فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

ما اومدیم با یه عالمه خبررررررررر

1393/6/6 13:15
3,796 بازدید
اشتراک گذاری

 

محبتبوس سلااااااااااام دخملی خوشگل و بازیگوش و نازنازی خودمممممم بوسمحبت

 

 

سلااااااااااااااااام دوستای خوب من بغل که از دیر آپ کردنهای من همیشه گله میکنین و چاره ای هم جز این نیست خجالت , چون این خانوم کوچولوی نازنین ما حسااااااااااااااااابی وقت مامانیش رو پر کرده  و واقعا نمیشه که  زود به زود  بلاگ رو به روز کرد ...خجالت  باید ببخشید دیگه مهربونا بغل

 

 

 ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مبارک باد

 

دختر گل و نازنین و دوست داشتنی من روز دختر و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها رو بهت تبریک میگم نازنینم بوس, امیدوارم رهرو بانوانی بزرگ و پاکدامن و پاک سرشت , همچون حضرت معصومه سلام الله علیها باشیبغل و همواره درس محبت و عفاف و حجاب و متانت و وقار از این برگواران بیاموزی گل دختر من  ...بغل

 

 خیلی خوشحالم که دخترررررر دارممممم ...  

اونم دختری چون تو و به نام فاطمه عزیز دلمممم

 

بغل چقدر خوبه که تو دختر منیییییییییییییییی بغل

 

 

جشن دخترای گل ایران زمین روزتون مباااااااااااارککککککجشن

بوس دوستای گلم ولادت حضرت معصومه رو به همتون تبریک میگم بوس

 

 

 

 

 

متنظر و اما از مزیتهای دیر آپ کردن اینه که ما می آییم با یه عاااااااااااااالمه خبررررررررمتنظر

 

 

اول از همه اینکه وبلاگ خانوم کوچولوی ما یک ساله شد

 

جشن  23 مرداد ماه اولین سالگرد وبلاگ دخمل بلا بود ...جشن

 

یادش به خیر دختر خوشگل و ناز من که پارسال 22 مرداد ماه با چه استرسی رفتم سونو زیبا , اون روز به من و بابایی خبر رسید که خدا یه دخملییییییییییییییی خوشگل بهمون هدیه داده ,  یه فرشته کوچولوی ناز و دوست داشتنی , واااااااااااااااااااااااااای که چه روزی بود متنظر  ,  چقدر بابایی خداروشکر کرد به خاطر اومدن یه دخمل کوچولو , یعنی تو , توی زندگیمون شکلک های یاهو ,

 

ظهر روز 23 مرداد ماه بود که من این وبلاگ رو به عشق تو که توی وجود من در حال رشد کردن بودی درست کردم زیبا تا بشه یه دفتر خاطرات برای تو با کلی یادگاری توش بوس , به عشق تو یکی یه دونمون این خونه مجازی رو ساختم محبت , برای اینکه ببینی چقدر عاشقتیم و دوستت داریم , و اینکه بدونی چه اندازه برای ما عزیز بودی و هستی و خواهی بود بغل , یه وبلاگ با کلی دوستای مهربون و خوب که همیشه توی همه لحظاتمون همراهمون بودن و ما ممنون محبتاشون هستیم محبت بغلمحبت .

 

 

عزیز دلم یک سالگی وبلاگت مبارککککککککککککککککک

 

 

 

پارسال این موقع توی دل مامانی بودی و حالااااااااا, متنظر

بوس داری با این شیطنت نگاهم میکنی خوشگلمممممممممم بوس

 

 

 

 

و اماااااااااااااااااااااااااااااااا خبر دوم اینکه :

 

شنبه , 1 شهریور ماه , تولد بابایی گل و مهربونت بوووووووووووود

 

اولین تولد بابایی کنار دخملیییییییییییییییییش ,

 

 

من و دخملی گل و قشنگمممممممم یه تولد کوچولو برای بابایی خوب و مهربون فاطمه گلی ترتیب دادیم ...محبت محبت یه پیراهن به رنگ آبی نفتی و یه مبلغی پول نقد و یه کیک تولد خوشگلللللللل به همراه مقداری شکلات برای بابایی گلمون خریدیم  زیبا و یه جشن سه نفره کوچولو ترتیب دادیم خجالت , بابایی هم برامون پیتزا خرید و جشنمون رو حساااااااابی تکمیل کرد   , البته هر چی اصرار کردیم که شام تولد , مهمون ما باشه بابایی چشمک , دیگه قبول نکرد و شام رو خودش تقبل کرد ... بوس ,  خیلی مهربوووووووووووونیاااااااااااا بابایی فاطمه جونی گل گلی محبتمحبتببخش کم و کسری تولدت رو که میدونم خیلیییییییییییی هم زیاد بود این کم و کسریهاش خجالت .... با قلب بزرگ و مهربونی که داری کمی هاش رو بر ما ببخش عزیز دلم ... محبتبغلمحبت

 

 

بابایی گل و مهربون و خوبممممممم تولدت مبااااااااااااااارکککککک

بوس انشاالله تولد 120 سالگیت باباجونم بوس

محبت انشاالله همیشه سالم و سلامت و شاد باشی محبت

زیبا و سایت همیشه و همیشه بالای سر من و مامانی باشه بابایی جونممممممزیبا

محبتخیلی دوستت دارممممممم بابایی گلم , بازم تولدت مبااااااااااااارککککککمحبت

ببخش که نتونستیم تولد خیلی عالی و خوبی برات تدارک ببینیم با مامانی ...خجالت

میدونی که مامانی خیلی دست تنهاست زیبا

و منم که بلاااااایی شدمممممم واسه خودم حسابی خجالت

امیدوارم همین جشن تولد کوچولویی که برات ترتیب دادیم و کادوهای ناقابلمون رو از من و مامانی قبول کرده باشی بابایی گلم ....آرام

