فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

چشمهای معصوم و دستهای کوچک و قلبهای پاک

1392/9/9 20:00
4,645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوچولوی نازنازی مامان و بابا

ماچماچماچ

 


دیگه داریم میریم توی هفته 34  لبخند

 

 

34 هفته انتظار شیرین  لبخند

 

 

یکی از بزرگترین آرزوهام  سلامتی تو  و  سالم  و سلامت  به دنیا اومدنته ,

 

این روزها فقط به همین فکر میکنم ,


به  لحظه  زایمانم  و  شنیدن  صدای گریه  تو  و  لحظه  دیدن  روی ماهت ,


و لحظه شنیدن خبر سلامتیت

ماچلبخندماچ

 

 

 

امروز اومدم  با  یه  پست  ,   پر از عکس  دوستای کوچولو موچولوت

 

کوچولوهای خوشگل و دوست داشتنی که پاک و معصوم هستن و زلال

لبخندلبخندلبخند

 

 

 

دوست داشتم  به نوعی پاکی  و معصومیت  و  مظلومیت بچه ها  و  زلال بودنشون  رو

 

 

با به نمایش گذاشتن عکسهای زیبا و دوست داشتنی خودشون نشون بدم ,

 

و

 

وقتی یادم افتاد که ماه محرمه ,

 


به یاد و نیت  شیرخواره پاک و معصوم و مظلوم کربلا ,


تصمیم گرفتم عکس دوستای کوچولوت رو با  لباس مقدس حضرت علی اصغر  به نمایش بزارم .

 

 

انشاالله که همگی شما عزیزای کوچولومون  تا همیشه پیرو راه سید الشهدا باشین .

 

 

 

امیدوارم همه ما بزرگترها  بتونیم  طوری زندگی کنیم که این معصومیت و پاکی رو درون بچه ها

 

نهادینه کنیم و طوری تربیت و هدایتشون کنیم یا بهتر بگم طوری باهاشون رفتار کنیم  که  این 

 

پاکی و  زلال بودن  رو تا همیشه  و تا به آخر عمرشون

 

به همراه داشته باشن.

 لبخند

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

گاهی  توی این روزهای پاییزی و زیبا 

 

وقتی دل آسمون میگیره


و بعد هم باران رحمت خدا از آسمون میباره

 

با خودم فکر میکنم  , این برکت و رحمتی که از آسمون میاد

 

به حرمت کدامین ماست ؟

 

گاهی به این فکر میکنم که توی دنیای  پر از گناه ما آدمیان

 

توی دنیایی پر از کوتاهیهای ما که قرار بود اشرف مخلوقات باشیم

 

اما ............................. ؟

 

به حرمت کدام دست , کدام چشم , کدام نگاه , کدام قلب ,

 

درهای رحمت خدا هنوز هم به روی ما باز است ,

 

و اون لحظه  به یاد چشمهای پاک و قلبهای کوچک و دلهای زلالی می افتم که

 

توی عکسهای پایین به خوبی نمایانه .

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

وقتی سفیدی زیر گلو  ,  چشمهای زیبا و معصوم  و طرز نگاه این کوچولو رو دیدم

فقط این جمله به ذهنم رسید که


وای از دل رباب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

این هم عکس چند تا از دوستای وبلاگی فاطمه جونی

ماچماچماچ 

 

 

این عکس نیکا کوچولوی 4 ماهه

خیلی ناز شدی توی این عکس عزیزم

 

 

 

 

 

این عکس آوای خوشگل  1 سال و  3 ماهه

قربونت برم که اینقدر معصوم و مظلومانه است نگاهت

 

 

 

 

 

این عکس حلمای 7 ماهه

چه خوشگل میخندی شما خانوم کوچولو

 

 

 

 

 

این عکس آوای خوشگل 8 ماهه

چه خوش اخلاق و خوش خنده ای شما عزیزم

 

 

 

 

 

این عکس تبسم کوچولوی 3 ماهه

چه دختر مهربونی هستی شما عزیزم

 

 

 

 

 

 

این عکس آترین کوچولوی 5 ماهه

چقدر نازی شما خانوم کوچولو

 

 

 

 

 

اینم عکس فاطمه کوچولوی 3 ماهه

چه ماه شدی شما خانوم کوچولو

 

 

 

 

 

 

این عکس حنانه زهرای 8 ماهه

چه نگاه زیبا و مهربونی داری شما عزیزم

 

 

 

 

 

 

این دو تا عکس هم از محیا کوچولوی 10 ماهه

عزیزم خیلی خوشگلی شما

قربون زیارت رفتنت , زیارت قبول

 

 

 

 

 

 

این عکس هدیه خانوم 1 سال و 10 ماهه

خیلی خوشگلی شما دختر مهربون

 

 

 

 

 

این عکس سارینا کوجولوی 8 ماهه

چه دختر زیبا و مهربونی هستی شما

 

 

 

 

 

این عکس پارمیدای 10 ماهه

شما هم خیلی زیبا و مهربونی عزیزم

 

 

 

 

 

این عکس ماهان کوچولوی 11 ماهه

چه آروم و زیبا خوابیدی شما پسر کوچولو

 

 

 

 

 

این دو تا عکس هم  از بردیا کوچولوی 8 ماهه

از عکس نماز خوندنش خیلی خوشم اومد , اینجا گذاشتم

قبول باشه پسر کوچولو , التماس دعا

 

 

 

 

 

 

این هم عکس آرتین کوچولوی 1 سال و 8 ماهه

خیلی زیبا و روحانی شدی با این سربند پسر کوچولو

 

 

 

 

 

 

این  دو تا عکس هم از امیر رضای 1 سال و 2 ماهه

توی عکسی که داری سینه میزنی خیلی نازی

قبول باشه

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم عکس سقایی برسام کوچولو که الان 1 سال و 9 ماهشه

و این عکس پارسال محرمشه

چقدر سقایی بهت میاد پسر کوجولو

 

 

 

 

 

خدایا

 

به حرمت دستهای کوچک و پاک


به حرمت قلب و دل  کوچولوهای زلال و دوست داشتنی

 

به حرمت عزاداران کوچک علی اصغر

 

حاجات دوستان عزیزی که خالصانه به درگاهت  رو میارن

 

و حاجات مشروعی دارن رو برآورده به خیر کن  ,

 

دوستای گلی  که  فرزند  تو راهی  دارن  رو  فرزندانی  سالم  و صالح  ,  بهشون عنایت کن ,

 

دوستای گلی  که منتظرن  تا  یه  نی نی سالم  و  زیبا  بهشون  هدیه بدی ,


به حرمت عزاداران کوچک ابا عبدالله ,


عنایت ویژه بهشون بکن ,


تا سال بعد اونها هم به همراه کوچولوهاشون


توی مراسم عزاداری سیدالشهدا شرکت کنن.

