فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

لالاییهای خوب برای بچه های خوب

1392/7/6 19:15
5,941 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام دخملی قشنگ و نازنازی مامان و بابا  ماچماچماچ

 

animated gif of weaponry - baby on seasaw

 

خوبی قند عسلم ؟ امیدوارم خوب و سالم و قوی باشی عزیزکم

 

بغلبغلبغل

 

 

عزیزم بهت قول داده بودم بازم برات لالایی بنویسم و بزارم توی وبلاگت.

امروز به قولم عمل کردم و کلی برات لالایی نوشتم . این پست پر از لالایی هستشششششششتعجبتعجب

 

 

 آخه من مامانی خوش قولی هستمممممممممممم   نیشخندنیشخند

 

 

یه خبررررررررررررررررررررررررررررر خوبم دارم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


هوراهوراهورا

قلبقلبقلب

عزیز دلم , احتمالا تو همین هفته مامان جون و خاله جون بیان پیشمون , به زودی میریم برات سیسمونیییییییییی بخریییییییییییم .

 

 

راستیییییییی , بابایی چهارشنبه و پنج شنبه زحمت کشید و یه مقداری پول به من داد تا برات کنار بزارم که وقتی رفتیم خرید , برات لباس و وسایلای خوشگللللللللل بخرمممممممممم خوشگلمممممممممممم.

 

 

انشاالله هر وقت بخرم عکساشو میزارم اینجا که برات به یادگار بمونه توی وبلاگت .

 

ماچماچماچ

 

قربون دست و پاهای کوچولوت برممممممممممممممممممممم

 

بغلبغلبغل

 

تازه پنج شنبه شب رفتیم بیرون ,  یه تل صورتی خوشگل دیدم و خیلی ازش خوشم اومد و برات خریدم. 

قربون اون موهات برمممممممممممممممم که قراره بزنم بهشووووووووووون ماچماچ

 

ازش عکس گرفتم , انشاالله با وسایلای دیگه ای که بخرم عکسش رو برات میزارم قند عسلم .

 

 

یه خاطره هم از دیروز برات تعریف کنم قشنگم .  لبخند دیروز بعد از ظهر من و تو و بابایی سه تایی رفتیم گردش . لبخند  آخه جمعه بود و من حسابی حوصلم سر رفته بود . بابایی با اینکه کلی کار داشت ولی به خاطر ما که دوست داشتیم بریم بیرون ما رو برد روستای میم. لبخند

 

 

روستایی که بابایی اصالتا اهل اونجاست .مژه  خیلی خوش گذشت بهمون خوشگلم قلب . رفتیم رستوران قصر و بابایی مارو ناهار مهمون کرد . مژهمژه لبخند  من و تو هم حسابی خوردیم . خجالتخجالت

 

 

بعد هم رفتیم توی باغچه کوچولویی که اونجا بابایی داره و کمی گشتیم و خیار و گوجه و فلفل چیدیم و تو هم حسابی بالا پایین میپریدی ماچ . ولی من حسابی کمرم درد گرفته بود , دیگه سنگین شدی خانوم کوچولو چشمک ماچ , البته چون توی روستا جاده خاکی بود و خیلی دست انداز داشت من کمی اذیت شدم . خلاصه روز تعطیلی حسابی سه تایی با هم بودیم و گردش کردیم.

 

امروز هم از صبح بابایی رفته ماموریت  افسوس . البته یه روزه است و شب برمیگرده ولی همین که میدونم اینجا نیست دلم میگیره و دعا میکنم که خیلی زود , صحیح و سالم برگرده پیشمون بابایی گل و مهربون. ماچماچ

 

صبح ساعت 6 که بابایی میرفت من و تو هم بیدار شدیم . تو هم حسابی تکون میخوردی ماچ , فکر کنم میخواستی بابایی رو بدرقه کنی  بغلبغل.  میدونی  که بابایی چقدر دوستت داره و از اینکه تو هم بیدار بودی خیلیییی خوشحال بود   مژهمژه .  قربون دخملی مهربونم برم من . ماچماچ

 

 

دعا کن که بابایی خیلییییییی زود کارش تموم بشه و برگرده خونه پیشمون لبخند. من که همین چند ساعتی هم که امروز دیرتر میاد خونه , حسابی دلم براش تنگ میشه افسوس . فکر کنم توام خیلی دلتنگش بشی چون دیگه به اومدن بابایی و خوش و بش کردناش با تو عادت کردی ,  فدای تو بشمممممممممممممم من .

 

ماچبغلماچبغل

 

 

 

اینم لالایی هایی که قول داده بودم عزیزم , امیدوارم دوستای گلمون هم دوست داشته باشن این لالاییها رو.

 

ماچماچماچ

بغلبغلبغل

 

 

 

لالایی (1)

 

 

    لالا لالا گل بادوم  ,   بخواب آروم , بخواب آروم    

 

لالا  لالا گل شبنم     ,       به قربون تو میگردم

لالا لالا گل سوسن  ,    سرت خم کن لبت بوسم


لالا لالا گلم باشی     ,    همیشه در برم باشی

لالا لالا گلم لالا      ,    دوست داریم من و بابا

 

 

لالا لالا گل مریم      ,      لالا یی کن عزیز من

لالا لالاگلم باشی   ,    بزرگ شی همدمم باشی

 

 

خداوندا تو ستاری    ,    همه خوابن تو بیداری

به حق حضرت زهرا    ,   عزیزم رو نگه داری

 

 

لالا لالا گلم باشی    ,     عزیز  و مونسم  باشی

لالالالا گل چایی          ,      عصای دست بابایی

 

 

لالا لالا گل بادوم   ,   بخواب آروم, بخواب آروم

 

 

لالالالا   گل زیره     ,      چرا خوابت نمی گیره

بخواب ای نازنین من  ,   مامان قربون تو میره

 

 

لالا لالا گل بادوم   ,  بخواب آروم , بخواب آروم

 

 

1children7.jpg

 

 