محبت تو مهربونترین و بهترین و زحمت کش ترین بابایی دنیا برای منی محبت

خیلییییییییییی ازت ممنونم بابایی جونم و تا همیشه دوستت دارممممممممممممم محبت

 

 

جشن تولدت مبااااااااااااااااااارکککککککک بابایی عزیزمممممممممجشن

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

 

 

 

********************************************************************

 

همسر عزیز و مهربونم تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم عزیز دلممممممم

انشاالله تولد 120 سالگیت رو کنار هم جشم بگیریمممممم عزیزمممممم محبتمحبتمحبت

عشق تو  و حضور تو , تنها بهانه بزرگ زندگی منه ...

محبت تا همیشه دوستت دارمممممممممم محبت

 

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

 

 

 

خجالت من رو ببخش اونطور که شایسته توست نتونستم جشنی برات ترتیب بدم ,خجالت

محبت اما خودت از عشق و علاقه قلبی من به خودت خبر داری ,محبت

تو بهترینی برای من ...زیبا

 

بهترینمممممممم تولدت مبارککککککککککککککک

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

 

 

میخواستم امسال هم مثل پارسال خودم یه کیک خوشگل و خوشمزه بپزم  خوشمزه  که بابایی هم بیشتر دوست داره و هم میتونه بخوره به خاطر سالمتر بودنش زیبا, همه موادش رو هم خرید بودم , ولی هر کاری کردم فر بازی درآورد و مدام خاموش شد و همکاری نکرد باهام متاسفانه عصبانیو به اجبار از بیرون خریدیم کیک رو چشمک ,

محبت امیدوارم خوشت اومده باشه از کیکت همسر عزیزم محبت

 

 

آرام اینم کیک تولد بابایی گلمون از طرف مامانی و فاطمه جونی آرام

 

 

 

 

 

متنظر و بعدددددددددددد از اینها هم خبر سوم : متنظر

 

اولین دندون دخترمممممممممم جوونه زدددددددددددددد

 

بوس رویش اولین مرواریدت مباااااااااارک باشه نازنین دخترممممممممم بوس

  

یکشنبه دوم شهریور ماه 1393 , متوجه شکافته شدن لثه فاطمه جونی و یه جوونه کوچولو روی لثه پایینش شدم, داشتم با انگشتم توی دهنش دنبال تکه خیاری که با لثش کنده بود میگشتم و دخملی هم طبق معمول انگشتم رو گاز میگرفت زیبا که یه دفعه دیدم یه تیزی فرو رفت توی انگشتم  , فاطمه جون و نرگس جون هم , دخترای دو تا از همسایه های خوب و گلمون , خونمون بودن تا با تو بازی کنن آرام , من یه دفعه با کلی ذوق و شوق داد زدم و گفتم : بچه ها فکر کنم دندون درآورده فاطمه جونی  , بعد هم نگاه کردیم و دیدیم بلههههههههه , لثه دختر نازنازی مامان شکافته شده و سر دندونت اومده بیرون یه کوچولو گل نازم بغل , البته هنوز وقتی میخندی پیدا نیست و دیده نمیشه دندونت چشمک , ولی وقتی دهنت رو کاملا باز میکنی معلومه که شکافته شده و یه تیزی ازش زده بیرون , وقتی هم که انگشت مامانی رو گاز میگیری تیزیش فرو میره تو انگشتم زیبا ,  نمیدونم چقدر طول میکشه تا دندونت کاملا بیرون بیاد و مروارید خوشگلت دیده بشههههههههههه گل ناز من متنظر.

 

 

رویش اولین دندونت بازممممم مبارکت باشههههه نازدونه مننننننن

دختر خوشگل و ماه من بوس , 7 ماهگی و ورودت به ماه هشتم زندگیت پر بود از پیشرفتهای تو دختر یکی یه دونه مامان  م . علاوه بر جوانه زدن دندونت تقریبا در 7 ماه و نیمه گیت زیبا , چند روزه که دیگه یاد گرفتی تا سینه خیز بری و خودت رو به جاهای مختلف برسونی محبت , اولش فقط روی دستات بلند میشدی و کلی تلاش میکردی تا بری جلو چشمک , اما الان مثل کسایی که شنای قورباغه انجام میدن خندونک , پاهات رو پرت میکنی و سینه خیز میری جلو و خودت رو میرسونی به جاها و چیزای مورد علاقت 

دس دسی هم یاد گرفتی و خیلی خوشگل دست میزنی فدای دست و پاهای ناز و کوچولوت بشه مامان تشویق , از دور میگم دس دسی زیبا, یا به قول آذریا میگم چپان چپان زیبا , و تو هم دست میزنی تشویق , وقتی هم که برنامه مورد علاقت پخش میشه تند تند دست میزنی عروسک من ,

وقتی میخوای من رو صدا کنی , مخصوصا وقتی حواسم بهت نیست چشمک , تند تند و پشت سر هم میگی  یا یا یا یا , یا یا یا یا خنده , اینم اسم جدید منه مااااااااااادر خندونک,

گاهی اوقات  , با با با با , هم میگی و پشت سر هم تکرار میکنی گل من , نمیدونم مفهومش رو واقعا میدونی یا نه چشمک , اما تا بابایی کلید به در میندازه و صداش رو میشنوی سریع برمیگردی سمت در و تا بابایی رو نبینی چشم ازاون طرف برنمیداری بغل, عزیز دلمییییییییییییی باهووووووووووووش من .

