آن هم یک ریز از صبح تا شب .....

 

 

چند روز پیش یه حالت تهوعی به دختر نازنازی من دست داد و علیرغم این همه دقت و مراقبت من از نازدونه خانوم ,  متوجه شدیم که کمی از روکش پلاستیکی ضربه گیرش را قورت داده و بالا آورد خوشبختانه ...

 

 

به محض غافل شدن از دخترک نازمون , دستش را تا آرنج میبرد در کاسه آبگوشت نذری ....

 

 

یا سفره را میگیرد و میکشد , و یا لیوان آب یا چایی , واژگون میشود , در چشم بر هم زدنی ...

 

 

جارو شارژم هم همین الان وقتی داشتم این پست را مینوشتم توسط شاهزاده خانوم سرنگون شد ....

 

و دستش هم درد گرفت عزیز دلم ....

 

 

 

خانوم خانومای باهوش ما ,  البته خودشون میفهمن کار بدی میکنن و بعد از هر خرابکاری هم نگاه معنی داری به مامانیشون میندازن و اگر ببینن من بهشون لبخند نزدم و فقط نگاه کردم و حرفی به زبان نیاوردم , لب وا چیده و گریه سر میدهند ...

 

بساطی داریم ما ....

 

 

 

کلمات بابا , ماما , را به خوبی ادا میکند دخترکمممممم ...

 

وقتی لباس میپوشانم , چون برایش خوشایند نیست و از این کار متنفر است با گریه میگوید: نه نه نه , نه نه نه ...

 

برای اعتراض هم همینطور از نه نه نه استفاده میکند ...

 

 

موقع خواب که دیگه نگو و نپرس , یه پا آواز خوان میشود برای خودش , گاهی که میخواهم بدون شیر دادن بخوابانمش , چنان روی شانه ام , با صدای بلند و پشت سر هم ,  آآآآآآآآآآآآآآ , اووووووووو , عممممممم , میگوید که گوشم میخواهد کر بشود .....

 

 

عاشق تلاوت قرآن از شبکه آی فیلم , قبل از اذان مغرب است و هر جا که باشد با دقت گوش داده و بلند و تک ضرب میگوید : 

 

آ .... آه ... آو ... آوا , کلا برای هر چیزی که برایش جالب باشد اینگونه هیجانش را ابراز میکند ...

 

 

عاشقتممممممممم نازنین دخترم و روز به روز علاقه ام به تو صد چندان میشود ....

 

 

خلاصه که شیرین تر و تو دل بروتر و بازیگوش تر شده این نازنین دختر ما ,

 

که نفس ما شده ... عزیز دل ما شده ... گرمی خانه ما شده ...

 

 

 

اما این روزها هر بار نگاهش میکنم , نوازشش میکنم , بویش میکنم , یاد دل خونین حضرت رباب و جگر سوخته اش می افتم .... یاد اسیری اهل بیت و تشنگی طفلان امام حسین علیه السلام می افتم .... یاد ترسی که طفلان مظلوم و معصوم کربلا تجربه کردند .... یاد دلتنگی رقیه و زخمهای تن کوچکش ....

 

یاد دل پر خون حضرت زینب و صبوریش ....

 

 

.............................................................................

 

 

خدایا کمکمان کن حسینی باشیم و حسینی زندگی کنیم و کودکانمان را حسینی و دوستدار واقعی اهل بیت تربیت کنیم تا همگیمان عاقبت به خیر شویم انشاالله ....

 

 

...................................................................................

 

 

 

خدایا به حرمت دل تنگ و داغدیده حضرت رباب ,

 

به حرمت شش ماهه معصوم و لب تشنه کربلا ,

 

به حرمت سه ساله مظلوم کربلا ,

 

دامن همه مادران منتظر رو که آرزوی مادر شدن دارن رو با لطف و عنایت خاص خودت سبز کن و لذت مادر بودن و مادری کردن رو بهشون بچشون و هیچ کدوم از این مادران دلتنگ و منتظر رو ,

 

زیاد چشم انتظار نزار ....

 

الهی آمین ...

 

 

...................................................................

 

 

 

و اما دختر نازنینم ,  فاطمه جانم ,

 

در اولین محرم و اولین تاسوعا و عاشورایی که پشت سر گذاشت ...

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه جانم و پوشیدن لباس علی اصغر , در روز همایش شیرخوارگان حسینی ...

 

البته به دلیل دوری راه , و نداشتن وسیله و سردی هوا , موفق نشدم ببرمت مراسم حرم ,

 

اما اون روز این لباس رو واست دوختم و بهت پوشوندم ... خیلی خوشگل شدی باهاش ,

 

و بعد هم باهاش روضه رفتی عزیزم ....

