فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

مهدی جونم تولدت مبارک........................

1392/11/10 17:02
2,908 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 9 بهمن ماهه ,

 

 

فاطمه من , عزیز دلم , امروز سالروز تولد مهدی کوچولوی مامان و بابا , داداشی شماست .

 

 

پسر کوچولوی مامان تولدت مبارکککککککککککککککککک .

 

 

اگه الان پیشمون بودی 3 ساله میشدی عزیز دلم , 3 سالگیت مبارک فرشته آسمونی من . همیشه به یادت هستم , مطمئن باش عزیز مامان . خیلی خیلی دوستت دارم , من رو ببخش که نتونستم خیلی بیام و بهت سر بزنم این چند وقته پسر کوچولوی من . بعد از چهل روزگی فاطمه جونی قول میدم که بیام پیشت خوشگلم .

 

 

من و بابایی و فاطمه کوچولو , خواهر مهربونت که 26 روزه به دنیا اومده رو , خیلی دعا کن کوچولوی پاک و معصوم و آسمونی مامان و بابا .

 

 

فاطمه جونی مامانی , دوست داشتم توی وبلاگت این پست کوتاه رو برای داداش کوچولوت که الان توی بهشته بزارم عزیزم , تا داداشیت بدونه که ما همیشه به یادش هستیم و هرگز فراموشش نمیکنیم عزیز دلم .

 

 

10 بهمن ماه هم سالگرد دوباره آسمونی شدن مهدی کوچولوی منه .

 

 

همیشه در قلب منی پسر نازنین من .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

افسانه(مامان فاطمه)
11 بهمن 92 16:22
چی شد که رفت پیش خدا یه روزه بود یا یه سال و یه روز؟
معصومه
11 بهمن 92 18:32
عزیزم قربون دل شکستت برم فاطمه مزد صبرته
مامان آوا
11 بهمن 92 22:16
عزیزم خداروشکر که فاطمه رو داری خیلی ناراحتم از ناراحتیت نازنینم گل نازم
یاسمن مامان ترمه
12 بهمن 92 0:36
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 2:55
دلم گرفت......خدا فاطمه جونيم و برات حفظ كنه انشالله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 2:56
سلام خواهري جونم خداروشكر ما خوبيم..... خداروصدهزار مرتبه شكر كه شما هم خوبين.... بابام چهارشنبه دستش رو عمل كرد و به اميد خدا فردا مرخص ميشه..... مواظب خودتون باشيندوسسسسستون دارم.......
خاله شيدا و روشا
12 بهمن 92 8:22
واي آخي خدا رو شكر كه فاطمه خوشگل ملوس عزيز هستش ماماني اما بازم هر گلي بوي خودش رو داره
مامان سما
12 بهمن 92 11:59
وای خدااا ایشااله خدا فاطمه عزیز رو برات سالم و صالح نگه داره.
مامان ستاره
12 بهمن 92 14:56
زهرا جون عزیزم مهدی کوچولو زنده هست و شما رو می بینه پس ناراحت نباش اون به قدری کوچیک و پاک و معصوم هست که مرگ برای اون معنایی نداره چون زنده هست عزیز دلم و خودتو ناراحت نکن عزیزم... ازش بخواه که برای من هم خیلی دعا کنه خیلی عزیزم ....
مامان گلی
13 بهمن 92 17:24
عزیزم خیلی ناراحت شدم.یادمه بهم گفته بودی که مهدی جونم بعد 2 روز فوت کرد.واقعا به صبرت احسنت میگم.خدای مهربون مزد صبوریت رو با وجود فاطمه نازنین داده...میدونم تا ابد تو دلت میمونه پسری...روحش شاد و جاشم تو بهشت ابدی پیش فرشته ها باقیست
رزیتا مادر آرمیتا
14 بهمن 92 13:14
آفرین به این صبر و ایمان قوی . عزیزم بچسب به فاطمه جون گل گلاب که ایشالا صد و بیست سال عمر کنه ، دوستون دارم هوارتـــــــــــــــــــــا
mahtab
14 بهمن 92 13:15
سلام من نمیدونستم خیلی متاسف شدم ایشالا بقای عمر گل دخترت و همسرت و خونوادت
مامان الی و محیابانو
15 بهمن 92 13:42
ااااای وای نرگس جان نمیدونستم.....شوکه شدم خخییییییییلی دلم گرفت از نظرات خوندم که 2 روزه بوده!!! چی شد مگه!!!؟؟؟ باید یه مادر باشی تا بفهمی تو چی کشیدی....فدات شم عزیز ...خدا رو شکر که فاطمه رو داری... بهت احسنت میگم که تا زیاد از این غم ات تو وبلاگ نگفتی...اصلا گفته بودی؟...من که نخوندم! ایشالله دیگه هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت داغ عزیز نبینی نرگسم حالا برو خدا رو شکر کن که زیاد دلبسته اش نشده بودی ....سخته میدونم...ولی از اون سخت تر هم میتونست باشه خدااای ناکرده
مامان كياراد
16 بهمن 92 15:56
متاسف شدم عزيزم....فاطمه جوني را ببوس...
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 8:16
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
مامانی
18 خرداد 93 19:43
خدا فاطمه نازتو بهت ببخشه , با دیدن این عکس دلم هررررررررررررررررری ریخت پایین , خدایا هرکی روی بچش رو میبینه داغشو نبینه , الهی آمین .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام فریبا جون گل و نازنینم فدات بشم دوست عزیز و نازنینم , الهی آمییییییییییین , چون واقعا سخته عزیز دلم.