هنوزم خیلی از روروئکت خوشت نمیاد زیبا , فقط گاهی که خیلی دیگه باحوصله باشی توش میشینی و کمی باهاش حرکت میکنی چشمک , البته اونم نه خیلی زیاد زبان, اکثر روزها دخترهای گل سه تا از همسایه های نازنینمون میان و باهات بازی میکنن زیبا , به خصوص اگه زهرا کوچولو باشه , تو توی روروئکت میشینی و اونم آروم هولت میده و  اینطوری باهاش بازی میکنی ...

یه کار بامزه دیگه هم انجام میدی زیبا , میگیرمت جلوی صورتم و میگم به مامانی عشق بده محبت و تو هم دهنت رو میچسبونی به صورتم بوس و لپم رو کلی میخوری و عشق میدی بهم , عجب مامانی خود شیفته ای خندونک .

خلاصه که حسااااااااااااااااابی وروجک و بازیگوووووووووووش شدی خانوم گلی مامان .

 

 

متنظر برای دیدن بقیه عکسهااااااااااااا لطفاااااااااااا بفرمایید ادامه مطلب متنظر

 

 

 

آرام بابایی مهربون در کنار دخملی گلش , در اولین تولد بابایی که کنار هم هستن آرام

یادتون باشه که هیچکدومتون همکاری لازم رو نکردین که چند تا عکس درست و حسابی ازتون بگیرم اون شب تولد.... قهر ,  نه بابایی / نه دخملی / نه دوربین گوشی بابایی .....عصبانی,  خودمو کشتم تا چند تا عکس یادگاری ازتون گرفتم بدبو ,  لااله الا الله ...

 

اینم کیک تولد بابایی خوبمون , هدیه از طرف فاطمه جونی و مامانیش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلاتهای تولد و کادوهای مامانی و دخملی ( پیراهن و پول نقد )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   کادوها به اضافه پیتزای شب تولد بابایی  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وروجک بازیگوش مامان که شیطنت از چشمای خوشگلش میباره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با چه بدبختی و تلاشی  خندونک , مثلا از شکافته شدن و جوونه زدن دندون دخملی عکس گرفتم خندونک,

همه چی پیداست به جز جوونه دندون  قه قهه

بغلعوضش تاولهای لثه طفلی بچم پیداست که گواه دندوناشهبغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه جونی عسلممممم در حال دس دسی , فدات بشممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت دخمل بلا در حال تلاش برای چهار دست و پا رفتن محبت

بوس قربونت برم که روی دستات بلند میشی و خودت رو میکشی جلو نازنینممممم بوس


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سینه خیز رفتی و خودت رو رسوندی به رادیات زبان,

مدام میری طرفش و علاقه ای داری بهش عجیییییییب و غرییییییییییییییییب خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلدختر خوشگلمممممم خسته شده و داره استراحت میکنه اینطوریبغل

مامانی فداااااااااااااااااااااااااات دخترررررررررررررر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا دیگه خستگیت در رفته و داری اینطوری بازی میکنی نازممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این زیر انداز رو که حالت ضربه گیر داره , بابایی برات گرفته متنظر,

کلی برات جالب بود و روزها روی این بازی میکنی بغل ,

مثل الان که مشغولی با عکساش عروسکمممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلفدای این شکل و قیافت و مدل گرفتن دستات بشمممممممم منبغل

انگشتاتو بخورمممممممممممممم جیگررررررررررررررررررم

 

 

پسندها (12)

نظرات (42)

