فاطمه دوست داشتنی مافاطمه دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

دخمل بلا , نور چشمی و عزیز دل مامان و بابا

اشعاری در رابطه با امام رضا ( علیه السلام )

1392/6/27 23:30
3,004 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام

 

 

 

 

 

 

بعد از رکوع و سجده و بعد از قیام , از دور

 

 

هر شب  دو زانو  می زنم با احترام ,از دور

 

 

دستی  به روی سینه  و  دستی  به سوی تو

 

 

روی لبم   گُل  می‌کند    آقا سلام  ,  از دور

 

 

( شعر از مهدی رحیمی )

 

 

 

 

 

دیروز , ولادت امام رضا علیه السلام ,  امام هشتممون  , امام رئوف و مهربونمون بود.

 

 

دختر گل و نازنینم دوست دارم که صحیح و سالم به دنیا بیای و با هم بریم  پابوسشون . بریم تو حرم باصفاشون.

 

نمیدونی حرم امام رضا چه صفایی داره گلم . چقدر قشنگه , چقدر روحانیه .لبخند

 

اونجا آدم یه جور دیگه است . حال و هوای آدم انگاری فرق داره .لبخند

 

یه سالی میشه مشهد نرفتیم من و بابایی دختر نازنینم . دعا کن که من و تو و بابایی  قسمت بشه و امام رضا بطلبه سه تایی بریم حرمش واسه پابوسش.لبخند

 

خیلی دوست داشتم دیروز یه پست میزاشتم برای ولادت امام رضای عزیزمون ولی دیروز برای آزمایشات شش ماهگی رفته بودم بیرون و طوری شد که دیگه نتونستم بیام و چیزی بنویسم و نشد که حداقل اینطوری ارادتم رو به آقا امام رضا علیه السلام نشون بدم.

 

امروز با یک روز تاخیر ولادت این امام رئوف و بزرگوار رو به همه مسلمانان به خصوص شیعیان و به خصوص به دوستای گلم تبریک میگم.

 

 

دختر دوست داشتنی من , عزیز دلم , میلاد امام رضا علیه السلام  رو به تو هم تبریک میگم نازنینم . امیدوارم و دوست دارم از پیروان و دوستداران واقعی امام رضا علیه السلام باشی قشنگم.

 

 

انشاالله همه دوستای گلمون که حاجتی دارن مورد عنایت خاص و ویژه امام رضا علیه السلام قرار بگیرن و این امام رئوف و بزرگوار در حقشون دعا بکنن تا حاجت روا بشن .

 

 

 

 

( شعر از جواد پرچمی )

 

 

 

ای  كه  چون  من  هزارها   داری

 

 

آسمانی     پُر   از   دعا  ,   داری

 

 

 

دست هایم      دخیلتان       هستند

 

 

بس كه    دستِ  گره  گشا    داری

 

 

 

الهی به حق امام رضا علیه السلام  ,  دوستای عزیزمون که هنوز خداوند مهربون بچه ای بهشون عطا نکرده و دوست دارن هر چه زودتر صاحب فرزند بشن , هر چی زودتر بچه دار بشن و چشم و دلشون روشن شه. 

 

الهی به حق امام رضا علیه السلام , کوچولوهای عزیز و دوست داشتنی که بیمار هستن و روی تخت بیمارستان در رنج و عذابن هر چه زودتر بیماریشون خوب بشه و صحیح و سالم به آغوش خونواده هاشون برگردن.

 

الهی به حق امام رضا علیه السلام , کوچولوهای تو راهی  رو که پدر و مادرهاشون به انتظارشون نشستن , صحیح و سالم به این دنیا بیار و دل پدر و مادرشون رو شاد کن.

 

 

الهی به حق امام رضا علیه السلام , همه مریضا رو شفای عاجل عطا کن.

