فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

5 ماهگیت مبارککککککک دخملی من

1393/3/13 18:51
3,288 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام دخملی 5 ماههههههههههههه و نازنین و خوشگل و خوشمزه مامان و بابا

بوسبغلبوس

 

بوس  5 ماهگیت مبارککککککککککککک فدای تو بشم من بوس

محبت قربون چشمات و فدای خنده هات بشه مامانیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت محبت

 

 

متنظر نمیدونی چقدرررررررررررررررررررررر عاشقتممممممممممممممممممممممم متنظر

بغلخیلی دوستت دارم فاطمه جونم , خیلیییییییییییییییییییییییی بغل

محبت خیلی عاشقتم دخترم , خیلیییییییییییییییییییییییییییی محبت

محبتبوسبوسمحبت

 

 

تو خیلی ماه و ناز و دوست داشتنی هستی برای من ,

بغلبوس خیلی شیرینی برای من عزیز دلم , مثل عسلللللللللللللللللللل  بوسبغل

 

 

 

 

 

بوس  فدای این صورت مثل ماهت بشممممممم من  5 ماهه  مامان  بوس

 

 

 

 

فاطمه جونی نازنازی من , 14 خرداد ماه 1392  , تو 5 ماهه شدی و وارد ماه ششم زندگیت شدی خوشگل مامان ,محبتبوسمحبتبوس

این روزها خیلی بامزه تر و دوست داشتنی تر شدی عزیز دلم بغل و من رو با ناز و اداهات عاشقتر از قبل میکنی فدات بشممممممممم محبت , خیلی داری بازیگوش میشی چشمک , با اینکه هنوز نه چهار دست و پا میری و نه راه افتادی ولی از توی بغلم به سمت همه چیز میپری تا بگیریشون تعجب , توی بغلم که میبرمت این طرف و اون طرف دوست داری همه چی رو با دستت بگیری زبان , میخوام قطره " آ د " توی قاششقت بریزم و بهت بدم , با دست شیشه قطره رو میگیری از توی بغلم چشمک , قاشق رو میارم سمت دهنت اما زود خودت دست به کار میشی و قاشق رو میگیری قه قهه و من تا بیام نزارم و دستت رو بگیرم خرابکاری به بار میاد در نتیجش بدبو ,

 

 

وقتی توی بغلم نشستی و من دارم با لپ تاپ کار میکنم ( مثل الان ) , اونقدر ورجه وورجه میکنی زیبا و سمت لپ تاپ میپریچشمک و همچین کنجکاوانه چشم میدوزی به صفحه که انگار میدونی چه خبره این تو خندونک , کلا اونقدر کنجکاوانه به اطراف نگاه میکنی که  نگووووووووو فدای چشمات بشم من بوس و همیشه و در همه حال هم با نگاهت در تعقیب مامانی خندونک , ( بالاخره باید سر در بیارم ببینیم که مامانیم کجاها میره و میاد و داره چی کارا میکنه دیگه خندونک , آخه من دختلشممممم ناسلامتی چشمک )

 

 

اونقدر با دقت تلویزیون نگاه میکنی بوس , گاهی خیره میشی بهش بغل, البته موقتیه این زل زدنت چشمک ولی خیلی با دقته نازنینم بوس.

وقتی توی بغلمی تعادلت رو با موهای مامانی حفظ میکنی خندونک , مثلا میترسی بیفتی اینطوری خیالت راحته به یه جایی چسبیدی قه قهه , حالا نمیدونی به یه مو بندی دختر قه قهه , خسته نباشی واقعا خندونک , مو ندارم از دستت بدبو, تا میبرم بشورمت یا حمامت کنم یا توی بغلم بیگیرمت اول میچسبی به موهام راضی و خلاصه هر بار هم چند تار مو مییکنی با اجازه خانوم گل خندونکتعجب.

 

 

سه روزه یاد گرفتی جیییییییییییییییییییغ میکشی ناززززززناااااااااااااااززززززززز تعجب , چشم و دلم روشننننننننننننننن خندونک , یه جیغایی میزنی که نگوووووووووووو زبان , حالا دیگه وقتی چیزی میخوای و یا دوست داری پیشت باشم ولی من کار دارم و نمیتونم , و یا وقتی خوابت میاد شروع میکنی به جیغ زدن بدبو , خوبه وااااااااااااااللللللللللللاااااااااااااااااااااااا زیبا ,  اینم از شیرین کاریهای 5 ماهه شدنته شیرییییییییییییییین من بغل.

 

 

 

راستی اینو بگم نازنین دخترمممممممم زیبا , 10 روزیه که آب دهنت رو با فوت میدی بیرون خندونک و در این حین با دهنت صدا درمیاری بببببووووووووو قه قهه , کلی از آب دهنت میریزه بیرون چشمک , حالا چند روزه قطره هاتم که میدم همین کار رو با قطرت هم انجام میدی دخمل بلاااااااااااااااااا تعجب , حالا فکر کن چه خرابکاری به بار میاد وقتی قطرت رو فوت میکنی بیرووووووووووووووون بدبو , از دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت تووووووووووووووووو دخترررررررررررررررر بوسبغل.

 

 

اما یه چیزی که توی پنجمین ماه زندگیت ( 6 خرداد 1392 ) , خیلی من رو خوشحال کرد زیبا , دمررررررررررررر شدنت بود جشنجشنجشن , شب مبعث بود و ما از خونه مادرجون اومدین خونه آرام , گذاشتمت زمین , روی تشکت , و تو هم طبق معمول ورجه وورجه میکردی محبت و حسابی دست و پا میزدی بوس , البته چند وقتی بود که به پهلو برمیگشتی و اطرافت رو نگاه میکردی زیبا , قبلش هم خیلی دور خودت میچرخیدی و هر مدلی میخوابوندمت , میومدم و میدیدم 180 درجه فرق کرده خوابیدنت چشمک و چرخیدی حسابییییییییی زبان , خلاصه همینطور داشتیم من و بابایی نگاهت میکردیم زیبا که دیدیم داری تلاش میکنی برگردی محبت , چند بار تلاش کردی و  بالاخرهههههههههههههههههه موفققققققققققققققق شدیییییییییییییییی جشن  تشویقتشویقتشویقجشن.