 

قبول باشه ازت دخترکم

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز تاسوعا و دخترم در حال رفتن به حرم برای عزاداری

 

مراسم اون روز حرم و روضه بعد از نماز مغرب و عشایش , واقعا حال و هوای خاصی داشت ...

 

ممنون فاطمه جانم که اذیت نکردی ,

 

خانومی بودی برای خودت و اجازه دادی مامانی راحت عزاداری کنه ...

 

 

 

 

 

یه سربند " یا علی اصغر " هم برات خریدم و وقتی رسیدیم حرم اون رو برات گذاشتم ...

 

ولی عکسی با اون سربند نداری فعلا ...

 

اگر بعدها عکسی گرفتم برات میزارم ...

 

سربندت یا صاحب الزامان هست توی عکسها عزیز دلم ....

 

 

 

 

 

برای دیدن بقیه عکسهای فاطمه جونی لطفا بفرمایید ادامه مطلب ....

 

 

 

 

 

 

 

 

دختر نازنینم در روز تاسوعا داره میره حرم و حسابی هم باد میاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترم در روز تاسوعا توی بغل باباییش خوابش برده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون این معصومیتت برم که آروم به خواب رفتی عزیزکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترم در شب تاسوعا داره میره روضه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدای روضه حضرت ابوالفضل رفتنت دخترکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترم در روز همایش شیرخوارگان حسینی که متعلق به حضرت علی اصغره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترم از روضه برگشته و این لباسها رو زیر لباس سبزاش پوشیده بوده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون قد و بالات برم که روی دست بابایی مهربونت هستی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین باری که این لباسها رو پوشیدی در روز همایش شیرخوارگان حسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این لباسها رو که شامل یه شنل و یه روسری بود ,

 

همسایه مهربونمون , مامان زهرا جون , در عرض دو ساعت برات دوخت در روز هفتم محرم ,

 

تا باهاش بری روضه حضرت علی اصغر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم که مثل ماه شدی با این لباسها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگاهشو قربون عسل خانومو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدای خودت و لباسات نازنینم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیز دلمی دخترکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خنده هات من رو به اوج آسمونا میبره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لبخند ملیحشو ببین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دندوناشو نگاه کن دردونه خانوم رو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بالاخره تونستم یه عکس از مرواریدهای نازت بگیرم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخملیم از روضه برگشته و خسته شده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه نازم , مقنعه نماز مامانیش رو پوشیده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق مادر و دختر به هم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نماز خوندم و خسته شدم , حالا روی شونه مامانم خوابم برده دیگه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخملی ما رفته حموم و اومده , سرحال شده حساااااااابی

 

اکثرا بچه ها حموم که میرن , خوابشون میگیره و چند ساعتی میخوابن ...

 

دختر ما بازیش میگیره برعکس

 

فدای قد و بالات و ایستادنت بشم من مامان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و حالا ادامه بازی و تق تق زدن به بغل کابینت آشپزخونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم  دختر 10 ماهه من , که بازی کردی و خوابیدی , ولی 10 دقیقه نشد که بیدار شدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه دفعه هم نمیدونم چرا اینطوری زدی زیر گریه

 

گریت هم قشنگه عزیزم

 

گریه نکن که دلم میگیره وقتی که اشکت رو میبینم

 

پسندها (15)

نظرات (41)

