فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

عکسهای فاطمه جونی , ( فقط به عشق زندایی جوووووووون )

1393/2/30 18:07
5,957 بازدید
اشتراک گذاری

بوس سلاااااااااااام دخملی ناززززززززززززز  و دوست داشششششششششتنی من بوس

 

چند شب پیش داشتیم میرفتیم خونه مادر جون آرام ,

 

و این لباس رو که توی چند تا عکس پایینه برات پوشوندم زیبا ,

 

این لباس رو زندایی جون , امسال عید  , برات خریییییییییییییییده بود فاطمه جونی محبت,

 

خیلی بهت میاد و خوشگلهههههههه نازدونه من بوس,

 

فقط شب بود و تاریک  , و توی ماشین این عکسها رو گرفتم , واسه همین خیلی جالب نشد متنظر ,

 

اما به زندایی جون قول دادم که عکسات رو بزارم تا با این لباس شما رو ببینه بوس,

 

پسسسسسسسسس به عشق زندایی جون این عکسها رو میزارم عزیز دلم محبت ,

 

تا بعدا عکسهای بهتر و چدیدتری با این لباس ازت بگیرم و بزارممممم خوشگلم متنظر,

 

از هدیتون ممنوووووووووووووووووووووونم زندایی جون مهربوووووووووووووووونم

محبتبوسبوسبوسبوسمحبت

 

 

 

 

 

 

بوس قربونت برم دخملی 4 ماه و نیمه خودممممممممممممم بوس

 

 

 

 

 

 

 

محبت  داری با این دقت بابایی رو نگاه میکنی که پشت فرمون نشسته و داره ازت عکس میگیره  محبت ,

بوس نگاهتوووووووووووووووو قربوووووووووووون دخترممممممممممممم بوس

 

 

 

 

 

 

 

محبت اینجوری میخندی میخورمتااااااااااااااااااااااا بوس , عاشق این خندیدنتممممممممم محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت  زندایی جون ممنون بابت لباس خوشگلی که برام خریدی  محبت

متنظر پوشیدم و باهاش یه دخمل رویایی شدم و رفتم توی بغل باباییم متنظر

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس هنریه مامانیه خندونک که از نمیرخ دخملی گرفته متنظر

 

 

 

 

 

متنظر برای دیدن بقیه عکسهای فاطمه جونی لطفاااااااااااااا بروید ادامه مطلب متنظر

 

 

 

محبت پنج شنبه  شب , 25 اردیبهشت و شما 4 ماه و 11 روز هستی بوس ,

 

ساعت 2 شبه بدبو و شما اینقدر سرحال بیداری تعجب  بگو ماشاالله خنده

 

یه دفعه باد تند و سردی شروع شد و هوای خونه به شدت سرد شد زیبا ,

 

و من هم بلوز آستین بلند و کلاه برات پوشوندم متنظر

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا ساعت 2 شبه و شما مدلهای مختلف دست خوردن رو آزمایش میکنی بدبو و منم اینجوریم شاکی

و بعد هم البته اینجوری شدم کچل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل فدای صورت خوشگل و مثل ماهت بشمممممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس قربون این ژستت بشممممممممممم من آخه عسلللللللللللللللل بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای اولین بار توی این مدت , من تنهایی رفتم بیرون خندونک , و تو و بابایی رو با هم تنها گذاشتم متنظر,

البته خیلی کوتاه , حدودا یک ربع چشمک

محبت 4 ماه و 12 روزه هستی محبت

بغل" وااااااااااااااااا پس مامانیم چی شد , کوشش پس , کجا رفتتتتتتتتتتتتتتت "بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس " حالا که مامانیم نیست , فعلا یه کمی توپ بازی کنم با توپی که زندایی جونم برام خریده " بوس

 

محبت اسباب بازی جدیدت این توپه که هدیه دایی جوووووووووون و زندایی جووووووووووونه محبت

 

بوس و میتونی توی دست بگیری و بیاریش به سمت دهنت بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چشمک حالا یه کمی هم برای باباییم بخندم وخودمو لوووسسسسسس کنم تا مامانیم نیست چشمک

و البته یه مدل جدیدتر انگشتمو بخورممممممممممممم  شاکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعجب  دخملی 4 ماه و 10 روزه من زیر میزهههههههههههههههه  تعجب

بدبو حساب کن 1 ساله بشی و راه بیفتی از کجااااااااااااااااااااااااها سر در بیاری دخملللللللل بلااااااااااابدبو

کچلقه قههکچل

متنظر این وسطیه که میخنده تویی , بغلیاشم منم متنظر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چهارشنبه 24 اردیبهشت و باز هم دیر وقت و ساعت 12 شبه خندونک

 

خوابوندمت روی زمین و رفتم توی آشپزخونه زیبا

 

و وقتی برگشتم دیدم که کشون کشون خودتو بردی سمت جوجت که روی میزه  شاکی

 

و رفتییییییییییییییییی زیر میزززززززززززز تعجب

 

متنظر" هورااااااااااااااااا , موفق شدممممممممممممم به جوجم برسمممممممممم "متنظر

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا گیر کردی و نمیتونی تکون بخوری و نگام میکنی تا نجاتت بدممممممممممممم قه قهه

بغلقربونت برمممممممممم اومدمممممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

" آخییییییییییییییییییی نجات پیدا کردم و اومدم بیرون "خسته 

 

 

 

بوس فدای دخمل بلاااااااااااااااااااااااای خودم بشممممممممممممممممممم من بوس

 بغل عاششششششششق همه ناز و اداهاتم بغل

پسندها (18)

