فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

دختر زیبا و دلربای من 4 ماهگیت مبارککککککککک

1393/2/19 22:45
2,592 بازدید
اشتراک گذاری

بوس سلاااااااااااااااااااااااااام دخملی خوشگل و نازدونه 4 ماههههههههههههه خودم بوس
بغلبوسبغل

 

 

خجالت عزیز دلم پست  4 ماهگیت رو با تاخیری 5 روزه گذاشتمممممممممممم خجالت

چشمک   خودت دیگه میدونی چراااااااااااااااااااا ؟  چشمک

محبت گفتن دلیلش دیگه تکرار مکرراته محبت زدن واکسنت  و بیحالیت  و  گریه  و  کمبود وقت  و غیره وغیره ...محبت

 

 

 

عزیز دلم بوس , نازنین دختر من بغل ,  14 اردیبهشت ماه 1393 ,  تو 4 ماهه شدی بوس و از اومدنت در کنار من و بابایی مهربونت 4 ماهه که میگذره بوس , سخت بود اما شیرین بود و شیرین  محبت و پر بود از خاطرات خوب و زیبا و به یاد ماندنی , از لحظه اول بودنت و اومدنت تا حضور لحظه به لحظه تو در کنار ما دخترک زیبا و شیرین من , بغلبوسبغل

 

 

تو یکی یه دونه و چراغ خونه و نازدونه و عزیز دردونه مایی خوشگلممممممممممم .بغلبوسبغل

 

 

خیلی دوستت دارم و عاشقتمممممممممم نازنین دختر من .  بوسمحبتبوس  گاهی محکم تورو به خودم میچسبونمتتتتتتتت  و از شدت دوست داشتنت دندونام رو هم به هم فشار میدم و میگممممممممممم دوستت دارمممممممممممم عزیز دلمممممممممم . بغلبوسبغل

 

 

خوشگل من وقتی که توی بغل بابایی هستی و با اون صورت گرد کوچولوت بوس و چشمهای کوچولوی خوشگل و گردت بوس به من زل میزنی و من صدات میزنم " فاطمه " و تو هم میخندی و به من نگاه میکنی و به طرفم دست و پا میزنی بغلاحساس میکنم که چقدر عاشقتم و دوستت دارمممممممم محبتبوسمحبت و خدا چه نعمت بزرگی بهم داده و من از شکرش واقعا عاجزم عزیز دلم محبت . دختر زیبا و دلربای من , دیگه داری اسمت رو کاملا میشناسی و حالا وقتی صدات میزنم" فاطمه " , برمیگردی طرفم  دور سرت بگردم مننننننننننننننن .بوسبوسبوس

 

 

الان که دارم این پست رو برات میزارم , توی بغل من خوابی بغل و مثل فرشته ها  توی بغل مامانی  خوابیدی گل دخترم  فرشتهو واسه اینکه بیدار نشی چشمک و گذاشتن این پست دیگه بیش از این طول نکشه  چشمک ,  فعلا تورو زمین نزاشتم بوس و همینطور که توی بغلم خواب رفتی مشغول نوشتن این پست شدم گل ناز مامان و بابا.بغل

 

 

عزیز دلم , تو روز به روز داری شیرینتر میشی فدات شم بوس , دیگه با صدای بلندتری میخندی بوس و وقتی تکونت میدم و زیر گردنت رو میخورم و یا وقتی بابایی , آروم  بالا و پایین میندازدت  , با صدای بلندتری میخندی بوس و من خیلی خوشم میاد وقتی با صدا میخندی فندق من بوس , فدای خنده هات بشم خوشگل من که تا باهات حرف میزنم لبخند میاد روی لبت عزیز دلم بغل,

 

 

عروسکهایی که روی در یخچال چسبوندم رو اونقدر دوست داری که نگووووووووووو بوس , تا میبینیشون و چشمت بهشون میخوره زیبا , شروع میکنی به خندیدن و حرف زدن با اونا و کخه کخه میگیبغل و من کلی میخندم و ذوق میکنم ناناس من محبت . دیگه صداهای , گ  و  کخ  و  کخه  و  قا  و  آقو  و  اخخخ   و  اه   و  آ  و  او رو هم گاهی موقع خندیدن و نگاه کردن از خودت درمیاری بوس  و من عاشقققققققققق صداتمممممممممم دخترمممممم .بوسمحبتبوس