مامان الهام
19 آبان 93 15:25
سلام عزیزم عزاداری هاتون قبول باشه , ماشاالله به فاطمه جون عزیز و دوست داشتنی , امام حسین خودش نگه دارت باشه , عزیزم فدای دل پاکت بشم , میبوسمت عروسک خانم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و دوست داشتنی سلنای خوشگلم ممنونم گلم , قبول حق باشه , از شما هم قبول دوست خوب من ... ممنون از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جون ما , میبوسمتون و دوستتون دارم ....
عاطفه
19 آبان 93 17:53
سلام قالب وبلاگت قشنگه , اگه دوست داری قشنگ ترش کنی , مثلا بالای هر پست عکس دختر گلتو بزاری و یا هدر وبلاگتم عکسی از گل دخترت توش باشه و یا یک دکمه بالا بر منحصر به فرد داشته باشی با عکس دختر جونت , به وبم سری بزن , همش به 10 تومنم نمیرسه , برات درست میکنم . خوشحال میشم بیای به وبلاگم , لااقل نظرتو بزاری , دوست نداری به جای عروسکا عکس دخمل خودت اونجا باشه ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام عاطفه جان عزیز انشاالله بهت سر میزنم ... ممنونم ...
مامان مهرناز
19 آبان 93 22:59
سلااااااااااااااام عزاداری هاتون قبول باشه , وااااااااااااای چقدر فاطمه جونی بزرگ شده تو این چند وقته که ندیدمش , ماشاااااااااااالله , فدای قدو بالات عزیزم , قربون خنده های ناز و شیرینت , انشاالله زیر سایه ی ائمه تنت سالم باشه عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهرناز جونم ممنونم , قبول حق دوست خوب من , از شما هم قبول باشه ... فدات بشم عزیز دلم , ممنون از این همه لطف و محبتت دوست گلم , انشاالله , ممنون بابت دعای خوب و خیرت نازنینم ...
mahtab
20 آبان 93 6:25
سلام دوست خوبم عزاداريهاتون قبول , ماشاالله به فاطمه جان که همکاری کرده , خدا حفظش کنه , ناااازبود , نااازتر شده...ببوسش از طرف من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهتاب جان گل و مهربونم , مامانی نازنین علیرضا کوچولو ممنونم گلم , قبول حق باشه انشاالله ... خداروشکر بله , همکاری کرد نازدونه خانوم ما ... البته که عنایت خدا و خود امام حسین بود ... ممنونم از محبتت نسبت به فاطمه جونی .... منم میبوسمت دوست خوب من ...
مامان
20 آبان 93 12:08
سلام خانومی عزاداریتون قبول . ای جوووووووووووووووووونم قربون این فاطمه لپ لپو برم من , فکر کنم اول گونه بوده , کم کم دست و پا درآورده ها ماشالله هزارماشالله . خدا برات حفظش کنه . التماس دعا مامانی مهربون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین امیر حسین جون تو راهی من قبول حق انشاالله .... از شما هم قبول باشه عزیزم .... ممنون از محبتت نسبت به فاطمه جونی , علوس شماست دیگه ممنونم دوست نازنینم ... میبوسمت .... محتاجیم به دعا عزیز دلم ...
setareh
20 آبان 93 21:25
سلام زهرای مهربونم ... خوبی ؟ .. الهی من فدای این دخمل خوشگل و مهربون بشم .. آخی چهار تا دندوناشو ببین وروجک زیارت و عزاداریت هم قبول باشه فاطمه جون و زهرای عزیزم ... برای من هم دعا کنین .. دعا کنین تا هر آنچه که به صلاحم هست اتفاق بیفته ... اون لباس سبز ها خیلی به فاطمه جونم میاد , چشم بد ازش دور باشه عزیزم ... الهی من فدای اون اشکات بشم گریه نکن عزیز دلم .... مواظب خودتون باشین عزیزم ... بوسسسسسسسسسسسسسس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون گل و نازنین و عزیزم خوبیم , ممنون دوست خوب من ... خیلی ممنونم عزیز دلم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , از شما هم قبول باشه ستاره گلم , محتاجیم به دعا عزیزم ... انشاالله بهترین و خیرترین برات اتفاق بیفته عزیز دلم , نگران نباش , خدا بر بندگانش از همه مهربانتره و صلاحشون رو بهتر از هر کسی میدونه .... قربون محبتت مهربونم , تو هم مراقب خودت باش و میبوسمت دوست نازنین من ...
مانیا
20 آبان 93 22:30
سلام بر مامان مهربون دنیا ، خوبین ؟ من یه چند وقتی سرم شلوغ بود اما الان که اومدم باورم نشد فاطمه جان ماشاالله اینقد قد کشیده ! خداحفظش کنه إن شاالله ، سایه شما هم رو سرش باشه . واقعأ ک با اون شنل و روسری خیلی معصوم شده بود . التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مانیای عزیز و دوست داشتنی خودم فدات بشم دوست نازنینم ... ممنونم با همه مشغلت میای و بهمون سر میزنی عزیز دلم... واقعا خوشحالم میکنی عزیزم ... ممنونم از دعای خیرت و این همه محبت و لطفت ... محتاجیم به دعا دوست خوب من ....