مامان فتانه
6 شهریور 93 13:20
روزت مبارک عزیزم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و گل آیلین خوشگلم ممنووووووووووونم عزیز دلم بابت تبریکت , میبوسمت دوست مهربونم ..
مامان فتانه
6 شهریور 93 13:20
واااااااااااوووووووووووووووووووووووو اومدی با کلی خبر....تولد بابایی مبارک , انشالله سالیان سال سایش بالاسرتون باشه....عجب کیک خوشمزه ایییییی , هووووووووووووووووووووووووووووم...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جونم ممنووووووووووووووونم عزیزم بابت تبریکت و دعای خیرت , کیک قابل شما رو نداره عزیز دلم , بفرمایییییییییین در خدمتیم دوست خوب من , میبوسمت گلم ....
مامان فتانه
6 شهریور 93 13:21
دندونت هم مبارکت عزیزم....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم دوست گلم , فدات بشم ,
مامان
6 شهریور 93 14:41
سلام و صد سلام به مامان زهرای مهربون و دخملی ناناز و خورندنیش روزت مبارک فاطمه جووووووووووووووووونی , قلبونت بلم مننننننننننننننن , مبارک مبارک یک سالگی وبلاگت خاله جوووووووووووون , یعنی میشه سال دیگه منم از وروجکم بنویسم که برام شیطنت میکنه و موهامو میکشه خخخخخخ وایی تفلد باباجونتم مبارک عزیززززززززززززم . ان شاء الله هزار ساله شن و کنار مامانی همیشه همیشه سایشون رو سرت باشه خوشگل خانوم , روییدن اولین مرواریدت مبارک نازگل خانووووووووووووم , خوب فاطمه جون بهتره دیگه موهای مامانو بی خیال شی و بری سروقت گاز گرفتن از مامان زهرا از طرف منم بگیر که خیلی کیف میده خوش باشین و سلامت , دوستتون دارم . میبوسمتون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان فریبای گل و نازنین کنجد کوچولوی تو راهی ممنووووووووووووونم عزیز دلم بابت این همه تبریک و محبت و دعای خیرت , خیلی مهربوووووووووووووونی خاله جون , انشاالله سال دیگه نینی جونیت این موقع هم موهاتو بکشههههههههه و هم گازت بگیره حسااااااااااااااابی , حالا دیگه فاطمه جونی رو تشویق میکنی به گاز گرفتن ... , بزار نینی جونی به دنیا بیاد مامان خانووووووووووووووووم , نشونت میدم , عزیز دلم ممنونم به یادمون بودی و پیشمون اومدی , مراقب خودت و نینی باش گلم , میبوسمت و دوستت دارممممممممم ....
آبجیــــــــــ حنانــــه
6 شهریور 93 20:49
سلاااااااااام ای جووووونـــمـــــ روزت مباررک گل قشنگ این اولین سالیه ک روز دختر پیشمونی فاطمه جوونم به به ... قربوووون نگاه کردنت بشه خاااله تولد بابا هم مبارک باشه ... دست شما درد نکنه چه کیک قشنگیــ وااااااای دندوووووووووون عزززیزززم مباااارک باااشه یکسالگیــ وبلاگتون مباااارک چه خبررره اینجا ... تولد و دندون و وبلاگ و.... به به فاطمه خانم شما هم که همنام حضرت فاطمه هستین خووش به سعادت گلکم ... قدر مامان بابای مهربونتو خیلی بدون که این اسم قشنگ رو برات انتخاب کرردن دوووووست دااارررررم و مییبووووسمت عشــــــــــــقـــــــــــــــــــــم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و دوست داشتنی و خوش قلبم ممنونم عزیزم بابت این همه تبریک , خیلی بامحبتی عزیز دلم , فدای لطف و محبتت گلم , ما هم دوستت داریم عزیز دلم , روز دختر بر شما هم مبارک , فدات بشم , خیلی به ما و فاطمه جونی لطف داری عزیزم , ممنونم اومدی پیشمون و به یادمون بودی گل من , میبوسمت .....
♥ مامان مهیلا♥
7 شهریور 93 12:19
سلام اول از همه روز دختر بر فاطمه ی ناز مبارک , دوم , اولین سالگرد وبلاگتون مبارک , سوم هم تولد همسر مهربونت مبارک , چهارم هم رویش مروارید فاطمه جون مبارک , انشالله دندونای زیادی در بیاره , راستی ما هم آخر این هفته میایم قم , هواش خیلی گرمه ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون مهیلا جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکاتت و محبتت , باز هم ممنون بابت دعای خیرت عزیزم , به سلامتی و دل خوش بیایین انشاالله , قم که کمی گرم هست , ولی خیلی بهتر شده , بیشتر گرماش وسط ظهره گلم , نگران نباش دوست خوب من , انشاالله اذیت نمیشین عزیزم . میبوسمت ....
مامان گلشن
7 شهریور 93 13:03
سلام فرشته کوچولو , روزت مبارک . . . و دندونت مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین گلشن جونم ممنونم بابت تبریک و محبتت عزیز دلم , میبوسمت دوست خوب من ...
مامان مهرناز
8 شهریور 93 0:27
دختران فرشتگانی هستند از آسمان , برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان , این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهرناز جونم ممنونم عزیز دلم که به یادمون بودی , این روز بر شما هم مبارک دوست گلم...
مامان بردیا اریایی
8 شهریور 93 7:07
سلام فاطمه جونی روزت مبارک خاله جونم 1سالگی وبلاگ و تولد بابای مهربونت هم مبارک و اما از همه مهم تر مروارید خشگلت مبارک باشه نازدونه , انشاالله بقیه رو هم راحت در بیاری شیطون بلا.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین بردیا کوچولو ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و محبتت , باز هم ممنون بابت دعای خیرت عزیزم , ممنونم به یادمون بودی و اومدی پیشمون دوست خوبم , میبوسمت ...