نظرات (68)

معصومه
30 اردیبهشت 93 18:07
کی جیگره خدا جون , کی عسله خداجون , معلوممممممممممممممممممممههههههه , عشقم فاطمه جونم جیگرم طلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم , میبوسمت , انشاالله همیشه شاد باشی , الهی با اون لپاش , چه نگاهی میکنه , چه خنده هاییییی , چه زندایی مهربونی , خدا نصیب کنهههههههههههه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوب و عزیزم , مامانی گل و مهربون کنجد خاله ممنونم خاله جوووووووووووووون عزیزم از این همه لطف و محبتت نسیت به فاطمه جونی , انشاالله شما هم همیشه شاد و خوشحال و خوشبخت باشی عزیز دلم . واقعا فاطمه جونی زندایی خوب و مهربون و با محبتی داره .
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:33
دلتنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جون کامنتت بسیار زیباست دوست مهربونم , ممنونم . واقعا وقتی دلتنگ کسی باشی , هیچ چیزی توی دنیا برات رنگ و بویی نداره ....... آرزو میکنم که هیچ وقت دلتنگ نباشی عزیز دلم .
زن دایی آرزو
31 اردیبهشت 93 0:43
سلام جیگرم , فدات شم , انگشتاتو بخورم تموم کنم فدای اون چشات بشم فندقم از خواهر عزیزم هم تشکر فراوان به خاطر لطفی که به من داره. فاطمه خوشگلم امیدوارم وقتی منو بعد مدتی دیدی بشناسی , این دوری چقدر بده من خیلییییییییییییییی دوستت دارم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام زندایی جون خوب و مهربووووووووووووووووووونم ممنونم آرزو جونم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , مثل همیشه مهربون و با محبتی خواهر جونم . حتما میشناسمتتتتتتتتتتتتت زندایی جووووووووووووون عزیزم , آخه دلللللللللللللل به دللللللللللللللللللل راه داره , منم خیلیییییییییییییییییی دوستت دارممممممممممممم زندایی جون مهربونمممممممممممممممم .
مامان کیان
31 اردیبهشت 93 1:57
قربونت برم فاطمه جونم که با پیراهن زندایی جونت ماه بودی ماهتر شدی . خیییییییییلی بهت میاد عزیزم . هوس کردم بیام هام هامت کنم جیگر طلا , عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم خیلی زیاد عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولو ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . ما هم شما رو دوست دارییییییییییییییییییم خاله جون مهربووووووووووووووووون . خوشحالم بهمون سر میزنی دوست نازنینم , بازم منتظرت هستم .
مامان کیان
31 اردیبهشت 93 1:58
ااااااااااااااای جونم , 4 صبح اونقدر سر حالی , طفلی مامانی , خواب ماب تعطیله خونتون فسقلی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین کیان کوچولو میبینی تورو خدا , من دارم از خستگی میمیرم و هلاک خواااااااااااااااااااااااابممممممممممم , دخملی سرحااااااااااااااااااااااااال و بازیگوش ماشاالله , ما هم منتظررررررر بلکه خواب بیاد تو چشماشششش , اما خبری نیست که نیست دوستت دارم دوست نازنینم .
مامان کیان
31 اردیبهشت 93 1:59
عکسات خیلی خوشگل بودن عزیزم , ماشاالله واسه خودت خانمی شدی عزیزم . میییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووسمتتتتتتتتت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولو ممنونم عزیز دلم , باز هم محبت داری گل من نسبت به فاطمه جونی , ما هم شما رو دوست داریمممممممممم خاله جون مهربووووووووون .
مامانی آواخانوم
31 اردیبهشت 93 17:34
تو میدونی چه سخته زهرا , خصوصی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون عزیز و گلم عزیز دلم از صمیم قلبم بهت تسلیت میگم از دست دادن پدر مهربونت رو , من رو در غم خودت شریک بدون خواهر جونم . مدتها بود اینجا ندیده بودمت , کامنتت رو دیدم نمیدونی چه حالی شدم دوست نازنین من , خدا رحمت کنه پدرت رو عزیز دلم , میدونم که غم بزرگیه و تحملش خیلی سخته عزیزم , ولی خدا با صابرینه , تو هم صبوری و قوی عزیزم , روحش شاد , صبر داشته باش و براشون طلب آمرزش کن خواهر جونم . خیلی دوستت دارم مژده جون خوب و مهربونم . بابت کامنت خصوصیت هم میام پیشت گلم .
بابا و مامان
1 خرداد 93 17:14
الهی من فدات شم , چقده شما خوردنی و نازی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جون ممنونم خاله جون مهربون از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 4:32
سلام خواهری , خوبی ؟؟ فدات شم مام خوبيم خواهر , آوا خدا بخواد خوابيد ... منم برم از فرصت استفاده كنم و بخوابم , فردا سر فرصت ميام پيشت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوای خوشگلم خداروشکر که خوبین عزیز دلم , فدات بشم که آوا جون دیر میخوابه و حسابی خسته میشی عزیزم , وقتایی که خوابه از فرصت استفاده کن و استراحت کن خواهر جونم . منم الان فاطمه رو خوابوندم و جات خالی یه چایی ریختم و اومدم جواب کامنتارو بدم و بعد هم برم کمی استراحت کنم , ممنونم با همه کار و مشغلت میای و به ما سر میزنی دوست نازنین و مهربونم . دوستتون دارم و میبوسمت خواهر جونم .
مامان فاطمه
2 خرداد 93 16:43