 این لالایی و لالایی  بعدی  , کوچولوی ما رو در عین اینکه میخواد بخوابونه و بهش آرامش بده , با چیزهایی که در  طبیعت پیرامون و اطرافش وجود داره آشنا میکنه :

 

 

لالایی (   2   )

 

لالا , صحرا پر از رنگه

دهان  چشمه ها   تنگه

نگاه   آسمون    صافه

دل کوهها  پراز  سنگه



لالا  که  چشم  تو  نازه

دهان     درّه ها    بازه

ببین  از خستگی  انگار

کشیدن     باز    خمیازه



لالا  شب  توی  باغ اومد

باهاش صد تا چراغ اومد

حریر  خواب  هم   کم کم

به  روی  چشم  زاغ اومد



ستاره    می زنه    سوسو

می خوابه   بچه ی   راسو

می خوابن     کفشدوزکها

می خوابه  موشی   ترسو



لالا کن    درّه   می خوابه

کنارش    برّه   می خوابه

گل  من   شب پره   پیشت

میاد   یک ذرّه  می خوابه



لالا کن    شیر  می خوابه

گوزن     پیر    می خوابه

میون       درّه ی    ساکت

گل    انجیر      می خوابه

 

 

bebe32.gif

 

 

لالایی (  3  )

 

گنجشک لالا ، سنجاب لالا
اومد دوباره   ,   مهتاب بالا


لالالا لایی لالا لالایی , لا لا لالایی لالالالایی
لالالا لایی لالا لالایی , لا لا لالایی لالالالایی


گلدون خوابید  ,   مثل همیشه
قورباغه ساکت ، خوابیده بیشه


لالا لالایی لالا لالایی , لا لا لالایی لالالالایی
لالا لالالایی لا لالالایی , لا لا لالایی لالالالایی

 

 

گلدون خوابید  ,   مثل همیشه
قورباغه ساکت ، خوابیده بیشه

 

 

****

 

جنگل لا لا لا

 

 

برکه  لا لا لا


شب بر همه خوش، تا صبح فردا
شب بر همه خوش، تا صبح فردا


لالا لالایی لالا لالایی , لا لا لالایی لالالالایی
لالا لالالایی لا لالالایی , لا لا لالایی لالالالایی

 

 

29.gif

 

لالایی (4)

 

لالا لالا گل سنبل    ,      عزیز من تویی چون گل

لالا لالا گلم هستی     ,      عزیز این دلم هستی

 

 

لالا لالا گل مریم       ,       فدای تو میشم هر دم

لالا لالا گل نازم     ,    خودم رو من فدات سازم

 

 

لالا لالا گل یاسم    ,     تموم عمر به پات وایسم

لالا لالا گل مینا    ,    به عشق توست چشام بینا

 


لالا لالا گل شب بو, تویی خوشرنگ تویی خوشبو

 

 

لالا لالا گل پونه         ,        عزیز من  نگیر بونه

لالا لالا گل لادن       ,         همه خوبی به تو دادن

 

 

لالا لالا گل نعنا          ,         فدای اون   قد رعنا

لالا لالا گل نرگس       ,       عزیز من نترس هرگز

 

 

لالا لالا گل سنبل       ,     عزیز من تویی چون گل

لالا لالا گلم هستی       ,       عزیز این دلم هستی

 

wieg.gif 

 

 

 لالایی (  5  )

 

 

لالا   لالا     بهار   اومد 

چه  گلهایی  به بار اومد

به پابوس گل  از هر سو

صدای   جویبار     اومد


لالا   لالا     گلم     نازه

شبا  هم  چشم او بازه !

قشنگه   مثل   فروردین

به    دنیا    اومده   تازه


لالا  لالا     بهشت   من

گل     اردیبهشت     من

خدا      با  لطف   آورده

تورو   در  سرنوشت من


هوا  عطر  تنش   از  گل

زمین    پیراهنش   از گل

بنفشه   گیسش از بارون

طبیعت   دامنش   از   گل


لالا  لالا        گل     زیبا

چراغ       خونه      بابا

بخواب   ای نور  چشمانم

توی  دشتی   پر  از  گلها


لالا   لالا        گل     بابا

تویی خوشبو , تویی زیبا

خدا   باشه      نگهدارت

به    زیر    سایه    مولا

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

شعر و بازی  لی لی لی لی حوضک

 

 baby43.gif

لی لی لی لی حوضک 

شعر کوتاهیست که مادر با کودکش

در حالی که دستان کوچک کودک خود را در دست گرفته است ,

و با انگشتان کوچکش بازی میکند , این شعر را میخواند ,

و اینگونه با او سخن گفته و کودک خود را وادار به سخن گفتن میکند .

 

 

bab25.gif

 

مادر ابتدا انگشت اشاره خود را کف دست کودک خود به شکل دایره میچرخاند و میگوید :

 

لی لی لی لی حوضک

 

جوجو اومد آب بخوره , افتاد تو حوضک

 

 

( مادر بعد از خواندن این قسمت , از انگشت کوچک کودک خود شروع کرده و هر کدام از انگشتان کودک را که میبندد , به همراه بستن آن , یکی از قسمتهای زیر را میخواند تا در آخرین قسمت به انگشت شصت کودک خود برسد .)

 

یکی  گرفتش

 

یکی  پوشوندش

 

یکی  نونش داد , همون آبش داد

 

یکی گفت :  کی جوجو رو انداخت تو حوضک ؟

 

این یکی گفت :  منه منه کله گنده .

baby42.gif

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

شعر (  1  )

 

 خرگوش   من   چه  نازه

گوشاش    چقدر    درازه


موهاش   سفید   و نرمه

مثل      بخاری     گرمه


دستاشو    پیش    میاره

به   روی   هم    میذاره


میخوره     برگ     کاهو

میپره   مثل     آهووووو

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

شعر ( 2 ) 

 54.gif

 
آی        حلزون       شاخکی !