 

 

خدایا


هر کسی  , هر مشکلی داره  ,

 

 

به حرمت  کودکان معصوم و پاک  ,  و به حرمت شش ماهه مظلوم کربلا ,

 

 

مشکلش رو  حل  و ختم به خیر کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (60)

مامان محمدصالح جون
9 آذر 92 18:53
سلام به شما مادر منتظر انشاالله به زودی عکس فاطمه خانم نازنازی هم کنار این عکسا باشه , مثل اسمش فاطمه گونه باشه , یه سر هم پیش ما بیاین , خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محمد صالح کوچولو عزیزم ممنون که به ما سر زدی و برامون کامنت گذاشتی . خوشحالم کردی خانومی. از دعای خیرت هم بینهایت ممنونم , انشاالله همینطور باشه عزیزم. حتما در اولین فرصت میام پیشتون . شما از امروز جزو لینک دوستان ما هستی دوست خوب من .
معصومه
9 آذر 92 20:54
چه پست خوبی گذاشتی مهربوووووون. انشاالله سال دیگه عکس نی نی خودت و نی نی من رو هم بذاری . انشاالله با چند تا از دوستام که منتظرن , انشاالله اونا هم بچه دار بشن و نی نی تو هم سالم بیاد بغلت , عزیزمی.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوب و مهربون خوشحالم که این پست رو دوست داشتی عزیزم. انشاالله عزیز دلم . انشاالله همینطور باشه که میگی دوست نازنینم.
معصومه
9 آذر 92 21:38
نه اینکه وبلاگ شما نیام , من کلا کم میام نت , چون حوصله ندارم , باید لاغر بشم و من در فکرم که یه شبه لاغر بشم و چون نمیشه در حال آزار دادن خودمم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوب و مهربون عزیز دلم انشاالله به نتیجه لازم و به وزنی که باید میرسی و مطمئنم که میتونی , ولی خودت هم میدونی که یک شبه نمیشه دوست نازنینم , پس آزار دادن خودت و بیحوصلگی چاره کار نیست , باید تلاشت همراه با صبر باشه عزیزم . برات آرزوی موفقیت میکنم.
نازنین
10 آذر 92 0:07
سلاااام...خوبید ؟ فاطمه جونم خوبه ؟ وقتی پست هاتون رو میخونم قند تو دلم آب میشه . دیگه کم مونده که فاطمه جونم به دنیا بیاد و ماهم بتونیم عکساش رو ببینیم. انشاالله سال بعد فاطمه جون هم لباس علی اصغر بپوشه و عکسش رو واسمون بزارید توی وبلاگ. بووووووووس برای شما و گل دخترتون.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام نازنین جون خوب و مهربون خوشحالم که بازم اینجا میبینمت عزیز دلم. ما هم خوبیم عزیزم , از دعاهای خیرت خیلی ممنونم گلم , انشاالله عزیزم . اینم بوس برای نازنین خانوم و خواهر کوچولوش نیکو جون ,
مامان لي لي
10 آذر 92 2:07
سلام زهرا جونم , وای بالاخره اين پست حاضر شد...... مثل تمامی پست هات زيبا و پر بار , ممنون از لطفت كه عكس آوايی من رو هم گذاشتی.... فقط از خدا ميخوام فاطمه ی ٣٤هفته ای من , ما بقی راه رو هم تو دل مامانش طاقت بياره و صحيح و سالم به آغوش مامان گلش بياد.... از خدا ميخوام فرشته ی آسمونيش رو كه با نظر خودش تا اينجا همراهی كرده , از اين به بعد هم همراهی كنه تا زمينی شدنش........ درسته يه جورايی فاطمه ی ما زمينی شده , اما تا پاش رو به آغوش مامان زهرا نذاشته آسمونيِ آسمونيه.....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوا جونم خوشحالم که این پست مورد توجهت قرار گرفته عزیز دلم . خواهش میکنم دوست نازنینم, از اینکه اجازه دادی ممنونم گلم. از همه دعاهای خیری که در حق فاطمه جونی , فرشته آسمونی من کردی , بینهایت ممنونم. انشاالله همه فرشته های آسمونی تو راهی , سالم و سلامت توی آغوش مامان و باباهاشون قرار بگیرن .
مامان لي لي
10 آذر 92 2:08
صبرکن سهراب ! قایقت جا دارد ؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم / ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند / بره های این حوالی گرگهارا میدرند / سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها / زنده ها هم آبروی مرده ها را میبرند .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی خوب و گل آوا جونم بازم کامنتت مثل همیشه زیبا بود عزیز دلم. ممنونم .
مامان لي لي
10 آذر 92 2:13
خدا رو به مظلومی نگاه اين طفل های معصوم قسم ميدم که هر كسی هر حاجتی داره حاجت روا كنه....... هر مادری كه چشم انتظارِ... خدا دامنش رو سبز كنه،.... و از خدا ميخوام فاطمه ی عزيز رو صحيح و سالم به جمع دونفری مامان و باباش بياره و هرگز اجازه نده تلخی های گذشته براشون تكرار شه..... الهی آمين............... انشالله سال ديگه زنده باشم و عكس سقايی فاطمه جونم رو تو يه پست پرملات از مامان زهرا ببينم......
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی مهربون و خوش قلب آوای گلم عزیزم بابت همه دعاهای قشنگت بینهایت ممنوننننننننننن. از صمیم دلم به تک تکشون میگم الهی آمین . انشاالله سالیان سال زنده باشی گلم و سایت بالای سر دختر گل و دوست داشتنیت باشه عزیز دلم.
مامانی درسا
10 آذر 92 7:31
عزیزم انشاالله محرم بعد , عکسای دختری , زینت بخش وبلاگش میشه .... خدا تموم این فرشته ها رو نگهداره ....... بابت دعاهای قشنگت یه آمیــــــــــن بلند میگم انشاالله .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون درسا خوشگله از دعاهای خیرت بینهایت ممنونم دوست مهربونم. منم میگم الهی آمین .