ستاره
20 آبان 93 23:47
رمزمو بنا به دلایلی عوض کردم , عزیزم برو خصوصی گذاشتم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم ستاره جان عزیزم ... لطف کردی دوست خوب من ...
♥ مامان مهیلا ♥
21 آبان 93 15:14
ماشالله به فاطمه که این قدر لباسا بهش میاد , ماه بود ماهتر شده , تبریز خوش گذشت ؟ عزاداریاتون قبول حق . از طرف من فاطمه رو ببوسین .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جونم ممنون از محبت و لطفت نسبت به فاطمه جونی ما دوست خوب من , تبریز هم جای شما خیلی خالی بود عزیز دلم ... از شما هم قبول باشه انشاالله عزیزم .... ممنونم دوست گلم , منم میبوسمتون ...
نرگس سادات
21 آبان 93 21:47
سلام فاطمه جونم الاهی برات در بره عزیز دختر عمه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام نرگس سادات جونم , دختر عمه گل و مهربون و دوست داشتنی خودممممممم ممنون عزیز دلم اومدی وبلاگ من ... من و مامانم کللللللللی خوشحال شدیم از دیدن کامنتت دختر عمه خوشگل من ... خدا نکنه عزیز دلم , سلامت باشی همیشه گل خوشگلم .... دوستت دارمممممممممم و میبوسمت دختر عمه مهربونممممممممم ....
setareh
21 آبان 93 22:36
سلام خواهر گل و عزیز و مهربونم زهرای خوبم ... خوبی ؟ ... الهی من فدای این حرف زدناش بشم که گروه سرود راه میندازه .. ای جانم .. 6 تا دندوناشم مبارکش باشه عزیز دلم ... راه افتادنش یعنی مستقل شدنشم مبارک باشه , خانمی ماشاالله دیگه بزرگ شده عزیز دلم ... بخدا از دیدن عکساش سیر نمیشم... چشم بد ازش دور باشه الهی ... و همیشه در پناه و لطف خداوند باشید ... دوستتون دارممممممممممم . فدای مهربونیت و دل بزرگت عزیزم .. فاطمه جونمو ببوس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جان گل و نازنینم خوبم خواهر جونم , ممنونم عزیزم ... ممنون عزیز دلم بابت تبریکات و محبتت عزیز دلم , البته فاطمه فعلا راه نیفتاده ولی در آستانه راه افتادنه دیگه , بازم ممنونم بابت همه لطفها و محبتها و تبریکاتت مهربونم ... شما هم در پناه خدای بزرگ و مهربون سلامت باشین انشاالله ... میبوسمت و دوستت دارم دوست نازنینم ...
بابا و مامان
22 آبان 93 5:26
سلام عزیز دلم , الهی من فدات بشم فرشته ناز و قشنگم عزیز دلم تو این لباس چقد معصوم و ناز شدی قربونت بشم فدای خودت و اون ژستهای قشنگت , اون مرواریدهای نازت عزیزم مامان جون مهربون , عاشقانه های قشنگتون , سایه پر مهرتون بر سر نازی خانم همیشه انشاالله .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جونم خیلییییی ممنونم دوست مهربونم بابت این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , و باز هم ممنون عزیز دلم بابت دعای زیبا و خیرت ... دوستت دارم و میبوسمت دوست خوب من ...
مامان مریم
23 آبان 93 2:19
عزاداریات قبول فاطمه جونم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آقا محمد حسین کوچولو ممنون خاله جون مهربونم .... از شما هم قبول باشه ... میبوسمتون ...
مامان فتانه
23 آبان 93 22:51
عزیزم خیلی نازی خوشگلم ... عزاداریتون قبول باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آیلین جونم ممنونم خاله جونم از لطف و محبتت عزاداریهای شما هم قبول باشه دوست خوب من ... میبوسمتون ...
مامان نیکا
23 آبان 93 23:18
سلام به عشق خاله و مامان مهربونت عزاداریتون قبول باشه , ماشاالله این لباس چقدر بهت میاد , صاحبش نگهدارت باشه عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین نیکای خوشگلم از شما هم قبول باشه عزاداریهاتون دوست خوبم ... ممنونم از این همه لطف و محبتت خاله جون مهربونم .... میبوسمتون ....
مامان فاطمه
26 آبان 93 15:40
سلام به دخمل بلای نازنینم و مامان مهربـونش خوبین ؟ خوشین ؟ چه خبرا ؟ فدات بشم فاطمه جونم , با این لباس چقدر نازتر شدی خاله عزاداری هات قبول باشه کوچولوی من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام به مامانی گل و مهربون و نازنین فاطمه جونم ما خوبیم , خداروشکر , خبر خاصی نیست عزیز دلم ..... کم پیدایین , دلمون واستون زود به زود تنگ میشه ها , ممنونم دوست خوب من از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما , از شما هم قبول باشه عزیزم .... التماس دعا ...