 

کجا       میری        یواشکی ؟

 

جلو میری  یواشو ریزه ، ریزه

 

پوست تنت چه نرمو خیسو لیزه

 

خال های دونه دونه  دونه  داری

 

به روی پشت خود یه لونه داری

 

ساکتی    و   خجالتی    و   تنها

 

بمون   توی  باغچه   خونه  ما

 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

شعر ( 3 )

baby29.gif

 

 

 

 عروسک  قشنگ من  قرمز پوشیده

تو رختخواب  مخمل  آبی    خوابیده


یه روز مامان رفته بازار،اونو خریده

قشنگتر از عروسکم ، هیچکس ندیده



عروسک  من   ،   چشماتو   وا  کن

وقتی  که  شب شد ، اونوقت  لالا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

معصومه
7 مهر 92 10:06
الهی سالم و صالح باشه و سالم بیاد بغلت , سالم برات بمونه , اونقدر اذیتت کنه , بغلی بغلی باشه , وقت نکنی بیای وب , اونوقت من بهت اینجوری کنم

اونقدر حال میده بگم پس کجایی و تو بگی که بابااین بچه امونمو بریده , مگه میذاره نفس بکشم و منم بجای اینکه طرف تورو بگیرم , بگم پس مامان شدی برای چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حقته . بچمو اذیت نکن , بگیر بغلت . کار دیگه ای نداری که
بعد تو اینجوری شی
من اینجوری شم
و فاطمه جونم اینجوری شه
الهی آمممممممممییییییییین


سلام معصومه جون عزیزمممممممممم
عجب دعاهایی در حق من کردی عزیزم . البته خیلی برای فاطمه جونی خوبه که خاله جون مهربون و طرفداری مثل شما داره. اینجوری بایدم بغلی بشه دخملی.
منم دعا میکنم عین همین بچه نصیب خودت بشه, بغلی بغلی ,اونوقت منم میگم حقته , یه وقت به کوچولوی ما نگی بالای چشمت ابرو هستشاااااااا
اصلا دعا میکنم دوقلو دار شیییییییییی . الهی آمین
مامان آوا
7 مهر 92 12:03
سلام مامان فاطمه جون .
چه لالایی های قشنگی .
بوووووووووووووووووووووووووس برای دختر گلمون
برای مامان گلش


سلام مامانی مهربون آوا جون
خوشحالم از لالاییها خوشتون اومده.
اینم گللللللللللللللل برای شما و دخملی خوشگلتون

نازنین
7 مهر 92 13:30



سلام نازنین جون مهربون
ممنون که به ما سر میزنی عزیزم.
مامان آوا
7 مهر 92 15:29
سلام مامانی جونم خوبی ؟
دخملیمون چطوره ؟


سلام مامانی جون آوا خوشگله
ممنونم عزیزم . با دعای شما خوبیم عزیزم.
دخملی هم ورجه وورجه میکنه خانومی.
گل برای خاله جون گل
مامان آوا
7 مهر 92 18:04
سلام مامانی , خوبی؟

فاطمه جونم حسابی بازیگوشی میکنه؟

ماهم خوبیم گلیییییییییی.

نگران نباش عزیزم , میدونم چقدر تجربه سختی داشتی ولی همانطور که آیه 160سوره آل عمران می فرماید:اگر به خدا اعتماد کنید یک نفر میتواند یک لشکر را شکست دهد ولی اگر به خدا ایمان نداشته باشید حتی یک لشکر نمیتواند یک نفر را شکست دهد .
همیشه به خدا توکل کن , هر چند میدونم که خودت خیلی اهل ایمان هستی و فقط استرس داری که اون هم با فکرهای خوب خوب تبدیل به حال خوش میشه.
بخدا منم که واسه آواجونم باردار بودم همه نوع فشار واسترس روحی( توی یکی از پستهام اشاره کردم , اگه خواستی عزیزم بعدا رمز بهت میدم بخونش )اعم از کار کردن شبانه روز خودم وبابایی ، خونه نداشتن و ..... تحمل میکردم , تنها دوست من خدایم بود که در کنار این همه زجری که تحمل میکردم در کنارم بود . خداروصدهزار مرتبه شکر که اون همه استرسم به پایان خوش تبدیل شد.
انشاالله استرست همراه با خوشی باشه. بیشتر از این مزاحمت نباشم عزیزم.
در پناه حق.


سلام مامانی جون آوا جونم
من و فاطمه جونی هم خوبیم . بله خاله جون حسابی شیطونی میکنه البته اگه مامانی خستش نکنه .
ممنون عزیزم برام وقت میزاری و به وبلاگمون میای . همیشه از اومدنت خوشحال میشم.
حق با شماست . فقط باید به خدا توکل کرد و به خدا اعتماد داشت.
انشاالله که پایان همه سختی ها آسونیه و از خدا میخوام هر چی خیره همون باشه و از خودش میخوام استرس و فکرهای بد رو ازم دور کنه.
خوشحالم که با همه سختیهایی که داشتی و تحملشون کردی , در عوض پایان خوشی داشتی و خدا در قبال این تحملت بهترین رو که فرزندی خوب و سالم هست رو بهت هدیه داده.
آوا جونم رو ببوس
رزیتا مادر آرمیتا
7 مهر 92 19:59
مرسی واسه این همه لالایی های خوشگل . بــــــــــــــــــــــوس


سلام مامانی مهربون آرمیتا جون و نینی تو راهی

خوشحالم که از لالاییها خوشت اومده عزیزم.
رزیتا مادر آرمیتا
7 مهر 92 20:01
انشاالله که سالیان سال در کنار هم با وجود فاطمه کوچولو خوش و خرم و همچنین سلامت باشید .