سلام عزیزم خوبی ؟ قربون فاطمه جونم بشم , با این کلاهش چقدر خواستنی تر شده فدای شیطونی هات , آخه تو زیر میز چیکار می کنی بلا ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و دوست داشتنی فاطمه عزیزم خوبم عزیزم , ممنونم که جویای حالمون هستی دوست خوب من , و ممنونم عزیز دلم از ابراز لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . میبینی تورو خدا این دخملی بازیگوش رووووووووووووووووو دوستت دارم دوست مهربونمممممممممممم.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 17:51
سلام خواهر جونم , خوبی ؟؟؟ ببخش كاره نی نی وبلاگه ديگه , ميخوره كامنت ها رو , دوباره برات ميزارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوای خوشگلم خوبم عزیز دلم , ممنونم . چه بده که میخوره کامنتهارو , نمیدونم چرا اینطوره , فدات بشم که کلی برام نوشتی و چیزی نیومده , فدای سرت خواهر جونم , جونت سلامت عزیز دلم . دوستت دارم و میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتت.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 18:11
الهی دورش بگردم , عروسك منه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای عزیزم فدات بشم خواهر جونم , ممنونم عزیز دلم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . ما هم شما رو خیلیییییییییییییی دوست داریممممممممممم.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 18:15
به به , خدا سايه ی همچين زندايی های ماهی رو تا ابد بالای سر آدم حفظ كنه , به ما هم نصيب كنه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
قربونت برم عزیز دلم , آره خواهر جونم , فاطمه زندایی مهربون و با محبتی داره خداروشکر . انشاالله خواهر جون مهربونم . میبوسمتتتتتتتتتتتتتت
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 18:17
ای جونم , دست زن دايی جون درد نكنه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
دستش درد نکنه واقعا , دست شما هم درد نکنه خواهر جونم که اینقدر به ما محبت و لطف داری و با این همه خستگی کامنت میزاری برامون عزیز دلم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 18:22
ای جونم عروسكم , توام كه مثل آوايی تازه اون وقت شب كه چه عرض كنم صبح شاد تر ميشی خخخخخ .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
میبینی المیرا جون , دیگه واقعا صبح میشه نه شب , و من اینطوری میشم و بعد هم واقعا اینطوری میشم از زور خستگی کلا این وروجکهااااااااااااااااااای ما خواب ندارن فکر کنم اول میخوان مارو خواب کنن بعد خودشون بخوابن " خوبببببببببببببب خاله جون خوابمون نمیااااااااااااااااااااد , میگی چی کال کنیییییییییییییییم " "هیچی وروجکای شیطون , ما هم بوستون میکنیممممممممم , هر دوتاتون روووووووووووو "
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 18:25
ای جونم , چايی نوش جونتتتتتتت خواهر ... خيلي با آوا سخت ميگذره ..... همش ميخواد بغل باشه ... شيطنتش هم ماشاالله دوبل شده و مجبورم تايم هايی كه ميرسم خونه تماما در اختيارش باشم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
بفرماااااااااااا چایی خواهرررررررررر جونم , عزیز دلم میدونم که خیلی سخته , اما چه میشه کرد , بچه ان دیگه , درکت میکنم عزیز دلم , اجر همه صبر و فداکاریهات با خدا گلم حتما که خیلی اذیت و خسته میشی عزیزم , مراقب خودت و سلامتیت باش عزیز دلم , میبوسمتتتتتتتتتتت و دوستت دارم خواهر جونم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 18:27
خواهر پرستارش رو عوض كردم , و جديده تا چهار یا نهايت پنج بيشتر نمی مونه ... و حسابی خواهر كلافه شدم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
فدات بشم خواهر جونم , حق داری کلافه باشی عزیزم , حتما که خیلی خسته و اذیت میشی عزیز دلم , انشاالله همه چی درست میشه گلم , اجرت با خود خدا خواهر جونم . دوستتون دارمممممممممم و میبوسمت .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
2 خرداد 93 21:55
خواهر جونم بعد از پای آوا , يه جوون تر گرفتم , پرستار رو ميگم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوای خوشگلم کار خوبی کردی عزیز دلم , امیدوارم پای آوا هم به زودی زود خوب بشه گلم. ممنون که این همه وقت صرف کردی و برام اینقدر کامنت گذاشتی خواهر جونم , از اعتمادت هم ممنونم عزیز دلم , امیدوارم لایقش باشم دوست مهربونم.
خاله شيدا و روشا
3 خرداد 93 8:03
قربون فاطمه ملوسم برم من .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جون ممنونم عزیز دلم از محبتت نسبت به فاطمه جونی . خوشحالم که به ما سر میزنی عزیزم , بازم منتظرت هستم دوست خوب من .
مامان سما
3 خرداد 93 12:29