 

خیلی خوشحاللللللللللللللللللللل شدیم و به من و بابایی عیدیییییییییییییییییی دادی حسابی .بوسبوسبوس

 

بعدش دیگه یاد گرفتی باهوش من بغل,  مدام دمر میشدی بوس , جالب اینکه حالا دیگه نمیتونی صاف بخوابی قه قهه , شبها موقع خوابیدن کلی بالش میچینم دورت زبان , آخه توی خواب هم دمر میشی بوس و نمیتونی برگردی و اینطوری از خواب بیدار میشی متنظر , خلاصه کافیه بزارمت زمین و یه لحظه ازت غاقل شم چشمک , میبینم دمری بغل,  موقع تعویضت که دیگه با هم کشتی میگیریم مادررررررررررررررر قه قهه , پاهات رو میگیرم که دمر نشی در حال تعویض دختر خوووووووووووووووووووببببببببببب خندونک , آخه من بخوووووووولمتتتتتتتتتتتتتتت خوشمزهبوسبغل.

 

 

خلاصه که خیلی عاشقم میکنی با ناز و اداها و دلبری کردنات دخملی دوست داشتنی و شیرین من بوس , میشینی توی بغلم و هر بار برمیگردی و من رو نگاه میکنی و میخندی محبت , یعنی اون موقع میخوامممممممم گازت بگیرمممممممممم زیبا ,

هر جا که باشی , توی کریرت , توی بغل بابایی , روی زمین یا توی تختت , تا نگاهت به من بیفته شروع میکنی به لبخند زدن و خندیدن بغل,  تازگیها هم که وسط شیر خوردن , از شیر خوردن دست میکشی و با دقت زل میزنی به من و بعد میخندی بوس , وایییییییییییییییییییی خیلی باحاله این لحظه و من میخوام بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اون موقع بوس بغلبوس.

 

 

خیلی عروسک دوست داری ناز نازی من محبت , البته به شرطی که خوشگل و قشنگ و خوش رنگ باشه چشمک , از عروسکهای زشت و بد قیافه و بد رنگ و بدقواره اصلا خوشت نمیاد چشمک ( در این مورد مثل مامانتی خندونک ) و هیچ عکس العملی نداری بهشون و اصلا نگاشونم نمیکنیچشمک, ولی اگه اونی باشه که میپسندی با دیدنش یه ذوقییییییییییییی میکنی که نگو محبت , شروع میکنی به صدا درآوردن و خودت رو به سمتش پرت میکنی بغل,

 

 

 

در حال حاضر هم علاوه بر جوجه اردکی که مامان جون عید برات خریده بود و تو عاشقش شدی از همون اول آرام, الان به آویز کالسکت که یه شیر خوش رنگه زیبا , و مورچه قرمز توی اتاقت که به دیواره و از نوزادی با اینکه خیلی کوچولو بودی اما خیلی بهش توجه میکردی زیبا , به پاندای صورتی رنگت که خودم وقتی توی دل مامانی بودی کادوی حرم رفتن برات خریده بودم زیبا , و به پاندای کرمی رنگت زیبا , و آویز موزیکال بالای تختت که پر از عروسکهای خوشگله و موزیک زیبایی داره زیبا , خیلی احساسات نشون میدی و دوستشون داری خانوم گل مامانننننننننننننننننن بوسبغلبوس.

 

 

چند تا عروسک کوچولو هم روی در یخچال چسبوندم که خیلی دوستشون داری محبت  و وقتی میبرم جلوی در یخچال همچین ذوق میکنی و میخندی که نگوبغل , اسم گذاشتیم برای این چهار تا عروسک  زیبا ,  " ململ , کپل , جیجی , منگول " خندونک , من این اسمارو صدا میکنمو تو میخندیییییییییییییی و به سمتشون میپری متنظر , تازه  جالب  اینکه وقتی جلوی یخچال هم نیستیم , ولی من این اسمارو صدا میکنم و تو میخندی و خوشت میاددددددددددددددد نازنینمممممممم بوسبغلبوس .

 

 

تازه وقتی نگاهت میکنم و بلند صدات میزنم "  جییییییییییییییییگررررررررررررررر " خیلی دوست داری و خوشت میاد و میخندیییییییییییییییییییییی .بغل

فدای تو بشممممممممممممممممممممم من عزیز دلم بوس , ملوسسسسسسسسسسسس مامان محبت , جییییییییییییییییگر مامان بغل, خیلییییییییییییییییی ماهی نازنین دختر من بوس.

 

 

خداروشکر , گوش شیطون کر ,  چند روزیه که خیلی خوب شده خواب شبت و شبها راحتتر میخوابی محبت , و من از این بابت خوشحال و راضی هستم آرام , البته در عوض , طی روز خوابت کم شده چشمک , یه کمی از این بابت اذیت میشی و گاهی هم کلافه میشی از اینکه کم خوابیدی طی روزچشمک و شروع میکنی به نق زدن و بدقلقی میکنی بدبو ,  ولی عوضش شب رو راحتتر میخوابی بوس و اذیت نمیشی فدای اون صورت ماهتتتتتتتتتتتتتتت و چشمای نازتتتتتتتتتتتتتتتتت بشممممممممممم من مامان بوسبغلبوس.