ممنونم خاله جون مهربون از دعای خیرتون

رزیتا مادر آرمیتا
7 مهر 92 20:05
عزیز دلم میشه اسم کوچیکتو بدونم ؟


بله خانومی . اسم کوچیکم زهراست .
مامان سویل و اراز
8 مهر 92 10:10
سلام مامانی خوبی؟
اخخخخخخخخخ جون خرید سیسمونی .
من از خریدن وسایل نی نی ها خیلی خوشم میاد.
وقتی لباسای کوچول موچولوی رنگارنگو میبینم هوش از سرم میپره , همش میگم وااااااای اینو ببین چه بامزه ست انشاالله که هر چی میگیرین مبارکش باشه.
منتظر عکسای سیسمونیش هستیم.
مواظب خودت باش


سلام مامانی مهربون آراز و سویل جون
منم خیلی از خرید سیسمونی نوزاد خوشم میاد .
یه جور شوق عجیبی توش هست.
به خصوص با این لباسای کوچولوی خوشگل که حسابی دل رو میبره.
انشاالله عکساش رو میزارم عزیزم.
شما هم مراقب خودتون باشین.
مامان علیرضا(mahtab )
8 مهر 92 11:15
سلام
سفر همسرتون بی خطر.
انشاالله به سلامتی برید و خرید کنین برای نی نی .
و پیشاپیش چشمتون روشن که مامانتون و خواهرتون میان پیشتون




سلام مامانی مهربون علیرضا جون
ممنونم عزیزم. انشاالله.
بازم پیش ما بیایین عزیزم. خوشحالم میکنی.

رزیتا مادر آرمیتا
8 مهر 92 12:30
سلام
زهرا جون از آشنایی بیشتر با شما خوشبختم . بــــــــــــــــــــوس


سلام رزیتا جون , مامانی خوب آرمیتا و کوچولوی تو راهی
منم خوشحالم از آشنایی با شما عزیزم.
معصومه
8 مهر 92 13:24
عزیز دلم خوبی ؟ کوچولومون خوبه؟
اذیتش نکنی ها , میام میخورمتا
چه خبرا ؟ کوچولو چطوره؟
من که نیومده عاشقشم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بوس بوس بوس همش واسه فاطمه جونی , یه بوسم واسه زهرای گلم


سلام خاله معصومه مهربون
همگی خوبیم خدارو شکر .
کوچولو هم گاهی ساکته و گاهی ورجه وورجه میکنه.

فاطمه جونی و من هم شمارو خیلی دوست داریمممممممممممم خاله جون مهربون.
اینم بوسسسسسسسسسسس برای خاله معصومه مهربون خودموون
مامان آوا
8 مهر 92 13:31
سلام مامان جون خوبی ؟ کجایی خانووووومی ؟ حتما مامان اینا اومدن پیشت؟


سلام مامانی خوب آوا جونم
خوبم , ممنون عزیزم .کمی کمر درد و دل درد دارم دو روزه.
نه عزیزم , مامان اینا فردا صبح انشاالله میان.
ولی دیروز و امروز هم مهمون دارم عزیزم.
آوا جون رو ببوسسسسسسسس
مامان آوا
8 مهر 92 14:33
راست میگن دل به دل راه داره عزیزم .
انشالله همیشه به خوشی مهمان بیاد براتون.
یه لحظه برقامون قطع شد , دیر جوابتونو دادم عزیزم. ببخش . اگه دوست داری بیا توی نی نی گپ با هم اونجا بحرفیم



سلام مامانی مهربون آوایی
واقعا هم دل به دل راه داره.
من بعد از گذاشتن کامنت برای شما و پاسخ دادن به کامنتام رفتم سراغ ناهار . کامنت آخریت رو الان دیدم. ببخش عزیزم.
الان برات درخواست فرستادم از نینی گپ ولی چیزی نیاورد.
انشاالله تو یه فرصت دیگه گپ میزنیم
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 18:15
عزیز دلم سلام
خوبی خانومی،حال دخمل نازمون خوبه انشاالله.
ممنون گلم که به ما سر زدی.
مرسی که انقدر به ما لطف داری.
جاتون واقعا خالی بود.
انشاالله شما هم خیلی زود با نی نی نازتون برید یه سفر چند روزه شمال و حسابی خوش بگذرونید.
شرمنده دیر شد جواب دادنم ما تازه جمعه اخر وقت رسیدیم و من شنبه تونستم بیام نت.
بازم از محبت و لطفت ممنونم خانم گلم.
در پناه خدا


سلام مامانی مهربون برسام جون
ممنون عزیزم که به محض اینکه وقت کردی اومدی و به من هم سر زدی.
خیلی لطف کردی عزیزم.
خوشحالم که شمال خوش گذشته و صحیح و سالم برگشتین.
انشاالله با دعای شما خانومی.
اگه جواب کامنتت رو دیر دادم ببخشید. چند روزیه خیلی سرم شلوغه و مهمون دارم عزیزم.
بازم پیش ما بیا.

معصومه
8 مهر 92 20:33
انشاالله با مامانت اینا اونقدر خوش باشی که دنیا فراموشت بشه عزیزم.
منم مامانم شهرستانه . دعا کن جور شه بیاد پیشم چند روزی بمونه , قراره بیان ولی کار دارن فعلا


سلام معصومه جون مهربونم
دعا میکنم که هر چه زودتر خونوادت بیان پیشت و حسابی خوش بگذره بهتون دور هم.
مراقب خودت باش عزیزم.
مامان آوا
9 مهر 92 10:29
سلام خاله جونم . مهمانی دیشب چطور بود . من که ازخستگی نابریدم . بدو بدو اومدم سر بزنم بهتون. ببینم چیکارا میکنین ؟


سلام مامانی عزیز و مهربون آوا جون

عزیزم بد نبود خوب بود.
منم خیلی خسته شدم.
من که همینطوری هم احساس خستگی داشتم , دیگه شب خیلی خسته هم شده بودم. بیهوش شدم موقع خواب.
ممنون عزیزم که بهم سر میزنی
زهره مامان حلما
9 مهر 92 13:31
سلام عزیزم
خوبین؟نینیمون خوبه؟شرمنده من دیر میام سر میزنم , آخه حلما نمیذاره.
الان داری اما وقتی فاطمه جونی اومد درکم میکنی و من
راستی چشمتون روشن که تو راهی دارید , آخه منم از خونوادم دورم , خیلی لذت داره وقتی میان پیشمون
بازم بهم سر بزنید خیلی خوشحال میشم.
فعلا


سلام مامانی خوب حلما جون
درکت میکنم عزیزم که وقت نداری خانومی.
ولی هر وقت که تونستی و وقت کردی پیش ما بیا . من خیلی خوشحال میشم.
آره فکر کنم که وقتی فاطمه جونیم بیاد بیشتر درکت کنم و وقتم خیلی کم بشه عزیزم و همه بگن دیدی گفتیم بزار فاطمه جونی بیاد بعد احوالتو بپرسییییم

آره عزیزم . دیدن خونواده واقعا خیلی قشنگ و لذت بخشه.
انشاالله که خونواده شما هم زودتر بیان و دیدارها تازه بشه.