خدا این گل زیبا رو بهت ببخشه و سایه شما هم بالای سرش باشه . باور کن خیلی دلم براتون تنگ شده بود . هر وقت به فاطمه جونی نگاه می کنم , دلم برای کوچیکیای آترین تنگ می شه و به سراغ اون روزاش می رم . از اینکه به وبلاگ ما سر میزنی ممنون . نازنین دخترتم از طرف من ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آترین خوشگلم ممنونم عزیزم از محبتت نسبت به ما و دعای خیرت دوست گل من . منم دلم براتون تنگ شده بود , خوشحالم بازم اینجا میبینمت عزیز دلم . منم میبوسمتون دوست خوب من , هم خودت رو , و هم دختر کوچولوی دوست داشتنیت رو .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 2:11
سلام خواهرم , خوبی ؟؟؟؟ فاطمه ی عزيزم خوبه ؟؟؟؟؟؟ عاشششششششقتونم , ببوسش , مواظب خودتونم باش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای خوشگلم ممنونم خواهر جونم , ما خوبیم , خداروشکر . ما هم شما رو خیلیییییییییییییییییییییییییی دوست دارییییییییییییییییییم عزیز دلم . چشم , شما هم مراقب خودتون باشین دوست گلم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 2:12
امروز هم آوايی رو بردم بيمارستان پارس , از روی گچ عكس گرفتن و گفتن خداروشكر بعد از جا انداختن استخون , كامل سر جاش قرار گرفته و انشاالله تا آخر خرداد ماه ميتونيم گچ رو باز كنيم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی نازنین و مهربون آوای عزیزم خداروشکر عزیز دلم , خیلی خوشحالم که پاش بهتر شده گلم ,انشاالله که بلا دوره ازش خواهر جونم . خیلی مراقب خودت و آوای خوشگلم باشششششششششش. میبوسمتوووووووووووووووووووون .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 16:48
حواسم بود خواهر , تا خوندمش پاكش كردم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوای عزیزم ممنونم عزیز دلم که حواست همیشه هستتتتتتتتتت
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 18:02
زهرا خيلی دوستت دارم و از خدا هزاران بار ممنونم كه دوست خوبی چون تورو نصيبم كرده ... از خدا برات بهترين هارو ميخوام ... چيزهايی كه جز در باور خدا در باور هيچ كس نميگنجه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای خوشگلم عزیز دلم ممنونم بابت لطف و محبتت نسبت به من , عزیز دلم تو به من خیلی محبت داری وگرنه من لایق این تعریف ها نیستم فدات بشم . بابت دعای بسیار زیبات ممنونم خواهر جونم , خیلی خوشحالم کرد , منم از خدا برای تو بهترینها رو میخوام , چیزهایی که در باور هیچ کس نمیگنجه . منم خیلی دوستت دارم المیرای عزیزم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 18:15
پست جديدم با عشق تقديم به تو .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی مهربون و دوست داشتنی آوای عزیزم ممنووووووووووووووووووونم خواهر جونممممممممممممم , فدات بشمممممممممم.
افسانه(مامان فاطمه)
4 خرداد 93 20:10
ای جااااااااااان فدای فضولیای این فاطمه ها بشم , لباسش واقعا خوشگله ها , آفرین به این زندایی خوش سلیقه و مهربون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جونم فاطمه ها گویا خیلیییییییییی بازیگوش تشریف دارنننننننننننننن . آره , فاطمه جونی زندایی خوش سلیقه ای داره خداروشکرررررررررررر. ممنونم که به ما سر میزنی دوست خوب من , خیلی خوشحالم میکنی .
مامان فتانه
4 خرداد 93 23:17
عزیزم دخترک شیطون .....ای جووووووونم چه ناز شده
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جون ممنونم دوست خوب من که به ما سر میزنی . بازم منتظرت هستم , همیشه از دیدنت خوشحال میشم دوست گل من .
بابا و مامان
5 خرداد 93 10:23
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون خوشحالم و ممنونم که به ما سر میزنی دوست عزیزم .
مامانی آواخانوم
5 خرداد 93 21:14
سلام عزیزم , خوبی ؟ فاطمه جان خوبه ؟ من خوبم . فقط کمی بی حال و حوصله ام . گاها که میام نت به وبت سر میزنم ولی اصلا نمیتونم چیزی بنویسم . عزیزم ممنونم همیشه میای بهم سر میزنی . کمی که بهتر شدم دوباره میام .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون عزیزم , مامانی گل و مهربون آوا جونم عزیزم ما خوبیم , خداروشکر . خداروشکر میکنم که خوبی , نمیدونی چقدر از دیدنت اینجا خوشحال و ذوق زده میشم , آخه تو دوست و خواهر گل و مهربون منییییییییییییییییی. حق داری عزیزم بی حال و حوصله باشی , من درکت میکنم و انتظاری هم ازت ندارم نازنینم , فقط دلنگرانت میشم , ممنونم به یادمی و بهمون سر میزنی فدات بشم . مراقب خودت خیلییییییییییییییییییییی باشیا عزیز دلم . همیشه منتظرت هستم دوست خوب و خواهر جون مهربونم .
پگاه مامان آرتین
6 خرداد 93 8:07
عزیزم چه بامزه شده , کجایی خانمی , کم پیدایی ؟ ببوسش , دیگه دخترمونو تنها تذاریا مامانی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آرتین کوچولو ممنونم عزیزم از اینکه به ما سر میزنی , ببخش که کمتر بهت سر میزنم عزیز دلم , مشغولم و وقتم کمه ولی در اولین فرصت حتما بهت سر میزنم دوست نازنینم . خوشحالم بازم اینجا میبینمت , بازم منتظرت هستم عزیزم . چشمممممممممممم خاله جون مهربون , دیگه تنهاش نمیزارم , اون دفعه هم مجبور بودم , چون باباییش سرما خورده بود و من رفته بودم برای بابایی مهربونش کمی خرید کنم و براش آش درست کنمممممممممم میبوسمت دوست نازنین و مهربونممممممممممممم.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