 

 

آویز روی تختت رو هم دوست داری بوس و خیلی به دقت بهش نگاه میکنی بوس و وقتی هم گریه میکنی و من روشنش میکنم  , زودی ساکت میشی بغل و  توجهت بهش جلب میشه  نازنین من .محبتبوسمحبت

 

 

وقتی روی زمین و به صورت دمر میخوابونمت بوس , میتونی سرت رو بالا بیاری و من رو نگاه کنی زیبا و گردنت رو نگه داری شیرین من بوس ,  نمیدونی توی این حالت چقدر خوردنی میشییییییییی عزیزممممممممممم خوشمزه بوس , و بعد هم دست و پا میزنی تا جوجه اردکت رو که روبروتهب بگیری بغل,  البته باید زود بلندت کنم چشمک , وگرنه تندی خسته میشی  خندونک و به گریه میفتی فداتتتتتتتتتتتتت شممممممممممممممم .محبتبوسمحبت

 

 

دیگه میتونی قاشقت رو توی دستت بگیری بوس و به سمت دهنت مببری ماه منننننننننبغل ,  ولی نمیدونی از کدوم طرف باید توی دهنت بکنی خندونک و کلی باهاش ور میری خندونک و آخرشم یا گریه میکنی که چرا نرفت توی دهنت قه قهه یا میندازیش زمین چشمک , همین کار رو با جغجغه و دندونگیرت هم میکنی بوس , البته قاشقت رو چون نازکتره راحتتر دست میگیری تا اون دوتا ,  و جغجغت رو خیلی محکم نمیتونی بگیریش و زود از دستت میفته فعلا ماه منننننننننننننن محبتبوسمحبت .

 

 

 

چشمک  و اما  یه  درد دل  با  فاطمه خوشگل مامان  و حرفهای مادردختری ................ چشمک

 

 

فاطمه جونی من بوس, فاطمه کوچولوی من بوس, گاهی واقعا خیلی خیلی خسته میشم غمناک, خودت میدونی که خیلی دست تنهام قهر و همه وقتم رو نگهداری از تو میگیرهبوس و برای خودم هیچ وقتی نموندهبوس , تو هم که  طاقت چند دقیقه تنها موندن رو نداریبغل و دوست داری یا مدام باهات حرف بزنم و بازی کنم و تو هم برام بخندی و دلبری کنی بغل و یا بغلت کنم و توی اتاق خودت و توی کل خونه بچرخونمت زیبا و تو هم همه جارو نگاه کنی و شناسایی کنی دخمل بلاااااااااااااا بغل , البته در این مورد واقعا خسته نباشی خوشگلم خندونک, منم جای تو بودم همینطوری دوست داشتم ناززززززززز خانووووووووووووومممممممممم خندونک , وقتی هم میخوابی که کلی باید توی بغلم و یا روی پام بمونی که خوابت سنگین بشه تا از هر صدایی بیدار نشی تعجب و کلا بعد از ظهرها که میخوابی اگه بزارمت زمین , بیش از نیم ساعت روی زمین نمیتونی بخوابی تعجب و با کوچکترین حرکت خودت یا صدای اطرافت بیدار میشی خندونک و دوباره خوابوندنت مکافاته چشمک و اگر هم دیگه نتونی بخوابی و کم بخوابی , کل روز رو کلافه ایزیبا , تازه یه چیز جالب بگم زیبا , وقتی از خواب بیدار میشی همچین بدنت رو میکشی و دستهات رو باز میکنی و به خودت کش و قوس میدی که انگار توی خواب کوه کندیییییییییی خندونک و من رو کلی میخندونی با ناز و اداهات ماهمممممممم بوس , خلاصه اینکه عزیز دلم همه اینها وقتی جمع میشه واقعا گاهی بیش از حد خستم میکنه نازنین من خسته , و این موقع است که دیگه از اینکه شب رو هم بخوای بیدار باشی و دیر بخوابی واقعا کم طاقت و کلافه  و ناراحت و عصبی میشم دختر قشنگمخسته , میخوام بگم که من رو ببخش مامانی خجالت , دوست دارم مامانی رو ببخشی بابت گاهی بی طاقت شدناش و گاهی صبور نبودناش خجالت , دوست دارم به مامانی حق بدی بابت خسته شدنای گاه و بیگاهش بوس و ازش نرنجی و ببخشیش فدای چشمای معصوم و زیبات بشم من ,محبتمحبتمحبت