 

الهی به حق امام رضا علیه السلام , همه ما رو عاقبت به خیر بکن و گناهانمون رو ببخش و راه درست زندگی کردن رو بهمون نشون بده تا کمتر خطا کنیم .

 

یا امام رضا , ما رو ببخش که نتونستیم  جزو یاران و دوستان حقیقی شما باشیم ولی شما با لطف و کرمت به همه ما کمک کن تا سعادتمند باشیم و راهمون رو پیدا کنیم.

 

 

 

 

دختر عزیز و ماه من , چند تا شعر در رابطه با امام رضا میخوام امروز برات بنویسم توی وبلاگت تا در آینده با چشمای قشنگت اونارو بخونی و لذت ببری.

 

 

این شعرا رو تقدیم میکنم به دوستای گل و مهربونمون.

 

 

 

 

 

( شعر از قاسم صرافان )

 

 

چون  ماهیان  برکه‌ام ، بی‌تاب ماهم  یا رضا !
از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

 


من   خوب  می‌دانم   بدم   اما   دوباره   آمدم
خاکیِ راه مشهدم ,  پس سر به راهم  یا رضا !

 

 
به به ! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
صحن سفید مرمرت  ، خالی سیاهم  یا رضا !

 

 
وقت  نظر  بر  گنبد   و   گلدسته‌های  عرشیت
افتاده  با عمامه‌ها  , از سر کلاهم  , یا رضا !

 


 
یادم   نمی‌آید    یکی   از    دردهای    بی حدم
شکر خدا,  پهلوی تو , من  روبراهم   یا رضا !

 

 
از ماه   زیباتر  تویی  ،  از نوح   آقا تر  تویی
با اینکه  بدنامم  ,  ولی   دادی پناهم   یا رضا !
 


من  در بهشتم پس قسم  ساقی ! به سقاخانه‌ات  
حتما  کشیده   دست تو  خط   بر گناهم  یا رضا !

 

 
پیش ضریحت  پیشتر  خیر دو عالم   خواستم
عمریست من شرمنده‌ی آن اشتباهم یا رضا !

 

 
یا  ضامن  آهو   !    بگو   صیاد   آزادم  کند
تا صحن  آزادی  شبی  باشد   پناهم   یا رضا !

 

 
از  آب  سقا  خانه‌ات ,  یک جرعه  نوشیدم ,  ببین
«رَستم از این بیت و غزل» , من مست مستم یا رضا !

 

 

 

 

 

(  شعر از علی اکبر لطیفیان )

 

 

ساعات طوفان ، وقت جزر و مد رسیده

نبضم  چه محکم می زند , تا صد رسیده

 

 

 

آیا   قبولم  می کند   یا   نه  ؟   ولی نه

اصلاً چرا   این   فکرهای   بد    رسیده

 

 

 

این  جا     تمام   مهربانی   مال   آقاست

این  جا  مگر  بر سینه , دست رد رسیده؟

 

 

 

سوت قطار آمد ،  کسی  در  پشت در  گفت:

ای   جانمی   جان  ,   اول  مشهد  رسیده

 

 

 

از کوچه   قلبم   تا حرم ,  یکباره  پر زد

ردّ   پرم   ,  تا    پرچم     گنبد     رسیده

 

 

 

طوفان عشقت ,  شست و شو داده دلم را

چشم  رئوفت   ,    آبرو  داده    دلم    را

 

 

 

 

( شعر از شبنم فرضی زاده )

 

 

تورو  خواب دیدم  ,  تورو   یادمه

 

 

همون  شب   که   لالاییِ   مادرم...

