فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

شعری زیبا از قیصر امین پور که برای دخترکش آیه سروده

1392/5/30 14:10
26,506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من .

 

امروز میخوام یه شعر خوشگل برات بنویسم که از قیصر امین پور یکی از شعرای کشورمونه . این شعرو برای دختر کش آیه سروده , منم چون این شعر کودکانه رو خیلی دوست دارم برای تو دختر عزیزتر از جانم مینویسم امیدوارم بعدها با چشمای نازت بخونیشو لذت ببری و عشق مادرانمو به خودت هر چه بیشتر درک کنی.

 

 

ای بوی هر چه گل

 

 

بوی  بهشت  میشنوم    از  صدای تو

 

 

نازکتر از گل است  ,  گل گونه های تو

 

 

 

ای   در   طنین  تو   آهنگ  قلب   من

 

 

ای بوی  هر چه گل  ,  نفس آشنای تو

 

 

 

ای    صورت   تو    آیه   و آیینه  خدا

 

 

حقا  که   هیچ   نقص   ندارد خدای تو

 

 

 

صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر

 

 

آورده ام  که   فرش   کنم  زیر  پای  تو

 

 

 

رنگین کمانی   از  نخ   باران   تنیده ام

 

 

تا  تاب   هفت رنگ   ببندم    برای  تو

 

 

 

چیزی   عزیزتر    ز   تمام دلم    نبود

 

 

ای  پاره دلم  ,  که  بریزم  به  پای  تو

 

 

 

امروز   تکیه گاه تو   آغوش  گرم  من

 

 

فردا  عصای  خستگیم   شانه های  تو

 

 

 

در  خاک  هم  دلم  به  هوای  تو می تپد

 

 

چیزی  کم  از  بهشت  ندارد   هوای  تو

 

 

 

همبازیان    خواب تو    خیل   فرشتگان

 

 

آواز    آسمانیشان      لای  لا ی     تو

 

 

 

بگذار  با تو  عالم  خود  را  عوض کنم:

 

 

یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

 

 

 

این  حال وعالمی  که تو  داری , برای من

 

 

دار  و  ندار  و  جان  و  دل من  برای  تو

پسندها (1)

نظرات (1)

احسان
25 دی 94 1:14
سلام ان شاءالله فاطمه عزیز شما هم , مثل فاطمه من , به دنیا بیاد به سلامتی , و در پناه آقام باب الحوایج علیه السلام صحیح و سالم و نوکر آقا امام زمان علیه السلام باشه...
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ممنونم از اینکه به وبلاگ ما سر زدین و کامنت گذاشتین .... انشاالله و ممنونم از دعای خیرتون ... آرزوی سلامت و سعادت برای همه کوچولوهای تو راهی دارم ...