 

اما عزیز دلم دوست دارم بدونی که توی هیچکدوم از لحظات زندگیم آرام, جه خوب و چه بد زیبا, چه خسته و کلافه بوده باشم و چه نبوده باشم آرام , هرگز و هرگز از بودنت و از داشتنت پشیمون نبوده و نیستم و نخواهم بود و برای داشتنت هزاران بار خدا رو شکر میکنم و خواهم کرد نازدونه مامان بوسبوسبوس و هرگز  و  هرگز  از تو خسته نشده و نخواهم شد خوشگل شیرینم محبتمحبتمحبت  و همیشه از بودنت کنارم  و از حضورت توی زندگیمون خوشحال و راضیم نازنین دختر من ,بغلبوسبوسبغل

 

گل دختر من , دوست دارم بدونی که حتی توی همون لحظات خستگی و کم طاقتی هم آرام ,  تو گلم , تموم  وجود  و  مایه دلگرمی و همه امیدم  و نازنین دختر من , بوده و هستی و خواهی بود محبتمحبتمحبت و با تموم وجودم عاشقونه دوستت داشتممممممممم و دارمممممممممممم و خواهم داشت ,بوسبوسبوس

 

میدونم که من باید قوی تر باشم و صبورتر آرام , باید یاد بگیرم بهتر بودن رو آرام , و در کنار تو , دارم  یاد میگیرم عاشق بودن  و مادر بودن  و صبور بودن  و قوی بودن  رو  دختر دلربای من .بوسبوسبوس

 

میدونم که باید برای تو بهترین باشم و خوب مادری کنم آرام ,  دلم میخواد بدونی که سعی خودم رو خواهم کرد نازنین دختر من بوس و دوست دارم این رو هم بدونی که من برای تو بهترینها رو میخوامبوس و بهترینها رو آرزو میکنم بغل و همه تلاشم هم برای خوشبختی و موفقیت و سعادت توست نازنینم بغل,  امیدوارم بتونم مادر لایقی برات باشم گل دختر من بوس و برای موفقیت و خوشبختیت همه تلاشم رو بکنم گل دختر من بوس, تو هم به مامانیت کمک کن عزیزکم .بوسبغلبوس

 

بوسبغل دوست دارم بدونی که همیشه عاشقونه دوستت داشته و خواهم داشت عزیز دلمممممممممم بغل بوس

 

 

 

عزیز دلم این روزها دل دردات خیلی داره کمتر و بهتر میشه آرام ولی از ساعت 9 شب تا 11 شب , و بعد هم از 1 شب تا 3 شب , هنوزم دلت درد میگیره قهر , قطره دایمتیکونی که بهت میدادم  چند روز اول برات خیلی مفیدتر بود ولی الان خیلی تاثیری نداره جز کمی خواب که توی چشمات بیاره گل خوبم آرام.

از اینکه درد بکشی و از کف سرت آب راه بیفته و  از زور درد عرق کنی غمناک , و یا گریه و بی قراری کنی و منم نتونم کاری برات بکنم قهر خیلی غصه میخورم دختر نازنینم . گریه

البته شبهایی که موفق میشم توی ساعتهای دل دردت بخوابونمت و توی بغلم نگهت دارم تا از دل درد  بیدار نشی آرام,  خیلی درد نمیکشی و منم راحتترم  گل نازم بوس , ولی وقتی خونه نیستیم و رفتیم مهمونی و اون ساعت رو بیداری آرام , و یا شبهایی که خوابت نمیاد و دیر میخوابی آرام , به خصوص تازگیها که نظم خوابت به هم ریخته و دیر میخوابی قهر ,  بیشتر اذیت میشی فدات بشم غمناک , البته بازم وقتی خونه خودمون هستی کمتر اذیت میشی آرام و من توی بغلم میگردونمت توی خونه و تو هم به اطرافت نگاه میکنی و مشغولی و بازی میکنی چشمک و کمتر دردت رو احساس میکنی تا خوابت بگیره و بخوابی بوس , ولی وای از شبهایی که خسته باشم و بخوام توی اون ساعت به هر حال  بخوابونمت قهر و یا مهمونی باشیم و اطرافت شلوغ باشه توی اون ساعت دل دردت قهر, خیلیییییی  بیتابی و بی قراری میکنی عزیز دلم زیبا.  بین خودمون باشه , اشک منم گاهی درمیاریا شیطون بلا چشمک.