 

 

آخه چه کسی دیده که یه نینی کوکولو , همزمان توی بغل مامانیش هم شیر بخوره و هم انگشتش رو از اون بغل ببره داخل دهنش و مک بزنه تعجب خندونک و اونوقت با ناخنهاش هم مامانیششششششششش رو داغون کنه ؟بدبو , یه همچین وروجکی هستی توووووووو خندونکبغلبوسبغل.

 

 

 

محبت  توی قلب مامان جا دارییییییییییییییییی خانوم کوچولوی منننننننننننننن  محبت

 

 

 

 

متنظر بقیه عکسهای فاطمه جونی در ادامه مطلب متنظر

 

متنظر لطفاااااااااا برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برویییییییییییییییییید....... متنظر

 

 

محبت خنده هات رو قربوووووووووووون نازنازمممممم که اینطوری بابایی رو نگاه میکنی محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توی این دو تا عکس پایین ,  ساعت 2 شبه تعجب ,

 

من دیگه خیلی خسته شده بودم خواب آلود و بابایی اومد تورو از من گرفت  زیبا,

 

و بعد بابایی خواست به زور بخوابونه شما رو متنظر ,

 

اونوقت تو هم که خیال خوابیدن نداشتی خندونک ,

 

و توی بغل بابایی اینطوری داری نگاهش میکنی و میخندی بوسمحبت

 

بابایی هم از خنده ی تو خندش گرفته بوددددددددددد خنده

 

البته بابایی مهربون بعد از کلی تلاش که نتونست بخوابونتت اینطوری شد از دستت عصبانیبدبو

 

 

 

 

 

 

نازدونه خانوم مامانی , اصلا هم عین خیالش نیست که ساعت از نیمه شب داره میگذره متفکر

 

نمیگی مامانی خسته است و بابایی هم باید بره صبح زود سر کارررررررر نهدلخور

 

بوس فدای خندیدنهای زیباتتتتتتتتتت  بشممممم که لثه های خوشگلت میاد بیرون بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

پیش بابایی و روبروی تلویزیون نشستی , زیبا

 

گاهی بازی میکنی و گاهی تلویزیون میبینی عسللللللللللل شیرینممممممم  بوسمحبتبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

رفتم آشپزخونه به کارام برسم و اومدم دیدم اینطوری داری با اشتها دست میخوریییییییی نه

 

بوس مدل دست خوردنشو ببین  بوس

 

 

 

 

 

 

 

اونوقت بهت میگم : " فاطمه , مامان , دستتو از دهنت بیار بیرون , این چه کاریه ؟ " نه

 

توام همینطوری با ملچ و مولوچ دست میخوری و زل زدی به بابایی متنظر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متنظر دخملی 5 ماهه من جدیدا داره به کشفهای جدیدی میرسه  متنظر

 

و اون هم کشف پاهاش و انگشتهای پاشه خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

" مامان خانومی من لو رفتی , دیدمت دالی یواشکی از من عکسسسسسسسس میگیلیا " خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس این عکس رو خود بابایی ازت گرفته وقتی توی بغلش نشسته بودی بوس

 

 

 

 

 

 

 

بغل فدای این نگاه زیباتتتتتتتتتتتت جیگرممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت اینم بابایی خودش با دست نگهت داشته و از بالای سر ازت عکس گرفته محبت

فدای تعجب کردنتتتتتتت بشه مامانی بوسبوسبوس


 

 

 

 

 

 

 

بغل قربون این تلویزیون نگاه کردنت و این دقتت بشمممممممم من  بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت عاشققققققققققق این نگاهتممممممممممممم محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

چه لمی دادی روی پای بابایی و تلویزیون میبینی شما دخمل بلااااااااا زیبا

 

کلا راحتی شماااااااااااااااا خندونک

 

انگشتای دست هم که طبق معمول توی دهن خندونک

 

و انگشت شصت پات هم طبق معمول گرفتی بالا تعجب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متنظر این چهار تا عکس پایین مراحل دمر شدن دخملیهههههههههه متنظر

 

اول به این صورت خوابیدی , زیبا

 

 

 

 

 

 

هنوز چند لحظه نشده شروع میکنی به حرکت چشمک

 

 

 

 

 

 

بوس خودت رو میچرخونی زیبا

 

 

 

 

 

 

بوستشویق حالا موفق شدییییییییییییییییییییی  تشویقبوس

بغل عزیزمییییییییییی بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

از وقتی دمر شدن یاد گرفتی , توی کریرتم میخوای دمر بشی و یه وری میخوابی توش بوس,

ای بلااااااااااااااااااااااااااا چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل ببین توی تختت چه مدلی خوابیدی بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدش هم بیدار شدی و دست و پاهات رو آوردی بیرون از لای میله هاش متفکر

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم تا گذاشتمت توی تختت تا بازی کنی , بلافاصله دمر شدی بازم زبان

 

حالا دیگه نمیشه صاف باشی و همش دمری خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدش صدات زدم و گفتم : " فاطمه دوباره دمر شدی ؟ " زیبا,

 

بغل اینطوری نگاهم کردییییییییییی  بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوشمزه آخرش من تورو میخورمممممممممممممم خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت بابایی داره تابت میده و تو هم چشمت به تلویزیونه محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت عشقمییییییییییییییییی آخه تو نازممممممممممم محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس دمر شدی و چشمت خورده به جوجه اردکت و ذوق کردیییییییی بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل همیشههههههههههههه دوستت دارم عروسکککککککککک من  بغل

 

پسندها (16)

نظرات (48)