مامان آوا
10 آذر 92 9:52
خدایا دوستانم ازجمله بهترین نعمت هایی هستند که به من ارزانی داشتی ! مشکلات آنها را با دستان پر مهرت بگشای , و حاجتشان را با محبت خداییت رواکن , آمین.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوایی نازنینم از دعای قشنگت خیلی لذت بردم دوست خوش قلب من . منم میگم الهی آمین .
مامان آوا
10 آذر 92 11:13
سلام عزیزم چه پست قشنگی شده , انشاالله سال بعد عکس فاطمه جون رو بزاری . بوس بوس بوس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوا خوشگله خوشحالم که این پست رو دوست داشتی دوست عزیزم . انشاالله با دعای شما دوستای خوبم همینطور باشه عزیز دلم .
مامان سما
10 آذر 92 11:51
سلام خوبی مامان فاطمه جووووووووونی ؟ دختر گلمون چطوره ؟؟؟؟ انشاالله که صحیح و سالم به دنیای شما و باباش قدم بذاره. مرسی که عکس آترین ناز ما رو هم توی وبلاگتون گذاشتی. برای شما و دختر نازت بهترینا رو آرزو دارم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آترین جون خوبیم دوست عزیزم , البته با دعای شما دوستای گلم . از دعای خیرت بینهایت ممنونم مهربون . خواهش میکنم دوست خوب من . منم برای شما بهترینها رو آرزو دارم گلم .
الهام مامان محیا
10 آذر 92 13:08
الهی چه نی نی های نازی , خدا همشون رو حفظ کنه انشاالله , راستی پس عکس من کو خاله ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون محیا جون عزیز دلم , قربونت برم خاله جون , گذاشتم عکس شما رو هم همین الان عزیز دلم. ببخش دوست نازنینم , من عکس محیا جونم رو دخیره کرده بودم , ولی به خاطر زیادی عکسها , موقع آپلود کردن از قلم افتاده بود گلم , همین الان که کامنتت رو دیدم , یادم افتاد , خیلی ناراحت شدم , شرمنده بابت این فراموشکاری عزیزم . حالا میتونی عکس خوشگلت رو ببینی خاله جون.
مامان فاطمه
10 آذر 92 13:43
وای سلام مثل اینکه از غافله عقب موندم , مگه چند روزه که اینجا نیومدم ؟ آخرین بار اومدم پست قبلی بود , انشاالله دختر ماهتو زودتر بغل کنی , مرسی که عکس دخترمو گذاشتی تو وبلاگ فاطمه کوچولوت.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه جون عزیزم این پست رو دیشب گذاشتم , ممنون که میای و بهمون سر میزنی دوست خوب من . منم ممنونم اجازه دادی عکس دختر نازت رو اینجا بزارم دوست گلم .
زینب مامان نازنین زهرا
10 آذر 92 13:53
سلام دووووووووووووووووووووووووووست خوبم ... مرسی از اینکه به وب نازنین زهرای منم سرزدی عزیز دلم و مرسی از دعاهای قشنگت ... خیلی خوشحالم که شما هم یه دخمل گل داری توی دلت عزیز دلم ... خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ... انشالله سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاریش و لذت ببری ... خاله جون دخمل منم دی ماهی هست انشاالله ... دکتر زایمان سزارین من رو 15 دی زد و برای شما کی هست ؟ فکر کنم انشاالله دخملی گلت یه 4 , 5 روزی بزرگتره ... راستی شما هم ساکن رشت هستین ؟ با اجازه لینک شدین.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرای تو راهی منم خوشحالم که خدا یه دخملی گل به تو دوست گلم هدیه داده عزیزم. انشاالله که سالم و سلامت و با دل خوش شاهد به دنیا اومدنش باشی عزیزم . دختر منم دی ماه قراره بیاد ولی دکتر هنوز برام تاریخ نزده گلم , ولی به حساب سونوگرافی , فاطمه جونی من هم همون 14 یا 15 دی خواهد اومد انشاالله. نه گلم , ما ساکن قم هستیم عزیز دلم . شما هم از امروز جزو لینک دوستان ما هستی عزیزم .
مامان بردیا شیطون
10 آذر 92 17:15
چه پست جالبی گذاشتی ... انشاالله سال دیگه توی این قسمت , عکس دخمل نازت رو میبینیم ... ما که بی صبرانه منتظر دیدنش هستیم . انشاالله زایمان خوبی داشته باشی و هر دوتاتون سالم و سرحال بیایین خونه.... قربونت برم عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون بردیا کوچولوی شیطون از دعاهای خیرت بینهایت ممنونم دوست گلم. خوشحالم که از این پست خوشت اومده عزیزم. بیشتر پیش ما بیا دوست خوبم , خوشحالم میکنی .
مامان مانلی
10 آذر 92 17:21
برای همه نی نی های ناناس
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مانلی جون اینم برای مانلی کوچولو و مامانی گلش
مامان آوا
10 آذر 92 19:01
الهی من فدای تو دوست نازنینم بشم , خوبی ؟ فاطمه ی عزیزم چطوره ؟ خوبه ؟ خودت چطوری ؟ امروز از خود صبح تا حالا دمق و بی حوصله ام , خیلی خیلی ناراحتم عزیز . از بس این خوابم که نه کابوس وحشتناکی بود . الانم خیلی ناراحتم , با اینکه خودم رو دلداری میدم , با این حال آروم نشدم. رمزم هم 1392 , برو بخون , البته تعریفی از خواب نبوده ولی حال و هوای امروز من بودش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست گلم , مامانی خوب و مهربون آوایی عزیز دلم اومدم و پستت رو خوندم و یه کامنت مفصل هم گذاشتم برات گلم. نبینم که دوست گلم ناراحت و دمق باشه . بلا دوره انشاالله . بد به دلت راه نده گلم . صدقه بزار کنار و آیةالکرسی بخون عزیزم , آروم میشی دوست خوب من . ناراحت نباش دیگه عزیز دلم , میدونم که خوابت تاثیر بدی روی روحیت داشته ولی توکل کن به خدا و از همین لحظات با هم بودن لذت ببر و همسر و دخترت رو بیشتر از این ناراحت نکن دوست گل من. خودت رو هم آزار نده نازنینم.