کتایون
26 آبان 93 16:11
سلام خوبی مامان مهربون ؟ قربونت برم واقعا درگیرم سخت مشغلوم و وقت ندارم و این حرفت درسته ناراحت نمیشم، چون حق ندارم عزیزم و حق با توئه مرسی از حرفهات از مهربانی های بی حد و مرزت دستت درد نکنه جویای حالمی شما مادری و یه دختر ناز و شیطون داری اون وقت ما باید بگیم وقت نداریم وقت نداریم!!!!!!!!!! دوست دارم مامانی مهربون . +++ عکسای نازنین ، نازنین فاطمه ی شما رو دیدم ای جون من، چقدر این دختر نازه با اون لپ های خوشمزش چقدر این لباس بهش میاد انشاالله ک امام حسین نگهدارش باشه انشاالله . عزیزم منو ببخش ب خاطر این همه غیبتم , انشالله این چند روز میانترم هام و تحقیقاتم تمام شه , میشم همون کتایون فعال و پر از انرژی , این لطف همیشگی شما به من و نوشته هام و وبلاگمه ک باعث میشه شرمنده ی این همه مهربونیت شم عزییزم . دوست دارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و دوست داشتنی و عزیزم ما خوبیم به لطف خدا , خداروشکر , ممنون عزیز دلم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , من درکت میکنم دوست نازنینم , ممنون همیشه جویای حالم بودی و اومدی پیشمون عزیزم , باز هم از محبتت نسبت به فاطمه جونی و دعای خیرت بسیاااااااار ممنونم دوست گلم ... انشاالله همیشه فعال و پر انرژی و دست به قلم باشی عزیز دلم ... قدر قلمت رو و قدر قدرت نوشتنت رو بدون و به هیچ قیمتی این قدرت رو از دست نده چون برای آدمهای احساساتی و حساس , داشتن این قلم , مثل آب , حیاتیه و بهشون قدرت و آرامش میده در هر لحظه ای از زندگی ... منم دوستت دارم و میبوسمت دوست خوب من ...
معصومه
27 آبان 93 18:38
عزیزم من خیلی وقت بود نبودم , اگرم بودم با گوشی چند دقیقه اومدم و رفتم , نفرینت در حقم گرفت که نتونم بیام نت , آره عزیزم , من آرزو داشتم دخترم به ملیحی فاطمه جون باشه , الان احساس میکنم حالت هایییش شبیه فاطمه است . خدا رو شکر . عزیزم من حسابی درگیر بچه داریم و چند وقتی نبودم و چند وقتی نت نداشتم , حالا هم اومدم بهت سر زدم . ببخش کوتاهیمو . دوستتون دارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جان گل و نازنینم , مامانی مهربون ستیا جونم فدات بشم عزیزم , چقدر خوشحالم کردی که اومدی پیشمون ... در جریان نبودنهات و مشغله هات بودم و هستم گلم , من به وبلاگت همیشه سر میزنم و جویای حالت بوده و هستم دوست خوب من , فدات بشم عزیزم , اونا که نفرین نبودن , دعای خیر بودن که خداروشکر در حقت گرفت , در حق هر دومون هم گرفتا , منم باور کن فرصت ندارم خیلی کامنت بزارم برای دوستانم , انشاالله که کنار ستیا جونم و همسر مهربانت روزگار خوب و خوشی داشته باشی , همینقدر که ستیا رو داری و خوشبخت هستی برای من کافیه , کوتاهی نبوده و نیست , خیالت راحت , تو به فاطمه جونی ما که خیلی محبت داری گلم , همه بچه ها ناز و ملیحن و برای پدر و مادرهاشون تک و بهترین هستن , ستیای نازم هم که هزار ماشاالله , چشم بد ازش دور باشه , خیلی ناز و دوست داشتنیه و من مدام میام عکسهاش رو میبینم عزیز دلم رو , هدیه خدا و حضرت رقیه مگه میشه اینقدر زیبا و ماه نباشه ... مراقب خودت و دختر نازت باش ... میبوسمتون ...
مامان امیررضا
30 آبان 93 9:32
سلام عزاداریهاتون قبول ..... دخملون تو این لباس نازتر شده و خواستنی تر , شیطون بلا مواظب باش ... آخه اون خوردنی بود که خوردی و مامانیت رو ترسوندی , خنده و گریت هر دو قشنگه و دل میبره ولی ایشالله همیشه لبات خندون باشه , واااااااااای که امیررضا هم همین طور بود , یعنی بر خلاف بعضی بچه ها وقتی از حمام میومد سر حال تر میشد و اصلا نمی خوابید .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین امیررضا کوچولو ممنونم دوست خوب من .... از شما هم قبول باشه انشاالله ... عزیز دلم ممنونم از این همه محبتت نسبت به فاطمه جونی ما و باز هم ممنون از دعای زیبات , بچه ها هر کدوم یه خصوصیات خاصی دارن و همین تفاوتهاست که زیباست ... از دست این کوچولوهای بلا ... دوستتون دارم و میبوسمت دوست خوب من ...
setareh
1 آذر 93 15:05