 


داره   بوی  عطرت  بهم   میرسه


توی    خلوت     کوپه ی    آخرم

 

 

 

تورو  خواب دیدم  ,  تورو   یادمه


دلم    کفتراتو    بغل    کرده   بود

 

 

یه   گوشه    توی    دفتر    حاجتش


یه   شاعر   نگاتو  غزل  کرده  بود

 

 


دارم میرسم    ,        میرسه گنبدت


هوای چشام      ,        باز بارونیه

 

 

چرا  حال اینجا  یه جور   دیگه ست؟


چرا  عشق  کم نیست   ؟     ارزونیه

 

 



ضریح تو    نزدیکه   ,   راهش کمه


غریبی    که  از    راه  دور    اومده

 

 

نوشتن   :    (به خورشید هشتم سلام)


به    پابوسیِ       ماه   دور      اومده

 



مگه   دست من  ,   میرسه  دست تو؟


صف    عاشقاتو     ببین     پر   شده

 

 

خود     آسمونم      نشسته      زمین


نگا کن  ,  نگا کن    ,   زمین پرشده

 

 

 

میشینم    همینجا      نگات     میکنم


کنار     زنی      که     شبیه      منه

 

 

داره  غرق تو   میشه ,  حس  می کنم


تورو    توی  اشکاش   صدا   میزنه

 

 

 

یه   گوشه   یکی   زل زده   سوی تو


میدونم   میدونی  ,  دلش  خونه , نه ؟

 

 

داره  عاشقت   میشه   با   هر   نگاش


مث  عشق  لیلی   به  مجنونه  ,  نه ؟

 

 


یکی  توی   سجده ست   چن   ساعته


همه   عاشق    صحن   و    سجاده ان

 


مث    کفترات    توی   هفت   آسمون


به    گلدسته های   تو    دل    داده ان

 

 


چقد    عاشقات    پاک   و  خوبن  آقا


میذاری   منم   خاک    پاشون    بشم ؟

 

 

آخه      عاشق       عاشقاتم       شدم


فدای     امام    رضا    شون      بشم

 

 

 

سفر ...   روز آخر  ...  یه بغض عجیب


نگات     میکنم       با    نگاهِ      ترم

 

 


داری  دور   میشی   .....    دارم میرسم


توی        خلوت       کوپه ی       آخرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آوا
28 شهریور 92 1:10
خدایا؛
پشت این فاصله ها خانه ای هست که یک دوست در آنجا دارم،هر کجا هست......
به هر فکر،
به هر حال،
به هرکار،
و به هرسو،
عزیز است , خدایا تونگهدارش باش .

سلام مامان گلی و دخمل بلا چطورن؟


سلام مامانی مهربون آوا جون عزیزم
ممنونم خانومی . من و دخمل بلا هم خوبیم . ممنون به ما سر میزنی عزیزم .
نازنین
28 شهریور 92 15:21
عالی بود...

هزارتا بوووووووووووووووووووس از طرف ما برای شما و دخمل کوچولوتون...



ممنونم نازنین جان
اینم هزار تا بوس برای شما دختر خوشگل و خوش قلب
پریسا
29 شهریور 92 1:37
سلام مامان چشم انتظار مهربان
ولادت امام رئوف امام رضای دوست داشتنی مبارک

ممنون که شرمندم میکنی و به وبلاگم سر میزنی .
من خاموش اومدم و سر زدم اما خیلی تنبلیم میاد کامنت بذارم

اما زیباست نوشته هایت برای فاطمه بانو

پست سونو رو هم خوندم و با خوندنش ضربان قلبم هم تند شد , برام تداعی شد به سلامتی
مواظب همدیگه باشید .



سلام مامانی مهربون نورا جون
ولادت امام رضا بر شما هم مبارک.

مامانی مهربون و دوست داشتنی , تنبلی نکن , میای کامنت بزار که از دیدن یادگاریت خوشحال بشیممممممم

ممنونم عزیزم اومدی و بهمون سر زدی و کامنتم گذاشتی . خوشحالم اگر خاطرات خوبت تداعی شده باشه . بازم پیش ما بیا .
معصومه
29 شهریور 92 13:06
انشاالله چشمت به زودی با وجود یک پری دریایی کوچولو و فرشته آسمونی روشن بشه به حق آقامون امام رضای غریب .