هنوز هم برای خوابیدن شبت به خاطر همین دل دردها , بعضی شبها باید متوسل به صدای سشوار و پستونک بشم چشمک ولی خوب خداروشکر , روزها خیلی بهتر و راحت تر از قبل میخوابی نفس من .زیبا

 بازم خدارو هزاران بار شکر , دل دردت نسبت به قبل خیلی بهتر شده دختر خوشگلممممممممممم .بوسبوسبوس

 

علاوه بر دل دردت آرام , بزرگترین مشکلی که در حال حاضر داری آرام, غریبی کردن با اطرافیانه چشمک که هم تورو , و هم من رو خیلی آزار میده ,قهر

خونه خودمون آروم و خوبی زیبا, و میخندی و میخوابی و بازی میکنی بوس , ولی کافیه کسی بیاد خونمون زیبا , به خصوص اگه تعداد هم زیاد باشه و بیش از دو یا سه نفر باشن تعجب , یا اینکه ما خونه کسی بریم چشمک , اون وقت به شدت غریبی میکنی و شروع میکنی به گریه کردن و گریت هم تمومی نداره غمناک , چون وقتی بترسی خیلی طول میکشه آروم بشی و خیالت راحت بشه که من هستم و کنارتم و به کسی نمیدمت بوسبغل بوس, باید کلی توی بغلم بگیرمت و بچرخونمت و آرومت کنم و شیرت بدم و کسی هم توی این مدت دورت نیاد خندونک , تا احساس امنیت کنی و گریت تموم بشه بغل,  به خصوص اگه وقتی جایی میریم , کسی بخواد بغلت بکنه و یا یه دفعه جندین نفر دورت رو بگیرن خندونک , خیلی میترسی و گریه هات شروع میشه ,غمناک

برای همین خیلی اذیت میشم وقتی جایی میبرمت قهر  و واقعا گاهی به خاطر همین اذیت شدن خودت و من , و گاهی هم از شدت خستگی و بی حوصلگی اصلا دوست ندارم جایی برم غمناک , آخه به خصوص وقتی شروع میکنی به غریبی کردن و گریه کردن , حالا این وسط  بقیه هم میخوان به من کمک کنن و میان بغلت کنن تا آرومت کنن خندونک, اما تو بدتر میترسی و دوباره گریت شدت میگیره و طولانی تر میشه و این اوضاع رو بدتر میکنه بدبو و تا بیای دوباره توی بغل خودم و بخوای آروم بشی و احساس آرامش کنی و ببینی بغل منی , دیگه کلی طول کشیدهبدبو و وقت رفتنه خندونک, جایی هم که میریم نمیشه که همش به دیگران حالتت رو توضیح بدم چشمک و مجابشون کنم که کمی مراعات حالت و وضعیت کنونیت رو بکنن چشمک , به هر حال یا میخوان به من کمک کنن و بغلت کنن  متنظر و یا از دوست داشتنت میخوان که بغلت کنن متنظر, اما خوب اینطوری اوضاع وخیم تر میشه و تو خیلی اذیت میشی و آزار میبینی غمناک و واقعا ضربه میخوری غمناک و همین من رو عصبی و ناراحت میکنه و کلی توی دلم برای گریه کردن و بیقراریات غصه میخورم گریه ,  باور کن که ساعتها بعد از جدا شدن از دیگران , با اینکه آرومی و گریه نمیکنی , ولی  هنوز  هم  ترس و اضطراب  رو توی چهرت میبینم  تعجب و این من رو نگران میکنه نازنینم .بی حوصله

 

 

بوسبغل آیییییییییییییییییییییی دخمل مامانیییییییییییییییییییییی بلا ............................ بغلبوس

 

 

بوس اما عزیز دلم  , بدون که با همه ناز و اداهاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عاشقتممممممممممممممممممم بوس

 

 

 

 

 

 