معصومه
9 مهر 92 13:34








سلام خاله جون مهربونم





مامان هدیه
9 مهر 92 16:29
خواهر اینارو همه از حفظی
واقعا خیلی قشنگن .
چقدر قشنگ ذوق کردناتو به زبون میاری و مینویسی , من که حال میکنم , خوش به حال نی نی که مامان خوش ذوقی مثل شما داره
خصوصیتون چک شود لطفا


سلام مامانی خوب هدیه جون
نه عزیزم , اینقدرا هم مامانی با هوشی نیستم
حفظ نیستم ولی سعی میکنم که حفظشون کنم برای نینی , البته اگر بتونم
خوشحالم که از شعرها و لالاییها خوشتون اومده خانومی.
شما لطف داری عزیزم. شما هم مامانی خوش ذوقی هستین حتما.
از رمزتون هم ممنونم.
چند روزی مهمون دارم وقت نمیکنم خیلی بیام نت . اومدم وبتون حتما از رمز استفاده میکنم عزیزم.
هدیه جون رو ببوس

مامان آوا
9 مهر 92 19:10
سلام مامانی . خوبی ? دلم برات تنگ شده . دخملی چطوره؟اذیت نمیکنه؟
آوایی که حسابی منو اذیت میکنه
بازیگوشی شده که بیا و ببین .
مهمانای جدیدت اومدن یا نه؟سلام وسلامتی واسه مامان مهربونت و خواهر گلت


سلام مامانی خوب آوا جونم
منم دلم خیلی برات تنگ میشه عزیزم.
خوبه فاطمه جونی.
نه اذیت نمیکنه خداروشکر.
آوا جونی شیطون بلارو ببوس از طرف من. بچه ها همینن دیگه , شیطونن و بازیگوش .
مهمونا هم اومدن . ممنونم عزیزم, سلامت باشی.
ببخش اگه دیر به دیر بهت سر بزنم. کمی سرم شلوغه خانومی
سولماز
9 مهر 92 23:35
سلام عزیزم
انشاالله نی نی صحیح و سلامت بیاد پیشت گلم
چه لالایی های قشنگی دستت واقعا درد نکنه .
با کمال افتخار لینکت کردم عزیزم.



سلام سولماز جان
ممنون که به وبلاگ ما اومدی خانومی.
شما هم جزو لینک دوستان ما شدید.
ممنونم از دعای خیرت خانومی.
خوشحالم که از لالاییها خوشت اومده. امیدوارم به زودی صاحب یه نینی خوشگل و ناز بشی و لالاییهایی زیبا براش بخونی.
بازم پیش ما
مامان الینا جونی
10 مهر 92 7:12
سلام مامان جونییییی .
وای خدای من که چقدر حوصله داری عزیزم.هر دفعه اومدم با کلی شعر و لالایی روبرو شدم . امیدوارم دخمل نازمون که به دنیا اومد همین طور حوصله داشته باشیییی که مطمئنا دارییییید ولی بعید میدونم دیگه با پستهاییییی این چنین رو برو بشیم , خیلی کوتاه ومختصرررر

به امید روزهای خوب برای شما


سلام مامانی عزیز الینا جونی
خوشحالم که از لالاییها خوشتون اومده.
امیدوارم بتونم حوصله داشته باشم و برای فاطمه جونیم وقت بزارم.
درسته کوچولو که بیاد دیگه وقتی برای گذاشتن پستهای طولانی نمیمونه.
الینا جون رو ببوس خانومی.
بازم پیش ما بیا.
مامان مهراوه
10 مهر 92 9:03
سلام مامان فاطمه جون... خوبین ؟فاطمه جونی خوبه ؟چقدر این لالایی ها قشنگنخوش به حال گل دختر



سلام مامانی مهراوه جون
خوبم ممنون . فاطمه جونی هم خوبه با دعای شما انشاالله.
خوشحالم که از لالاییها خوشتون اومده عزیزم.
مهراوه جون رو ببوس.
مامان آوا
10 مهر 92 11:38
سلام عزیزم . خوبی ؟ گل دخملیمون چطوره ؟دلم براتون تنگ شده . نمیشه حالا یه دقیقه بیای نت؟


سلام مامانی آوا جونم
منم خوبم . امیدوارم شما هم خوب باشین.
دخملی هم خوبه .
آوا جون رو ببوس.
عزیزم من به خاطر داشتن مهمون کمی وقتم کمه. ولی هر وقت بیام نت , هر چند کوتاه , حتما پیشت میام عزیزم.