ترنم
16 خرداد 93 20:54
ماشاالله , هزار ماشاالله خدا واست ببخشه این دختر ناز و شیرینو , ای جااااااااااااانم , با این عکسا دل منم بردی زهراجون حسابی از طرف من بوس بارونش کن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ترنم جون مهربون و عزیزم خیلی ممنونم عزیز دلم بابت محبتت نسبت به من و فاطمه جونی , خوشحالم به ما سر زدی دوست گلم , بازم منتظرت هستم عزیزم , چشمممممممممممم , حتما گلم .
مامان فتانه
16 خرداد 93 22:13
وااااااااااااووووووووووووووووووو چقدررررررررررررررر عکس ... عزیزم 5 ماهگیت مبارک گلم .... خیلی نازی گلم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جونم ممنونم دوست نازنینم بابت تبریک و محبتت نسبت به فاطمه جونی , خوشحالم بهمون سر میزنی عزیزم , بازم منتظرت هستم .
مامانی
17 خرداد 93 9:41
سلام عزیزم دعوت شدید به امری خدا پسندانه , تشریف بیارید , منتظرتونم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و مهربونم اوووووووووووووووووووومدممممممممممممممممم ممنونم از دعوتت دوست عزیزمممممممم .
آبجیــــــــــ حنانــــه
17 خرداد 93 10:42
مبـــــارکـــــــــــــهـ عشقـــــم چه دختر مــاهیـــــ دوستت دارم بــهتریـن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام آبجی حنانه جون مهربونم خیلی ممنووووووونم عزیز دلم از این همه محبتت ما هم دوستت داریییییییییممممم گل مهربوووووووووون
مامان آوا
17 خرداد 93 13:17
الهی قربونت بشم من , 5 ماهگیت مبارکککککککککککک باشه عزیز دلم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آوا جونم خدا نکنه دوست گلم , خیلی ممنونم عزیز دلم بابت تبریک و محبتت , فدات بشممممممممم دوست نازنینممممممم , خوشحالم میای پیشمون عزیزم .
خاله شيدا و روشا
17 خرداد 93 14:14
قربونت برم من خاله جونمممممممممممممممممم , تبريک ميگم دمر شدنت رو جيگرم , انشاالله زود زود زود چهاردست و پا بری و خودت بری جاهای جديد خونتون رو كشف كنی , ( درگوشی با فاطمه جون : فاطمه جونم يه جاهای خوشگلی توی آشپزخونه هست كه از چشمت دور مونده ، مثل كابينت قابلمه ها يا سبد سيب زمينی پيازها ، اينقدر خوبه بری باهاشون بازی كنی ) چيه مامان خانوم چپ چپ نگام ميكنی ؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت و لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , انشاالله که همینطور باشه و زود پیشرفت کنه گلم , ولی با جاهای جدید و کشف و اینها موافق نییییییسسسسستم عزیزمممممممممم , همنطوری بازیگوشه دخملی , وای به وقتی که کار به کشف و اینها برسههههههههههه دست شما درد نکنه خاله جون , حالا دیگه از این کارا یاد فاطمه جونیییییییییییی میدیییییییییییییییییییییی میخوای من اینطوری بشمممممممم چپ چپ نگاه کردنممممممممم داره دیگه خانوم خانومااااااااا دوستت دارمممممممم دوست مهربوووووووووونممممممممم .
مامان صغر ی
17 خرداد 93 15:45
خانم خانما فدات بشم , چقدر بزرگ شدی ماشاالله
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سینا کوچولو خوشحالم بازم اینجا میبینمت دوست گلم , ممنونم از لطف و محبتت عزیز دلم نسبت به فاطمه جونی .
مامانی
17 خرداد 93 16:01
سلام خانومی با عرض پوزش , جزء های 29 و 30 قبلا رزرو شدن , لطفا شما جزء دیگه ای انتخاب کن , ممنون مهربونم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنینم باشه دوست مهربونم , انتخاب میکنم و میام پیشت عزیز دلم .
مامانی
17 خرداد 93 16:05
5 ماهگیت مبارک فاطمه ناناسم , خدا بهت ببخششه مامانی این گل دختر عسسلو , از طرف من یه ماچ محکم از لپش بخور .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و مهربووووووووووووونم ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت و دعای خیرت نازنینم , چشمممممممممممم عزیز دلمممممممممممم . دوستت دارممممممممممممممم.
زن دایی آرزو
18 خرداد 93 3:43
سلام عزیز دلم جیگرم 5 ماهگیت مبارککککک باشه , نازنینم لباس نارنجی خیلی بهت میاد , خییییییللللیییییییییی دوستت دارم , میییببببوووسمت عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام زندااااااااااااااااااااااااااااااایی جون گل و مهربووووووووووووونم ممنونم آرزو جونم بابت تبریکت عزیز دلم , مثل همیشه با محبتییییییییییییییی گلم , ( زندایی جون لباس نالنجیم لو همون موقع که مامانی داشت ازم عکس میگلفت یواشکی , منم یواشکی خلابکالی کلدم توش و حسابی کثیف شدش ) ما هم شما رو دوست داریییییییییییییییییم زندایی جون نازنییییییییییییییییینممممممممم. میبوسمت خواهر جونممممممممممممم. دلم برات حسابی تنگ شده آرزو جونم .
مامان کیان
18 خرداد 93 3:53
5 ماهگیت مبارک گل دخمل ناز و شیطونم . بووووووووووووووووووووووووووووس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولو ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت دوست نازنینم . میبوسمتتتتتتت.
مامان کیان
18 خرداد 93 3:54
عزیزم کیان بیدار شده نمی خوابه , ببخش فدات شم , دوباره میام .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین کیان کوچولو خواهش میکنم عزیز دلم , این حرفها چیه , به کوچولوی نازنازیت برسسسسسسس. میبوسمتتتتتتتت دوست گلم . منتظرت هستم عزیزم .