بغل  4 ماهگیت مبارکککککککککککککک عزیزکمممممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

بوس اینم دخملی مامان با کیک کفشدوزکککککککککک 4 ماهگیشششششش بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بغلبوس فدای دست کوکولوت بشمممممممممممم که توی دست مامانه عروسکممممممممممممم بوسبغل

 

 

 

 

 

 

 

متنظر برای دیدن بقیه عکسهای فاطمه جونی به ادامه مطلب برویییییییییییییییید لطفااااااااااااااااا متنظر

 

 

 

محبت فدات شم که به مامانی نگاه میکنیییییییییییییی جیگرررررررررررررررررر محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت عاششششششششششششششق این نگاهتممممممممممم  نفسسسسسسسسسسس من محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل قربون گردنتتتتتتتتتتتتتتتتت برم که کم کم نگهش میداری و میاری بالا عزیزمممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چشمک این دخمل مامانه که اینطوری خوابیده و مامانیش چند لحظه رفته آشپرخونه تا برگرده چشمک

خندونک اما توی عکس بعدی ببینین چه مدلی خوابیدههههههههههههه خندونک

 

 

 

 

 

زبان ای وروووووووووووووووجککککککککککک زبان خانوم عمودی , افقی شده  قه قهه

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل فدای نشستنت بشممممممممم عشقمممممممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

بوس دخملی 4 ماهه مامان بعد از حمااااااااااااااااااااااااام چه ناززززززززی شده آخه بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

بغل نازنازی مامانش بعد از حموم راحتتتتتتتتت خوابیده بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت اینم ماه منهههههههههههههه بعد از زدن واکسن 4 ماهگیییییییییی محبت

 

 

 

 

 

 

متنظر و اماااااااااااااااااااااااااا گذر ایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام متنظر

 

 

 

 

بوس این دخمل 3 روزه منه  ,  روی سینه بابایی مهربونششششششش خوابه بوس

بغل چقدر کوکولوووووووووووووو بودییییییییییییی بغل

محبت  قربون اون صورت کوچولوت بشممممممممم فندقققققققققققق  محبت

 

 

 

 

 

 

 

بوس و این دخملی 64 روزه مامان و باباست که روی سینه بابایی گلش خوابههههههههه بوس

بغل دور سرت بگرده مامانننننننننننننننننن  بغل

 

 

 

 

 

 

بغل و این دخمل بلای تقریبا 4 ماهه مامانه (حدودا 110 روزه بودی ) , بغل

محبت و روی سینه بابایی خوب و مهربونششششش خوابیدههههههههه محبت

 

 

 

متنظر زمان خیلیییییییییی زود میگذره و همه چی تبدیل به خاطره میشه متنظر

 

بغل نازنین دخترم , انشاالله  که همیشه سالم و سلامت باشی  بغل

بوس و همیشه سایه بابایی خوب و گل و مهربونت روی سرت باشه عزیز دلم بوس

محبت یادت باشه خیلی به پدرت احترام بزاری و قدرش رو بدونی که برات خیلیییییییییی زحمت کشیده دختر گلم محبت

 

پسندها (5)

نظرات (18)