6 خرداد 93 22:01
سلام خواهری دل به دل راه داره , تا داشتم وبت رو باز ميكردم ديدم برام داری كامنت ميزاری .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوای خوشگلم آره خواهر جونم , واقعا دل به دل راه داره عزیز دلم , خیلی دلم برات تنگ شده بود گلم . عزیزم ممنونم بابت کامنت خصوصیت , فدات بشم که همیشه به فکرمی , ممنووووووووووون که به یاد من و به فکر نگرانیهای من هستی خواهر جونم , دوستت دارممممممممممممم و میبوسمت .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
6 خرداد 93 22:03
سلامممممم صدتا سلام خواهر ... عيدت مبارک ... ما خيلی خوبيم خداروشكر ... تو و فاطمه بلا خوبين ؟؟؟ ممنونم از جمله ی زيباتتتتتتت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی نازنین و دوست داشتنی آوای نازم عید شما هم مبارککککککککککککک . چه حواس پرتی هستم من , برات کامنت گذاشتم و یادم رفته که عید رو بهت تبریک بگم خواهر جونم , ما هم خوبیم عزیز دلم , و خبر اینکه فاطمه جونی دیشب برای اولین بار تونست تنهایی برگرده و دمر شه . خداروشکر که خوبین نازنینم خیلییییییییییییی دوستتون دارممممممممممممممم و میبوسمت .
مامان سویل و آراز
6 خرداد 93 23:02
سلام سلام , من اومدم البته برای چندمین بار ولی نظرم ثبت نشد و دوباره مینویسم , ماشاالله هزار ماشاالله چه بلایی شده ناز دختر , خدا حفظش کنه , اولین بار که بعد از چند ماه مطلب نوشته بودی , وقتی دیدمش خیلی تعجب کردم . ماشاالله بزرگ شده , انشاالله حضرت فاطمه نگهدارش باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آراز و سویل جون عزیزم چراااااااااااااااا کامنتات ثبت نشده مشکل چی بوه گلم , ناراحت شدم از اینکه کامنتات ثبت نمیشده دوست خوب من انشاالله دیگه بعد از این مشکلی نباشه و مدام کامنتای خوب و زیبا ازت دریافت کنم عزیزممممم . واقعا بچه ها زود بزرگ میشن و یه دفعه خیلی تغییر میکنن و باعث تعجب میشن گلم , ممنونم دوست گلم بابت لطف و محبتت و دعای خیرت برای فاطمه جونی . بازم منتظرت هستم عزیز دلم , پیش ما بیا , خوشحالم میکنی .
افسانه(مامان فاطمه)
6 خرداد 93 23:47
وااااااااای چقدر خوب , اولین کار بزرگ و پیشرفت بزرگ نی نی ها فکر کنم همین دمر شدنه , چقدر هم ذوق داره , اون روز که واسه اولین بار فاطمه دمر کرد , من تنها بودم و هیچ وقت حس قشنگ و شوق اون لحظه رو فراموش نمیکنم , انگار که دنیا رو بهم داده بودن . انشاالله پیشرفتهای بزرگتری رو در آینده ای نزدیک شاهد باشیم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جونم آره عزیزم , فاطمه جونی شب مبعث بالاخره اونقدر تلاش کرد تا تونست دمر بشه , منم خیلییییییییییی ذوق کردم و باباییش هم همینطور , فکککککککککک کن که شب ساعت 2 بووووووووود و دخملی ما , پشت سر هم تمرین دمر شدن میکرد ممنون عزیز دلم , انشاالله , از لطف و محبتت خیلی ممنونم دوست مهربونم .
مامان کیان
7 خرداد 93 1:43
سلام عزیزم , خوبین ؟ فاطمه جونم چطوره ؟ خواهری به ما رمز نمیدین
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولو ما خوبیم عزیزم , فاطمه جونی هم خوبه دوست مهربونم , چرا خواهر جون گریه .... میام پیشت دوست خوب من
سارینای خاله
7 خرداد 93 11:28
عزیزم چه دخملی نازی داری , ماشاالله . مامانی از طرف من دختر خوشگلتو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون گل و مهربون سارینا جون ممنونم عزیزم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . چشم دوست مهربونم , حتما بازم پیش ما بیا , خوشحالم میکنی .
مامان صغر ی
7 خرداد 93 22:10
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد , این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون سینا کوچولو عزیزم ممنون بابت کامنت زیبات. عید شما هم مبارک.
الهام مامان سلنا
9 خرداد 93 0:41
سلام دوست مهربونم ممنونم از کامنت های قشنگی که برام میذاری , خیلیییییییییییییییییییییییییی مهربونی عزیزم , خوش به حال فاطمه جون که مامان به این مهربونی داره , هزار ماشاالله فاطمه جون هم روز به روز خوشگل تر و خوردنی تر میشه , خدا حفظش کنه , عسل خاله رو ببوس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین سلنای خوشگلم ممنونم عزیز دلم از این همه لطف و محبتت نسبت به من و فاطمه جونی , فدات بشم , سلنا هم مامانی خیلی گل و مهربونی داره عزیزم , چشممممممممممم گلم , حتما .
مامانی آواخانوم
9 خرداد 93 9:07
سلام عزیزم خوبی؟ فاطمه جونم چطوره ؟ خودت خوبی ؟ منم خوبم , شکر , کمی بهترم نسبت به روزهای گذشته .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون گل و مهربونم , مامانی نازنین آوای عزیزم ما خوبیم عزیز دلم , فدات بشم , فاطمه هم خوبه گلم . خدارو شکر که بهتری دوست خوب و نازنینم , خوشحالم بازم اینجا میبینمت خواهر جونم , خیلی خیلیییییییی دلم برات تنگ شده بود عزیز دلم . خیلی مراقب خودت باشششششششششش . میبوسمت عزیزممممممممم.