مامان نیکا
18 خرداد 93 12:30
5 ماهگیت مبارک عروسک کوچولو , ماشاالله خیلی ناز شدی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نیکا جونم ممنونم بابت تبریک و محبتت نازنینم . خوشحالم که اومدی پیش ما عزیز دلم . بازم منتظرت هستم گلم .
معصومه
18 خرداد 93 14:16
بخورمتتتتتتتتت جوجه ی من .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون گل و خوبم , مامانی مهربون کنجد خاله عزیزم چه عجب یادی از ما و فاطمه جونی کردی گلم ؟ خوشحالم بازم اینجا میبینمت , بازم منتظرت هستم دوست خوب من . مراقب خودت و کنجد کوچولوی خاله باش .
زن دایی آرزو
18 خرداد 93 19:46
سلام به زیباترین دختر روی زمین فندقم 5 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم لباس نارنجی خیلی بهت میاد دیشب کامنت گذاشته بودم انگار نیومده , خییییلللللیییییییییی دوستت دارم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام زندایی جون گل و نازنینممممممممممم ممنونم خواهر جونم که این همه به من و فاطمه جونی محبت داری و جویای حالمونی گل مهربونمممممممممم . ممنون بابت تبریکت عزیز دلم , عزیز دلم کامنتت اومده بود , ببخش دیر تایید کردم عزیزم , وقت نکرده بودم پاسخ بدم و تاییدش کنم گلم , این دخملی که دیگه وقتی نمیزاره برام فدات بشم , بازم ببخش که دیر شد پاسخ کامنتت مهربونم , دوستتون داریییییییییییییمممممممممم و میبوسمتتتتتتتتتت .
مامان سما
19 خرداد 93 10:58
سلام دخمل شیرینم . 5 ماهگیت مبارک . خدا تورو برای مامان و بابای خوبت حفظ کنه و سایه اونا رو بالای سر تو نازنینم نگه داره . انشاالله عاقبت به خیر بشی دخترم . این بهترین دعاییه که میشه در حق شما فرشته های کوچولو کرد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آترین جونم ممنونم خاله جون خوب و مهربون بابت تبریک و دعاهای خیر و قشنگتتتتتتتتت . خوشحالم که بازم اومدی پیش ما دوست نازنینم , انشاالله که همینطور باشه , واقعا عاقبت به خیری بهترین چیزه عزیز دلم .
مامان هستیا
20 خرداد 93 8:50
خوشگل خاله 5 ماهگيت مبارک باشه , ماشاالله چه دخملی دوست داشتنی و نازی هستی , بخورمت خاله ای
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین هستیا جون خیلی ممنونم دوست خوبم بابت تبریکت , از محبتت و لطفت نسبت به فاطمه جونی هم ممنون عزیز دلم . خوشحالم بهمون سر زدی . بازم منتظرت هستم عزیزم .
مامان یاسمین
21 خرداد 93 0:41
یعنی میگی میشه به گذشته برگشت بگذریم , ماشاالله که نازه دختر گلت , منم دقیقا با یاسمین همین مشکلاتو داشتم و دارم , تا درست بشه همه چیز , کلی کار داره خدا نگه داره براتون
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین یاسمین جون زمان واقعا زود میگذره و همه چیز تبدیل به خاطره میشه , حالا چه تلخ و چه شیرین , امیدوارم همیشه خاطرات و زندگیهامون شیرین باشه و شیرینیها ثبت بشه عزیزم . ممنونم عزیز دلم بابت محبتت , همه مامانها کمابیش با کوچولوهای بازیگوششون مشکلاتی شبیه به هم دارن گلم , بله عزیزم , تا بخوان بزرگ بشن و یاد بگیرن خیلی چیزهارو زمان لازمه , ممنونم دوست خوب من , خدا دختر ماهت رو برات حفظ کنه گلم .
ماماني پرنيان
21 خرداد 93 9:34
سلام عزيزم 5 ماهگيت مبارک خاله , الهی فدای دست خوردنت بشم من عروسک .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین پرنیان جون ممنونم بابت تبریکت خاله جون مهربونم , خدا نکنه عزیزدلم , خوشحالم بهمون سر زدی دوست خوب من , بازم منتظرت هستم عزیزم .
مامانی آواخانوم
21 خرداد 93 17:06
سلام زهرا جان , خوبی ؟ فاطمه عزیزم چطوره ؟ خصوصی برات گذاشتم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون عزیزم , مامانی گل و مهربون آوا جونم ما خوبیم فدات بشم , فاطمه هم خیلی بهتره گلم , نگران نباش عزیزم . ممنونم از زحمتی که کشیدی و برام کامنت گذاشتی عزیز دلم . ممنون به یادمی و میای و بهم سر میزنی فدات بشم . خوشحال میشممممممممممم میبینمت به خدا . دوستت دارممممممممم خواهر جونم . مراقب خودت باششششششششششش.
مامان فاطمه
21 خرداد 93 17:32
سلام عشق خاله 5 ماهگیت مبارک نازنینم فدات بشم که اینقده ناز شدی , مخصوصا تو عکس دومی خیلی جیـــــــــــگر شدی قربون اون تعجب کردنت برم من که اینقده بامزه است دست خوردنتو قربون دخمل کوشولوی من
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جونی خیلی ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت و محبتت نسبت به فاطمه جونی . خوشحالم که دوست خوب و مهربون و بامحبتی مثل تو دارم گلم. باز هم منتظر کامنتای پر از لطفت هستم عزیزم . میبوسمت .
مامان علیرضا (mahtab)
21 خرداد 93 23:42
رمز رو خصوصی براتون گذاشتم ... ديدينش ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون علیرضا کوچولو بله عزیزم , دیدم , ممنونم از محبتت دوست گل من .
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 93 15:49