مامان حلما
10 آذر 92 19:59
سلام عزیزم ممنون از لطفت خاله جون که عکس حلمای من رو توی این پست گذاشتی . پست خیلی جالبی بود و من برات دعا میکنم , خدا به حق همه ی این فرشته های پاک و معصوم , فاطمه جونت صحیح و سالم بیاد تو بغلت.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حلما جونم خواهش میکنم عزیزم , ممنون که اجازه دادی عکس حلما رو بزارم اینجا عزیز دلم . خوشحالم ه از این پست خوشت اومده خانومی , از دعاهای خیرت هم ممنونم دوست خوب من , خدا دختر گلت رو برات حفظ کنه دوست نازنینم.
مامان ماهان
10 آذر 92 22:32
بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟ بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان عمریست در هوای تو از آشیان جداست .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون و گل ماهان کوچولو ممنون از کامنت زیبات عزیزم.
مامان آوا
10 آذر 92 23:14
فدات بشم دوست گلی خیلی خیلی باعث دلگرمیم شدی عزیزم , انشالله که خوش و خرم باشی نازنینم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوا جونم عزیزم خوشحالم که آرومتر شدی . خیلی مراقب خودت باش دوست گلم. انشاالله همیشه کنار خونوادت خوشحال و شاد باشی .
مامان ستاره
11 آذر 92 2:01
سلام عزیزم .. حالت خوبه زهرا جون ... ؟ نی نیت خوبه ... ؟ وای چه نی نی های نازی بودن , دلم غش رفت براشون , خدا نگه دارشون باشه الهی ....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام ستاره جون مهربون و خوبم عزیزم هردو خوبیم , خداروشکر . آرزو میکنم که خدا به زودی یه نی نی خوشگل و سالم بهت هدیه بده عزیز دلم.
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 4:46
سلام عزیزم. حال فاطمه جونی ما چطوره ؟ انشاالله سال بعد عکسش رو توی پست محرم میبینیم. پستتو دیدم و لذت بردم. ممنون گلم که عکس دخملی منم گذاشتی. مواظب خودت و فرشته ی معصومت باش گلم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون حنانه زهرای گلم حال فاطمه جونی هم با دعای شما دوستای خوبم انشاالله که خوبه . ممنونم از دعای خیرت گلم , انشاالله . خوشحالم که این پست رو دوست داشتی دوست خوبم . ممنونم , چشم عزیزم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:46
انا لله و انا الیه راجعون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون امیر محمد کوچولو از شنیدن خبر فوت بابایی امیر رضا کوچولو , خیلی خیلی خیلی ناراحت و غمگین شدم. به وبلاگشون هم رفتم ولی نتونستم کامنتی بزارم از ناراحتی. آخه اصلا هیچ کلمه ای برای تسلای دل سمیرای عزیزم به ذهنم نرسید . فقط برای دل پر غصش گریه کردم , وقتی که خوندم نوشته بود بی کس شدم , دیگه نتونستم طاقت بیارم , فقط گریه میکردم برای دل پر از دردش و سختی که توی این مدت کشید , خدا خودش بهش صبر بده چون داغ سنگین و سختیه واقعا. انشاالله توی یه فرصت دیگه که آمادگی روحی داشته باشم میرم و براش کامنت میزارم. از خدا فقط صبر براش میخوام و اینکه خدا پسر کوچولوش رو براش نگه داره و روح همسر بسیار مهربونش رو قرین رحمت کنه .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 14:16
زهرای عزیزم من نمی خواستم شما رو ناراحت بکنم و استرس وارد بکنم . توروخدا شما به خودت فشار نیار , برای نی نی خوب نیست . سعی کن آروم باشی و فقط براشون دعا کنی که خدا صبر زیادی بهشون بده تا بتونن این غم سنگین رو تحمل بکنن چون شما دعاهات مستجاب میشه. براشون دعا کن , خواهش می کنم جون بهاره خودت رو ناراحت نکن , برای نی نی اصلا خوب نیست . آروم باش , قول بده , باشه ؟ فقط دعا و قرآن براش بخونید , شما به فکر نی نی باش , باشه؟؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون امیر محمد کوچولو ممنون عزیزم که به فکر من و نینی هستی گلم. چشم عزیزم , من که جز دعا و طلب صبر برای سمیرای گلم و طلب آمرزش برای همسر مهربونش , کاری از دستم برنمیاد عزیزم. چشم دوست مهربونم , مراقبم , نگران نباش عزیز دلم . ممنون که به من هم خبر دادی عزیزم .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 14:17
وای اسم شما رو اشتباه نوشتم , نه ؟ ببخشید عزیزم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون امیرمحمد کوچولو اشکالی نداره گلم , خودم درستش کردم دوست عزیزم .
یاسمن مامان ترمه
11 آذر 92 16:58
انشاالله سال دیگه عکس فاطمه جونی رو میذاری .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون ترمه جون انشاالله عزیز دلم . ممنون که به ما سر میزنی دوست خوب من .
مامان آوا
11 آذر 92 23:06
سلام عزیزم , خوبی ؟ من بهترم , سیستم خرابه , الانم مهمونی ام و دارم از سیستم صاحبخونه استفاده میکنم . انشاالله بعدا مفصل میام پیشت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوای نازم خوشحالم که بهتری عزیز دلم. من هم خوبم , خدارو شکر . خوشحالم که رفتی مهمونی , اینطوری حال و هوات هم عوض میشه عزیز دلم . منتظرت هستم دوست مهربون و نازنینم .