زن دایی آرزو
20 اردیبهشت 93 1:39
سلام به فاطمه جونم و خواهر گلم فاطمه عزیزم اول میخوام به مامان جونی یه خسته نباشید بگم . عزیز دلم چشاتو بخورم انشاالله که زودی دل دردات خوب بشه . کاش اونجا بودم و حسابی بوست میکردم و بغلت میکردم
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااام به زندایییییییییییی جون مهربونمممممممممممممم عزیز دلم ممنون که به ما سر میزنی و کامنت میزاریییییییییییییی خواهر جونمممممممممم , خیلییییییییییی خوشحالم میکنیییییییییییی . خیلی به فاطمه محبت داری آرزو جونمممممممممم , ممنونم , بس که با محبتییییییییی خواهری . ما هم دلمون براتتتتتتتتتتتتتت یه ریزه شده خاله زندایییییییییی جون مهربوووووووون .
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:23
ای جونم , ماشاالله دختر نازم ... چهارماهگيت مبارک عروسكم ..... خدا خودش همه جا مراقبت باشه نفس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای خوشگلم ممنونم از این همه لطف و محبتت عزیز دلممممممممممم. ممنون بابت تبریک و دعای خیرت گل مهربون , خیلی دوستت دارمممممممممم خواهر جونم .
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:28
سلام زهرای عزيز و مهربونم .... من خوبم الحمدالله ... آوايی هم خدا بخواد با گچش كنار اومده , اما متاسفانه تا ميرسم خونه مياد توی بغلم و اصلا پايين نمياد ... واقعا پادرد بدی گرفتم .....الهی بميرم برای تو و فاطمه ی عزيزم ... بچم هنوز دل درد هاش خوب نشده و هردوتون دارين اذيت ميشين .... خواهر انشاالله بهتر ميشه , ميگن نهايتش تا چهارماهگيه ...... ممنونم خواهر بابت عقيقه .... مرسی كه اینقدر به فكری , عزيزی خواهرم...الهی فدات شم خواهرم .... حتما مزاحمت ميشم عزيزم .... ميدونم از ته دلت ميگی مهربونم .....تو خيلی خيلی خوبی زهرا .... من رو شرمنده ی خودت و محبت هات ميكنی .... تو يه خواهر واقعی هستی .... خيلی خيلی خوشحالم كه تورو دارم خواهر.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای عزیزم خدارو شکر که خوبی خواهر جونم , فدات بشم که پا درد گرفتی , میفهمم گلم , سخته که مدام آوا جونم بخواد توی بغلت باشه , منم تقریبا شرایط تو رو دارم ولی خوب آوا بزرگتر و سنگین تر هم هست و سخت تره گل من , فدات شم که این همه صبوری و فداکاری میکنی عزیز دلم , من که تا به حال کاری نتونستم برات بکنم خواهر جونم , اما خیلیییییییییییییییی دوستتون دارم عزیز دلمممممممممم. تو خیلی به من محبت داری عزیزمممم و ممنونم از این بابت , همیشه مراحمی دوست جونی من و خواهر خوب خودمممممممممممممییی . منم خوشحالم که تورو دارم المیرای عزیز و مهربونم . مراقب خودت و آوا جونم باش.
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:30
عروسكم تو گذر ايام قشنگ معلومه چقدر خانوم شده زهرا .... تورو خدا براش اسپند دود كن و صدقه بده ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی خوش قلب آوای عزیزم ممنونم خواهر جونم . چشممممممممممممم , حتما عزیزم .
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:31
عاشق تمام عكساش شدم .... بعد از حمام اش .... جابه جا شدن تو جاش .... كنار كيک اش و ..... انشالله جز لبخند هيچی رو صورت زيباش نشينه .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی مهربوووووووون آواجونم عزیزدلم ممنونم از این همه محبتت نسبت به فاطمه جونی . انشاالله خواهر جونم . خیلییییییییییییی دوستت دارمممممممم و میبوسمتتتتتتتتت.
مامان آوا
20 اردیبهشت 93 12:39
الهی من قربونت بشم عروسک خاله , 4 ماهگیت مبارکککککککککککک باشه عزیز دلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آوای خوشگلم ممنونم بابت تبریکت و لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما دوست جونی خوبم . خوشحالم بهمون سر میزنی عزیز دلم , بازم منتظرت هستمممممممممم دوست مهربونم.
مامان آدرینا
20 اردیبهشت 93 16:05
سلام مامانی گل , تولد 4 ماهگی گل دخترم مبارک
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آدرینای خوشگلممممممم ممنونم عزیزم که بهمون سر میزنی , بازم منتظرت هستم دوست مهربونم . بابت تبریکت هم ممنونم عزیز دلم .
معصومه
20 اردیبهشت 93 19:55