الهی فدات بشم من , وای ماشاالله چقده شما نازی عزیز دلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جونم خدا نکنه عزیز دلم , ممنونم از لطف و محبتت دوست گل من . خوشحالم بهمون سر میزنی مهربون , بازم منتظرت هستم عزیزم .
مامانی
22 خرداد 93 19:49
سلام به زهرا جون گل خودم و فاطمه نازش خانومی عید آقامون امام زمان رو صمیمانه بهت تبریک میگم . انشاء الله از منتظران حقیقی اون حضرت باشیم . التماس دعا توی این شب عزیز
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنینم خیلی ممنونم عزیز دلم از این همه محبتت نسبت به من و فاطمه جونی . منم این عید بزرگ رو بهت تبریک میگم دوست خوب من . انشاالله , محتاجیم به دعا عزیزم .
مامان محمدصالح جون
23 خرداد 93 18:45
می آید آنکه دلش با ماست , دنیا به خاطر او برپاست , آن کس که قامت رعنایش قد قامت همه گل هاست , یک بی نهایت بی تفسیر , یک بی شباهت بی همتاست اینجا … اللهم عجل لولیک الفرج .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد صالح کوچولو ممنون از کامنت زیبات دوست خوب من . عیدتون مبارک . اللهم عجل لولیک الفرج . بازم پیش ما بیا عزیزم , خوشحالم میکنی .
مامان مهرناز
24 خرداد 93 9:09
5 ماهگیت مبارک خوشگل خانم , خیلی دوستت دارم فاطمه جونی , عکسات خیلی ناز بودن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جونم ممنونم خاله جون مهربونممممممممم , ما هم شما رو دوست داریمممممممم. خیلی ممنون از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , دوست نازنینمممممممم .
فریبا
24 خرداد 93 19:59
عزیزممممممممممممممممممممممممم خاله جونم 5 ماهگیت مبارک , زهرا جون خدا حفظش کنه گل دخترتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو , بالاخره تونستم بیام وبت و ببینمششششششششششششششششششششششششششششششش , التماس دعا .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و مهربونم , مامانی نازنین فندق کوچولوی تو راهی ممنوووووووووونمممممممممممم خاله جون مهربوووووووووووووووووووووووووووونممم . خوشحالم که به وبلاگ ما اومدی و سر زدی عزیز دلم , خدا نینی خوشگل تو رو هم برات حفظ کنه و سالم و سلامت و با دل خوش توی بغل بگیریش انشاالله عزیزم . ممنون از محبت و لطفت عزیز دلم , باز هم پیش ما بیا , خوشحالم میکنی دوست گل و نازنینم . محتاجیم به دعا . میبوسمتتتتتتتتتت .
مامان گیسو جون
24 خرداد 93 23:13
سلام عزیزم ای جونم , من فدای این دخمل 5 ماهه ناناز و تپلی بشم . عاشقشم . بوسسسسسسسسسسسس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گیسو سادات عزیزم خدا نکنه عزیز دلم , ممنونم از لطف و محبتت دوست نازنینم . ما هم شما رو دوست داریم خاله جوووووووووووووون مهربووووووووووووووووونننننننننن . بوووووووووووووسسسسسسسسس برای گیسو سادات و مامانی گلشششش.
غزل
25 خرداد 93 9:23
5 ماهگیت مبارک .... عسل خانوم ... خدا انشاالله از چشم بد دورش کنه ... ماشاالله خیلی نازه ... یه دختر دارم شاه نداره اینه ها , .... ماشششششششاالله
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزل جون خوب و نازنینم ممنونم از تبریک و محبتت عزیز دلم نسبت به فاطمه جونی . چشمات ناااااااااااااااااااااازه عزیزم , خوشحالم که پیش ما اومدی و بهمون سر زدی , بازم منتظرت هستم عزیزم , خوشحالم میکنی دوست گل و مهربون من . میبوسمت .
مامان الینا جونی
25 خرداد 93 17:04
سلام عزیزم وایییییییییییی ماشاالله , خدای من چه نگاههای نافذیییییییی داره این دخمل بلا و شیرین عسل , میخوای قورتش بدی وقتی اینطوری ذل زده و نگاه میکنه , اوخخخخخخخخ مامانی از طرف ما چندتا ماچ آبدارش کننننننننننننییییییی , حتماناااااااااااااااااا ,
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون الینا جونی ممنونم عزیز دلم از این همه محبت و لطفت نسبت به فاطمه جونی , چشمممممممممممممم عزیزم , بوس بوسیش میکنم از طرف شما دوست مهربونم ,
زینب مامان نازنین زهرا
27 خرداد 93 0:29
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مااااشاالله چقدر جیگر شده این دخمل ما , خدا برات نگهداره , اسپند دود کن براش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرا جونم خوشحالم که بهمون سر زدی دوست خوب و گل من . ممنونم از لطف و محبتت عزیز دلم نسبت به فاطمه جونی , خدا دخملی خوشگل تورو هم حفظ کنه برات عزیزمممممممممممم . چشمممممممم عزیز دلم , حتمااااااااااااااااا .
رزیتا مادر آرمیتا
27 خرداد 93 0:39
زهرای عزیزم سلام گلم ببخشید که خیلی دیر اومدم , حسابی مشغول بودم و متاسفانه دسترسی به نت هم نداشتم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام به روی ماهتتتتتتتتتتتتتت مامانی گل و نازنین آرمیتا جون و ماتیار کوچولو خواهش میکنم گلم , قدم نو رسیده مبارکککککککککک رزیتا جونم , میدونم که سرت شلوغ بوده و درگیر زایمان و نینی بودی , خداروشکر که همگی سالم و سلامتین عزیزم , ممنونم که به یادم بودی و بهمون سر زدی گلم , خوشحالم کردی دوست خوب من . بازم منتظرت هستم و میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتت .
رزیتا مادر آرمیتا
27 خرداد 93 0:41
الهی قربون فاطمه کوچولوی نازنین بشم من , ماشاالله ، هزار الله اکبر چقدر ناز و ملوس شده . انشاالله خدا واستون نگهش داره .... بـــــــــــوس . وااااااااااااااااااااااااای دلم میخواد لپاشو گاز بگیرم . بوس بوس بوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام رزیتا جون مهربون و گلم ممنونم عزیز دلم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . ممنونم گلم , خدا کوچولوهای خوشگل و ناز تورو هم برات حفظ کنه عزیزممممممممم. میبوسمتتتتتتتتتتتتت .
رزیتا مادر آرمیتا
27 خرداد 93 14:21
فدای تو دوست خوب و نازنینم زهرا جون دوستت دارم ...... عزیزم تو و دختر خوشگلتو می بوسم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آرمیتا جون و ماتیار کوچولو خدا نکنه عزیز دلم , خیلی ممنونم دوست خوب و مهربونم , منم دوستت دارمممممممممم منم میبوسمتووووووووووووووووونننننننننننننننننننن .
معصومه
27 خرداد 93 21:28
ارادت ما به فاطمه خانوم و مامان گلش جاودانه است , ممنون سر میزنی بهمون , من هنوز نت ندارم اما گاهی هزار تومن میخرم از مبین نت و میام تا انشالله ماه بعد یه 6 ماهه شارژ کنم . شما خوبی ؟ دخترک نازنینت خوبه ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون گل و عزیزم , مامانی مهربون کنجد خالش خیلی ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به ما , دیگه نگرانت شده بودم , فکر میکردم نتت درست شده بعد از پست آخری که گذاشتی عزیزم , خداروشکر که هم خودت و هم دختر نازنازیت خوب و سلامتین گلم , انشاالله که نتت هم به زودی درست میشه و باز هم میبینیمت , ما هم خوبیم عزیزم , فاطمه جونی هم خداروشکر خیلی بهتر شده دوست خوب من . میبوسمت گلم .
مامان زیبا
28 خرداد 93 3:01
عزبزکم ماشاالله چه زرنگی , چه وبلاگ خوشگلی , من که زیاد وقت نمیکنم , فدای گل دخترت , ماشاالله چه بزرگ شده .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیرحسین کوچولو ممنونم عزیز دلم از محبتت نسبت به فاطمه جونی , عزیزم من هم خیلی وقت نمیکنم , با این وروجکها که دیگه وقتی نمیمونه , من بیشتر صبحها که دخملی خوابه میام و گاهی هم بعد از ظهرها که میخوابه , ممنون دوست خوب من که بهمون سر زدی , بازم منتظرت هستم , خوشحالم میکنی گلم .
مامان ماهان
30 خرداد 93 1:16
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند ، نمی دانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود ، من هم بهترین را برایت آرزو می کنم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین ماهان کوچولو ممنون از کامنت بسیار زیبات دوست خوب من . خوشحالم که باز هم اینجا میبینمت عزیزم , منتظرت هستم همیشه دوست گلم . من هم برای تو بهترین رو آرزو میکنم عزیز دلم .
مامان ماهان
30 خرداد 93 1:19
الهییییییییی فدات شم خاله جون , کاش بودی کنارم , اونقد ماچت میکردم و فشارت میدادم که گریه کنییییییی از بس نازی , انشاالله هزار ساله بشی عزیز دل خاله .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون ماهان کوچولو ممنووووووووووووووووووونم خاله جون خوبممممممممممم , ولی من زود گریم میگیره خاله جونم و دیگه به زووووووووووررررررررررر ساکت میشماااااااااااااااااا. ممنونم از محبتت و لطفت عزیز دلم نسبت به فاطمه جونی . میبوسمت دوست خوب من .
مامان امیررضا
30 خرداد 93 12:45
وااااااااااااااااااااااااااااااای دختری ما چقده بزرگ شده و ماه....... دلم میخواد بخورمش........فدای اون خنده هات , الهی چه غلتی میزنی.......مامانی مواظبش باش یه موقع از روی کریر نیفته .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو ممنونم عزیز دلم از این همه محبتت نسبت به فاطمه جونی . خوشحالم که بازم اینجا میبینمت عزیزم , همیشه از دیدنت خوشحال میشم دوست مهربونم . چشممممممممممممم خاله جون مهربون , بیشتر مراقبش میشمممممممممممممم.
پگاه مامان آرتین
30 خرداد 93 18:37
عزیزم ممنون که به ما سر زده بودید . دختر نازی دارید , خدا حفظش کنه.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آرتین کوچولوی ناز خواش میکنم عزیز دلم , خوشحالم که اومدی پیش ما دوست خوب من . باز هم منتظرت هستم عزیزم , از دعای خیر و همینطور محبتت نسبت به فاطمه جونی هم خیلی ممنونم دوست مهربونم .
بابا و مامان
31 خرداد 93 9:05
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنونم دوست خوب من که به ما سر میزنی . بازم منتظرت هستم عزیزم .
مامان بردیا شیطون
31 خرداد 93 14:56
$$$$$$$______$$$$$$$ __$$______$$$__$$$_____$$ _$$_________$$_$$________$ _$___________$$$_________$ _$__________$$_$$________$ _$$_________$$$$$_______$$ __$$_________$$$_______$$ ____$$________$_______$$ _____$$$_____________$$ _______$$__________$$ __________________$$ _________________$$ ________________$$ _______________$$ _______________$$ _______________$$$__$$ ________________$$_$$$ ________________$$$$$$ _________________$$$$$$ ______________$$$$$$$$$$ سلام به دوست همیشگی فدات بشم , ماشاالله..... مبارک باشه...... عاشقتم عسل خاله , چه کارایی میکنی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون ممنونم دوست خوب و عزیزم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . خیلی ممنونم خاله جون مهربونننننننننننننن, میبینی چه بازیگوشی شدم من خاله , خوشحالم باز هم اینجا میبینمت دوست مهربونم , بازم منتظرت هستم عزیز دلم .