mahtab
8 شهریور 93 8:07
سلام دندون جدید مبارکه و همینطور باقی پیشرفتهای خانوم خانوما , ببوسش از طرف من این نازدونه رو .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون علیرضا کوچولو ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و محبتت , باز هم ممنونم دوست خوب من , میبوسمت ...
آبجیــــــــــ حنانــــه
8 شهریور 93 13:18
سلاااااااااااااااااام مامانیـــــــــ یه خبره خوووووووب انشاالله به امید خدا قراره سه شنبه بیایم از طرف مدررسه قم خیلیــــــــــــــ خوشحالم به خاطر اینکه دارم میام پیش حضرت فاطمه ولیـــــ ناراحتیم به خاطر اینه که این همه راه دارم میام ولی فاطمه جووونمو نمیتونم ببینم , ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ایشالا که اتفاقی یهووووو همدیگرو ببینیم ... اگه سعادت داشته باشم عشقمــــــــــــــــــــــــــــــــــووو موووچ کنید لطفن همین دیگه اومدم بگم ما داریم میایم پیشتون دوستتوون دارم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و نازنینم قربونت برم عزیز دلم , خیلییییییییییییییی خوشحالم که داری میای قم و زیارت , التماس دعا دوست خوب من , انشاالله که خدا بخواد و بتونیم همدیگرو ببینیم عزیز دلم , اگر نشه که کم سعادتی ماست دختر گلم , دوستت دارمممممممممممم و میبوسمت ....
زن عمو مهین
8 شهریور 93 18:05
سلام زهرا جووووووووووووووون عزیزممممممممم و سلام فاطمه جوووووووووووووووووون خوشگلمممممممممممم عزیزمممم بابت دیشب خیلی خیلی ازت ممنونننننننننننم , همه چیز بسیار خوب بود , دست پختت هم که عالی بود و مثل همیشه حرف نداشت , البته ما اصلا قصد نداشتیم شام مزاحمتون بشیم چون به نظرم با بچه کوچیک غذا درست کردن خیلی سخته , تورو خدا ببخشید , واقعا زحمتت دادیم , زهراجوننننننننننن جوانه زدن دندون دخمل ناز نازیییییییییییییتو بهت تبریک میگممممممممممممممم عزیزمممممممممممم , البته برای فاطمه جونم یه کادوی ناقابل خریده بودم که می خواستم دیشب بهش بدم که متاسفانه خونه جا گذاشتم , انشاالله در اولین فرصت تقدیمش میکنم , بازم بابت دیشب ازت ممنوم و عذر خواهی میکنم . فاطمه جون خوشگلم جوانه زدن اولین دندونتتتتتتتت رو بهت تبریک میگمممم و امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و به لطف خدا زیر سایه پدر و مادرت زندگی بسیار عالیییییییی داشته باشییییییییییییییییییی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام زن عمووووووووووو مهین خیلییییییییییی مهربووووووووووووووون و عاطفه جووووووووون عزیزمممممممممممممم چه کامنت سورپرایز کننده ای برام گذاشتی عزیز دلم , این حرفها چیه مهین خانوم گلم , نوش جونتون , باید ببخشین به خاطر کم و کسریهای دیشب که میدونم خیلییییییییییی زیاد هم بود , با فاطمه کوچولو دیگه حواس نمیمونه برام , ببخشید اگه نتونستم خیلی بهتون برسم و نتونستم اونطور که باید و شاید ازتون پذیرایی کنم , شما که همیشه و همیشه به من و فاطمه جونی لطف و محبت دارین و همش هم به خاطر قلب مهربونتونه , خیلی خوشحالم کردین که اومدین خونمون , همه چی بسیار ناقابل بود عزیزم , وااااااااااااااااااای بابت هدیه ممنونم , راضی به زحمتتون نبودم , این کارا چیه مهین خانوم گلم , خودتون اومدین یه دنیا بود , بازم ممنون بابت تبریک و دعای خیرتون و هدیتون , خدا دختر و پسر گل و نازنینت رو برات حفظ کنه و سایت همیشه بالای سرشون باشه , میبوسمتون و دوستتون دارمممممممممممممم...
مامان الهام
9 شهریور 93 1:30
سلام دوست مهربونممممممم اول از همه روز دختر رو به فاطمه جون عزیز و دوست داشتنی تبریک میگم , بعد بریم سراغ بقیه خوشگل خانم اولین مرواریدت مبارک , تولد بابایی فاطمه جون رو هم تبریک میگم , انشاالله همیشه سایشون بالای سر شما باشه. تولد وبتون رو هم تبربک میگم , دیگه اینکه خیلییییییییییییییییییییییی دلم واسه فاطمه جونم تنگ شده بود , چه عکسای خوشگلی , ماشاالله به عروسک خاله .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سلنا جون خوشگلمممممممم وای وای وای , چقدی تبرییییییییییک , خوشمان آمد ممنونم عزیز دلم بابت تبریکاتت و محبتت نسبت به فاطمه جونی , باز هم ممنون بابت دعای خیرت دوست خوب من . خدا دختر نازت رو برات حفظ کنه و سایه شما و باباییش همیشه بالای سرش باشه ... دوستتون دارم و میبوسمت ....
آبجیــــــــــ حنانــــه
9 شهریور 93 19:12
تلگراف
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربونم ممنون از تلگرافت عزیز دلم , فدات بشم که قسمت نشد بیای قم گلم , ناراحت نباشیا عزیزم , انشاالله به زودی با خوانواده میای و کلی هم خوش میگذره و میری زیارت , مطمئن باش که حضرت معصومه از دلت باخبره و کللللللی دوستت داره دختر خوبم .. میبوسمت عزیزم ...
کتایون
9 شهریور 93 19:27