مامان آوا
10 مهر 92 12:53
عزیزم می دونم مشغله داری گلم.
مهمانات از همه واجب ترن.
ما که میتونیم همیشه با هم ارتباط داشته باشیم.
منم و آوایی میبوسیمتون.
دوستتون داریم.
به مهمانای گلت سلام منو آوایی رو برسونین


سلام مامانی مهربون آوا جون
ممنون عزیزم که حتی در نبود من میای و به ما سر میزنی.
سعی میکنم بیام و جواب کامنتاتو بزارم و یه سری هم بهت بزنم خانومی , حتی اگر کوتاه باشه.
سلامت باشی عزیزم.
ما هم شمارو دوست داریم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 13:07
سلام. لطفاً به وب من سربزنید .یک موضوع خیلی خیلی مهم. با تشکر


سلام مامانی مهربون امیر محمد
چه عجب یادی از ما کردی مامانی .
ممنون که پیش ما اومدی.
اومدم و بهتون سر زدم.
انشاالله که هر چه زودتر بابایی این پسر کوچولو خوب بشه و خدا شفای عاجل بهش بده.
مامان آوا
10 مهر 92 22:03
سلام خانومی گل ومهربونم
اومدم صله رحم عزیزم



سلام مامانی آوا جون
خوش اومدی عزیزم.
میدونی که از دیدنت خوشحال میشم همیشه
آزاده
10 مهر 92 22:21
سلام .
ممنون که بهم سر میزنی و حالمو میپرسی.
انشاالله که نی نی کوچولو و خوشگلت بیاد و زندگیتون هزار برابر شیرین بشه


سلام عزیزم
خواهش میکنم خانومی . منم از دیدن شما خوشحال میشم همیشه.
انشاالله عزیزم. محتاج دعای شما هستم عزیزم.
فرشته
10 مهر 92 23:20

عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم



سلام خاله فرشته عزیزم

ممنون که به ما سر زدی خاله جون.
معصومه
11 مهر 92 11:15
به مامان و خواهری گل سلام ما رو برسونا .
نکنه یه موقع برن و از دوستای خوب تو بی خبر باشن , مخصوصا من که خوبم , خیلی خوب
خوب شوخی بود خداییش ولی سلام بهشون برسون عزیز .
فاطمه جونو ببوس , اگه نتونستی بده باباییش ببوسه از طرف من


سلام معصومه جون خوب و مهربون
سلامت باشی عزیزم.
حتما سلام دوست خوبی مثل توور میرسونم و باهاشون آشنات میکنم عزیزم. معلومه که خوبی . اونم خیلیییییییی خوب.

چشم عزیزم , فاطمه جون رو هم میبوسم از طرف شما هر طور که شده

مامان سما
11 مهر 92 12:11
سلام.
وای که چه لالایی های قشنگی. من که هوس کردم بازم نی نی باشم.
با اجازه تون چند تا از شعر را برداشتم برای دخترم بخونم.

مواظب نی نی کوچولوی ما هم باش.



سلام مامانی آترین کوچولو
خوشحالم که از لالاییها خوشتون اومده عزیزم.
خواهش میکنم, خوشحال میشم ازشون استفاده کنی.
چشم سعی خودم رو میکنم خانومی.
مامان حسنا
11 مهر 92 12:59
سلام عزیزم .
شرمنده که یه مدت وقت نکردم بیام پیشت , اخه یه مدت درگیر مهمان داری بودم , بعد هم درگیر کارای تولد حسنا بودم . الانم اومدم مسافرت خونه مامانم.


سلام مامانی خوب حسنا جون
خواهش میکنم عزیزم. میدونم که وقت نداری.
تولد حسنا کوچولو هم مبارک باشه . اومدم و عکسای تولدش رو دیدم. خیلی خوشگل شده بودن.
من هم چند روزیه که نتونستم بیام نت , آخه مادر و خواهرم اینجا اومدن خونمون . ببخشید دیر جواب کامنتت رو گذاشتم .
مسافرت خوش بگذره عزیزم


مامان فاطمه
11 مهر 92 13:50
سلام به مامان گل فاطمه جون.
حال دخملی چطوره؟
خیلی خوشحال شدم که آهنگ وبت رو عوض کردی.
حتما امام زمان هم با این کارت خوشحال شده.
مواظب دخترگلم باش.



سلام مامانی خوب فاطمه جون
حال دخملی هم انشاالله خوبه , با دعای شما دوستان خوبم.
خوشحالم که خوشحالت کرده . امیدوارم مرود رضایت آقا امام زمان هم قرار بگیره خانومی.
مامان آوا
11 مهر 92 17:48
سلام خاله جونم , حسابی جاتون توی وب خالیه




سلام عزیزمممممممممم
منم دلم براتون تنگ شده.
به زودی میام دیدنتون دوباره.

بهار مامانه برسام
11 مهر 92 21:15
قربون محبتت عزیز دلم
فدات شم گلم . من شرایطت رو درک میکنم .
اصلا خودت تنها هم که باشی شاید یه کم برات سخت باشه تند و تند بیای نت ,
الانم که به سلامتی مهمونای عزیزی داری شرایطت رو درک میکنم و برات خیلی خوشحالم که خانواده ی عزیز و محترمت پیشت هستن که واقعا دلگرمی یه مامان منتظر خانوادش هستن .
البته شایدم من اینطور فکر میکنم , چون توی اون روزا که باردار بودم جز مامانم و داداشم حامی و پشتیبانی نداشتم , واسه همین فکر میکنم همه مثل خود من هستن.
شاید کسایی که همسرشون کنارشونن شرایط متفاوتی داشته باشن؟؟؟ نمیدونم ولی به هر حال امیدوارم شرایط همیشه بهترین شرایط باشه و هیچ وقت توی این وضعیتی که داری احساس تنهایی نکنی.
گل نازم برات خیلی خوشحالم که مامان گلت و خواهر عزیزت مهمونات هستن .
گل نازم نمیخواد برای پاسخ کامنت عجله کنی , اصلا اگه نتونی هم حالا حالا بهم سر بزنی من ناراحت نمیشم و به خوشحالی شما خوشحال هم میشم , خودت رو اصلا اذیت نکن , با من خیلی خیلی راحت باش و خودت رو مقید به یک سری باید های دست و پا گیر نکن .
من خوشم به خوشی دوستای عزیزم.
گل نازم ممنون از لطف و محبتت.
راستی سلام منو به ناز گلت برسون و بگو من دارم لحظه شماری میکنم واسه دیدن شکل ماهش ...
قربونش برم که الان آرومترین و امن ترین جای بودنشه.
گل نازم برات بهترین ها رو آرزو میکنم و به خدا
میسپارمت


سلام مامانی خوب و مهربون برسام کوچولو
خیلی لطف داری به من عزیزم.
از محبتت بینهایت ممنون.
من هم مثل شما خیلی به خونوادم و مادر و خواهرم وابسته هستم و همیشه از دوریشون ناراحت و اذیت میشم.
ولی دیگه چاره ای نیست.
ولی همین که پیشم میان و حتی وقتی خیلی کم هم پیشم میمونن , خیلی خوشحالم میکنه.
خوب دلخوشی ما خونواده هامون هستن دیگه.
البته من از همسرم خیلی راضی هستم و خیلی تنهایی من رو درک میکنه و کمکم میکنه و همیشه از این بابت ممنونم ولی خوب خونواده هم واقعا جای خودش رو داره.
عزیزم به محض اینکه وقت کردم میام پیشت خانومی.
ممنون من رو درک میکنی عزیزم.
مراقب خودت باش.
بازم پیش ما بیا خانومی.خیلی خوشحالم میکنی.