سلام معصومه جان خوبم
امیدوارم حالت خوب خوب باشه خانومی.
انشاالله با دعای شما دوستای گل و خوبم.
از دعای خیرت ممنون خاله مهربون
مامان حلما
29 شهریور 92 18:46
سلام , امیدوارم به حق امام رضاعلیه السلام همه دعاهاتون مستجاب بشه و سال دیگه تولد آقا سه نفری مشهد باشین.



سلام مامانی مهربون حلما جون

انشاالله که همینطور باشه عزیزم. محتاج دعای شما هستیم.
فرشته
29 شهریور 92 19:33
خیلی زیبا بود
خوب من عیدت مبارک




سلام خاله فرشته مهربون

عید شما هم مبارک خاله جون
مامان الینا جونی
30 شهریور 92 7:24
سلام مامان جونی , خوبی ؟
خیلی عالی بود عزیزم , عالی تر از اون حال معنویته که تو این دوران خیلی با ارزشه . برای ما هم دعا کن عزیزم




سلام مامانی مهربون الینا جون
خیلی ممنون بازم اومدین پیش ما و کامنت گذاشتین.
محتاج دعای شما دوستای گلم هستم
مامان آوا
30 شهریور 92 20:04
وقتی میام توی وب اول میام سراغ شما, بعد میرم وب آوایی


سلام مامانی خوب و مهربون آوا جون

از اینکه این رو میشنوم خیلییییییییی خوشحالم.
ممنونم اینقدر به ما لطف داریییییییی مامانی مهربون
معصومه
30 شهریور 92 21:08
رفیق فبریکه پیگیره وبلاگم نیست خداجون؟//؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چند وقته نمیاد بهم سر بزنه , من ناراحت نیستم فقط نگرانشم , خدایا هرجا هست با مسافرش به سلامت دارش


سلام خاله معصومه جون مهربووووووون
چرا معصومه جون میام خانومی , نگران نباش
چند روزه کار دارم و دنبال دکتر رفتن و آزمایشاتم هستم. وقت نکردم خیلی بیام . به زودی میام پیشت عزیزم
ممنون از لطفتتتتتتت
مامان آوا
31 شهریور 92 11:11
عزیزم نگرانم , کجایی ؟؟


سلام مامانی آوا جون
ببخشید دیر جواب کامنتت رو دادم و نگران شدی.
دنبال دکتر و آزمایشات و یه سری کارای دیگه بودم .
به زودی میام پیشت
شیرین
31 شهریور 92 12:20
سلام عزیزم خوبی خییییییللللللللللی ازت ممنونم که بهم سر میزنی
چند روزی نبودم شرمنده دیر جواب دادم گلم
انشاالله که به ارزوت برسی و هر چه زودتر زهرا جون , دخمل نازت که به دنیا اومد بری پابوس امام رضا , ما رو هم دعا کنی عزیزم . موفق باشی


سلام خاله شیرین جون مهربون
خواهش میکنم خانومی . از بس نبودی دل نگرانت شدم.
خوشحالم که بازم اینجا میبینمت .
از دعای خیرت ممنونم عزیزم . انشاالله همینطور باشه , برام دعا کن عزیزم.
انشاالله توام به زودی صاحب یه نینی کوچولو بشی و چشم و دلت روشن بشه.

بازم بیا پیش ما خانومی

مامان مهراوه
6 مهر 92 11:30
سلام . خوبین مامانی و دخمل گلی؟
مواظب خودتون باشین . یه دنیا ممنون بهمون سر میزنین


سلام مامانی مهربون مهراوه جون
منم ممنونم . شما هم مراقب خودتون باشین.
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:50



علی کوچولو
15 دی 92 10:55
سلام سلام وای ایت شعرسومی ترانه ی توروخواب دیدم ....چقدچقدچقدزیبابود سه بارخوندم پره بغضم یارضااااااااااااااااااااااااااجون