جوووووووووووووونم جوجه ی ناسمممممممممممممممممم , میشه یه بوس از بالای چشای نازت بکنم ؟؟ هزار الله اکبر , چشمم کف پات.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلامممممممممم خاله معصومه جون مهربون , مامانی گل کنجد کوچولوی توراهی ممنونم عزیز دلم از این همه لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی . دوستتون دارمممممممم و میبوسمتووووووون .
مــن و آوا قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 5:04
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﺑﻤﯿـــــــــﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫـــــــﺪ ﺍُﻓﺘﺎﺩ ... ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃِـــــــــﺮﻡ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻣﯿﺷــــــــﻮد , ﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﺧﺒـــــــــﺎﺭ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺷـــــــــﻮﺩ , ﻧﻪ ﺗـــــــــﻪِ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘـــــــــﻪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ , ﻧﻪ ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾـــــــــﻢ،ﺧﻄّﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﻧﻮِﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ ... ﺗﻨـــــــــﻬﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺳِﭙﯿﺪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ ، ﺍﻗﻮﺍﻣم ﭼﻨـــــــــﺪ ﺭﻭﺯ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﻧﺪ ، ﻋﺸﻘـــﻢ ﺑﻌـــــــــﺪ ﺍﺯ ﻣُﺪّﺗﯽ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾـــــــــﺶ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵِ زنی دیگر ﻣﺭﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺒــــــــﺮﺩ , ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﻌـــــــــﺪ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﺴﭙﺎﺭﯼ ﻣﻮﻗــــــــﻊِ ﺧﻮﺭﺩَﻥِ ﻏﺬﺍ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻨﺪهﻫﺎﯾِﺸـــــــــﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺷـــــــــﻮﺩ ... ﻭ ﻣﻦ ﺗﻨـــــــــﻬﺎ ﮔﻮﺭﮐﻨﯽ ﺭﺍ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﮑﻨـــــــــﻢ ﻭ ﻣﺪﺍﺣﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾـــــــــد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای خوشگلم انشاالله که همیشه سالم و سلامت و خوشبخت باشی عزیز دلم . اما متنی که نوشتی حقیقت تلخیست خواهر جونم .
مهدیه
21 اردیبهشت 93 9:42
چقدر لباسای پسرونه می پوشونی بهش مامانی . لباسای صورتی بخر . قهوه ای مال پسراست . عکسش با لباس سفیدش تو خواب خیلی ملوسه ! خدا حفظش کنه , بووووووووووووووووووووووووووووس .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلااااااااااااام مامانی گل و مهربون فاطمه سادات عزیزم چشم عزیز دلم , سعی میکنم از این به بعد لباسای رنگی تر و صورتی بپوشونم دوست گلم , البته لباسای صورتی و رنگهای شاد خیلی داره فاطمه جونی , شاید عکساش بیشتر با لباسای تیرش بوده , اما بازم به چشمممممممم , از این به بعد فقططططططططط رنگهای دخترونه ترررررررررر براش میخرم عزیزم. ممنون از محبتت نسبت به ما عزیز دلم . خوشحالم به ما سر زدی , بازم منتظرت هستم دوست خوب من .
خاله شيدا و روشا
22 اردیبهشت 93 8:51
قربون فاطمه ملوسم برم من , چهار ماهگيت مبارک عروسكممممم فداش بشم , انشاالله زود زود زود زود دل درد هاش كمتر شه , از عكس ها معلومه فاطمه جونی خوش اخلاقه فقط يه ريزه از شلوغی بدش مياد ، من كه آدم بزرگ هستم از شلوغی بدم مياد و سه سوته كلافه ميشم , فاطمه جونم كه ديگه نی نی هست و هنوز عادت نكرده به شلوغی , يادمه قديما مامانم به زن عموم كه بچه اش توی شلوغی گريه ميكرد ميگفت که وقتی توی خونه هستيد تلويزيون روشن كن اما با صدای كم كه به سر و صدا عادت كنه كه خدا رو شكر نتيجه هم داد .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون گل و مهربون شیدا و روشا جون ممنونم عزیز دلم از ابراز لطف و محبتت نسبت به فاطمه جونی ما . ممنون از راهنماییت دوست مهربونم , آره عزیز دلم , منم توی خونمون مدام تلویزیونمون روشنه و اتفاقا فاطمه خیلی هم تلویزیون دوست داره و با دقت تماشا میکنه , اما فعلا ترسش از شلوغی رو داره , حالا با بردن توی محیط و با کمک تلویزیون سعی میکنم به این ترسش غلبه کنم عزیزم . ممنون به ما سر میزنی دوست خوب من , خوشحالم میکنی , بازم منتظرت هستم .