سلام زهرای مهربون و دوست داشتنی خودم ... عزیز دلم خدا نکنه حالت بد باشه , نگرانت شدم ... فاطمه جون خوبه ؟؟ ... چون بالا نمی تونستم نظر بزارم اینجا گذاشتم برات .... تقاضای رمز نمیکنم چون شاید خصوصی باشه ولی برات دعا میکنم عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره عزیز و نازنین و مهربونم ممنونم از محبتت دوست خوب و دوست داشتنی من ... نگران نباش عزیزم , ما حالمون خوبه و چیز خاصی نیست ... ممنونم جویای حالمون بوده و هستی و اینقدر به ما محبت و لطف داری خواهر جونم ... همین که با قلب پاکت برای ما دعا میکنی یه دنیا ممنونم ... میام پیشت مهربونم ... میبوسمت ...
مامان
2 آذر 93 11:07
سلام مامانی مهربون نبینم دلت بگیره دوستم ما خیلی دوستون داریمااااااااااااا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان فریبای گل و نازنین امیر حسین کوچولوی خودم ممنونم عزیز دلم .... فدات بشم دوست خوب من ... چیز خاصی نیست گلم ... نگران نباش ... ما هم دوستتون داریییییییییییییم عزیزممممممم .... میبوسمت دوست مهربونم ...
زن دایی آرزو
2 آذر 93 20:23
سلام به خواهر عزیزم و فاطمه فندقم . حالتون خوبه ؟ فاطمه عزیزم چقدر ناز شدی با این لباسا . فدات بشم من . خواهر جونی اگه دلت گرفته بیاین چابهار , اینجا بهتون خوش میگذره هااااااااااا . از ما گفتن . به علی میگم واستون بلیط میگیره . شما که نزدیکین بیاین دیگه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام آرزو جووووووووون عزیز و مهربونم , زنداییییییییییی جون گل و نازنیییییین فاطمه جونی ما خوبیم گلم .... ممنونم خواهر جون مهربونم ... ممنونم عزیز دلم از محبت همیشگیت نسبت به ما و فاطمه جونی ... خودت میدونی که اگه مینونستیم من از خدامه بیاییم پیشتون چابهار , مگه میشه پیش شما بهمون بد بگذره آخه ؟؟؟ اما الان موقعیتش رو نداریم , دعا کن جور بشه بیایم پیشتون , خیلییییییییییی دوست دارم بیایم اونجا .... ممنونم از این همه لطف و مهربوینت .... میبوسمت عزیز دلم ...
مهدیه
3 آذر 93 11:43
از دیدن عکسای دختر کوچولوت هیچ وقت خسته نمیشم , خدا حفظش کنه! ماشاالله ناز وخوردنیه! چرا تو عکس آخر گریه کرده ؟ سویشرتش تو عکس آخری خیلی با نمکه ! عکس مادر و دختری تونم همینطور ! خدا حفظتون کنه ! ما هم سال اولی خیلی دوست داشتیم دختر مون لباس علی اصغر بپوشه ولی بدلایلی نشد!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهدیه جان عزیز و گلم , مامانی مهربون فاطمه سادات جونم ممنونم عزیز دلم از این توجهت نسبت به عکسهای فاطمه جونی و لطف و محبتت , خودمم دلیل گریش رو نفهمیدم , یه دفعه زد زیر گریه همینطور که نگام میکرد , خودمم عکس مادر دختریمونو خیلی دوست دارما , فکر کنم من کلا مامانی خود شیفته ای هستم گاهی اوقات اونطور که برنامه ریزی میکنیم پیش نمیره دیگه ؛ ما هم دوست داشتیم فاطمه رو امسال ببریم مراسم شیرخواره ها اما نشد , خدا دختر نازت رو برات نگه داره و بیمه حضرت علی اصغر باشه انشاالله ... ممنونم دوست خوبم از این همه محبتت و میبوسمتون ...
معصومه مامان ستیا
3 آذر 93 13:05
سلام خانوم , ممنون از ابراز لطفت به ما , به خدا قابل شما رو نداره , آدرس بده پستش کنم ... عمش براش آورده , دخترخاله باباش بافته .... فاطمه جان رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون گل و نازنینم , مامانی مهربون ستیا جونم منم ممنونم از لطف و محبت همیشگیت عزیز دلم , فدات بشم , تن ستیا جون خوشگلم زیباست , مبارکش باشه و به سلامتی بپوشه دختر قشنگمون ... منم میبوسمتون دوست عزیز و مهربونم ...
مامان فاطمه
3 آذر 93 16:33
سلام مامان مهربون فاطمه جونم خوبی خواهری ؟ فاطمه نازنینم چطوره ؟ چی شده ؟ نبینم حال دوستم بد باشه ؟ اگه پست بالایی خصوصی نیست رمزش رو به منم بده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه کوچولوی نازم ما خوبیم عزیزم , خدارو شکر , فاطمه جونی هم خوبه و طبق معمول در حال بازیگوشیه , فدات بشم عزیز دلم , بد نبینی , چیز خاصی نبوده , نگران نباش دوست خوبم , میام پیشت دوست مهربونم ....
معصومه
3 آذر 93 19:54
ye bar payam gozashtam fek konam nayomad azizam . mamnoon az lotfet be ma shal va kolah kare daste dokhtar khaleye babashee , ghabel nadare azizam