سلاااااااااااااااام چقدر دیر اومدم , وای چقدر خبببببببر داشتی تو مامان مهربون فاطمه گلی , از آخر شروع کنم یا از اول ؟ تولد وب دختر نازت مبارک , واقعا اگر نوشتن نبود و خاطره کردن روزهایی ک تو ذهن دخترت شکل نمیگیره ، بعدها واسش یه حسرت میشد , منم هنوز ک چیزی نشده و خبری نیس ، واس پسرم و دخترم وبلاگ زدم , تولد همسری هم مبارک باشه , چ کیکی ، چ کادوئی به به! عزززززززیزم یکی یک دونت دندون در آورده , الهی جونم , حتما بچه خیلی اذیت شده واس دندون , یه مثالی هست از قدیم ک صحت هم داره تو علم پزشکی , اگر مادری بدونه ک اولین دندون بچه ، چقدر درد آورده واسش و چقدر دردش میاره و اذیت میشه ، مادر حاضر میشه موهای سرش رو بفروشه اما به جبران تحمل و استقامت و این هدیه زیبا براش جشن بگیره . الهی ب خوشی , ب تندرستی , چقدر دیر اومدم! شرمنده من اصلا دسترسی ب نت نداشتم , همه ی این خبرهای خوش رو یه جا بهت تبریک میگم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام کتایون جان گل و دوست داشتنی و مهربونم ممنونم عزیز دلم بابت این همه محبت و تبریکاتت , منم دیر به دیر آپ میکنم و همه خبرها میمونه و یه جا میگم , چه جالب که برای دختر و پسر آیندت وبلاگ داری , چه چیز جالبی نوشتی راجع به جشن دندونی , انشاالله بتونم و منم برای فاطمه جونی یه جشن کوچولو ترتیب بدم .... باز هم ممنون بابت محبتات ... میبوسمت و دوستت دارم ....
کتایون
9 شهریور 93 19:29
عکسهای زیبای فاطمه ی زیبا رو هم دیدم , عمر باعزت داشته باشن , هم همسرت و هم دختر نازت و هم تو مامان نمونه , انشالله 120 ساله شین و جشن 120 سالگی بگیرین ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم از این همه محبت عزیز دلم , و باز هم خیلی ممنون بابت دعاهای خیرت دوست گلم , میبوسمت عزیزم ...
آبجیــــــــــ حنانــــه
10 شهریور 93 13:14
سلاااااام مامانی خیلی خیلی مرررررررسیــــــــ ک به فکر من هستید من خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید دوستوون دارم چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم به خاطر شما سعی میکنم دیگه نااراحت نباشم ولی شما هم به من قوول بدبد برام دعاا کنید خیلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خیلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خیلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دووووووووستووووووووووووون دارررررررررم قربوون لطف و محبت شما بشم من مامان مهربوووون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربون و دوست داشتنی من خیلی خیلی ممنون که به ما این همه محبت داری دختر مهربونم , عزیز دلم اصلا ناراحت نباش , من مطمئنم به زودی خواهی آمد برای زیارت گلم , اگه قابل باشم و لیاقت داشته باشم دعا خواهم کرد عزیز دلم , دوستت دارم و میبوسمت ...
مامان امیررضا
10 شهریور 93 18:34
سلام روز دخملی مبارک , انشاالله سال های سال دخملی در کنار شما شاد باشه و خوشبخت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین امیررضا کوچولو ممنون بابت تبریکت عزیز دلم , و باز هم ممنون از دعای خیرت و محبتت دوست خوب من ...
مامان امیررضا
10 شهریور 93 18:36
تولد بابایی فاطمه جونی هم مبارک , انشاالله سایش سالهای سال روی سر شما باشه , چه کیکی......په جشنی......چه شامی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم بابت تبریک تولد , دوست خیلی مهربونم , باز هم ممنون بابت دعای قشنگت و لطف و محبتت گلم ... میبوسمت و دوستت دارم ...
مامان امیررضا
10 شهریور 93 18:37
شکوفه زدن اولین مروادید هایی نازدونه هم مبارک , دیگه داری کباب خور میشی عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
چقدررررررررررر تبریک از طرف مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو ممنووووووووووووووووووون خاله جونم ... آره دیگه , کم کم کباب خور میشه دخملی ما ... میوسمت دوست خوب من ...
لي لي
11 شهریور 93 7:09
خصوصی خواهر .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام المیرای عزیز و گلم کامنتت رو دیدم و برات کامنت هم گذاشتم عزیز دلم ... برات بهترینها رو از خدا میخوام ... دوستت دارم و میبوسمت خواهر جونم ....
گلناز ( مادرانه های یک مادر حساس)
11 شهریور 93 10:33
انشاالله که 120 ساله بشه دخملت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و نازنین گل پسرا ممنون از دعای خیرت دوست خوب من ... انشاالله عزیزم ...
آبجیــــــــــ حنانــــه
11 شهریور 93 12:15
سلاااااااااااااااااااااااام امروز سه شنبه و ... وااااای نمیدونین چقدر دردناکه یکی رو از دوستای وبلاگیش جدا کنن الآآن من ببااااااااااااااااااااید قم باااااااااااااااااااااااااااااشم نع اینجاااااا ببهشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد همش انرژی منفی بود حال شما ؟ احوال شما؟ فاطمه جوووونیـــ چطوله ؟؟؟ موووووچ آبدااار کنیدش میبووسمتون ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و نازنین و عزیزم گلم قرار شد ناراحت نباشی و فکرش رو نکنی دیگه عزیزم , انشاالله به زودی میای قم برای زیارت عزیز دلم , ما هم خوبیم , خداروشکر , فدات بشم , دیگه بخند و ناراحت نبااااااااااااش دختر گلم , میبوسمت و دوستت دارم ...