مامان مهرناز
11 آذر 92 23:20
خیلی پست قشنگی بود , مرسی , چه عکسای نازی , چقدر این بچه ها معصومن , آمین به خاطر همه دعاهای قشنگت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جون خوشحالم که از این پست خوشت اومده عزیز دلم . ممنونم که اومدی و بهمون سر زدی , باز هم منتظرت هستم دوست خوب من .
مامان لي لي
12 آذر 92 3:21
صحبت از فاصله نیست ! صحبت ازمهر و وفاست ! شايد اين فاصله ها ، محک عاطفه هاست!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و خوب آوای نازنینم ممنون گلم از کامنت بسیار زیبات دوست خوب من .
مامان لي لي
12 آذر 92 7:23
سلام زهرا جونم , خوبی ؟؟ فاطمه جونيم خوبه ؟؟؟؟؟ بهش سفارش كردم اذيتت كنه , هی لگد بزنه و .... تا از حالا خودت رو آماده كنی واسه شيطنت هاش .... آوايی كه حسابی پدرم رو در آورده خواهری .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی نازنین و دوست داشتنی آوای گلم خوبم عزیز دلم , فاطمه جونی هم خوبه , فقط حسابی تکون میخوره و بالا و پایین میپره و نمیزاره بخوابم و به همین خاطر گاهی هم حسابی دل و کمرم درد میگیره . پس بگوووووووووووووو , خاله لی لی به فاطمه جونی گفته اینقدر لگد بزنه به مامانیش ........ ای خاله جون ناقلا .
مامان لي لي
12 آذر 92 7:29
خصوصی .😘😘😘😘
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوا جونم از رمزت ممنون عزیز دلم. در اولین فرصت میام پیشتون دوست عزیز و نازنینم .
مامان لي لي
12 آذر 92 7:37
من و آوايی خوبيم خداروشكر ..... اما شيطنت های زياد آوايی تمام انرژیم رو گرفته. 😭😭😭😭😭😭 انشاالله فاطمه جونيم از وقتی به دنيا مياد تا .............،،،، حسابی با شيطنتهاش از خجالتت در مياد و حسابی تورو باهام هم كيش ميكنه خواهر .😘😘😘😘 خوب بدجنسم ديگه , چاره چيه،؟؟؟؟؟؟؟؟ حسابی مواظب خودت و گل دخمل شيطون ما باش .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی نازنین و دوست داشتنی آوا جونم خدارو شکر که خوبین عزیز دلم . قربون شیطنت های آوایی گلم برم که اینقدر ناز و بانمکه , قربونت برم , میدونم که خیلی خسته میشی ولی مادر بودن همین چیزاشه که هم سخته و هم قشنگه دیگه عزیزم . خیلی بدجنسی خواهری , این دخملی ما که از حالا اینقدر بالا و پایین میپره , بیاد بیرون چی کار میخواد بکنه ............. ولی اگه شیطنتش زیاد باشه , تقصیر تو هستش خاله لی لی ناقلا . چشم عزیزم , ممنونم به فکر ما هستی و میای بهمون سر میزنی دوست با وفای من .
مامان امیررضا
12 آذر 92 9:02
وااااااااااااای مامان فاطمه کوچولوی ناز ما چه پستی گذاشتی ...... هم خیلی قشنگ بود و هم خیلی پر احساس .... انشاالله فاطمه جونی صحیح و سالم به دنیا میاد و سال دیگه یه پستی به همین شکل با عکسهای فاطمه خوشجل مامانی میذاری .... انشاالله همه دعاهایی که کردی مستجاب بشه.....
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو عزیزم خوشحالم که این پست رو دوست داشتی عزیز دلم . از دعای خیرت ممنونم دوست گلم , انشاالله عزیزم . بازم پیش ما بیا مامانی مهربون.
معصومه
12 آذر 92 15:10
عزیزم کجایی ؟ دلمون برات تنگ شده , بیا که دخترمون یه ماه مونده بیاد پیشمون و عکسش رو ببینیم . قربونش برم . خوبید؟ اتفاقی که نیفتاده خدای نکرده؟ آخه نیستی نگرانتم گلم , درهرحال یه خبر بده از خودت , انشاالله که خوشی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوب و مهربونم عزیزم من که هستم و مدام بهت سر میزنم و کامنت میزارم , تو به ما کم لطف شدی و کم میای پیشمون خاله جون مهربون . البته میدونم که مشغله داری و کم میای نت عزیزم , ما هم خوبیم , من این روزها کمی درد دارم توی دل و کمرم , دو روزی هم هست که سردرد شدیدی دارم , برای همین کمتر اومدم نت و سر زدم گلم , اتفاق خاصی نیفتاده گلم , نگران نباش عزیزم , ولی این روزها خیلی برای ما دعا کن دوست خوب و مهربون من . مراقب خودت باش .
مامان بردیا شیطون
13 آذر 92 12:55
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@.................... خیلی دوستت دارم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون از کامنت زیبات خیلی ممنونم دوست مهربون من . منم خیلی دوستت دارم .
مامان لي لي
13 آذر 92 16:38
سلام گل من كامنت مثل هميشه زيبات خصوصی اومده , مهم اينِه كه اومده و بی نهايت شرمندم كردی طبق معمول كه اين همه وقت گذاشتی و برام كامنت گذاشتی.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و نازنین آوا جونم آره عزیز دلم , مهم این بود که اومده باشه , من فکر کردم که کلا پاک شد عزیزم. خواهش میکنم دوست خوب من , من که کاری نکردم عزیزم و از داشتن دوست مهربون مثل تو خوشحالم گلم.
مامان لي لي
13 آذر 92 16:43