زن دایی آرزو
31 خرداد 93 23:36
سلام عزیزم خوبی ؟ فندق من حالش خوبه ؟ دلم براش یه ریزه شده ؟. تبریز کی میرین ؟ فاطمه جونی منو بووووووووووووس کن . ازش فیلم هم بگیر و برام بفرست .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااام آرزو جووووووووووووووون گل و مهربوووووووووووووووونمممممممممممم ما خوبیم عزیز دلم , فندقی هم خوبه و حسابی بازیگوش شده زنداییییییییییییییییییی جووووووووووووووووونشششششششششش . ما هم دلمون تنگ شده براتون , فعلا معلوم نیست عزیز دلم , شما چی گلم ؟ ماه رمضون چابهارین یا تبریز ؟ چشممممممممممممممم زندایی جون گل و مهربووووووووووووووون , اینم بوسسسسسسسسسسسس از طرف فاطمه جونی برای خاله زندایی جونششششششششش. عزیزم خودت که میدونی دوربین گوشی آقای پدر عکس رو هم به زور باهامون همکاری میکنه , اصلا نمیشه باهاش فیلم گرفت متاسفانه گلم , اونقدرم دوست دارم از لحظات خاطره انگیز فاطمه کلی فیلم بگیرم اما نمیییییییییییییییییشهههههههههههههه میبوسمتتتتتتتتتتتت . ممنون به یادمون هستی و بهمون سر میزنی و کامنت میزاری آرزو جون گلممممممممممم .
ماماني پرنيان
1 تیر 93 10:04
سلام عزيز دلم خوبی خواهری ؟ كجايی عزيزم , كم پيدايی ؟ دخمل بلا چطوره ؟؟ خاله قربونش برم , می بوسمتون گلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون پرنیان جونم خوبم عزیز دلم , ممنونم خواهر جون که به فکرمی . دخمل بلا هم خوبه و مشغول بازیگوشیه خانوم خانوما , عزیزم مشغول بچه داری هستم حسابی و وقت آزادم کمه گلم , اما همیشه به یاد دوستای عزیزم هستممممممممم فدات بشم , خودتم که کم پیدا شدی دوست خوب من , خیلی ممنونم عزیز دلم از محبتت نسبت به من و فاطمه جونی , بوسسسسسسسسسسسسسسس برای پرنیان جون و مامانی نازنینشششششششش
مامانی
1 تیر 93 11:03
سلام به مامانی گل و مهربون و سلام به وروجک نازش خوبی خانومی ؟؟ لواشکت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟ انشاء الله همیشه سالم و سلامت باشید , خانومی ممنون بابت دلتنگی ها و سرزدنات , عزیزم منم خیلی دلم براتون تنگیده , دورادور میام و ازتون خبر میگیرم . انشاء الله همیشه سالم باشین و خوشحال , واسم خیلی دعا کن زهرا جون , خیلی دوستتون دارم و از همین راه دور فاطمه جونی و مامان مهربونشو میبوسم. یا علی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااام فریبا جون گل و نازنین و مهربونمممممممممممم ما خوبیم عزیزمممممممم , لواشکککککککککک هم خوبه فدات بشم , چقدر خوشحالم که اینجا میبینمت عزیز دلم , ممنونم که به یادمون و به فکرمون هستی و میای پیشمون , دلم برات تنگ شده بود حسابیییییییییییی , امیدوارم که همیشه سالم و سلامت و خوشبخت و شاد باشی و به آرزوهای خوبت برسی هر چه زودترررررررررررررررررررررررررر انشاالله , من هم خیلی دوستت دارممممممممممممممممم و میبوسمتتتتتتتت . باز هم منتظرت هستمممممممممممم دوست مهربون من .
زن دایی آرزو
1 تیر 93 23:44
سلام عزیزم ماه رمضون چابهار هستم , ولی بعد ماه رمضون میرم تبریز , کاش مبتونستبن شما هم بیاین , دلم برای فاطمه خوشگله یه ریزه شده . حیف شد فیلم نمیتونی بگیری . از طرف من محکم بوسسسسسسسششششششششششش کن
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام زندایی جووووووووووووووووون گل و مهربوووووووووووووون عزیز دلم امیدوارم جور بشه و ما هم بریم تبریز و اونجا همدیگر رو ببینیم فدات بشم , ما هم دلمون براتون یه ریزه شده مهربونمممممممم , دعا کن یه گوشی خوشگل بخرم تا تند تند برات فیلم بگیرمممممم گلم , میبوسمت آرزو جون عزیزمممممممممممم , خیلیییییییییییی ممنونم که به یادمون هستی و بهمون سر میزنی خاله زندایی جووووووووووون نازنیییییییییییییییییییین .
غزاله
2 تیر 93 16:11
سلام , خوبین ؟؟ ماشاالله چقدر نازه دخترتون , مخصوصا وقتی لم داده روی پای باباش . خدا حفظش کنه برای شما و پدرش . من واسه تولد عشقم , همسرم , یه وب ساختم . میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش. میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزاله جون عزیزم ممنونم که به وبلاگ ما اومدی و بهمون سر زدی . باز هم ممنونم بابت دعای خیرت و محبتت نسبت به فاطمه جونی . انشاالله که همیشه کنار همسرت زندگی خوب و عاشقانه ای داشته باشین و خوشبخت و سلامت و شاد باشین . تولدشون پیشاپیش مبارک . چشم عزیزم , برای کامنت تبریک میام پیشتون گلم . باز هم اینجا منتظرت هستم .
مامان ستاره
7 تیر 93 1:36
سلام عزیز دلم , خوبی ؟ برو خصوصی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون عزیز و نازنینم خوبم گلم , چشمممممممممممممم , رفتممممممممممم.