مامان فاطمه
11 شهریور 93 12:46
سلام عزیز دلم دوست مهربونم فدای محبتت بشم زهراجووون ای قربون این دخمل بلایی که اینقده ناز و عزیز شده , دلم میخواد یه ماچ گنده از اون لپاش بگیرم تولد بابایی مهربون هم مبارک باشه , انشاالله همیشه سایش رو سرتون باشه... عزیزم اون کامنتی رو که دنبالش می گشتی رو اشتباهی خصوصی کرده بودی که من یه جوری درستش کردم راستی من اصلا منظورم به شما نبود دوست خوبم که گفتم دلگیرم , شما که نمره ات همیشه بیست بیسته
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جونی ممنون از این همه محبتت نسبت به ما و به خصوصی فاطمه جونی ما , و باز هم ممنونم بابت تبریکت و دعای خیرت دوست مهربونم , کلک چطوری کامنتمو پیدا کردی و بهم برگردوندی , کامنتم پیدا شد, آخییییییییییش امیدوارم هرگز ناراحت و دلخور نبینمت دوست گل من ... دوستت دارم و میبوسمت ...
بابا و مامان
11 شهریور 93 23:31
خصوصی عزیز دلم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جون ممنون بابت اعتمادت و محبتت عزیز دلم ....
بابا و مامان
11 شهریور 93 23:32
عزیز دلم روزت مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربووووووووووون بابت تبریکت ... میبوسمت دوست خوب من ....
بابا و مامان
11 شهریور 93 23:46
عزیز دلم یکسالگی وبلاگتون مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
و باز هم ممنونم بابت تبریکت عزیز دلم ...
بابا و مامان
11 شهریور 93 23:48
مبارک باشه نازی خانم , دوندونای قشنگت دارن یکی یکی در میان تا به جمع کباب خورا اضافه بشی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
وااااااااااااااای چقدرررررررر تبریک .... ممنووووووووووون خاله جونی .... میخوام کباب بخورمممممممم دیگه , آخ جووووووووووووووووووون
بابا و مامان
11 شهریور 93 23:48
عزیز دلم تولد همسری مبارک باشه , انشاالله همیشه سالم و سلامت و خرم باشید در کنار هم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونم دوست مهربون و عزیزم بابت این همه تبریک و کامنت و محبتت , باز هم ممنونم بابت دعای زیبا و خیرت , دوستت دارمممممممم و میبوسمت ....
بابا و مامان
11 شهریور 93 23:52
فدای اون صورت ماهت بشم من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنونمممممممممممم از این همه لطف و محبتتتتتتتتت مامانی محمد پارسا و یاسمن جوووووووونم , میبوسمتووووووووون ....
مهدیه
12 شهریور 93 9:09
واااای خدای من چقدر بزرگ شده این دخملک , هزار ماشاالله , دندونشم مبارک باشه . انشاالله کباب خور بشه به زودی ... تولد همسرتون رو هم تبریک میگم . انشاالله خوشی هاتون مستدام ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه سادات جونم ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبت و تبریکات و دعای خیرت , دوست خوب من چه عجب این طرفها , بابا دلتنگتون میشیم , زود به زود بیایین پیش ما گلم ,ما دوستتون دارییییممممم ... دوستت دارمممممم و میبوسمت ...
مامان آنیل
12 شهریور 93 23:41
سلام ممنون که به وبلاگ آنیل سر زدین . خدا دخترتون رو براتون نگه داره و انشالله زیر سایه شما و پدر گرامی بزرگ بشه.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آنیل جون خواهش میکنم , ممنون از محبتت و دعای خیرت دوست من . بازم منتظرت هستم ...
مامانی آواخانوم
13 شهریور 93 15:21
وای زهرا چقد برات نوشتم , توی یه چشم بهم زدن رفت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون گل و دوست داشتنی من , مامانی مهربون آوای نازم وااااااااااااااای عزیز دلم , چقدر دیدن کامنتت سورپرایزم کرد .... چقدر دلم برات تنگ شده بود ... چقدر با دیدن کامنتت دلم برات تنگ تر شد ... عزیز دلم همیشه به یاد و فکرت هستم ... میدونم که تو هرگز بی وفا نیستی و بهترین و باوفاترین دوست وبلاگی منی عزیزمممممممم فدای سرت گلم ... یه وقتی اینطوری میشه و کامنتت میپره و کفر آدم در میاد ... قربونت برم .... خوشحالم اومدی پیشم .... ما هم خوبیم .... خداروشکر فاطمه خیلی آرومتر شده و از وقتی دلدرداش بهتر شده , اذیتهاش هم خیلی کم و کمتر شده و داره میشه ... بچه مظلوم و آرومیه خداروشکر ... گلم خیلی مراقب خودت باش .... مراقب خودت و آوا و کوچولوی تو راهیت باش ... کمتر فکر و خیال بکن ... اینقدر خودتو آزار نده .... همه ما یه روزی اومدیم به دنیا و روزی هم میریم از این دنیا ... به فکر اون فندقی باش که تازه داره پا میزاره توی این دنیا و این تو هستی که مسؤولشی همه جوره و باید خوب پرورش بدی عزیزم .... پدرت از خوشحالی تو خوشحال و از ناراحتی و رنجت ناراحت میشه .... پدرت مطمئن باش که به احوالت آگاهه ... راضی به اذیت و ناراحتی تو و بچه هات نیست ... قدر بچت رو بدون .... کاری نکن که بعدا خدایی نکرده بچت آسیبی ببینه و نتونی جبرانش کنی عزیز دل من ... اونوقت پشیمونی سودی نداره نازنینم .... تورو خدا دیگه به روزهای بدت فکر نکن .... مطمئنم که روزهای خوبی در پیشه براتون .... یادته پارسال این موقع من باردار بودم و چه حال و استرسی داشتم .... یادته چقدر امید و دلداری بهم میدادی ..... گل مهربونم توکل کن به خدا و صبور باش ... براتون دعا میکنم اگه لایق باشم عزیز دلم ... همه چی درست میشه خوب من .... نگران نباش دوست خوب و باوفای من ... دوستت دارم و میبوسمت ...