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جان گلم , مامانی نازنین ستیای عزیزم گلم کامنتت اومده , ممنونم از این همه محبتت , لطف داری نسبت به ما عزیز دلم ... مبارکش باشه , به تن ستیا جونمه که قشنگه .... راستی ببخش جواب کامنتات دیر شد , فرصت نداشتم عزیز دلم , خودت که در جریانی دیگه دوستتون دارم و میبوسمتون ...
مامان رویا
4 آذر 93 9:40
عزيزم من رمز ندارم ولی از خوندن نام پستت ناراحت شدم , اميدوارم هرجا هستيد خوب باشيد و حال بدتون ديگه خوب شده باشه ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین کیاراد کوچولوی عزیزم ممنونم رویا جان از محبتت , ببخش که ناراحت کردم دوست خوب من , منم همیشه برات از خدا آرامش و حال خوب و خوشبختی آرزو دارم , خیلی بهترم عزیز دلم , نگران نباش دوست گلم , چیز خاصی نبوده , ممنونم که به فکر و به یادمون هستی رویا جون ... دوستت دارم و میبوسمت دوست نازنینم ...
خاله شيدا و روشا
4 آذر 93 10:32
قربون ملوسكم برم من ؛ چقدر ناناز و بزرگ و خانوم شده , عاشقشمممممممممممممممممممم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جونم کجاااااااااااااااااااااااااااایی شما خاله جون مهربون و کم پیدااااااااااااااا .... , ممنونم دوست خوب من از لطف و محبت همیشگیت نسبت به فاطمه جونی , میبوسمت ...
♥ مامان مهیلا♥
4 آذر 93 18:20
سلام رمز میدین .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهیلا جونم میام پیشت دوست خوب من ...
mahtab
5 آذر 93 13:08
سلام پست بعديتون رمزيه , اول فکر کردم مخصوص خودتونه , حالا ديدم کامنت گذاشتن دوستان , نگرانتون هم شدم , رمز رو ندارم درضمن انشاالله خير است .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مهتاب جان گل و نازنینم , مامانی مهربون علیرضا کوچولو آره گلم , به دلایلی رمز داره , اما مساله خاصی نیست , نگران نشو دوست خوب من , ببخش نگرانت کردم دوست نازنینم , میام پیشت عزیزم ... میبوسمت ...
ماماسی
6 آذر 93 0:23
سلاااااااام دوست خوبم خوبی ؟ ببخش منو دیر اومدم , نت نداشتم و بسیار هم سرم شلوغه , ایییییی جانم , دخملی چه بزرگ شده , ماشالله چه ناز شده , چه لپایی , بخورمششششش . حتما ببوسش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بنیتای نازم ما خوبیم , شکر خدا , هر وقت بیای پیشمون خوشحالمون میکنی دوست خوب من واقعا میدونم که با داشتن یه نینی کوچولوی بازیگوش و ناز , سخته زود به زود نت اومدن ... ممنون عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , میبوسمتون و دوستت دارم ...
معصومه
6 آذر 93 14:38
azizam manam ramz mikham , rom nashod begiram , goftam dost dashti midadi
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جان گل و نازنینم , مامانی مهربون ستیای خوشگلم حالا من به تو چی بگم عایا خواهر حالا میام پیشت تا بعد میبوسمت دوست جونی گلم
مامان سویل و آراز
6 آذر 93 16:18
دوست خوبم سلام , عزاداریهاتون قبول , عکسهای فسقلی خیلی قشنگ بودن , چقدر ماشالله هزار ماشالله بزرگ و شیرین شده , خدا حفظش کنه , عزیزم انشالله این حال بدی که نوشتی مربوط به فاطمه جون و شما نباشه , نگرانتونم , اگه امکانش هست به منم رمز بده , ممنونم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آراز و سویل جونم ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ... ببخش گلم که نگرانت کردم , چیز به خصوصی نبوده عزیزم , نگران نباش دوست خوب من , ما خوبیم , خداروشکر , از داشتن دوستای مهربونی مثل شما که نگران حالمون میشین واقعا خوشحالم ...... میبوسمت و دوستت دارم دوست نازنین من ... میام پیشت عزیزم دلم ...
مامان امیررضا
7 آذر 93 9:37
مامانی اگه میشه رمز ... با عنوانی که برای مطلبت گذاشتی خیلی نگران شدم .... زودتر بیا ... منتظرم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو ببخش دوست مهربونم که با نوشتن همچین عنوانی نگرانت کردم ... قربون محبتت عزیز دلم .... از داشتن دوستای مهربونی مثل شما واقعا خیلی خیلی خوشحالم ... ممنونم به فکر ما و جویای احوال ما هستی ..... ما خداروشکر خوبیم ... چیز به خصوصی نبوده گلم , نگران نباش عزیز دلم ... اومدم و بهت سر زدم دوست نازنینم .... دوستت دارم و میبوسمت عزیزم ...