دوباره سلام ما هردو خداروشكر خوبيم ؟؟؟؟؟ تو و فاطمه جونم چطورين ؟؟؟؟؟؟ آره واقعاً پدرم دراومد , همش دنبالش بودم خواهر...... ١٦ ام وقت عمل دادن و گفتن بعد از عمل تا دو هفته استراحت , بعدش دستش خوب ميشه.... خدا كنه , من خيلي دوستش دارم , تنها اميدمه , تورو خدا دعا يادت نره..... راستی يه تشكر ويژه از فاطمه ی خودم كه حسابی داره از خجالت مامانی با لگداش در مياد . 😘😘😘😘😘😘😘😘😘واسه دخمل بلا.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی دوست داشتنی و عزیز آوای گلم خدارو شکر که خوبید دوست گلم. ما هم با دعای شما خوبیم عزیز دلم . انشاالله که دست پدرت هم به زودی خوب میشه و شفا پیدا میکنه خیلی زود , نگران نباش , اگه لایق باشم حتما که دعاگوتون هستم گلم. بایدم از فاطمه جونی تشکر کنی دیگه خاله جون ناقلا , حسابی لگد بارون شدمممممم. بوس برای آوایی گلم و مامانی خوشگلش
مامان لي لي
13 آذر 92 16:48
دوستت دارم عزيز دلم . 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 خيلی زياد مواظب خودت و فاطمه ی من باش.... راستی زهرا جونم فاطمه كی قراره دنيا بياد؟؟؟؟؟؟ همين جا جواب رو بزار , ميام ميخونم خواهری , ديگه زحمت نكش با اين حالت ........ خيلی دوست دارم زودتر بياد , خوب دلم ميخواد شيطون باشه و حسابی مامانيش رو اذيت كنه....... خوب خواهر چكار كنم؟؟؟؟؟ مردم آزارم ديگه , تو كه جای خود داری.😘😘😘
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای نازنینم منم دوستت دارم دوست مهربون من . چشم گلم , سعی میکنم بیشتر مراقب باشم. هنوز تاریخ دقیقش رو دکتر برام مشخص نکرده ولی حدودای 15 دی ماه وقتشه عزیز دلم , البته اگه عجله نکنه و نخواد زودتر بیاد گلم. شنبه میرم دکتر عزیزم , نمیدونم این بار تاریخ دقیقی رو مشخص میکنه یا نه , ببینیم خدا چی میخواد دیگه . دلت میاد خواهری ؟اصلا دلت میاد من اذیت بشم . معلومه که دلت نمیاد دیگه ناقلا. دوستت دارممممممممم. میبوسمتتتتتتتتت.
avaee
13 آذر 92 18:32
سلام عزیز و مهربونم خوبی گلم ؟ چه خبرا ؟ میبینی کوزه گر چطوری از کوزه شکسته آب میخوره ؟ همسری واسه سیستم خودمون هیچ واسش دیر نمیشه درستش کنه , خوبی نازنینم ؟ دلم خیلی خیلی واست تنگ شده بود , ممنونم که با این حال سختت میای و با کامنتهای پر مهرت همیشه دلگرمم میکنی . قربون محبتت خانوم گل . میدونی این نی نی وبلاگ چنان مارو درگیر خودش کرده که دیگه جدایی ازش غیر ممکنه , زهراجان امروز تمامی دعایم همش مختص به تو و فاطمه جونم بود . به نیت تو سوره یاسین خوندم . نگران هیچ چیز نباش , چون اگه خدای بزرگ منو لایق بدونه دعای خیرم همیشه پشت سرت هست عزیزم . گل خانوم ببین چقدر عاشقتم که اصلا حتی یه لحظه جان آوایی از خاطرم نمیری . مواظب خودت و گل نازم باش . به امید روزی که عکسهای نازنینش رو بزاری و ببینیم. دوستت دارم خوب من . به امید دیدار.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلاااااااااام مامانی گل و مهربون آوای نازنینم بالاخره دوست گلم رو دوباره اینجا دیدم . منم خیلی دلتنگت شدم عزیز دلم . خوشحالم باز هم کامنتای پر محبتت رو اینجا میبینم دوست نازنینم . ما هم خوبیم با دعای شما دوستای گلم عزیزم . فدات بشم , خدا دختر گل و زیبات رو و همسر مهربونت رو در پناه خودش برات حفظ کنه عزیز دلم . ممنون که این همه لطف و محبت در حق من میکنی و برام دعا میکنی و قرآن میخونی , من مدیون دعاهای تو هستم مهربونم. واقعا نی نی وبلاگ باعث شد که من دوستای خیلی خوب و گلی مثل تو رو پیدا کنم و کلی از تنهایی دربیام عزیز دلم. منم خیلی دوستت دارممممممممممممممممم. میبوسمتتتتتتتتتتتتت.
مامان لي لي
13 آذر 92 20:07
سلام عزيز دلم ...... به به دی ماه به سلامتی خوشگلم مياد و حسابی من رو خوشحال ميكنه ..... پس ديگه اين ماه آخر رو خيلی خيلی مراقب خودت باش گلم ، .... عزيزميبببببييييييی , مثل هميشه چوبكاريم كردی .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای خوبم آره عزیز دلم , دی ماه میاد , از یکشنبه وارد ماه نهم میشم . خیلی برای سلامتی کامل فاطمه جونیم دعا کن عزیزم . سعی میکنم بیشتر مراقب باشم گلم . تو هم عزیزمییییییییی.
مامان لي لي
13 آذر 92 20:09
چگونه بفرستم "باورم" را برايت تا باور كنی از "ياد بردنت" كار من نيست..
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و مهربون آوای خوشگلم بازم کامنتت مثل همیشه زیباست عزیز دلم . ممنونم.
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
13 آذر 92 21:56
سام عزیزم خوبید ؟ نی نی جان خوبه ؟ انشاالله به سلامتی نازدونه خوشگلتون رو بغل میکنید و از بوسه های خوشمزش سیر نمیشید. عزیزم شرمنده , یه کم درگیر بودم , معذرت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و خوب ثمین سادات کوچولو خوبیم دوست خوب من . نی نی هم انشاالله خوبه با دعای شما دوستای خوبم . از دعای خیرت ممنونم عزیزم , انشاالله . خواهش میکنم گلم , دشمنت شرمنده خانومی .
زینب مامان نازنین زهرا
13 آذر 92 22:48