مامانی
9 خرداد 93 13:39
۲۳ خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزو کن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش , هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و مهربونم ممنونم دوست نازنینم بابت کامنت خوبت عزیزم . انشاالله همگی حاجت روا بشیم عزیز دلم. اللهم عجل لولیک الفرج . محتاجیم به دعا
مامانی
10 خرداد 93 9:25
سلامی به گرمی خورشید به فاطمه ناناس و مامان مهربونش خانومی خیلی خوشحالم که دوست خوب و مهربونی مثل شما دارم , بابت تمام دلداری ها و راهنمایی هات ازت ممنونم , خدا جگرگوشت رو برات حفظ کنه , از راه دور میبوسمتون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام فریبا جون گل و مهربونم منم خیلی خوشحالممممممممممم که دوست نازنینی مثل تو دارم عزیز دلم . خواهش میکنم عزیزم , کاری نکردم فدات بشم , ممنونم بابت دعای خیرت دوست خوب و گلم , منم میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتت و دوستت دارممممممممممممم.
madarkhanomi
10 خرداد 93 10:19
ما آپیدیم , تشریف بیارین اونورا ا!!!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جونم چشممممممممممم دوست خوبم , در اولین فرصت میام گلم .
مامان آوا
10 خرداد 93 13:23
_______________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ _______________________________ _________@@@@@@@___________ _____@@@@@@@@@@@_________ ___@@@@@______@@@@@_______ __@@@@@_________@@@@@_____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ __@@@@@_________@@@@@_____ ___@@@@@______@@@@@_______ ______@@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@____________ ________________________________ __@@@@@____________@@@@@__ ___@@@@@__________@@@@@___ ____@@@@@________@@@@@____ _____@@@@@______@@@@@_____ ______@@@@@____@@@@@______ _______@@@@@__@@@@@_______ ________@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@@@________ __________@@@@@@@@_________ ___________@@@@@@@_________ ____________@@@@@@__________ _______________________________ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم ممنوووووووووووووووووووووووون بابت کامنت بسیار زیباتتتتتتتتتتتتتتتتتت گلم .
ماماني پرنيان
10 خرداد 93 13:29
سلام خانومی الهی من قربون اين دخمل خوشگلت بشم , خدا برات حفظش كنه , قربون شب زنده داريهاش بشم من . دوست جون خيلی دختر داشتن به آدم انرژی میده , خيلی خوبه كه خدا به ما لطف كرد و دختر داد . عسلم بيا پيشم و شادم كن , خوشحال ميشم به جمع دوستهای پرنيانم بپيوندی , البته اگر قابل باشم عزيزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین پرنیان جونم ممنونم دوست گلم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی و دعای خیرت عزیز دلم , درسته عزیزم , واقعا دختر داشتن عالیههههههههههههههه , خداروشکرررررررررررر. در اولین فرصت میام پیشت عزیزم , منم خوشحال میشم که جزء دوستان شما باشیم .
مامان کیان
11 خرداد 93 3:30
سلام عزیزم , خوبین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فاطمه جونم چطوره ؟ عزیزم توی کامنتات رمزی برام نذاشته بودی
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون کیان کوچولو ما خوبیم عزیز دلم , فاطمه جونی هم خوبه فدات بشم , خصوصی برات گذاشته بودم دوست خوبم , حتما نیومده گلم , بازم میام پیشت عزیز دلم .
مامان یاسمین
11 خرداد 93 19:10
ماشاالله چه چشمای قشنگی داره , خدا حفظش کنه
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین یاسمین جون ممنونم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما عزیز دلم . خوشحالم به ما سر زدی , بازم منتظرت هستم عزیزم .
خاله شیدا و روشا
11 خرداد 93 22:37
سلام مامانی , پست جدیدتون مخصوص فاطمه جونی و حرفای یواشکیاتون هست یا میتونیم رمز بخوایم ؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون گل و مهربون شیدا و روشا جون حرفهای یواشکی که هست عزیز دلم , ولی رمز به دوستای گلی مثل تو داده میشه دوست خوب و نازنین من . میام پیشت گلم .
ماماني پرنيان
12 خرداد 93 12:03
آيا به ما رمز ميدهيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييی لفطا خاله جونييييی ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون پرنیان جونم اومدم پیشتون خاله جووووووووووووووونییییییی
مامان فاطمه
12 خرداد 93 16:53
سلام زهراجون...رمز لطفا!!!!!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جونم چشممممممممممممم عزیز دلم , میام پیشت دوست گل من .
مامانی
12 خرداد 93 23:56