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 22:16
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی , گل خریدن ، ظرف شستن و …...... از جانب شوهر خود شدید , فریب نخورید , آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند , (انجمن زنان زبل)
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جونم جالببببببببببببب بوددددددددددد , چشممممممممممم .
مامان ستاره
23 اردیبهشت 93 19:37
چرا واسه پست بالایی تونستم گزینه می پسندم رو بزنم و جزء هوادارا بشم ولی نمی دونم چرا الان پایینی ها رو میزنم نمیشه , مینویسه باید وارد منوی کاربری خود شوید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//// یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منوی کاربری چیه من نمیدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/// می تونی کمکم کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///// یعنی حتما باید یکی نظر بزاره برام تا بتونم بیام تو وبش رای بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو چطوری مال منو رای دادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون خوب و مهربونم عزیز دلم اومدم وبلاگت و برات توضیح دادم که باید چی کار کنی دوست گل من , میبوسمت و دوستت دارمممممممممم ,
مامان مهرناز
24 اردیبهشت 93 15:47
سلام عزیز دلم , 4 ماهگیت مبارک نفسم ماشاالله روز به روز خواستنی تر میشی عسلی خانم بوووووووووووووووووووووووووووووووووس , دوستت دارم خیلی زیاد
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین مهرناز جون ممنونم عزیز دلم بابت تبریکت ممنون از محبتت نسبت به فاطمه جونی ما دوست مهربونم بوووووووووووووووووووس برای مهرناز جون و مامانی گلش
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:20
قربونت بشم که اینقده نازی ماشاالله
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین محمد پارسا و یاسمن جون ممنون از محبتت خاله جون مهربون .
مامان الینا جونی
28 اردیبهشت 93 14:42
آخخخخخخخخخ که چقدر جیگریییی تو خاله جوووون با اون خوابای نازتتتتتتتتتتت
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و گل الینای خوشگلم ممنونم خاله جون مهربووووووووووونم از این همه لطف و محبتت .
♥ مامان مهیلا ♥
7 مهر 93 14:40
سلام خانمی خوب هستین ؟ داشتم به وبتون نگاه میکردم , چشمم خورد به شکم دردکردن فاطمه , مهیلا هم شکمش مخصوصا شبا خیلی درد میکنه , گاهی وقتا از خواب میپره , گریه میکنه , منم نگرانم . فاطمه تا کی شکم دردش خوب شد ؟ اینم بگم مهیلا شکمش دیر به دیر کار میکنه , فاطمه هم اینجوری بود ؟ اگه فضولی نباشه میتونم وزنشم تو 4 ماهگی بدونم , مهیلا 7200 بود , فک میکنم کمه , البته دکترا میگن خوبه , قدشم 65 . اگه اشکالی نداشته باشه تو وبلاگ خودم جواب بدین ممنون . بوووووووس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان گل و نازنین مهیلا جونم خوبیم عزیزم , ممنون . عزیز دلم در اولین فرصت میام پیشت و برات کامنت میزارم دوست خوب من ... میبوسمت عزیزم ...
معصومه
10 آذر 93 19:40
سلام اینایی که نوشتی همش حال الانه ستیاست , دیگران رو میبینه اونقدر جیغ و داد میکنه که نگووووو , من حس میکنم گوشه گیر و ترسو میشه و نگرانم , اصلا جز خونمون جایی آروم نیست , از اطرافیان و خونه هاشون میترسه , چیکار کنم ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین ستیا جونم عزیز دلم اصلا نگران نباش , همه این حالتها گذراست , فاطمه الان که 11 ماهشه به شدت آرومتر و بهتر شده و ارتباطش هم با اطرافیان خیلی خیلی بهتره , غریبیش خیلی خیلی کمتر شده و جایی ببرم به ندرت پیش میاد گریه کنه و یا از کسی بترسه , ممکنه گاهی بغل کسی نخواد بره و گریه کنه ولی ترس رو نداره و بیشتر از روی بی میلی به اون شخصه این حالتش .... نگران نباش , به مرور زمان همه این حالتهاش برطرف میشه , فقط به زور و به اجبار و با عجله نخواه که یه دفعه عادتش بدی به شلوغی , یا به زور بغل کسی که غریبی میکنه نده , تا ترس توی جونش نمونه .... همه چی درست میشه , فقط باید صبور بود عزیز دلم ....