سلام دوووست جووونی . اون تاریخی که توی سونو مینویسن واسه زایمان طبیعی هست خوب . سزارین 10 , 12 روز جلو می افته , طبیعی من 28 دی هست که توی سونو گفته , ولی من چون پسرم رو مجبور شدن سزارین بگیرن , اینم باید سزارین کنم . راستی جواب سوالت رو دادم , بیا بخون دوست جونی . خوش به حالت که قم هستی , 6 ساله نیومدم زیارت , انشاالله با دخترم و همسرم طلبیده بشیم بیاییم .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرای عزیزم عزیزم اتفاقا من هم سر بچه قبلیم سزارین شدم و این بار هم مجبور به سزارین هستم . توی سونوی من هم تاریخ زایمان طبیعیم رو 26 زده و من با احتساب همون 10 , 12 روز میگم که حدودا 15 دی ماه خواهد بود تاریخ این زایمانم , البته دکترم هنوز تاریخی مشخص نکرده , من هم دو روز دیگه نوبت دکترمه , شاید این بار تاریخ دقیقی رو برام مشخص کنه دوست خوب من. انشاالله که نازنین زهرای عزیزم و فاطمه جونی و همه بچه های توراهی , صحیح و سالم به دنیا میان و چشم و دل باباها و مامان هاشون روشن میشه. انشاالله که قسمت میشه و به زودی با دختر نازت و همسر خوبت میایین قم عزیزم و یه دل سیر زیارت میکنین . ما هم در خدمتتون هستیم دوست نازنینم.
مامان لي لي
13 آذر 92 22:57
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای نازم چه کامنت زیبایی عزیزم . خیلی ممنونم دوست نازنینم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آذر 92 8:30
خیلی پست زیبایی بود , فدای همه نی نی های خوشگل .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون خوشحالم که پست جدیدمون رو دوست داشتی عزیزم . بازم پیش ما بیا دوست خوب من.
avaee
14 آذر 92 16:16
كاش بارانی ببارد قلبها را تر كند بگذرد از هفت بند ما صدا را تر كند قطره قطره رقص گیرد روی چتر لحظه ها رشته رشته مویرگهای هوا را تر كند بشكند در هم طلسم كهنه ی این باغ را شاخه های خشك بی بار دعا را تر كند مثل طوفان بزرگ نوح در صبحی شگفت سرزمین سینه ها تا نا كجا را تر كند چترها تان را ببندید ای به ساحل مانده ها شاید این باران كه می بارد شما را تر كند
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و نازنین آوای گلم از کامنت بسیار زیبات ممنونم دوست مهربون من. دوستت دارمممممممممممم.
مامان لي لي
14 آذر 92 22:29
در دلم كودكی است كه بی تو بودنش را نق ميزند ..... من هيچ , لااقل بهانه ی او باش........
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و دوست داشتنی آوای نازنینم خیلی زیباست کامنتت عزیز دلم. ممنونم. دوستت دارمممممممممممممممم.
مامان لي لي
14 آذر 92 22:31
سلام زهرا جونم ببخش از صبح كلی گرفتار بودم.... زهرا خوبی ؟؟ فاطمه خوبه ؟؟ زهرا چرا اونقدر انرژی منفی ؟؟؟؟؟؟؟ تورو قرآن تو ديگه نه ... نميخوام غمت رو ببينم زهرا....... عزيز دلم من آرزوی سلامتی تو و فاطمه جون رو دارم و منتظر روزی ام كه به دنيا بياد و عكسش رو بزاری و لذتش رو ببرم.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامان لی لی گل و خوش قلب آوا جونم خواهش میکنم فدات بشم , میدونم که سرت خیلی شلوغه دوست با محبت من . خوبم مهربونم . فاطمه هم خوبه گل من . فدات بشم عزیز دلم , دوست نداشتم که کامنتم برات انرژی منفی داشته باشه عزیز دلم , فقط دلم خواست باهات یه درد دلی بکنم و از حال و احوال بعضی از لحظات دلم بگم نازنینم . منم همه دلخوشیم امید , توکل و اعتماد به رحمت و بخشندگی و لطف خداست و همینطور داشتن دوستای گلی مثل تو که اینقدر به من لطف دارین و برای سلامتی دخترم و ما دعا میکنین نازنینم و همین مطمئنم میکنه که خدا جواب دعای دلهای پاکتون رو میده نازنینم. ببخش اگه ناراحتت کرده باشم , من خوبم خداروشکر , دخملی هم در حال تکون خوردن و لگد زدنه حسابیییییییی . فقط خیلی برامون دعا کن . دوستت دارمممممممممممممم دوست بسیار مهربون من .
مامان بردیا شیطون
15 آذر 92 11:03
********************* برای یوسف شدن باید قید زلیخاها را زد! عزیز خــــــــــدا شدن بها دارد...!
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون کامنتت خیلی با معنی و زیبا بود عزیزم. ممنونم دوست خوب من.
avaee
15 آذر 92 13:15
سلام نازنینم خوبی ؟ فاطمه جونم چطوره ؟ خوبه ؟ چه خبرا ؟ اوضاع واحوالت چطوره ؟ آی گفتی , منم دلم قدم زدن زیر بارون میخواد ولی مگه این وروجک کوچولوم میزاره , میبینی زهرا جون , حتی دیگه قدم زدن زیر بارون رو هم ازم گرفته . ولی خوب اشکال نداره . جان دلم , حالا حالاها نمیتونی زیر بارون قدم بزنی چون این فاطمه خانوم ما , فرداروز نمیزاره از جات هم جم بخوری . باورت میشه , من تا دو سال حتی به راحتی بازار نرفتم و حتی نباید عطر میزدم , میترسیدم شیرم بد بو بشه چه برسه رفتن زیر بارون . ولی خداروشکر الان دیگه راحتم و بازار میرم و عطر میزنم و........ به راحتی تمامی کارهای منزل انجام میدم , شما هم انشاالله تا فاطمه گلم کمی بزرگ بشه , میتونی تمامی کارهایی که نتونستی انجام بدی رو انجام بدی . فدای تو دوست عزیزتر از جونم بشم . دیگه این انتظار منو کشته , ای کاش دیگه هرچه زودتر نازنینمون از سفر بیاد , فاطمه خانوم جا خوش کردیها!!!!!!!! به امید دیدار . میبوسمتون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوایی عزیزم ما خوبیم عزیز دلم , خدارو شکر . البته با دعای شما دوستای نازنینم . وای چقدرررررررررر سخت . پس حسابی باید آماده کنم خودم رو عزیز دلم. البته بیخودی که بهشت رو به مادران نمیدن , باید زحمت کشید دیگه دوست مهربونم. چه خوبه و خوشحالم که تونستی از عهده این وظیفه سخت بر بیای و الان هم کمی راحتتر شدی عزیزم . برای منم دعا کن که بتونم مادر خوبی باشم دوست نازنینم . خیلی دوستت دارممممم. ممنون که همیشه جویای حال مایی دوست باوفای من .