سلام مهربونم فقط و فقط به خاطر حرفای زیبات بود که برگشتم , تنها شما بودی که با اومدنت و پیامهای امیدوارانت منو امیدوار کردی , امیدوارم همیشه سالم باشی و امیدوار , خدا ازت راضی باشه , میام و ادامه میدم تا انشاء الله روزی برسه که منم لایق نام زیبای مادر بشم , فوق العاده برام دعا کن خانومی , دست حق به همراهت . میبوسمت . اینم واسه فاطمه نازت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام فریبا جون گل و نازنینم فدات بشم عزیز دلم , خوشحالم که بازم قراره ببینمت و نوشته هات رو بخونم . خیلیییییییییییییییییی خیلییییییییییییییی خوشحالم کردی با ابن کار , انشاالله خدای مهربون با دادن یه هدیه ناب خوشحالتتتتتتتتت کنه به زودی زود . این نشون میده که قوی هستی و با ایمان و با توکل , بردبار هستی و صبور , خدا هم که با صابرینه عزیزمممممممم . عزیز دلم حتما که لایق هستی گلم , امیدت به خدا باشه دوست نازنینم . مطمئن باش توی این تاخیر حکمتیه و عجله نکن , انشاالله بهترینها نصیبت خواهد شد گل من . منم میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتت.
مامان گیسو جون
13 خرداد 93 0:40
ای جونممممممممممممم من قربون این دخمل خوشگل برم , خدا از چشم بد محفظش نگه داره دوستم , خیلی خوردنی شده هزار ماشاالله , دوستم رمز رو برام نگذاشتی , بوسسسسسسسسسسسس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون گیسو سادات عزیزم خوشحالم بازم اینجا میبینمت دوست خوب من , ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , خدا دختر خوشگل و ناز تورو هم برات حفظ کنه عزیزم , برای رمز میام پیشت دوست گلم ,
مامانی درسا
13 خرداد 93 3:14
جون دلم , هزار ماشاالله چقده خانوم شدی عزیزم ....... مامانش چقدر زمان زود میگذره ...... خدا نگه دارش باشه ...... ببخش عزیزم , امیدوارم دیگه بتونم زود به زود بیام ..... ببوس گل دخترو .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام مامانی گل و نازنین درسا جونم خوشحالم که بازم اینجا میبینمت دوست خوب و عزیزم. ممنونم عزیز دلم بابت محبتت نسبت به فاطمه جونی . درسته , بچه ها خیلی زود بزرگ میشن و تغییر میکنن گلم . انشاالله که دیگه زود به زود اینجا میبینمت دوست مهربونم , همیشه از دیدنت خوشحال میشم عزیزم .
مهدیه
13 خرداد 93 9:02
هزار هزار ماشاالله چه تپلی شده ... خدا حفظش کنه عزیزم , معلومه که حسابی غلت میزنه و اینور و اونور میره , از زیر میز رفتنش معلومه !
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه سادات عزیزم ممنونم عزیز دلم بابت لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی , غلت نمیزنه گلم ولی خیلییییییییییییی دور خودش میچرخه و با همین چرخش هم خودش رو به همه جا میرسونه , از شب مبعث هم که دیگه دمر میشه و به شیطنت هاش اضافه شده و تا میزاریش زمین و یه دقیقه ازش غافل میشی , دمر شده , خلاصه این دخملی ما حسابیییییییییییییییی بازیگوشه ممنونم بهمون سر میزنی دوست نازنینم , خوشحالم میکنی همیشه عزیزم .
مامانی
13 خرداد 93 10:35
سلام مامانی , لطفا رمز
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنینم اومدمممممم پیشت دوست خوب و مهربونممممم .
مامان فاطمه
13 خرداد 93 18:55
سلام عزیزم خوبی؟ فاطمه خوشگلم چطوره ؟ الهی فداش شم , دلم واسش یه ذره شده ... عزیزم راجع به نظری که واسم گذاشتی باید بگم که منم با نظرت موافقم , یعنی می دونم که چون از پست آخری رمز دارش کردم اینطوری شده , ولی حالا نمی دونم باید چیکار کنم؟؟!!!! ویرایش زمان یعنی چی ؟ میتونی کمکم کنی دوست خوبم ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین فاطمه جونم ما خوبیم عزیز دلم , فاطمه جونی هم خداروشکر خیلی بهتره , فدات بشم , منم دلم برای شما تنگ شده بود عزیزم , دوست خوبم تا این کامنتت رو بیام و ببینم گویا مشکل وبلاگت حل شده خداروشکر , پس دیگه توضیح نمیدم , اگه باز هم مشکلی بود یا خواستی توضیحی در این رابطه بدم خوشحال میشم بتونم کمکت کنم گلم . میبوسمت دوست خوب من .
مامان فاطمه
13 خرداد 93 19:06
وااای ممنونم دوست گلم , با کمکت تونستم وبلاگمو درست کنم....عاشقتم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه عزیزم خداروشکر که مشکل وبلاگت حل شد عزیز دلم , کاری نکردم دوست جونی گلم . منم دوستتون دارممممممممممم و میبوسمت .
آبجی حنانه
14 خرداد 93 0:04
سلام مامانیـــــ حال شما ؟! چه خبرا ؟! کم پیدا شدیدا پیش ما بیاین , آخه دلمون واستون تنگ میشه دختر گلتون خوبه ؟! سلامته ؟! ما آپ کردیم بالاخره ، تشریف بیارید خوشحال میشیم فاطمه جونو ببوسید
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربونم ممنونم عزیز دلم , هم من و هم فاطمه جونی خوبیم عزیزم , گلم من رو ببخش , کمی گرفتارم , اما در اولین فرصت حتما میام پیشت عزیز دلم , خودت هم کم پیداییاااااااااااااااا دخترررررررررررررررر ما هم دلمون برات تنگگگگگگگگگگگگگ میشه فدات شم , ممنونم دوست گل من , چشممممممممممم .
آبجیــــــــــ حنانــــه
15 خرداد 93 0:48
بهلــــه دیگه مامان شدن هم گرفتاری داره دیگه ! ببخشید منم خیلی تنبل شدم ... دیگه قول میدم زود زود بیام پیشتون ... وااای عشقم چقدر بزرگ شده ... ماشاالله هزار ماشاالله ... تپلیــــ خالــــه بـــــــــــــــــــــــــــووووس رو لپات از راه دور عشـــقم مامانیـــ رو اذیت نکنیا جیگریــــ