maryam
7 آذر 93 20:47
سلام 25 اسفند تولد عزیزمه . برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم . تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم . لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی . اسمش سعید هست . خیلی خوشحالم میکنی . ممنون . دلمو نشکن و بیا لطفا . www.tavalodesaeedeman.blogfa.com
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مریم جان پیشاپیش تولدشون مبارک باشه ... انشاالله اگر بتونم سر میزنم بهت خانومی ...
گل آرا مامان طاها و تارا
8 آذر 93 18:06
سلام مامانی مهربون حالتوت خوبه ؟؟؟ دلم براتون یه ذره شده بود . فاطمه جونم , عزیز دلم , وای خدااااا عکساشو ببین , چه لباسی تنش کردی . انشاالله در پناه حضرت علی اصغر تنش سالم باشه تبریز بودین خوش گذشت بهتون ؟؟؟ مامانی اون پست رمزی چی بود . دلنگران شدم . چیزی شده ؟؟؟ من خیلی وقته بهتون سر نزدم . شرمندتونم . واقعا فرصت نمیکنم بیام نت . جیگرمو میبوسم از راه دور .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام گل آرای نازنین و اردیبهشتی خودم , مامانی مهربون طاها و تارا جونم ما خوبیم عزیز دلم , خداروشکر , ببخش که پاسخ کامنتت اینقدر طول کشید , باور کن که فرصت نداشتم و دخملی حسابی بازیگوش شده و اجازه کار با لپ تاپ رو نمیده دوست خوب من , ممنون بابت این همه لطف و محبتت و دعای زیبات نسبت به فاطمه جونی , تبریز هم شکر خدا خیلی خوب بود و جاتون خیلی خیلی خالی بود , عزیز دلم اون پست رمزی چیز خاصی نبود , یه درد دل مادردختری بود تقریبا , ما خوبیم , نگران نباش دوست نازنینم ... شرمنده چیه عزیز دلم , این حرف رو نزن گلم , با داشتن دوقلوهای دوست داشتنی و ناز و بازیگوشت باید هم فرصتت کم باشه دوست خوب من , منم دوستتون دارم و میبوسمتون ...
مامان راضیه
8 آذر 93 23:41
ماشاالله دخمل خوشگلو نازی دارین خدا زیر سایتون حفظش کنه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام راضیه جون عزیز و دوست داشتنی و گلم ممنونم عزیز دلم از این لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , و باز هم ممنون بابت دعای خیرت دوست خوب من , ممنونم بهمون سر زدی , باز هم منتظرت هستم دوست نازنین من , میبوسمت ...
لي لي
11 آذر 93 3:03
سلام خوبی خواهر ؟ خصوصی داری .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام المیرای عزیز و گلم , مامانی مهربون آوای خوشگلم ممنون که اومدی پیشم و کامنت برام گذاشتی ... خیلی دلم واست تنگ شده بود .... امیدوارم به زودی بازم اینجا ببینمت خواهر جونم ...
لي لي
11 آذر 93 3:06
به خدا همش به يادتم , آوا حسابي شيطون شده ، خيلی دعام كن خواهر , خيلی . تو تنها خواهر و بهترين خواهر دنيايی برام , شرمنده كه نيستم , شرمنده ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوا جونم منم به یادتون هستم همیشه خواهر جون ... فدای آوا خانوم شیطونم ... دلم واسش تنگ شده ... محتاج دعاییم عزیزم , اگه لایق باشم چشم , حتما .... شرمندگی چیه , این حرفو نزن .... میدونم گرفتاری ... انشاالله همه چی درست میشه به زودی گلم .... دوستتون دارم و میبوسمتون ...
فاطمه
15 آذر 93 10:08
سلاااااااااااااااااااااااااااااام مامان مهربووووووون وااااااااااااااای من عاشق دخترت شدم , اگه یه روز عکساشو نبینم غمباد میکنممممممم , خیلیییییییییییییییییییییی دوسش دارممممممممممممم , خوش به حالتتتتتتتت به خاطرش , به خااطر خونوادت عکس جدید بزاااااااااااا ر , دلم براش تنگ شددددددددددددددد
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فاطمه جون مهربون و گلم ممنون از ابراز این همه لطف و محبت نسبت به فاطمه جونی , من تا به حال کامنتی از شما نداشتم و حسابی غافلگیر شدم , امیدوارم باز هم کامنتهایی از تو دوست خوبم داشته باشم ... دوباره ممنون بابت این همه مهربونی , باز هم منتظرت هستم عزیزم ...
مامان الهام
17 آذر 93 15:41
سلام عزیزم اگه مایل بودی به من هم رمز بده , نگرانتون شدم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سلنای خوشگلم ببخش نگرانت کردم دوست مهربونم ... فدات بشم عزیزم ... نگران نباش , چیز خاصی نبوده , کمی حرفهای مادردختری بوده عزیز دلم , میام پیشت دوست خوب من ....