معصومه
15 آذر 92 13:43
نمیدونم عزیزم شاید خسته ام , شاید وقتی میام اینجا یه حس هایی بهم دست میده , به خدا , به جون خودم , به جون هر کسی دوستش دارم و داری , حسودی نمیکنم ها , ولی ضربانم میره بالا , نه اینجا , بلکه هرجایی شبیه به اینجا که مسافر تو راه دارن , درکم میکنی ؟ مگه نه؟ اگه توی دنیا , 5 نفر آرزوشون سالم و صالح دنیا اومدن فاطمه جون باشه , حتما حتما نفر اول و دوم , مامان و بابای فاطمه , سوم و چهارم هم هر کسی میخواد از نزدیکا باشه , ولی پنجمی , صددرصد منم , خوده خودم عزیزم . دوستت دارم , قبلا هم داشتم , الانم دارم . بیصبرانه منتظر گرمای وبلاگت با حضور سبز و گرم فاطمه جون هستم . عزیزم برام حکم بیوفایی ندی و قصاصم این نباشه که نیای پیش من خدای نکرده ها , دعام کن , دعام کن , خسته شدم از این هورمون های بدنم , همین .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام معصومه جون خوب و مهربونم عزیزم من درکت میکنم و اصلا هم راضی نیستم با اومدن به اینجا خودت رو اذیت کنی و من ناخواسته باعث عذابت باشم خدایی نکرده , فقط فکر کردم از من دلخوری که کم پیدایی . اگه اینجا اومدن آزارت میده , نیا عزیز دلم . من , هر وقت که تونستم میام و از حالت با خبر میشم دوست گلم . مراقب خودت باش معصومه جون عزیزم .
مامان الینا جونی
15 آذر 92 14:12
سلاممم خوبید ؟ وایییی چه آرامشی میدن این فرشته های نازززز و پاک به آدم , سلامت باشی مامان فاطمه نازززززززز .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون الینا جونم خوبیم , ممنون دوست خوب من . خوشحالم که از این پست خوشت اومده دوست مهربون من . واقعا آرامش بخشه دیدن این نازدونه ها .
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 16:50
خصوصی مامان .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون محمد پارسا و یاسمن جون ممنون بابت رمز دوست خوب من . در اولین فرصت میام پیشت عزیزم.
مامان آوا
16 آذر 92 9:07
سسسسسسلام مامان گلی مهربون خوبی عزیزم ؟ چه خبرا ؟ کجایی ؟ دلمان حسابی برایتان تنگ شده ها , ببینم نکنه وقتی سرت با نازگلی گرم شد , دیگه مارو تحویل نگیری . انشالله که مامانی و دخملی سالم و سرحال باشن . میبوسمتون.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی گل و مهربون آوایی گلم عزیز دلم , ما خوبیم , خدارو شکر گلم , البته با دعای تو دوست نازنینم . فقط دلنگران آوا جون مامان لی لی هستم خانومی . منم دلتنگت هستم مهربونم . عزیزم من هر جا هم باشم و حتی اگه روزی دیگه نت هم نیام اما همیشه به فکر دوست نازنین و باوفای خودم هستم و همیشه برای خوشبختی و سعادت خودش و خونوادش دعا میکنم . خیلی دوستتت دارم دوست مهربون من . ممنون که جویای حال مایی همیشه عزیز دلم . میبوسمتون .
خاله شيدا و روشا
16 آذر 92 9:37
سلام مامانی فاطمه جون انشاالله كه فاطمه خانوم صحيح و سالم به دنيا مياد و سال ديگه , شما , محرم لباس سبز تنش كنيد . خيلی خيلی پستتون خوشگل بود.
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام خاله جون مهربون شیدا و روشا جون ممنون که میای و به ما سر میزنی دوست خوب من . از دعای خیرت بینهایت ممنونم عزیزم . بازم منتظرت هستم و در اولین فرصت میام پیشتون دوست گل من . خوشحالم که این پست رو دوست داشتی عزیزم .
مامان نیکا
16 آذر 92 19:35
ممنون به خاطر این کار قشنگت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست خوب و مهربونم کاری نکردم دوست خوب من , خوشحالم که از این پست خوشت اومده عزیزم . التماس دعا دوست مهربون من .
الهام مامان سلنا
16 آذر 92 23:17
دوست عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری . انشاالله هرچه زودتر دخملت به سلامتی بیاد بغلت .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام مامانی خوب و مهربون سلنا جون عزیز دلم ممنون از ابراز لطف و محبتت . انشاالله با دعای شما دوستای خوب من . بازم بیا پیش ما عزیز دلم .
یثنا
17 آذر 92 19:52
سلام عزیزم خوشحالم الان که با وبت آشنا شدم روزهای آخر انتطار رو سپری میکنی و خوشحالتر میشم زمانی که بیام و ببینم عکس دختر عزیزت رو گذاشتی . به منم سر بزن .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام یثنا جون خوب و مهربونم ممنون عزیز دلم که به ما سر زدی . از ابراز لطف و محبتت نسبت به من و فاطمه جونی هم ممنونم. در اولین فرصت میام پیشت دوست گل من .
باران
9 شهریور 93 19:33
سلام خیلی خوب بود
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
سلام دوست خوب من خیلی ممنونم دوست من ... خوشحالم که دوست داشتین ...
saman
6 بهمن 93 13:29
خیلی خیلی قشنگ بود , سینه زنی قبول باشه , بچه ها لایییییییییییییییک . آفرین به مامان بابا شون .
مامان و بابایی دخمل بلا
پاسخ
خیلی ممنون از حضورتون در وبلاگ ما ....