مامان كياراد
13 مهر 92 1:47
سلام عزيزم ...خوبيد ؟ خوشيد ؟ سلامتيد؟
اميدوارم هر جا كه هستيد از اين روزها نهايت لذت را ببري و خاطره هاي قشنگ بسازي....


سلام مامانی خوب کیاراد کوچولو
خوبم , ممنون عزیزم.
خوشحال شدم که به ما سر زدی و کامنت گذاشتی.
بازم پیش ما بیا




معصومه
13 مهر 92 15:09
سلام عزیزم .
من مدام سر میزنم اما پست جدید نمیذاری , دلم میگیره بابا. یه چیزی بنویس برامون از خودت ,از فاطمه جونی ,از وسایلایی که مامانت اینا آوردن....نمیدونم از خیلی چیزای دیگه که ما منتظرشیم. بخدا دلم گرفت.
راستی من آمپولو زدم و 24 الی 32 ساعت بعدش قرار بوده تخمک آزاد کنم ولی ، نمیدونم چی شده ,
شده یا نه ؟
من کارامو کردم توکل بخدا عزیزم . دخترتو ببوس


سلام معصومه جون مهربون
عزیزم واقعا وقت نکردم بیام و پست جدید بزارم عزیزم.
ببخش اگه منتظر بودی و بیخبر موندی.
مامان اینا یه عروسک و یه بلوز شلوار دخترونه و گیره سر و این چیزا خریده بودن.
عکساشو به زودی میزارم.
خونه ما هم که بودن , این چند روزه رفتیم بیرون و چند دست لباس و مقداری وسایل دیگه تا جایی که میشد خریدیم.
انشاالله به زودی عکساش رو میزارم توی وبلاگ خانومی.
البته تخت و کمد و کالسکه و کریر و این چیزا داره فاطمه جونی و هر وقت بخوام سیسمونیش رو بچینم عکساش رو هم میزارم.

فعلا سیسمونیش رو نمیچینم . فکر کنم ماه دیگه این کار رو بکنم.
مامان اینا هم به زودی میرن و وقت هم نمیشه برای چیدن وسایل و من هم که دست تنها نمیتونم.
این آخرین اخبار بود. چون وقت نداشتم پست جدید بزارم , توی جواب کامنتت برات نوشتم که دلت نگیره عزیزم.
مراقب خودت باش.

مامان مهرناز
13 مهر 92 15:53
چه لالایی های قشنگی . مرسی


منتظر عکسای خوشگل سیسمونی هستیم


سلام مامانی خوب مهرناز
خوشحالم از لالاییها خوشتون اومده.


انشاالله به زودی چند تا عکس از سیسمونی فاطمه جونی میزارم.
بازم پیش ما بیا عزیزم, خوشحالم میکنی.


مامان امیرحسین
14 مهر 92 13:02
چه شعرای خوشگلی.
ایشاله نی نی گلی بیاد و زایمان راحتی داشته باشی.


سلام مامانی مهربون امیر حسین کوچولو
از دعای خیرت ممنون عزیزم.
خوشحال شدم به وبلاگ ما سر زدی و از شعرها خوشت اومده.
بازم پیش ما بیا خانومی.
فرشته
14 مهر 92 14:10
سلام عزیزم .
چقدر لالایی هات زیباست
انشاالله که فاطمه جون زودی بیاد


سلام فرشته جون عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده از لالاییها عزیزم.
انشاالله که نینی شما هم زود زود زود بیاد خاله جون مهربون .
معصومه
14 مهر 92 22:08
عشق خاله , فاطمه جونی , برام دعا کن .
راستی خاله جون زود بیا تا با دیدن عکسات دلم باز شه. بووووووووووووووس


سلام خاله جون مهربونم
من برای شما دعا میکنم , شما هم خیلی برای من دعا کن خاله جون.
چشمممممممممممممممممممممممممممممممممممم خاله جون.
بوووووووووووووووووووووووس
معصومه
14 مهر 92 22:12
گل خوشبو , دوست مهربونم
دیروز و امروز یکم سرم شلوغ بود , اگه وبلاگم آشپزیم رو ببینی متوجه میشی . البته حالا نذاشتم اما تا فردا میذارم عکس کارامو .
دیروز کلی خرید داشتم , من واسه پاییز و زمستون کلی خرید میکنم , روغن و رب و ماکارونی و برنج و حبوبات یهو میخرم و تا سال بعد دارم . دیروز سرگرم اونا بودم .
امروزم از صبح درگیر ترشی و شوری و خیارشوری بودم واسه همین نرسیدم برات کامنت بذارم عزیزم .
من عاشق تو و دوستان مهربونم هستم و میمونم.
حتما اولین کسایی هستید که با خبر میشید از بارداریم. انشاالله و با امید دادن هاتون منو میبرید به عالم رویایی بارداری و امید . دوستت دارم.
مراقب گل نازت باش , میبوسمت فراوون


سلام معصومه جون خوبم
خسته نباشی خانومی.
عزیزم من وبلاگ آشپزیت رو چند بار رفتم ببینم ولی موفق نشدم . اصلا آدرسی که تایپ میکنم صفحه خاصی رو باز نمیکنه.
آدرس سایتت رو برام کامنت بزار عزیزم.
دوست دارم کارایی که انجام دادی رو ببینم. حتما خیلی با سلیقه است.
فقط یادت باشه خیلی خودت رو اذیت نکنی چون کمردرد داری.
امیدوارم به زودی من جزو یکی از اولین دوستانت باشم که خبر خوبببببببببببب بهمون میدیییییییییییی.