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربونم فدات بشم عزیز دلم , همیشه از دیدنت خوشحال میشم گلم , هر وقت تونستی بیا اینجا دوست خوب من , ممنونم عزیز دلم از محبتت و لطفت نسبت به فاطمه جونی , بوووووووووووووووووووس برای آبجی حنانه جون مهربوووووووووون . چشمممممممممممم خاله جونم .
مامانی آواخانوم
15 خرداد 93 0:56
سلام عزیزم خوبی ؟ فاطمه جون چطوره ؟ خودت خوبی ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مژده جون گل و نازنینم , مامانی مهربون آوای عزیزم خوبم عزیز دلم , ممنونم , فاطمه هم خوبه گلم , خدارو شکر , چه خوبه که میای و بهمون سر میزنی عزیزم , دلم وا میشه میبینمت مژده جونم . همیشه منتظرت هستم نازنینم . میبوسمتتتتتتتتتتتتتت خواهر جونم .
آبجیــــــــــ حنانــــه
16 خرداد 93 1:14
مرسیــــــــــــــــ مامانیـــ , منم از دیدن شما و فاطمه عشقم خوشحال میشم , آفرین به این دختر گل که مامانشو اذیت نمیکنه میــــــــــــــــــــــــدوسمت عســـــــل ما هم منتظرتون هستیم مامان جـــــــــــــــــــون منم شما رو میبوسم مامان مهربون مواظب خودتون و خوبیاتون باشید
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام حنانه جون گل و مهربون ممنونم عزیز دلم از لطف و محبتت نسبت به ما بازم پیش ما بیا عزیزم , خوشحالم میکنی گل من میبوسمتتتتتتتت حنانه جون نازنینم مراقب خودت باش گلم .
مامانی
16 خرداد 93 13:59
آخ یادم شد خصوصیش کنم , لطفا تاییدش نکن , ممنون مهربونم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و مهربونم چشمممممممممم عزیز دلم , خیالت راااااااااااااااحتتتتتتتتتتتتتتت
مــن و آوايي قــلــمــبــه
16 خرداد 93 14:31
سلام خواهر جونم , خوبی ؟؟؟ فاطمه جونم خوبه ؟؟ ماهم بد نيستيم , ديگه پای آوايی حسابی كلافمون كرده ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوا جونم ما خوبیم خواهر جونم , فاطمه هم خوبه عزیزم , خداروشکر , واقعا سخته عزیز دلم , انشاالله هر چه زودتر پاش خوب بشه گلم , مراقب خودت و آوا جونم باش عزیزم , دوستتون دارمممممممممممم و میبوسمتتتتتتتتتت .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
16 خرداد 93 14:33
خواهر جونم ممنونم از لطف و محبتت ... ميدونی كه من خيلی خيلی دوسسسسستون دارم و اگر پيش هيچ كس توی نت نرم , پيش تو صد درصد ميام .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای نازم ممنونم المیرا جونم که این همه به من محبت داری گلم . منم خیلیییییییییییییییییییی دوستت دارمممممممممممممم عزیز دلم . خیلی خیلی ممنونم خواهر جونم , من از دیدنت خوشحال میشم همیشه و کلی دلم وا میشه گلم . میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
16 خرداد 93 14:54
نميدونم دوتا قبلی ها ثبت شد يا نه خواهر ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
آره خواهر جونم , ثبت شده عزیز دلممممممممممم , ممنووووووووووووووونم از کامنتای پر از محبتت المیرا جونم .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
16 خرداد 93 15:00
من عاشق شما مادر و دخترم تحت هر شرايطييييی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
ممنووووووووووووووووونم خواهر جونم , ما هم تو و آوای نازنینم رو خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییی دوست داریممممممممممممم , فدات بشم عزیز دلم , همیشه در قلب منییییییییییییییییییی
غزاله
5 تیر 93 19:29
سلام . ممنونم از حضور و تبریکتون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام غزاله جون عزیزم خواهش میکنم , قابل شمارو نداشت . باز هم تبریک .
یکتا دختر آفتاب
30 مرداد 93 15:37
رمز میدی ؟ به سراغ می آیید , می دی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام یکتا جان متاسفانه رمز پستم رو نمیتونم بدم عزیزم , این پست تا حدودی خصوصیه و مطمئنم که چیز جذاب و جالبی برای تو دختر گلم نداره , اکثریت پستهای من بدون رمز هستن گلم , میتونی از اونها اسفاده کنی برای دیدن و مطالعه کردن عزیز دلم , بازم بیا پیش ما دوست خوبم ... منتظرت هستم ...
مامان منیره
21 شهریور 93 16:38
سلام , امیدوارم حالتون خوب باشه , خدا فاطمه جون را حفظ کنه , ماشاالله . راستی از چند ماهگی صداش زدید نگاهتون کرد ؟ کی شروع به نشستن کرد ؟ از طرف من ببوسش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام مامانی گل و مهربون نازنین زهرای گلم ممنونم که اومدی پیشمون دوست خوب من , و باز هم ممنون بابت دعای خیرت , عزیزم تقریبا از 3 ماهگی دیگه کم کم به صدای اطرافش و صدا زدنمون توجه میکرد , ولی تا 4 ماهگی موقع صدا زدنش گاهی این توجه رو داشت و گاهی هم نه , تا جایی که من نگران شنواییش شدم , ولی دیگه از 4 ماهگی کاملا توجه کرد به صداها و به خصوص اسم خودش رو وقتی صدا میزدیم , از 6 ماهگی هم نشستن رو یاد گرفت این فاطمه جونی ما , میبوسمت دوست گلم و باز هم منتظرت هستم ...