مامانی آواخانوم
13 شهریور 93 15:32
اومدم چت نیستی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
عزیز دلم نبودم , ندیدم اومدی چت , ببخش منو فدات بشم ... میوسمتون .... مراقب خودت و آوا و طاها جونم باااااااااااااااااااااااااااشششششش .... دوستتون دارمممممممممممم ....
زن دایی آ رزو
14 شهریور 93 18:20
سلام عزیزانم . خوب هستین ؟ میبینم که فعالیت گروهیتون رو شروع کردین , با هم تولد میگیرین , آخ قربون اون لثه های خوشگل و خوشمزت بشم فندقم. روز دختر و دندونات مبارک باشه عزیز دلم , از دور یه ماچ گنده میکنمت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااامممممممم آرزو جونم , زندایی جون گل و مهربون و عزیز فاطمه جونی دیگه چه کنیم خواهر جونم , جای شماااااااااا خیلییییییییی خالی بود .... ممنونم از لطف و محبت و تبریکاتت آرزو جونم .... مثل همیشه مهربون و با محبتی عزیز دلم .... ما هم میبوسیمت و دوستت داریم زندایی جوووووووووون مهربووووووووون ...
شهره
14 شهریور 93 18:39
سلام دوست گلم روز دخترو با تاخیر به گل دخترت تبریک میگم یک سالگی وبلاگتون هم مبارک , انشاالله همیشه خاطرات خوبتون ثبت بشه تولد همسرتون هم مبارک , انشاالله همیشه سلامت و زنده باشن و سایشون بالا سر خانواده باشه ... وااااای چقدر خبر خوب کیک و پیتزا هم نوش جانتان واااااااای عروسک جون اولین مرواریدت مبارک افرین دختر زبر و زرنگ اینهمه کار یاد گرفتی خیلی دوستتون دارم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلامممممممممم شهره جون گل و نازنینم , مامانی مهربون آراز و سویل جونم ممنوووووووووووووووون بابت این همه تبریک و محبت دوست خوب من , و باز هم ممنون بابت دعاهای خیرت نازنینم ... خیلی مهربونی دوست جونییییییییی .... , خدا بچه های نازت رو برات حفظ کنه و انشاالله سایه بابایی و مامانی مهربونشون همیشه بالای سرشون باشه دوست گلم ... میبوسمت و دوستت دارمممممممممم ...
غزل
15 شهریور 93 17:13
چند تا تبریک بگیم مامانی ؟؟؟؟ به سلامتی ... چقدر اتفاق افتاده ها ... اونوقت مامانی تنبل همه رو با هم نوشته ... خوووو زود زود بیا ... انشاالله زندگیت پر از اتفاقهای خوووووووووووووووب باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جون گل و مهربون و عزیزم خوووووووووو وقت نمیکنم غزل جونی , اینقدر تنبلم یعنی ؟ انشاالله خدا یه دخملی بازیگووووووووووووووش بهت بده دوست جونی من , ممنونم بابت دعای خیرت دوست مهربونم .... دوستت دارم و میبوسمت ....
خاله شيدا و روشا
16 شهریور 93 8:14
سلامممممممم ميلاد امام رضا رو بهتون تبريک ميگم , الهی فدای فاطمه جونم بشم من ، چقدر بزرگ شده خوشگلكممممم . تولد بابای مهربون فاطمه جون هم مبارک باشه ، انشاالله ساليان سال سايشون بالای سر شما و دخملی باشه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جون ممنونم گلم , منم بهت تبریک میگم میلاد امام رضا علیه السلام رو , کم پیدایی و دیر به دیر میای دوست گلم , ممنون بابت محبت و تبریکاتت عزیز دلم , و باز هم ممنون بابت دعای خیرت .... دوستت دارم و میبوسمت ...
مامان بردیا شیطون
17 شهریور 93 13:47
روزت مبارک عسل خاله..... تولد بابایی هم مبارک باشه..... حسابی بلا شدی وروجک مروارید قشنگت مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین بردیا کوچولوی شیطون وااااااااااای چقدر تبرییییکککک , ممنون عزیز دلم بابت تبریکاتت و محبتت , دوستت دارم و میبوسمت ...
h.e
17 شهریور 93 17:03
دندونات مبارک عزیزه خاله خانومی تولد همسرتون مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مانلی جون ممنونم عزیز دلم از محبت و تبریکاتت , خوشحالم که اومدی پیشمون گلم , میبوسمت دوست خوب من ...
مامان الهام
18 شهریور 93 13:34
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما سر میزنین , منم عاشق فاطمه جون هستم و دونه دونه عکس هاش رو با عشق نگاه میکنم , خدا حفظش کنه . عزیز خاله رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سلنای خوشگلمممممممممم فدات بشم دوست مهربووووووونمممممم . ممنون که به فاطمه جونی ما اینقدر محبت داری و بهمون سر میزنی گلم , چشششششششششششم , حتما , اینم بوسسسسسسسس برای سلنای نازم و مامانی نازنینش ....
hamid
8 مهر 93 14:16
آمدم تا عرفه معرفتم کمتر شد , خواستم پاک شوم , پست شدم , بدتر شد , آمدم تا سر کویت به دو عالم ندهم , دادی ام دست خودم , کار از این بدتر شد . . . التماس دعا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
محتاجیم به دعا ...