ما هم تورو دوست داریم فراووووووووووون.



معصومه
14 مهر 92 22:13
بسیار نگرانم , چون کمردرد دارم و آروم نمیشه این درد, به علاوه سردرد مبهمی که چند روزه دامن گیرم شده


سلام معصومه جون مهربونم
نگران نباش خانومی
فقط کارای سنگین نکن و بیشتر استراحت کن .
سعی کن با کارای سبکتر خودت رو مشغول کنی , مشغول که باشی کمتر هم فکر و خیال میکنی عزیزم.
سردردت امکان داره به خاطر این آمپول خارجی باشه که زدی, منم برای پایین بودن جفتم آمپول خارجی زدم و تا یک هفته سردرد امونم رو بریده بود.
نگران نباش عزیزم. همه چی روبه راه میشه. فقط آرامش داشته باش.

معصومه
14 مهر 92 22:19
انشاالله داغشو نبینی ,
انشاالله عروسش کنی ,
انشاالله بببینم اون روز رو که گرفتی محکم بغلت و خدارو شکر میکنی ,
انشاالله مکیدن سینه ات رو از طرف فاطمه جون حس کنی و ته دلت بلرزه ,
انشاالله انشاالله انشاالله



سلام معصومه جون مهربونم
از دعاهای قشنگی که در حق من و فاطمه جونی کردی ممنونم عزیزم .
انشاالله که تو هم به زودی خبر بارداریتتتتتتت رو برام بزاری و من از ته ته ته دلم خوشحال بشم.
انشاالله خدا بهت یه بچه سالم و صالح بده و سایه تو و همسرت هم همیشه روی سرش باشه و با همدگیه شاد و خوشبخت زندگی کنین .
انشاالله انشاالله انشاالله
فرشته
15 مهر 92 12:14
خصوصی


سلام خاله فرشته مهربون
ممنون از رمزی که دادی خانومی .
امیدوارم اینبار بتونم پستت رو بخونم.

دفعه قبل که هر کاری کردم روی رمز پستت کلیک نمیکرد تا تایپ کنم عزیزم.
دوستت داریم خاله جونیییییییی
معصومه
15 مهر 92 12:56
سئوالم از خودم اینه که آیا من , منه کمترین , سعادت و لیاقت دوستی با دوستانی چون شما رو دارم و داشتم که خدا سرراهم قرار داد شمارو ؟؟؟؟؟؟



سلام معصومه جون خوب و مهربون
دوست خوب یه نعمت بزرگه .
من که خودم رو جزو خوبها هرگز نمیدونم , ولی حتما خدا دوستت داشته و داره و اونقدر خوبی توی وجودت دیده که از این نعمت بزرگ بهره مندت کرده خانومی.
مامان سویل و اراز
15 مهر 92 14:49
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است ,
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است ,
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است ,
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید .
عزیز دلم , فاطمه جون , روزت مبارک



سلام خاله جون مهربون , مامانی آراز و سویل جون

ممنون به یادم بودیییییییی خاله جون.

بازم پیششششششش ما بیا.
خاله الهام
15 مهر 92 16:19
عزيزم خيلي لالايي هاي قشنگي نوشتي
ما هم منتظريم كه عكس هاي سيسموني نازدونه رو زودتر ببينيم.
ان شالله زودتر ني ني بياد كه بتونيم روي ماه اونم ببينيم.
گلم با عكس هاي تولد دخملي به روز هستيم ,
بيا پيشمون


سلام خاله الهام مهربون
خوشحالم که از لالاییها خوشت اومده عزیزم.
انشاالله در اولین فرصت بعد از گذاشتن پست جدید میام پیشتون عزیزم.
چشم سعی میکنم عکسهای سیسمونی رو سریعتر بزارم برای شما دوستای گلم.
برای فاطمه جونیم خیلی دعا کنین.همینطور برای مامانی و باباییش


معصومه
15 مهر 92 17:43
آدرس وبلاگ آشپزیم


سلام معصومه جون
بالاخره موفق شدم و سایتت باز شد و دیشب وبلاگ آشپزیت رو دیدم.
البته خیلی خسته بودم و فقط گذرا نگاه کردم.
حتما در فرصت بعدی میرم و حسابی گشت و گذار میکنم.
خیلی خوش سلیقه و هنرمندیااااااااااااا خاله جون.

ترشیت خیلی خوشگل شده بود.مطمئنم خیلی هم خوشمزه است.
خسته نباشی خاله جون مهربون

مامان فاطمه
15 مهر 92 23:02
مامانی به ما سر نمی زنی؟؟؟؟
حالت که خوبه؟نی نی خوبه؟
واسه نی نی نیومده


سلام مامانی خوب فاطمه جون
حتما در اولین فرصت بهت سر میزنم عزیزم.
چند روزی مهمون داشتم و نت خیلی کم میومدم.
بعد از گذاشتن پست جدید حتما میام پیشت.
حال ما خوبه . خیلی ممنون عزیزم.
اینم بوسسسسسس برای شما و فاطمه کوچولو
معصومه
16 مهر 92 10:45
عزیزم نی نی جونو ببوس . اومدم بگم هستم و میام و همش سر میزنما . نگی بیوفام .
میبوسمت و برات آرزوی سلامتی و سعادت دارم



سلام معصومه جون مهربون
چشم حتما.
میدونم هستی و بهم سر میزنی گلم. خودتو اذیت نکن , نمیگم بیوفایی باوفااااااااااااا .


منم برای تو آرزوی بهترینا رو دارم خانومی.
فرشته
16 مهر 92 13:15
بیا عزیزم


چشممممممممممممم خاله فرشته مهربون.
الان دوباره میام